Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Někomu při volání na infolinku vadí čekání, jinému hlášky obslužného systému a dalšímu se zdá, že op

Infolinky jsou u operátorů mobilních telefonů nezbytnou, ale zároveň také nejproklínanější službou. Někomu vadí čekání, jinému hlášky obslužného systému a dalšímu se zdá, že operátoři mu odpovídají nekvalifikovaně. Co si myslíte vy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Luuck

Nejslabsi! Mate Padaka! tape
Hello everybody! I don't speak Czech whatsoever so I can only talk to you in English. I'm a very big fan of the Tv show "The Weakest Link", in your country known as Nejslabsi! Mate Padaka!. I've seen many international versions of the show, but not the Czech one'. Is there anyone who could tape an episode of the program for me and send it to me? If you can help me, please e-mail to: luuckdroste@hotmail.com Thanks very much! Luuck.
0/0
29.12.2003 23:38

vajGL

Hodnocení diskuse
Myslím, že je trochu nespravedlivé hodnotit spokojenost s infolinkami podle poměru hlasů z webové diskuse. Je pravda, že Oskarlinka není ideální a přítomnost živého operátora jen do 20. hod. je asi největší mínus, ale vždyť je třeba ve výsledku brát v potaz poměr zákazníků jednotlivých operátorů? "Oskaristů" je samozřejmě nepoměrně méně, proto výsledek níže uvedené debaty vyzní pro operátora s nejmenším zastoupením "obránců" samozřejmě nejvíce nepříznivě.
0/0
18.7.2002 6:37

Pavel Král

Oskar mi nepomůže

Vzhledem k tomu, ze využívám Oskara, je logické volat na Oskarlinku. K operátorovi jsem přepojen relativně dost rychle, nejspíš proto, že mám vyšší tarif. Horší je to s informacemi a odbornou pomocí. Velké problémy jsem nedávno měl s poskytnutím informací o roamingu, ale i o jiných věcech. Raději jsem si informace ověřoval u dalšího operátora, který mi daný problém řekl jinak.

Nejlepší je zavolat zdarma na linku Eurotelu.

Nejčerstvější informace z filmového festivalu v KV: potřeboval jsem před samotným zahájením zjistit, jak bude přesně fungovat rezervace na WAPovém portálu Juice (od kdy je možné rezervovat, kolik lístků na akreditaci apod.). Eurotel "viděl", že volá číslo konkurence, tak se choval značně neochotně a doporučil mi placený Eurotel Asistent. Po upozornění, že si tam mohu vložit SIM Eurotelu, a zavolat jim znovu, mi informace vyhledali. Jak přišel na to, že na Eurotel Asistent mam platit za informace týkající se jejich služeb?!

 

 

 

0/0
9.7.2002 12:04

ICE

Jednoznačně T-Mobile
I když taky není bez chyby. Tuhle mě jeden operátor přesvědčoval, že můj telefon nezvládne přijímat faxy. Jak může vědět, co mám za telefon (Nokia 9000i Communicator)? S tímto telefonem jsou beztak lepší zážitky než s něčím novým. Marně jsem se snažil vysvětlit, že když mám tlačítko s nápisem fax a možnost jej odeslat (kdybych to ted uměl nastavit), tak to asi faxy zvladat bude. Ale aspon mi dala čislo na nějakou speciální infolinku zaměřenou na datové služby a tam mi s tím jeden ochotný pán pomohl. U Eurotelu jsme podobný experiment nezkoušel, tak nemohu posoudit. Oskar zklamal úplně nejvíc... Můj telefon ma možnost přístupu na internet tedy World Wide Web. Chtěl jsem si tedy zjistit, jak mám pár věci nastavit... Operátor mě do nekončna ujišťoval, že na nic jinýho než na Wap se nedostanu... Bordel!!!! Hlasové automaty příliš nepoužívám, tak nemohu posoudit. Jirka
0/0
7.7.2002 23:10

morphius

Oskar a jeho prihraty konverzant.
Taky vam leze na nervy hlas toho teplouse? Me ukrutne. Celkove musim konstatovat ze to jsou uplni debilove. Dva roky jsem mel kartu jako predplacenou a kdyz jsem ji opet prehoupl na pausal (volam stale!) tak oni mi priuctovali k prvni fakture dluznou castu z roku 2000 ve vysi 1886kc. Kde kni prisli to nikdo nevi. Uctuji ji za obdobi, kdy byla karta jiz Oskartou a podobny humor. Nejaky Fojtu z reklamacniho oddeleni celou vec uzavira tim, ze faktura nebyla zaplacena, ale kde ta faktura se vzala uz neuvadi, proste PITOMCI na entou. Nechapu jak je nekdo muze hajit! Osly. Snad kazdy muj kamarad ma s kretenskym Oskfuckarem problemy a presel k ET nebo PG (T). Oskar ma ver vsem bordel (jednou se mi stalo ze jsem volal 6 mesicu absolutne zadarmo).
0/0
7.7.2002 21:46

