Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové telefony již mnohdy umí pracovat s multimediálními zprávami MMS. To ovšem zdaleka neznamená, že

Nové telefony již mnohdy umějí pracovat s multimediálními zprávami MMS. To ovšem zdaleka neznamená, že je lidé budou opravdu používat. Zůstanete u klasických textových zpráv SMS, nebo přejdete na MMS, jak jen to bude možné?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

winklik

MMS POSLAT

Neviete mi niekto poradit, z ktorej stranky na nete by som mohla poslat MMS na OSCARA???

 

0/0
3.12.2003 19:50

Tomas

MMS
Už se nemůžu dočkat až to začne fungovat .
0/0
23.9.2002 18:29

MK

Taky si myslim, ze to nepujde
Nevim, jestli si toho tady nekdo vsimnul, ale SMS v dobach sveho pocatku bylo mozne napsat na kteremkoliv mobilu a cena byla ve vetsine pripadu nizsi nez kratky hovor. Ale abych si vybiral mobil, ktery mi treba nevyhovuje, ale ma MMS je blbost. A nakonec zjistim, ze jsem mohl treba osm minut telefonovat. A to si nedovedu predstavit ceny MMS roamingu. Proste predstava pubertaka, ktery si mesicne koupi kredit za 200 a MMS mi pripada dost nerealna.
0/0
1.7.2002 13:08

josefhav

lidi si zvyknou

dost casto tady pisete o tom, ze veci jako wap, tedy datove prenosy jsou k nicemu, nebo jsou malo vyuzivany. ja bych to nerekl.

asi pred 14 dny, kdy se konaly volby, tak jsem byl ve volebni komisi a par minut potom, co jsme secetli vsechny hlasy jsem se podival na wap a tam uz byly vysledky z prvnich mist v republice. Takze pokud potrebujete rychle vedet cerstve info, tak wap doporucuji. A myslim si, ze je i ted hojne vyuzivan co se tyce MS ve fotbale. kdyz nemate jinou moznost, nemate TV ale jenom mobila, tak proc se tam na nove zpravicky z MS nepodivat.

Myslim si, ze za par let si lide brzy na tyto vecicky zvyknou.

0/0
29.6.2002 15:20

0/0
27.6.2002 14:08

awerto

MMS sú skvelá vec...
Pokial budem mat možnosť používať mobilný telefón akým je na našom trhu práve SOny Ericcson T68i, tak rozhodne za MMS dám 8,-Kč a nebude ma to mrzieť. Pri návšteve v Maďarsku, kde komerčne medzi prvými spustili túto službu som mal možnosť otestovať si príjem a odosielanie MMS. V prípade Maďarska výjde rozhodne viac, ako bolo spomínané v Čechách. Jediná vec mi vadila, ale tú možno odstráni kvalitnejší firmware, je jej malárýchlosť prenosu dát... MMS rozhodne doporučujem a na dovolenkách je úplne boží...
0/0
27.6.2002 12:54

Stormer

SMS vs MMS
Tak jestli bude stat MMS opravdu 8kc tak to neni tak hrozny.. T-mobile to treba jeste o neco malo ponizi a uz to bude na rozumny hranici.. jasne ze to nevytlaci normalni SMSky ale kazdej obcas urcite tech par korun obetuje aby nekomu udelal radost...
0/0
27.6.2002 7:23

Vladimir

Asi ne...

Z veskerych datovych technologii nabizenych operatory po celem svete se opravdu ujala jedna - SMS. A to jeste pouze v Evrope a v Asii. Duvod jiste neni treba zduraznovat. MMS se pri soucasne strategii operatoru zcela jiste zaradi po bok WAP, GPRS a troufl bych si vyslovit kacirskou myslenku, ze do tohoto klubu casem zavita i UMTS (jde prece hlavne o datove sluzby).

