Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Operátoři postupně inovují své tarifní programy. Domníváte se, že je to vždy ku prospěchu zákazníka?

Operátoři postupně inovují své tarifní programy. Domníváte se, že je to vždy ku prospěchu zákazníka? Chybí vám na trhu tarif, který by vystihoval potřeby určité skupiny uživatelů, nebo je současná nabídka dostačující? Co byste změnili u svého paušálního programu? Zvýšili počet volných minut, nebo snížili poplatky za spojení?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honzig

Nic jinyho nez Dohodu snad ani vybrat neslo:-)
0/0
31.5.2002 19:43

Honza

Jsem spokojený T-Mobile (Paegas) 20 Hit
0/0
31.5.2002 15:25

Romana Čechová

Chtělo by to SMSky za 0,50 Kč
0/0
30.5.2002 20:57

petr

za korunu

Kdyby nekdo zavedl volani ve vlastni siti za 1kc/min, to by bylo!!! Vsechny byznys tarify by byly razem na ...    Takhle jsem stejne s vanocni predplacenou kartou provolal o dost o dost vic nez obvykle.

Tarify, ze si koupim volne minuty za 5kc jednu a potom je to do vlastni site drazsi nez bez pausalu jsou ... nevim na co. Ale to neni nic noveho.

Sluzby u predplacenek jsou skoro srovnatelne. A zarazi me, ze u ET se vyplati KOMBI (2 cisla na 1 SIM = tarif + treba GO), protoze GO ma nekdy levnejsi minuty nez tarif. Mejte se

0/0
30.5.2002 20:44

rower

účtování po vteřinách
To nové účtování po vteřinách u Paegasu se mě pěkně prodražilo. Dřív jsem platil 3.30 za spojení a teď hned 6.80. Jak často asi volám minutu abych toho využil?
0/0
30.5.2002 20:08

Gimmy

Je to moc!
Jelikož jsem student, tak jsou drahý tarify včechny, hl. u Eurotelu!!!http://www.eurotel.cz
0/0
30.5.2002 17:46

Švejk

Kluci fandím Vám
Kluci z Mobil.cz, co se s Vámi děje, že jste zareagovali tak pozdě, ohledně Oskar´s tarifů? Server Mobil.cz býval mnohem lepší, doufám, že to není trvalý stav a nebo snad nehrozí konec jedné legendy?
0/0
30.5.2002 0:44

Přemysl Souček

Re: Kluci fandím Vám
Vážený pane, tentokrát jsme bohužel nemohli být první. Některá vydavatelství totiž dostala podklady s předstihem, aby je stihla dát do svých papírových titulů. Získali tak samozřejmě náskok, který jsme již nemohli dotáhnout. Když se však psalo tom, že se Oskarovy změny chystají, tak tam jsme myslím obstáli se ctí. S pozdravem P.Souček vedoucí redakce Mobil.cz
0/0
4.6.2002 13:23

Jan Vítovec

BTW:
Vážená redakce, dovoluji si vás upozornit, že dnes, 29. 5. jste na svých stránkách uvedli nové tarify Oskara, bohužel však chybně, neboť tarify pro firemní zákazníky se ve vašem podání vůbec neliší(Na jistotu=100 kč paušál, Na zisk=250 kč a další podrobnost včetně jinak postavených cen a účtování). Pokud byste nevěděli, kde hledat, mohu doporučit www.oskarmobil.cz/business . Děkuji a těším se na opravu ve vašem článku.
0/0
29.5.2002 20:35

Radek

Chybi levny tarif
Podle meho nazoru na trhu chybi nejaky levny tarif s pausalem kolem (do)100Kc jako konkurence predplacenym sadam. Tarif T-mobilu za 158Kc je uz spis pro ty, co volaji hodne nad 20 minut mesicne.
0/0
29.5.2002 13:43

www.KamPoMaturite.cz

Mám dohodu a volám průměrně 8 hodin měsičně
Mám dohodu a volám průměrně 8 hodin měsičně a učet se pohybuje od 900-1300Kč. Neznám lepší tarif.
0/0
29.5.2002 9:30

