Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jake jsou vaše zkušenosti s připojováním Nokie 6310 k počítači?

Nejnovější manažerská Nokia se bez složitých dodatečných instalací mnohdy nedokáže spojit s počítačem. Ovšem při zakoupení tohoto mobilu vás na potíže telefonu nikdo neupozorní. Je chyba na straně Nokie, nebo za to může někdo jiný? Naštěstí můžeme přinést návod, jak z modelu 6310 dostat opravdu plný výkon. Oprava: Systémová chyba způsobila, že dnešní článek o potížích telefonu Nokia 6310 vyšel v nesprávné (vývojové) podobě. Všem čtenářům i firmě Nokia se omlouváme. Nyní zde již najdete správnou verzi textu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

009689730381

koookooo
0/0
31.1.2004 12:21

Maros

Nokia 6610 a Ir port
Nazadar, prosim pomozte mi, nedari sa mi spojazdnit prenos cez Ir na 6610.... Vsetko som nainstaloval, len proste pod XP v notebooku nemam v Phone and modem options tab "Standard modem over Ir link" a uz som fakt bezradny ako to tam mam kopnut, aby som mohol updatovat ten blby driver..... prosim, pomozte, potebujem si tam skopirvat cely phone ook, nemam ani jedno numero....odpiste pliz na e-mail, nechodim moc pravidelne na tento web. este raz dik. Maros
0/0
5.8.2003 10:46

Martin

Velký problém DLR-3P+6310i+Win98

Pánové, většina z vás tady má problém s IRDA a WinXP, moje konfigurace je přesně opačná:

Ve Win2000 funguje vše v rámci možností Nokie dobře.

Ve Win98 po připojení telefonu ke kabelu vše zmrzne, po CTRL+ALT+DEL vidím, že msgsrv "neodpovídá", prostě zátuh. Odpojím telefon a vše je opět v pohodě. Až na to spojení s telefonem, že :-/

Nemáte někdo podobný problém nebo lépe řešení?

Dík, Martin

0/0
25.1.2003 12:52

Jirka

6310i a WinXP přes infra

Nejdřív snížit rychlost infrapřenosu (viz. příspěvek Pavel - Mám to).

Po zapnutí infra na telefonu si ho XP najdou a nainstalují automaticky modem.

Instalovat Nokia Modem Options z CD z příslušenství telefonu.

Další převzato z internetových stránek nokia:

If you are using Windows XP you need to update the Nokia 6310i infrared driver after installing the Nokia Modem Options.

Updating the infrared driver:

1. Open Control Panel and select Phone and Modem Options.

2. In Phone and Modem Options select the Modems tab. In the Modems tab, select Standard Modem over IR link, and click Properties. (tel. musí být připojen přes infra)

3. In the Standard Modem over IR link Properties dialog box select the Driver tab, and select Update Driver.

4. Hardware Update Wizard opens. Select Install from a list or specific location (Advanced). Click Next.

5. The next dialog asks you to choose your search and installation options. Select Don't search. I will choose the driver to install. Click Next.

6. The next dialog asks you to select the modem you want to install. Select Nokia 6310i. Click Next.

Click Finish when the installation is complete. The Nokia 6310i (IrDA) modem is now visible in the modems list. Click OK to close the Phone and Modem Options window. The Nokia 6310i IrDA modem can now be seen in the Installed Nokia Modems list in the Nokia Modem Options Control Panel applet.

0/0
21.12.2002 14:48

6310i a WinXP přes infra

If you are using Windows XP you need to update the Nokia 6310i infrared driver after installing the Nokia Modem Options.

Updating the infrared driver:

1. Open Control Panel and select Phone and Modem Options.

2. In Phone and Modem Options select the Modems tab. In the Modems tab, select Standard Modem over IR link, and click Properties. (tel. musí být připojen přes infra)

3. In the Standard Modem over IR link Properties dialog box select the Driver tab, and select Update Driver.

4. Hardware Update Wizard opens. Select Install from a list or specific location (Advanced). Click Next.

5. The next dialog asks you to choose your search and installation options. Select Don't search. I will choose the driver to install. Click Next.