0/0
26.6.2002 20:45

Libor

MMS
BLA,BLA,BLA
0/0
26.6.2002 20:40

hm

cena MMS
Eurotel a Nokia se chystaji co nejdriv rozjet testovaci provoz MMS. Zapujci nekolik set mobilu ktere umi tyto zpravy prijimat. Cena jedne MMS bude cca osm korun (8,- Kc :-)... Mozna i proto dostanou ty mobily hlavne manageri ruznych firem kterym telefonicke naklady plati firma. Nevim jak vam, ale mi se moc nechce platit za zpravu s obrazkem tolik penez...
0/0
26.6.2002 16:50

Filip Jirousek

Prejdu na MMS jak jen to bude mozne uz se nemuzu dockat. Pokrok nelze brzdit, brzy budou mit kapesni pocitace vsichni.
0/0
26.6.2002 13:51

tvlasak

MMS určitě
Jak jsem si tak pročítal tu diskusi,tak se mi zdá,že odpůrců je zatím víc než příznivců.Já osobně si myslim,že pokud bude cena MMS stravitelná,tak že to bude veliká bomba.Takový ty tvrzení,že je lepší email atd...jsou fajn,ale já u sebe nosim telefon a ne počítač.A kouzlo sms je v tom ,že si jí člověk může přečíst hned.Ze stejných důvodů mám rád i wap protože telefon mam prostě furt v kapse.
0/0
26.6.2002 11:55

Stormer

Mno jen maly upozorneni... hodne z vas sem pise ze email je lepsi... ale co kdyz chci aby odesilana zprava dosla cloveku ihned? Ja osobne mail vybiram 1x denne a to mam pevnou linku... proste mi to staci.. ale SMS zpravy ctu hned, protoze je to podstatnejsi... v tom ma MMS pres emailem vyhodu... kazdopadne souhlasim s tim, ze pokud bude stat MMS 30 korun tak si na posilani necham zajit chut a poslu tak maximalne z dovoleny nebo k narozkam...
0/0
26.6.2002 7:53

Mirek

To už mám vyřešené
Na mobil dostávám SMS s upozorněním na příchozí mail, vidím odesilatele i předmět. Pak už je na mne, abych uvážil, zda si jej přečtu hned nebo třeba až večer. Takhle mi ta komunikace docela vyhovuje, vesměs zadarmo, SMS posílám taky z netu. Asi si MMS své příznivce najdou, třeba mezi lidmi, kteří jsou v terénu a PC s sebou nemají. Já bych ale i tak volil e-mail na mobil.
0/0
26.6.2002 11:24

Megy

MMS

Ne že by to bylo špatné,ale nemám pocit, že to je to co potřebuji od mobilní komunikace. Existuje WAP,GPRS a další "srandičky" a přesto jen telefonuji a sem tam pošlu SMS...jen jako info o něčem co nemusím a nebo nechci telefonovat.

 

Megy

0/0
26.6.2002 7:28

Peťánek

MMS ? No jistě !
Zdá se mi, že se tu všichni ušklíbáte nad obědem, který ještě ani není na talíři ! A navíc jste ještě naviděli jídelní lístek.... Já nejsem puberťák (bude mi třicet) a přesto sem se už patřičně vyzbrojil. Zakoupil jsem SE T68i. Myslím, že MMS většina z nás časem příde na chuť, stačí si jen prohlédnout ty předpřipravené v telefonu (například přání k narozkám vypadá fakt skvěle) a když pomyslím, co všechno půjde vytvořit, jsem nadšen a nemůžu se dočkat. Doba mobilních multimédií je za dveřmi a přiznejme si, že pouze k práci využívá svůj mobil jen málokdo. Většinou si hrajeme a všechny textovky také nejsou důležité, prostě si hrajeme a baví nás to! To už je prostě dáno lidskou povahou. Nemůžu přeci zatracovat MMS (nebo cokoliv jiného) jen proto, že teď nemám potřebný mobil! A že dopadnou jako WAP? Co to je za redakční blaf? Wap je celkem využívaná a hlavně užitečná služba, ať už hlediska praktických informací, tak po stránce zábavné. Wapování přes GPRSnení žádná drahota (samozřejmě s paušálem "sandard", kde jsou i nějaký kilobajty grátis). Ano, zdaleka ne všichni wap požívají. Dokonce si myslím, že jsou v poměru k "neuživatelům" v menšině, ale to neznamená, že je wap mrtvý! Nekritizujme tedy něco, co sme v 99% případů ještě ani neviděli. Až operátoři MMS zavedou a s tím související služby, pak můžeme tuto diskusi otevřít znovu. U MMS, stejně jako u čehokoliv jiného platí: mám na to peníze, líbí se mi to, mám z tohoho radost = požívám to! Nepožívám dotyčný produkt, službu = přesně opačné důvody.
0/0
26.6.2002 0:28

Martin Kalián

Nemůžu souhlasit

Musím s Vámi polemizovat.