Jan Vítovec

Opravdu vás nechápu......
Opravdu nechápu vaše žabomyší války o tom, který tarif a operátor je výhodnější :-)) V naší rodině máme všichni už dávno Oskara(já už dýl než dva roky-únor 2000, před tím jsme měli paegasy od roku 1996). Naproti tomu moji strýcové mají Eurotely, taky od roku 1996, a jeden z nich, mám ten dojem, ani neví, že existuje nějaký třetí operátor.....a ten druhý strýček je přesvědčen o tom, že i kdyby minuta z "jeho" Eurotelu stála 1000 kč a pokrytí bylo jenom v Plzni, tak bude tvrdit, že jeho operátor je nejlepší a že by ho nikdy neměnil:-)) Prostě každý má toho svýho koně, na kterýho vsadí i tu poslední korunu, kterou má v kapse. Pro mě osobně je Oskar dobrá volba, hlavně proto, že na mojí chatě má pokrytí jen Oskar a Eurotel, a Eurotel já si nikdy nepořídím a v neposlední řadě používám mobil pouze a jenom pro VOLÁNÍ a pro PŘÍJEM hovorů.....pro internet mám v práci linku 384kb/s(Fakultní nemocnice) a doma si vystačím s dial-upem. Ostatní služby typu SMS seznamka, WAP, Paegas Info a co já vím dalšího, je jenom mámení peněz ze zákazníků. Mobilům zdar a Oskarovi zvlášť!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
28.5.2002 21:23

Raptor

Re: Opravdu vás nechápu......

Nesouhlas. Nemám "svýho" koně. A taky nejsem každej. Jen ať se operátoři snažej. Změny čísla se nebojim, a kdybych měl nutnost měnit operátora kvůli ceně, tak bych neváhal.

Jinak pánové a dámy, neznám příjemější pocit než mít firemní telefon bez kontroly účtů. To sou pak články o tarifech na Mobil.cz tak trochu o ničem. Ale myslím si, že při dnešním slušném pokrytí v mnoha místech je cena pro většinu zákazníků nejdůležitější. A ty voslové co si potrpějí na ty jejich nejlepší operátory nechápu.

Raptor

0/0
31.5.2002 10:30

Víťa

Re: Opravdu vás nechápu......
tak ta tvoje zpráva je jak vystřižená z bible je to svatá pravda a já jsem na tom uplně stejně bez vyjímek.
0/0
31.5.2002 11:21

Leonardo

Honza
Cau Honzo, jsi z Susic? L.
0/0
19.2.2004 19:59

Radovan Král

Protireagce

Reaguji predevsim na postrehy Intigera - hm, pekne jmeno, znal jsem jednoho a ten se jmenoval Isidor Universal, ale bohuzel pro neho, to bylo jeho pravé jméno a presto se za nej nestydel:

a) Specialni mista jsme vyhledavali jednak proto, abychom zjistili, jak se muzeme spolehnout na tvrzeni operatoru o 100% pokryti, a  jednak proto, abychom vedeli, do jake miry se muzeme na mobil spolehnout v pripadne krizove situaci. To, ze je pokryti ve mestech a obcich a kolem silnic dnes uz povazuji za samozrejmost!! Vsicni operatori asi ne.

b) Jestli jste pozorne cetl, zjistil byste, ze jsem se zminil o srovnani v modelove situaci a nejsem takovy hnup, abych daval nejaky "startovni" tarif  pri  volani nad 600 min/mesic. Pri volani zhruba do 300 min/mesic se obecne vyplati predplacena karta, a to u vsech tri operatoru, zejmena kdyz je to nektery mesic i mene.
V nasich srovnanich se pohybujeme na cenach od 3500 nahoru a tam uz neni nikdo daleko vzadu nebo vpredu, ale prave naopak se vsichni opratori priblizuji a pokud si u kazdeho najdete vhodny tarif, ktery odpovida nejen délce hovoru, ale take strukture hovoru, tak vychzeji nejvetsi rozdily takove, jake jsem uvedl.
Krome toho je taky treba zvazit, co za sve penize dostanete mimo hovory. Napriklad rychla data a jejich kvalitu a dalsi sluzby.

Kdo chce volat  obcas mamince a obcas kamaradum a domu a byt na prijmu a nic vic, at si koupi predplacenou karu - nejlepe operatora u kterych je nejvice jeho "mobilnich pratel" a vubec se touto diskuzi nezabyva, tam neni co resit.

Souhlasim spise s nazorem Svejka -  ten pocita kazdy mesic s tisicovkou a kecá at je to ucelne ci ne, ale vic od operatora nechce. Jemu to vyhovuje. Taky je pravda ze Eurotel je vice zameren na firmy a vetsi subjekty, kde zacinaji byt zajimave jeho MA sluzby.

