Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nakolik je podle vás reálné policejní zneužití odposlechu mobilních telefonů?

Včerejší článek o možnosti nelegálních policejních odposlechů mobilních telefonů vyvolal reakci operátorů. Zástupci Eurotelu i Českého Mobilu vysvětlují svůj přístup. V síti Oskar je nakonec všechno jinak. Aktualizováno o další vyjádření policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

UN1CORN

Prodej informací
Přátelé, že nám televize vymývá mozek, to vím a protože jde o komerci, beru to jako logický fakt. Ale aby nám policie a mobilní operátoři vysvětlovali, jak mají zabezpečené informace a jak probíhají prověrky zaměstnanců...nevím, jestli se mám smát nebo brečet. K jejich "přísně střeženým" informacím se dostane s trochou šikovnosti téměř každý. Ostatně kde je poptávka, vždy byla, je i bude nabídka... Tady jsou dvě možnosti - buď o tom nemají tušení, což by dokazovalo jejich schopnosti a nebo o tom vědí a tají to, což mi připadá reálnější. Ano, oni nelžou, jen vykládají pravdu posvém a pro jistotu ne celou. Ano, policie by měla žádat soudy. Ano, operátoři na to mohou spoléhat, protože policie přeci neporuší zákon :-/ Ale přátelé, opravdu věříte, že lidé jsou najednou čestní a nezneužívají pravomocí jen proto, že pracují pro policii? Vždyť kdo zjistí, jestli někdo nebyl odposloucháván nebo nedošlo k úniku informací? A když se na to přijde, myslíte, že operátoři si udělají reklamu tím, že t
0/0
24.2.2006 14:21

Jak zjistim odposlech?
Odposlech mobilniho telefonu  pomoci operátora-nic nového! Proto se ptám, jak je možné že v dnešní době není možné zjistit zda jsme odposloucháváni u toho či onoho operátora?!  Pokud chcete odpovídat: odposlechyatd@seznam.cz
0/0
22.12.2003 2:38

surfer

joo

  Ja nemam mobila , tak je mi to fuk ....

     ALE TO CO SI DOVOLUJE POLICIEEEEEE....

     NO PROSTE CO JE MOC TO JE MOC !!!!!

0/0
12.10.2003 9:53

Komisar Ziv

Fantomasi, dej mi tu masku,tak das mi tu masku !!!

HAHAHAHAHAHA.....

      TO JE FANTOMAS..!!!!

                   

0/0
12.10.2003 9:59

xmorf

U EuroTelu je nezákonný odposlech realitou

Mám osobní zkušenost s tím, že pokud dotyčná osoba X má tady znamé na kriminálce, stačí jen tak říct já potřebuji smsky na to a to číslo. A potom jsem se hrozně divil, že sms zaslaná někomu ví slovo od slova úplně někdo jiný. Je to o tom mít známé na Policii, která jak je vidět, má zřejmě neomezený přístup. Jak říkám, mám tuto zkušenost u čísla EuroTelu.

Chtěl bych poradit: Jak tomu zabránit? Existuje nějaké šifrování? Nebo je lepší prostě změnit operátora? Třeba na T-Mobile, který jak jsem z článku pochopil Policii od terminálů odstříhl.

0/0
9.8.2003 10:09

noname

Re: U EuroTelu je nezákonný odposlech realitou
Eurotel NMT nemá žádnou ochranu proti odposlechu. Je to vysílačka a dá se poslouchat třeba na scanerech.
0/0
11.1.2004 16:59

Tereza

Chtěla bych si nechat odposlouchávat svůj mobil, protože je mi vyhrožováno a bez důkazu samozřejmě nikdo nic řešit nebude, policie mi řekla ano, ale ať si to provedu sama. Ví někdo jak?
0/0
7.3.2003 13:05

Jarouš

Tlustý je nejenom tlustý,
ale i blbý, když si neumí zamknout klávesnici na tý svý Nokii 9210. Možná by se s tím měl naučit zacházet, když už mu na to všichni přispíváme z našich daní, a ne ještě opruzovat policii.
0/0
25.2.2003 12:23

poslete mi 500 q na peněženku: Andrejcina (jestli to jde) (ale hneeeed)
0/0
6.7.2002 12:17