Mobilonotebook nemůže nahradit domácí stanici. Úroveň zobrazení na přenosném zařízení nebude nikdy dostačující pro hraní her nebo prohlížení budoucího multimedálního internetu.

Důkazem je ultravelký/malý Nokia Communicator 9210, který je opravdu pro běžného člověka příliš veliký. Může mít výkon i paměť na úrovni dnešních PC a přesto je nemá šanci nahradit. Jak píšete, náročné stanice budou právě ony aparáty, které budeme potřebovat doma nebo v kanceláři (i když i o tom bych spekuloval, protože podle mého dojde na to, že to budou jen zobrazovací přístroje a data budou kdesi na vzdáleném serveru, ale to není můj obor a tak bych nerad aby mi za tenhle názor kdosi vyčinil). Ovládání a zobrazování je prostě problém. Dokud nebudeme obraz umět zobrazit virtuálně a nebude ovládání hlasem (a to je velmi daleko), tak budeme při sobě nosit jako nezávislou jednotku cosi, co bude ve velikosti oné zmíněné 7650 nebo SonyEricsson P800. A MMS je formát, který nebude nutit každého zákazníka zakládat si e-mail. Jeho ovládání je snažší a práce s integrovaným fotoaparátem bude též jednodušší. Kolik lidí je dnes ochotno poslat Vám multimediální e-mail? málo. Je to příliš složité a to MMS nebudou.

 

0/0
25.6.2002 15:48

Švejk

Re: Nemůžu souhlasit
Martine souhlasím s Tebou. Ten kdo má opravdu možnost se připojit k Internetu přes PC, bude zatím ve výhodě a mobil až na výjimky nevyužije.
0/0
27.6.2002 13:49

Fox

Chudáci zadlužení operátoři... :-(
Tak se mi zdá, že operátoři začnou litovat vyhozených miliard za licence UMTS , když už i tak klesá fonický provoz na úkor SMS. Akorát tady naděláme další hustší "elektronický smog"!
0/0
25.6.2002 15:38

Anonym

Je to ptakovina
a ja to v pristich cca ctyrech letech pouzivat rozhodne nebudu - nejsem magor abych si porad kupoval novy telefony. Co bude za par let se uvidi a pripadne az pak to hodlam resit. Howgh...
0/0
25.6.2002 10:22

Petr

Re: Je to ptakovina
Plně souhlasím.
0/0
25.6.2002 10:54

Trpaslík

A taky praktická realizace
bude důležitá. Záleží, jak jednoduše nebo složitě se budou MMS tvořit a odesílat. Abych bastlil nějakou zprávu půl hodiny, na to se z vysoka ... Textovku napíšu a odešlu za pár vteřin a po trošce tréninku i poslepu.
0/0
25.6.2002 8:43

MQ

MMmail

Soudruzi, kontrolní otázka ;-)

Kdy jste naposledy odeslali multimedlní e-mail? Pěkně od klavesnice a velkého monitoru. Nějaký pozadíčko, zvuk, fotečka... Aha!

Taky si myslite, ze "prostý text" bez czestiny je nejlepsi?

Přínos vidím pouze v možnosti přijímat vyžádané informace, jízdní řády, mapky a další služby. (a to umí ten zbytečný wap, který je k ničemu a který nikdo z Vás nepoužívá, protože dřepíte celý den u nadupaného PC s připojením k netu, jako já...)

A netěším se až si MMS všimnou spameři z reklamních agentur...

0/0
25.6.2002 8:40

Trpaslík

Re: MMmail
Jo, taky Tě tolik potěší, když Ti www stránka přeplácaná reklamami v Macromedia Flash provětrá procesor a sníží výkon PC na 10 % ? :-)))
0/0
25.6.2002 8:45

DJ Dareba

Re: Re: MMmail
No vidíš, trpajzliku, a teďkonc si představ, že ti tahle multimediální reklama přijde na mobil!
0/0
27.6.2002 11:32

Petr S.

