Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se vám líbí Oskarovy novinky?

Pokud jste si zvykli na dobíjení Oskaret drahými kupóny či vysokými částkami, za což dostáváte bonus ke kreditu, potom se připravte na změnu – zavádí se nové kupóny a bonusy se ruší. Oskar ale nabízí s novými kupóny i výhody - pokud vám vyprší platnost kreditu a vy si dobijete ještě před deaktivací čísla, dostanete zpět propadlý kredit, což dosud nebylo možné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Klara

+nevite nekdo, kdy je ta stavka u paegasu?
0/0
12.1.2003 10:05

Stepan

No skandál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak to už je poslední kapka, přecházim z Oskara zpět na kouřový signály!!!!
0/0
5.8.2002 10:02

visa

zkuste bankomaty
pokud touzite po bonusu, zkuste zajit do bankomatu. druheho srpna jeste nebyly preprogramovane a davaly za 1500 bonus 300. dobil jsem pro jistotu vickrat, i kdyz z toho mam smisene pocity - za jejich kurevskost jim zlepsim cashflow...
0/0
4.8.2002 17:07

Honza

jediny duvod proc zustat u Oskarty padl
Uz me to s Oskrarem nebavi, mizerne pokryti na horach, chybejici GSM banking (navic dnes stale plati "Oskar neustále hodnotí možnosti nových služeb, ale v současné chvíli Vám nemůže sdělit přesný termín zavedení této služby" ), pomale doruceni zpravy pres internetovou adresu... Prave jsem si poridil na mshop.cz bankovni Twist kartu za 700, az vybiju soucasny kredit na Oskarte koncim. Moc toho neprovolam a smsky budu mit levnejsi.
0/0
3.8.2002 22:50

Protioskarovo sdružení

Zrada za zradou - reakce
!!! Majitelé OSKARET A TARIFŮ! Výzva !!! Jak se OSKAROVI odvděčíme za to jeho stálé omezování a rušení služeb? Na různých servrech padalo mnoho zajímavých věcí, shrnul jsem vše potřebné dokupy a tak vzniklo PROTIOSKAROVO DESATERO, které slouží jako protest a nespokojenost s tímto operátorem, který nás zkouší, podvádí, nedodržuje slovo a lže! Inu, čtěte, je to velmi poučné a hlavně velmi, velmi ůčinné!!!! 1/ Nedoporučujte Oskara nikomu! Pěkně jim to rozmlouvejte a povězte co tam sedí za podrazáci v jeho vedení! Jaké má Oskar ubohé služby a hlavně V JAKÉ KVALITĚ JE INFOLINKA, ŘEŠENÍ FAKTUR, REKLAMACE, NECHODÍCÍ SMS ATD....ATD....ZTRÁTA BONUSŮ U KUPÓNŮ ATD.... (Následek: Ztratí z velké části budoucí klientely) 2/ Volejte z mobilů a pevných linek na 0800 777 777 pořád, co nejvíce. (Následek: Oskar bude muset platit nemalé částky Telecomu za propojení) 3/ Pokud už musíte - kupujte minimální dobíjecí kupóny. (Následek: Pokud dobijete např. 400kč * 5=cílová částka 2000kč vzniknou mu vyšší náklady na výrobu nových dobíjecích kuponů, než kdyby jste dobili 1*2000kč kupón) 4/ Když už chcete dobít Oskartu něčím menším, vyhoďte stávající do šuplete a šup pro novou - k němu do obchodu! (Následek: Uškodíte mu na nákladech - on ten čip taky něco stojí, papíry na manuálky, že? A ty jeho propagační letáky doporučuji před nima roztrhat a vyhodit!) 5/ Omezte volání nad rámec volných minut a SMS (hlavně ty jeho herny a zbytečné kraviny + aktivní SMS) (Následek: Postrácí další části z příjímů) 6/ Vyvolávejte co NEJVÍCE 35 VOLNÝCH MINUT (Pozor!Jen mimo špičku!) NA PEVNOU LINKU S TARIFU SLYŠÍM VÁS!!! (Následek: Bude mít obří náklady na propojovací poplatky!) 7/ Volejte ůplně s každou prkotinou na Osralinku (Následek: Poštvete časem proti němu i jeho "už" nas*ané zaměstnance) 8/ Majitelé desetikorunových oskaret! Volejte, co nejvíc to jde! (Následek: Jistá ztráta pro něj-propojení+elektřina+zabraná kapacita) 9/ Všichni co mají nějaký ten tarif, nechť provolají volné minuty a STOP! (Následek: Nebude moc rád z omezených zisků) 10/ Omezte využívání placených služeb (Následek: Valte SMSky přes internet dokud to jde, prozvánějte se navzájem dokud to jde, volejte co nejvíc na 0800 777 777 s pevných linek i z mobilů, stěžujte si i na mírné okradení či nedopatření ve fakturách - i desetikorunové rozdíly! Dne 7.8.každého roku celý den nepoužívejte mobilní telefony!) Kdyby byť jeden s těchto bodů začal pravidelně dělat co pátý jeho klient = DOSTANE OSKAR POŘÁDNĚ ZA VYUČENOU!!!! ZANEDLOUHO BY SI NARAZIL HUBU A DOBŘE MU TAK. Jedno pěkné a pravdivé heslo pro VEDENÍ OSKARA NAKONEC: (Pro Stephensovou, Ruppica, Přerovského, Tolstého a další jeho zaměstnance): "Když dovede být OSKAR zákeřný vůči svým klientům, tak klienti dovedou být 100 krát zákeřnější vůči němu !!!"
0/0
3.8.2002 12:09

