- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"....Mohla existovat i centrální zelená linka...."
Myslím, že tak přetíženou zelenou linku jsme ještě nazažili. Tam by volali i všichni povodňoví turisté (kde je přívalová vlna atd.) Navíc zajistit call centrum s odpovídajícím počtem kvalifikovaných a informovaných operátorů včetně odpovídajících prostor bylo asi nemožné.
Výhodou podobné zelené linky by mohlo být, že tam je interaktivní hlasový systém, prostřednictvím kterého se dá dozvědět spousta informací. Mně osobně se velmi líbí infolinka Eurotelu, která je ideální kombinací mezi důrazem na osobu operátora (T-Mobile) a snahou vše přesunout na hlasový systém (Oskar).
Podstatné na takové infolince by bylo, že ať jste kdekoliv, tak voláte na jedno číslo a z něj se můžete přepojit na lokální krizové centrum - jejich čísla zveřejňované v médiích byla mimochodem velmi přetížená a i přetížená zelená linka s několika operátory by zvládla obsloužit více volajících.
Není to ideální řešení, ale je lepší, než to co nabízely jednotlivá města a okresní úřady teď.
Pravdivej pohled na věc... ještě mi chybí porovnání "povoďnových" nabídek mobilních operátorů,když už se tu mluví převážně o mobilech,abychom si udělali obrázek :)
dejv
T-Magor udělal právě něco takového. Za "utopený" mobil nový se stávajícím číslem za 1 Kč,ale smlouva znovu na 2 roky (nikdy) a pro Twisťáky taky,ale jen pokud přejdou na smlouvu! Navíc je vidět, že Ten-Magor má Siemensů (hlavně těch levných A40) na skladech až moc ...
Lepší by bylo, aby si mohl člověk z vytopené oblasti raději vybrat z nabídky za zvýhodněnou cenu a třeba znovu i s Twistem.
Je to přesně tak, podobné myšlenky mě začaly napadat v okamžiku, kdy se s podobnými "pomocemi" roztrhl pytel.
Lépe bych to nezhodnotil. Díky za střízlivý článek!