Diskuze

Co si myslíte o popovodňových nabídkách firem a jejich příspěvcích na odstraňování škod?

Poté, co opadla velká povodňová voda, se vyrojily nabídky spousty telekomunikačních a internetových firem, které mají pomoci postiženým občanům a firmám. Zatímco někdy jsou to skutečně nabídky, které mají pomoci, jindy za nimi nelze vidět nic jiného než marketingové akce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Norman Bates

24. 8. 2002 20:24
Beztak si namastili kapsy
Je to všechno lumpárna.Všichni operátoři si mnou ruce. Už během povodní si namastili kapsy neskutečným způsobem, bezplatné hovorné krizovým štábům je znouzecnostní úlitbou morálce. Podle oficiálních informací se telefonovalo minimálně dvojnásobně, nárůst zisků půjde do desítek milionů.Jistě rádi odepíšou nějaké ležáky z vyplavených skladů, podobně jako ZOO. A ještě si chtějí rozšířit léno. Zajímalo by mě, kolik budou činit jejich příspěvky na odstraňování škod.
0 0
možnosti

kobol

23. 8. 2002 12:27
centrální zelená linka,

"....Mohla existovat i centrální zelená linka...."

Myslím, že tak přetíženou zelenou linku jsme ještě nazažili. Tam by volali i všichni povodňoví turisté (kde je přívalová vlna atd.) Navíc zajistit call centrum s odpovídajícím počtem kvalifikovaných a informovaných operátorů včetně odpovídajících prostor bylo asi nemožné.

0 0
možnosti

Rostislav Kocman

23. 8. 2002 13:57
Re: centrální zelená linka,

Výhodou podobné zelené linky by mohlo být, že tam je interaktivní hlasový systém, prostřednictvím kterého se dá dozvědět spousta informací. Mně osobně se velmi líbí infolinka Eurotelu, která je ideální kombinací mezi důrazem na osobu operátora (T-Mobile) a snahou vše přesunout na hlasový systém (Oskar).

Podstatné na takové infolince by bylo, že ať jste kdekoliv, tak voláte na jedno číslo a z něj se můžete přepojit na lokální krizové centrum - jejich čísla zveřejňované v médiích byla mimochodem velmi přetížená a i přetížená zelená linka s několika operátory by zvládla obsloužit více volajících.

Není to ideální řešení, ale je lepší, než to co nabízely jednotlivá města a okresní úřady teď.

0 0
možnosti

Ivo

23. 8. 2002 10:58
Slovensko
To ma dost prekvapilo ze ste nemali zelene cisla na krizve centra. U nas mali vsetky krizove centra zdrama od telekomu zelene cisla
0 0
možnosti

Martin

25. 8. 2002 17:24
Re: Slovensko
no jo ale u vas telcomu jeho sit fungovala ja jsem vcera volal na hotline IOL a jedine co jsem se dozvedel ze jsou vytopeny takze mne nepomuzou
0 0
možnosti

dejvidek

23. 8. 2002 9:51
Je to tak...

Pravdivej pohled na věc... ještě mi chybí porovnání "povoďnových" nabídek mobilních operátorů,když už se tu mluví převážně o mobilech,abychom si udělali obrázek :)

dejv

0 0
možnosti

Honza

23. 8. 2002 7:36
T-Magor a jejich "zvýhodněná" nabídka

T-Magor udělal právě něco takového. Za "utopený" mobil nový se stávajícím číslem za 1 Kč,ale smlouva znovu na 2 roky (nikdy) a pro Twisťáky taky,ale jen pokud přejdou na smlouvu! Navíc je vidět, že Ten-Magor má Siemensů (hlavně těch levných A40) na skladech až moc ...

Lepší by bylo, aby si mohl člověk z vytopené oblasti raději vybrat z nabídky za zvýhodněnou cenu a třeba znovu i s Twistem.

0 0
možnosti

Roman T.

23. 8. 2002 7:17
Souhlasím

Je to přesně tak, podobné myšlenky mě začaly napadat v okamžiku, kdy se s podobnými "pomocemi" roztrhl pytel.

Lépe bych to nezhodnotil. Díky za střízlivý článek!

0 0
možnosti