Karel

Zrada za zradou
Vážené dámy, Vážení pánové, Oskar nás podvedl a zradil. Přidávám se jako vyšší pracovník v nejmenované firmně na výrobu monitorů. Naši zaměstnanci jsou tímto krokem pobouřeni, jelikož hojně využívali sležeb tohoto řekněme "macecha" operátora. Musím zodpovědně říci a konstatovat - to co naslibovali v roce 2000 při spuštění této sítě, stojí možná stále na papírech a nic se nedělá. Neustále výmluvy - den co den, problémy s infolinkami, reklamacemi atd. A co víc. Někteří operátoři na infolinkách i záměrně lžou. Vážené dámy a pánové, naše firma ve velmi brzké době s touto podvodnickou a zaostalou "firmou či společností" ukončí veškeré smluvní závazky jako jsou smlouvy o poskytování služeb, podnikové propojení atd. Přidáváme se tímto dejme tomu jako společnost XY k velmi, ale velmi nespokojeným zákazníkům. S pozdravem Miloš Zelenský
0/0
3.8.2002 11:51

Riki

Oskare,Oskare
Oskare velmi jsi mne zklamal,ten tisk.mluvčí od Oskara je podle mne totální debil.Místo aby zavedli služby jako je GSM Banking,GPRS na Oskartě,tak vymýšlejí nehorázné píčoviny.No nic,čeká je krach........
0/0
3.8.2002 8:17

Vašek

Podvedli nás!
Takovéhle blbosti od Oskara (sms herna, sms láska....) si můžou strčit někam. A jestli to má jako být nějaká záplata za to, co nám udělal- to je výsmněch a musím jen konstatovat - v mnoha očích tento Oskar skrvavěl a pověst si natolik poškodil, že pozná časem co to udělal. (Zrušení bonusů, zrušení akcí typu 77hal/sms, zrušil tarify které se zavázal poskytovat do konce roku 2003, blokuje hovory na policii a sanitku při bloknutí karty, zrušil oskamarády, zrušil propagační předměty, zpoplatňuje každou volovinu, nasliboval hory doly a nic, hrozná síť, hrozné infolinky, hrozný přístup k zákazníkům a reklamacím, naslibované věci jako GSM banking, nebo SIM toolkit, zaražení SMS servrů pro posílání SMSek, padající wapka, neexistence GPRS pro předplacenky-mimochodem-prý to NEUMÍ ŮČTOVAT!, MAJÍ PŘETÍŽENÉ SMS CENTRUM KVŮLI INFORMAČNÍM SMS ZE SERVRŮ- PROSÍM VÁS, KDO JIM TOHLETO DNESKA ŽERE????????? ) Nespokojený, podvedený bývalý zákazník. Vskaz pro ostatní nezapomeňte, co ta hy*na naslibovala a nikdy nesplnila!!!! Asi jsou v krachu!!!!!! Samý výmluvy!!!!! Podvedli nás!!!!
Vašek Malý, Praha
0/0
2.8.2002 19:42