Re: Re: MMmail
Tak reklamu zablokujte, naprosto jednoduchy a genialni zpusob jak se zbavit veskere reklamy najednou je obsazen primo ve windows a to uplne ve vsech verzich co obsahuji TCPIP.
0/0
28.6.2002 10:45

Trpaslík

Formáty
Možná budu psát trochu bludy, protože neznám přesně specifikaci MMS. Ale přesto: V dnešní době existuje přehršel formátů pro obrázky (jpg, gif, png, ...), videa (mpg, asf, ...) i zvuky (mp3, wav, vqf, ...) a ačkoli existují chytré přehrávače, časem se vždycky najde něco, co ten můj přehrávač prostě nezvládne. Stačí třeba video zakódované novou verzí kodeku nebo vylepšená komprese mp3... Jak to bude fungovat v MMS ? Až dostanu MMS, ve které mi mobil místo obrázku ukáže rozsypaný čaj, bude to k pláči, možná k vzteku, ale rozhodně k NEpoužití. Takže - taky mi MMS připadá jako chiméra stvořená v myslích lidí, kteří neměli nic užitečnějšího na práci. Zlatá dobrá obyčejná textovka, ve stručnosti a jednoduchosti je síla.
0/0
25.6.2002 8:36

Trpaslík

Re: Formáty
Jo, nenapsal jsem, že MMS používat budu, ale rozhodně jen ve vyjímečných případech, stejně jako dnes s emailem. Když nemusím, nic jiného než čistý text neposílám.
0/0
25.6.2002 8:38

mcf

ne, ne, ne
opravdu v tom nevidim pro sebe prinos. ale jezto jsme kazdej jinej a mame jiny preference, tak si myslim, ze je to zajimave rozsireni funkce telefonu (ostatne jako kterakoli jina novinka) a urcite si najde spoustu priznivcu. nema cenu nikoho zatracovat a nazyvat pubertakem, at si kazdej dela co chce, je to jeho osobni rozhodnuti. proste zalezi na preferencich, ostatne jako ve vsech ostatnich oblastech naseho zkurv.... zivota. mcf
0/0
25.6.2002 8:18

Áďa

Normální lidi ne a puberťáci ?!?

Řekl bych, že běžný člověk narozdíl od pubertálního výrostka častěji někomu zavolá, než sdělí informaci nepřímo - SMSkou. Z toho plyne, že jak SMS, EMS, loga, melodie a tudíž i MMS budou používat převážně mladí. Vzniká ale rozpor, ze kterých telefonů? Z T68i, který stojí bezmála 20.000Kč? Nebo je přijímat pouze na N3510? Ne všichni mladí se narodili v rodině horních 10000. Vzniká tedy otázka: KDO BUDE ODESÍLAT MMSky? Puberťáci, nebo mobilní fandové? A druhá otázka: KOMU JE BUDOU POSÍLAT? Pochybuji, že v okruhu jejich přátel budou lidé ozbrojeni T68ičkama.

Je jasné, že s příchodem MMS bude více modelů umožňujících jejich příjem a odeslání, ale bude tato funkce "standartně" v každém modelu, jako práce s SMS??? I v těch lowendových? Podle mě je MMS technologie, od které nikdo neví, jak se uchytí a je to tak trochu metoda pokus - omyl.

0/0
25.6.2002 5:59

Vláďa

A co puberťáci?
Zajímavé, prakticky všichni máte stejný názor jako já. Moc by mne zajímalo -- čtou tuhle rubriku taky nějací puberťáci (bez urážky!) a jaký je jejich názor? Možná je tahle diskuze zatížena velkým výběrovým efektem...
0/0
25.6.2002 4:00

Honza

lepší je e-mail
Já MMS posílat nebudu. Myslím si, že bude lepší poslat e-mail, protože telefony s podporou MMS se asi hned tak nerozšíří, ale mail má dnes skoro každý. Navíc poslat e-mail vyjde mnohem levněj.
0/0
24.6.2002 23:31

@Romik

EMS
Vzdyt EMS stoji stejne jako SMS. Ja osobne je posilam rad, ale stejne jen obcas! :)
0/0
24.6.2002 21:44

mixak

Re: EMS

EMS - enhanced message service

MMS - Multimedial message service, to je rozdíl!!

0/0
1.7.2002 12:02

@Romik

Re: Re: EMS
Ale joo. To ja vim, ze je to neco jinyho, jen nevim, jakej je mezi tim rozdil, kdyz si se svoji holkou posilam EMS a mame tam obrazky, melodie, pi****nky atp... :) Stoji to stejne jako normalni SMS. V cem je teda MMS lepsi? Bude snad mit jeste VIC funkci? Uh... ;) Stejne nevim, jestli to umi S45... :)
0/0
1.7.2002 21:26

Hiddink

Iba loga, zvonenia a tak? Hmm...