6. The next dialog asks you to select the modem you want to install. Select Nokia 6310i. Click Next.

Click Finish when the installation is complete. The Nokia 6310i (IrDA) modem is now visible in the modems list. Click OK to close the Phone and Modem Options window. The Nokia 6310i IrDA modem can now be seen in the Installed Nokia Modems list in the Nokia Modem Options Control Panel applet.

0/0
21.12.2002 14:36

David Sasin

Jsem v tom...

Tak jsem rovnez koupil Nokii 6310, ve verzi 6310i. Rikal jsem si, ze to snad nebude tak hrozny. A je. Originalni software jsem nainstaloval bez problemu, mam verzi 4.5, a 6310i to taky hned po zapojeni infrared komunikace bez problemu naslo. A u tohoto jsem zkoncil. Telefon vidi, ale za doprovodu zajimavych zvuku se neustale aktivuje a deaktivuje spojeni, pricemz nejsem schopen ani z jedine aplikace dodaneho Nokia baliku s telefonem navazat spojeni. Abych upresnil situaci, zkousim to jak pres kabel, tak pres IrDA a to na WXP proffessional ed. Zkousel jsem i snizovani rychlosti komunikace, ale nezaznamenal jsem zadne zmeny. Asi uz je tady toho dost, ale paklize je muj pripad v necem odlisny, ci vas napada, v cem by mohla byti chyba z me strany, prosim poradte.

Mimochodem, chapu - li spravne, nemusim instalovat nastaveni modemu, pokud nechci telefon pouzivat jako aktivni modem, ze ne? Doufam ze nainstalovani tohoto ovladace neni nutne i pro komunikaci s PC jaoko takovou.

0/0
27.11.2002 23:33

Kamil

N6310 x W2K SP3

Rád bych Vás všechny poprosil o radu. Mám Nokii 6310i FW 4.8 a marně se ji pokouším připojit přes infraport k Windows 2000 Service Pack 3. Nainstaloval jsem si modem z CD, stejně tak jsem si nastavil samotné připojení v notebooku. Potom jsem narazil na informaci, že tuto záhadu řeší patch, který lze stáhnout z http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/security/q252795/default.asp. To jsem také udělal nicméně po instalaci mi systém nahlásil, že tento patch je určen pouze pro W2K SP 2 a instalace je zrušena.

V praxi to vypadá tak, že PC detekuje 6310, ale nedojte již k vytáčení spojení a nahlásí se, že modem není připraven. Dokázal byste mi někdo poradit jak tento problém vyřešit s SP3? 

0/0
9.10.2002 13:15

Michal Jelínek

6310 FW 4,31

Prosím víte někdo o nějakých chybách v FW 4,31?!  (u 6310 ne-íčkový)

Poraďte prosím

díky

0/0
22.9.2002 13:41

Miroslav Král

Nabídka

Prodám dobíjecí stojánek pro Nokii  6210,6310,6310i. Cena 500,-Kč.

Přidám jako bonus štítky motivace býk a ornament květina.

0/0
6.9.2002 22:25

pavel

mam to
po nekolika tydnech hledani chyby umim rozchodit komunikaci 6310 s notebookem na W XP pro. Neporadil ani paegas, ani nokia (vcetne noveho firmware)... telefon byl vzdy videt na chvili, ale hned se zase odpojil. GPRS modem k nepouziti. Dnes me napadlo snizit rychlost infraprenosu ve windows a hele, razem to funguje naprosto bez problemu... Kdo nezvladne, rad poradim. Pavel
0/0
21.8.2002 16:53

michal

Re: mam to
sice mam W 98 a 6310, ale to s tim snizovanim prenos .rychlosti by me zajimalo, protoze mi to taky vubec nejde... diky za jakoukoliv pomoc !    :-(
0/0
4.9.2002 17:56

