- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, ze využívám Oskara, je logické volat na Oskarlinku. K operátorovi jsem přepojen relativně dost rychle, nejspíš proto, že mám vyšší tarif. Horší je to s informacemi a odbornou pomocí. Velké problémy jsem nedávno měl s poskytnutím informací o roamingu, ale i o jiných věcech. Raději jsem si informace ověřoval u dalšího operátora, který mi daný problém řekl jinak.
Nejlepší je zavolat zdarma na linku Eurotelu.
Nejčerstvější informace z filmového festivalu v KV: potřeboval jsem před samotným zahájením zjistit, jak bude přesně fungovat rezervace na WAPovém portálu Juice (od kdy je možné rezervovat, kolik lístků na akreditaci apod.). Eurotel "viděl", že volá číslo konkurence, tak se choval značně neochotně a doporučil mi placený Eurotel Asistent. Po upozornění, že si tam mohu vložit SIM Eurotelu, a zavolat jim znovu, mi informace vyhledali. Jak přišel na to, že na Eurotel Asistent mam platit za informace týkající se jejich služeb?!
Mám zkušenosti s voláním na infolinku všech tří operátorů:
1. oskar- není možné se dovolat na operátora, většinu věcí řeším přes oskarovy www. stránky.
2. T-mobile - jen o málo lepší, asi 20 minut volání vedlo teprve k úspěchu...
3. Eurotel - jen kolem Vánoc drobné problémy, jinak rychlost spojení s operátorem do 30 sekund. Vždy.
Potreboval jsem zajistit plny roaming kolegum v Tunisu, kteri meli aktivovany jen Holiday Roaming. Ve finale jsem se dovolal k operatorovi, ktery mi nejdrive tvrdil, ze zarizeni plneho roamingu bude trvat az 5 dni. Moc se mi to nelibilo a nechal jsem to na sobe znat. Neco tedy zavetril a slibil, ze se osobne postara o to, aby vse bylo co nejdrive. Asi za 5 minut zvonil telefon a ozval se zmineny operator a oznamil mi, ze je vse hotovo.
Shrnu to tedy cele. Podle me perfektni pristup zmineneho operatora, zvlaste si cenim zpetneho zavolani a podani informaci o vysledku. Tomu rikam infolinka :) Paegas, tedy T-Mobile ma u me dalsi velke +
Opravdu? Tak to me operatorka vcera tvrdila, ze zpetne mi zavolat nemohou, moji pripominku tam nikde zaznemenat nemuze (nocni provoz) a ze si mam zavolat behem dne jinak mam proste smulu. Navic mi pul hodiny trvrdila absolutne nesmyslnou informaci a byla DOST neprijemna. Dneska na ni posilam stiznost, tak uvidime...
Ale nastesti jsou takoveto prihody spise vyjimecne. Zatim...
V hlavní nabídce to nulu vůbec nenabízí, ale když to člověk ví, tak je to OK. Asi je tam lidi hodně prudili, když udělalí tu několikavteřenovou čekačku a teď tam dali ještě ten dotaz, jestli se nechci dostat zpjet. Nejde oblafnout, ale u ET jo. Tam je dobry pro spojení s operátorem několikrát zmáčknout 9 a už to zvoní (ev. hraje).
Noční provoz je taky na prd. Informace- to oni podaj. Ani nedávaj najevo, že je budíte , ale nějaká aktivace služeb? to ne. V noci se nechce a ni automatu. Líbí se mi hláška LITUJI, MOMENTALNE MAM TECHNICKÉ PROBLEMY
Eurotel: Neochota operátorů zasílat vyrovnávací SMSky (včera mi doporučili, ať se dostanu do mínusu, protože jinak mi po dobití jen kredit přičtou... Řek jsem jí, že mám o 6Kč vyšší kredit, než mi ukazoval foun a ona řekla, že to souhlasí, přitom vim, že už jsem měl několikakorunový rozdíl z dřívějška. U ET paušálů nevím, ale operátoři tam bývají kvalifikovaní. Každopádně jejich vědomosti jsou ubohé. Jednou jsem spíš dělal operátora já jim. Pravděpodobnost, že chytnete dobrého operátora je 1:100. Také se mi zdá nesmyslné, že Vám neřeknou přesnou výši kreditu, protože služba Go je anonymni a že tyto informace by mohli být zneužity (zajímalo by mě jak).
T-Mobile: Každopádně je to absence bezplatného čísla. Já si prostě T-Mobile nikdy nevyberu - nebudu přeci dávat peníze za informační linku, kterou už dneska má leckterá malá firma... Zkoušeli jste někdy zrušit schránku? Chtějí znát důvod. Nemají ani informace, zda již máte aktivní Click či ne... Rozmluva s operatorem Paegasu a T-Mobilu je značně psychycky vyčerpávající. No prostě NO COMMENT!!!
Oskar: Po zkušenostech s ET a PG/TM musím konstatovat, že operátoři jsou tam nejvzdělanější, resp. mají informace v počítači. Pokud řeknete heslo, je vse OK... Akorát nevím, proč je otvírací doba Oskarlinky jen 8-20h. Člověk, který to prostě přes den nestihne, tak má smůlu. O čekacích dobách vím své. Můj rekord je 30min a když mě to spojilo s operatorem, tak mi chcípnul mobil. Ale mám vychytávku: Doporučuji zavolat na 0800770077 z PEVNÝ a zadat číslo někoho, kdo má "normální" paušál... Ne Odepis atd... Operátorovi nadiktujete své číslo a je to... Čekací doby jsou i o 25 minut kratší