Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké máte zkušenosti s véčky? Máte véčko nebo si ho hodláte pořídit?

Zdá se, že současné evropské tvary mobilních telefonů jsou již překonané a že budoucnost patří rozvíracím telefonům – takzvaným véčkům. Existuje několik dobrých důvodů, proč byste si jako příští mobil měli véčko pořídit, ale nemusíte nad nimi přemýšlet. Výrobci již rozhodli za vás.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

benny

mobile phone housing/faceplate

We are making Mobile phone accessories like mobile phone

Housing/Fascias/faceplates and wholesale mobile phone Case/pouch & holder, mobile phone,Flashing, mobile phone Hands free, mobile phone Antenna,mobile phone Keypad,mobile phone Charger,mobile phone Battery, mobile Data Cable.welcome to view our website www.anshengda.com/e_index.htm,If you have any request, please don't hesitate to contact us at business2business@126.com

0/0
15.9.2004 11:11

Ivy

YRD mobile phone parts!!!
Dear Sir or Madam: We are Shenzhen YRD Industry Co.,Ltd in Shenzhen, China. We have been specializing mobile phone parts and accessories for many years. Our main business line is: housing, lcd, battery, charger, cable, PA, and so on. We have exported large goods to USA, Europe, Mid-east, Australia, etc. And we have establish good credit in our world clients circle. Our principle is " good quality, good price, good service". We are sincerely hope can build up long term business relations with you! Here I list some price for your reference, pls contact me directly for your more requirements! N3310 new original LCD with board at USD3.80FOB CDMA V8160 new OEM housing at USD5.00FOB T720 new original LCD with flex cable, speaker, vibrator, at USD18.30FOB. Hope we will be a good business cooperator and reach mutual benefit. Looking forward to hearing from you soon! Best regards! Ivy sales@mobile21cn.com
0/0
7.8.2003 8:39

Original or OEM mobile phone accessories and parts

Having obtained your name and known that you are in the market for mobile phone and related accessories. I am glad to introduce us, Cameron Sino Technology Company , an experienced mobile phone accessory company to you. Main products include Housing, LCD, Battery, Repair parts, Data Cable, Leather Case, mobile phone set and so on. Sincerely hope we can build up long-term business relations to you.

Here i list some prices as below:

Nokia 8210 BLB-2 battery (Europe / Blister packing) -- USD 7.00 / Minimum order 100pcs

 
welcome contact me directly for your more requirements!
Best regards!
Mr. Longman Cheung

Cameron Sino Technology Company

TEL: +852 2426 9811      FAX: +852 2426 2911

SMS: +852 9347 3208    ICQ: 241575929

0/0
1.7.2003 13:38

ivy yao

mobile phone accessory
Dear Sir: Having obtained your name and known that you are in the market for mobile phone and related accessories. I am glad to introduce us, Shenzhen YRD Industry Co.,Ltd , an experienced mobile phone accessory company to you. Main products include housing, LCD, BATTERY,PA, CABLE, CHARGER and so on. Sincerely hope we can build up long-term business relations to you. Here i list some prices as below: N8210 Lcd with board, new and original USD4.90FOBSZ N3310 Lcd with only glass, new and original USD1.90FOBSZ Welcome contact me directly for your more requirements! Best regards! Ivy Yao Shenzhen YRD Industry Co.,Ltd Tel:86-755-83659878 Fax:86-755-83620194
0/0
17.6.2003 11:35

Cougar

EVROPA!
Kterej d**** píše takový plky?! Mě jsou z**** američani úplně ukradený, to samý se týká i těch žlutejch čongolíků z východu. Já mám svůj krásný evropský styl a nenechám si vnucovat nějaký pitomosti, jenom kvůli tomu, že je to v nějakym filmu!!
0/0
2.4.2003 15:43

hi

0/0
4.10.2002 4:50

hi

0/0
4.10.2002 4:50

hi

0/0
4.10.2002 4:50

hi

 

0/0
4.10.2002 4:50

elemarek

Stale len NOKIA
Ta nokia sa nacpe vsade aj ked sama vecka nevyraba. Musela najat inu firmu aby mohla predavat telefony podobajuce sa V. Lebo neschopna. Zaujimalo by ma preco ste tam nespomenuli aj taky Panasonic GD87 co to nieje V. A povedal by som ze poriadne nadupane. Samozrej nokia vtiera vsade aj ked telefony ma tak len na hranie a pouzivat sa daju tak jeden rok pokial su v zaruke a potom koncia v kosi. Dakujem za precitanie.
0/0
15.5.2002 22:22