Vašek

Podvedli nás!
Takovéhle blbosti (sms herny a lásky....) od Oskara si můžou strčit někam. A jestli to má jako být nějaká záplata za to, co nám udělal- to je výsmněch a musím jen konstatovat - v mnoha očích tento Oskar skrvavěl a pověst si natolik poškodil, že pozná časem co to udělal. (Zrušení bonusů, zrušení akcí typu 77hal/sms, zrušil tarify které se zavázal poskytovat do konce roku 2003, blokuje hovory na policii a sanitku při bloknutí karty, zrušil oskamarády, zrušil propagační předměty, zpoplatňuje každou volovinu, nasliboval hory doly a nic, hrozná síť, hrozné infolinky, hrozný přístup k zákazníkům a reklamacím, naslibované věci jako GSM banking, nebo SIM toolkit, zaražení SMS servrů pro posílání SMSek, padající wapka, neexistence GPRS pro předplacenky-mimochodem-prý to NEUMÍ ŮČTOVAT!, MAJÍ PŘETÍŽENÉ SMS CENTRUM KVŮLI INFORMAČNÍM SMS ZE SERVRŮ- PROSÍM VÁS, KDO JIM TOHLETO DNESKA ŽERE????????? ) Nespokojený, podvedený bývalý zákazník. Vskaz pro ostatní nezapomeňte, co ta hyena naslibovala a nikdy nesplnila!!!! Asi jsou v krachu!!!!!! Samý výmluvy!!!!! Podvedli nás!!!!
0/0
2.8.2002 19:17

Michal

Re: Podvedli nás!
Je to tak. Bohužel. A nejlepší reklamní kampaně na tom nic nezmění.
0/0
2.8.2002 21:55

Stávka proti ždímání uživatelů předplacených karet
7.8.2002 Den bez mobilu
0/0
2.8.2002 14:28

Čtenářka
Tak ted nevim, ktereho operatora si vybrat. Telefonuju temer pouze do zahranicni mobilni site. Tim padem nemam u zadneho operatora sanci na rozumnou cenu za volani. Donedavna se mi vyplacela Oskarta se svym bonusem, pri kterem minuta hovoru stala asi osm korun. Bez bonusu to bude deset. Flexi sazba je mi k nicemu. A kdyz jsem nektere zname presvedcovala o vyhodach Oskara prave diky bonusum ke karte (ktera je navic v porovnani s jinymi kartami stale nejlevnejsi), ted uz takovy argument pouzit nemuzu. Cim chce Oskar ziskat nove zakazniky?
0/0
2.8.2002 11:57

karel

Re: Čtenářka
ničím - kašle na ně
0/0
2.8.2002 13:31

Petr Čech

Re: Čtenářka
pouzitelnymi tarify?
0/0
2.8.2002 17:27

pepa

Re: Čtenářka

Ahoj,

ja oskara taky drzim kvuli volani do ciziny. Ted se podivam kolik stoji telecom a vic se budu snazit rozsirit znalosti lidi v cizine ohledne internetoveho volani. A snad brzy telecomu padne monopol a nekdo nam nabidne Evropu za tech 7, 8 Kc.

Pepa

0/0
4.8.2002 22:24

vilém

Re: Čtenářka
Taky jsem používal oskartu k volání hlavně do zahraničí, provolám (provolal jsem) asi tak 1500,- za měsíc.Tim, že oskar zrušil bonus zvedl cenu z 8 korun na 10.V tomhle případě se mi volání nevyplatí. Co dál? Doplácam zbytek kreditu a přejdu na Eurotel go, kde se dá volat icallem za 8,30 za minutu.Bohužel volání je účtováno po půl minutě. Jsem z toho úplně otrávenej. Oskar ztratil dalšího platícího zákazníka
0/0
5.8.2002 8:40

Mylovník Karličky Dorotky

0/0
1.8.2002 23:01

čebík

OSKAR aneb nejhorsi dopad...