Ale zkuste jednou zacit pouzivat datové sluzby, fax, mail, nedejboze GPRS a HSCSD, pak zjistite, ze se musi pocitat nejen cena za hovor, ale spolehlivost cele site komplexne.

Howgh.

0/0
28.5.2002 17:01

Integer

Re: Protireagce

Zadny operator se nechlubi 100% pokrytim - maximalne v TV reklamach. ET a Pa se chlubi 99% obyvatel - coz je kolem 90% uzemi. Oskar 98% obyvatel.

Pokud se pohybujete v cenach nad 3500 mesicne, nejste bezny vzorek populace. Do 2000Kc plati co jsem napsal. Tedy si v podstate neodporujeme.

Datove sluzby pouzivam denne. V praci i doma mam pevnou datovou lajnu, je to prece jen parkrat rychlejsi  

0/0
28.5.2002 19:59

melvin

dohoda s Oskarem
Mám Dohodu a jsem celkem spokojený,až na jednu věc:to dělení volných minut systémem špička/mimo špičku 210/90...Kdyby toto odpadlo,spokojenost by byla úplná..:-))
0/0
28.5.2002 16:46

Pepa

Jedno cislo levneji ?
Nejvice by me potesilo, kdyby si mohl clovek vybrat jedno cislo, na ktere bude volat ultralevne. At je to treba nutne moje Partner karta, ale at je to treba za kacku za minutu. To bych pak usetril. Nebo jeste lepe vzajemne kombinace Partneri a Materska karta. (Mam Paegas 200)
0/0
28.5.2002 15:29

MaP

Co zvolit pro mensi volani
Porad premyslim o tarifu...Mam twist...utratim tak kolem 200 - 400 mesicne (SMS pisu pres den na pocitaci o vikendu a jinak na telefonu..., zbytek volani). Vetsina znamych a pritelkyne je T-M. Premyslel jsem o T-M 20, libi se mi verze HIT ale nechce se mi upisovat na dva roky:-((( Tak nevim? Ma nekdo podobne schema???
0/0
28.5.2002 11:02

Michal Danek

Re: Co zvolit pro mensi volani
mame steny problem:-)zatim sem to nevyresil a asi ani nevyresim:-)
0/0
28.5.2002 15:32

Goob

Re: Co zvolit pro mensi volani

Já to mám docela podobný. Dříve jsem měl Twista, k tomu Slyším Vás na SMS. Pak to zdražili. Pořídíl jsem si T 20 s HITem, dost posílám SMSky z netu ze školy, takže ze svého telefonu mám tak kolem 100 - 150 SMS (dnes už jsem klidnější, takže spíš k té 100), zbytek volání. Měsíčně max. (zatim :-)) 350 Kč. A že jsem se upsal? Jsem už u Paegasu/T-Mobilu 4 roky a pro mně je tato skladba nejvýhodnější.

Goob

0/0
28.5.2002 15:59

Beleg

Re: Co zvolit pro mensi volani
Vubec bych se toho upsani nebal. Mozna bych zkusil dokunce P80HIT ... Zalezi na tom, jestli uvazujete o zmene operatra nebo ne. A take je tu vyhoda Partner karty. Ja mam osobne P200HIT a pracuji ve spolecnosti, kde maji vsichni Eurotel. I pritelkyne ma Eurotel a i presto, kdyz si porovnam, kolik bych provolal s Eurotelem (kterykoli tarif), tak platim mene.
0/0
29.5.2002 10:11

Tomáš Gottschalk

Ekonom non stop
Tvrdošíjně si držím starý dobrý ekonom non stop a musím říct, že nic lepšího zatím T mobil nenabídl (nemíním se znovu upisovat). To, že  společnost  u starých tarifů neúčtuje (a asi ani nebude) po vteřinách, jsem nějak překousl. Ale nechápu, proč má Twist výhodnější víkendová volání (byť do vlastní sítě) než tarif, a to dvojnásobně. Takhle asi Andre se Steffi moc stálých zákazníků neuloví...
0/0
28.5.2002 8:54

