Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vnímáte současnou situaci operátorů a jejich schopnosti získávat nové zákazníky?

Ze zveřejněných počtů zákazníků našich operátorů je zřejmé, že mobilní žně už skončily a začal tuhý boj o každého zákazníka. Eurotel si udržel i v počtu nových zákazníků svou pozici jedničky a svým konkurentům ještě o pár desítek tisíc utekl. Starosti má naopak T-Mobile – pro Oskara se totiž v posledním čtvrtletí rozhodl téměř stejný počet lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miroslav Ejem

T-mobile

Lepší fórum na svůj příspěvek jsem nenašel.

V síti T-mobile se mi dost často stává, že mnou řečené se vrací s cca 1 sec zpožděním ("ozvěna"). Z více typů telefonů, v mnoha lokalitách po ČR. Slečna či mladá paní na Operátorovi (linka pro důležité zákazníky) se mě snažila přesvědčit, že to může být způsobeno telefonem (kryt, pouzdro, ...). Má někdo obdobnou zkušenost (i z jiných sítí) ? Zná někdo vysvětlení ?

0/0
6.7.2004 11:42

PetrHl

chování operátor ke svým dlouholetým zákazníkům
Netroufám si odhadnout, nakolik jsou operátoři schopni získávat nové zákazníky (v tomto směru se mi nejlépe jeví Oskar), ale vím jistě tom, jak se Eurotel a T-Mobile  chovajjí ke svým starým zákazníkům - serou na ně. Sám jsem u ET, a dnes mě pořádně nasr... a zkazili den. Naletěl jsem na jejich akci na Nokii 3410 a jejich cenu 1,-Kč. To bohužel platí jen pro nové zákazníky, ovšem to nikde na jejich webu nezjistíte, to zjistíte až po hodině čekání v jejich značkové prodejně. GRRRRRRRRRRR. Nevíte někdo, jestli si můžete svoje číslo přenést k jinému operátorovi i v mobilích sítích, nebo je to jen u pevné linky? Kdyby to šlo, asi bych to hned udělal, protože po pěti letech takovéhle chování......to je i na mne dost.
0/0
1.3.2003 1:19

gigolotom

Re: chování operátor ke svým dlouholetým zákazníkům
oni by se k tobe tak nechovali, musis jim vic davat penez vic provolavat. mesicne tak 10 - 15 tisic, v zahranici bezne kolem 30 tacu uvidis jak se k tobe budou chovat, zadarmo ti daji telefon jaky si reknes to vim z vlastni zkusenosti a udelaji co budes chtit protoze si te chteji udrzet. Kdyz k tomu mas jeste firmu ktera cela jede na eurotelu tak jsou z tebe jak posrani kdyz prijdes do prodejna. Kdo plati ten plati
0/0
21.4.2003 19:26

Petr

Re: chování operátor ke svým dlouholetým zákazníkům
Tak tak jakmile jsem presel na firemni tarif. Provolam cca 15.000 - 25.000 mesicne. Casto volam ze zahranici. Kdyz volam na infolinku zadny automat hnedle to zveda slecna a navic je velice kvalifikovana... Zkus to a uvidis jak se o Tebe budou starat... Co maji z cloveka co provola mesicne 100 kc?
0/0
16.6.2004 16:40

Drackie

speciální tarify Eurotelu
Co si myslíte o těchto tarifech? DOUBLE NET cena.........................................215,- volné minuty..............................30 volné SMS.................................30 SMS..........................................2,50 T-Mobile a Oskar (šp. / mimo)......8,60 / 5,80 (spička: 8-16 hod) Eurotel a Telecom (šp. / mimo).....8,60 / 2,40 volání v rámci těchto paušálů........1,80 NET10 cena.........................................559,- volné minuty..............................100 volné SMS..................................10 SMS..........................................1,50 T-Mobile, Oskar, Telecom.............4,20 Eurotel........................................2,20 volání v rámci těchto paušálů........1,80 NET42 cena............................................2559,- volné minuty..................................600 volné SMS.....................................60 SMS..............................................2,50 T-Mobil, Oskar, Telecom.................3,50 Eurotel...........................................2,20 volání v rámci těchto paušálů...........1,80 Volání v rámci těchto paušálů znamená, že vlastníci jednoho jednoho z těchto tří paušálů si volají kdykoliv za 1,80. Docela fajn pro volání ve firmě mezi zaměstnanci apod. Navíc je zde podrobný elektronický účet (již v ceně) s různými fltry. Kdyby někdo chtěl volat za tyhle ceny, ať se ozve.
0/0
12.8.2002 19:18

