Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechali byste si zkopírovat karty SIM na Gold/Silver Card? Jaký máte na celou problematiku názor?

Také jste už zatoužili nosit namísto tří karet SIM od více operátorů jen jednu, kde budete mít všechna svá telefonní čísla? Dnes už to není žádný problém, byť operátoři tuto službu nenabízejí. Stejně tak není problém si jednu kartu nechat naklonovat, a mít tak zálohu pro případ ztráty. Jenže, nic není dokonalé a i tady na vás čekají skryté nástrahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hulk

CAU POTERBUJU PORADIT
Nema nekdo CD-KEY nebo krack do MobilEdit.Zhanim nejaky softwar pro clonovani som
0/0
8.8.2004 14:20

hkmjh

hmhjmk
hjkjkhmk
0/0
4.7.2004 16:32

Jan

Prosim o pomoc
Poradi mi nekdo kde bych mohl sehnat nejaky dobry software na klonovani simkaret? Diky Honza
0/0
26.8.2003 15:19

Vlastík

2 čísla na jedné sim kartě místo adaptéru?
Slyšel jsem, že je možné zneužít ALR tak, že se na simku přihraje druhá tak že se mezi nimi budete přepínat jako mezi linkami ale s tím, že bude aktivní vždy pouze jedna. Tudíž telefon jednu odhlásí a příhlásí se na druhou. Je to možné? Mě se to nezdá.
0/0
15.4.2003 11:25

Ghasai

Hackeři...

Jasně.. všichni kdo rozesílají reklamní maily jsou hackeři...

Všichni... všichni... všichni... hackeři jako vyšitý

Kdo je hacker... může i zabít a tudíž patří za mříže

0/0
24.2.2003 8:10

klokan

Hackers-dodatek
Podotykam,ze to prislo do Australie
0/0
23.2.2003 10:50

klokan

Hackers
Bylo mi zaslano nekolik E-mailu s nabidkou klonovani Sim karty.Tyto maily,prisly na adresu,kterou prakticky nepouzivam a zna ji jen velice malo lidi.Predpokladam ze nejvic 3.Mimo jine,vsichni jsou rodini prislusnici.Jak se tato adresa dostala do rukou odesilatelum teto nabidky???V kazdem pripade jde zcela ocividne o HACKING.
0/0
23.2.2003 10:43

Dave

Re: Hackers
to bych rek!!!! prislo mi to na adresu, kterou taky pouzivam vyslovene privatne a znaji ji jen rodina a blizci pratele, rozhodne ne kdokoli z netu!!!! Jestli si na toho hajzla co to rozesila umite nekdo poradne posvitit, tak mu to nandejte!!!!!!!!!!!!!!! Dave
0/0
23.2.2003 14:40

Taky mi prisel mail ..... Hackers

Drahy uzivateli emailu ............... a majiteli mobilniho telefonu!

Uz nekupujte drahe, nevzhledne, nefunkni adaptery na vice simkaret. Musite je dokupovat, pokud si zakoupite novy model telefonu. Nabizime Vam jednodussi moznost.

Nabizime Vam moznost prehrani az 8 simkaret na jednu. A to za opravdu lidovou cenu od 150Kc/sim.

Parametry této speciální simkarty:

* pamet na 40 sms zprav

* 250 cisel v telefonnim seznamu

* az 8 operatoru

U klonovani muzete byt i Vy! Nabizime i moznost odkupu samotneho zarizeni pro klonovani simkaret.

Vice informaci na +420605961958. Na tento mail prosim neodepisujte. Mail byl ziskan od Vaseho poskytovatele sluzeb.

Přesně tohle mi přišlo na mail, kterej nikdo nezná, mám ho teprve  měsíc a půl. Přišlo to z DULEZITE@quick.cz celkem 3x pokaždé s trochu jiným obsahem . Dokážete s tím něco udělat?

