Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak jste spokojení s účtováním hovorného? Kterému dáváte přednost? Uvítali byste u svého operátora n

Když nedávno RadioMobil změnil účtování u karet Twist, vzedmula se okolo toho vlna vášní odsuzující nové účtování. Víte, jaké jsou používané způsoby účtování hovoru a v čem jsou jejich slabiny a výhody? A to pro uživatele i pro operátory?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Luky

Účtování 60+1 je nevýhodnější než 30+30

Nové účtování u T - Mob. vyjde asi o 0,3-0,5 hal/sec dráž než při původním účtování po půl minutách.

Příklad při volání na NEJ číslo (2,80/min)

Hovor: 4,24 minut

Cena: 13,00Kc

--------------------

Pokud odečteme 1. minutu za 2,80, zůstane nám 3, 24 minut za 10,2Kč.

3,24 min = 204 sec          10,2Kč = 1020hal

z toho plyne, že   1020/204 = 5 hal/sec.

Zatímco dříve stálo 4,24min hovoru 12,60Kč.

4,24min = 264sec             12,60 = 1260hal

z toho plyne, že 1260/264 = 4,7 hal/sec.

Za těchto podmínek se proto vyplatí volat do 1 a půl minuty. Potom vyjde nové účtování dráž než předchozí.

0/0
19.6.2002 20:08

Bob

Nová tarifikace AOC u Oskara - u Dohody je v ....

Zkoušel jste někdo si nastavit automatickou novou tarifikaci u Oskara?

U Dohody to jaksi nejde. To je žřádlo od Oskara. Takže po každém hovoru si psát počet minut ve a ´mimo špičku. Jak v době kamenný.

0/0
20.5.2002 9:02

TomCat

Statistika a novinari

Pekna ukazka jak novinari ZNEUZIVAJI statistiku. Proto mnozi rikaji ze existuje lez, velka lez a statistika. Prumerna delka hovoru a prumerne usetreni spolu VUBEC nesouvisi. (Priklad pro nechapave novinare: polovinu hovoru mam v delce 2 sec a polovinu v delce cca 3 minuty, prumerna delka hovoru je 1 minuta 31 sec a zmenou z 30+30 na 60+1 usetrim v polovine pripadu -30 sec hovorneho a v polovine prumerne +15, takze celkem je to zdrazeni kazdeho hovoru v prumeru o 15 sec hovorneho. Pokud mam vsechny hovory v delce cca 1 min 30 sec pak je to zlevneni o 15 sec na hovor v prumeru, pokud mam nejake kratsi nez jedna minuta tak tech se to netyka.)

Zcela nahodou znam nejenom prumernou delku hovoru na pre-paidech ale take distribuci delky hovoru (pro novinare: distribuce znamena kolik hovoru je jake delky, prumer neni vsechno!) a mohu Vam s usmevem sdelit, ze zmena z 30+30 na 60+1 je pro devadesat procent lidi nevyhodna a v prumeru je take nevyhodna - hrubym odhadem jsem dospel k prumernemu zdrazeni hovoru o 11 sec. To je take hlavni duvod, proc T-Mobil k tomuto kroku pristoupil - potreboval zvysit ziskovou marzi na Twistu.

Cely tento clanek je UPLNE spatne, vetsina jeho zaveru je mylna, autor si mysli ze prumernou zmenu platby lze spocitat z prumerne delky hovoru, coz je nejvetsi nesmysl jaky jsem kdy slysel. U zkousky by letel okamzite, ale mozna by ho zamestnal nektery z nasich operatoru - mohl by vytvaret nove tarify a optimalizovat zisk, ale obavam se ze uz i nasi operatori se dostali tak daleko, ze by mu na to neskocili (i kdyz kdo to nezkusi ten to nikdy nezjisti - blbcu je vsude dost).

Nabizim autorovi ZDARMA konzultaci nez priste napise podobny nesmysl pouzivajici statistiku a slova jako prumer. Podobne clanky cteme vsichni denne v novinach, vetsinou pojednavaji o platech. To jsou exemplarni priklady nepochopeni pojmu prumer. Pekne prosim, kdyz uz je distribuce prilis slozita vec pro novinare, neslo by zacit pouzivat alespon dvojici prumer - median. Pak by kazdy pochopil ze je neco spatne kdyz by si precetl prumer 1min40sec a median 21sec, nebo prumer 15000Kc a median 4500Kc.