petr

Re: speciální tarify Eurotelu
mám tarif DOHODA S OSKAREM a tím je vše vyřešeno , dříve jsem měl EUROTEL GLOBAL  a to bylo cenově neúnosné a to jsem volal velmi opatrně , teď  volám i nad rámec nomální potřeby a nijak mě to nerujnuje , nutno přiznat lepší signál EUROTELU
0/0
18.2.2003 8:57

polda

čísla
Asi bych tyto čísla moc nepřeceňoval,sice o něčem vypovídají,na druhou stranu podmínky za kterých si tel.společnosti počítají aktivního zákazníka jsou hodně široké, a schopnost získání nového bych radši přejmenoval na prodání SIM karty.Já jsem během loňského roku také vyzkoušel všechny operátory, a dnes si mě také započítavají všichni jako aktivního, ikdyž půl roku používám jen jednoho.Bude to chtít trochu času anebo změnit způsob počítání zákazníků(vcož však moc nevěřím,takhle si každý z těch čísel vybere to své vítězství na celé čáře před ostatními)
0/0
8.8.2002 9:58

Alice

:-)))))

dobrá Rosťo, uznávám Tvoje argumenty, je v tom dost pravdy jak jsem zjistila, vážně jsi mě rozesmál s tím stylem odpovědi, hodně jsem se pobavila, pa Alice

0/0
7.8.2002 9:10

Aton

OSKARE JEN TAK DAL!!!!
Jen tak dal protoze T-Mobile a Eurotel jsou neschopni mam sam T-Mobile s tarifem 60 a koupil jsem si oskara hodlam na nej uplne preji a zrusit T-Mobile!!!! Nikdo se nesnazi vic ne Oskar!!!!
0/0
6.8.2002 23:19

richard

Re: OSKARE JEN TAK DAL!!!!
maš pravdu OSKAR je lepší a vůbec nechápu lidi co se drží t-mob..a eurotelu
0/0
4.3.2003 12:14

proč

Re: OSKARE JEN TAK DAL!!!!
Včem je lepší, jestli se mohu zeptat?
0/0
26.12.2003 2:56

leonidas

Kolik má OSKAR zákazníků s provolaným 1 000 Kč měsíčně?
Znám lidi, kteří u E provolají tisíce, znám Paegasáky, kteří provolají tisíce, ale u OSKARA se to nevyplatí. U OSKARA se objevují rarity faktura jednou za rok - Slyším Vás a provoláno třeba 400 min na pevnou, Dohoda s prodělkem. Největší přijmy má E a potom T-cosi a daleko a daleko je OSKAR a musí držet v provozu podobnou síť. Pomohl nám levně telefonovat a teď by ho měli prodat někomu finančně silnému a ten konečně zavede levné volání, již na to nemá peníze, podle mne. Dost dlouho krvácel a teď musí na zákaznících vydělat, žádná humanita. Mám Slyším Vás a OSKARTA 10 Kč, úplný prodělek, znám spoustu lidí co mají Slyším Vás a jsou uváděni jako tarifní zákazníci  , za pětku tarifák, to fakt nikdo nemá.
0/0
6.8.2002 21:35

Martin

Re: Kolik má OSKAR zákazníků s provolaným 1 000 Kč měsíčně?
Hluboce se mylite pane ani nevite jak moc se mylite.Oskarovi se to vyplati tak jako tak. Koukal jste se na financni vysledky OS?
0/0
16.6.2004 14:32

