Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Používáte automatické hlasové konverzanty nebo se raději bavíte s živými operátory na informačních l

Zoufale hledáte jednu určitou informaci a stále ji nemůžete najít? Nebo potřebujete hovořit s operátorem a nevíte, kde ho v automatickém konverzantu najít? Pak se podívejte na strukturu informačních linek našich mobilních operátorů, určitě vám pomůže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marian Matys

PAR POSTREHU

Mam par postrehu...

- vzpominate si jeste na nejaky ten rok starou reklamu na Paegasí infolinku (jenž měla poukazovat na to, že ET ma plechovku) ve znění Lidé mluví s lidmi 24 h denně? Dnes se tomu musim smat...

- souhlasim s tim ze operatori mohou byt strucnejsi - neustale opakovane "vyhody" me opravdu deptaji...

- a na zaver jeden trik pro twistaky - pokud chcete mluvit rovnou s operatorem tak vytocte 0603 603 603 - z twistu je to ZDARMA (ne tak z pausalu - dle vyjadreni operatorky) a bez plechovky...

Zdarec.

0/0
16.7.2002 23:02

Michal

Oskarova nula
Také jsem se před časem potýkal s přepojením na živého operátora. Potřeboval jsem poradit s nastavením emailové schránky a jak mi později dívka řekla v menu plechové huby bych to nedohledal. Opravdu jsem ji tedy potřeboval. Na můj dotaz, proč se s živými operátory nikde nechlubí mi otevřeně přiznala, že je to úmysl, protože se často potýkají se spoustou zbytečných dotazů. Alespoň takhe férová odpověď se mi od ní docela líbila.
0/0
16.7.2002 15:18

Stepan

Oskrova "0"
O Oskarově "nule" sice vím, ale stejně mi to je prd platné. Už od rána se tam pokouším dovolat, ale kromě uklidňujícího "vyčkejte prosím, operátor se Vám bude brzy věnovat, jsem zatím nic jiného neslyšel". Můj rekord trpělivosti byl zatím 16 minut 34 sekund, po kterých jsem s telefonem prásknul. Od té doby však žádná změna. Asi je ta nula jednak záměrně vybraná a jednak úmyslně neuváděná. Však dokonalý servis je dokonalý servis.
0/0
16.7.2002 10:37

SUP

Re: Oskrova "0"

Jestli chceš mluvit s živoucí bytostí u Oskara tak vytoč 0800 777 777.

Pravděpodobně máš Oskartu, no a když je nával problémů, tak jsou upřednostňováni bussiness a tarify před oskartou.

Dost možná, že si notorický "obtěžovač" a mají tě v "dlouhém" pořadí.

Volej, volej a trhej rekordy. Zatím jsem tě nepřekonal.

0/0
16.7.2002 11:47

designer

Re: Re: Oskrova
Jo, vytoc 0800 777 777, ale od jineho operatora, nez oskara. Pak tam mas okamzite clovicka...
0/0
16.7.2002 12:13

Stepan

Re: Re: Oskrova
Nevim, nevim. Myslim si, ze tyhle varianty duvodem nebudou. Jednak mam tarif, vetsinu hovoru mam s Nemeckem (takze az zas tak nezajimavy zakaznik take nebudu) a i pres to, ze vice hovory prijimam nez volam, na poslednim uctu mam pres sest sest korun za hovorne. Jo a na linku jsem volal poprve v zivote. Myslim si, ze ta chyba nebude asi na me strane. Skoda. Asi by se nad touto sluzbou meli u Oskaru malinko zamyslet.
0/0
16.7.2002 13:32

hans

Re: Oskrova "0"
16 minut? Slabý... Jednou, je to tak čtvrt roku, mi něco provedli a tak jsem si chtěl zakřičet... Vydržel jsem skoro třičtvrtě hodiny, pak mě to už přešlo:-) Asi to tušili, že nepřicházím v míru:-))
0/0
16.7.2002 18:03

Martin J.

Prepojeni na ziveho operatora u Oskara

At koukam jak koukam, nikde v "Oskarove strukture" nevidim moznost prepojeni na ziveho operatora. A ono tam ve skutecnosti je, i kdyz se o nem plechova huba vubec nezminuje. Potreboval jsem docela nutne volat infolinku (ziveho operatora), vytocil jsem *077 a vyposlechnul jsem si od plechove huby vsechny nabidky a nabidka prepojeni na ziveho operatora nikde. Nevim, jestli je to trik Oskara, aby kazdej hned se vsim neotravoval infolajnu nebo co ? Kdyz uz jsem byl zoufalej, zmacknul jsem "0" a ejhle, najednou jsem byl prepojen (samozrejme jsem si jeste 15minut pockal pri hezke muzice :-)).

Moc by me zajimalo vyjadreni Oskara proc se na *077 neupozornuje na moznost prepojeni na ziveho operatora stisknutim nuly ? Zamer, schvalnost ? Diletantstvi ?

Myslim, ze by se p. Pavlik mel zabyvat spis takovymi problemy nez tim, ze oscanuje struktury infolinek a prskne to na web. Ze by uz zacala okurkova sezona ?

0/0
16.7.2002 8:27

Ondřej

Re: Prepojeni na ziveho operatora u Oskara
Naprosto souhlasím. Článek byl téměř k ničemu. Nesplnil ani to, co v úvodu avizoval - čekal bych, že zmíní u Oskara alespoň právě tu možnost se přez nulu dostat k živému operátorovi - ale nic. Autor se problémem zabýval naprosto povrchně a neprofesionálně. Na druhou stranu, kdyby nebyli právě takovéto články, nevážili bychom si pak těch opravdu dobrých a přínosných.
0/0
16.7.2002 8:50

Ivos C.