S pozdravem  (a prosim neberte si to osobne, ale opravdu jste me desne rozcilil  - ten clanek by si zaslouzil komplet prepsat )

Tomas Kocka (kocka@vse.cz)

0/0
14.5.2002 17:14

Marek Stransky

Re: Statistika a novinari
Naprostej souhlas. Na novinarinu totiz chodej lidi, co nemaj radi matematiku a techniku. Pak to ovsem podle toho vypada ... nejhorsi je cist v novinach (treba i MFD) clanek o necem, cemu clovek rozumi. To pak vaha mezi smichem a vztekem a zakonite si musi rict: a co clanky o vecech kterym nerozumim?
0/0
15.5.2002 11:28

Robert

Re: Re: Statistika a novinari

ano, MFD jsou naše "nejserióznější" noviny. Ale tisíc nebo milion - žádný rozdíl.

A opravdu prakticky mě cituješ - čemu rozumím, tam vidím zběsilé chyby. Ale co to, čemu nerozumím???

0/0
21.5.2002 1:30

Pierre

Dovolání se do hlasové schránky a odmítnutí hovoru je o 100% dražší.
Změna účtování na 60+1 u Twistu mi ani moc nevadí, i když bych raději uvítal účtování po sekundách. S čím se ale těžce smiřuju je účtování celé minuty při dovolání se do hlasové schránky, anebo při odmítnutí hovoru volaným účastníkem. V případě Oskara a Eurotelu zaplatím 6,80 za nic.
0/0
13.5.2002 21:13

Roman Durdis

Průměrná délka hovoru...

V článku se uvádí, že průměrná hodnota volání je 1:05 až 1:40. Jenže to takhle vůbec nejde brát! Protože čím delší hovor někdo uskuteční, tím více lidí uskuteční spousty krátkých hovorů. Dlouhé hovory jsou navíc často z mobilů např. firemních a nebo z oskaret kde je volání za 10 Kč/hodina. A kdo volá dlouho, tak je mu snad jedno, jestli platí 25,55 nebo 25,80 Kč, ne?? Pokud někdo uskuteční hovor o délce 10 minut, musí to vyvážit zhruba 15 hovorů za půl minuty a nebo 30 hovorů za čtvrt minuty, aby vznikl ten průměr. A že někdo volá 10 minut není vůbec nic neobvyklého => z toho vyplývá (samozřejme velice hrubá ale správná "logika"), že ale těch co volají 15 vteřin je o tolik 30x víc! Zkrátka, jednoduché počítání se statistikou ukáže, jak jeden (natož hodně) vysokých hodnot velice ovlivní a zkreslí konečný průměr...

0/0
13.5.2002 20:30

quak

Konec levnejsich SMS
pokud se uctovalo po 30s mohl jsem v dobe "mimo spicku" poslat SMSku pomoci PDA jako email za 1,40 CZK. To se za tu pulminutu stihlo. Ted uz mam utrum :-(
0/0
13.5.2002 15:20

telefonista

kdo nema na minutu tak ani nevola :-))
Co tady resite? Kdyz nemate na to aby jste zaplatili minutu telefonovani z mobilu, kterej se da pouzit skoro vsude, tak si poridte od oskara "Slysim vas" a vubec netelefonujte, a jste porad na drate pro ty co jsou ochotni telefonovat. A kdyz si budete chtit zavolat, tak si zavolejte za super tarify ceskyho telecomu, tam vam ale taky budou uctovat trosku vic nez jen pulminutu :-)) Ja jsem rad, ze paegas presel na 60+1, nebot telefonuju tehdy kdyz to potrebuju a ne jen tehdy kdyz "franto za pet minut v hospode, cau" , a vetsinou telefonuju pres minutu, casto i pres 10 :-) ale jen tak jeden hovor ze sta je pod 30s :-)))
0/0
12.5.2002 11:20

ahoj

Re: kdo nema na minutu tak ani nevola :-))

Za telefony utratím opravdu hodně peněz, přesto - nebo právě proto se také snažím šetřit.

Myslím, že 60+1 je jednoznačně zdražení. Tomu odpovídá i v článku avizovaná průměrná délka hovoru 1:05 - 1:40 minuty.