Leonidas

Re: Kolik má OSKAR zákazníků s provolaným 1 000 Kč měsíčně?
Já platím Oskara tak 200 Kč, Eurotel 900 Kč a T-Mobile 500 kč, Oskar má výhodu SMS z netu, mám DATANONSTOP a faktury na OSKARA budou menší. Přestup firem na OSkara, žádné nadšení uživatelů, horší pokrytí, málo BTS 9OO MHz na venkově, moje zkušenost. V širší rodině máme několik Oskarů, ale tak Slyším a Odepiš. Ještě musí podepsat smouvy s dalšími operátory ve světě, aby člověk neměl v zahraničí strach :-).T-Mobile mně zatím nevypekl v cizině
0/0
21.6.2004 15:19

Kd

Re: Stávka proti Oskarovým jobovkám
Nevim o co ti jde, ale magor jsi slusnej...
0/0
6.8.2002 16:16

Marcio

Divim se divim
Pred chvilkou jsem se vratil z obchodu, kde jsem zjistil fakt skaredou vec: Twist karta SIM se sice da koupit za 460 Kc, jako vzdycky predtim, jenze ma kredit jen 300,- !!! Kde je Oskar, ktery za SIM nechce vubec nic? Nezda se mi to, jako dobry zpusob, jak ziskavat nove zakazniky, kdyz misto vyhod mam same nevyhody! Mam Twista, ale co je mi z toho, ze mam svetovou sit Tiimobajl, kdyz je to nepruzny a drahy gigant?? Aaaaaaaaaaaaaaaaa! Zacnu premlouvat vsechny zname, at prejdou na Oskara. Vlastne, mel jsem to udelat uz davno. Cau M.
0/0
6.8.2002 8:23

...

vic firem má Oskara
Zdá se mi, že na Oskara přešlo v poslední době taky dost firem.  
0/0
5.8.2002 10:03

Limit

Re: vic firem má Oskara

Souhlas. Šokoval Contactel, je s Radiomobilem jedna rodina (společný vlastník České radiokomunikace) a přesto dal před telefony T-mobilu přednost Oskarovi.

 

0/0
6.8.2002 23:05

Radek

Re: vic firem má Oskara
Dalo by se nalezt i nekolik firem, ktere jsou ted u t mob meli puvodne oskar. Mimochodem, Cont. neni prilis s osk. spokojen, na mob. data pouziva nyni eurotel...
0/0
6.9.2003 14:52

Petr J.

76% populace?
No já teda nevím, ale převést 7,8 milionu SIM karet na 7,8 milionu zákazníků a tím na 76% populace - to asi nevyjde. Já například mám služební T-mobil paušál a doma mám GO, Oskartu a Twist (GO na HSCDS datové přenosy, Oskartu na volání na slovensko a Twist kartu jsem dostal jako dárek). Takže já sám jsem ve vašem počtu 7,8 milionu čtyři lidi. A spousta lidí co znám má víc než 1 aktivní SIMku. Většinou tarif a nějákou předplacenku. Já si myslím, že to procento populace je daleko, daleko menší. Podle mě se nedají aktivní SIM karty převádět na lidi jen tak, jak je to v článku.
0/0
5.8.2002 9:46

Rostislav Kocman

Re: 76% populace?

Převést 7,8 mil. karet SIM na 7,8 mil. zákazníků víceméně jde. Protože pokud platíte za tři SIM, tak jste zákazník třikrát. Samozřejmě v případě firem nebo tarifních zákazníků obecně je možné mít na sebe napsáno více SIM, což počet zákazníků zkresluje, ale v případě předplacených karet platí - co SIM, to zákazník, byť jich máte několik.

Přepočítávání počtu SIM na populaci se ve světě považuje za relevantní údaj udávající vyspělost v mobilních komunikacích, protože neexistuje žádný jiný způsob, jak spočítat počet zákazníků. Nebo si myslíte, že by měl někdo v určitý den navštívit všechny občany a zjistit, kolik mají karet SIM? O něco takového se pokoušel ČSÚ při posledním sčítání lidu a moc valně to nedopadlo, nemluvě o více než ročním zpoždění výsledků.

