Diskuze

Jak se vám líbí Oskarovy novinky?

Pokud jste si zvykli na dobíjení Oskaret drahými kupóny či vysokými částkami, za což dostáváte bonus ke kreditu, potom se připravte na změnu – zavádí se nové kupóny a bonusy se ruší. Oskar ale nabízí s novými kupóny i výhody - pokud vám vyprší platnost kreditu a vy si dobijete ještě před deaktivací čísla, dostanete zpět propadlý kredit, což dosud nebylo možné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klara

12. 1. 2003 10:05
+nevite nekdo, kdy je ta stavka u paegasu?
0 0
možnosti

Stepan

5. 8. 2002 10:02
No skandál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak to už je poslední kapka, přecházim z Oskara zpět na kouřový signály!!!!
0 0
možnosti

visa

4. 8. 2002 17:07
zkuste bankomaty
pokud touzite po bonusu, zkuste zajit do bankomatu. druheho srpna jeste nebyly preprogramovane a davaly za 1500 bonus 300. dobil jsem pro jistotu vickrat, i kdyz z toho mam smisene pocity - za jejich kurevskost jim zlepsim cashflow...
0 0
možnosti

Honza

3. 8. 2002 22:50
jediny duvod proc zustat u Oskarty padl
Uz me to s Oskrarem nebavi, mizerne pokryti na horach, chybejici GSM banking (navic dnes stale plati "Oskar neustále hodnotí možnosti nových služeb, ale v současné chvíli Vám nemůže sdělit přesný termín zavedení této služby" ), pomale doruceni zpravy pres internetovou adresu... Prave jsem si poridil na mshop.cz bankovni Twist kartu za 700, az vybiju soucasny kredit na Oskarte koncim. Moc toho neprovolam a smsky budu mit levnejsi.
0 0
možnosti

Protioskarovo sdružení

3. 8. 2002 12:09
Zrada za zradou - reakce
!!! Majitelé OSKARET A TARIFŮ! Výzva !!! Jak se OSKAROVI odvděčíme za to jeho stálé omezování a rušení služeb? Na různých servrech padalo mnoho zajímavých věcí, shrnul jsem vše potřebné dokupy a tak vzniklo PROTIOSKAROVO DESATERO, které slouží jako protest a nespokojenost s tímto operátorem, který nás zkouší, podvádí, nedodržuje slovo a lže! Inu, čtěte, je to velmi poučné a hlavně velmi, velmi ůčinné!!!! 1/ Nedoporučujte Oskara nikomu! Pěkně jim to rozmlouvejte a povězte co tam sedí za podrazáci v jeho vedení! Jaké má Oskar ubohé služby a hlavně V JAKÉ KVALITĚ JE INFOLINKA, ŘEŠENÍ FAKTUR, REKLAMACE, NECHODÍCÍ SMS ATD....ATD....ZTRÁTA BONUSŮ U KUPÓNŮ ATD.... (Následek: Ztratí z velké části budoucí klientely) 2/ Volejte z mobilů a pevných linek na 0800 777 777 pořád, co nejvíce. (Následek: Oskar bude muset platit nemalé částky Telecomu za propojení) 3/ Pokud už musíte - kupujte minimální dobíjecí kupóny. (Následek: Pokud dobijete např. 400kč * 5=cílová částka 2000kč vzniknou mu vyšší náklady na výrobu nových dobíjecích kuponů, než kdyby jste dobili 1*2000kč kupón) 4/ Když už chcete dobít Oskartu něčím menším, vyhoďte stávající do šuplete a šup pro novou - k němu do obchodu! (Následek: Uškodíte mu na nákladech - on ten čip taky něco stojí, papíry na manuálky, že? A ty jeho propagační letáky doporučuji před nima roztrhat a vyhodit!) 5/ Omezte volání nad rámec volných minut a SMS (hlavně ty jeho herny a zbytečné kraviny + aktivní SMS) (Následek: Postrácí další části z příjímů) 6/ Vyvolávejte co NEJVÍCE 35 VOLNÝCH MINUT (Pozor!Jen mimo špičku!) NA PEVNOU LINKU S TARIFU SLYŠÍM VÁS!!! (Následek: Bude mít obří náklady na propojovací poplatky!) 7/ Volejte ůplně s každou prkotinou na Osralinku (Následek: Poštvete časem proti němu i jeho "už" nas*ané zaměstnance) 8/ Majitelé desetikorunových oskaret! Volejte, co nejvíc to jde! (Následek: Jistá ztráta pro něj-propojení+elektřina+zabraná kapacita) 9/ Všichni co mají nějaký ten tarif, nechť provolají volné minuty a STOP! (Následek: Nebude moc rád z omezených zisků) 10/ Omezte využívání placených služeb (Následek: Valte SMSky přes internet dokud to jde, prozvánějte se navzájem dokud to jde, volejte co nejvíc na 0800 777 777 s pevných linek i z mobilů, stěžujte si i na mírné okradení či nedopatření ve fakturách - i desetikorunové rozdíly! Dne 7.8.každého roku celý den nepoužívejte mobilní telefony!) Kdyby byť jeden s těchto bodů začal pravidelně dělat co pátý jeho klient = DOSTANE OSKAR POŘÁDNĚ ZA VYUČENOU!!!! ZANEDLOUHO BY SI NARAZIL HUBU A DOBŘE MU TAK. Jedno pěkné a pravdivé heslo pro VEDENÍ OSKARA NAKONEC: (Pro Stephensovou, Ruppica, Přerovského, Tolstého a další jeho zaměstnance): "Když dovede být OSKAR zákeřný vůči svým klientům, tak klienti dovedou být 100 krát zákeřnější vůči němu !!!"
0 0
možnosti