Švejk

Jsem spokojený s "Volám stále"
Jsem spokojený s tarifem "Volám stále" u Oskara. Za 1.050,- Kč/m mám volných 5 hodin a uznejte, jaký jiný operátor mi nabídne tarif, ve kterém mohu volat, jako zjednaný a zůstat na tisícovce? Se sítí jsem rovněž spokojený - doma a v práci mám vysílač na střeše přes ulici a na chalupě také v pohodě, nedaleký vodojem to jistí.  Ale co si opravdu nemyslím je, že Oskar je nejlepší.  Paegas se přiblížil k cenové politice Oskara, dnes jsou si některé tarify dost podobné viz. tarif "Paegas 200" versus "Volám často". Eurotel je kapitola sama o sobě, ohledně cen. Myslím, že už to dlouho trvat nebude, a i Eurotel se bude brzy snažit o všechny sociální vrstvy. Nárůst nových klientů už pomalu stagnuje a bude se to teď jen přelévat, dle cen a služeb.
0/0
27.5.2002 22:23

czbird ...

Re: Jsem spokojený s
A co tak dohoda? To same za 550.-
0/0
28.5.2002 8:34

Michal Danek

Re: Re: Jsem spokojený s
Ale u dohody se neprevadeji volne minuty, coz je take treba brat v potaz
0/0
28.5.2002 15:29

Švejk

Jsem spokojený s "Volám stále"
U dohody není výhodné: 1. účtování po minutě 2. rozdělení volných minut, tudíž žádná kontrola, pokud si to nebudu psát 3. nepřelévá minuty do dalšího období.
0/0
28.5.2002 17:44

Martin Rychtecký

Paegas

Ja mam Aktiv + Nonstop a jsem v pohode.

Martin 

0/0
27.5.2002 17:58

Radovan Král

Jo, jo, je to bída..

K prdeslym zkusenostem s chovánim Oskara bych jeste pridal pridal sve zkusenosti a par reprezentativnich skutecnosti:

Nejprve ke kvalite site. Jednou - loni o prazdninach, tj cca pred 1/2 rokem - jsme si s kamaradama udelali maly test. Jelikoz mame stejne mobily (T39) a kazdy jineho operatora - tedy vsechny tri ceske - jezdili jsme po republice (jen Morava) a zkouseli ruzna specialni mista: udoli, reky , kopce a hory, vesnice a podobna zakouti, abychom zjistili opravdove plosne pokryti. Nakonec jsme "prozkoumali" celkem 426 mist (bohuzel jsme si zapisovali jen vysledky vzajemneho porovnani, ale nazaznamenali jsme lokality). Vysla nam tao cisla zjisteni. Spolehlivych spojeni: Eurotel 269, Paegas 228, Oskar 112; spojeni na hranici pouziti: Eurotel 117, Paegas 155, Oskar 182; jen SMS nebo nepouzitelne: Eurotel 40, Paegas 43, Oskar 132.
K tomu musim podotknout, ze jsme se predali i jine zkusenosti a napriklad u Oskara se casto "ztraceji SMSky".

Dalsi testik jsme delali takto: kazdy jsme si vybrali ze svych seznamu 100 nejuzivanejsich jmen a spojili v  jednu databázi. Pak jsme nasimulovali jeden model zhruba mesicniho volani podle nasich zvyklosti (kazdy pracujeme ve zcela jinem oboru) na tuto databazi a postupne na vsechny tri nase tarify . A co nam vyslo! Nejlevneji jsme volali s Paegasem, hned zaním Eurotel (o 22 Kc vice), pak dlouho nic, az Oskar (o 165 Kc vice nez  Eurotel). Hledali jsme pricinu - tou je skutecnost, ze nejvice lidi má Eurotel a tesne za nim je Paegas, nejmene lidi ma Oskara a porad se dost vola na pevne linky.

A do tretice musim Oskara "pochvalit". Kolega ma Oskara - i stalo se, ze zadal trikrat spatne PIN  a tak potreboval PUK. I zavolal na Oskara a prijemny hlas mu vysel ve vsem vstric, i tehdy, kdyz na vyzvu, aby sdelil osobni cislo, tedy heslo, odvetil, ze zapomel, mu prijemny hlas napovedel tak, ze mu cislo prozradil. Vynikajici sluzba - to se jim opravdu povedlo! Jen bych nechtel zazit situaci, kdy mi ukradnou mobil se SIM kartou Oskara...