Zblabunek

Re: Stale len NOKIA
Myslim si, ze todle tvrzeni o nokiich je uplny nesmysl. Pouzivam vyrobky teto znacky uz minimalne 2 roky a nemuzu si stezovat. Statisticky to jsou nejoblibenejsi telefony na trhu a ja s tim souhlasim. Spousta lidi v mem okoli nokii ma a i to je dukazem toho, ze to nebude zas takovej "shit", jak byla v predchozim komentari uvedena. Je to spolehlivy pristroj za docela slusnou cenu a designem. Navic je to prukopnikem spousty novych technologii, ktere ted ostatni vyrobci pouze kopiruji (pr. vymenne kryty, integrovana antena atd...)
0/0
2.10.2002 21:06

Re: Stale len NOKIA
Ja s nim souhlasim. Mam spoustu znamych, kteri maji Nokii a casem se u nich projevilo, ze nejsou schopni ovladat telefony jinych znacek. Ja je menim po 2-3 mesicich a nevybiram podle znacek (vlastne jo, nokie odmitam kvuli ovladani - snad odjakziva je porad stejny- stejne blby. Kvuli kazdej patakovine musis lest do menu. Nestaci zmacknout jedno tlacitko nebo si menu predefinovat) Ale kdyz to nekomu nevadi, at si ji koupi... A never tomu, ze Nokia neco vymyslela - jed se podivat do Japonska a uvidis, co bude (nejen!!!) Nokia vyrabet za par let...
0/0
12.3.2004 9:46

Nešnera Petr

Souhlas z (V)
Plně souhlasím z autorem tohoto článku.Jsem sám vlastníkem (V) a mohu potvrdit popsané přednosti a jejich výhody.Přeji mnoho sil a chuti do psaní dalších článků.
0/0
7.5.2002 15:02

Topgum

nazev
hmmm, musle - to bude mit Vlada B. radost :-)))))
0/0
16.4.2002 14:45

Samuel GSM

Jiz dnes jsou dostupné!!!
Jiz dnes jsou dostupna kvalitni Vcka, takze to neni pres pristi mobil, ale uz pristi. Ja osobne pouzivam Vcka od Motoroli uz od roku 1996 a numuzu si na ne stezovat. Jsou bomba a perfektne podtrhuji Image. Muj nynejsi je V 66 - 6 a kromne barevneho displeje a kamery ma vsechno, Co Jste jmenovali. A je k mani za 12 500 Kc to je super Takze kdo chce V tak at si ho uz dnes leti koupit je super. Jeste k tomu vizarovani V 50 - 0,75 V 66 - 0,67. To je docela slusny ne.
0/0
16.4.2002 11:19

Honza

Hodnota SAR

V začátcích mobilů s v Německu vyskytoval HAGENUK, první mobil s integrovanou anténou, který měl nejmenší vyzařování směrem do hlavy. Nechápu, proč autor tohoto článku píše, že tyto antény vyzařují zvýšeně do hlavy.

Hodně lidí dnes kloubové mobily odmítá zdůvodu větší mechanické zranitelnosti oproti tuhým, jednokusovým mobilům. Sám vlastním Motorola StarTac 130, mám občas problémy s pérem v pantu, jakoby už bylo unavené, neklape do krajních poloh.