Karel Maly

Pardon,
trikrat sem nechtel, ale zmatlo meto, ze pry pouzivam sprosta slova:))
0/0
28.6.2002 13:34

Karel Maly

Stejne vim pekny ***** ...
Po prectení celé diskuze zjistuji, ze vím, to co sem vedel na zacátku. Jak dlouho se teda uchovávají SMS, pozice mobilu, ...? Uchovávají se i hovory? Na cem se tu muzem jednoznacne shodnout. Jedno je jasné, policie muze ke vsemu, i kdyz je to nezakone (snad az na ten RadioMobil). Takze jak je to doopravdy ???
0/0
28.6.2002 13:32

Karel Maly

No vim stejne govno ...
Po prectení celé diskuze zjistuji, ze vím, to co sem vedel na zacátku. Jak dlouho se teda uchovávají SMS, pozice mobilu, ...? Uchovávají se i hovory? Na cem se tu muzem jednoznacne shodnout. Jedno je jasné, policie muze ke vsemu, i kdyz je to nezakone (snad az na ten RadioMobil). Takze jak je to doopravdy ???
0/0
28.6.2002 13:31

Karel Maly

No vim stejne hovno ...
Po prectení celé diskuze zjistuji, ze vím, to co sem vedel na zacátku. Jak dlouho se teda uchovávají SMS, pozice mobilu, ...? Uchovávají se i hovory? Na cem se tu muzem jednoznacne shodnout. Jedno je jasné, policie muze ke vsemu, i kdyz je to nezakone (snad az na ten RadioMobil). Takze jak je to doopravdy ???
0/0
28.6.2002 13:31

Charlie

Odposlech?

Jak je vidět na přístupu nás všech, éra špiclování a podobných aktivit není zdaleka za námi.

Děsí mě jen jak je jednoduché obcházet zákony, "pracně vytvářené" naším milým parlamentem a to až na úrovni "ochránců zákona"!

Může mi z Vás někdo vysvětlit, komu tedy důvěřovat, když se v řadách ochránců zákona, zákon vesele porušuje? Nerad bych se vracel k časům lynčování, ale ať se nikdo nezlobí, vymahatelnost práva a dodržování zákonnosti je v současné době více než ubohá!

0/0
25.6.2002 11:47

Letis

Nevíte někdo jak na to kápnout ?????

Ahoj všichni, jak lze poznat odposlouchávání mobilního telefonu????

Uslyším nějaké lupání, pípání, kvičení nebo něco takového??? Jak se lze tomuto bránit??? P.S. o SMS mi nejde - chtěl bych vědět vše o hovorech.

Díky všem.

HLetis...

0/0
24.6.2002 11:49

no name

Re: Nevíte někdo jak na to kápnout ?????
Nejde!!! Díky technologii, která dokáže veškeré šumy a pazvuky odfiltrovat to odhalit nedokáže ani zkušený operativec!!! Jaký je přesný způsob napíchnutí a následného odposlechu je předmětem velikého utajení - ovšem princip je jednoduchý: mám kartu (jakoukoliv čipovou nebo magnetickou), stačí malá chvilka a karta je pomocí speciální čtečky dokonale okopírovaná. U SIM pak stačí tuto kopii dát do norm MT a jakýkoliv příchozí hovor zvoní na obou mobilech. PIN není potřeba!!! Oběť zvedne svůj mobil a v tu samou chvíli je automaticky zvednut i druhý mobil. Rozhovor se pak nahrává klasicky - analogicky! Ne digitálně!!! Vypadá to tady jednoduše, ale celý proces je složitý!!!
0/0
26.6.2002 20:05

Leonidas

Re: Nevíte někdo jak na to kápnout ?????