I já mám hovory přes 5 minut, tam by se ale "sleva" vteřinového počítání ztratila (Twist jsem měl, ale přešel jsem díky značnému nárůstu hovorů na lacinější paušál k jinému operátorovi - tím jsem prozradil vše - jo, je to OS). Ale přestože používám telefon i "podnikatelsky", tak mám také spoustu hovorů do 30 s:

manželce či milence "ahoj, kde jsi?" "kdy přijdeš?" "půjdeme na večeři?"

kamarádům: "je dnes trénink?" "neskočíme na pivo?"

pak spousta hovorů, zamýšlených jako delší končí:

"jsem v bance - v metru - na obědě - zavolejte mi za 10 minut", "dovolali jste se do schránky" (a já se nezlobím a do 30 s stačím nahlásit své jméno s přáním, aby mi dotyčný zavolal")

Občas mi někdo stačí do těch 30 s i nadiktovat objednávku - pokud rychle chytím papír a tužku. I v práci člověk třeba pracuje a nevykecává se. A myslím, že obyčejný Twistař má těch krátkých hovorů ještě více ............

 

0/0
12.5.2002 19:11

ahoj

Re: Re: kdo nema na minutu tak ani nevola :-))
a ještě dovětek - mobilní telefon se nazývá mobilní právě proto, že je mobilní a používá se i ve chvílích, kdy je telefonování nepohodlné a není na něj tolik času, proto také některé hovory končí do 30 s.
0/0
12.5.2002 19:14

MICHAL

MAM POCIT ZE BUDE JESTE HURE...
DVE POZNAMKY: 1) JDE TO UPLNY STEJNYM TRENDEM JAKO V NEMECKU, KDE T-MOBIL TAKY ZRUSIL PUVODNI 30+30 TARIFIKACI A PRESEL NA "VYHODNEJSI" 60+1. DALSI PRASARNOU JE PAK POVINNA HLASOVA SCHRANKA, KTEROU SICE U NAS PAEGAS ZRUSIL, ALE POKUD SE BUDE "HARMONIZOVAT" PSOLECNA OBCHODNI POLITIKA T-MOBILE (SAMOZREJME PRO DOBRO ZAKAZNIKA) TAK SE MUZE STAT ZE JI U NAS NA TWISTU TAKY ZAVEDOU POVINNE 2)KDYZ JE 60+1 PRO ZAKAZNIKY VYHODNEJSI, TAK PROC NENECHA T-MOBIL NA LIDECH, ABY SI ZDARMA VYBRALI JESTLI CHTEJI 30+30 NEBO 60+1?!?!? PROTOZE JE 60+1 VYHODNEJSI UPLNE PRO NEKOHO JINEHO NEZ PRO ZAKAZNIKY... PS: A TO JSEM NEMLUVIL O SMS ZDARMA Z INETU, TO NAPRIKLAD NEMECKY T-MOBILNI BRATRICEK TAKY NEPROVOZUJE... (SMS SE DA SICE Z OFICIALNICH STRANEK POSILAT, ALE STRHAVA SE Z KREDITU!!!!!!!) - KDE JSI, ORANGI??????
0/0
12.5.2002 0:35

Re: MAM POCIT ZE BUDE JESTE HURE...
Ja nevim jaka je Vase zkusenost s posilanim SMS z internetu na T-Mobil v CR, ale moje je takova, ze kdyby ta sluzba nebyla, nic by se nestalo - kdykoliv jsem to zkusil, vzdycky me to napsalo at to zkusim znovu. Skoro v tom tusim zamer, a jsou uspesni - posilam SMS radsi z mobilu.
0/0
14.5.2002 17:20

miki

60+1
60+1 je, jako kdybych si musel v obchodě koupit nejméně 10 rohlíků, i když hned potrebuju třeba 2. Prostě mi chybí  možnost vzít si míň. Snad si tohle pekárny nikdy nedovolej...
0/0
11.5.2002 19:59

jarda

Účtování u Českého Telecomu
Zdravím a přikládám účtování u Českého Telecomu, které bylo v článku uvedeno u meziměstkých a mobilních hovorů chybně. Tarify HOME: Místní hovory ........................... 120+60 Meziměsto a mobilní sítě v ČR.... 60+30 Internet 2002 .............................120+60 Mezinárodní hovory .................... 60+1
0/0
11.5.2002 13:21

Tomáš

Re: Účtování u Českého Telecomu

Měl jsem za to, že Telecom účtuje na mobilní sítě - tj. při krátkém hovoru z většiny předplacenek/tarifů se mi vyplatí zavolat z pevné linky místo volání na konkurenčního operátora. Ale mrknul jsem se na stránky Telecomu a máte pravdu - změna od 1. února - první minuta se účtuje celá !