Dušan

Srovnání možnosti spojení s operátorem :

Mám zkušenosti s voláním na infolinku všech tří operátorů:

1. oskar- není možné se dovolat na operátora, většinu věcí řeším přes oskarovy www. stránky.

2. T-mobile - jen o málo lepší, asi 20 minut volání vedlo teprve k úspěchu...

3. Eurotel - jen kolem Vánoc drobné problémy, jinak rychlost spojení s operátorem do 30 sekund. Vždy.

0/0
6.7.2002 12:58

VeNdIk

Potreboval jsem zajistit plny roaming kolegum v Tunisu, kteri meli aktivovany jen Holiday Roaming. Ve finale jsem se dovolal k operatorovi, ktery mi nejdrive tvrdil, ze zarizeni plneho roamingu bude trvat az 5 dni. Moc se mi to nelibilo a nechal jsem to na sobe znat. Neco tedy zavetril a slibil, ze se osobne postara o to, aby vse bylo co nejdrive. Asi za 5 minut zvonil telefon a ozval se zmineny operator a oznamil mi, ze je vse hotovo.

Shrnu to tedy cele. Podle me perfektni pristup zmineneho operatora, zvlaste si cenim zpetneho zavolani a podani informaci o vysledku. Tomu rikam infolinka :) Paegas, tedy T-Mobile ma u me dalsi velke +

0/0
5.7.2002 16:35

viktor99

Re:

Opravdu? Tak to me operatorka vcera tvrdila, ze zpetne mi zavolat nemohou, moji pripominku tam nikde zaznemenat nemuze (nocni provoz) a ze si mam zavolat behem dne jinak mam proste smulu. Navic mi pul hodiny trvrdila absolutne nesmyslnou informaci a byla DOST neprijemna. Dneska na ni posilam stiznost, tak uvidime...

Ale nastesti jsou takoveto prihody spise vyjimecne. Zatim...

0/0
6.7.2002 11:44

VeNdIk

Re: Re:

No, i operatori jsou lide a maji sve chyby. Ovsem kdyz byla dotycna protivna, nevstricna, nema tam co delat. Tu stiznost bych na ni dal taky. Nejslabsi, mate padaka !

Jinak samozrejme s tim zavolanim a seznamenim s tim, jak to dopadlo si srandu nedelam. Byl jsem opravdu mile prekvapen. Jednak ochotou a jednak rychlosti, s jakou byl muj pozadavek proveden.

Jeste dodam ze mam pausal.

0/0
6.7.2002 14:39

viktor99

Re: Re: Re:

Ja mam samozrejme take pausal. Staci mi, kdyz jednou za rok volam od sestry (Twist). Nejdriv cloveku vnuti poslouchat text o soucasne akci, ktera nejde zrusit. Pak se musi proklikavat prehrselem nabidek, nezli mu system nabidne volbu spojeni s operatorem. Nasledne pro jistotu sdeli, ze spojuje s operatorem, ale kdyby nahodou nechtel, muze to zrusit volbou xy

Ale zase na druhou stranu se nemuzeme moc divit. Dokazi se predstavit pubertalni "twistaky", jak si dlouhou chvili zkracuji hovory na infolinku...

Jeste jedna zajimavost. Ona neprijemna operatorka mi rikala, ze jsou tam na celou CR jen 4. To me docela prekvapilo, i kdyz bylo pul jedne v noci...

0/0
6.7.2002 15:10

Limit

Re: Re: Re: Re:
Tak to je mi těch operátorek docela líto, že je jich tam tak málo. Fuj T-mobilu Měl by se o ně postarat. Zvlášť jestli jsou tak sexy, jak jsem se dočetl o pár příspěvků dříve
0/0
7.7.2002 15:32

Freakox

NULA

V hlavní nabídce to nulu vůbec nenabízí, ale když to člověk ví, tak je to OK. Asi je tam lidi hodně prudili, když udělalí tu několikavteřenovou čekačku a teď tam dali ještě ten dotaz, jestli se nechci dostat zpjet. Nejde oblafnout, ale u ET jo. Tam je dobry pro spojení s operátorem několikrát zmáčknout 9 a už to zvoní (ev. hraje).