Ja teda nevim, ale Oskar se fakt zbláznil a nevi jak by škubal lidi... Ze začátku podlejzal jak mohl a ted tohle.... To snad neni pravda....!!!!

Jistě   všichni navstevnici předminulého Invexu si  ještě pamatuji, jak byl Oskar rozlezlý  vsude po výstavišti  ale ejhle, co se asi stalo,  minuly rok tam vubec nebyl...!!!! Ptate se jak je to mozne? Jednoducha odpoved.....  Podle dostupných zdrojů Oskar mel z BVV smlouvu o pronajmu místa, ale neobtěžoval se v daném termínu zaplatit danému subjektu, před výstavou jak to učinili ostatní vystavovatele a tak jim  BVV prostě  řeklo že mají smulu a vystavovat prostě  nebudou.  Podle mého názoru /je to pouha má domenka/ si vedení společnosti  OSKARU, myslelo, že platbu budou moci provést někdy potom, ale v tomhle se hrozně mýlili.... Proč jeden rok hrozně velmi velká kampaň a druhý rok zhola nic? Že by Oskar byl ve finanční tísni, čili srabu?

Mě to tak opravdu připadá a veškeré kroky této splečnosti tomu jen nasvědčují....

Nebylo by možná na škodu aby se ke kauze Invex 2001 někdo z vedení vyjádřil , třeba mluvčí společnosti  pan Přerovský, co vy na to?

 

 

0/0
1.8.2002 22:03

Areks

Re: OSKAR aneb nejhorsi dopad...
Hm ... a kto by v momentalnej dobe upadku telekomunikacii mal zaujem este nieco vystavovat na INVEXe ? Tato vystava ako vsetky ostatne v zahranici vydrzi tak maximalne dva-tri roky a pojde do fuka. Voubec sa im necudujem ako v roku 2001 oskar reagoval :)
0/0
2.8.2002 9:38

...

ideální operátor
Takže byste chtěli volat skoro zadarmo a ještě s bonusama a přitom špičkovou kvalitu služeb a pokrytí a ještě telefon zadarmo, poloviční sazby za wap a operátorku na infolince jenom pro sebe? A co ještě? Modré z nebe?
0/0
1.8.2002 17:22

Limit

Bonusy nemá nikdo
Bonusy už nemá nikdo, akorát Oskar byl poslední, kdo to zrušil. Stejně ale zůstává nejvýhodnější, stačí se podívat do srovnání, které na tomhle serveru nedávno dělali.
0/0
1.8.2002 17:03

Capi

Re: Bonusy nemá nikdo

Co to meles, ze bonusy nema nikdo? Twist je ma, viz.

http://www.t-mobile.cz/cms/?menu=864

Neprud, vim proc ho mam!

0/0
1.8.2002 20:35

Ctenarka

Re: Re: Bonusy nemá nikdo
No ano, bonus u Twistu je 5% pocinaje dobitim za 800. Receno cesky: dobijes za 800 a dostanes celych 40 (slovy ctyricet) korun navic! To je teda terno, v porovnani se stovkou za osmistovkovy kupon a trema stovkama za patnactistovkovy kupon od Oskara. Tak takovyhle "bonus" me asi nepresvedci, zvlast kdyz volani do zahranici je u Paegasu (pardon, tyyyyy mobajlu) pekne mastny...
0/0
2.8.2002 12:06

