Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký se vám líbí (či nelíbí) tyto květnové novinky RadioMobilu?

S přejmenováním sítě Paegas na T-Mobile se nemění jenom loga a firemní barvy, ale na změny se mohou těšit i uživatelé. Od 1. května proto RadioMobil připravil pro všechny své zákazníky novinku – majitelům paušálních tarifů dává volné minuty navíc; uživatelé Twistu si musí zvyknout na nové účtování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

konec volání s Twistem
z Twistu už asi volat nebudu,možná tak posílat smsky...asi si pořídím druhou sim kartu od Eurotelu !
0/0
19.5.2002 21:36

aranek

30+30 x 60+1

ja nevim, co vsichni mate, me vyhovuje uctovani 60+1 - hovor do 30 sekund stihnu vyjimecne (asi jsem moc ukecanej ), a ten se da nahradit sms. A k tem, co tu vychvaluji Oskar - mel jsem slysim vas, uvazoval jsem i o prechodu na oskari pausal, jenze kdyz se nedovolate skoro odnikud a kvalita hovoru je udesna (kdyz mi nekdo vola, bezpecne poznam podle kvality, jestli pouziva PG/ET nebo Oskara.

A krom toho, z cisel v seznamu mam pul PG, pul ET, a 3  Oskary, tak neni co resit...

0/0
9.5.2002 18:43

Viktor Špinka

ERICSSON R520m (v omezenem poctu) opet skladem!

ERICSSON R520m (v omezenem poctu) opet skladem!

Novy, urceny pro CR (od autorizovaneho distributora), s plnou zarukou (12mesicu) v autorizovanem servisu. Cena 7800Kc vcetne DPH

Info na mailu...

0/0
8.5.2002 18:03

Zde Nek

Jak vidím 60+1 já...

Ideální stav pro zákazníka je účtování 1+1 a pro operátora min hodina+hodina :o) Pokud budu vycházet ze stávajících nabídek na trhu a budu je srovnávat, tak je potřeba přehodnotit délku hovorů. Když někdo uskutečňuje krátké hovory, které přesáhnou hranici 30 sec., ale nepřesáhnou minutu, je jedno, jestli jsou jeho hovory účtovány systémem 30+30, nebo 60+1, protože v obou případech zaplatí celou minutu. Pokud jsou jeho hovory kratší, než 30 sec., pak je v účtování 60+1 škodný, ale samozřejmě je zapotřebí brát ohled i na množství delších hovorů, než je jedna minuta, protože jestli z deseti hovorů uskutečním např. 2 po 20 vteřinách a zbatek třeba po 65-ti, pak se mi ty dva "prodělečné" hovory několikanásobně vrátí...

Z hlediska zákazníka a jeho polemiky, zda jsou jeho hovory výhodné, či nikoliv (bez ohledu na nejčastěji volanou síť), je teda zapotřebí zohednit převládající délku hovorů. Z pohledu operátora je to stejné. Pokud trh žádá vteřinové účtování, pak se snaží vyhovět. Jestliže volají na infolinku tisíce zákazníků, kteří mají zájem o účtování 60+1, jaké mají i jiní operátoři a kvůli neschopnosti operátora učinit požadovanou změnu tito posléze odcházejí (nejkrajnější případ), operátor dříve či později změnu provést musí.

Jinou otázkou je, z jakého důvodu zvolí operátor změnu účtování i u předplacených služeb. To, co tu mnozí kritizujete, je vývoj trhu. U paušálových zákazníků zavedl účtování hovorů 60+1 první Oskar a zbylí dva operátoři reagovali postupem času. Nyní se ukáže, jak dlouho bude trvat ostatním operátorům, než zareagují na tuto novinku pro Twist...