Podle průzkumů má více než jednu kartu SIM asi 15 - 20 % zákazníků. Už se ale neví, kolik těch SIM tito lidé mají - takže tak může být 15, ale i 30 % SIM duplicitních... Takže pokud chceme něco srovnávat, bohužel musíme takto zjednodušovat, byť za cenu toho, že ten údaj nevyjadřuje úplně realitu (ale pro srovnání mezi státy se hodí dost dobře).

0/0
5.8.2002 11:09

Petr J.

Re: Re: 76% populace?
Hmmm, asi máte pravdu, asi to jinak počítat nejde, ale ten údaj je podle mě (jak jsem psal) zkreslený, ale je fakt, že se to přesně zjistit nedá.
0/0
6.8.2002 10:25

Alice

Kocmane, Kocmane....

Články se mají psát nezaujatě, jako dobrý novinář byses měl snažit o objektivitu, kterou v tomto článku na plné čáře ztráciš. Až moc se nám snažíš v každém odstavci pěkně zabaleně namluvit, že Radiomobil ztrácí a Oskar bleskově dohání předem ztracené. Nelíbí se mi Tvůj článek. Nelíbí se mi věty jako: "Suverénní jedničkou českého mobilního trhu je i nadále Eurotel " - protože zas tak suverénní jedničkou není a dále ". Starosti má naopak T-Mobile, pro Oskara se totiž v posledním čtvrtletí rozhodl téměř stejný počet lidí" - Radiomobil za poslední rok zvýšil počet svých zákazníků o 40 procent a hodnotit výsledky posledního čtvrtletí je velmi zavádějící, neboť taková čísla ztrácejí na objektivitě i důvěryhodnosti vzhledem ke krátkodobosti těchto údajů. Ahoj Alice

 

 

0/0
3.8.2002 22:11

anonym

Re: Kocmane, Kocmane....
Zdravíme tiskové oddělení Radiomobilu :-)
0/0
5.8.2002 11:29

Rostislav Kocman

Re: Kocmane, Kocmane....

Alice, nepracuješ náhodou v RadioMobilu?

Že se Ti článek nelíbí je Tvoje právo, mně se zase nelíbí, když někdo zpracuje statistiku tak, aby jeho výsledky vypadali mnohem lépe a mnohem víc mi vadí, když na to někteří kolegové novináři skočí a potom se dočtu, že meziročně vzrostl počet zákazníků o 40 %. Jenže taky se dá srovnat toto pololetí s minulým, a potom se dá zjistit, že počet nových zákazníků získaných v 1H02 oproti 1H01 poklesl (to taky budeš vydávat za úspěch?) a že mu (stejně jako Eurotelu) ubývá tržní podíl na úkor Oskara, což jistě popírat nebudeš (a líbit se Ti může nebo nemusí, je to prostě fakt).

Srovnávat uplynulých 12 měsíců je nesmysl (pokud bych tedy nechtěl napsat, že Eurotel za tu dobu získal víc zákazníků  - byť jenom o 7 tisíc - než RadioMobil - v takovém srovnání je 40 % růst RDM oproti 36 % ET jaksi k ničemu, že?), protože to nic nevypovídá o dění na trhu v poslední době. Mimochodem, za 2Q02 získal RDM jenom 63 % počtu zákazníků, které získal v 1Q02; u OS to bylo 71 % a u ET dokonce 91 %. Kdo dosáhl nejhorších výsledků je snad zřejmé i nekritickým zastáncům RDM.

Právě proto, že se snažím psát články objektivně, jsem nemohl přijmout argument tiskových zpráv o 40 % nárůstu a musel jsem si srovnat všechna dostupná čísla - když si uděláš to samé, dospěješ ke stejným výsledkům.

Alice, Alice, když chceš diskutovat nad číselnými ukazateli, tak si je nejdříve pořádně prostuduj - čísla jsou totiž taková, jaká jsou, u těch se nedá obhájit, že znamenají něco horšího nebo lepšího.