Ještě připomínám, že Telecom účtuje vyšší poplatky za volání do cizích mobilních sítí - v případě Německa, Rakouska a Polska je to až téměř dvojnásobná cena. Dříve to dělal taky, ale nikde to neváděl :-) Oč férovější mobilní operátoři.

0/0
11.5.2002 21:48

jarda

Re: Účtování u Českého Telecomu
To účtování je 60+30 od 1.5.2002 zároveň se snížením ceny u HOME STANDARDU z 6,80 na 6,50 nebo na 5,60 u MAXI PLUS Jinak rozdílné ceny na pevnou a mobilní sít jsou účtovány od 1.2.2002 se změnou cen, mobilkáři to nerozlišujou, nemají důvod. Mají tak vysoké ceny za mezinárodní hovory, že vydělaj vždycky musí na těch hovorech mít stovky procent marže. Např. Německo pevná síť mimo špičku PAEGAS TWIST 22,-Telecom 6,90, mobilní 22,- versus 11,90,-
0/0
11.5.2002 23:50

k_t_f

Článek
Článek je velmi nepřesný a v mnoha faktech si dokonce protiřečí. Nemyslím, že by účtování 60+1 nutilo k delším hovorům. Mám tarif Volám málo, dříve jsem měl Oskartu, ale v obou případech jsem volal přesně tolik, kolik jsem právě potřeboval. Také nesouhlasím s názorem, že pro operátora je méně výhodné účtování 10+10. V porovnání s 60+1 je pro operátora určitě, byť nepatrně, výhodnější. k_t_f :)
0/0
11.5.2002 11:00

Tomas

Twist tarifikace!

Jeden dotaz k tarifikaci. V posledni dobe se diky Twistu mluvi o vyhodnosti 60+1 u mobilu. Z moji zkusenosti je urcite vyhodnejsi 30+30, protoze spoustu hovoru stihnu do 30s. Ale to je jedno. Nicmene by me zajimalo, jak si uctuji propojovaci poplatky operatori mezi sebou. Nebot jestlize si uctuji po sekundach, tak v podstate dost slusne "okradaji" sve zakazniky. Nebo si hovory vyuctovavaji po x-sekundovych intervalech - tomu se mi nechce verit...

A jeste jedna vec: nevsiml jste si nekdy, ze od te doby co Twist uctuje po sekundach, neodpovida "cena posledniho hovoru" v menu telefonu "delce posledniho hovoru" v menu? Kdyz se to podeli, tak mi to vzdycky odecte o neco vice, nezli by melo! Drive pri 30s uctovani to vzdy sedelo. Mam N6150...

Tomas

0/0
11.5.2002 10:28

Evžen

Re: Twist tarifikace!
Neodečte. Z kreditu to odečítá správně. Jen ta informace o posledním hovoru je velmi nepřesná ale jedná se "jen" o přibližný odhad i když se jim ty odhady moc nedaří. Zatím na IL tvrdí, že se s tím nedá nic dělat. No uvidíme, snad to sladí. Také mne to "štve".
0/0
13.5.2002 22:40

Slonisko

Oskar má i 60+60
... a to u tarifu Dohoda s Oskarem, ale něco za to dává - volná minuta u tohoto tarifu stojí asi 1,80. Minuty nad rámec jsou o něco dražší, ale i tak se to dá unést (navíc těch 210 v silném provozu tak akorát provolám). Slovenský Globtel (nyní Orange) měl kdysi účtování 30+30 a hovory kratší 5 sekund neúčtoval vůbec. Nejrozumnější kompromis pro TWIST bych viděl v modelu 30+30+1. O Telecomu radši nemluvit - 60+30 na mobily je prasárna
0/0
10.5.2002 17:52

Libb

Re: Oskar má i 60+60

To neúčtování ultrakrátkých hovorů by byla bomba. Tím by se totiž eliminovalo zavolání na schránku, když nechceme nechat vzkaz.

A druhá věc - myslím, že je celkem fér, když se platí celá první minuta, protože operátor má nějaké konstatní náklady na spojení hovoru, ne? Takže by se mohlo stát, že by na krátkých hovorech ještě prodělával...