Nepoužívám předplacenou službu, ale i tak provozuji většinou hovory mnohem delší, než je jedna minuta. Systém 60+1 mi tedy šetří volné minuty a celkové náklady v takové míře, že to minimum hovorů, které jsou pod 30 vteřin, mi žíly netrhá :o)

Jen by mne zajímalo, až nastane čas, kdy budou i GOučka a Osakrty účtovat 60+1, kam půjdete vy, kteří kvůli změně z 30+30 odcházíte k jinému operátoru :o)))

Dejte mi vědět a mějte se. S nadhledem

Zdeněk

0/0
8.5.2002 17:43

Zde Nek

Redakce něco zamlčela

Doplnil bych rád informace o zmíněném Siemensu M35i. Spekulovat o výhodnosti či nevýhodnosti dotovaného telefonu je z tohoto pohledu zavádějící. Pokud budu mít zájem prodloužit smlouvu s RadioMobilem, zaplatím za tento telefon 2,20Kč, ne tu cenu, kterou redakce zmiňovala...

Možná si pánové redaktoři neuvědomují, jaký pro operátory je přírustek nových zákazníků a jak se pečuje o stávající...  :oD

Mějte se

0/0
8.5.2002 15:22

Viados

Po 10s
Nemeckej operator E-plus, ac jinak scheiße, uctuje odpocatku po 10 sekundach.
0/0
8.5.2002 10:27

Sabat

Neuděláš niiiic
Měj se krásně paegase - loucim se s tebou.
0/0
8.5.2002 0:20

vasek6210

Papa
Po tomhle zdrazeni(pro me) odchazim od Oskara. Jedine, co me drzelo byla tarifikace 30+30, ale ted zbyva jen NEJ, jenze to budu mit podobne, protoze moje pritelkyne prejde take a navic budu moc volat i ostatnim "oskarum" za hezkych 3,15 ci mene, kdyz si koupim vyssi kredit, nemluve o vypisech volani na inetu, vetsi kapacite sms na sim a take u nas ma oskar lepsi signal. A pokud oskar spusti i GSM Banking s KB....Papa Tecko, papa
0/0
8.5.2002 14:16

vasek6210

Re: Papa
samozrejme odchazim od Tecka k Oskarovi. Akorat me obcas zamrzi spadnuti oskarovi site...no, nemuzu chtit vse :-)
0/0
8.5.2002 14:22

stalo se mi to taky, že se mi na displeji objevila částka, která neodpovídala představě o vteřinovém účtování (samozřejmě se ukázalo více). kredit byl ale odečten správně. rozhodující je počet jednotek, v telefonu (aspon v siemensu c35, c25 a mozna dalsi) je pak nastavena sazba za jednotku, většinou 0,1 Kč za jednotku. při tomto přepočtu prostě telefon ukáže více, než je odečteno ve skutečnosti. myslel jsem, že cena za jednotku je zaokrouhlená a při 30+30 se to neprojevilo, tak jsem jí přepočet přesně (0,947) pro určitý hovor. při dalším hovoru ale vycházela opět jinak (0,98), navíc při volání do 1 min se ukázalo, že počet jednotek je 50 (5 kč/min), takže by cena měla být 0,1 kč/j. prostě to vypadá tak, že cena za jednotku není konstatní nebo jednotky neubíhají konstantně. taky mě to točí, že po zavěšení se nemůžu spolehnout na údaj o provolaném kreditu. přitom účtováno je to správně. zajímalo by mě to proto, jak to účtuje středisko, jestli na základě jednotek nebo na základě času. jestli do toho někdo vidíte, rád se nechám poučit.
0/0
7.5.2002 11:30

Pavel

Vterinove uctovani

Zajimalo by me technicke provedeni vterinoveho uctovani. Varianty:

1) spocita se cena jedne sekundy v halirich zaokrouhleno nahoru, celkova cena se pak zaokrouhli na desetniky nahoru

2) cena jedne sekundy bez zaokrouhleni krat pocet sekund a pak se to zaokrouhli na desetniky nahoru

3) viz 1), ale zaokrouhleni na halire

4) viz 2), ale zaokrouhleni na halire

5) jinak

MT dostava v prubehu hovoru informace o provolanych jednotkach. Zrejme je obdrzi pri spojeni, pak po 60s a pak kazdou sekundu, jinak by pocet jednotek nemusel byt aktualni. Druha vec je, co si operator uctuje, coz se nejlepe zjisti z rozdilu kreditu pred a po hovoru. (Za predpokladu, ze v te dobe nebyly zauctovany dalsi sluzby.) Vzhledem k tomu, jake je v T-mobilu "ticho po pesine", ani bych se nedivil, kdyby pouzivali uctovani 1) nebo 3), coz by samozrejme nebylo az tak vyhodne, jak nam je vtloukano do hlavy.