Dovolte, abych se zhluboka zasmal :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Odposlech takovym zpusobem samozrejme mozny neni ;-)

Kazdy mobilni operator musi podle zakona zridit urcity pocet linek a technicky je zpristupnit k odposlechu. Na zaklade zadosti se kterakoliv (volna) odposlechova linka "propoji" se sledovanym cislem a na konci se muze umistit zaznamove zarizeni. Zadna kopie SIM karet ani nic podobneho. Nakonec kdyby to bylo mozne, mohl by odposlouchavat hovory uplne kazdy, treba vy. A to nemuzete. Nebo snad ano? :-)

0/0
14.1.2003 16:06

Tomáš Marný

Takže bych rád shrnul co vlastně operátoři říkají
Umožnili jsme policii implicitně odposlouchávat i když u odposlouchávání musí soud odsouhlasit každý případ zvlášť a proč? No protože my nemůžeme kontrolovat práci policie. My nemůžeme posoudit jestli to co dělají je správné nebo špatné. A ani to posuzovat nechceme. Takže když přijde policista do Eurotelu a požádá nějakého zaměstnance aby někoho zabil, tak ten to s radostí udělal a vůbec nebude zkoumat jestli je to špatné nebo správné. Operátoři měli na PČR podat trestní oznámení ve chvíli kdy od nich chtěli zřídit ten implicitní odposlech. Je to řešeno tak, že u operátora je samostatný sever na který sou chlupatý připojený a můžou si tam brát co chtěj a tohle nemůže nikdo z operátorů popřít. A že se nedají ukládat hovory a SMS o tom bych taky silně pochybovat. U nás je 8e6 mobilů a když každej uživatel napíše denně 10 SMS (což asi míň) tak to je 80e6 SMSek, když to vynásobím jejich délkou, nechám zkomprimovat v poměru 1:10 což u čistého textu zcela jistě půjde vychází mi 1.2GB denně. Na 3 měsíce uchování všech SMS je jeden dnes běžný pevný disk. No a teď hobory. Průměr na osobu bude denně tak 4 minuty a to maximálně, 10 minut denně to už je 5 hodin měsíčně a to volá jen pár šéfáků. Takže 24e6 minut denně, to je při 44kb rate asi 24e12MB denně, když se to tvrdě zkomprimuje na 8kb tak jsou to asi 4TB.Je to dost, ale měsíc, dva se to držet dá, zvláště při prachatosti operátorů. A to že někteří zaměstnanci operátorům vynášejí data to je naprosto jasné a podle mně také největší problém. Stejně tak u policie. Není problém že si to chlupatej poslechne, ale že tatíkovi doma uteče heslo a chlapec se u něj v práci dobře baví, když si tatík odskočí. A případy takovéhoto typu jsou v praxi snad nejčastější. Je to hnus. Zasloužili by "vydropovat" účtovací databáze.
0/0
24.6.2002 11:04

abc

Re: Takže bych rád shrnul co vlastně operátoři říkají
Chtel bych videt jak tvrde komprimujes vsechny hovory v siti a jak je dostavas na disky........ A daleko vetsi problem nez ulozeni dat je jejich prenos. Z ustreden do datoveho strediska........
0/0
24.6.2002 13:05

Vojtech Prchal

Archivace

Zdravim, nevite nahodou nekdo jak je to s tim archivovanim hovoru a SMS. Neco jsem zaslechl o tom, ze mobilni operatori archivuji vse na dobu 5 let.

Dik

Vojti

0/0
23.6.2002 16:53

Richard

Čemu se divit
Nelze se divit, že v takovém profízlovaném a bolševismem prolezlém státě, jako je Česká republika, si nejrůznější rádobybezpečnostní složky mohou dělat co chtějí. Policii považuji za nebezpečnou zločineckou organizaci, a to proto, že jí bezesporu je.
0/0
23.6.2002 14:41

no name

Re: Čemu se divit
Buď v pohodě!!! V USA to je 1000x horší!!! A v dalších "demokratických" státech jakbysmet!!! Na druhou stranu musíš uznat, že jen díky této "špinavé a nudné" práci, jakou operativa bezesporu je mohlo být odhaleno mnoho drbanů: obchodníků s drogami, provozovatelů dětské pornografie, obchodníků se ženami, zbraněmi ap. Taky díky této "prevenci" to u nás není takové, jako např. v bývalém Sovětském svazu!!! "Kdo je bez viny, ať hodí kamenem"
0/0
23.6.2002 15:01