Pavel

Re: mam to
v 98 je to stejne jako u XP, zkus ovladaci panely, infracerveny prenos a maximalni rychlost nastav na 115k. me to spolehlive pomohlo, zkousel jsem to na 98 i XP ... ted uz 98 nemam, takze presnou cestu nevim, ale muzu se kouknout, jestli budes chtit... Dej vedet, jestli to pomohlo. Pavel
0/0
4.9.2002 20:52

elza

Peripetie s infra PC a N6310

tak po dlouhem hledani na netu /u finu, americanu .../ jsem musel nakonec najit vyrobce IrDa chipu infra zarizeni, kde jsem stahnul novy soft /bylo tam vyslovene napsano pro ty, kterym nefachci win 98 a nokia 6310/. Pak jsem celou komunikaci zprovoznil diky nove stazenemu softu od nokie /Pc Suite 4.5a tusim/, nicmene me mrzi, ze tam neni moznost stahovat kalendar, navic to vypada, ze mam v pr.... pamet telefonu, protoze tu to proste nenacte /asi to souvisi s vypadkem celeho seznamu mobilu asi pred 14 dny/, ani web kopir nejde.., pouze data ze simm jdou jakz takz prenaset obousmerne. Nova verze PC suite 4.8 na 6310 nejde, pada pc, je tedy opravdu urcena pro 6310i nebo mi uz z toho asi umira pocitac... :-(

Snizil jsem rychlost prenosu dat vsude, kde jsem mohl, mozna i tim je mozne,ze jsem to zprovoznil. Diky :-)

Jo a kdyz jsme u tech 6310, prestaly se mi po vypadku telefonu /300cisel out../, ktery jsem zpusobil tim, ze jsem si hral se zaznamnikem /holt dynamicka pamet../, zobrazovat volane hovory hlaskou "Seznam neni pripraven !" Prijate taky nesly, ale po vymazu zbytku prijatych uz to snad jde. Zvlastni pritom je, ze po odchodu meho seznamu zustala pamet na stejne velikosti, jako predtim, to vypada, ze ty cisla v tom tel.nekde mam?! No, necham to pro kone, ty maj vetsi hlavu... Michal

0/0
5.9.2002 16:56

Biskup

Nokia 6310 a PC Suite 4.5a pod WinXP
Ja vlastním nokiu 6310 asi od apríla 2002  verzia Frim. 4.20 a PC Suite z originálneho CD mi cez IRmare 210 pripojené na com2 šlape úplne bez problémov aj pod WinXP Profesional CZ. Jediné s čím si neviem dať zatiaľ rady je te blbý modem. Všetko sa zinštaluje ale do systemu nemozem dostat Nokia modem. Skúšam ešte software pre Nokiu 6310i lebo ak som dobre čítal mal by podporovať aj Nokiu 6310. No uvidím.....
0/0
2.8.2002 19:47

INERT

nokia chce ale pocitac nechce
skusenosti z nokiou pri pripojeni k pocitacu su srdcervuce. 6210 mi isla v pohode zato 6310 IrDa mi nejde a kamel funguje ale s problemami
0/0
2.8.2002 17:25

pavel

Re: nokia chce ale pocitac nechce
kabel - spatny firmware, nechte si jej aktualizovat, IR snizte rxchlost prenosu a vse bude OK.
0/0
21.8.2002 16:55

našrot

Nefunguje??
Tak mě narozdíl od článku propojení přes normální widle a IR port šlo normálně napoprvé, ovšem z PPC se nepřipojím na net ani horolezeckou karabinou... telefon vytočí číslo (pro GPRS), autorizuje se a pak se odpojí s hláškou "dočasná porucha sítě" a na PPC suše "disconnected"... máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Nastavení telefonu i PPC je přesně podle návodů, z nokie se mi nikdo neozval, s Pageasu i v neděli v 8 večer, když jsem jim poslal urgentní mail, ale moc mi neporadili...
0/0
11.7.2002 20:05

Tomas Vesely

N 6310i a IrDA
Vubec se mi to nedari pripojit, nemate nekdo s timto problemem zkusenosti. Piste na mail. Diky moc
0/0
8.7.2002 18:43

MontyJack

IrCOMM patch

Zdravim, vazne nemam nervy na support.microsoft.com  a nebo jsem totalne mimo. Nemate presnej odkaz na ten IrCOMM patch? Nebo nemuzete mi ho nekdo mailnout pro XPcka  na jump@volny.cz? Uz me ta nokia sere.

