Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co si myslíte o popovodňových nabídkách firem a jejich příspěvcích na odstraňování škod?

Poté, co opadla velká povodňová voda, se vyrojily nabídky spousty telekomunikačních a internetových firem, které mají pomoci postiženým občanům a firmám. Zatímco někdy jsou to skutečně nabídky, které mají pomoci, jindy za nimi nelze vidět nic jiného než marketingové akce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Norman Bates

Beztak si namastili kapsy
Je to všechno lumpárna.Všichni operátoři si mnou ruce. Už během povodní si namastili kapsy neskutečným způsobem, bezplatné hovorné krizovým štábům je znouzecnostní úlitbou morálce. Podle oficiálních informací se telefonovalo minimálně dvojnásobně, nárůst zisků půjde do desítek milionů.Jistě rádi odepíšou nějaké ležáky z vyplavených skladů, podobně jako ZOO. A ještě si chtějí rozšířit léno. Zajímalo by mě, kolik budou činit jejich příspěvky na odstraňování škod.
0/0
24.8.2002 20:24

kobol

centrální zelená linka,

"....Mohla existovat i centrální zelená linka...."

Myslím, že tak přetíženou zelenou linku jsme ještě nazažili. Tam by volali i všichni povodňoví turisté (kde je přívalová vlna atd.) Navíc zajistit call centrum s odpovídajícím počtem kvalifikovaných a informovaných operátorů včetně odpovídajících prostor bylo asi nemožné.

0/0
23.8.2002 12:27

Rostislav Kocman

Re: centrální zelená linka,

Výhodou podobné zelené linky by mohlo být, že tam je interaktivní hlasový systém, prostřednictvím kterého se dá dozvědět spousta informací. Mně osobně se velmi líbí infolinka Eurotelu, která je ideální kombinací mezi důrazem na osobu operátora (T-Mobile) a snahou vše přesunout na hlasový systém (Oskar).

Podstatné na takové infolince by bylo, že ať jste kdekoliv, tak voláte na jedno číslo a z něj se můžete přepojit na lokální krizové centrum - jejich čísla zveřejňované v médiích byla mimochodem velmi přetížená a i přetížená zelená linka s několika operátory by zvládla obsloužit více volajících.

Není to ideální řešení, ale je lepší, než to co nabízely jednotlivá města a okresní úřady teď.

0/0
23.8.2002 13:57

Ivo

Slovensko
To ma dost prekvapilo ze ste nemali zelene cisla na krizve centra. U nas mali vsetky krizove centra zdrama od telekomu zelene cisla
0/0
23.8.2002 10:58

Martin

Re: Slovensko
no jo ale u vas telcomu jeho sit fungovala ja jsem vcera volal na hotline IOL a jedine co jsem se dozvedel ze jsou vytopeny takze mne nepomuzou
0/0
25.8.2002 17:24

dejvidek

Je to tak...

Pravdivej pohled na věc... ještě mi chybí porovnání "povoďnových" nabídek mobilních operátorů,když už se tu mluví převážně o mobilech,abychom si udělali obrázek :)

dejv

0/0
23.8.2002 9:51

Honza

T-Magor a jejich "zvýhodněná" nabídka

T-Magor udělal právě něco takového. Za "utopený" mobil nový se stávajícím číslem za 1 Kč,ale smlouva znovu na 2 roky (nikdy) a pro Twisťáky taky,ale jen pokud přejdou na smlouvu! Navíc je vidět, že Ten-Magor má Siemensů (hlavně těch levných A40) na skladech až moc ...

Lepší by bylo, aby si mohl člověk z vytopené oblasti raději vybrat z nabídky za zvýhodněnou cenu a třeba znovu i s Twistem.

0/0
23.8.2002 7:36

avrichter

Re: T-Magor a jejich

Vzpomínám si, že po minulých místních volbách zdejší sponzor ČSSD ( nečíst !!!, neplacená reklama ) prohlásil v rámci povolební sedánky:

"Tak, něco jsme udělali pro lidi, ale kurv***, ať z toho taky něco máme !"

A volby jsou přece taky katastrofa.

AVR v.r.

0/0
23.8.2002 9:01

gajmenbuk

Re: T-Magor a jejich
moje rec, nabidka t-mobilu mi prijde jako hyenismus, neda se na to aplikovat zakon o rabovani? (zneuziti situace ve svuj prospech). Stary skladovy shity, ktery jim nahodou neuplavaly prodavaji za 24 mes. smlouvu, fuj.
0/0
23.8.2002 12:00

Kobol

Re: T-Magor a jejich

"Nabídka" T-Mobile je opravdu nejkřiklavější příklad "speciální" povodňové akce. Za 1,- při dvouletém závazku? Opravdu si myslí, že jim na to lidi skočí (že je to charita)?

 

0/0
23.8.2002 12:21

honza

Re: Re: T-Magor a jejich
charita to neni, je to specialni nabidka.. charita jsou dva miliony korun na vladni konto pro postizene povodnemi a jeden milion korun pro zoologickou zahradu..
0/0
23.8.2002 15:36

hans

Re: T-Magor a jejich

To myslíte vážně? Kdo Vás nutí tu nabídku využít? Pokud by Vám uplaval telefon, máte možnost dostat zdarma SIM a za 1 korunu telefon. A že to je shit? Volat a psat se z něj dá. Za korunu si dneska koupíte leda rohlík! A zkuste si z něj zavolat.

TMO za záplavy nemůže a myslím, že tohle je slušná pomoc. A když už nabízeli zatopeným, proč nezkusit získat nové zákazníky?

 

0/0
23.8.2002 13:20

Blbost !

Re: Re: T-Magor a jejich

Rozhodne nedostanes za 1 Kc sim a telefon. Oboji dostanes za vic jak 11.000Kc, ktere za ty 2 roky musis at chces nebo ne zaplatit. Jako perlicka navrch ten tarif bude bez HIT-u, takze s dost drahou cenou za volani.

Kdezto za 1Kc si opravdu ten rohlik koupis a muzes ho snis beze strachu, ze te to potom bude stat dalsich 11 tisic.

0/0
23.8.2002 16:57

Roman T.

Souhlasím

Je to přesně tak, podobné myšlenky mě začaly napadat v okamžiku, kdy se s podobnými "pomocemi" roztrhl pytel.

Lépe bych to nezhodnotil. Díky za střízlivý článek!

0/0
23.8.2002 7:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.