0/0
24.2.2003 8:28

admix

HUMUS
Clanek je to sice zajimavej, ale hned ho nekdo vyuzil a posila spam. zajimavy je, ze mi dosel na adresu, kterou zna vcetne me 5 lidi, kteri ji nikomu nedali a nikde na internetu se neobbjevila. Mam pocit, ze muj provider prodal databazi :-(
0/0
22.2.2003 19:51

Klikin

Re: HUMUS
Taky mám ten dojem :(
0/0
22.2.2003 20:06

Agile

Re: HUMUS
Presne tak, me to doslo taky uz asi 20×. Seru na to, volam na to cislo nebo mu to zahltim sms bomberem....
0/0
22.2.2003 20:07

zemiak

Re: HUMUS
Mali by uz nieco robit so SPAMami. Uz mi to lezie hore krkom.
0/0
22.2.2003 21:09

necroman

Re: HUMUS
Sdílím tento názor. Holt hackeři ještě nevymřeli - pochybuji, že by poskytovatelé e-mailů prodávali adresy.
0/0
22.2.2003 23:16

Mirek

Re: HUMUS
Bohužel, v jednom z e-mailů mi přišlo, že tento e-mail získal od poskytovatele služeb. Jenomže už nevím, na který e-mail mi to přišlo (ono mi to přišlo taky asi 20x, ale já jsem už neměl nervy a všechny jsem smazal). Chodí to na seznam.cz, centrum.cz a všechny tyhle "neplacený" e-maily. Všechno je to jeden a ten samej člověk, asi mu něco pošlu na telefon.
0/0
23.2.2003 10:12

PeeT

Re: HUMUS
Kdyby jenom na ty neplacený, mě to přišlo i na můj placenej. Hajzlové jedni.
0/0
24.2.2003 10:59

Vaclav Keberdle

Re: HUMUS

Emailove adresy - nejen ze ti treba email.cz proda ale dokonce mu staci jen poslat sek a prachy a oni to rozeslou samy ( to si ale musis objednat pri registraci news)

 

0/0
23.2.2003 11:15

stool

Re: HUMUS
jo, možná to zní zajímavě, ale věřte tomu...mě takhle přišel mail na odblokování telefonů přes nějakej kod a kamrád mi irkal že ten člověk, co to rozesílá je prej nejvétší svině.
0/0
23.2.2003 17:05

Jenda

Re: HUMUS
Přišlo mi to samé na adresu, kterou mám u EMAIL.CZ , kam vám?
0/0
24.2.2003 9:14

Jarda

Re: HUMUS
mě to přišlo na VOLNY.CZ
0/0
24.2.2003 15:01

em na druhou

Jak naklonovat SIM kartu od A do Z - podrobný návod
Na stránkách http://m2.d2.cz/simclon.php je podrobný návod Jak naklonovat SIM kartu od A do Z včetně schemat, software a českého popisu Sim-Emu 4.00.
0/0
12.6.2002 8:26

Re: Jak naklonovat SIM kartu od A do Z - podrobný návod
 a kde to tam najdu.?.
0/0
19.10.2002 21:47

catman

Re: Jak naklonovat SIM kartu od A do Z - podrobný návod
návody jsou na  http://www.catman.us    lze tam i zakoupit karty
0/0
28.11.2002 20:55

Nevite nekdo, jak to je s AOC u Twistu? Od zmeny z 30+30 na 60+1 nesouhlasi castka za posledni hovor se skutecne odectenym kreditem (je vyssi). Myslim, ze je to tim, ze ty paka nepochopili, ze by meli AOC posilat po prvni minute kazdou sekundu, a posilaji to, kdyz se provola 1 jednotka. Vsechny Twisty maji totiz standardne nastavenou cenu 0,1Kc/jedn. Na IL rikaji, ze chyba je v mem telefonu (C25), pokud ale vim, tak to nefunguje ani na nekterych Nokiich a spousta lidi si toho asi ani nevsimla... (Predpokladam, ze soucasti AOC je casovy usek a pocet jednotek.)
0/0
21.5.2002 15:37

Proc uz ksakru nekdo nevyrobi mobil fungujici s dvema SIM-kama soucasne???

  • Pri prichozim hovoru by se 2. SIMka chovala jako ze je obsazeno.
  • Pri odchozim hovoru by si uzivatel vybral, kterou SIMku chce pouzit.

Je to snad technicky problem???????