0/0
13.5.2002 7:40

Martin Rychtecký

AKTIV

Cus lidi,

ja mam tarif u PG AKTIV + NONSTOP. Mam uctovano vzdy po 30s.

Ale abych pravdu rekl, do dnesnich PG pausalu se nehrnu...stare dobre pausaly od

PG!!

Martin

0/0
10.5.2002 14:21

schvon

Re: AKTIV
ty asi opravdu málo počítáš...
0/0
11.5.2002 1:07

Řezza

Re: Re: AKTIV
Otec má Aktiv, vyplatí se mu od TPAGESU nejlíp. Lidi co se zlákali na nové teď nadávají. Jinak momentálně hodlá přejít k Oskaru ( jako hodně lidí ). Teď je jenom problém číslo. Proč není možné si třeba koupit číslo od nějakého např. úřadu, autority, jedinečné pro mě - tedy nezávislé na operátorovi? Dnes je to jenom pozůstatek minulosti, kdy nebyla konkurence. Tak bych prisel napr. k Oskarkovi s mojim cislem a kdyz by me nesral sel bych jinam s mojim CISLEM! To by se pak operatori lepe starali!!!!
0/0
11.5.2002 11:09

Pepa

Hlaska o presmerovani u ET
Zdravim. Pokud mam na ET pausalu nastaveno presmerovani pri nedostupnosti, dostane volajici v takovem pripade hlasku o presmerovani. Pokud to vcas zavesi, nic ho to nestoji. Mozna byste mohli otestovat, jak je to u ustatnich opu a napsat o tom par vet. Pepa.
0/0
10.5.2002 13:08

Max

Kartel

Je to normalni kartelova dohoda vsech operatoru. Urcite si dobre spocitali ze kdyz budou uctovat 60+1 tak to hlavne u predplacenych karet zvedne jejich zisky.

Asi si poridim postovni holubi.

0/0
10.5.2002 12:53

rur

Re: Kartel
Myslíš holuby?
0/0
10.5.2002 14:09

Fido

Jeste neco ze Slovenska
To, ze se na Slovensku uctuje po sekundach uz od prvni vteriny je dost znama vec a podotykam, ze to neni jen Slovensko ale vetsina evropskych statu. Na Slovensku je ale zajimava jeste jedna vec. A to je wap u Orange. Prvnich pul minuty je totiz zdarma. Neni pak problem se pripojit, najit pozadovanou stranku a odpojit se do onech 30 sek. Pri nacteni dalsi stranky se znovu pripojit a po nacteni odpojit. A je to zcela zdarma. Co na to nasi operatori s nesmyslne predrazenym wapem?
0/0
10.5.2002 10:58

NEGA

Ueeeeeeeeeee
Ať se dou VYSR4T.. Myslel jsem že to bude s nástupem zahraničního operátora přínos, ale spíš to vypadá jako s "naší" škodovkou... Budou se dělat takový produkty a budou nám do toho kecat až se lidi nakrknou a hoděj jim na to bobek - proč myslíte, že škoda v čechách ztrácí? No dobře zeptám se jinak - proč se T - mobile snaží tak vehementně přiblížit Telekomu?
0/0
10.5.2002 10:52

jaromir jelinek

ach jo

Nepříjemný pro české mobilní operátory je fakt, že čeští zákazníci jsou poměrně dobře informovaní o situaci v sousedním Slovensku. Orange tam účtuje hovory po sekundách již od té první (1+1), což dělá ve všech svých sítích na světě (a je na tom založena spousta kampaní Orange na téma platíte to, co provoláte

Neprijemne predevsim je, ze se v ceskem zakaznikovi utvrzuje myslenka(kym? - odpovezte si sami), ze sekundove uctovani od prvni sekundy je neco vyjimecneho, co dela jenom Orange - Delaji to temer vsichni operatori v Evrope a rozhodne to u nich neni zhava novinka... takze o cem je tu vlastne rec?

Proc Mobilserver nepolozi otazku ceskym operatorum, kdy se zavede plne sekundove uctovani, pripadne proc uz neni? Protoze by dostal odpoved ze... "Nase tiskove oddeleni se nemuze k teto otazce vyjadrit" ? Verim, ze by to ctenare Mobilserveru zajimalo.