Kazdy spomina MMS ako keby mali fungovat iba na posielanie log, zvoneni a fotiek typu "Natoc to".

A co keby Vam Vasa televizia namiesto toho, aby ste si pozreli Televizni noviny od 19 15 do 19 45 jednoducho v priebehu dna posielala aktualne informacie? Alebo keby Vam chodili aktualne reportaze (zatial staticke) z objednaneho zapasu, golove akcie, spalene sance?

0/0
24.6.2002 21:40

tojefuk

ceny
Myslim si že naši operátoři nasadej takovy ceny že si na MMS nechám zajít chut.Už jen ceny za SMS mluvěj samy za sebe.
0/0
24.6.2002 19:03

Martin

Rozhodně NE !!!
0/0
24.6.2002 17:14

Ales

budu
Tezko hodnotit, kdyz jeste nejsou bezne. Ja si je urcite zkusim a podle toho, jaky na me udelaji dojem, tak hojne je budu pouzivat. Predem je neodsuzuju a taky doufam, ze az se MMS rozsiri, stlaci operatori ceny.
0/0
24.6.2002 14:38

murphy

Samozrejmne, za ANO
Rozhodne je pouzivat budu.
0/0
24.6.2002 14:14

martin

Ja osobne ne...
Nevlastnim nokii plnou animovanych ptakovin, nemam kazdy tyden jine logo na displeji, moje vyzvaneni ma jiz nekolik let zvuk klasickeho telefonu a do smsek davam nanejvys smailiky. Tento stav mi dokonale vyhovuje. Jsem asi ponekud staromodni, ale od telefonu proste cekam predevsim telefonovani. Dle meho nazoru zbytecne "moderni technologie" mi rozhodne nechybi. Takze MMS mi take chybet nebudou.
0/0
24.6.2002 13:33

Karel

Muj nazor

Z dnešního pohledu se mi MMS jeví jako nepodstatná věc. MMS vypadá, že bude spíš doplňková funkce mobilu. Fotku, nebo hlasovou nahrávku bych poslal pouze z místa a v situaci, abych někoho MM-pohlednici potěšil, třeba z dovolené. Jinak ne-e!  Vše se dá po příjezdu z dovolené. Mnohem snažší je mít Notebook, který se třeba i na dovolené spojí s mobilem a Fotka z dig. fotoaparátu + zvuková nahrávka pošle přes internet.

Troufám si prognovat, že za 5 let bude plnně vybavenej notebook včetně nějakýho dig.Fotoaparátu stát pakatel! MMS se odsunou asi tam, co stojí dneska WAP a objemy SMS budou mnohem vyšší než MMS!  

Kdo si to tady dokazuje říci, že MMS budou hojnější, aniž by zdůraznil, že to je ta nejkrajnější prognóza ze všech? Vždyť to není pravda. :-))

Rozdíl mezi MMS a SMS bude dle mě ještě mnohem markantnější než mezi prognózama, TV versus RADIO. To kdysi někdo říkal, že poslech rádia téměř úplně zanikne,... že? To byly ale prognózy!!!

/to je můj názor, nekamenujte mě hned za to!/

0/0
24.6.2002 13:03

Matus "fantomas" Uhlar

Re: Muj nazor
nekamenujem, podporujem a suhlasim... MMS sa mozno rozsiria ale ze budu take bezne alebo beznejsie ako SM hlboko pochybujem. Obavam sa ze bublina splaskne rovnako ako WAP...
0/0
24.6.2002 16:19

Martin Kalián

Re: Re: Muj nazor

To, co jste popsal (tedy spojení notebooku s mobilem na dovolené) je přesně případ, pro který je MMS ideální. Je nesmysl si myslet, že běžní uživatelé mobilu s sebou někdy budou nosit zařízení, připomínající dnešní notebook. Ten nahradí s klesající cenou bezpochyby domácí počítač. pro pohyb venku však bude potřebné menší přenosně zařízení (viz Nokia 7650), které bude umět o mnoho více věcí, než jen odesílat MMS. To je již dnes naprosto jisté. Domnívám se, že postupně dojde ke sloučení obou standardů zpráv (nebo spíše vyloučení SMS) s tím, že bude umožněno za podobné peníze odesílat MMS pouze textové do určitého objemu dat. Časem tedy noví zákazníci nebudou rozlišovat, zda posílají ten či onen standard, ale pouze zda posílají text nebo objemnější zprávu-třeba i se zmíněnou fotografií.