0/0
27.5.2002 15:50

Miloslav Ponkrác

Pokrytí Oskara
Podle subjektivního pocitu si myslím, že Oskar měl před cca rokem až dvěma větší pokrytí, než má dnes. Na některých místech pokrytí zmizelo.
0/0
27.5.2002 16:34

Integer

Re: Jo, jo, je to bída..

Kvalita site - pekne. Kdyz budete vyhledavat "ruzna specialni mista" samozrejme ze na tom bude Oskar hure. Proc? Protoze ma vetsinu pokryti na 1800Mhz a ty jak je znamo maji podstatne horsi dosah, prostup... S tim neudela nikdo nic. Pokud nebudete vyhledavat "ruzna specialni mista" ale normalni lokality bude na tom Oskar skoro stejne. Ve meste kde se pohubuje drtiva vetsina lidi ma pokryti nejlepsi - viz podzimni nezavisly test. A nevim jak vy, ja jsem ve meste a v beznych lokalitach 99,9% sveho casu. Pokud nebudu na prijmu 1x15minut tydne az projedu autem za kopcem uprostred lesu bude mi to opravdu fuk.

A s vasim testikem ceny hovoru. Opravdu pusobive. Vite co je nejlevnejsi, ale ani neuvedete pri jakem mesicnim provozu a dokonce ani pri jakych tarifech jednotlivych operatoru. Delam okolo tarifikace telef. ustreden. Takze vim o cem mluvim. Dokonce pri 50% hovorech na ET, 40% Paegas a 10% Oskar vychazi pri mesicnich uctech do 1000Kc suverenne nejlevneji Dohoda s Oskarem. Do 1500Kc je na tom nejlepe Volam stale. Az kolem 2000Kc mesicne zacne vychazet nejlevneji Paegas 400 HIT. Tarify Eurotelu jsou daleko, daleko vzadu.

0/0
27.5.2002 21:29

ff

Re: Jo, jo, je to bída..

Jo když ztratíš SIMku jak ten nálezce bude vědět její telefonní číslo, aby se mohl zeptat na PUK?

Nijak

0/0
28.5.2002 9:58

fanos

Re: Re: Jo, jo, je to bída..
Dohady tom, kdo kde ma signal jsou smesne. Bydlim v lokalite (Chriby) , kde se da chytnout 8 operatoru (3 rakouske, 2 slovenske, 3 ceske) a znam i mista, kde je jen Oskar. :))
0/0
28.5.2002 11:18

Radovan Král

Re: Re: Jo, jo, je to bída..

Já psal o ztrate, resp. kradezi telefonu ze SIMkou. Porad ctete neco, co tam neni!

Vetsinou je cislo v mobilu.

0/0
29.5.2002 10:06

homers

Oskarovy tarify jsou jen prevlecena predplacenka

Ano pratele, i ja jsem podlehl "levnym tarifum" u oskara (muj prvni tarif byl od Eurotelu v roce 1996). K memu udivu jsem zjistil, ze sice neplatim aktivaci, ale musim slozit VOLACI ZALOHU a taky zalohu na Roaming a !!!mezinarodni hovory!!! (roaming bych bral, ale mezinarodni hovory nema ze zbylych dvou operatoru zalohovane ani jeden). ale rekl jsem si, dobre, neda se nic delat, dvakrat tydne potrebuju zavolat na slovensko, jednou za ctrnact dni do UK, tak jo...

Co mne ale dostalo, je pristup oskara ke svym zakaznikum. Tisicikorunovou zalohu jsem provolal behem prvnich 18 dnu a uz jsem si neposlal ani SMS. 5000 zaloha na mezinarodni hovory byla ale slozena... provolano z ni mozna 60Kc.... Kdyz jsem volal na infolinku, bylo mi receno, ze musim navysit volaci zalohu...

takze si pokladam filozofickou otazku: Co je tarif? doted jsem si myslel, ze to je smlouva s operatorem, na jejimz zaklade mi on umozni volat aniz bych musel sledovat vysi provolane castky a pak po mesici mne operator vyzve k jejimu uhrazeni. Oskar ale zrejme svym zakaznikum neveri, takze je nuti, aby nejprve slozili penize (koupili si kredit jako u predplacene oskarty) a pak jednou za mesic navysili kredit na minimalni pozadovanou hodnotu (vysi volaci zalohy) a k tomu zaplatili poplatek za vedeni uctu teto volaci zalohy). Prijde mi, ze se trosku vytraci smysl tarifu, jak ho chapu ja. (tj, nestarat se, kolik provolam). dale je zde ona nesmyslna zaloha na mezinarodni hovory... to u predplacenek neni. A u oskara mne stejne nuti, abych se staral o vysi provolane castky. (a penize chce dopredu). Nez takovy tarif, radeji predplacenou kartu.