Jarda

 

0/0
10.5.2002 10:18

TT

Zlodejske Schranky
Je to jen posileni nejvetsi zlodejiny, kterou jsou hlasove schranky. Za dovolani do schranky platite, i kdyz neni poskytnuta zadna sluzba. Nezkousel to nekdo analyzovat z pravniho hlediska? Je to vubec legalni?
0/0
10.5.2002 9:57

Tomáš Parolek

Re: Zlodejske Schranky
Jak je to z hlediska právního nevím, nejsem právník, ale z hlediska morálního by opravdu měl být nekolika vteřinový prostor na hlášku typu: Pozor, váš hovor bude přesměrován na hlasovou schránku, máte 5 sekund na bezplatné ukončení spojení"! Nebo něco podobného. Myslím, že by to měla být elementární slušnost od každého operátora, bez ohledu na to, jak je jinak "skvělý"! Třeba se někdy dočkáme, jsem totiž optimista .
0/0
10.5.2002 10:29

ahoj

Re: Re: Zlodejske Schranky
já nevím, co prudíte s neustálou kritikou hlasových schránek? Hlasovou schránku si pořídil člověk, kterému voláte - je to služba pro něj. ON CHCE, ABY JSTE SE V PŘÍPADĚ JEHO NEDOSTUPNOSTI DOVOLALI DO HLASOVÉ SCHRÁNKY! Pokud vás to tak strašně sere, tak prostě zanechte vzkaz typu "aho, tady xy - číslo máš, zavolej mi, prosím, zpět". Pokud je xy slušný, tak vám zavolá a vy nakonec ušetříte ....
0/0
12.5.2002 18:41

Fido

Re: Re: Re: Zlodejske Schranky
Prave proto, ze to chce ON a ne ja, nechci za to ja ani platit. Me nikdo neda na vyber jestli ten vzkaz zanechat chci nebo ne.
0/0
13.5.2002 17:14

Honza

Re: Re: Re: Re: Zlodejske Schranky
Ale ty mu preci chces volat - to znamena utratit penize. Kdyz mu nechas vzkaz a on ti zavola zpatky - utrati penize za hovor on.
0/0
14.5.2002 11:49

Fido

Re: Re: Re: Re: Re: Zlodejske Schranky
Zatim jsem mel potrebu nekomu nechat vzkaz asi 3x behem 5-ti let zatimco nechtene se do schranek dovolavam kazdou chvili. Zvlast tragicka je situace u T-mobilu kdy hovor spadne 2x az 5x do schranky nez telefon zazvoni prestoze je na signalu v pohotovostnim stavu (overeno nekolika pokusy na ruznych telefonech). Zvlast pri volani na T-mobil tak dochazi k tomu, ze pri dovolani se do schranky to musim zkusit jeste nekolikrat a tim padem platim nekolik minut naprosto za nic (presneji receno za nevyladenou sit T-mobilu). Druha vec je ta, ze zanechani vzkazu aspon v mem pripade nic neresi. Obvykle dotycneho potrebuju hned a kdyz je nedostupny, volam nekoho jineho. Takze i kdyz zavola zpet, uz je to zbytecne, pokud nevola do nekolika malo minut.
0/0
14.5.2002 22:37

Re: Re: Re: Zlodejske Schranky
Mzslím, že jste vůbec nic nepochopil, snad někdy později!!
0/0
15.5.2002 23:15

ToRa

Re: Zlodejske Schranky
Máš recht. To zdražení na 60+1 by mi tak nevadilo, kdyby ale ve stejnou chvíli zavedli možnost ukončení hovoru(bez placení) při nechtěném dovolání se do schránky. Takhle jsou to u mě zase jenom vyděrači. A dále by mě zajímalo, proč když Twist začínal, tak proč tomu dávali takové kampaně a prioritu, když teď jsou pro ně tito zákazníci Ti nejhorší....je to jasné....prachy, prachy, prachy. A jelikož "Twisťáci" nemají s operátorem žádnou smlouvu, tak si mohou účtování měnit jak chtěj.
0/0
10.5.2002 11:09

jaromir jelinek

Re: Zlodejske Schranky

mozna kdyz se tak legislativne priblizujeme Evropske Unii by nebylo od veci zalovat ceske operatory, nebo na ne tlacit v tomto ohledu  u soudniho dvora v Haagu, ze jinde v Evrope byva pred schrankou hlasove hlaseni o presmerovani do schranky, ktere neni uctovavo a volajici ma cas se rozmyslet a zavesit bez placeni. Byla uz vubec uzavrena kapitola('kapitoly' pro vstup do EU) tykajici se komunikaci? No jestli ano tak to asi opravdu smerujeme do ...Evropy.