Diiik Monty

0/0
16.5.2002 12:37

jakub

Re: IrCOMM patch
Dalo mi to nekolika hodinovou praci, ale nasel jsem to. Je to na asdrese http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/security/q252795/default.asp a pak se uz rid tom co je napsany na strance.
0/0
29.5.2002 15:14

Kamil

Koncim s Nokii
Mam 6310 cele dva mesice a uz jsou problemy.Prvne se sama vypla a nesla asi pet minut nastartovat.Pote to zacalo.Prestaly se objevovat jmena jiz zadanych kontaktu, pri ulozeni noveho kontaktu ,tento pak nelze nalezt.Pri listovani v seznamu jej najdu pod Z a dale.Kalendar se uplne zblaznil, na schuzky me upozornuje uplne v jine casy nez je nastaveno.Dnes se telefon zacal neustale sam od sebe restartovat, asi stokrat, pote se vybila baterie a holt uz si nezavolam.Zitra jdu do servisu a hodim jim to na hlavu.Od 6110 mam kazdy dalsi model a neustale problemy-Koncim s nokiemi,prechazim k erikum.
0/0
3.5.2002 0:09

Ondra

Bluetooth vs. Nokia 6310
mam pocket pc s bluetooth a nokia 6310, taktez s bluetooth :-) na handheldu sice telefon vidim, ale neni mozne s nim pracovat, dokud jej neoznacim jako trusted. ale to je podmineno znalosti "passkey", ktery ovsem nelze na nokii nastavit. nevi nekdo co s tim?
0/0
25.4.2002 13:01

Petr Veselý

Re: Bluetooth vs. Nokia 6310
Na handheldu i na N6310 se při párování musí zadat shodný passkey (libovolný). Pevný passkey má jen Bluetooth baterie pro N6210, headsety apod.
0/0
29.4.2002 11:50

Frodo

Proc se trapite s problemy firmy Nokia???

Lidi, vy jste vazne divni. To je nejaka ceska specialita? Kdyz budete s kazdou zavadou hazet mobil autorizovanym servisum na hlavu, budou vam muset po ctvrte zavade dat jiny kus nebo vratit penize. A kdyz to bude dusledne delat kazdy uzivatel (misto toho, aby skoro kazdy travil hodiny zkoumanim jak chyby telefonu obejit/napravit), zacne to teprve Nokii zajimat. Takhle si Finove jen mnou ruce nad zisky a rvou smichy nad podobnymi diskuzemi, kdyz si rikaji: "Podivejte na ty idioty, zase jsme jim prodali zmrvenejsi typ za vic penez a zase si stezujou jen na nadrazi a jinak drzi hubu a krok!"

Jinak, ja vim, ze to zdaleka neni jen ceska specialita - jen je to u nas jaksi vyraznejsi, vzhledem k nasi kupni sile tragictejsi a v kontextu totalitnich navyku smutnejsi.

0/0
20.4.2002 3:29

Nikol

Re: Proc se trapite s problemy firmy Nokia???
Jsi můj člověk, absolutně s tvým názorem souhlasím, problém však je u těch, kteří si Nokii koupí již z druhé ruky.
0/0
14.7.2003 22:19