Karel

3. 8. 2002 11:51
Zrada za zradou
Vážené dámy, Vážení pánové, Oskar nás podvedl a zradil. Přidávám se jako vyšší pracovník v nejmenované firmně na výrobu monitorů. Naši zaměstnanci jsou tímto krokem pobouřeni, jelikož hojně využívali sležeb tohoto řekněme "macecha" operátora. Musím zodpovědně říci a konstatovat - to co naslibovali v roce 2000 při spuštění této sítě, stojí možná stále na papírech a nic se nedělá. Neustále výmluvy - den co den, problémy s infolinkami, reklamacemi atd. A co víc. Někteří operátoři na infolinkách i záměrně lžou. Vážené dámy a pánové, naše firma ve velmi brzké době s touto podvodnickou a zaostalou "firmou či společností" ukončí veškeré smluvní závazky jako jsou smlouvy o poskytování služeb, podnikové propojení atd. Přidáváme se tímto dejme tomu jako společnost XY k velmi, ale velmi nespokojeným zákazníkům. S pozdravem Miloš Zelenský
0 0
možnosti

Riki

3. 8. 2002 8:17
Oskare,Oskare
Oskare velmi jsi mne zklamal,ten tisk.mluvčí od Oskara je podle mne totální debil.Místo aby zavedli služby jako je GSM Banking,GPRS na Oskartě,tak vymýšlejí nehorázné píčoviny.No nic,čeká je krach........
0 0
možnosti

Vašek

2. 8. 2002 19:42
Podvedli nás!
Takovéhle blbosti od Oskara (sms herna, sms láska....) si můžou strčit někam. A jestli to má jako být nějaká záplata za to, co nám udělal- to je výsmněch a musím jen konstatovat - v mnoha očích tento Oskar skrvavěl a pověst si natolik poškodil, že pozná časem co to udělal. (Zrušení bonusů, zrušení akcí typu 77hal/sms, zrušil tarify které se zavázal poskytovat do konce roku 2003, blokuje hovory na policii a sanitku při bloknutí karty, zrušil oskamarády, zrušil propagační předměty, zpoplatňuje každou volovinu, nasliboval hory doly a nic, hrozná síť, hrozné infolinky, hrozný přístup k zákazníkům a reklamacím, naslibované věci jako GSM banking, nebo SIM toolkit, zaražení SMS servrů pro posílání SMSek, padající wapka, neexistence GPRS pro předplacenky-mimochodem-prý to NEUMÍ ŮČTOVAT!, MAJÍ PŘETÍŽENÉ SMS CENTRUM KVŮLI INFORMAČNÍM SMS ZE SERVRŮ- PROSÍM VÁS, KDO JIM TOHLETO DNESKA ŽERE????????? ) Nespokojený, podvedený bývalý zákazník. Vskaz pro ostatní nezapomeňte, co ta hy*na naslibovala a nikdy nesplnila!!!! Asi jsou v krachu!!!!!! Samý výmluvy!!!!! Podvedli nás!!!!
Vašek Malý, Praha
0 0
možnosti

Vašek

2. 8. 2002 19:17
Podvedli nás!
Takovéhle blbosti (sms herny a lásky....) od Oskara si můžou strčit někam. A jestli to má jako být nějaká záplata za to, co nám udělal- to je výsmněch a musím jen konstatovat - v mnoha očích tento Oskar skrvavěl a pověst si natolik poškodil, že pozná časem co to udělal. (Zrušení bonusů, zrušení akcí typu 77hal/sms, zrušil tarify které se zavázal poskytovat do konce roku 2003, blokuje hovory na policii a sanitku při bloknutí karty, zrušil oskamarády, zrušil propagační předměty, zpoplatňuje každou volovinu, nasliboval hory doly a nic, hrozná síť, hrozné infolinky, hrozný přístup k zákazníkům a reklamacím, naslibované věci jako GSM banking, nebo SIM toolkit, zaražení SMS servrů pro posílání SMSek, padající wapka, neexistence GPRS pro předplacenky-mimochodem-prý to NEUMÍ ŮČTOVAT!, MAJÍ PŘETÍŽENÉ SMS CENTRUM KVŮLI INFORMAČNÍM SMS ZE SERVRŮ- PROSÍM VÁS, KDO JIM TOHLETO DNESKA ŽERE????????? ) Nespokojený, podvedený bývalý zákazník. Vskaz pro ostatní nezapomeňte, co ta hyena naslibovala a nikdy nesplnila!!!! Asi jsou v krachu!!!!!! Samý výmluvy!!!!! Podvedli nás!!!!
0 0
možnosti

Michal

2. 8. 2002 21:55
Re: Podvedli nás!
Je to tak. Bohužel. A nejlepší reklamní kampaně na tom nic nezmění.
0 0
možnosti

2. 8. 2002 14:28
Stávka proti ždímání uživatelů předplacených karet
7.8.2002 Den bez mobilu
0 0
možnosti