Chorche

Lidi, ste mimo
Osral tu neni od toho, aby fungoval jako operátor. Byla to společnost založená na prodeji sama sebe. Nejdřív je třeba za jakoukoliv cenu nabrat co nejvíc klientů a pak obratem prodat nějakýmu zkutečnýmu operátorovi za cenu x krát počet zákazníků. Byly doby, kdy se akvizice v telekomunikacích dělaly na běžícim pásu a nikdo nekoukal na to, jestli ty zákazníci sou opravdový, nebo jen nafakeovaný. Proč myslíte že dával osraltu zadarmo ? Proč myslíte, že vám na prodejně osrala dyš ste šli koupit kupon mnohdy nabídli celou kartu s kuponem s tim, že samotnej kupon nemaj ? I dyš prodavač věděl, že kartu hodíte do koše a vemete si jen ten kupon ? Jenže Osral zjistil, že už ta doba je fuč a nigdo ho koupit nechce a vzledem k tomu, že musí začít platit úvěry, nezbejvá mu, neš ty prachy něgde vydělat. A na kom jinym by je vydělal než na vás, naletifších klioších. Je mu už jedno, že vy, pár kliošů s osraltama se na to vykašlete, on vytáhne peníze z tarifovejch kliošů, který si zatim uvázal. A spousta osralet maj důchodci a senochrupky, který se toho taky nezbavěj, poněvač o nějakej bonusech vůbec nevěděj.
0/0
1.8.2002 16:03

karel

Re: Lidi, ste mimo
SENOCHRUP - to je krásný slovo, to jsem ještě neslyšel:)))), ale jinak s tím souhlasím
0/0
1.8.2002 17:37

Cinda

bonusy zrušil i TM
Právě jsem se dočetla, že TMO taky zrušil bonusy. Co tomu říkáte?
0/0
1.8.2002 14:41

Petr J.

Re: bonusy zrušil i TM
Nic tomu neříkáme, protože TM hned když 10% bonusy na Sazka dobíjení spustil tak oznámil (a měl to všude napsaný), že je to akce která končí koncem 29.7.2002 takže všichni věděli že to na konci srpna skončí. Já to využil a dobil jsem za tu dobu co bonusy byli dvakrát. BTW TM dával 10% na jakoukoliv částku od 200Kč výše, ne jako Oskar jen na 800 a 1500 :o)
0/0
5.8.2002 10:35

Demon

Já czurák sem si nevzal Dohodu...
...dokud to ještě šlo, do poslední minuty jsem se rozmýšlel, ale pak jsem si ji nevzal, při porovnávání s Oskartou jsem samozřejmě počítal s bonusama... a ty nám skončily hned měsíc po Dohodě...shit...
0/0
1.8.2002 14:39

Oskar - to dává smysl

Mě to nějak smysl nedává. :-) Co se týče tarifu Odepiš, očekávám jeho  brzké zdražení na cca 100Kč. ;-) A to už jsem se těšil, jak si u Oskara koupím novou C55 a Oskartu... tůdle, zůstávám u TM, přestože už mě taky delší dobu se*ou. Jestli to takhle půjde dál, bude Goučko za chvíli nejlevnější, i když počítam, že 30+30 tarifikace tam brzy také skončí. :-(

PS: Antimonopolní úřad na ně, nenažrance... (propojovací poplatky)

0/0
1.8.2002 14:38

Pýtr

Provolal jsem dost
protože dobíjet z vesela za 1 500.- a přijmout bonus 300.- je v pohodě. Je to velké zklamání. Pořídím si k pevný lince dlouhej drát, abych byl k dosažení a Oskartu hodlám minimálně 1/2 roku sabotovat. Třeba jim to dojde a zase to změní. Jinak máte-li platby z mobilu dobijte dneska v pohodě s bonusem.
0/0
1.8.2002 14:08

Další zklamání
Přidávám se ke všem předchozím steskům a přidám vlastní: Před dovolenou v Tunisu v 9 večer jsem se naivně domníval, že se zeptám živého operátora na infolince na roaming- pracují ovšem pouze od 8 do 20.- hod. Vzhledem ke konkurenci nepochopitelné. Navíc Oskar jako jediný operátor u nás opravdu roaming v Tunisku nemá !!! - bez záložní GO karty bych byl namydlenej. Jsem zákazník, který tu flexi sazbu skutečně využil, ale po posledních zkušenostech se na ně asi vykašlu. Díky, Oskare, těšilo mě Milan
0/0
1.8.2002 12:28