tak jsem se teda rozhodl, ze prejdu na predplacenku (stale jsem si drzel svuj tarif u jineho operatora). Jake bylo me prekvapeni, kdyz mi po tydnu od pozadani o zmenu, kdy mi bylo slibeno ze ji provedou okamzite a bezplatne, jsem znova volal na infolinku a tam mi rekli, ze zmenu neprovedli a ze musim zaplatit 2000, protoze jsem si vybral cislo na prani. po odpovedi, ze v podminkach jsem nic takoveho nepodepsal slecna trvala na svem a teprve po opakovanych telefonatech a prohlaseni, ze se klidne budu soudit mi tedy zmenu provedli zadarmo (to, ze pres slib zavolat, kdyz bude zmena provedena ani neposlali sms, uz tolik nevadi)...

a posledni dohra s volaci zalohou: moznost prevest ji na kredit neni, takze mi rekli, ze do sedesati dnu mi ji vrati. Chtel jsem na ucet, ze ktereho byl tarif placen inkasem (takze jeho cislo oskar v databazi mel), ale opet jsem se dozvedel, ze to nejde a ze mi penize poslou slozenkou. Po dotazech proc a chvili asertivity mi bylo nabidnuto, ze muzu poslat pisemnou zadost, ktera bude do 14 dnu vyrizena (pak zacne bezet ta sedesatidenni lhuta)... tak jsem radeji vzal slozenku. A opravdu za 59 dni jsem se se svymi sesti tisici konecne setkal.

takze shrnuto - oskaruv tarif jsem vyuzival tri mesice a zaroven jsem mu na 5.5 mesice pujcil mych sest tisic, ktere oskar pouzil ke kdovi cemu. A ted pocitejme:milion zakazniku, treba 300 tis. tarifnich, z toho 150 tis s roamingem. takze 150 000 * 6 000 = 900 mil. korun ma oskar permanentne pujcenych od svych klientu (minimalni castka). No, s tim uz se da neco delat. I treba jen jednodenni spekulace s menou...

V tomhle prispevku jsem nehodnotil "financni vyhodnost" jen jsem se zamyslel nad zvlastni odlisnosti tarifu jednoho z operatoru...

a poznamka zaverem = po dlouhych propoctech jsem dosel k tomu, ze pro me potreby se ani financne oskar nevyplati...

0/0
27.5.2002 14:21

Miloslav Ponkrác

Re: Oskarovy tarify jsou jen prevlecena predplacenka
Já jsem byl také nucen párkrát jednat s Oskarem, a nerad na to vzpomínám. Dokonale mě to vyléčilo z toho Oskar doporučovat. Mám takový pocit, že na infolince Oskara mají lidé pistol u spánku, a jednají značně pod tlakem. Moje další zkušenost s Oskarem je ještě o tom, že není čas od času příliš spoleh na telefony, které prodávají.
0/0
27.5.2002 14:56

Jezevec

Re: Oskarovy tarify jsou jen prevlecena predplacenka

Mě osobně taky štvala ta záloha 1000,- Kč na volání a 5000,- Kč za roaming, ale jaké bylo mé milé překvapení po půl roce na Dohodě, když jsem cobi dobře platící klient požádal o vrácení volací zálohy a ta mi byla vrácena formou odpisu z měsíční platby. No a koneckonců po  tomto půlroce nemusím platit ani těch 5000,- Kč za roaming - stačí si tam zavolat a zdarma mi ho aktivují.

Pravdou je, že když člověk provolá těch 1000,-Kč tak si asi už nezavolá (nemám vyzkoušeno) a s roamingem to bude asi to samé.

Zažil jsem půl roku s Eurotelem a taky mi stačilo. Teď jsem docela spokojený.