Papuch

Re: Re: Čemu se divit
Mám velmi konkrétní představu o fungování operativců v Čechách. Z vlastní zkušenosti vím, že hybnou silou není v mnoha případech boj proti zločinu, ale nesmírná zášť a závist. Taky "léčba" komplexů méněcennosti. Povětšinou jde o (i skryté) pozůstatky "móresů" bývalé StB. A pokud jde o odposlechy např. obchodníků s drogami, není velký rozdíl mezi obchodníky s drogami v uniformách nebo alespoň s odznakem PČR a bez uniforem. Vzpomeň třeba případ skupiny brněnského vyšetřovatele Mozgy, který byl za prodej zabaveného heroinu odsouzen k vysokému trestu. V tomhle případě tomuhle fízlovi záviděl jinej fízl... (odhalen za pomoci nepovoleného odposlechu operativy)
0/0
24.6.2002 1:25

no name

Re: Re: Re: Čemu se divit
Ano, až na to, že ani v údajném nelegálním odposlechu nebylo nic, z čeho by šlo usuzovat, že Mozga něco někomu prodal!!! Důkazy žádné!!! To nebylo o drogách, ale o něčem jiném...Potřebovali odklidit jednoho, co jim viděl do karet (a nejen jednoho,že?!?) a povedlo se. To už je "válka policajtů". Z tohoto příkladu je vidět, že ani naprosto nevinný člověk si v naší zemi nemůže být jistý svou nevinností. Velice podobný je případ Vladimíra Hučína - samé výmysly, odsouzení ministrem vnitra, ačkoliv v našem "právním" státě existuje presumpce neviny, asi tři gramy bílého prášku z petardy, který vyšetřovatel ohodnotil jako trestný čin nedovoleného ozbrojování, nevěrohodní "svědkové" ap.!!! U Hučína šlo taky o jeho operativní monitorování, které nařídil jeho nadřízený, který chtěl zjistit Hučínovy zdroje informací!!! Hučín pracoval na rozkrytí nelegání ultralevicové nebezpečné skupiny, úzce napojené na předlistopadové severomoravské mocenské špičky - a to se současným mocenským špičkám tak moc nelíbilo. Stal se nepohodlným...Ano, monitorování rozhovorů pevných i mobilních linek, SMS i elektronické pošty je u nás běžnou součástí exekutivy a nikdo s tím nic neudělá...je potřeba si dávat pozor na to, co kde plácneme nebo napíšeme, pak se už kolotoč špiclování rozjede, aniž cokoliv tušíme. Obrana neexistuje! Je jen potřeba vědět, jaké máme my šance na aktivní a úspěšný protiútok!!!
0/0
24.6.2002 4:00

Papuch

Re: Re: Re: Re: Čemu se divit
Že mašinerie semlela Mozgu, je mi jedno. Dobře mu tak, sám se na podobných špinavostech dlouhá léta podílel za obou režimů. Děsí mě, že jsou tu lidé, kterým to připadá normální a v pořádku!
0/0
24.6.2002 17:15

no name

Kéž by jste věděli...
 O odposlechu MT a monitorování Internetu se zabývá "jistá vnitřní zpráva č. ???/2001 - se stupněm utajení PT (přísně tajné)". Vláda v součinnosti s MV ČR a tajnými službami (máme jich u nás 4) zakoupila od americké NSA technologii, HW a SW za hezkou kulatou sumičku (v řádu miliard!!! a bez vědomí veřejnosti, poslanců i senátorů!!!), která umožňuje odposlouchávat, dešifrovat, analyzovat i uchovávat veškerá data. Řeči o "povolení k použití odposlechu" nebo "povolení k monitorování elektronické pošty" jsou směšné. Speciální složky PČR a všechny tajné služby mají ze zákona povoleno "monitorovat" jakoukoliv KZO nebo jakoukoliv ZO, aniž by k tomu potřebovaly jakékoliv písemné povolení soudu nebo poslanců!!! Tento "monitoring" (hovorů, SMS, e-mailů i navštívených web. stránek) ovšem NESMÍ sloužit jako důkaz!!! V tom je veliký rozdíl... V této rovině mohu říct, že KDOKOLIV a KDYKOLIV může být odposloucháván či monitorován, protože v praxi vyšetřovatelů existuje jistá zaklínací formulka:"...bylo důvodné podezření, že ten a ten se dopouští nezákonného jednání a bylo nutné toto podezření potvrdit nebo vyvrátit...". Zdravím všechny "rádobyznalce" IT a GSM!!!
0/0
23.6.2002 14:32

