Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je podle vás cena za volání na Paegas Asistent odpovídající nabídce a kvalitě poskytovaných služeb?

Když zavoláte na Paegas Asistent z mobilu v síti Paegas, zaplatíte deset korun za minutu. Pokud ale oželíte některé služby a zavoláte z jiné sítě (mobilní i pevné), výrazně ušetříte – zaplatíte totiž jenom za hovor do sítě Paegas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

V tomto clanku jsou nesmysly!!!
Pokud volate na PA z jine site, jsou dve moznosti: pres 0603 123 333, pak Vam ale poskytne POUZE cislo site Paegas. Pokud ale chcete i ostatni zminovane sluzby (cislo pevne site, jizdni rady atd.), je mozne volat 1183, ale POUZE z pevne site. Tam uz je zvlastni tarif. Doporucil bych autorovi tohoto clanku, aby se nejprve lepe informoval.
0/0
11.4.2002 7:12

Rostislav Kocman

Re: V tomto clanku jsou nesmysly!!!

Milý Petře,

informoval jsem se a taky jsem vyzkoušel volání ze všech sítí (za pevné jenom ČTc). A je to přesně tak, jak píšu v článku s tím, že občas ukecáte pracovníka PG Asistenta, aby vás přepojil a poslal vám číslo textovkou (oficiálně to nejde, ale občas to udělají). A vždy jsem hledal telefonní číslo, které není ani v síti ČTc, ale GTS, je to restaurace a je špatně zapsaná v databázích restaurací na PG Asistentu, takže vedle ní musel pracovník vyzkoušet i telefonní seznamy jiných sítí.

To vše za standardní tarif do sítě Paegas.

0/0
12.4.2002 14:51

Luboš

Na asistent to jde i s OSKARTOU
Na službu Paegas asistent ( ač mám tarif Paegas 400) volám vždy s OSKARTY a využívám informace o tel. číslech. V článku není pravda že propojení funguje pouze u Paegasu. Když zavoláte s OSKARTY tak Vás propojí, popřejí Vám uspěšný den a během pár vteřin Vám pošlou SMSkou požadované tel. číslo .a na Oskara. a je za 6,80 a ne za 10 kč jak u Paegasu. Tomu se říká marketing. Jak je to u placených tarifů u Oskara tak to nevím. Pak je možná hovor i za 3 Kč.
0/0
10.4.2002 21:37

Vojtěch Cham

Mobil Extra za korunu
Proč redakce neotevře také diskuzi pod tak kontrovezním článkem jako je vůle či nevůle upsat se na dva roky jen z důvodu "hypotetické" slevy za aktivaci, tedy na něco, co takovou cenu ani zdaleka nemá a konkurence to poskytuje zadarmo? Možná by redakce získala pár zajímavých komentářů, co si o tom čtenáři myslí...
0/0
10.4.2002 14:49

Pavel

Kvalita Paegas Asistent
Mozna by stalo za to zamerit se na provereni kvality asistencnich sluzeb - pouzival jsem Paegas Asistent na zjistovani tlf.cisel, ale sluzba je casto na 2 veci - prijde mi, ze dava stara cisla a napr. co se tyce Zlatych stranek, tak pouze cisla z bile casti. Jinymi slovy - jiz tuto sluzbu nepouzivam.
0/0
10.4.2002 12:03

Vojtěch Cham

problém zvaný PROPOJENÍ
... spočívá v tom, že by to nemělo být účastnické číslo z rozsahu čísel 0603 - xxx xxx, která jsou výhradně účastnická. Jedná se jednoznačně o asistenční službu, tedy číslovací plán jasně stanoví, jaké číslo by pro tuto službu mělo být použité. ČTÚ by měl zahájit správní řízení z důvodu porušování číslovacího plánu a donutit T-MOBIL službu přečíslovat. Potom by taková služba mohla být nabídnuta v rámci propojení a také cena by musela odpovídat nákladům. Volání z ostatních sítí by se sjednotilo a bylo by to. Pokud by mi T-MOBIL účtoval za tento hovor na "účastnické" číslo jinou sazbu než má uvedeno ve svém ceníku (jako, že to dělá, ale já Paegas nevyužívám) ... potom doporučuji všem, kteří zavolali na Assistenta a nesouhlasí s cenou ať reklamují účtovanou cenu a dožadují se u ČTÚ vyřízení své reklamace. Budou úspěšní.
0/0
10.4.2002 11:04

