Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti s Alcatelem 511?

Čtenář Mobil.cz Andrej Novik se s námi podělí o své půlroční zkušenosti s Alcatelem 511. Článek je podrobný, pěkný a především je psán z praktického pohledu na věc. Kdo o Alcatelu uvažujete, dozvíte se zde řadu praktických postřehů, které recenze ani nemusí obsahovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fido Dido

šlape mi skvěle

Příjde mi, že snad každej kdo vlastní 511, s ní má a nebo měl v minulosti nějaký problémy. To nechápu. Buď mam štěstí a vychytal jsem dobrej kousek a nebo moc hulim a následkem toho, si těch problémů nevšimam!To snad ale né.

 

0/0
1.9.2003 20:33

Barakatová Eva

Slovnik A 511
Nevíte někdo, jak by se dal přehrát slovník do A511 k používání prediktovaných SMS? V mém Alcatelu chybí. Díky Eva.
0/0
29.4.2003 12:01

Martin

Doručenka
nevíte někdo, k čemu je v telefonu možnost odeslat s doručenkou, když to stejně nefunguje??? celkem by se mi to i šiklo, ale nejede mi to.
0/0
4.4.2003 9:01

Franta

Re: Doručenka

Me to funguje, je to ale uplne jiny nez na vetsine ostatnich telefonu, nechodi zprava na displej nebo potvrzujici SMS, ale meni se ikona vedle ulozene SMS.

Vsiml jsem si ale neceho jinyho, kdyz nabijim telefon tak mi nejde vypnout zvoneni (teda vypnout jde, ale stejne zvoni) Je to zavada na mym modelu nebo je to tak u vsech?

F

0/0
18.4.2003 13:38

Jitka

Lidi pomóóct
Ahoj nedávno jsem si pořídila Alcatel 511. Určitě znáte plno triků a tipů. Neváhejte prosím a posílejte mi je, určitě je jich spousta. Díky těším se
0/0
23.2.2003 20:11

p.c.

informace o počtu již napsaných znaků při psaní sms - chybí?
...asi chybí. Pokud by někdo věděl jak se zjistí kolik  znaků je napsáno (zvláště pokud nechci dělit zprávu do dvou, ale chci, aby se vešla pokud možno do jedný) tak at ten hint sdělí....
0/0
3.12.2002 9:11

hanyz

JOJO Joy
Joy u alkáčů je fakt dost náchylný.Když pominu 300-303 kde jsou spínače v telefonu masivní tak všechny ostatní stojí za starou bačkoru.Vzhledem k rozměrům 311,501,511 je kdejaký blbec včetně mě nosí po kapsách popř kabelkách a pod. a pak se strašně diví že se mu do founu dostane bordel v podobě nití bavlněných kuliček atd a pak nefičí joy.Zkusili jste si někdy nějaký tel. téhle kategorie po půl roce rozebrat a vyčistit? Je to humus.A dokud nebude okolo joy nějaký prachotěsný kryt tak se to nezlepší.Osobně považuji ovládání joystikem za ideální řešení, ale pouze u 501 kde je 5 směrový a tomu odpovídá i menu.
0/0
20.11.2002 15:06

cage

tip

 Když chcete otevřít seznam nebo SMS zkuste zmáčknout OK 2x rychle za sebou, najede to daleko rychleji. Jinak OK se mi taky rozbilo asi po půl roce a na opravu jsem čekal skoro měsíc. Nevim, proč se autorovi tak líbily piškvorky, když z těch her jsou úplně nejhorší.

0/0
17.11.2002 5:48

Marko

Tak uz je zas v servisu

Tak uz mi zas odesel joy.A hned jak mi ho vymeni tak se ho zbavim...v servisu mi otevrene priznali ze to je velky problem techto telefonu a oprava spociva  ve vymeneni cele zakladni desky..:-((.Jeste ze je v zaruce,prakticky jedina vyhoda je ze vzdy dostanu novy foun,tedy krome baterie.

Dalsi nevyhody: pomale menu,velmi pomaly seznam,vypadnuti pri necinnosti z rozepsane SMS bez jejiho ulozeni.neda se zaznamenat hovor hlas.zaznamnikem....zde tim padem pada dosti jeho vyuziti a jako diktafon je to nepouzitelne....max na zaznam zvuku pro vyzvaneni.Zi...nepouzitelne,aspon pro me.rolovani v SMS..hruza skace po pismenkach a to velice pomalu...pak se clovek ani nedivi proc odchazi joy.Navrat k rozepsane SMS...hodi vas na zacatek a zase klikate Joy az se proklikate na konec SMS.

plusy:cena v tobe,desing,velikost,vaha,vydrz baterie,ale budu rad kdyz se ho zbavim

 