0/0
15.4.2002 20:03

edik

re
0/0
15.4.2002 17:51

Ke krásnému výčtu pozitiv Véček přidáme pár negativ;-) 1. Rozměry- lze souhlasit s výškou, šířkou, ale tloušťka? Tu u véčka nedostanete pod 20mm! A to se jedná o špičkové modely. U Low-End počítejte s 30mm a více!!! 2. Klávesnice- souvisí s tloušťkou mobilu: čím tenčí mobil, tím nižší zdvih klávesnice! Čím nižší zdvih, tím hůře se klávesy tisknou. 3. Display- je hezké, že zobrazí 10 řádků, ale pokud tady nebudou 3G sítě(a to, že nebudou dost dlouho) je tento display k.... Např. display T68 je dostatečně veliký. Přitom T68 je rozměrově na ůrovni Samsung T100(délku kompenzuje tloušťkou)! V japonsku se velké displaye využívají výhradně k videotelefonování a prohlížení obrázků(videí). Jo a taky ke hrám;-) 4. Reproduktor- opět závisí od tloušťky přístroje. Čím tlustší přístroj, tím tlustší může být reproduktor... 5. Do Véček se blbě integruje anténa, ale to je problém výrobců... 6. Ženy a "rádoby" muži s naušničkami si "krytý" display poškrábou při prvním hovoru;-) 7. Výdrž na baterie opět závisí na tlouštce přístroje, a jelikož je přístroj malý, je menší i plocha baterie. Proto, buď bude telefon buřt nebo vydrží PRD(viz ST100, MV.50, MV.66). A to je teda pořádný argument do pranice;-) 8. Neznám Véčko, které nevrže, dosud jakýkoliv kloub začne dříve nebo později vrzat. Pokud je to kvádřík, který je dobře udělán, vrzat prostě nemůže(T68,T39) 9. Véčka svádějí umístění velkého barevného LCD, ten není zadarmo a proto(budoucí) Véčka budou vždy dražší přístroje(>10000Kč) 10.Shrnutí: lze pozorovat, že než Véčka totálně převálcují nynější telefony, budou sami zvalchována mobily, které jsou dnes ještě jako koncepty. Mimochodem řešení, jaké je použito u N7650 má také své kouzlo...
0/0
15.4.2002 17:20

Vasek

Re:

Nedá mi než trochu odporovat výše uvedeným argumentům:

1. Tloušťka - například Samsung Q100 ma tloušťku 19mm. Ale řekl bych, že tato hodnota není zas až tak směrodatná. Navíc, situace se  okamžitě změní když se telefon otevře. Pravdou zůstává, že tady není možnost zas až tak zmenšovat, aby se zajistila jistá tuhost telefonu třeba při psaní na klávesnici. Pak by se zřejme musely použít jiné materiály a tím se zase zvedne cena.  Možná to tak není, je to jen můj nazor. Tak mě napadá - možná bysme se asi divili, jaká tloušťka je při současné úrovni techniky vyrobitelná...

2. Klavesnice je jen otazkou zvyku. Kazdy do mobilu  nemusi mlatit jako do mechanickeho psaciho stroje. Vetsinou staci jen lehky dotyk.

3. Displeje, hmm, a k cemu se pak davaji displeje s velkym poctem radku do "obycejnych" telefonu. To bysme mohli zustat u 1-2 radku.  Je-li v těchto telefonech implementovaná Java, jsme už zase někde jinde...

4. V tomhle nejsem odborník, ale řekl bych, že spíše záleží na konstrukci reproduktoru než rozměrech.

5. Anténa - věčný rozpor. Některým lidem vyhovuje, jiným ne. Záleží jen na vkusu a požadavcích.

6. Stejný problém je u všech telefonů. Displeje Véček jsou chráněné pouze v klidovém stavu, tj. když jsou zavřené. Navíc je tenhle displej vypnutý a tak šetří baterii. Informace o volajícím..., poskytuje v dnešní době většinou druhý, energeticky méně náročný, displej.

7. Tento argument uznávám. Ale i tak výdrž okolo 3 dnů je pro spoustu lidí dostatečná. Baterie stejně vždy dojdou ve chvíli, kdy to nejméně potřebujeme.

8. Kus od kusu je to jiné. A o nevrzajícím kvádříku by mohli vyprávět někteří majitelé Siemensů a Nokií své...

9. Trochu zkreslené. Ono to souvisí s tím, že u nás Véčka nejsou zas až tak rozšířená. V Asii je to jiné a prodávají se i velmi levné modely. Navíc s rozvojem barevných displejů půjde dolů i jejich cena.

10. Kdo koho převálcuje, ukáže čas. Vkus lidí se liší a výrobci se stejně budou muset požadavky zákazníků. Nikdo přece nikoho nenutí, aby si koupil véčko. Osobně si myslím, že tato koncepce má daleko větší budoucnost než klasické telefony.  Jestli jsem použil argumenty podobné tomuto nebo jiným článkům, tak se omlouvám a podotýkám, že je zde jen a jen můj vlastní názor...

