Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zálohujete si mobil pravidelně?

Stačí vadný firmware, krádež či výměna telefonu a přijdete o všechna uložená data. Co radí většina účastníků naší diskuze? Jak postupovat při zálohování? S čím bývají největší problémy? Podívejte se na zkušenosti ostatních čtenářů a odpovědi na vaše otázky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

toman

koupím kabel
koupím datový kabel na siemense m50 je mi jedno jestli bude originální nebo ne hlavně aby fungoval jo ještě aby byl přez com port  spěchá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kdo je v okolí svitav tak bych si ho pujčil!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.2.2003 20:45

Slava

Jak na kabel k Nokii 3310
Zdarec jsem v tom tak trochu amater a tak bych chtel zeptat,jestli ma byt telefon pri spojovani na nabijece.Chtel bych poprosit o pomoc z tim ze telefon se pri spojovani vubec nespusti software nacita a telefon nereaguje.Diky
0/0
19.9.2002 18:40

MIRAS

Souhlasím Ericsson je bez problému ale o Nokii se to říct nedá. Jejich hedně nevychytanej Connection Manager je na draka. A nějaký změny verze SW. Ani náhodou. Jádro je postaveno stále na DATA suite 3.0 a tak se ani nedivim že někdy ač je telefon připojen počítač dělá jako že na kabelu žádnej mobil není.
0/0
3.5.2002 12:15

dejvidek

Zálohování Nokie 6510,8310,6210,6310

Zálohování uvedených Nokií funguje bezproblémově, infrák MA600, PC suite 4.5 ...pohodlně, bez problémů, soft ještě nespadnul...to wokna padaj častějc :-) záloha má nějakejch 60kb (u 6510 a cca 150 číslech v seznamu)

dejv

0/0
1.5.2002 12:47

Petr š

Nemohl by jste mi nekdo poradit kde se da stahnout "Content Copier"? Moc diky...
0/0
30.4.2002 12:25

Antonín Fabičovič

Re:
tenhle SW je součást PCSuite4.5, k sehnání na www.nokia.com
0/0
30.4.2002 19:51

Tomas TIchy

Bezproblemove zalohovani dat u Ericssonu ????

V clanku pisete o bezproblemovem zalohovani telefonu Ericsson. V mem pripade to zni jako spatny vtip. Mam R520m, Win 98, MS Outlook 2000 a Outlook Express 5.5 a infra kabel MA 600. Zakladnim neduhem je, ze programy pro mobil obcas pracuji a obcas ne. Vetsinou pomuze restart pocitace. 

Originalni software (Phone Book & Text Message Manager) odavany na CD, neni vetsinou schopen precis SIM kartu, u adresare se tvari, ze data stahnul, ale nezobrazi je.

XTND Connect PC pro synchronizaci s Outlookem zase ma problemy se synchronizaci Kalendare. Stale mi hlasi chybu u peti polozek, ktere pry maji spatne datum, ale pri nahledu tyto polozky nemaji vyplnene zadne udaje (tedy ani datum) a ani v pocitaci ani v telefonu nejsou k nalezeni. Od urcite data se zase polozky z Outlooku nactou do programu, ale neulozi do telefonu. Program pritom hlasi, ze synchronizace probehla v poradku.

Samostatnym problemem pocitace je existence Outlook Expressu a MS Outlooku zaroven. Pro praci s e-maily davam prednost O.E., ale pouze MS O. umi synchronizaci. Od doby, kdy jsem byl nucen MSO (resp. Office 2000) nainstalovat, se me OE neustale pta, jestli ma byt nastaven jako vychozi program pro postu a pri kliknuti na mailto: odkaz zahlasi chybu a otevre 20 oken Exploreru s mailto: adresou.

U R520 lze asi tezko menit poradi polozek v adresari - zasadni pro rychle vytaceni ? Kdybyste mel nekdo zajem, zazivam spoustu uzasnych nesmyslu u R520, ackoliv je v zaruce a nedavno prozkouseny v servisu.

Tusite nekdo, kde je zakopany pes ? Servisni organizace pro software Ericsson Help Desk cz@ehd.sk zatim mlci

Predem dekuji

Tomas Tichy

P.S. Kdyz jsem vlastnil Sie C35, nemohl jsem si vynachvalit sharewarovy programem od ceskeho kutila, ktery fungoval naprosty kdykoliv pri svych 720 kB bez instalace.

0/0
30.4.2002 1:02

l.j.d.

Re: Bezproblemove zalohovani dat u Ericssonu ????
tedy.. na synchronizační softy a jiné vychytávky jsou tady určitě jiní odborníci.. nicméně - z toho, co píšete - si tipnu: nemáte aktualizovaný soft z webu sonyericsson?

měnění pozic kvůli rychlému vytáčení dle mého není problém: 1 Tel. seznam -> 8 Možnosti -> 2 Seznam pozic (pokud chcete nějaké číslo přesunout, zmáčknete YES. najedete na pozici na kterou ho chcete přesunout a opět zmáčknete YES. pokud je na oné pozici nějaké číslo, toto se jednoduše přesune na původní pozici čísla, které přesouváte.)