Můj názor tedy je, že Vy všichni, kteří dnes používáte SMS budete používat MMS a tahle diskuse Vám bude připadat jako z jiného století.

Na okraj: Je mi 28 let, jsem prodejcem mobilů a redaktorem int. časopisu www.mobilista.cz , jsem nadšencem, ale ne maniakem. SMS používám měsíčně asi 100x.

0/0
25.6.2002 13:08

Miloslav Ponkrác

Já to vidím ještě jinak
Můj názor je, že se blíží doba, kdy se slouží počítač a mobil do jednoho. Potom nebude potřeba vůbec nosit notebook, budete ho prostě mít sebou v mobilu. A potom přijde na řadu spíše mail. MMS bude jen dalším, naprosto zbytečným standardem. Vezměte si, že dnes se běžně vyrábějí flash paměti kolem 100 MB, je jen otázkou času, až budou mít pár GB, tedy nahradí pevný disk. Dle mého i MS dobře tuší, že segment počítačů se pravděpodobně rozdělí na následující segmenty: 1) Servery. 2) Náročné pracovní stanice. 3) Hry 4) Zbytek A bod 4) dle mého bude konvertovat ke kapesním počítačům.
0/0
25.6.2002 14:27

Zalezi na okolnostech. Myslim ze az se rozsiri telefony s vestavenym fotakem, tak budou zpravy s prilozenym obrazkem celkem bezne. Dokazu si predstavit i dalsi pouziti, ktere by melo sanci na rozsireni. 
0/0
24.6.2002 11:37

Miloslav Ponkrác

Nejsou mi sympatické
Osobně si myslím, že si raději počkám na to, až mobily budou mít v sobě plnohodnotný mail a cena za připojení k internetu klesne. V mailu se dá poslat cokoli. To ovšem bude ještě pár let trvat, ale dle mého se mobil časem bude sjednocovat se standardy stolních počítačů. Co se týká MMS, stejně tak jako mnoha dalších služeb, je to o tom, že operátoři chtějí vydělávat. Ale co s tím? Pro mě je telefon přístroj na telefonování, na SMSky, dále pak hodiny a budík, přičemž poslední 2 činnosti jdou mimo operátory. Zatím mě nic dalšího nepřesvědčilo. WAP je drahý jak potvora, čímž je dost likvidován, a značně omezeno jeho použití. Já osobně jsem díky tomu WAP nikdy nepoužil. MMS bude nejspíše ze stejného soudku, operátoři nebudou vědět, co za ně chtít. Dle mého je MMS ptákovina, kterou lze občas použít spíše z legrace. Na klávesnici telefonu stěží vyťukáte SMS, oproti klávesnici počítače je to nebe a dudy. Já osobně bych viděl její uplatnění tak akorát jako hračku pro ty, kdo neví, co dělat. Možná se ujme u teenagerů. Možná je to hezké přání k narozeninám, ke svátku, apod. Viděl bych také paralelu s maily. Ač mailem můžete posílat multimediální zprávy, naprostá většina zpráv, které dostávám jsou čistým textem.
0/0
24.6.2002 11:15

t.

Re: Nejsou mi sympatické
Souhlas.
0/0
24.6.2002 12:59

tak maximálně nekomu k narozkám
nebudu je používat je to pěkná kravina...nikdy nebudou tak populární jako SMS možná na začátku kdy si to pár lidi zkusí a bude stoho paf....ale za tu cenu co mají stát to pošlu max. někomui k narozkám. ...nejsem padlen na hlavu ...fuj fuj operátoři že se ani nezačervenaj....z SMS bych to viděl tak max 0,50 a za MMS 1 - 3Kč podle velikosti
0/0
24.6.2002 10:51

Mirek77

Re: tak maximálně nekomu k narozkám

Ja teda osobne posilam SMS za 0,35kc . Kdo plati vic a posila jich desitku denne, tak je blazen!

Jinak co se tyce MMS, tak to dopadne jak u nokii s obrazkama. Nanejvis ji poslu nekomu k narozkam. Nejvetsi problem je trojnasobna cena. A ze tu cenu jedne sms mam nizkou, jak jsem uvedl v uvodu....

Pokud MMS bude stat vic jak dvojnasobek SMS, tak se nema narok uchytit.

0/0
25.6.2002 7:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.