... stejne jako to, ze u TMO se pausalni zakaznici (na rozdil od Twistovych) k plechove babicce u bezne infolinky prakticky nedostanou (je tam jen uvodni informace a hned to bere zivacek) a u jejich datove infolinky to bere zivy clovek uplne okamzite.
0/0
16.7.2002 7:37

Ivos C.

Re:
Omlouvam se, to samozrejme mela byt reakce na prispevek "Dotažení článku (Sup, 16.7.2002 7:23)" ... tyhle rana mi teda davaj ;-)
0/0
16.7.2002 7:42

Sup

Dotažení článku
V obrázku ET a TM by mohlo být uvedeno výchozí číslo infolinky a chybí zde možnost volby spojení na živého operátora.
0/0
16.7.2002 7:23

Jirka

Re: Dotažení článku
Vlevo dole: 9 - Přepojení na Eurotel linku. Chtělo by to pečlivěji číst
0/0
16.7.2002 7:39

Sup

Re: Re: Dotažení článku
Již sem četl pečlivěji. Jo, je to tam - u ET přes "9". U Oskara funguje přepojení na živého operátora "0" prakticky kdekoliv v menu. U ET a TM to taky tak fakčí kdekoliv v menu přes "0"? A to číslo na infolajnu u ET je tuším *11  a u TM tuším 4603 či je tam někde?
0/0
16.7.2002 7:51

Jirka

Re: Re: Re: Dotažení článku
Netuším, jak je to u ET, já jsem u TM. Je pravda, že dřív jsem měl Twist a plechová tlamička byla tak na domlácení baterky. Teď (u tarifu) to zvedá operátor skoro okamžitě. Taky je ale pravda, že dost služeb se dá nastavit na Inetu (Twist i tarif). To je myslím slušná věc (nebijte mě, nejsem zvyklý všechno zdrbat, i když ...)
0/0
16.7.2002 8:02

Re: Re: Re: Re: Dotažení článku
No je to všechno pěkný, ale např. u Oskara se dá daleko více služeb nastavit přímo přes mobil a Oskarovu samoobsluhu. Já bych potřeboval zrušit "debilní" (neb je to služba pro mé známé nechtěně placená) hlasovou schránku u Twistu a to snad u TM jde jenom přes živého operátora - teda aspoň to tak uvádí na webu. Teď koukám na schéma a vidím to tam. Teď to nemohu vyzkoušet, ale zajímalo by mne jestli jim ta deaktivace hlasové schránky funguje - aby mi to nezvedl hned živáček operátor - nechci nikomu nic vysvětlovat, chci jen zrušit hlasovou schránku. Budu to muset zkusit.
0/0
16.7.2002 8:29

Jiří Svejkovský

Re: Re: Re: Re: Re: Dotažení článku
Schránka je pro ně kšeft, tak ti to usnadňovat nebudou. Zavolal jsem operátorovi a řekl "zrušit". "Víte jaké má schránka výhody?" "Vím,, zrušit." "Ale ..." "Přesto zrušit, děkuji" A bylo to.
0/0
16.7.2002 8:41

Pavel Novák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotažení článku

Tak tohle přesně vystihuje Vaši úroveň. Domnívám se, že na infolince sedí také lidé a musí mít sakra velkou trpělivost např. s takovými neomalenci. Zrušit..... Právě pro takové je nastaven "plechochová huba" aby nemuseli prudit operátory a ti nestráceli s nimi čas.

Provozujeme HotLine a vím jak je to pro lidi na druhé straně drátu nepříjemné, úplně jim ale stačí pokud jsou na ně zákazníci aspoň slušní a nepořvávají Zřušit, zrušit, zrušit....

0/0
16.7.2002 8:56

miroslav.kucera

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotažení článku
Operator tu ale neni od toho, aby menil vase rozhodnuti, nybrz aby jej splnil. Casto nemam cas se na infolince vykecavat, a posloucchat vyhody te a te sluzby. Zrusit zrusit zrusit RULEZ :)
0/0
16.7.2002 9:02

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotažení článku
S dámou na infolince jsem jednal slušně. Jenom jsem nechtěl poslouchat "výhody" dané služby. Vím, že to říct musí, ale už jsme asi dost OT
0/0
16.7.2002 9:07

Sup

Zrušení TýMo (Twist) hlasové schránky

Tak mi to  nikdo živý na čísle plecháče 4603 nezvedl a v pohodě to šlo zrušit v sámošce dle schématu. Článek pomohl a VO VO VO TOM TO JE.

Teď už mi nikdo nebude spílat a lát, že ho stojím zbytečně tintili vantili.

0/0
16.7.2002 11:39

Re: Re: Re: Re: Re: Dotažení článku

Zrušení hlasové schránky u T-Mobile Twistu není nijak náročné - stačí si jen v menu hlasové služby (viz obrázek u článku) najít  v sekci "nejčastější dotazy" volbu "aktivace a deaktivace hlasové schránky" - tímto způsobem  je možné hlasovou schránku zřizovat a rušit třeba nekolikrát.

Popsaná hlasová služba jse určena jen pro zákazníky s předplacenou službou. Nastavení služeb pro zákazníky s tarify je pak možné kromě infolinky u T-Mobile provést přes internetovou službu Profil na webu ( www.t-zones.cz ) a také na wap t-zones > Profil > Nastavení služeb 

0/0
16.7.2002 14:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.