Kdybyste mel nekdo zajem, zazivam spoustu uzasnych nesmyslu u R520, ackoliv je v zaruce a nedavno prozkouseny v servisu.
- tak o to bych tedy docela zájem měl ;o))) já užívám ten samý model k mé zatimní spokojenosti - pravda, na synchronizaci a jiné práce s kabelem se teprve chystám. ale jinak používám prakticky vše kromě IrDA a BlueTooth. osobně si myslím, že vaše nespokojenost může být z velké části dílem neznalosti (ale nechci vás podceňovat).
když už na něco nadávám já, je to většinou na nějaké debilní řešení 'estetické': např. nemožnost prohlížení celého kontaktu bez nutnosti zadávání úpravy kontaktu. pokud se chci podívat na e-mailovou adresu, už při střední velikosti písma musím proklikat až do samotného pole pro zadávání, protože při celkovém náhledu pro úpravu (jméno, příjmení, čísla atd.) uvidím v rotujícím menu kulový..
ale to jsou jen prkotiny.. vzhledem k tomu, co tento foun umí!!!
0/0
30.4.2002 9:30

Tomas Tichy

Re: Re: Bezproblemove zalohovani dat u Ericssonu ????
Netroufam se povazovat za experta, ale myslim, ze jsem uz leccos vyzkousel.
Ten sw mam aktualizovany z webu Sony Ericsson -  je to spatne ?

Mate-li chut si vyslechnout ty hlouposti, co mi telefon vyvadi - tak tedy
poslyste nize. S Vasimi "estetickymi" vyhradami naprosto souhlasim a
pridavam jeste jednu: nemoznost pridat novy kontakt nejprve ulozenim
noveho-neznameho cisla (ze SMS) a uz vubec se neda ulozit cislo poslane
mailem (a opacne mailova adresa ze sms).

Ale rozhodne Vam nechci kazit radost ze skveleho telefonu - viz dnesni
anketa mobilmanie - celkove 4 misto z 81.

Zdravi Tomas Tichy

-----------
1)

Opetovne me zlobi (reklamoval jsem to jiz pred prehratim firmwaru) prirazeni
NEKTERYCH telefonnich cisel ke jmenu v adresari. Kdyz mi dotycny vola,
objevi se pouze cislo a nikoliv jmeno. To same, kdyz toto jmeno v adresari
vyberu a necham vytocit cislo - vytaci se pouze cislo a nikoliv jmeno a
stejne tak v seznamu hovoru se ukazuje pouze cislo a nikoliv jmeno. Pres
prehratim firmwaru se me jeste telefon zeptal, jestli toto nezname cislo
nechci ulozit do adresare (a to i kdyz jsme ho z adresare vytocil), dnes uz
ne. Jedna se o nekolik malo cisel, ale mam obavy po zkusennostech z minula,
ze jejich pocet bude postupne narustat.

Mozna to souvisi s problemem se serazenim polozek v adresari. Pro umisteni
cisel pro rychle vytaceni menim obcas pozice prvnich deviti polozek na
simkarte presouvanim poradi pozic (rychla volba v menu 1-8-2):

v seznamu pozic mam nektera cisla pozic zdvojena a obsazena dvemi ruznymi
jmeny : napriklad pozice 1 , 7 a 9 je dvakrat a prave druhe z techto dvojic
cisel se nepriradi ke jmenu. Ovsem pozice 4 je take dvakrat a obe jmena se
zobrazuji. Pozice dalsiho zatim me znameho cisla, u ktereho se nezobrazuje
jmeno zatim neznam, protoze neznam metodu, jak rychle u toho cisla urcit
pozici - mam totiz obsazeno vsech 510 pozic v adresari a 220 na SIMkarte.
Taky mi vadi, ze pri zmene byt jedne pozice v adresari se dlouho prehrava
cely adresar na SIMkartu a pochopitelne se tam cely nevejde a tak musim
odsouhlasit, ze se tam tedy nevejde. Stacilo by preci prehrat onu zmenenou
pozici na kartu ?

2)

Je mozne upravovat pozici cisel v adresari pomoci softwaru z  CD
zakoupeneho s telefonem (Phone Book & Text Message Manager) ?

 Ale bohuzel originalni software z originalniho CD mi neulozi adresar ani z
karty ani z telefonu, a pritom hlasi, ze synchronizace SIMkarty byla
neuspesna a dale ze "Synchronization of phone book was completed
succesfuly". Po kliknuti na ikonu adresare se nic neobjevi nebo v jinem
pripade program "spadne" a zahlasi chybovou hlasku:

Runtime error: 462
Description: The remote server machine does not exist or is unavailable.
Source: ecsmca.Phones.Initialize Create PhoneMonitor object.