Noční provoz je taky na prd. Informace- to oni podaj. Ani nedávaj najevo, že je budíte , ale nějaká aktivace služeb? to ne. V noci se nechce  a ni automatu. Líbí se mi hláška LITUJI, MOMENTALNE MAM TECHNICKÉ PROBLEMY

0/0
5.7.2002 9:12

Freakox

Subjektivně objektivní náhled na infolinky

Eurotel: Neochota operátorů zasílat vyrovnávací SMSky (včera mi doporučili, ať se dostanu do mínusu, protože jinak mi po dobití jen kredit přičtou... Řek jsem jí, že mám o 6Kč vyšší kredit, než mi ukazoval foun a ona řekla, že to souhlasí, přitom vim, že už jsem měl několikakorunový rozdíl z dřívějška. U ET paušálů nevím, ale operátoři tam bývají kvalifikovaní. Každopádně jejich vědomosti jsou ubohé. Jednou jsem spíš dělal operátora já jim. Pravděpodobnost, že chytnete dobrého operátora je 1:100. Také se mi zdá nesmyslné, že Vám neřeknou přesnou výši kreditu, protože služba Go je anonymni a že tyto informace by mohli být zneužity (zajímalo by mě jak).

 

T-Mobile: Každopádně je to absence bezplatného čísla. Já si prostě T-Mobile nikdy nevyberu - nebudu přeci dávat peníze za informační linku, kterou už dneska má leckterá malá firma... Zkoušeli jste někdy zrušit schránku? Chtějí znát důvod. Nemají ani informace, zda již máte aktivní Click či ne... Rozmluva s operatorem Paegasu a T-Mobilu je značně psychycky vyčerpávající. No prostě NO COMMENT!!!

 

Oskar: Po zkušenostech s ET a PG/TM musím konstatovat, že operátoři jsou tam nejvzdělanější, resp. mají informace v počítači. Pokud řeknete heslo, je vse OK... Akorát nevím, proč je otvírací doba Oskarlinky jen 8-20h. Člověk, který to prostě přes den nestihne, tak má smůlu. O čekacích dobách vím své. Můj rekord je 30min a když mě to spojilo s operatorem, tak mi chcípnul mobil. Ale mám vychytávku: Doporučuji zavolat na 0800770077 z PEVNÝ a zadat číslo někoho, kdo má "normální" paušál... Ne Odepis atd... Operátorovi nadiktujete své číslo a je to... Čekací doby jsou i o 25 minut kratší

0/0
5.7.2002 8:58

vladacr

Jak u PG na ziveho operatora?
Muze mi nekdo poradit, jak se u PG prepojit na ziveho operatora? potreboval jsem aktivovat GPRS u Twistu a zadna takova moznost v tom jejich menu neni. Vyresil jsem to tak, ze jsem prepl na anglictinu a operatorku jsem mel hned. sice mela trochu problemy s anglictinou, ale jinak se aktivace povedla.
0/0
4.7.2002 22:49

jmx

Rekord
To ja jsem jednou cekal na prepojeni na infolinku u UPC hodinu (placene cislo) a nedockal jsem se? Cekal jste nekdy nekdo dele?
0/0
4.7.2002 15:24

viktor99

Re: Rekord
jj, UPC je fakt sila. Ja to vzdycky vydrzim tak pul hodiny a pak to vzdam. Lidem, co nemaji hlasity odposlech musi poradne brnet ruka...
0/0
6.7.2002 11:37

Stav Infolinek u operatoru

Soucasny stav infolinek u operatoru je asi takovyto:

Eurotel: infolinky jsou mirne predimenzovane, v dobach kdy nejsou vytizene provadi aktivni cinnosti, zakaznici jsou trideni do skupin a maji tedy ruznou prioritu, vetsinou to ale nepoznate, protoze necekate vubec.

T-Mobile: infolinky mirne predimenzovane, zakaznici automaticky trideni do skupin dle priority, ale operator tuto informaci nema takze casto tape, vetsinou necekate.

Oskar: infolinky poddimenzovane, zakaznici trideni do skupin dle priority ovsem s chybami, spousta lidi ceka.