Cinda

nic se neděje
Nemám předplacenku, ale Řekni mi, tak jsem v pohodě. No a většina mých známých má sice kupóny, ale za 400, pro který se taky nic nemění:)
0/0
1.8.2002 12:04

Hony

Zklamání Oskare!!
Není to fér. Byl jsem spokojený oskarovský zákazník. Mám pocit, že se vrátím, odkud jsem přišel. Bonusy na dobití Oskaret byly příjemnou odměnou za věrnost a co nyní? FlexySazba není pro mě zajímavá. Začínají mě však už nudit i Oskarovy novinky, které vedou u všech tarifů ke zdražení. Slabota pokrytí a nyní i drahota. Mám taky jednu tarifní SIM u Oskara a chyby ve vyúčtování nejsou výjimkou. Proč pak Oskar?? Není důvod:) P.S. Připomíná mi to: Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.
0/0
1.8.2002 9:47

petr

Co Oskar těžko nabyl to teď snadno ztratí

Rovněž se přidám k lidem, kteří se na Oskara zlobí. Mám Oskartu 2 roky a už nějaký čas začínám být nespokojený. Oskar vůbec nepřidal žádné nové služby (marně čekám na GPRS na Oskartě, GSM Banking, EMS). Místo toho vymýšlí nové tarify a blbosti typu "FlexiSazba" (kolik je lidí kteří provolají z Oskarty více jak 600 měsíčně ???). A teď ještě sebere Oskartám jejich největší výhodu.

Dokonce jsem uvažoval, že přejdu na tarif (Rekni mi). Jenze mi vadí, že tam není ani jedna SMS volná. Pro tarif teď mluví akorát GPRS a levnější roaming (občas potřebuji v zahraničí i WAP a to s Oskartou nelze). Jenze po tomhle diskriminačním kroku vůči Oskartám se ještě rozmyslím jestli nepůjdu raději ke konkurenci. Změna čísla mi tolik vadit nebude.

Takze Oskare, jestli nebude ve 3.čtvrtletí GSM SIM Toolkit, tak s Tebou končím. Když chceš aby se Ti začali vracet investice tak přeci nemůžeš zastavit investice do nových služeb a jen zdražovat.

 

Fuj to jsem se rozrušil, ale budu v tom pokračovat. Hned se jdu podívat na stránky konkurence... :-))

0/0
1.8.2002 9:43

Re: Co Oskar těžko nabyl to teď snadno ztratí
GSM Banking bude podle všeho už v půlce srpna!!
0/0
1.8.2002 17:08

Daniel

Dalo se to cekat. Jestli si dobre vzpominam, tak Paegas mel taky kdysi bonusy ke kuponum a zrusil je. Jen me zarazi, ze Oskar prisel s timto "dareckem" prave na svuj svatek. No nic, uvazoval jsem o prechodu k Oskarovi, zustanu tam, kde jsem.
0/0
1.8.2002 9:28

K2

Oskar je nejlevnější
To si zůstaň ... a budeš cálovat o třetinu víc než v TM nebo ET. Sám jsem měl nejdříve Eurotel, přešel jsem k Pegasovi a byl příjemně potěšen, že účty byly najednou o pár stovek nižší. Pak jsem šel k Oskarovi a je to zase několik set měsíčně. Přitom kvalita spojení je podle mně úlpně stejná. Možná nějakým měřením se odchylka najde, ale pro normální lidi to je jedno
0/0
1.8.2002 17:14

xy

převládají negativní zkušenosti..........
 Plně souhlasím s názory přispěvovatelů, ke kterým se připojuji a dodám své "zkušenosti" s Oskarem:

