Protioskarovo sdružení
3. 8. 2002 12:09
Zrada za zradou - reakce
!!! Majitelé OSKARET A TARIFŮ! Výzva !!!
Jak se OSKAROVI odvděčíme za to jeho stálé omezování a rušení služeb?
Na různých servrech padalo mnoho zajímavých věcí, shrnul jsem vše potřebné dokupy a tak vzniklo PROTIOSKAROVO DESATERO, které slouží jako protest a nespokojenost s tímto operátorem, který nás zkouší, podvádí, nedodržuje slovo a lže! Inu, čtěte, je to velmi poučné a hlavně velmi, velmi ůčinné!!!!
1/ Nedoporučujte Oskara nikomu! Pěkně jim to rozmlouvejte a povězte co tam sedí za podrazáci v jeho vedení! Jaké má Oskar ubohé služby a hlavně V JAKÉ KVALITĚ JE INFOLINKA, ŘEŠENÍ FAKTUR, REKLAMACE, NECHODÍCÍ SMS ATD....ATD....ZTRÁTA BONUSŮ U KUPÓNŮ ATD....
(Následek: Ztratí z velké části budoucí klientely)
2/ Volejte z mobilů a pevných linek na 0800 777 777 pořád, co nejvíce.
(Následek: Oskar bude muset platit nemalé částky Telecomu za propojení)
3/ Pokud už musíte - kupujte minimální dobíjecí kupóny.
(Následek: Pokud dobijete např. 400kč * 5=cílová částka 2000kč vzniknou mu vyšší náklady na výrobu nových dobíjecích kuponů, než kdyby jste dobili 1*2000kč kupón)
4/ Když už chcete dobít Oskartu něčím menším, vyhoďte stávající do šuplete a šup pro novou - k němu do obchodu!
(Následek: Uškodíte mu na nákladech - on ten čip taky něco stojí, papíry na manuálky, že? A ty jeho propagační letáky doporučuji před nima roztrhat a vyhodit!)
5/ Omezte volání nad rámec volných minut a SMS (hlavně ty jeho herny a zbytečné kraviny + aktivní SMS)
(Následek: Postrácí další části z příjímů)
6/ Vyvolávejte co NEJVÍCE 35 VOLNÝCH MINUT (Pozor!Jen mimo špičku!) NA PEVNOU LINKU S TARIFU SLYŠÍM VÁS!!!
(Následek: Bude mít obří náklady na propojovací poplatky!)
7/ Volejte ůplně s každou prkotinou na Osralinku
(Následek: Poštvete časem proti němu i jeho "už" nas*ané zaměstnance)
8/ Majitelé desetikorunových oskaret! Volejte, co nejvíc to jde!
(Následek: Jistá ztráta pro něj-propojení+elektřina+zabraná kapacita)
9/ Všichni co mají nějaký ten tarif, nechť provolají volné minuty a STOP!
(Následek: Nebude moc rád z omezených zisků)
10/ Omezte využívání placených služeb
(Následek: Valte SMSky přes internet dokud to jde, prozvánějte se navzájem dokud to jde, volejte co nejvíc na 0800 777 777 s pevných linek i z mobilů, stěžujte si i na mírné okradení či nedopatření ve fakturách - i desetikorunové rozdíly! Dne 7.8.každého roku celý den nepoužívejte mobilní telefony!)
Kdyby byť jeden s těchto bodů začal pravidelně dělat co pátý jeho klient = DOSTANE OSKAR POŘÁDNĚ ZA VYUČENOU!!!! ZANEDLOUHO BY SI NARAZIL HUBU A DOBŘE MU TAK.
Jedno pěkné a pravdivé heslo pro VEDENÍ OSKARA NAKONEC:
(Pro Stephensovou, Ruppica, Přerovského, Tolstého a další jeho zaměstnance):
"Když dovede být OSKAR zákeřný vůči svým klientům, tak klienti dovedou být 100 krát zákeřnější vůči němu !!!"