0/0
5.11.2002 10:20

Roman

Re: Tak uz je zas v servisu
Tvůj příspěvek můžu jenom potvrdit. Mám ot511 asi rok a joy začal zlobit už tak po půl roce. Občas nefunguje vůbec, ale stačí do něj trochu bouchnout a zas funguje. Musim říct, že mě to občas dovádí  k šílenství :o). K nevýhodám bych ještě přidal nepříjemnou věc při psaní SMS a to tu, že není poznat kolikátou SMSku člověk už píše (dokud jí nechci odeslat) což znamená, že pokud přesáhnu jednu sms tak pak musím dost složitě a zdlouhavě opravovat. Jinak mi tam blbnou zvuky u her, což jak jsem tak koukal je u ot511 normální. Občas se zvláštnim způsobem resetne, no prostě abych to shrnul budu rád když se ho zbavím. Myslím, že už asi nikdy nebudu kupovat telefon od firmy Alcatel, OT511 na mě působí jak nějaká "zkušební betaverze telefonu", problém je v tom, že to betaverze neni a normálně se prodává. Teď plánuju koupit buď  Ericsson T65 nebo Philips Fisio 620, myslim, že horší to určitě nebude.
0/0
17.11.2002 18:55

Martin

Re: Tak uz je zas v servisu
S Joystickem je to pravda, odesel mi po roce a pul. Za vymenu chtej 800 Kc, coz je pdle me nehoraznost.
0/0
7.4.2003 10:47

Marko

Joy
Mam tenhle tel ale vubec nejhorsi je opravdu provedeni joysticku.....pocitejte s tim ze tak do pul roka vam v lepsim pripade zacne vychavat a v tom horsim prestane jit uplne......sam jsem jiz 2* reklamoval kvuli joy.......za to davam Alcatelu velke ----------
0/0
1.10.2002 12:58

Pavel

Vice SMS v telefonu
Nekde jsem cetl, ale bohuzel bez navodu, ze se da v 511 ulozit vice SMSek nez jen 10 na SIM kartu. Dela se to pry nejak pres MePredef.zpravy. v menu. Jestli s tim ma nekdo zkusenosti, byl bych rad, kdyby se s nimi se mnou podelil. Je skoda toho nevyuzit. Diky.
0/0
25.9.2002 12:08

Vasek

Re: Vice SMS v telefonu
Po přečtení zprávy je možno jí uložit do Ulozit predef. , zprávu lze pojmenovat. Čtení zpráv je možné v seznamu Predef.
0/0
28.9.2002 20:45

Petr

pro Jirku Kociho

Na dotaz :Cetl jsem  ze ten telefon je skvelej,ale jeho jedina chyba je velmi pomala prace s telefonnim seznamem(zrejme diky nulove pameti na seznam).Jake s tim mas zkusenosti?

Odpovidam ze uz po 4 dnech jsem si sel zpet pro svoji T20(nechal jsem ho  pri koupi "Alkace" jako protihodnotu)a za tyden si ho nakonec vzala moje mamca protoze jako ostatni prohlasila ze je roztomily.Podle mne ten telefon snad nema pamet u niceho protoze i v menu ma docela problemy a u smsek taky.problemy s mypinanim telefon nemel a rodic si zatim na nic taky nestezoval.Teda vlastne jo ze ho porad nekde hleda jak je maly a lehky:)

0/0
2.9.2002 11:15

Ramir

Poruchovost - smůla nebo vlastnost?
Alcatel 511 mam od prosince. Po par mesicich se mi zacal ztracet signal a mobil se zacal sam od sebe vypinat. Kdyz jsem ho zanesl do opravny, ani jsem nestacil vyslovit svuj pozadavek a opravar se sam zeptal: "Copak, vypina se vam?" Zda se, ze jde o castou zavadu, protoze kdyz jsem nedavno vymenoval SIMku v prodejne T-mobile, prodejkyne se mne mezi reci zvedave zeptala: "A nemate s nim problemy, nevypina se Vam?" Na obranu petsetjedenactky musim napsat, ze od te opravy funguje prakticky bez problemu. Jen ten joystisk se mi trochu zasekava ...
0/0
26.8.2002 8:42

Mina

Vicelhlase vyzvaneni
Coze? Prvni telefon na ceskem trhu s vicehlasim vyzvanenim? Nezapomnel jsi nahodou treba na Sony CMD J5??? Jen si vzpomen..
0/0
19.8.2002 23:54

Jirka

Taky jsem neco napsal

Asi pred tydnem jsem se take odhodlal a napsal do diskuze pomerne dlouhej clanek je na mobilmania.cz u recenze na A511. Jestli budu mit naladu, tak vam ho sem hodim.

Nevim proc vsichni porad rikate, ze ma pamet na 400 preddef. SMS je to blbost, ma jich na 60. Zkuste si to a pak neco piste... Pri 40+ je to extreme pomale.