Jak se exportuji ulozene SMS ? V dialogovem okne jsou veskere polozky sede,
lze kliknout pouze na tlacitko Close.

3)

Je treba pro spravnou funkci programu Phone Book & Text Message Manager
upgradovat patches z webu sonyericsson ? Stahnul jsem si vsechny dostupne
(R1A02 to R2A09, R4A04 to R6A02, R5A01 to R6A02), z cehoz prvni dva se
nenainstalovaly - system jakoby nenasel vlozene originalni CD, z cehoz
usuzuju, ze to CD uz obsahovalo uvedene soucasti, pri instalaci se jakoby
uspesne naistaloval import SMS do Outlooku - tyto polozky ovsem zustaly v
menu Otlooku sede - a tim padem nepouzitelne.


4)

Kolik emailu se vejde do archivu v emailovem klientu ? Kdyz jsou emaily v
dorucene poste, mohu zacit psat odpoved, kdyz ovsem ty same presunu do
archivu, najednou psat nemuzu, protoze pamet je plna (musim alespon jeden
smazat).

5)

Dotazy na funkci e-mailoveho klienta - proc nekdy nestahne novou
postu a proc pro stazeni 1kb mailu potrebuje stahnout znova celou postu (tj.
treba 100 kb) ?

co znamenaji cislo v zavorce a bez zavorky na sedem zahlavi dialogoveho okna
Dorucene - napr. : (1) 3 , kdyz mam veskerou dorucenou postu smazanu - u
obou sipek nahoru a dolu je: (0) 0 ?


0/0
2.5.2002 0:01

l.j.d.

Re: Bezproblemove zalohovani dat u Ericssonu ????
pozn.: pokud nechcete 'zanášet' tuto diskusi, napiště mi prosím na e-mail.. Lukáš
0/0
30.4.2002 9:34

Josef

Pomoc pri zalohovani 8310
Mam Nokia 8310 a chtel bych zalohovat data. Poradi mi nekdo jak na to???? Predem dekuji!!!!!!!!
0/0
29.4.2002 20:40

Haan

SIMedit!
Pozna niekto nejaky freeware na zalohovanie SIM kariet ktory podporuje USB reader. Mam SIMedit! 4.0 LITE ale ten samozrejme na kartu nezapisuje pokial ho nekupim.
0/0
29.4.2002 14:00

Re: SIMedit!
tak si ho kup. nejsi prece zlodej! ;-)
0/0
30.4.2002 10:02

Tomáš Slabý

Mac
0/0
29.4.2002 13:31

MH

??
Vcelku me fascinuje, jak se okazale ignoruji jine platformy nez Windows. Co treba uzivatele Macu ? Co uzivatele Linuxu ? Ti nepouzivaji mobilni telefony ?? :) Pritom je mozno s nimi pracovat i na techto platformach...
0/0
29.4.2002 12:23

Ericsson je ještě lepší než tušíte
U R520/T39 existuje v menu Tel. seznam/Vizitky/Odeslat vše což připojeno přes infrák (kabel nemam) vytvoří v přijímacím adresáři soubor Whole phonebook.emy nebo tak nějak a je zazálohováno!!! Žádnej soft není potřeba!!!
0/0
29.4.2002 12:02

l.j.d.

Re: Ericsson je ještě lepší než tušíte
moc se v tom neorieňtuju ;o) (mám též R520m).. ale zajímalo by mě, jak pak bez softu data dostáváte zpět do telefonu. tedy hlavně by mě to zajímalo u kabelu, protože mám v plánu si ho koupit..
0/0
29.4.2002 15:55

Jirka

Re: Ericsson je ještě lepší než tušíte
Právě jsem to zkoušel - je to ještě lepší než jsem tušil , jenom pokud se spletu a nezapnu na telefonu Příjmout Vizitky, tak mi to vytvoří duplicity. Teď ještě najít nějaký program na editaci nebo alespoň zběžné zobrazení - Notepad neí špatný, ale je to trochu nepřehledné a AdressBook z Windows je příšerný.
0/0
29.4.2002 18:26

Petr Mrázek

Neoriginal soft?

Jak už článek zmiňuje, jsou originální programy určeny pouze pro koknkrétní typ případně skupinu telefonů.

Pokud někdo používá více různých telefonů, nezbývá mu než použít třeba APDS (viz http://www.p-emtech.cz/apds.html), který umí mnoho značek a typů a ve verzi PRO lze přenášet i data vícepoložkových telefonních seznamů mezi různými značkami (samozřejmě v rámci omezení, která dané telefony mají).

0/0
29.4.2002 11:47

Mocoft

nee
Uz jsem se lekl, ze by SONY uverejnili FoneSync PRO 4.0 ftp://sonymobile.serveftp.com/FoneSync/FoneSync%204.0.243.zip. Jasne, ze tam nic neni!
0/0
29.4.2002 10:45

Petr Mrázek

Re: nee
Zkuste http://www.cmdj5.host.sk/
0/0
29.4.2002 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.