Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co si myslíte o nových Oskarových službách? Máte už s nimi nějaké zkušenosti?

Pokud máte předplacenou kartu a provoláte z ní více než 300 korun měsíčně, potom podle Oskara děláte chybu – správně byste měli používat jeho tarifní programy. Prý s nimi ušetříte a navíc budete mít neustále kontrolu nad provolanou částkou tak, jako jste byli zvyklí z předplacené karty. Co nového Oskar nabízí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Standa

Oskar
Oskara používám tařka od počátku jeho působení a jsem s ním více méně spokojen. Mám li to porovnat s tehdejším Paegasem, tak to bylo nebe a dudy. Novinky vítám i když.... ale asi člověk nebude nikdy spokojen. Jenom mě trápí diskriminace paušálních zákazníků oproti Oskartě s FlexiSazbou. Škoda, že Oskar nenabízí ve vlastí síti nějakou slevu třeba 1 Kč/min
0/0
25.7.2002 10:36

Lynn

nejen zmíněné tarify

V uvedené zprávě nejsou přesné informace.

Nastavit limit a zjistit si aktuální provolané penízky nad rámec paušálu(a volných minut) si může majitel JAKÉHOKOLI tarifu "nové generace".
(Pouze Volám málo->hodně, Dohoda a Slyším Vás má smůlu)

0/0
24.7.2002 10:26

nazulo

-

kdo chce Oskara musí si uvědomit, že zde kvalitu hledat nemůže

0/0
23.7.2002 17:49

Trueman

Re: -jak ste na to přišel?
Mam oskartu jiz temer dva roky a nemuzu si stezovat. Kvalitu sem nasel. A cena je prijatelna
0/0
27.7.2002 1:34

jde to na vic tarifech...

jde to na vic tarifech nez je uvedeno v clanku...

nejde to urcite na Dohode a Slysim Vas

jde to ale i napr. na Odepis

0/0
23.7.2002 14:22

Tomas

Variabilita

Vite jeden podstatny rozdil mezi pausalem a prepaidem? Na pausalu platite ten pausal porad. Je spousta lidi, kteri nemaji stale stejne komunikacni potreby.

Existuje reseni, radil jsem ho jiz Eurotelu, poradim ho tedy i Oskarovi, neni to muj napad, staci se podivat trosku po svete a ejhle: existuje tarify jako minimalni castka ze tri moznosti pausal 0, hovor 6, SMS 4; pausal 100 hovor 5, SMS 2,50; pausal 250 hovor 3,80 SMS 1,60. Pak ma clovek jistotu, ze se mu tarif vzdy prizpusobuje.

Oskar jiz neco podobneho zavedl - jeho sleva kdyz provolate hodne penez vsak plati az na pristi mesic, kdy treba neprovolate nic. Tahle sluzba Oskara je dost na ho*no. At se zamysli na flexibilnim pausalem, kde se mi vzdy spocita minimum z techto tri variant a ja to beru.

0/0
23.7.2002 13:13

Petr Winiarczyk

Škoda že mám Dohodu s Oskarem...
Je to výborné,ale škoda jen že tato služba nefunguje pro Dohodu s Oskarem.
0/0
23.7.2002 11:42

JAN VRBA

BOMBA... KONECNE PREHLED O VOLNYCH MINUTACH
TEd jsem si to aktivoval a zaroven zkontroloval kolik je ma provolana aktualni castka a ono to vazne jede, odecte to volne minuty, takze TO UKAZE CASTKU KOLIK PROVOLATE AZ PO VYCERPANI VOLNYCH MINUT, navic samozrejme aktualne vidim kolik jsem provolal do zahranici a za sms.... PODLE MNE JE TO MALICKOST ALE VAZNE SUPER A POMUZE MI TO... HONZA P.S. PRO STOURALY, NEJSEM AGENT OSKARU :) , NA SIGNAL SICE NEKDY NADAVAM, ALE PRECE JEN TO V PRUMERU NEJLEVNEJSI OPERATOR V ZEMI..
0/0
23.7.2002 11:15

Jan

Jak pro koho
Snadno lze spocitat, ze pokud volame alespon 40% do Oskara, pak se prechod na tarif nevyplati nikdy, bez ohledu na objem provolanych minut. S tim flexilimit nic nenadela.
0/0
23.7.2002 8:36

ississ

Re: Jak pro koho
Přesně tak. Oskarův "Povídej", 4.- Kč za volnou minutu je vlastně 2,50 v síti Oskar a 5,50 mimo. Tedy více než Oskarta 1500. Kdyby tak byl jeden tarif pro dvojici, podporovalo to GSM banking většiny bank a mělo to roaming s přímým voláním, pokrytí všude kde to potřebuju - pak bych možná chvíli uvažoval. Ale upsat se Oskarovi za cenu vyšší než Oskarta 1500 se mi zdá dost divný. Začínám pochybovat o inteligenci Oskarových myslitelů.
0/0
23.7.2002 9:50