Dandy

Chyby ve firmware - nekonečny problem Nokie
Muj prvni tel. od Nokie byl 5110, tam me jeste problem s fi. nepotkal a ani u 6110 jsem nemel zadny problem. Jednoduche ovladani a velika odolnost techto telefonu si me ziskala. Pak jsem mel 7110 a zacli krusne chvilky. Spatny fi. a vecne behani do servisu. (trikrat dvirka, dvakrat deska o prehrani fi nemluve) Pak jsem si po roce koupil 6110, opet probelmy s fi. Jinak celkem v pohode i po nekolika padech a koupeli v Jelcin jablickach :-)  jen ted v posledni dobe pri telefonovani vypadne signal a druha strana nebo ja ji vubec neslyseim. Nebo se ani nemuzu dovolat a ani nikdo me. Vse pak zacne fugovat po vypnuti a zapnuti. Ted jsem si koupil 6310, tusil jsem a i s doslechu jsem slysel, ze jsou problemy se softem, ale ze jsou nedostatky tak velke to jsem netusil. Obcas se stane ze telefon zamrzne, ale daleko horsi je, ze vsechno funguje, ale z telefonu nejde volat a ani ke me se nikdo nedovola a to je u tel. a pri mem podnikani dost vazny problem, ktery me pekne sere! Je to obrovska drzost chtit za takovy telefon 15000,-!!! Jinak s pripojenim k PC jsem nemel vetsi probelmy, ikdyz nekdy me zlobi a musim vypnout zapnou PC ci telefon! A proc jsem si po predchozich problemech zase koupil Nokii?! Je to jednoduche, kompatibilita s hardwarem (HF), ktery jiz mam a taky seznamy jmen a cisel. Mam v tel 380 jmen a u vetsiny mam adresy, poznamky a nekolik tel. cisel. Opravdu se mi nechcou prepisovat rucne do jineho telefonu!!! A tak mi uz nezbyva nez doufat, ze dalsi firmware vse vyresi a, ze i Nokie se zpamatuje a zacne zase myslet na lidi tak jak to delala na zacatku!!!
0/0
12.4.2002 20:34

Lukáš Blecha

Tak mám WinXP s 6310 a jsem zděšen....
Včera jsem celej den instaloval připojení 6310 pod WinXP. Takovej horor jste ještě neviděli. Máte někdo s tímhle zkušenosti? Mám firm. 4.20, XP Professional, notebook Acer, ale takovou paseku co to dělá... Pokud chci přes GPRS na net, musí být telefon přes DLR-3P už pripojen při startu Woken, jinak ho to absolutně nenajde... Modem je nepřístupný... Nokia PC Suite 4.5a jsem raději ani neinstaloval, neboť Nokie tohle nepodporuje a na Paegasu mi řekli, že nemají s XP zkušenosti. Tak co je to kurva za bordel, když Paegas prodává 6310 a nemá nikde ani napsaný, jak to na XP (či Win2000) nastavit???!!
Máte někdo zkušenosti jak na to???
0/0
7.4.2002 10:34

J-cop

Re: Tak mám WinXP s 6310 a jsem zděšen....

Tak jsem volal na nejakou "autorizovanou" spolecnost proc to pod XP nejede, a duvod je celkem prosty: Nokia zatim nevytvorila pro XP ovladac a kdy bude to se nevi. Duvod je ten, ze XP jsou pry velmi zhavou novinkou :)))

 

0/0
2.5.2002 14:34

cyborg

Na 6310 jsem přešel ze 7110, která již byla hodně opotřebovaná a tudíž skoro nefunkční. 6310 jsem s PC-Suitem nerozchodil ani přes IrDA ani přes různé kabely (vyzkoušel jsem 3 druhy). Tohle mě nijak neodradilo. Kontakty jsem přehrál Logo managerem a vrhl se na nastavení telefonu, volaní, profilů, skupin volajících atd. No prostě asi dvě hodinky práce. Celé nádherné čtyři dny jsem si užíval komfortu a vymožeností 6310, byl jsem nadmíru spokojen, ale to se již nad mým telefonem stahovaly černé mraky.