Mohl by k tomuto tematu Mobil.cz napsat nejaky clanek? (nejen o Twistu, ale o predplacenkach vubec - jak to funguje atd.)

0/0
7.5.2002 9:39

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
0/0
7.5.2002 8:42

kk

re

<meta http-equiv=REFRESH content=0;URL=http://www.abtour.cz>

0/0
6.5.2002 14:11

Vlado

Může mi to někdo vysvětlit, nějak jsem tomu neporozumněl, to účtování po vtěřině je záhadný, včera (byla neděle) jsem měl hovor dlouhý 2minuty 24 sekund, přičemž jsem utratil Kč 2.7, z čehož jasné vyplývá, že 24 sekund stojí 0.7 koruny, takže to vypadá, že minutovou sazbu provolám už  do 30 sekund po začátku minuty,

Takže jakýpak účotvání po vteřine?

 

0/0
6.5.2002 12:01

Vlado

Re:

Až teď mi taky došlo (nejsem z nejrychlejších:), že tento způsob (60+1) v podání Paegasu (T-Mobilu) tudíž nepřináší žádnou úsporu, ale normální zdražení, doposavad bych platil pouze 2.50

Jestli T-mobile tvrdí, že po uplynutí jedné minuty může zákazník již jenom ušetřit, tak je to PODVOD a LEŽ, ve skutečnosti se jedná o neuměle skryté zdražení vydávané za zlevnění

 

 

 

0/0
6.5.2002 13:59

Re:
2min 24s. ukázal MT ? a 2.7kč se ukázalo kde? a jak to bylo se skutečným kreditem který byl odečten? To jsou důležité věci bez ktrých to nejde vysvětlit a pro bližší pochopení doporučuji nahlédnout do manuálu k teefonu....
0/0
7.5.2002 9:10

Vlado

Re: Re:
To se mi vrátilo jako zpráva sítě, nevím, k čemu by mi v tomto případě byl manuál telefonu, jestli se to odečetlo s kreditu přesně tak, jak mi to síť poslala jsem neověřoval, myslel jsem, že je to samosebou
0/0
7.5.2002 9:25

mirek

sbohem Pegase

Při slevnění volání o 10hal bychom byli zavaleni reklamou oslavující dobrotu operátora. Při tomto "výhodném" přechodu 60+1 jsem se až po osobním dotazu dozvěděl u operátora jak výhodný tarif pro nás krátkodobé telefonisty vytvořili. Když jsem zjišťoval jestli snad nejsem jeden z mála volajících do 30sekund, byl jsem překvapen (ale vlastně moc ne). Většina oslovených twistařů (dle operátora nás šťastných) používa mobil pro krátké vzkazy do 30s, takže když objektivně zhodnotím své volání tak to znamená zdražení hovorného o 60-70% čímž předčili i proklínaný telecom. Ještě, že máme i jiné operátory takže sbohem radio debile (pardon mobile).

 

0/0
6.5.2002 9:58

miset

Re: sbohem Pegase
Sice chápu tvé rozhořčení, i já jsem naštvaný, ale tvé "Sbohem ..." je tak trochu mimo, protože jakEurotel tak Oskar účtují v systému 60+1 již dávno. Paegas účtování 30+30 držel nejdéle.
0/0
7.5.2002 11:56