0/0
21.5.2002 15:13

Tomáš Parolek

Re: 2 operatori soucasne??
Myslím, že to je technický problém! Nedovedu si představit, jak by procesor MT provozoval takový náročný multitasking aniž by se z toro rovnou nezhroutil? Řešením by pak byl jedině skoro kompletní "dvojitý mobil", který by měl 1x snad jen ACCU, sluchátko, mikrofon, display, klávesnici a case (možná i šroubky)?? Téměř vše ostatní by muselo být 2x a i tak si trougfám pochybovat o jeho použitelnosti!! Kdyby to bylo opravdu tak snadné, už by dávno existoval!!!
0/0
25.11.2002 13:41

Mirek77

Jak je to s tim AoC-em?

Zajimalo by me jestli teda je u klonu funkcni AoC. Mam Oskaruv tarif. Stacila by me jedna karta aby u ni fungoval zmineny AoC. Ostatni by byli Oskarty.

PS: Ctecku jsem si zhotovil sam a vysla me zhruba na 200,-kc..... . .... uz mam Ki i IMSI vsech karet, ktere bych chtel naklonovat. Uz jen staci koupit Silvera a zadat udaje. Ale cetl jsem ze problemy jsou i jine...karty se sekaji ... mobil se tvari, ze je na prijmu, ale dovolat se na neho neda...... . Mam Novou Nokii6510.......

0/0
19.5.2002 19:45

josu

platební

Hledám někoho šikovnýho, kdo mi naklonuje moje platební karty. Na dva dny je samozřejmě mohu postrádat. Zn. Diskrétně 

:-)))))))))))))))))))))))))))

:-((((((((((((((((((((((((((

0/0
18.5.2002 20:50

Re: platební
Myslím, že jsi to docela vystih ! Proč to už dávno nedělaj po bazarech a prodejnách mobílů, ale posílaj takovej spam ?!
0/0
27.2.2003 21:21

Prometheus

Jak..?
ja bych to klidne udělal ale sam doma a  né že bych za to nějakým zlodějům platil 2000kč za 2 cils a a za každé další 500kc to je vyděračtví!
0/0
18.5.2002 9:20

catman

Re: Jak..?

?!? zlodějům ?!!   co Vám odcizili ??  tak proč zde někoho napadáte za nabídku služby ?!?

cena je otázkou nabídky a poptávky, pokud ji akceptovat nechcete, nemusíte. Chcete to dělat doma? no prosím - počítač, který bude vytížen nonstop a nic jiného nebude moci dělat(5000<),  čtečka PhoenixCard (1500<), PICprogrammer(500-10000<) a samozřejmě SilverCard - 1ks za 650Kč. Když to spočítám, je to opravdu méně, než  2000    

pusťte se do toho 

http://unlock.czweb.org/sim-clone.htm

0/0
18.5.2002 18:11

SF2-Mobilní komunikace

Re: Jak..?
Ok tak to delej a jsem zvedavej na jakou cenu se dostanes.... rekl bych ze ve finale se dostanes na tu samou cenu, ne-li vyssi, ale jak zde jiz psal Catman, ono to delat fakt neni zadna sranda, tak si to uvedom nez priste napises takovy blabol...
0/0
21.5.2002 9:42

Ales

Re: Jak..?
SPis je otazkou, za jak dlouho se investice do klonovani vrati levnejsim telefonovanim. Myslim, ze pri "castem" telefonovani predplacenkaru, pro ktere je prave uspora dulezita, se to snad ani nemuze vratit. ???
0/0
21.5.2002 11:46

Lubor Stančík

A co multi SIM adaptery?
Z clanku jsem nabyl dojmu, ze cela technologie funguje stejne, jako soucasne prodavane adaptery na vice SIM karet, tj. zmena karty se deje vypnutim a zapnutim telefonu. Nevim, proc bych si tedy mel nechavat kopirovat karty, kdyz je muzu prepinat a mam je tak dispozici bez omezeni zminovanych v clanku.
0/0
17.5.2002 16:34

admiral Atvar

Re: A co multi SIM adaptery?
na nektere (vetsinou ty lepsi :) ) telefony adaptery proste NEJSOU. trebas SONY.
0/0
17.5.2002 17:38

Re: Re: A co multi SIM adaptery?
Napriklad na Sony Z5 je adapter k sehnani. Ale kdo si kupuje "lepsi" telefon obvykle nema potrebu prehazovani karet, protoze ma dostatek prostoru v ramci sveho tarifu.
0/0
17.5.2002 18:56

Re: Re: A co multi SIM adaptery?