0/0
28.5.2002 16:01

Martin

Ale nekecej
Zaloha na Roaming je vsude. Navic neni pravda, ze na volani do zahranici ji musis slozit. Do beznych statu typu USA, Nemecko, GB ... se vola bez zalohy, akorat takove speciality jako Kongo nebo Svaty Tomas a Princuv ostrov se musi slozit zaloha
0/0
31.5.2002 8:09

Martin

Re: Ale nekecej
Neni to pravda. Zaloha na MEZINARODNI roaming je vsude. Na roaming ji minimalne Paegas nema (ostatni nevim). Bez zalohy mohu volat ze zahranici do CR nebo do zeme, ve ktere jsem. Nemohu vsak volat z Rakouska do Nemecka. To uz je mezinarodni roaming = zaloha. A ruku na srdce - kolik hovoru soukroma osoba dela v ramci mezinarodniho roamingu? Firmy, to je jina, ale pro ne zase zaloha neni problem.
0/0
31.5.2002 10:43

Leos

80 HIT
Ahoj, mam Paegas 80 HIT. Celkem jsem spokojen, i kdyz mi pripada zlodejina, ze tech 80 volnych minut me po prepoctu vyjde podstatne draze, nez nejdrazsi volani v tarifu. Do ostatnich siti totiz volam za tusim neco pres 4 Kc, ale volna minuta me vyjde na vice nez 5 Kc. Volna minuta be nemela stat vice, nez volani do cizich siti!
0/0
27.5.2002 14:06

polda

Re: 80 HIT
To chce aspoň další telefon na Partnera,pak to tolik nebolí.Jinak je to skoro jak předplacenka.
0/0
27.5.2002 16:00

Martin

Re: 80 HIT
Tarif bych dělil na "hrubý" paušál a předplacené minuty. Když např. P200 HIT má tuším 3,78Kc/min, t.j. 756Kč jsou předplacené minuty, 189Kč je opravu "hrubý" paušál. A jde o to, jestli 189Kč je ekvivalentní cena za všechny služby poskytované jen tarifům. A to neuvažuji o určité úspoře za levnější volání po provolání volných minut. K kdyby finální úspora byla kolem těch 80Kč, myslím, že zbývajících 100Kč, které zůstanou "jen tak" TM, je slušná cena za paušál a k němu navázané služby, kterých osobně hojně využívám. To si musí každý spočítat sám, od toho je nabidka
0/0
31.5.2002 10:37

Miloslav Ponkrác

Dohoda s Oskarem
Mám Dohodu s Oskarem a smíšený pocit. Zatím jsem se několikrát dočkal jen postupného zdražování a pomalého omezování služeb na tomto tarifu. Osobně se na věc dívám tak, že Paegas, vlastně T-mobile postupně víceméně zlevňuje, EuroTel také, ale pomalejším tempem. A Oskar začal opačně od levných služeb pomalu nenápadně malými krůčky zdražuje v průměru své služby. Časem si myslím, že bude výhodnější pro mě přejít na jiného operátora, než je Oskar. I když teď je zatím pro mě stále výhodný.
0/0
27.5.2002 13:25

Petr Čech

Re: Dohoda s Oskarem
Mohl byste mi osvetlit to "nekoliktar dockal postupneho zdrazovani"? Pokud vim, tak zdrazeni bylo za ty dva roky jednou. Myslim v loni v pulce zari SMS z 0.5Kc an 1.5Kc mimo Oskara. Kdyz se na nej divate jako na "vyherni" tarif, tak mi ani neprijde nenormalni u nej nenabizet Oskamarady ci ho ignorovat pri business vecech. Proste na nektere veci je vyhodny a na nektere ne, jako ostatne vsechny tarify u kterehokoli operatora. T-mobile zlevnuje a loni v zari se dostal +- na uroven Oskarich tarifu, ktere tady byly uz rok a pul ... Vam ty zdrazene SMSky nejak lezi v zaludku. Co treba pridani 5 volnych minut (20->25) u Volam Malo, zlevneni WAPu u Slysim Vas, Oskamaradi?
0/0
27.5.2002 14:08

Miloslav Ponkrác

Re: Re: Dohoda s Oskarem
Oskar se snaží velmi okatě učinit postupně tarif Dohoda s Oskarem nevýhodnou, což v zásadě chápu. Velmi se mi nelíbily zdražené SMS. WAP nepoužívám. Přidání volných minut u Volám Málo byla pro Oskar nutností, protože tarif by byl dražší, než Oskarta. Prostě jen napravili to, co zmotali hned na začátku. Oskamarádi jsou užitečné především pro ty, kdo provolají mnohem více, než jsou volné minuty, a nebo hovoří výhradně s několika lidmi s Oskara. V zásadě mám pocit, že služby u Oskara mohou jít plus mínus pouze nahoru.
0/0
27.5.2002 14:48