Jarda

Hajzlové!!!!!
Myslím, že samotný nadpis stačí a nepotřebuje dalšího komentáře!!!
0/0
5.5.2002 16:50

kotik

je to ok
kdyz prejdete k oskarovi, tak si jeste mesic, dva nechte sim paegas v zaloze, protoze se k nemu urcite vratite. nezda se to, ale oskar JE drazsi. stejne uctovani 60+1 a nevyjde levneji. osral je nanic a navic signal je mizerny!! eurotel je jeste vic drazsi. no, chvili jsem mel slysim vas + twist, ale kdyz mi zacali u oskara uctovat neexistujici hovory, zahodil jsem to. fuj!! ted mam paegas 80 a provolam za 3 x 400 kc kredit -> tzn.mnohem vic sms a minut volani. navic ma moje holka partnera II. uplne v pohode. paegas je nejlepsi. kdyz mne na ulici zastavi oskar-magor v cervenem oblecku, posilam ho nekam! fuj.
0/0
5.5.2002 10:58

Re: je to ok
Mlati s tebou puberta viz."kdyz mne na ulici zastavi oskar-magor v cervenem oblecku, posilam ho nekam! fuj. " - ta tvoje holka by s tim mela neco udelat! Ale kdyz ma partnera II. tak to jde asi tezko, ze?
0/0
6.5.2002 9:45

Ren

Re: je to ok
Tak kotiku ještě tu o smolíčkovi, vyčurat a spát. Pusu na dobrou noc.
0/0
6.5.2002 15:19

zbynek

Hodně z vás upřednostňuje Oskara. Já jsem od něj odešel zpět k Paegasu. Proč?

1) Objednal jsem si tarif Slyším Vás - v pohodě

2) Na jedné ze 6-ti faktur se mi objevilo zaúčtování volání, a jak víte, tam je to dost mastný. A já vím, že jsem nevolal, ale bez objednaného výpisu múžu jít tak akorát do....

3)Tenhle tarif jsem si objednal kvůli SMS, který vzápětí kurevsky zdražili.

 

Další důvod byl, že mě přestalo bavit psát zprávy, ale to nebylo to hlavní. Stačilo by jen změnit tarif-bezplatně. Teď mám tarif 20HIT, podepsání smlouvy mě vůbec nesere, měsíčně platím daleko míň než předplacené karty. Zároveň ale ne tolik, abych přešel na jiný paušál. Pro lidi, kteří budou víc volat se opravdu vyplatí Oskar-paušál. Ale neudělá zas sviňárnu? Paegas je střed: ne tak drahej jako ET-a ne tak spolehlivej, a dražší než Oskar-ale podle mě důvěryhodnější.

Hovor pod 30s je u mě jen hlasová schránka-jinak použiji radši SMS za 1Kč, a nejsou delší než 5min-výhoda 60+1.

Takže žádný sraní s mladou paní (Paegasem)

0/0
4.5.2002 21:23

vyhodny ...?
Když je 60+1 tak výhodný tarif, nešlo by, abych dostal nějaký nevýhodný, např. á 1 sec a po minutě počítat celé minuty :-) ? Pokud vím, tak Twist účtuje úplně stejné ceny jako na začátku své existence (kromě nej a teď mimoř. víkendů), že by jim s narůstajícím počtem zákazníků neklesly náklady? Ziskovost Radiomobilu je na 20% obratu, za co se vubec nemusí stydět :-), tak proč maximalizovat obrat, není lepší mít 25% z menšího obratu? Aspoň se míň nadřou a investor je pochválí, že zvýšiliá přidanou hodnotu. A příp. pokles obratu zdůvodníme zasycením trhu, za co management přece nemůže :-) . Hlavní problém tarifikací je v tom, že ji stanovují lidé, kteří berou v markách to, co my v korunách, takže se na ceny aji na filosofii volání dívají trochu jinak :-(
0/0
4.5.2002 11:01

Konečně tisková zpráva
Dnes jsem na www.paegas.cz našel tiskovou zprávu, která informovala o změnách účtování TWISTU a o volných minutách navíc pro paušály. Zpráva byla označena datem 30.4.2002. Obsahovala mimojiné text: "Pro uživatele předplacených služeb Twist připravila společnost RadioMobil výhodné účtování hovorného. Od 2. května 2002 bude zákazníkům po první provolané minutě účtováno hovorné po vteřinách". Samozřejmě všichni víme, že tato zpráva se na webu paegasu 30.4. neobjevila. Nebyla tam ani 1.5. Ani 2.5. v průběhu dopoledne se tam, pokud se pamatuji neobjevila. Poté jsem se na net již nedostal, takže nevím, jestli se tam objevila "už" včera nebo až dnes. Zajímalo by mě, kde se stala chyba. Jestli někdo prostě "zapomněl" tu zprávu umístit na web včas nebo zda tam ta zpráva nebyla umístěna schválně. Ještě štěstí, že nový způsob účtování je tak výhodný, takže to můžem Paegasu odpustit...
0/0
3.5.2002 19:42