0/0
11.8.2002 18:27

potvora

Áno,
Alkáčik síce neni úplne najvychytanejší, ale je táákýý krásny,veselý&hravý, že mu odpustíte aj to, že neni zrovna rychlejším bráchou blesku. Pripúšťam,že ma zamrzí keď mi zmizne rozpísaná SMS, i to že A. neumí odpočítavanie znakov zbývajících do konca 1 SMS, Stejně je to ale chrobáčik!
0/0
1.8.2002 16:24

Petr

511 vs T20e
Poridil jsem si taky toho "Alkace"a nemuzu souhlasit s tim ze vydrzi dlouho nabity(vyrobce pise az 300 hodin pohotovostniho rezimu)to je nesmysl ja to schvalne zkousel 2x a vyrzel mi 4-4,5 dne a to jsem s nim napsal 3 zpravy,10 jsem jich precetl a za ty 4 dny jsem provolal 30 minut a telefon byl kaput.Taky mne stvalo ze kdyz telefon zahlasil ze baterie je vybita,tak opravdu do 1/2 hodiny se telefon vypl a uz nesel nahodit alespon do pohotovostniho rezimu coz u meho"stareho" Ericssona T20e bez problemu vydri celi den s blikajici cervenou diodou.Souhlasim ze telefon je pomali ale tim trpi uz Alkaci od 300kove rady.Dalsi vec co mi vadila je ze kdyz si prectete doslou zpravu a nevyklikate se z ni do 50 veterin tak se vam hodi telefon do pohotovostniho rezimu a ikona dosle zpravy vam stale sviti.Zaverem bych chtel rict ze 511 mne zklamala a na svuj Ericson T20e nedam dopustit protoze mi vydrzi skoro tyden a to s nim provolam i 2 hodiny za ten tyden a prectu a napisu tolik zprav ze si nekdy myslim ze ten telefon nic nesezere.Mozna ze se jeste odhodlam a napisu svuj clanek o 511.
0/0
1.8.2002 12:54

mamlas

Dobrý článek

Tenhle článek se mi opravdu líbil. Vtipně, svižně napsaný (až na to polopatické vysvětlování s odesláním SMS manželce/milence, často stačí naznačit a je to větší sranda), informace postačující pro běžného uživatele.

Mobil.cz už moc nečtu, pokud by tu však bylo více podobných článků, možná bych si to rozmyslel...

0/0
31.7.2002 22:14

Orgatron

Tak to je na hrábě
dvojitý hrábě
0/0
31.7.2002 19:42

Rikataruki

Ha! [Vzkaz autorovi]
Kašlete na Alcatel, nejlepší je Bosch 909 Dual S - jen jde o to, kápnout na dobrý (když už ne výborný) kousek.
0/0
31.7.2002 18:42

Martin Cross

Zvoneni
Jenom drobna poznamka,Alcatel OT 511 urcite nebyl prvni telefon s vicehlasym vyzvanenim prodavany u nas,jelikoz Sony CMD-J5 ho mel davno pred nim!
0/0
31.7.2002 18:29

MIC

redakce by se mohla vyvarovat poznamek
Nevim pro redakce spojuje GRPS s internetem...ja napriklad chci taky telefon s GRPS ale jen kvuli WAPu, Myslim, ze na internet pres mobil jeste dlouho nebudu mit, ale informace na wapu mohou obcas velmi pomoci ,ale bez GRPS to stoji majlant
0/0
31.7.2002 13:17

dancul

vyborne
tak takto si predstavujem recenziu telefonu. nie vyrobcom udavane udaje, alebo reci predajcu, ale prakticka skusenost. ta je dolezita pri vybere telefonu.
0/0
31.7.2002 11:27

Cha

Dobrý článek

Myslím, že takových článků je celkem poskrovnu. A je to škoda. Tenhle text o telefonu řekne více informací, než běžné recenze (okomentované technické parametry).

Jinak s autorem souhlasím. Pokud mě na mobilu zajímá víc, než bezva vyzvánění a že je prťavej, tak fakt asi jiná značka vítězí. A vítězí. Ani manželce bych ho nekoupil

0/0
31.7.2002 10:25

Vlasta

Re: Dobrý článek
O značku tady vůbec nejde.Tenhle mobil má sice pár chyb,ale vzhledem k ceně je velice výhodný.Například Nokia by za podobný přístroj chtěla dvakrát tolik a jen proto,že mobil ponese značku Nokia.
0/0
31.7.2002 20:22

*DANNY*

A jak dál?
Nezbývá než souhlasit. Jako největší slabinu 511tky vidím software. Lze doufat, že se konečně objeví nějaká "pořádná" verze?
0/0
31.7.2002 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.