1) omylem jsem při datovém volání na WAP vložil špatné číslo (zaměnil jsem poslední číslici, tj. místo WAPového čísla jsem zadal číslo schránky). Projevilo se to tak, že se samozřejmě žádné WAPové spojení neuskutečnilo a vždy po 10 vteřinách mě systém volání automaticky ukončil. Jaké ale bylo moje překvapení, když mi tato doba byla zaúčtována a to částkou 9.98Kč!! Což je sazba 60,-Kč za minutu !! Tato skutečnost je pro mě absolutně nepochopitelná a již měsíc se dohaduji s Oskarem o navrácení částky 50,-Kč. Jedná se sice o zanedbatelnou částku, ale jde mi o princip - žádnou službu jsem neobdržel, za co tedy platím?? Operátor Oskara mi tvrdí, že platím za spojení. Ale to je to samé, jako bych musel platit za to, že někomu zavolám a on mi to nezvedne - tj. pouze za použití sítě. Považuji to za absolutní nesmysl a za ukázkový příklad, jak se Oskar snaží vydělat za každou cenu ....

2) můj telefon umožňuje zasílat EMS zprávy (tj. obrázkové a zvukové zprávy) Před 14ti dny jsem odesílal tyto zprávy, ale jaké bylo moje překvapení, když mě telefon hned po odeslání upozornil, že zprávu nelze doručit, ale i tak mi byly zprávy zaúčtované. Opět se jedná o pakatel - pouhých 20Kč, ale jak jsem již říkal - jde mi o princip. Operátor Oskara mi řekl, že tyto služby dříve podporovali, ale v současnosti tomu tak již není. Tomu také nerozumím. Nikde žádná informace nebyla (že tuto službu přestávají podporovat); a logicky bych předpokládal, že když tato služba již není podporována, tak také nemůže být uživateli zaúčtována.......

Shrnutí: poslední dobou převládají záporné zkušenosti a současné cenové úpravy u Oskarty, resp. dobíjecích kuponů, považuji za vrchol nevstřícnosti proti uživatelům. A vzhledem ke skutečnosti, že pokrytí skutečně za ostatními operátory poněkud pokulhává, zvážím můj přechod k jinému operátorovi.
0/0
1.8.2002 9:25

Michal

Re: převládají negativní zkušenosti..........

ad 1) Nevolal jste nahodou z "10korunove" Oskarty? Pak by ta cena odpovidala, protoze ke spojeni asi doslo...

ad Shrnutí) Mam dojem, ze kupony s bonusy se stale doprodavaji a Oskar tvrdi, ze uz "vydane" dobijeci kupony s bonusy budou platit do doby vyprseni platnosti, ktera je na nich uvedena (myslim, ze je to alespon 1 rok). Tim chci rict, ze si lze "par" kuponu nakoupit alespon do zasoby a az dojdou, tak treba bude mit Oskar dalsi svatek a zase nejak zmeni ceny:-) (nebo zase neco zdrazi ;-))

0/0
1.8.2002 9:40

xy

Re: Re: převládají negativní zkušenosti..........
na Oskarově infolince mi ale oznámili, že při aktivaci kuponu na 1500,-Kč po 1.8.2002 již nedojde k navýšení bonusu o 300,-Kč.........!!!
0/0
1.8.2002 9:44

Michal

Re: Re: Re: převládají negativní zkušenosti..........

V tom případě má mobil.cz špatné informace, protože píše:

Pokud ještě někde máte starý kupón (v hodnotě 800 nebo 1500 Kč), potom můžete zůstat klidní svůj bonus dostanete. Bonus dostanete také, když si dobijete kredit prostřednictvím Platby z mobilu. Ovšem pozor zatímco bonus u kupónu je zaručený až do konce jeho platnosti (protože jste si třeba kupón koupili kvůli bonusu), bonusy z Plateb z mobilu budou v blízkém budoucnu zrušeny. Až si vyměníte SIM kartu za novou s již aktualizovanou SIM toolkitovou aplikací, potom budete moci dobíjet jenom nové hodnoty kupónů.

0/0
1.8.2002 9:51

Monika Š.

Re: Re: Re: Re: převládají negativní zkušenosti..........

Já ještě sehnala 1500+300 dnes a kolem 9té jej přes Samoobsluhu použila a naběhlo mi 1800. Je ale pravda, že ještě v té době se daly přes Oskarovuv obchod objednat 400 a 1500 kupóny. Po 10té už měli jen 400 a 1000.