0/0
5.8.2002 11:29

LaMe

Re: Re: Kocmane, Kocmane....
.... "výsledky vypadali" .... ?!
0/0
5.8.2002 12:41

Tomáš Lorenc

Re: Re: Re: Kocmane, Kocmane....
Rozuměj - Rosťa myslel "výsledkové vypadali" - a tam je "i" samozřejmě správně, že??  (vzpomeň na: "...jak lvové bijem o mříže..."
0/0
6.8.2002 10:38

Josef Havlíček

dnes jsem cetl pravy opak v Mf dnes

ve clanku pisete, ze Oskar slape na zada T-mobile, ale v dnesni MF dnes (2.8.02) se pise, ze naopak T-mobile slape na zada  Eurotelu, co se novych zakazniku v prvnim pololeti 2002 tyce. tak kdo ma pravdu. s cisly se da preci pekne manipulovat.

v tamnim clanku psali: eurotel - pocet novych zakazniku = 40%, t-mobile 36%, oskara si nepamatuji, takze z toho spis vyplyva, ze t-mobile dohani eurotel v novych uzivatelich. co vy na to?

0/0
2.8.2002 18:33

polda

No nevím.Dneska jsem četl troje noviny ve kterých výše uvedené také probírali ale články vyzněly na konci trochu jinak.
0/0
2.8.2002 13:56

Rostislav Kocman

Re:

Proto u nás vychází tolik novin, abyste si mohl vybrat z více názorů.

Nechci se navážet do některých kolegů z jiných novin, ale občas neškodí se nad tiskovou zprávou zamyslet a ne ji prostě přetisknout.

0/0
2.8.2002 15:26

Mylovník Karličky Dorotky

Pravnouče z Oskara

Bacha, Al jede do Jasné Poljany! Kéž by tam už zůstal, měl bych milenku jen pro sebe ...

http://www.flashnews.cz/index.php3?iid=10600&detailclanku=53960#zacatek 

 

0/0
2.8.2002 13:43

Dmc

Rozdíl

Od kdy je rozdil 299-211 nebo 906-550 nejakych cituji: "Tomu chybělo opravdu málo přibližně 20 až 30 tisíc zákazníků k tomu, aby dokonce obsadil druhé místo"

Je sice jasne ze image Paegasu utrpela premenou na germansky nazev T-mobil, ale preci jsem se mi zda, ze autor nema presny prehled o skutecnem deni.

Co si jeste predstavit pod pojmem: * - údaje nejsou oficiální, byly získány kvalifikovanou analýzou

nekdo si stoupl na Vaclavak a ptal se kolemjdoucich co pouzivaji za mobil? Nekdo rekne NOKIA, nekdo Eurotel, nekdo zase Paegas a pak je z toho kvalifikovana Anna-liza..

 

 

0/0
2.8.2002 12:52

Rostislav Kocman

Re: Rozdíl

Kdybyste si dal stejnou práci jako s psaním tohoto příspěvku i se čtením původního článku, tak byste si všiml, že o rozdílu 20 až 30 tisíc mluvím v souvislosti s druhým čtvrtletím tohoto roku.

Pokud jde o kvalifikovanou analýzu, tak to jsou především výpočty a práce s informacemi, které mám. Můžeme se vsadit, že až Český Mobil zveřejní výsledky, tak budou přesně v tom rozpětí, které používám v článku. Jsem ale přesvědčen, že prohrajete...

Mimochodem, docela mně vzhledem k celému tónu příspěvku překvapuje, že jste nepoužil celkový rozdíl v počtu zákazníků OS a TMO a nedal do rozporu s 20 - 30 tisíci...

0/0
2.8.2002 15:31

Jan

Oskar už je za svým vrcholem
U Pegase mohou být klidní. Karta se obráti až dojdou nasyslené kupony Oskarta 1800. Oskar zrušením bonusů naplno zasáhl mobilní "střední třídu" a ta mu to nezapomene, na to ať se spolehne. Zapoměl kdo jej celou dobu živil. Zbudou mu majitelé Dohod, Odepiš, Slyším Vas a zakazníci, kteří oceňují možnost dobíjet jenom 200,-. Mnoho zdaru a sbohem.
0/0
2.8.2002 12:07

Řezza

Co je kvalifikovaná analýza?
Nějak nechápu co znamená ta kvalifikovaná analýza? To je cucáni s prstů či co? Já osobně mám Oskartu a k tomu Twista, o kterém jenom vím, že ho mám. Pár dalších Twistů už jsem ztratil ( kilo v pr... ), brácha taky, aj Oskaret, takže všechny čísla beru s rezervou ( všechny během roku dobité )... Takže 76% je moc. Já bych řekl, že to je maximálně kolem 50%
0/0
2.8.2002 11:24

Oskar má hlavně zákozníky s více než jednou Sim kartou.