gsm

Re: Kéž by jste věděli...
Větší kravinu jsem tu ještě nečetl... ani bych se tak nebál toho,že bude někdo nezákoně poslouchat muj mobil, protože pochybuju o tom, že policie bude sama od sebe bez povolení soudu žádat od operátora záznam hovorů, neboť se vše určitě loguje, zapisuje a dá se to velice snadno dohledat včetně toho, kdo kdy kde a jak požadoval konkrétní data. Velkej bezpečnostní problém vidím spíš přímo u operátorů, kdy kdekdo z jejich zaměstnanců může udělat výpis hovorů z konkrétního telefoního čísla a ten za určitej bakšiš prodávat včetně informací o uživateli telefonu. Ten pisálek co to tu stvořil by měl trochu víc přemýšlet, než něco napíše.
0/0
23.6.2002 15:03

no name

Re: Re: Kéž by jste věděli...
Při operativním monitoringu nejde o nic nezákonného - v příslušných zákonech (Zákon o zpravodajských službách, Zákon o Bezpečnostní informační službě, Zákon o Policii ČR a související) si můžete dohledat o tomto způsobu získávání informací konkrétní ustanovení. Jde jen o to, že takto získané informace nelze nijak použít!!! Slouží opravdu jen k tomu, aby se "zjistila nebo potvrdila určitá nezákonná činnost" a až poté můžou speciální složky PČR nebo např. BIS požádat krajský nebo vrchní soud o povolení k použití operativní techniky nebo o povolení k monitorování pošty, záměně pošty nebo zadržení pošty (a to včetně elektronické). Nejsem "pisálek", bezpečnostní tématikou se zabývám profesionálně (pracovně) již deset let a trošku do toho vidím...Ale možná jste měl na mysli původního "pisálka", který o této problematice nic neví a zbytečně mate lidem hlavy...
0/0
23.6.2002 15:24

gsm

Re: Re: Re: Kéž by jste věděli...
Pisálkem jsme myslel toho kdo splodil tenhle článek... jinak novela trestního řádu z letošního roku celý systém vámi popisovaný podstatně zpřísnila a nyní už bez povolení státního zástupce nebo soudce nelze sledovat bez souhlasu nic, maximálně tak veřejně přístupné plochy...
0/0
23.6.2002 15:50

no name

Re: Re: Re: Re: Kéž by jste věděli...
Ano, v tom máte pravdu, ale souhlas může být  i dodatečný!!! A to potom nic nemění na tom, že jakýkoliv operativec, ať již např. z NPC, SOOZ, SOK nebo BIS si to před státním zástupcem či soudcem obhájí - pokud je čestný nebo pokud se podezření prokáže... Spousta jiných na přímý rozkaz svých nadřízených a spousta dalších "nestátních či polostátních" agentur (které ovšem "úzce" spolupracují s kýmkoliv) zcela běžně takto porušuje zákon. Není to etické, je to antidemokratické, ale je to nutné v boji proti organizovanému zločinu (hovořím zde "pouze" o zločinu - průmyslovou a politickou špionáž vynechávám!!!). Ono bude asi nejlepší se s tím smířit, že to tak je a že nikde není taková demokracie, která by měla veškeré tajné služby pod dokonalým přehledem. No, jdu si udělat kafe a zase chvilinku pracovat - musím udělat svodku z této diskuse, podívat se na nějaké webové stránky politických radikálů (pravých i levých), zařídit napíchnutí některých moloďců,  poslat maily Hučínovi a Klausovi a poblahopřát ČSSD :-)))
0/0
23.6.2002 16:05

Odposlech je mozny bez problemu, mam tady specialne upravenou NOKIU 3310 ktera po zadaní cisla kanalu dovede poslouchat telefonni hovor na zvolenem kmitoctu.

Mimo jine jeste detekuje policjni radary na vzdalenost 200 diky interferenci v smesovaci .....