hero

No, konecne nejaka vyhoda
No, twistakum se moc nedivim, ze se vztekaji. Je pravda, ze uctovani cele prvni minuty je nevyhodne, hlavne kdyz se nekdo dovola do hlasovky. Ale ja uz twista nemam a tak konecne mam jako pausalni zakaznik taky nejakou vyhodu, i kdyz tech par minut me nespasi, je to fajn. Takze jen tak dal!!!!!
0/0
3.5.2002 18:28

Tonda

U Twitu je to znatelné zhoršení

Nechci se pouštět do stupidních vulgárních výlevů, ale nějakou reakci je třeba dát najevo. Půlminutové účtování jsem považoval za jednu z důležitých výhod Twistu. Jsem s Paegasem přes tři roky a zatím vše fungovalo celkem dobře. Nezaznamenal jsem nic otřesného ale ani oslnivě nádherného. V poslední době využívám hodně roaming a byl jsem s telefonem snad ve všech zemích, kde je ten přímý. Při roamingu byla ta půlminuta cítit hodně a budu si muset víc rozmyslet, jestli telefon v zahraničí vzít, nebo ne. Po třech letech mě 60+1 poprvé donutil k úvahám o změně operátora. 

Jinak bych ale vzkázal všem, kteří jsou tak rozčilení, že mají přece volbu ze tří. Co se vám nelíbí si nekupujte, neplaťte a nepoužívejte. U mobilek jste na tom líp, než u Telekomu, kde žádná pořádná volba není. A proto taky nepovýším volbu operátora na životní styl a úvahy o něm mi nebudou kazit život.

Užijte si víkendu,

Tonda

0/0
3.5.2002 16:40

Dalibor

Re: U Twitu je to znatelné zhoršení
Se ti lehko řekne, ale když 95% lidí, které mám v seznamu mají Paegas tak bych při změně operátora zaplatil podstatně vyšší částky. Nevyplatilo by se odejít ani kdyby zvedli ceny.
0/0
6.5.2002 14:37

Ren

Re: Re: U Twitu je to znatelné zhoršení
To ses ale solidni rukojmi :-) Podstatnych je tak 5 nejblizsich znamych a rodina. Zbytek vetsinou dela male procento hovoru. Jestli mate vsichni twist a nevezmes roha sam, urcite se ti to vyplati.
0/0
6.5.2002 15:28

Vlado

Neseriózní jednání

Když jsem se tuhle dovolal do hlasové schránky, kterou prostě nemám v oblibě, a následně zavěsil, tak jsem si myslel, že těch pět korun za 2 s je zase nějaká chyba v účtování paegasu. Jak šeredně jsem se mýlil se dozvídám až tady. Tímto u mě Paegas ztratil poslední kousek kreditu, ale bohužel zůstávám při něm, jelikož mne tíží ztráta čísla. Hlavně že mi ten den poslali nějakou debilní smsku o nějaký ukrutný kravině.

A vůbec, číslo by mělo být na operátorovi nezávislé, takhle je to jenom nechutný vydírání!

 

0/0
3.5.2002 15:28

Jana

Re: Neseriózní jednání
Souhlasím s Tebou. Jsem teď s Paegasem ukrutně nespokojená. Již 4 měsíce mi s přestávkami nechodily SMS. Řešila jsem to s nima tisíckrát, vyzkoušela všechno, co po mně chtěli (spousta poslaných testovacích zpráv), pořídila jsem si na radu operátora novou simkratu, protože tvrdil, že je chyba určitě tam, a stejně nic. Teprve teď, když už mi docházela trpělivost a každý den jsem volala operátorům a zhulákala je, našli řešení. Kdybych nemusela měnit číslo, bez váhání bych šla jinam... Je ale možné, aby nebylo nutné měnit číslo?
0/0
3.5.2002 22:06

Ad: Uzivatele si musi zvyknout na nove uctovani

HA HA HA

Uzivatele se taky muzou vytento... Zadnymu normalnimu cloveku nikdo nic prikazovat nebude.