Ve chvíli důležitého hovoru se telefon vypnul. Byl jsem lehce zděšen, že baterie neunesla tří minutový hovor. Po zapnutí telefonu jsem zjistil, že baterie je téměř plná. Pak mi ale zděšenim změkly kosti, telefon mi hlasil:"Požadovaná pamět je prázdná!". Tři roky pečlivého sbírání a třídění kontaktů je v prd..., nemohl jsem tomu uvěřit.  Zjistil jsem, podle kapacity paměti telefonu, že telefon stále obsahuje mé kontakty. Dokonce když mi volal někdo z mých kontaktu telefon jej identifikoval. Po připojení na Logo manager je počitač dokonce viděl. Tak jsem je přes Logo manager smazal a znovu nahrál. Dále jsem znovu nastavil skupiny volajících, profily atd. Opět dvě hodiny v prd...!

Abych to zkrátil. Za dvacet dnů se telefon vypnul sedumkrát. Pokaždé jsem ho pomocí počítače dal dohromady. Dvanáctý den dokonce dvakrát!! Tehdy jsem si řekl, že už nechci být otrokem tohoto telefonu a dal mu čas do dalšího vypnutí. Potom týden šlapal bez problémů. Pak se vypnul ve večerních hodinách při psaní SMS. Nešel zapnout asi deset hodin, tak jsem ho odnesl reklamovat.

Zajímavé bylo, že pokaždé nešel nějakou dobu zapnout, cca deset minut. Pokaždém zapnutí se projevily jiné chyby(nešel tel. seznam ale telefon s ním pracoval, nebo tel. seznam šel ale telefon s ním nespolupracoval atd.)

S napětím čekám až vyprší třicetidenní lhůta na vyřízení reklamace. Ať už to dopadne jak chce, tak u Nokie zůstanu. Otázka pouze je jaký model si vybrat. 

 

0/0
5.4.2002 12:28

Michal Tvrznik

Prosba o info stran GPRS...

Prosím lidi, kteří užívají GPRS o info - jak rychle se Vám to spojuje? Používám DUN monitor a 6310 běží přesně na 1+1. Sie45 mi na stejném kompu se stejným nastavením šlape 4+1 (nový FW z internetu), Mot260 1+2, takže propustností sítě to nebude. Dělám něco blbě?

Taky - našel se někdo, kdo GPRS 6310 rozchodil proti iPAQ s Win2002? Běží mi to s T39, Sie45 Mot260, ale Nokia odolává.

Díky za jakékoliv zprávy...

0/0
3.4.2002 14:39

Petr Veselý

Re: Prosba o info stran GPRS...
Myslite Pocket PC 2002? Ano, N6310 s nim funguje na GPRS.
0/0
29.4.2002 12:23

HanesX

N6310 - super telefon se spoustou chyb
Mám 6310 asi tak měsíc a půl! Z počátku jsem byl nadmíru spokojen, vše fungovalo, tak jak má. Firmware je 4.10! Takovou paseku, co mi ten telefon dělá! Měl jsem v telefonu asi 250 telefonních kontaktů, ale jednoho krásného dne jsem v seznamu nenašel ani jeden! To, že většina z nich byla pro mě velice důležitá asi nemusím ani zmiňovat. Z ničeho nic se vypíná! Následně na to ho nelze donutit, aby se zapnul. To že vržou směrové tlačítka je fakt. Se záznamníkem jsou veliké problémy! Doufám, že te firmware v NOKII velice rychle vyřeší, bo mě to začíná sr..!
0/0
31.3.2002 15:42

Mike

Re: N6310 - super telefon se spoustou chyb
Presne moje rec! Stalo se mi uplne to samy. Je to peknej Shit !!!
0/0
9.10.2002 8:45

Lukáš Blecha

Tak mám 6310 3 týdny... a takhle to vypadá... :) :(

ŠedesátTřiDesítku :) mám asi tři týdny. Koupil jsem jí s firmware 4.10. Vše první den fungovalo. Druhý den se mi stala "Chyba hlasového systému" a asi hodinu nefungovalo hlasový vytáčení. Pak se to najednou vzpamatovalo. Od té chvíle se mi vždy při zapínání telefonu škube ta úvodní animace - načtou se ruce, tak 3 sekundy se seknou a pak už naběhne logo operátora. Nokia nápis se neukázal....
Pár dní na to mi začaly vrzat směrová tlačítka. Je to nepříjemný, je to jako stará herka. Jinak baterka zatím drží (při tak 47,3 minutách hovoru denně a 30 sms, GPRS 3 hod. denně) tak 3-5 dní. 