0/0
22.6.2002 14:53

McH

Pozor na telefoni pristroj jako takovy -> IMEI
Slysel jsem, ze pro utajeni volajiciho/volaneho nestaci jen prohazovat simky. V zaznamu o hovoru se objevi take IMEI pristroje. Staci pak hledat kombinace hovoru dle telefonich cisel a IMEIcek a vysledek je stejny. Pokud potrebujete neco utajovat, kupujte si kazdy tyden levnou predplacenou sadu a po dojiti kreditu telefon vyhodte nebo dejte do bazaru, nebo bezdomovcovi.
0/0
21.6.2002 19:43

Charita

Re: Pozor na telefoni pristroj jako takovy -> IMEI
Nebo ho muzete dat taky mne
0/0
22.6.2002 11:33

Re: Pozor na telefoni pristroj jako takovy -> IMEI
Moje slova :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
0/0
24.2.2003 12:35

Svatopluk Hříbek

Na Tmobile se nedá dovolat

Tak a neni co odposlouchávat na T-mobile se nejde dovolat.

Po opětovném výpadku Oskara při bouřce dnes zkolaboval i T-mobile ale tomu výpadek pokračuje i po bouřce.

A je po odposlechu :-)))

0/0
21.6.2002 19:28

Hajzlici
Ty policajti sou svině,divim se že to operátorům nevadí
0/0
21.6.2002 15:31

g

můj pohled na věc
Asi byste se divili, co všechno občas řeknete nebo napíšete do telefonu a nepřide vám to vůbec podezřelé, ale náhodou se vám může stát, že někdo z vašich známých je možná lump aniž byste znali jeho způsob obživy.Prostě si s ním vyměníte pár běžných a nevinných informací prostřednictvím mobilu a pak dostanete modrou obálku a budete celé hodiny "Grossovým hochům" vsvětlovat, co měla znamenat ta textovka ve které jste psal, že budete v pátek ve čtyři na nádraží. To se pak budete divit, jaké příběhy si umí vymyslet uniformovaní "strážci zákona", aby vás donutili přiznat, že jste komplicem a že je nejvyšší čas poslat vás na vazbu, abyste se konečně přiznal k něčemu, co se jim zrodilo v dutých hlavách po poslechu vašich telefonátů. Já to zažil a když mi předložili na papíře doslova přepsaný obsah hovorů i sms, sám jsem se divil, jakou podvratnou činnost jsem těmi nevinnými hovory prováděl. A o povolení odposlech si můžete nechat zdát. Každý státní zástupce nebo soudce ho vystaví dodatečně. "Je to přece v zájmu právního státu."
0/0
21.6.2002 15:28

VOLODA Karlovy Wari

Nas nedogonat!!!
No a proto mi ukrajinci pouzivame Paegas.
0/0
21.6.2002 12:43

abc

Hruza2
Jo a o diskuzi.......   Tak ta je bez komentare  :-)))))))))))))
0/0
21.6.2002 11:51

abc

Hruza
Docela dobre se tu bavim. Asi jako kazdej, kdo rozumi alespon trochu spojarine a IT.........   Mobil server uz dlouhou dobu stoji za .......  Zadne konkretni technicke veci. Jen nicim nepodlozene a pro normalniho cloveka nezajimave clanky. Nechapu co je mineno: ...mohou nejlépe předcházet skandálům a dalším problémům. Skandal ma redakce Mobil.cz , protoze uvedla neco co neni pravda. Stejne tak: Přitom se objevují nejen možnosti koupit si například měsíční výpisy hovorů, ale kolují i zprávy o několikaměsíční archivaci všech textových zpráv i hovorů.      Jedna pani povidala. Bez dukazu tu jen nekoho ocernujete (at je to Oskar, Paegas, ET, CT.....). Pokud dukaz mate, dejte ho policii.   To, ze nekolikamesicni archivace hovoru je z technickeho hlediska naprosta blbost napadne i male dite!! Vite kolik stoji diskova kapacita na profesionalnich polich?? A proc by do toho operator dobrovolne investoval?? Kolik linek na sal s IT techologiema by muselo bejt. Tu prenosovou kapacitu (a cenu za jeji vybudovani)bych chtel na vlatni oci videt :-))))) Operatori maji v nekterych lokalitach diky kapacite site problem hovor vubec spojit, natoz ho hnat nekam na disk :-))))Vite kolik se uskutecni za jedinej den hovoru. Jen s daty pro uctovani za hovor je problem. Viz. v clanku, odpoved  Ceskeho Mobilu, bod 2
0/0
21.6.2002 11:50

Martin Winzig

Kdyz budu chcit zalohovat hovory tak si koupim treba tohle

http://www.storagetek.com/pdfs/9310PowderHorn_MT1006H_v3.pdf

Kapacita 1200TB ten rok vydrzi a potom bud vymnenim pasky nebo to zacnu prepisovat.