Nechapu jedine Oskara, nepochopili zakladni myslenku mobilnich komunikaci, cenu zakazniku, ... . Zcela mylne si pletou cenu zakaznika s jeho soucasnou utratou. Myslenka tridit zakazniky do skupin je dobra, pouzivat skupiny pro prednostni obsluhovani na infolince je pochopitelne, ale vseho s mirou.

0/0
4.7.2002 13:00

qwertz

Já mám teda raději info sms
Osobně dávám přednost info smskám před pracným telefonáváním kamkoli . Mám Oskara a jejich sms samoobsluha je podle mě naprosto super.
0/0
4.7.2002 11:43

Karel Zlámal

Re: Já mám teda raději info sms
No tak to vyzkouším, info na Oskar webu vypadá velmi slibně.
0/0
4.7.2002 12:22

Pawel

Re: Re: Já mám teda raději info sms
Oskarova sms samoobsluha je bomba! Nemusím nikam volat, stačí sms a vím rychle a jednoduše všechno, co potřebuji
0/0
7.7.2002 15:21

k_t_f

Oskar
Ze začátku mě vždy potěšil milý hlas operátora/ky, ale nyní už jsou i u Oskara operátoři protivní a předevšim: Oskar dělá velkou chybu, že infolinka je v provozu jen do 20,00. Alespoň jeden - dva lidé by tam mohli být. Myslím, že těch pár tisíc na platech by Oskara ke krachu nepřivedlo; takže: z mé strany velká nespokojenost.
0/0
3.7.2002 22:16

L449

Re: Oskar
Ale tam JSOU lidi non-stop.. jenom se k nim umet dostat, co? :))
0/0
5.7.2002 8:59

Vojthas

Re: Re: Oskar
jsou tam...ale jak sou znamenite ochotni a jak radi pomuzou..... jejich reakce na cokoliv : nemuzu Vam ted pomoci, zkuste to pres den, jsme tu na blokovani SIMkaret.....
0/0
7.7.2002 21:53

L449

Re: Re: Re: Oskar
Ano, ale oni tam jsou vazne hlavne na to blokovani karet.. Po pravde, co bys potreboval od operatora nekdy v noci.. Vetsinu veci jde udelat pres hlasovou, webovou nebo sms samosku... A pokud neco nepocka a nejde to udelat vyse uvedenym, tak ti urcite vyjdou vstric... (soude dle mych zkusenosti)..
0/0
8.7.2002 22:23

M.J.H

Lesk a bida kurtisan

Nema vubec dobre zkusenosti s operatpry u Peagasu.

Nerekmi vetsinou co potrebuji a kdyz dojde na nejake nesrovnalosti v poskytovanych sluzbach, snazi se me vzdy (nejspis podle instrukci) presvedcit, ze chyba se stala na me starne a ne u nich. Posledni takovy spor jsem vedl o dvakrat inkasovanou platbu.

0/0
3.7.2002 15:21

Goob

Re: Lesk a bida kurtisan

Mně zase přijde, že se infolajna T-Mobilu zlepšila. Už nezatloukají jako předtím, řeknou to narovinu. Volal jsem tam před pár dny, ptal se na stav účtu, který mi přijde, zdál se mi moc vysoký. Zavolal jsem tam za dva dny, kdy už měli podrobný výpis. Zjistilo se, že mi naúčtovali GPRS Pro (aktivovavl jsem si GPRS Basic). Okamžitě poznala a přiznala, že to je asi jejich chyba, že nejdřív bylo aktivováno GPRS basic, pak Pro. Že to pošle na reklamační oddělení, a do třiceti dnů se to vyřeší. Volali mi hned druhý den a co mám zaplatit, co ne. což je prvotřídní servis, když něco zvořu, tak to okamžitě napravim.

Jinak mám ještě Slyším Vás, nevolám tam často, ale většinou to bylo v pohodě. Ale dovolat se tam občas bývá velký problém a kdo nví, jak se proklikat skrz plechovou hubu..