Mirek77

Re: Re: Jak pro koho
Oni lidi budou tak dlouho nadavat, az Oskar vyrovna volani u Oskarty na vysi volani do jinych siti (jak Twist SMS a GO Fun). Na kazdem je, aby si vybral co mu vyhovuje. Prece, kdyz budu volat z 90% do oskara, tak si nebudu porizovat Rekni mi.... Kdo vola hodne do oskara, tak at si poridi oskartu a furt jen nenadava....
0/0
26.7.2002 8:57

fc

laka ale pak neda sim
chtel jsme sim s tarifem odepis ale operator mi ji nechce bez rodneho cisla dat , takze laka ale pak neda a ani se moc v posledni dobe nechovaj dobre k zakaznikum tot muj osobni nazor fc
0/0
23.7.2002 8:26

viktor99

Re: laka ale pak neda sim

Opravdu? Tak to tedy nezahalejte a rovnou s tim zajdete na Urad pro ochranu osobnich udaju. Dle meho nazoru takto operator postupovat nemuze.

Podnet bych dal klidne sam, ale za par hodin odletam do teplych krajin, tak se tu mejte

0/0
23.7.2002 12:21

Martin

Re: Re: laka ale pak neda sim

A myslite ze s vama nekdo uzavre smlouvu bez rodneho cisla?

A co treba klasicke ceske podvody. Toho by spousta lidi zneuzilo.

0/0
24.7.2002 11:36

Jan Ševcovic

Presna trefa
Myslim, ze tuhle sluzbu vetsina zakazniku privita, u Oskara jsem vyzkousel uz vice tarifu od tarifu slysim vas, pres volam stale ted mam oskartu, vzdy jsem byl spokojen. Navic si nemuzu stezovat na podporu ze strany Oskara, infolinka vzdy splnila me prani, samoobsluha je perfektni takze preji dalsi a dalsi takovehle trefy do cerneho. Je pro uplnost mel jsem i Eurotel a Pegase, ale u Eurotelu jsem se tezce sklamal kdyz pri volani na Infolinku mi operatorka na muj dotaz o kreditu rekla, ze mi ho nesdeli. Nechapal jsem, prece to jsou moje penize ktere tam mam? Nebo ne??? Navic pri dobviti mi odecetli pres 50kc Co dodadat. Byl jsem spokojen kdyz po kazde odeslane sms okamzite prisla zprava kde upozornili na odecteni castky, ale pak to zacli delat po tydnu nebo po 10 odeslanych sms. Znam par lidi kteri si dodens stezuji, ze napisi mene nez 10 a Eurotel jim odecte 10 sms zprav :-) Zajimave, ale nejak jsem utekl od tematu. Proste mam oskara a myslim, ze je SUPER
0/0
23.7.2002 8:13

Radim Hasalik

Škoda jen, že Slyším Vás nemá tuto službu
Ano, velice často mi v tarifu Slyším Vás nezbývá nic jiného než si pracně zaznamenávat do mobilu počty odeslaných SMS, volných minut apod. Tento tarif je totiž specifický tím, že když překročíte volné minuty, účtuje vám Oskar poměrně drahé ceny. Ve srovnání s tím však máte 1,50 za každou SMS. Velice bych uvítal, kdyby Oskar zavedl podobnou službu i pro Slyším Vás a tím mi umožnil komfortně sledovat, kolik červenému čtverečku zaplatím příště. Tahle možnost mi velice chybí a bohužel i Oskar tím přichází o peníze - myslím si třeba, že mám už hodně odeslaných SMS, tak už další neposílám a pak na vyúčtování zjistím, že jsem poslal jen 20 SMS apod.
0/0
23.7.2002 8:07

avrichter

Re: Škoda jen, že Slyším Vás nemá tuto službu

Proboha, ceny nemohou být drahé (ty jsou totiž zadarmo), možná velké, vysoké, občas i kurevs** vysoké, ale na jejich abstraktnosti to nic nemění.

Zkusil jste si někde koupit cenu ( s výjimkou Grand Prix )? Zas kecám, že. To víte, dovolená (é).

AVR v.r. 

0/0
23.7.2002 10:19

viktor99

Re: Škoda jen, že Slyším Vás nemá tuto službu
Tak si kupte (Sony) Ericsson a mate vystarano - SMS pocita mobil za Vas
0/0
23.7.2002 12:25

Lahoda

Re: Škoda jen, že Slyším Vás nemá tuto službu
dělejte si třeba čárky za sms, ale podle mě je to jedno, spíš je nutnost si hlídat volání, párkrát jsem už taky platil za hovor přes 100,-, protože jsem si to nepsal důkladně, teď už neplatím nic nad rámec volných minut, na ostatní hovory mám oskartu :)
0/0
12.8.2002 13:51

R.Gregar

Prave jsem vyzkousel internet samoobsluhu - nastaveni flexikreditu i aktualni provolana castka funguji i pro tarif ODEPIS.