0/0
24.8.2003 19:34

Odposlech se provádí
Každý z operátorů, z důvodu bezpečnosti, monitoruje provoz zejména svých zaměstananců. Policie má také přístup k odposlechu, dle některých případů k tomu ani nepotřebuje povolení soudu. 
0/0
21.6.2002 9:46

MiK

Nelegální odposlech či "odečet" u Eurotelu
Z vlastní zkušenosti vím, že možnosti odposlechu respektive čtení SMS zneužívají hlavně pracovníci Eurotelu (minimálně jeden z nich). Jak jinak si vysvětlit tento případ : Se svojí přítelkyní si asi jako každý z nás občas vyměníme nějaké ty erotické SMSky. Načež se jednoho krásného večera ozval její telefon a v něm člověk, který si s ní chtěl "povídat" - jeho identifikace (tel. číslo objevivší se na mobilu bylo neexistující). Upozorňuji, že její číslo znám jen já a rodina. Zarážející na všem bylo, že dotyčný znal obsah SMS zpráv. Následovalo jeho "uhánění" mé přítelkyně a to i SMS zprávami, kdy se vydával za mne - tyto zprávy byly identifikovány mým číslem, přesto že jsem je neposílal. Situace došla tak daleko, že bylo domluveno "rande" na které dotyčný dorazil. Zde mu bylo domluveno za přítomnosti dvou sportovně zdatných kamarádů. Od té doby se dotyčný neozval.Ovšem nevěřím, že v tom nepokračuje dál a neotravuje další. Takže si myslím, že naši operátoři by asi měli svoji kontrolní činnost zaměřit hlavně na své pracovníky.
0/0
21.6.2002 7:47

ets

Re: Nelegální odposlech či "odečet" u Eurotelu

...tak lepsi pohadku jsem uz dlouho necetl!

To, ze by ten clovek prisel na nejake rande, by svedcilo o jeho velice nizke inteligenci - takovi lide vsak vzadnem pripade nemaji pristup k obsahu sms!

Jestlize toho cloveka opravdu potkal, tak nechapu, proc si pozval pisatel  "dva sportovne zdatne kamarady" a ne Policii CR.... alespon by pak nemusel psat vetu: "Ovšem nevěřím, že v tom nepokračuje dál a neotravuje další."

...prispevek zavani trestnim oznamenim - ale spis nez na smysleneho pracovnika operatora, tak na pisatele prispevku....

0/0
21.6.2002 10:07

Mik

Re: Re: Nelegální odposlech či
Samozrejmne, ze rande nebylo domluveno ihned. Nejprve byl dotycny odmitnut, ale jeho drzost se zvysovala, takze nakonec pritelkyne se schuzkou souhlasila. Nevim z ceho Vam prispevek zavani trestnim oznamenim - domluva se obesla bez fyzickeho kontaktu. Navic z Vasi odpovedi je videt, ze s nasi Policii nemate zkusenosti a verite Baby Grosovi ty jeho agitky.
0/0
21.6.2002 10:42

Nikdo

Jste snad slepy???
Tohle je fakt průser a né právní stát. Ty debilové fízlácký můžou odposlouchat i vás (2anonym). Dělal jsem loni u eurotelu a policie má přímí přístup naprosto ke všemu. Takže bacha...
0/0
20.6.2002 20:41

Nemo

Re: Jste snad slepy???
co to je "slepy" ??
0/0
21.6.2002 7:43

ets

Re: Jste snad slepy???

...a vyhodile te, protoze neumis cesky....

s tvym vzdelanim by te rozhodne neprijali na misto, kde by ses mohl dozvedet alespon malo o odposlechu....

 

0/0
21.6.2002 9:54

Uklizec

Re: Re: Jste snad slepy???
Uklizecky vi nejvic!!
0/0
22.6.2002 11:41

Martin Rychtecký

Ochrana

A nebo se muzem chranit:

Siemens S25c

http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/mobilni_telefony/abecedni_prehled_mt/siemens/topsecgsm001023.html

nebo:

Motorola 260if

Martin

0/0
20.6.2002 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.