S počítačem spojení je někdy pěkná krize. Mám daťák orig.od Nokie DLR-3P, nejnovější PC Suite 4.5a z netu a Modem Setup. Windows Millenium, notebook. Někdy se prostě ale vůbec nenajdou (přes kabel, infra nemam). Postupuju takhle. Připojim serial kabel, zapnu počítač. Naběhnou Wokna. Připojim 6310, kliknu na připojení k netu - chybová hláška - modem neodpovídá správě. Odpojim 6310 od kabelu, počkám 10 sekund, připojim, počkám 10 sekund, kliknu na připojení a jedu na GPRS během 3 sekund.
Tak tuhle proceduru musim postupovat vždy když chci na net. Máte někdo podobný zkušenosti?

Před 5 dny jsem si zašel do Nokie, aby mi nahráli nový soft. Mám tam 4.20. Huráááá. Logo se neškube! Vše super běží. Ale ouvej... Druhý den ráno - logo opět škubatura. Připojení k netu - to samé. Opět musím postupovat kabelážovou proceduru. ON - OFF - ON - RESTART.... ach jo....

Lidi poraďte. Máte někdo podobný zkušenosti? Už jsem z toho na mrtvici. Jinak mobil jako takovej je to skvělej, jsem s ním fakt spokojenej. Až na to připojení k PC. To je prostě nedomáknutý. Taky by nemusely vrzat ty klávesy, škubat se to logo - ale jinak jsem nenašel chybu. Možná by někomu vadily málo podsvícené klávesy - mně to absolutně neva, protože stejně se na čísla (a hlavně písmenka) nedívám. 

Pište, piště, uvítám jakýkoli zkušenosti. Pište prosím, ať něco vymyslíme a dáme hlavy dohromady. Kdyžtak na mail nebo telefén 0603/564626. Čau a hodně štěstí.

0/0
24.3.2002 0:15

Sarevok

Re: Tak mám 6310 3 týdny... a takhle to vypadá... :) :(
Kamo to iste sa stalo aj mne a tiez asi po 2dnoch ale naskocilo spat o mesiac na to zas to iste vypol sa mobil pri snake a nesli hlas.volby ani diktafon a ani snake cheli tam napalit novy soft z 4.10 na 4.15 a neslo naflashovat tak mi ho vymenili mam novu do teraz (logo pri tichom rezime sa vobec nespusti iba cierny obraz a potom operator) pri normalnom norlmalne a potom hups dalsi problem spusta sa mi odkazovka a neda sa dovolat na moj telefon a ani volat ako keby bol mobil vypnuty inac funguje normalne vypnem a zapnem a ide az po kym sa to samozrejme znova nestane vymenil som aj simku zo starej na novu 2dni to ficalo tak jak malo a na treti den (vcera) vecer znova. Uz je to na nevydrzanie ak sa to stane zas idem to vymenit po 3krat
0/0
24.3.2002 14:12

Jaromir

Re: Tak mám 6310 3 týdny... a takhle to vypadá... :) :(
To vrzání tlačítek tak za rok přejde. Mám 1,5 roku 6210 dělalo to take a nyni jsou tak krasně vychozené, že po vrzání ani slechu. To je bohužel všeobecný problém některých typů Nokií.
0/0
3.4.2002 16:45

Áďa

Re: Tak mám 6310 3 týdny... a takhle to vypadá... :) :(
Máš pravdu, že telefon jako takový je to skvělý. 6310 už mám 2 měsíce a při firmwaru 4.20 jsem neměl ještě ani jednu byť sebemenší chybičku o kterých ses zmiňoval. U tvého modelu se jedná zřejmě o "kusovou vadu". Jsem s ním nadmíru spokojen.
0/0
28.4.2002 18:17