0/0
16.4.2002 9:10

Ivy

mobilep hone parts cooperation
Dear Sir: I am glad to introduce us, Shenzhen YRD Industry Co., Ltd, an experienced mobile phone parts and accessories company to you. Our mainly business line include mobile phone and mobile phone parts. Such as housing, LCD, PA, battery, charger, data cable, and so on. And we can produce date cable, battery, as per your instruction. Our products have exported to USA, England, Poland, Hungary, Russia, Germany, UAE etc. And we have established well reputation in our clients as our high quality products and best service. Our principle is offer you " excellent service, reliable quality, and competitive price " And welcome visit our website www.mobile21cn.con get more information about our products. Pls don't mind inform me for your any demands and I will offer you the best price after receive your specific requirements. Sincerely hope we can cooperate in near future~! Best regards! Ivy
0/0
12.3.2004 9:23

www.hajzlove.cz

Si ještě dlooouho počkáme
Jestliže to teď přichází do Německa, tak odhaduju, že k nám tak za rok a ještě cena bude jen pro pár vyvolených. Japonci si s tim volaj už roky.
0/0
15.4.2002 15:09

Tomáš Kapler

A co na tři díly

Mýslím, že časem se objeví ještě typ, který bude mít tři díly, to totiž umožní skladovací velikost ještě o 12% zmenšit, resp. o 12% zvětšit využitelnou výšku při rozevření. Dále se objevilo řešení pro umístění repráku uvnitř displaye, tj. můžete mít display až nahoru. Do roka mají být na trhu nabíjecí články na vodík, které ještě dále umožní zmenšit telefony.

Ale přesto se nedomnívám, že by budoucnost byla v Aluminiu, tedy ve véčkách. Bluetooth nám umožní mít telefon v podstatě jakéhokoliv tvaru kdekoliv a mít jenom mini bondovku (tuším nejlehčí má asi 20 g!)

A klávesnice bude na ruce (rozjížděcí do boku). A hlavně už budou (alespoň pro anglosasy) řešení pro rozpoznání hlasu, takže klávesnice ani nebude potřeba.

Možná také zapracují operátoři a vynaleznou fígl - SVM (short voice message) - namluvíte zprávu a pošlete ji někomu, který si ji přečte kde chce kdy chce, přijde mu třeba automaticky přes GPRS.

Jinak véčka znám a mám rád (ale nesnáším ovládání motorol, takže čekám, až to budou dělat jiní výrobci). Neskřípou (existují ale samozřejmě šmejdy), nevýhoda je zejména u žen - škrábou si display o náušnici.

0/0
15.4.2002 14:22

tomh

V a co o nich nevim a nestydim se zeptat
Protoze jsem zadne V nikdy v ruce nemel, rad bych slysel od znalcu, jak jsou nejcasteni vyreseny tyto vlastnosti: Jaky je uhel otevirani (fix treba na 160 stupnu, nebo vice poloh, nebo volny uhel az 180 ap) Rozevírá se pruzinou (vzdy)? Jak se Vecka cpou do pevne HF? Otevrena (klavesnice ve vzduchu?) Nebo i zavrena? (druhy displej a hlasove ovladani by to umoznovaly...)
0/0
15.4.2002 13:34

Re: V a co o nich nevim a nestydim se zeptat

Otevitaci uhel je u kazdeho Vecka trochu jiny ale pohybuje se tak od 140-155 stupnu.

vzdy se rozevira pruzinou samozrejme i pri zavirani to same.

U HF jsem se setkal jen s takovym resenim, ze se kabel od HF zasune z horni strany kde je konektor, to kvuli tomu, aby se dal pohodlne hovor v pouzdre a pripojeny na HF prijmout nejcasteji tlacitkem umistenym nahore. Takze nemusite ani vyndavat mobil z poudra.

0/0
27.1.2003 20:46

Svatopluk Hříbek

Sice je Véčko asi výhoda, ale na druhou stranu proto je tolik druhů telefonů, aby si uživatel mohl vybrat. :-)

 

Kanárské ostrovy On-line - http://kanary.euweb.cz

0/0
15.4.2002 12:57

Přemysl Souček

Redakce o korekturách
Vážení čtenáři, omlouváme se za gramatické chyby, na které jste nás upozornili. Korektora naše redakce má, leč tentokrát zjevně neměl dobrý den. Pohovoříme s ním o tom. Přemysl Souček vedoucí redakce Mobil.cz
0/0
15.4.2002 11:08

Nick

Re: Redakce o korekturách
Do hlavy ne!
0/0
16.4.2002 7:58

JayCee

Velké telefony
Taky mi přijde, že poslední dobou nikdo nevyrábí skutečně ergonomické telefony "pro starší", jak to tu označil anonym pode mnou. V Asii tento problém řeší výrobou tenkých a relativně velkých telefonů, které na našem trhu moc nevidíme... Přitom pro většinu lidí ve věku od 50ti let je Fizz, N5110, 6110, Mot D160 atd. přesně ta pravá velikost telefonu, displeje a kláves...
0/0
15.4.2002 10:08

Ruafo

Re: Velké telefony
Eriky z řady A taky byly docela dobrý pro tenhle účel (ale to je asi věc názoru)
0/0
15.4.2002 15:39

JayCee

Funkčně zaostalejší?????