Ma Ceska Republika nejaky organ na ochranu zakaznika?

0/0
10.5.2002 16:44

Beda

Reklama
Toz to jsou pekny gauneri !! Nebejt Mobil.cz tak ani nevim, ze se meni uctovani !!!  Kdyz jsem se zminil svym znamym (kteri taky vedeli uplny .....), to bylo nepublikovatelnych slov.... Jako student nemam moc prachu na to, abych je daval "T-debilum". Vsechny svoje hovory vyrizuju za 20s ("...... jsme U Josefa a pak jdem...... "). Kdyby aspon zlevnili SMSky. Na tohle prece nalakal lidi Oskar, tak proc by se to nepovedlo T-Mobilu - s jeho pokrytim ma prece navrch.
0/0
10.5.2002 9:55

--zed--

Platit první minutu celou je pěkná p...vina. Hlavně v případě když se dovolám někomu do schránky a ještě k tomu je to na jiného operátora.
0/0
10.5.2002 9:16

Martin

Telecom 60+60?
Hoši, zase se nepovedlo. Telecom má na měziměsto a mobil sazbu 60+30. Kurňa, jediné co děláte je todle a děláte to špatně.
0/0
10.5.2002 9:07

Ondra

...spatna uvaha

IMHO je clanek ovlivnen nepodeprenym optimismem autora, ktery si v budoucnu preje nizsi hovorne u predplacenych karet....

Prumerna doba hovoru v mobilni siti je urcite odlisna od prumerne doby hovoru z predplacene karty. Z toho plyne, ze uctovani 60+1 u predplacenych karet je jednoznacne motivovano zvysenim zisku operatora a motivovanim zakazniku k delsim hovorum, coz je presne opak zaveru clanku.

Navic jak se lze na tomto serveru jinde docist, tak ted kdyz prirust novych klientu bude klesat (nebot vsichni co mobil chteli uz ho maji), tak se operatori budou snazit zistakt vetsi vytezek na klienta, coz v dusledku znamena motivovat klienty k vetsimu utraceni.

0/0
10.5.2002 9:05

DS

Počty
Pokud je průměrná délka hovorů jak uvádíte, pak jich musí valná většina být pod minutu a troufám si říci, že mnoho jich bude pod půl minuty. U těch se jedná o 100% zdražení ía tak ať mi někdo povídá, že to udělali pro uživatele!!! Jenom aby se napakovali sami. kdyby pro nás skutečně chtěli NĚCO POZITIVN9HO udělat, zavedli by účtování 1+1. Pokud to neudělají, hlášky s spokojenosti užvatelů sítě budou jen planými kecy a budou platit snad jen na ty největší paka....
0/0
10.5.2002 8:25

Richard Matečka

Rozumně ...
Nebudete mi to věřit, ale já volám vždy tak dlouho, jak potřebuju, bez ohledu na způsob účtování :-)
0/0
10.5.2002 8:21

vlada

Re: Rozumně ...
Nebudeš možná věřit,ale za 20 vteřin se domluvim kdy a kde a zbytek osobně. Každýho věc jestli to má radši po telefonu....
0/0
10.5.2002 11:14

Jirka

Re: Rozumně ...

 

    Také telefonuji tak dlouho, jak potřebuji. To ovšem nic nemění na tom, že to je zlodějna pro vetšinu uživatelů.  Jirka

0/0
11.5.2002 11:56

Roman T.

Mobilní operátoři závistivě pošilhávají.....

.... po účtování Českého Telecomu 120+60.....

Nemuseli by. Ať zavedou stejné ceny (0,70 mimo špičku v rámci sítě) a bude mi jedno, když se dovolám do nechtěné schránky, protože vyhozená 1,40 je podstatnej rozdíl proti např. vyhozeným 9,90, nebo volné minutě, která stojí 7,90....

Pak bychom ale paradoxně museli hledat jiné operátory, protože pochybuju, že by si to mobilní operátoři nevybrali jinde a nestali se stejnými gaunery jako je Český Telecom...

0/0
10.5.2002 7:01

Tomáš

T-Mobile jsou lumpové největší! (nebo druhý?, třetí? největší?!?! :-)

Nevěřím že "chtěl udělat něco, co zatraktivní karty Twist"!!!

Prostě je jen sra** hovory za 1,40.

0/0
10.5.2002 6:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.