Petr Čech

Re: Re: Re: Dohoda s Oskarem
Okate nevyhodny? Vzdyt to tak bylo od zacatku. Uctovani po minute, drahy roaming a tak ... No, Volam Malo se zlevnoval dvakrat. Nejdrive byla minuta za 7Kc, ale po prichodu Oskarty to museli zlevnit. Ta druha zmena byla spis kvuli novym Paegasim tarifum k 1.9.2001 Podle toho, co je na netu za nove tarify, tak to vidim jako "rebalancovani". Treba tarif za 250Kc vypada celkem pouzitelne. Ale zase treba novy tarif za 1000Kc vypada, ze by mohl byt drazsi nez Volam Casto. Jsem zvedavy na stredu
0/0
27.5.2002 15:05

Josef Pecha

Co je pro mě nejlevnější

Opět mě příliš diskuze na téma co je nejlevnější příliš nepřekvapila. Docela mě mrzí jak se někteří zase obuli do zákazníka který využíva ET Tip. Myslím Píďa se jmenoval. A opět to byli nabroušení majitelé Oskarů. Jak si jen někdo může dovolit říct, že je něco levnější než právě "jejich" operátor. Ale tohle je diskuze, a proto mi zkuste nabídnout nebo poradit výhodnější variantu pro mé volání. Zkusit to můžete, ale prostě se vám to nepodaří.

Musím říct, že se svým tarifem jsem velmi spokojen, nejen že je pro mě a mé kolegy tím nejlevnějším co je, ale zároveň naám operátor poskytuje přesně ty služby, co potřebujeme a jeho zákaznický servis je perfektní.

Nikdo mi totíž zatím nenabídnul volaní 2Kč do vlastní sítě a 2,40Kč kamkoli po celý den. SMS za 1Kč, opět kamkoliv. A že mě volná minuta stojí 4 Kč. Tady bych váš argument možná přijal  ALE. Je to paušál, ve kterém platím i za služby a ty jsou vynikající. Je pro mě nepřijatelné abych volal do vlastní hlasovky a platil a že tam volán cca 15krát denně nebo i víckrát. Podívejte se kolik zaplatíte u Oskara za obdobu ClickBoxu, 420Kč a 157,50 jako paušál. Jakýkoliv převod majitele, sestupné změny tarifů opět vysoké poplatky!!! Nebo nabídne mi Oskar službu jako MojeInfo, kterou opět dost využíváme pro komunikaci s našimi zaměstnci a obchodními partnery?? S tím vším musím počítat, protože v našem případě se jedná o cca 25 tel. čísel, vůbec už nemluvím o cenách za volání v rámci VPN. Navíc administrace VPN opět přes Click je velmi pohodlná.

A ještě jedna věc, nemůže být, T-M nám nabízí bezkonkurenčně nejvýhodnější tarif do GSM brány. Máme je dvě, investice docela velká, nicméně se vyplatí. jak jinak, je na tarifu P400Hit 2,-/2,40,- a pkud provoláte na každé bráně víc než 1000 minut poráží na hlavu jakýkoliv s tarifů na našem trhu.

Navíc, pokud bych měl rozhodnout o změně operátora, jeho nabídka by musela být snad jedině volání zcela ZDARMA, čekám Oskare!! Náklady spojené s přechodem jinam by byly tak vysoké, my je totiž počítali......

A teď připomínky: samozřejmě je to Click, teda víc spolehlivosti a rychlejší odezva a somozřejmě by mohli být nižší sazby za volání u nižších tarifů P20Start a P80.

 

0/0
27.5.2002 12:52

Peter Ondriš

Re: Co je pro mě nejlevnější
Jaký že to máte tarif ??
0/0
27.5.2002 13:34

Josef Pecha

Re: Re: Co je pro mě nejlevnější

Využíváme na běžných tel. tarify P400Hit, někteří zaměstnanci mají P200Hit a P80Hit cca 7 tel. Všechny tel. jsou zařazeny do Privátní sítě, takže máme samozřejmě výhodné volání mezi sebou.

GSM brány využívají tarif P400Hit, pro GSM bránu nejlevnější řešení.Tarif P80Hit tak výhodný samozřejmě není, ale není zase tak drahý, aby se nám vyplatilo mít těch pár čísel u jiného operátora.

0/0
27.5.2002 13:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.