Goob

0/0
4.7.2002 11:05

Stribrnak

Oskar? T-Mobile? Tito operátoři ještě mají infolinky???
Zkoušel jsem několikrát včera i předevčírem se dovolat na obě infolinky, kde jsem potřeboval info o volání do zahraničí,... , ale pokaždé mě obsloužila plechová huba, která mi řekla kulový o této službě. U Oskara nebyla možnost přepojit se na operátora a u T mne v jedné podnabídce dalo možnost spojení přes * a 9 nebo 0 už nevím a po třetím opakování mi bylo stěleno, že nedostali patřičný signál na spuštění volby :((( Vždy jsem volal v pracovní den mezi 14 - 17 hodinou. Takže nevím, kde mohu dostat info, když budu potřebovat. Pavel
0/0
3.7.2002 12:23

L449

Re: Oskar? T-Mobile? Tito operátoři ještě mají infolinky???
U Oskara to zkus pres nuly..
0/0
5.7.2002 9:00

josif

oskar
Ty stinosti na Oskara vubec nechapu - me to operator(ka) zvedne do 30 vterin, jsou ochotne, snazi se a taky rozumi tomu cemu by meli. Ale faktem je ze to funguje podobne jenom z meho cisla, kdyz volam z oskarty pritelkine, tak to po peti minutach cekani obvykle vypnu:( Hold, oskar ma podle vseho rozdelene zakazniky, a tak fungujou i infolinky
0/0
3.7.2002 12:07

eurotel?

Re: oskar
..... á pan josif je pracovníkem oskara?   ... nejsem spokojený :-(((
0/0
4.7.2002 6:34

Re: Re: oskar
Ne, ale mam dostatecne vysoke mesicni ucty aby se snazili mi vychazet vstric...
0/0
4.7.2002 9:28

Vojthas

Re: Re: Re: oskar
ja je mel taky dostatecne vysoke a ochota nebyla nikde znat..a tak sem to radsi zrusil, hnusnej Oskar :-(
0/0
7.7.2002 21:49

Jirka

Občas i něco ví

Z mých skušeností: občas operátorky něco ví, něco dobře poradí, ale většinou novinky a nové věci se k nim z nějakého důvodu nedostanou. Takže pak to vede k tomu, že tvrdí, že Volání za kačku bylo zrušeno, akce neplatí, ale od jiné operátorky se za 5 minut dozvíte, že tato akce byla již před 5 dny prodloužena a ofic. web. stránkách je to taky správně.

0/0
3.7.2002 11:36

Nejvíc sexy operátorky??

Kdo máte zkušenosti s více operátorkama - které operátorky jsou nejvíce sexy? V ET na mně zrovna nepůsobí, jako by vylezly z reklamy na Juice.

0/0
3.7.2002 8:25

franta

Re: Nejvíc sexy operátorky??

Znám operátorky od všech operátorů a T-Mobile jasně vítězí - pánové, přál bych vám ten pohled obzvlášť teď v létě - hlavně když se operátorky oblečou jako na pláž.

V takovém prostředí se téměř nedá pracovat.

0/0
3.7.2002 9:54

michal

Re: Re: Nejvíc sexy operátorky??

38 kc za minutu?? A operátoři jsou taky v plavkách??

0/0
3.7.2002 11:37

XX-Guru

Re: Re: Nejvíc sexy operátorky??
To je teda pravda! Řekl bych skoro seznamovací kancelář, podle toho to taky vypadá...
0/0
4.7.2002 15:33

eee

OSKAR - záhul na nervy
Mám zkušenosti s info linkami všech tří operátorů. Eurotel a TMO naprosto v pohodě, nikdy jsem neměla problém, operátoři v pohodě a hlavně přehldná struktura info linky. Oskara mám měsíc a linku jsem použila 2x. Vždycky jsem se musela rozčílit, protože na operátora jsem se konečně nějakým zázrakem "proklikala" tak po 10 minutách!!! Není zde vůbec upozornění, jak jednoduše přejít na operátora a zbytečně neposlouchat zdlouhavý řeči o službách Oskara. Je to tragédie!!! Operátoři maji slabou úroveň, koktaj apod. Doufám, že už jejich linku nebudu muset využít!
0/0
3.7.2002 8:15

vb

Re: OSKAR - záhul na nervy
chci se pripojit k teto zkusenosti, Eurotel i T-Mobile jsou v pohode, rekl bych, ze T-Mobile je nejlepsi. Oskar, presel jsem k Oskarovi cca pred 1 rokem a byla to dost sila a aby to nebylo malo, tak cca pred 0.5 rokem se Oskrar pokousel zamaskovat volbu spojeni s operatorem pod dumyslnym nekolikerym stisknutim klavesy 0. To me fakt dostalo. Ted uz to ale tak drasticky neni. Operator se da vyvolat volbou klavesy 0 a prestoze na spojeni musim cekat min. 30s (nez se ten automat vykeca), zda se mi ze se Oskarovi operatori jiz mirne zlepsili. Dalsi vec co je dle mne dost drsny, tak je dostupnost opratora pouze od 7 do 20 h (mozna je to dnes jiz jinak), ale kdyz jsem presel od Paegasu, tak jem na tuto casovou barieru casto narazel.
0/0
3.7.2002 9:11