Co meles za blaboli?!!

A co kdyz mam proste dva mobili (soukromy a sluzebni) a fakt me nebavi tahat sebou oba dva i kdyz to tak potrebuju...

A presmerovani je nevyhodne na stalo... :-((
Pokud by to umelo i sim toolkit tak jdu okamzite do toho.. Protoze Dual Sim na 6510 ku proste neni a kdyz je tak je pekne hnusnej a velkej a vubec nesedi ?:-((

0/0
10.9.2002 11:08

Anonym

Re: A co multi SIM adaptery?
S tim prepinanim to tak byt nemusi, prepnuti z jedne karty na druhou tehoz operatora se da u klonu provest bez vypinani a dost rychle, cca za 10 vterin v zavislosti na telefonu. Navic pokud mate vsechny originalni SIMky v telefonu a ten Vam nekdo cajzne... To bych teda neriskoval. IMHO optimalni konfigurace muze byt 1 bankovni SIMka + klon v multi adapteru.
0/0
17.5.2002 20:34

catman

Re: A co multi SIM adaptery?

každá věc má svoje výhody a nevýhody - pro někoho je dostačující a ideální multiadaptér, jiný ho třeba kvůli HandsFree nemůže použít a raději zvolí klonování.

http://unlock.czweb.org/sim-clone.htm

 

0/0
18.5.2002 17:59

Santi

Re: A co multi SIM adaptery?
Dnes uz je mozne prepinat karty na silverkarte pres sim toolkit, a nemusi se vypinat telefon.
0/0
25.11.2002 12:08

konecne po dlouhe dobe neco zajimaveho
0/0
17.5.2002 16:28

Michal Danek

Co je lepsi?
Myslim, ze vyhoda vice SIM an zdaleka nevyvazujeje nevyhodu, ze nemuzu vyuzivat SIM toolkitove aplikace, zejmena bankovnictvi!
0/0
17.5.2002 12:36

Zdenda

Za pokus to stojí
Nevíte někdo, kde se dá sehnat plánek na programátor a Gold karta? Díky
0/0
17.5.2002 11:54

Ales Filip

Re: Za pokus to stojí
Schémata, programy  a návod jak na to je u mě na http://alcatel.prolidi.cz/simcard.html
0/0
17.5.2002 15:15

catman

Re: Re: Za pokus to stojí

první kompletní postup se schématy, soubory a programy - http://unlock.czweb.org/sim-clone.htm

 

0/0
18.5.2002 18:02

Anonym

Oprava

1) Zmenu operatora LZE provadet bez vypnuti telefonu, staci mit spravnou verzi klonkarty a telefon podporujici SIM Toolkit.

2) GSM bankovnictvi opravdu na klonu nejede, ale Network Monitor taky neni k zahozeni . Obecne by nebyl zas tak velky problem tam doprogramovat jakoukoliv aplikaci, ktera nevyzaduje kryptovani, ale bylo by s tom moc prace.

3) GO karty a AOC u Oskara samozrejme davno podporovany jsou.

4) Gold karta je uz sice pase, ale problem u ni rozhodne nebyl s rychlosti. Spis s mistem pro kod, takze nelze dokonale implementovat vsechny funkce.

5) Problem s velikosti kontaktnich plosek u Silveru je naprosty nesmysl, cip je sice vetsi, ale i tak ma standardni rozmer, takze nemuze z tohoto titulu byt zadny problem s komunikaci. Navic existuje Green card se stejnym procesorem a dvojnasobnou kapacitou EEPROM, ktera ma "normalni" rozmery kontaktu.

6) Dve karty se do site samozrejme bez problemu prihlasi, ale aktivni je ta naposledy prihlasena.

7) J bych si teda rozhodne nenechal klon delat u NIKOHO ciziho, jsem zvedav, kdy bude za vyhodnou cenu v prodeji databaze IMSI a KI tech naivnich duverivcu, kteri tak ucini... Seriozni klonovac vam proti zaloze pujci ctecku se SW a detailnim navodem a vse ostatni je na vase triko...