Na otazku "Twist 60+1 ?" existuje jen jedna spravna odpoved - "Oskarta (60+1)/1,2 !".

0/0
3.5.2002 15:19

Inovator?
Spis Tebilator.
0/0
3.5.2002 14:57

30+30 R.I.P.
Kdyz uz tedy musim mit 60+1, tak jdu k Oskarovi. Seru na Tebe Tydebile.
0/0
3.5.2002 14:47

Twist u me skoncil
Z Twistu uz budu volat jen za 2,80Kc a do 9.6. o vikendech za 1Kc. Pro ostatni hovory a SMS prechazim na Oskartu. Az prejdou i moji znami na Oskartu, Twist uz potrebovat nebudu...
0/0
3.5.2002 14:44

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
0/0
3.5.2002 13:00

B O J K O T

 

Dne 6. května - DEN BEZ TWISTU

 

0/0
3.5.2002 12:56

Dokonale utajeno
Jsou to hrabosi nenazrany, uplne stejne to udelali kdysi se zdrazenim volani na ostatni mobilni operatory. Zadne info, neni prece problem poslat SMS o zmene tarifikace. Hlavne ze reklamni SMS posilaji, napr. na Audio pohlednici. Serou si do vlastniho hnizda. Opravdu pekne pecujou o svou povest, Tydebili.
0/0
3.5.2002 12:00

Jsou to Tebilove

Prvni zmena "k lepsimu". :-( Jsem zvedavy na ty dalsi...

PS: Kdyz uz je to tak vyhodne, proc nedaji lidem sanci, aby si ponechali puvodni (nevyhodny) tarif?

0/0
3.5.2002 11:54

Vlasta

Tak si myslim, ze prijdou o zakazniky.
Kdybych si vcera nevsiml, ze jsou najednou hovory v siti T-Mobile nezvykle drahe, jsem tzv. puminutovej volac, ani bych o tyhle svinarne nevedel. Pravidelne totiz nectu zpravy v tisku a na inetu. Nabizi se otazka. Proc si T-Mobile odrazuje nejvice pocetnou zakladnu Twistaru? Nechapu to. Nejsem jedinej, kdo se chysta jit na Oskara. V cem je ted T-Mobile lepsi nez konkurence? Je videt, ze u nas je dneska vsechno jen o prachach. Kdysi bych s klidem prohlasil, ze je Paegas nejlepsi na trhu, dnes si troufam tvrdit, ze je nejhorsi.
0/0
3.5.2002 11:53

Re: Tak si myslim, ze prijdou o zakazniky.
Nesouhlasim, nejhorsi je Eurotel, potom Pegac - ale jen tesne.
0/0
3.5.2002 12:03

Z(NE)VYHODNENI
Myslim, ze jedine ceho dosahnou, ze lidi, kteri volaji malo, budou volat jeste min nebo prejdou na Oskartu. Opravdu promysleny marketingovy tah. :-)))
0/0
3.5.2002 11:48

Roaming
Stve me, ze ted mam Incoming roaming za 22 a ne za 11. Nektere hovory musim vzit, abych vedel, kam mam zavolat zpatky. (Kdyz vim, kdo vola, necham ho to polozit a obratem mu zavolam zpet z pevne linky.) Nastesti mi nevolaji tak casto, kdyz jsem zrovna na par dni pryc.
0/0
3.5.2002 11:45

Mrotor

Re: Roaming
U Oskarty mas minutu prichoziho roamigu za 10Kc, kdekoliv
0/0
3.5.2002 19:09