Oskarovy obchody
Když srovnám značkové obchody, tak jednoznačně vede OSKAR. Ta ochota je tam fakt vzorová. Na rozdíl od TM, kde mi dají u dveří lístek jako na nějakém přiblblém úřadě.
0/0
3.7.2002 8:07

Pawel

Re: Oskarovy obchody
Mám taky lepší zkušenosti z Oskarova obchodu (konkrétně z toho na Václaváku). Nikdy tam nemusím čekat Narozdíl od T-mobilu (na Národní) a jeho připitomělých lístečků
0/0
7.7.2002 15:42

OSKAR - OTŘESNÉ!!!!!!!!!
Pokud jste VIP tak to berou, ale být single zákazník tak je to otřesné!
0/0
3.7.2002 7:25

Re: OSKAR - OTŘESNÉ!!!!!!!!!
Pod pojmem otřesné mám na mysli, že zákaznickou linku neberou 15 a více minut!!!
0/0
3.7.2002 7:26

josef

Et

U Oskara jsou dobry ty samoobsluhy (internetova a hlasova). Cekani na operatora byva fakt dlouhy. Uz se trochu zlepsili a nevnucujou zbytecnou slovni vatu, louceni by mohli zkratit.

Nastval me ET, kdyz jsem musel osobne s doklady do prodejny aktivovat WAP a osobne bezet do banky pro razitko a zpatky do ET se souhlasem s inkasem, to se mi zda na dnesni dobu (rok 2002) celkem nekde za opicemi. Taky ta skoro nevratna zaloha ve vysi pausalu u ET. A pani na ET infolince, kdyz se chtel PIN2 me skoro drze vyslychala na co ze ho potrebuju, coz ji myslim nemuselo zajimat. Mohl by trochu modernizovat Eurotel. Taky nutnost predlozeni dvou statnich dokladu pri podpisu smlouvy by se uz hodilo nekam do minulosti. Ale operatori to zvedaj docela rychle, asi uz jim moc lidi nevola, proc taky, ty jejich pravidla jsou stejne uz leta stejny.

0/0
2.7.2002 21:57

t29

Oskare mám s Tebou problémy. Eurotelu naopak tleskám
Mám zkušenosti s Oskarem a Eurotelem. Oskara mám již přes dva roky a Eurotel asi 4 roky, takze myslím můžu objektivně porovnávat. Oskar: - velmi velmi dlouhé čekací doby, výsledkem je, že to často vzdám a vy.... se na ně - velmi velmi neochotní provést cokoliv, informovat mně atd. - neodpustí si vždy pár blbejch poznámek, že z nich mám pocit jako by mi říkali: "co sem vůbec lezeš? plať a neptej se na nic!" Eurotel: - dovolám se vždy napoprvé - ochotně mi se vším pomohou a objasní, jejich služby považuji za vynikající Chtěl bych znovu zdůraznit, že mám dlouhodobé zkušenosti s těmito operátory, nejedná se tedy o jeden nebo dva hovory na infolinky, které bych zde kritizoval/pochvaloval. U Eurotelu se mi líbí sice služby, ale ne ceny. U Oskara se mi líbí sice ceny, ale ne služby. Tak si vyber.... :-(((
0/0
2.7.2002 17:14

JRK

Re: Oskare mám s Tebou problémy. Eurotelu naopak tleskám
No jo - když má někdo Oskartu tak se není čemu divit - S tarifem Volám málo jsem ještě nečekal déle než asi 7 s ... :)
0/0
2.7.2002 21:38

Limit

Záleží asi na individuální zkušenosti
Záleží asi na individuální zkušenosti a ty já mám s Okarem vesměs dobré.
0/0
3.7.2002 8:03

Relios

Nevím jak u jiných operátorů ,ale u OSKARA musím celkem dlouho čekat . Nejsem spokojen.
0/0
2.7.2002 16:48

Lukas

Oskar
Operátoři u Oskara jsou úplně skvěli. Poradí, pomůžou, vysvětl, jsou simpatičtí a milí. Přesně takovou péči si představuji.
0/0
2.7.2002 15:08

Ivos C.

Re: Oskar
Nepochybuji o tom, ze se i na Oskarlince takovi opravdu najdou :-)
0/0
2.7.2002 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.