0/0
17.5.2002 11:35

Rostislav Kocman

Re: Oprava

ad 1) Ta SIM toolkitová aplikace, která přepíná karty bez "vypnutí mobilu" provede odhlášení první karty do sítě a vyvolá v telefonu restart a nové přihlášení do sítě. Takže simuluje totéž, co nastane při zapnutí a vypnutí, přičemž uživatel nemusí tisknout tlačítko dvakrát (vypnout a zapnout), ale musí vejít do menu a zvolit změnu karty. Doba přepnutí bude tipuji o pár vteřin delší při ručním vypnutí a zapnutí. Ale uznávám, toto řešení je pohodlnější a pro uživatele zajímavější.

ad 2) Ano, člověk, který mi vedle SF2 pomáhal s článkem říkal, že se tam dá doprogramovat vše, včetně SIM toolkitu, AoC a hromady dalších věcí. Jenom to musí někdo napsat a zatím to nikdo neudělal.

ad 3) Viz 2). Je to možné, ale v praxi je to zatím většinou problém. To ale nevylučuje, že jsou klonovači, pro které to problém nečiní.

ad 4) Co jsem slyšel, tak tam je malá paměť a hlavně je mimo čip, takže komunikace čipu s pamětí při výpočtu trvá poněkud déle...

ad 5) Neměřil jsem to v laboratoři, jenom jsem se ptal na problémy a tohle je odpověď. Ale zkoušel jsem to v Siemensu S45, tam třeba s tím problémy byly, N6210 to vzala bez problémů...

ad 7) Tenhle postup je pro klonovače výhodný i z jiného důvodu - když by po něm někdo šel, tak on nic, on nic neklonoval

Nechcete mi napsat na rostislav.kocman@idnes.cz? Určitě by mně zajímalo víc informací k této problematice, než jsem dosud nashromáždil.

0/0
17.5.2002 15:22

Anonym

Re: Re: Oprava

ad 1) Ne tak docela, nemusi se provadet kompletni restart. Viz GSM 11.14.

ad 2), 3) No comment

ad 4) Jak Gold, tak Silver maji v sobe 2 cipy - procesor a EEPROM pamet. Faktem je, ze tabulky pro vypocet A3A8 jsou u Silveru ve  FLASH pameti primo v procesoru a v Gold verzi v externi EEPROM, ale jako problem bych to nevidel. Na vypocet je casu relativne dost.

ad 5) Spis muze jit o problem komunikace mezi urcitym telefonem a SW klonu jako takoveho, nez o problem s kontakty.  To by slo ostatne overit pripojenim pres prodluzovaci kablik. Dale muze byt problem s napajenim - 3 / 5 V.

ad 7) Presne tak...

0/0
17.5.2002 20:26

catman

Re: Re: Oprava

ad 2/  s tím doprogramováním toolkitu to asi tak horké nebude - toolkit je aplikace nahrátá na SIMce a pokud by se měla psát do SilveCard, tak by autor musel znát formát příkazů, autorizaci apod., co je k tomu potřeba ( nevím sám ). Banking je navíc aplikace, která využívá autorizační a ověřovací funkce, které tam vkládá banka a zkopírovat je nelze ( alespoň se neví jak na to).

ad 5/ v rozměrech kontaktního pole problém není, spíše v komunikaci s konkrétním telefonem

ad 7/ pokud prodám předprogramovanou SilverKartu, tak už stačí jen znát Ki a IMSI a zadám je z klávesnice telefonu. Originální soubory od autora ( D.Jabif-Španělsko ) byly připraveny pro 3 karty. Na mém webu jsou soubory upravené pro 8 kaert do Silverky. Půjčování čteček - zajímavý nápad, ale jak to bude s kolizí s živnostenským úřadem - mám živnost na půjčování nebo na prodej, servis atd. ...?.......  riziko je asi stejné, jako když po mě chtějí všudemožně rodné číslo, číslo občanky, fotku atd

0/0
18.5.2002 18:38

Terminator3

A co limit na operacu u karet T Mobile???
U TMO je prece pocet operaci omezen na 90.000. Da se tato karta naklonovat, nebo ne???
0/0
17.5.2002 11:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.