Potajmu zrusili jednu z mala vyhod
Nejhorsi na tom je, ze spousta uzivatelu se to dozvi az buhvi kdy, protoze ne kazdy ma Inet a ne kazdy vola kazdej den na IL, aby si overil, ze ceny jsou stejny jako v den predchozi. Budu volat jen o vikendu a na NEJ, na ostatni hovory a SMS si poridim Oskartu.
0/0
3.5.2002 11:40

nekronym

6. máj - den BEZ

A co takle 6. máj den bez všeho - okrádají nás přece všichni: rákosníci na jeansech ( ušil bych si je za půl hodiny [ gdyby se mi chtělo]), pekaři, profesoři ( vrchní tunelář VH      pardon splet sem se VK), kominíci, telekominíci, zubaři, bachaři, voraři i voráči, úředníci, podvodníci, řidiči, pláteníci, caletníci, zmrzlináři, hutníci, věrozvěstové, amoletáři, kurvy, fajnšmekři, bidelníci a j.

Takže: 6.5.2002 nedýchat, nekouřit ani bez ohně, nebydlet, nežid, nejíst, nezpívat (OSA bdí !) ani neeééééééé !

P.S.: Proč vlastně, aspoň podle zdejších příspěvků, nejvíc vadí změna tarifikace Twistu oskaristům ?

Hi !

0/0
3.5.2002 10:33

 

Dne 6. května - DEN BEZ TWISTU

0/0
3.5.2002 9:28

Tomáš Brodský

Opět zajímavý příspěvek, víš o čem mluvíš, máš to v hlavě srovnané. Pravděpodobně jsi skutečně náročný uživatel, chceš využívat, co nejvíc pokrokových služeb, o kterých spousta lidí nemá ani ponětí.

Domnívám se, že objektivní jsem. Nevím, kde jste došli na to, že jsem nějaký přehnaný zastánce T-Mobile. Prostě mi jen vadí, častokrát hloupá argumentace něktreých přispěvatelů. ( tím nemyslím tebe Fishie )Všechno jen ne T-Mobile..... ale kde jsou ty argumenty???

Možná mám štěstí, ale zatím jsem jednoduše se službami T-Mobile spokojený. Má zkušenost s ostaními operátory byla otřesná, možná je dnes Oskar jiný..... především je ale pro mě stále šíleně drahý o ET ani nemluvím.  Pokud tak 80% hovorů uskutečníte do sítě T-Mobile nemůže být prostě nic výhodnějšího než opět T-Mobile.

A ty výhody...  nebudu to rozvádět stačí si vzít ceník služeb jednotlivých operátorů a pečlivě porovnat doporučujíi se podívat např. na výměnu SIM, změnu tarifu, převod účastníka nebo "jen" volání do hlasovky.....

0/0
3.5.2002 9:16

Re:

Vazeny pane Brodsky,

prave proto, ze T-mobil neni charitativni organizace, zmenil tarifikaci z 30+30 na 60+1 misto na ocekavanych 30+30+1. Navic se tento operator vubec neobtezoval o 100%-nim zdrazeni hovoru do 30s a maximalne 33%-nim zlevneni hovoru od 61s uzivatele Twistu informovat, navic na WWW-strankach i infolince byly jeste vcera stare ceny, uctovany vsak jiz byly nove! Takove chovani jakekoli firmy je nepripustne. Nejsem socka a pubertu uz mam daleko za sebou, provolam mesicne 400-600Kc, z toho vice nez polovina kratke hovory, jako napr. rezervace, kratka domluva schuzky atd. Myslim, ze nejsem sam. Kolik starsich lidi pouziva predplacenky? I kdyby provolali jen 100Kc mesicne, je to 1200Kc rocne. A takovych lidi jsou desetitisice. Bohuzel si T-mobil techto malych zakazniku nevazi, protoze mu snizuji ARPU. Ale zvysuji mu obrat! A nevim, co vic zatezuje sit, jestli pet patnactisekundovych hovoru nebo jeden triminutovy. Toto myslim jsou argumenty a muzu rict, ze za 3 roky, co jsem zakaznikem T-mobilu, vnimam vetsinu zmen spise k horsimu. Mimochodem Vase prispevky pusobi velmi subjektivne.

S pozdravem

jeden ze zastancu bojkotu

0/0
3.5.2002 9:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.