Vážení,

Oskar má podle mne nejvíce zákazníků,který maj víc nž jednu kartu. Je to daný více důvody - poslední na trhu a bojoval nejdřív hlavně cennou hovorů a SMS a nenabízel dotované telefon, takže spíš ho začli použivat pro úsporu zákazníci konurenčních sítí než nováčci. 

Dále oskarta s 400 Kc za 400Kc - koupí si ji leckdo kdo volá alespoň trochu častěji do Oskara a svou puvodní simku souběžně nadále užívá .Pak tarify ve kterých je volání ve vlastní síti draší než Oskarta, takže si ji každý majitel takového tarifu  brzy zakoupí. Dále tarif Slyšíš mě, který se dá použít pouze na volání do pevné sítě v rámci limitu a na textovky. Zde jsem zcela přesvědčen, že v podstatě kažý majitel takového tarifu má ještě Oskartu (nebo alespoň nějakou jinou Simkartu).

0/0
2.8.2002 9:24

Tom Klíčník

O peníze jde vždy az na prvním místě
Když jsme ve firmě před cca rokem a něco nad fakturou od Eurotelu uvažovali co dál, rozhodli jsme se pro Oskar. Jen pro ilustraci - zatímco faktura od Eurotelu zní v průměru na částku cca 2500,- Kč, za stejné období u Oskara platíme cca 1000,-. Když se to pronásobí několika takto vytíženými telefony a počtem měsíců v roce, dostáváme se na částku v řádu desítek tisíc korun. Domnívám se, že pokud má majitel malé soukromé firmy všech pět pohromadě, zvyšuje si prestiž užitečnějším způsobem. Oskar zatím zaostává ve službách s přidanou hodnotou - neposkytuje bankovní SIM karty, nemá vlastní přístupový bod do internetu. Vzhledem k tomu, že se zvyšuje počet firemních (a tím i tarifních) zákazníků, bude muset pokročit i v této oblasti.
0/0
2.8.2002 8:14

psilo

Re: O peníze jde vždy az na prvním místě
Pristupovy bod do Netu pry bude, snad do konce roku, jak mi tvrdila slecna na infolince. No, uvidime...
0/0
2.8.2002 10:59

Step

Re: O peníze jde vždy az na prvním místě
viz soucasna kampan Oskara v souvislosti s precislovanim. jasne zamerena na mensi firmy, ktere nemaji u stavajicich operatoru az takove vyhody jako opravdu velci zakaznici, takze se mozna nechaji pretahnout.
0/0
5.8.2002 11:32

anonym

Re: O peníze jde vždy az na prvním místě
Tak tohle můzu potvrdit. Nekolik let jsem používal ve firmě Eurotel(máme 3 telefony), a účet vždy byl 4000-4500Kč, ted jsem se po letech už na Eurotel fakt naštval a přešel k Oskarovi. dostal jsem zdarma 3 telefony, a měsíčně platím jen 2000-2500Kč,navíc mě Oskar příjemně potěšíl již v prvním měsíci, kdy jsem zaplatil jen pulku tarifu(bylo to jen asi pul měsíce), ale dal mi volné minuty jako za celý měsíc! Ne jak u Eurotelu....
0/0
5.1.2003 21:55