Pekne.

RG

0/0
23.7.2002 6:39

viktor99

Dobry napad

Konecne sluzba, ktera je opravdu ve prospech zakazniku. Operatori dobre vi, proc aktualni provolanaou castku taji. Priznejme si (tarifni zakaznici): kolikrat jsme si jiz rikali, kolik jsme uz tak mohli provolat?

Ale je otazkou, jestli tim Oskar ziska ci ztrati. Muze to byt u nekoho rozhodujici faktor pro prechod k Oskarovi, avsak zakaznici si ted budou vice hlidat, kolik jiz maji provolano. Zakaznici ale jasne ziskaji.

Skoda, ze mam T-Mobile

Pro objektivnost - u Oskara jsem byl rok. Pri povidani o tomto obdobi casto pouzivam vyraz "uz nikdy vice". Neochotna infolinka, jen zridka splni pracovnici to, co slibi. A volaci zalohu + zalohu na roaming (cca 6 000Kc) jsem z nich tahal 1/2 roku. Uz jsem se zacinal pripravovat na soudni cestu... Duvodem vypovezenim smlouvy bylo poruseni smlouvy u Dohody (ze strany Ceskeho Mobilu - zdrazeni SMS atd.).

Tot moje zkusenost. Verim (doufam), ze ostatni maji o dost prijemnejsi zazitky

0/0
23.7.2002 2:01

Miloš

Re: Dobry napad

Kdepak, Oskar je naprosto otřesný! Také odpovědně tvrdím - nikdy více! Při jednání s jeho infolinkou je to tak na dva dny dovolené. Navíc teď tady všichni máte jasný důkaz jak si Oskar "váží" svých prvních zákazníků kterým nabízel "Slyším vás" a "Dohodu". Akorát s vaší pomocí potřeboval vyhrát výběrové řízení, ale teď na vás zvysoka s... a nejradši by se vás zbavil, neboť nejste dostatečně lukrativní zákazníci. Proto vás trestá tím, že vás soustavně vynechává při jakémkoliv zvýhodnění, zavádění nových služeb apod. Ano, to je oskar s dnešní tváří. Fuj. Pokud vám ovšem nevadí vše výše zmíněné + to, že si zavoláte většinou jen v okolí významnějších silnic a měst, asi vám není pomoci.

 

0/0
23.7.2002 10:06

Michal

Re: Re: Dobry napad
Ale nepovídej ...
0/0
23.7.2002 12:00

Tomáš Parolek

Re: Re: Dobry napad
No on to Oskar asi na začátku s těma výhodama trochu přehnal?! Např. já mám jeho 10ti korunovou Oskartu a když se jednou za čas podívám na výpis hovorů v oskarově samoobsluze, je mi ho trochu líto. Kartu používám pouze pro delší hovory do sítě OS a hojně jí používá dcera pro volání kámošům. Aspoň 50ti minutový hovor je u ní běžný standart a hovor většinou ukončí až prázdná baterka. Tímto způsobem se ani za 6 měsíců pomalu nedá provolat ten nejmenší 400,- kredit!!! Většinou dobíjím spíš kvůli termínu, nežli výši kreditu. Takže když letos Oskar vyhlásil, že od poloviny roku se chce vyšvihnout z "červených čísel do černých", bylo mi jasné, že některé "prebendy" musí nutně skončit. Bohužel.
0/0
23.7.2002 12:58

viktor99

Re: Re: Dobry napad

A to ja si myslim, ze jsem dost lukrativni byl. Nevim, kolik to je ted, ale pred cca 1,5 roke jsem cetl, ze prumerny pausalni zakaznik utrati v CR za mobil kolem 700Kc / mesic. U Oskara to je urcite mene nez u konkurence. No a moje ucty byly u Oskara vzdy kolem 1 500Kc spise vice (jednou jsem provolal a propsal i 3 500...). A to thda  jeste Oskar nemel sekci pro firemni klientelu.

Pak uz jsem s operatory jednal jen zpusobem, ze na zacatku hovoru jsem si napsal dotycneho jmeno. Oznamil jsem mu, ze uz mam kvalit Oskarovy infolinky az pokrk a at pocita s tim, ze pokud nesplni to, co slibi, ihned si na nej budu stezovat.

Pak uz problemy vetsinou nebyly. Akorat se vymlovali, ze to neni v jejich kompetenci, nemohou to ovlivnit, chyba je v systemu... Nakonec se mi po tech 6-ti mesicich podarilo z nich tech 6 000Kc dostat zpet. Pozde, ale prece

0/0
23.7.2002 13:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.