Pedro

Asistenta jsem použil jen jednou a naposled
Asistenta jsem použil jednou loni, když jsem chtěl vyhledat změněné telefonní číslo v síti Telecomu, tak jsem té ženské řekl, co chci a ona, že to pošle smskou... čekám a čekám a vlastně čekám dodnes. Když jsem ten hovor chtěl reklamovat na helpline, tak mi řekli, že si mám poslat písemnou reklamaci, tak jsem odolal touze poslat je do pr... a vybodl se na to, od té doby to nepoužívám. Navíc nechápu, když jsou ti jejich asistenti tak neschopní, proč zdražili volání na infolinku telecomu na stejnou úroveň, tam mi totiž to číslo aspoň řeknou...
0/0
10.4.2002 10:04

Hanba !!!
Jsem uz 2 roky zakaznikem Paegas a nestacim se divit, jak to (z cenoveho hlediska) s puvodne skvelym operatorem jde do ... Zacalo to zrusenim bonusu na dobijecich kuponech. Nastesti konkurence tlaci a proto je ted na Twistu o vikendu volani za korunu. Bohuzel je to jen dalsi trik, jak nalakat dalsi zakazniky. Ze by se taky operator staral o ty stavajici? Hlavnim cilem pry je ted zvyseni ARPU. Ale asi nikdo uz se nezabyva tim, ze mensi ARPU je lepsi nez zadne ARPU. Zvyhodnovani urcite skupiny zakazniku oproti jinym? (vikend tarif Twist/pausal) Kde to jsme. Mam sice Twist, ale tyhle manyry jsou opravdu prapodivne. A to, ze je nejaka sluzba levnejsi pro volani z konkurencni site - to vymyslel nekdo primo hlavou. Vzhledem k vysi cisteho zisku by sluzba 333 mela stat jako normalni hovor, tim nemam na mysli speciality jako tlumoceni. Protoze zakaznik plati a je lepsi, nez kdyby platil konkurenci. Jsem velmi zvedavy na dalsi vyvoj cen hovorneho. PS:Vazeny T-mobile, opravdu nemohou byt SMS z Twistu na T-mobil levnejsi? Vzdyt prenos je vicemene v ramci rezijnich nakladu!!!
0/0
10.4.2002 9:43

Re: Hanba !!!
Presne tak jediny ceho Pekac za roky svy existence dosah jsou zvyseny zisky a zvysena nespokojenost uzivatelu. A kdo zaplati ten tunel? Ja ne pac prechazim na Oskara. Tam vedi jak se maj k zakaznikum chovat. Kazdej chce samozrejme zisk ale nekdo je fakt nenazranej. A sluzby i obchodni strategie Oskara mi pripadaj na velmi vysoky urovni. Mozna s tim Tymobajl neco udela uvidime.
0/0
10.4.2002 9:56

Brůča

To nemá chýbu!
  Není nad to si ráno přečíst, jak se mnou zase někdo vydrbal. Nejenže jako zákazník Paegasu s tarifem P-200 platím o 150 procent o výkendu vice než s twistem, ale ještě tohle. Jenže telefon potřebuji k obživě a změna tel. čísla by mě připravila o větší část zákazníků.  Jestli to ovšem takhle půjde dál, tak se taková změna asi přesto vyplatí. Nejkrásnějsí je to, že si půjdu koupit oskartu abych si mohl zavolat do vlastní sítě na informace o vlastních číslech levněji - to absolutně nemá chybu!! Raději ani nebudu citovat nějakej jejich reklamní slogan, musel bych si při tom zlámat prsty na klávesnici!!
0/0
10.4.2002 7:54

Pavel

Re: To nemá chýbu!

Přesně stejné dilema jsem před časem řešil také. Nechtěl jsem přijít o zavedené číslo a zákazníky kteří jej znají.

Naštěsti Peages (jediná chvála po letech nespokojenosti) zavedl možnost změnit tarifní program na kartu Twist. Což jsem hned učinil.

Nyní používám ostatní dva operátory a jsem nadmíru spokojen. Vhodnou kombinací tarifu ušetřím až 50% nákladů a služby i chování jsou také znatelně lepší. Twist mám nyní jen pro příjem. 

V aktivaci u Paegase viděl i určitou výhodu pro možnost používání Ebanky. Tam jdou ovšem také cestou na...ání zákazníků a tak jsem i tuto zavčas opustil.