Oskar
Osobně si myslím, že Oskar opravdu jde s počty klientů nahoru a to zejména na úkor EuroTelu. Jen od cca 02/2002 je v mém telefonním seznamu nepřehlédnutelná změna tlf. čísel řady mých klientů a spolupracovníků směrem k Os a co je pro mne nejvíce překvapivé, že se mnohdy jedná o majetné lidi a dalo by se předpokládat, že z prestiže budou u ET. To že ET v důsledku přechodu na Os klienti neklesají je nejspíše tím, že ET při odhlašování telefonu klientům nabídne službu prázdniny = jste jejich klent, ale číslo je odpojeno služba stojí cca 150,- Kč?.
0/0
2.8.2002 5:34

Rostislav Kocman

Re: Oskar
Podle Eurotelu se takto uspané SIMky nepočítají.
0/0
2.8.2002 9:29

Re: Re: Oskar
Zajímalo by mne, jaký je tedy motiv nově příchozích zákazníků k ET? Jejich služby nejsou levné.
0/0
3.8.2002 6:48

LaMe

Re: Re: Re: Oskar
Většinou vyšší kvalita služeb, a to někdy i za cenu vyšší ceny (value of money).
0/0
5.8.2002 12:44

Bob

Re: Re: Oskar
Nejsou nejlevnější, levné jsou, relativně :) no ale každopádně mě osobně fungujou :)
0/0
14.1.2003 15:54

Zdeněk Polách

Re: Oskar
Ty znáš někoho, kdo přechází od ET k Oskarovi? Já nevím, my jsme nedávno přecházeli od Oskara k ET a maximální spokojenost... ten rozdíl v kvalitě sítě je znát (pokud třeba jezdíš autem atp.). Holt je vidět, že ET je jediná síť, která na zákazníka nekašle - pamatuje si jeho hovor a když to na vteřinku či dvě vypadne, snaží se ho opět navázat - zatímco T-Mobile a Oskar v té chvíli hovor rozpojí.
0/0
3.8.2002 22:21

Michal Šneberg

Re: Re: Oskar
Můj názor je ten,že Eurotel má velmi kvalitní služby a ví o tom-proto si za to nechává platit.Myslím si ale,že normálnímu člověku bude stačit Oskar-moc nestojí,ale kvalita zas tak špatná není,že by se člověk nedovolal.Na druhé straně jestli bych se vydal na cesty,s Oskarem rozohdně Ne!T-Mobile bych nevolil určitě.Mám ho teď a (Twist)a kvalita neodpovídá ceně jako Eurotelu.
0/0
4.8.2002 13:39

Phickus

Tohle snad musel zaplatit OSKAR
Uzasne. Vyberu si jednu statistiku, ostatni zanedbam a prohlasim, ze nekdo zaostava. Vsimnete si, jak "casto" se objevuji slova jako vynosy ci zisk. Autor asi nepochopil, o co v obchodu jde. Jako kdyby to psal jeste v dobach nejvetsiho silenstvi na financnich trzich.
0/0
2.8.2002 0:33

HOP

Re: Tohle snad musel zaplatit OSKAR

Za prvé: Myslím, že v tomto článku šlo o něco jiného než o zisk jednotlivých operátorů.

Za druhé: Mě jako uživatele zajímá co platím já a ne to co vydělává operátor.

Za třetí: Užívám služeb Eurotelu i Oskara (oba tarify) souběžně už přes dva roky, takže dovedu posoudit rozdíl  nejen ceny, ale i kvality.

0/0
2.8.2002 8:47

Rostislav Kocman

Re: Tohle snad musel zaplatit OSKAR

Vážený Phicku,

pokud nechceme psát články na základě dojmů a spekulací (což byste všichni čtenáři jistě rádi v diskusích peprně a po právu okomentovali) - a to nechceme - tak musíme vycházet z faktů. A fakta jsou taková, že část finančních výsledků zveřejnil zatím jenom Eurotel, takže srovnávat s konkurencí z tohoto pohledu nejde a komentovat výsledky Eurotelu samy o sobě - to přenecháme ekonomickým titulům (i když samozřejmě počítám s tím, že až budou k dispozici výsledky všech tří operátorů, že se pokusím je zpracovat).

Pokud se snad domníváte, že se finančními výsledky nezabýváme a staráme se pouze o počty zákazníků (které jsou ovšem také důležité), tak doporučuji tento můj článek.

0/0
2.8.2002 9:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.