Zřejmě tím chtějí donutit "oskartáře", aby přešli na tarify.:-( Já kvůli GPRS přepínám na TWIST, protože Oskarta to neumožňuje a kdo ví, zda vůbec bude. Podle posledních událostí asi nikdy. A je možné, že příjde doba, kdy tam tu Oskarovu simku už nevrátím.

0/0
1.8.2002 12:37

hans

Re: Re: Re: převládají negativní zkušenosti..........
Informace z infolinky musite brat s rezervou;-) Zkuste si tam jeste tak desetkrat zavolat a budete se divit, kolik ruznych odpovedi vam muzou podat:-/ V tomto je OSK taky neprekonatelny - operatori na infolajne nic nevedi a tak jenom tipuji. Asi nejsou penize na jejich zaskoleni:-(
0/0
1.8.2002 14:17

e.

dnes 1/8 sem dobil 2x 1500 +300

2 karty jsem dnes dobil po 1500 a v obou případech připsali 1800. pokud byste někdo chtěl dobít oskartu 1800 kč, tak za nějakech 1650 vám to dobiju.

 

0/0
1.8.2002 16:37

qwert

Re: dnes 1/8 sem dobil 2x 1500 +300
Ty jsi pěkný vyčuránek.
0/0
1.8.2002 16:57

karel

Re: dnes 1/8 sem dobil 2x 1500 +300
ty seš kokot....... !
0/0
1.8.2002 17:33

AntiThief

Re: dnes 1/8 sem dobil 2x 1500 +300
Eeee, tenhle zlodějíček píše to píše všude (tady, ma mobilmanii atd...), myslí si, že mu na to jeho "dobití" někdo skočí.
0/0
5.8.2002 10:02

Albi

Re: převládají negativní zkušenosti..........
Kamaráde jsi úplně mimo - když něčemu nerozumíš tak raději mlč. Samozřejmě že platíš za propojení i když se nepřipojíš. A mimo to - sám jsi řekl že jsi udělal chybu v nastavení tak proč si svoji omezenost chceš kompenzovat na někom jiném.Nejsem člověk který se zapojuje do diskuze o takovýhch malichernostech ale tvoje hloupý výlevy mě fakt zvedly ze židle. albi
0/0
1.8.2002 18:44

xy

Re: Re: převládají negativní zkušenosti..........
Víš, milý kamaráde, právě proto, že něčemu nerozumím, jsem se o svůj poznatek podělil a čekal názory ostatních. A nemyslím si, že jsem moc mimo mísu. Platit za propojení i když se nepřipojíš je absolutní nesmysl!!! Je to to samé, jako bys někomu volal, on ti to nebral a přesto by jsi zaplatil za dobu, co telefon pouze vyzváněl..... Nesmysl, viď? Asi bys děsně vyváděl, kdyby tě to potrefilo. A zkusím pro pochopení ještě jeden příklad. Princip je vcelku stejný. Dorazíš k bankomatu s tím, že chceš vybrat peníze. Vložíš kartu a zadáš PIN. Pak si to ale z nějakého důvodu rozmyslíš a transakci stornuješ. Vezmeš kartu a odejdeš........ Asi bys ale sakra čubrněl, kdyby Ti ale i tak banka zaúčtovala propojovací poplatek jenom za autorizaci PIN, kdy se bankomat musel spojit s kartovým střediskem........ Zkus se nad tím zamyslet včetně komentáře o omezenosti a zase si v klidu sedni na tu Tvojí židli..........
0/0
2.8.2002 10:23

Honza

Re: Re: Re: převládají negativní zkušenosti..........
Ale ten priklad fakt pokulhava - kdyz byste si sam nastavil spatne modem na pevne lince a namisto ISP se dovolal na jine cislo (nedej boze na nejakou erotickou linku:-), kde by to nezvedl modem, ale clovek ci automat, take byste si stezoval? A kdyz posilate fax, spatne zadate cislo a dovolate se na cloveka? Tohle fakt neni chyba Oskara, sam jste zadal spatne cislo a dovolal se jinam.
0/0
2.8.2002 13:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.