Autor asi v životě neměl v ruce véčko od Samsungu. Jinak by nenapsal takovou blbost, že jsou "véčka funkčně zaostalejší". Samsung A-100 je z hlediska množství a kvality funkcí na úrovni N8210. A třeba kalendář má dokonce o něco lepší... 

Jinak souhlasím s tím, že miniaturizace telefonů vede jednoznačně k budoucímu růstu podílu véček na trhu. Moje N8210 se mi sice líbí víc, ale nakonec zřejmě u nějakého "panťáka" taky skončím

0/0
15.4.2002 10:03

narocni uzivatele v evrope??????
Par mych znamych me povazuje za "odbornika na mobily" (nevim, jak k tomu prisli ... ;) ). A kdyz shrnu jejich pozadavky a pripominky jsou v celku stejne: 1. Velky display (i s horsim rozlisenim). 2. Velka klavesnice. 3. Pouze zakladni funkce + jednoduche ovladani 4. Primerena cena. 5. Celkove velky pristroj. - Zhruba v polovine (ne-li vice) pripadu se jedna o telefon pro starsi lidi. 6. A kdyz by to hezky a prijem cvrlikalo ... tak bych doporucil i trochu priplatit ... ;-) A ja nejsem schopen zadny takovy mobil nikomu doporucit, protoze o zadnem takovem nevim. Posledni idealni pristroj byl Phillips Fiz a (jeste prijatelna) Nokia 5110 a par starsich Motorol ... Vetsinu lidi prilis mnoho funkci spis odrazuje od uzivani (resp. koupi) pristroje. Myslim, ze by bylo dobre, aby si lide o marketingu polozili otazku, pro koho navrhuji pristroje a sluzby ... . Protoze zatim jsou to sluzby a pristroje skutecne spis pro "technoidy" ... (ted trochu prehanim). Myslim, ze to maji v te Asii podchycene skutecne lepe ... hm ...
0/0
15.4.2002 9:37

Glumicek

Nechci Vecko....!!
Doufam ze vecka nebudou v budoucnu jedinou volbou.... fuj , nemame je radi osklive viklajici se panty..
0/0
15.4.2002 9:26

Vlado

Korektury
Pravopis je problémem mnoha serverů. Skandální je, že některé servery, vč. těch nejvýznamějších, bez mrknutí oka ponechávají hrubé gramatické chyby i v titulcích článků, a to i např. týden na hlavní stránce. Přesto že je upozornite, přesto že jim připojíte i odborný výklad;-). Je to v lidech.
0/0
15.4.2002 2:21

Vlado

Re: Korektury
Pokud někdo publikuje článek, který čte relativně mnoho uživatelů, korektura je nezbytnou časovou investicí. I já jsem tak nyní učinil a opravuji překlep ve výrazu "významnější".
0/0
15.4.2002 2:25

Pepa Jetel

Re: Re: Korektury
Kdyz uz, tak uz. Prestoze se pise bud dohromady, nebo se tam dela carka: Presto, ze...
0/0
15.4.2002 10:34

petr

korekce
jiz jsem jim tuto sluzbu nabizel, zatim nikdo neprojevil zajem!
0/0
15.4.2002 1:53

Michal

Čeština na mučidlech

"čistokrevná véčka. Ty jsou totiž malé i velké současně"

Správně: Ta jsou totiž malá i velká současně.

"zdaleka nejideálnější"

Přídavné jméno ideální se nestupňuje. Takže ideální, nic víc.

Přimlouvám se za to, aby autoři článků na tomto serveru dali před publikací přečíst článek korektorovi. Nebo si ho aspoň přečetli sami.

0/0
15.4.2002 1:03

Petr

Re: Čeština na mučidlech
to jste asi jeste nevideli mobilmag.cz. tam kdyz sem cetl nakej clanek tak i ja, takovej analfabet sem se malem poblil.
0/0
15.4.2002 11:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.