A to jsem ještě netušil, že Paegas získá nový, překrásně znělý název "Týmajbl"

Je to ale svým způsobem dobrý počin, protože okřídlený koník Paegas si nezasloužil takovéto zneužívání.

 

 

 

 

0/0
10.4.2002 8:47

avrichter

Re: Re: To nemá chýbu!

si představte, že někteří debylové ( a budu konkrétní: Fugaz a Kubrt ), přešli k   :-)  . A celá naše famíliee u Týmobajlu!

No bé je správně: pivo mě přijde zase o 3 kačky dráž. Leda žebysem jich vypil 7. Potom by to bylo 2,8347582563 (Kč).

AVR v.r.

(Kurňa, my socky.........)

0/0
10.4.2002 11:20

Re: Re: Re: To nemá chýbu!
teď sem si spoměl : ještě Fábor
0/0
10.4.2002 11:22

avrichter

Re: Re: Re: To nemá chýbu!

2,915345548792.

"U Antona" zdražili z 16 na 17. A "U mnicha" taky, ale inak. Sem zvědav na ostatní. Fakt to vypadá, že si budu muset udělat "U avr v.r.". Jako Skuplík. Milan. Ve sklepě, co mě tam minule vyhodili, prý jsou sauna. Tak tam už nigdy (2 měsíce) zase nepůjdu.

To je mobil.cz?

AVR v.r.

0/0
10.4.2002 11:56

avrichter

Re: Re: Re: To nemá chýbu!

si stačim sam

Buty:PPoommaalluu:To je debil

0/0
10.4.2002 12:00

Petr K.

Re: To nemá chýbu!

Jo jo, mě ten článek taky dostal, nechápu jak je možné že jsem na to dosud nepřišel sám. Mám totiž také PG-200 ale již dva roky používám také druhý telefon ve kterém  mám Oskartu (tenkrát mě PG k tomu nákupu dalšího telefonu donutil když v mém městě začaly být dlouhodobé potíže s  jeho signálem, no nyní mají aspoň zákazníci na výběr z více čísel a když jedu pryč tak netahám dva telefony ale Oskartu většinou přesměruju na PG).

Paegas Asistenta nepoužívám často ale občas přeci, a je fak paradox že zaplatím prakticky více než jednou tolik za využití asistenční služby ve vlastní síti než když ji využije zákazník z konkurenční sítě, to tedy fakt nechápu.

0/0
14.4.2002 17:45

czbird ...

A jak je to s volnyma minutama?
A co kdyz budu volat na Asistenta treba v ramci svych volnych minut na Oskarovi? Pak se to uctuje jak?
0/0
10.4.2002 7:43

Rostislav Kocman

Re: A jak je to s volnyma minutama?
Provolané minuty se vám odečtou z volných minut, pokud máte tarif, kde platí volné minuty pro volání do všech sítí
0/0
10.4.2002 10:38

Vojtěch Cham

Re: A jak je to s volnyma minutama?
Volné minuty se u ET i u OS podle mne vtahují i na odchozí volání do jiných mobilních sítí. I když příliš logiky mi to nedává ... proč je volná minuta u Oskara za v průměru 1,80 Kč/min (dělím poplatek 550 Kč měsíčně 300 volnými minutami) a přitom náklad je pouze za propojení 3,66 Kč/min. vyplývá mi z toho, že z důvodu vysoké ceny za propojení buď bude s touto dotací brzy utrum, nebo musí brzy dojít k dalšímu výraznému snížení za propojení hovorů do mobilních sítí.
0/0
10.4.2002 11:11

czbird ...

Re: Re: A jak je to s volnyma minutama?
No dobre, a jak se potom prevadi "cena hovoru" na delku pripojeni? Priklad, kdyz bude cena sluzby asistenta 20Kc, jak mi to potom bude nauctovano jako klientovi jine site??
0/0
10.4.2002 11:48

Karel

Re: Re: A jak je to s volnyma minutama?
Az ti potece do bot a nebudes mit na hovory, tak si vyber z ok karty a jedes dal http://www.paegas.biz/article.php?sid=113 
0/0
10.4.2002 12:09

Vylijem Ujetý

P-Mobil
Výborný příspěvek, Pekáč jistě bude mít radost
0/0
10.4.2002 0:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.