Mates

Re: Re: Tak mám 6310 3 týdny... a takhle to vypadá... :) :(
Ahoj, já mam 6310 od února a měl jsem firmware 4.10. Věděl jsem, že je to shit (ten firmware), ale nedělalo to moc velké problémy, tak jsem si říkal, že jej vyměním až bude čas. CHYBA. Předevčírem mě telefon vypekl. Při hovoru se vypnul a po zapnuti byla prázdná paměť. Cca 300 tel. čísel v prd...  :o(( Nechal jsem si nahrát firmware 4.20 a musím říct, že to je super změna ve stabilitě i komunikaci s PC po kabelu. Všechno teď maká suprově a jsem zase opět nadšený. Jen aby to vydrželo ;o)
0/0
17.5.2002 15:03

Re: Re: Tak mám 6310 3 týdny... a takhle to vypadá... :) :(
Mám verzi 5.10 a funguje bez problémů. Asi to chce upgrade.
0/0
31.12.2002 1:25

jato

Proč tak kategoricky?
Přestože jsem se připojoval pomocí notebooku a mobilu poprvé až právě s 6310, nesetkal jsem se s mimořádnými problémy (použil jsem nastavení podle článku na Mobilmanii) a propojení přes infraport - žádné zásahy do registrů nebyly třeba... Používám Win98 SE, rychlost připojení byla perfektní, samozřejmě prostřednictvím GPRS. Za dva měsíce používání telefonu všechny potíže byly způsobeny něčím jiným, než právě přístrojem a jediné, co mě na něm trochu zklamalo, byla hlasitost budíku - potřeboval bych dvakrát silnější...
0/0
23.3.2002 2:36

thom

Re: Proč tak kategoricky?
kde presne se nachazi ten clanek na mobil manii, ja ho nenasel :(( dik TH
0/0
10.4.2002 13:06

kuba

Dotaz
Jsem asi ve stejné situaci, jako většina z těch, co mají 6310.Potřeboval bych ji neak připojit k mému PC.Mám datový kabel DLR-3, ale neak to nepremava... byl by nekdo ochoten mi poradit co a jak? díky ...
0/0
20.3.2002 22:36

Libor

Re: Dotaz
řesil jsem to stažením aktualizované verze PC Suite 4.5a ze stránek Nokia. Poté spojení s DLR-3P funguje. Se softwarem připojeným k telefonu kabel nejede.
0/0
21.3.2002 19:10

icTaZ

Bluetooth a viditelnost telefonu s jineho mobilu

Tusim, ze jsem tu nekde videl cloveka, co si stezoval, ze spojeni s T68(?) se provede, ale ze vidi jen 6310 T68u a ne naopak. Je to jen napad, ale co zkusit v Menu-Bluetooth-Nastaveni Bluetooth-Viditelnost meho telefonu nastavit misto defaultniho "Skryty" "Ukazat vsem"?

Jestli se spojenim nebyl jiny problem, melo by to pomoct.

Hodne zdaru, je to fajn telefon :-).

0/0
19.3.2002 0:34

icTaZ

6310+W2kAS+OskarGPRS

Mam 6310ku asi mesic a nemam sebemensi problem (koupena v Levi, FW 4.10). Po precteni reakci zde jsem si chtel overit, zda me potkaji podobne problemy.

Ma zkusenost je takova, ze pokud clovek premysli co dela a dodrzi doporucovane postupy, bez problemu dosahne cile (pripojeni pocitace pres GPRS k internetu).

Zkousel jsem variantu pres IrDA, nemam original kabel a s tim mym funguje jen Logomanager (stejny problem ma kamarad s 6210kou - s tou taky nefunguje u neoriginal kabelu PC Suite - absence "P" v oznaceni kabelu). Bluetooth kartu do kompu si poridim, az vazne nebudu vedet co s penezma :-) (nebo je zlevni tak na max.1000,- :-)).

Narazil jsem na nasledujici kriticke body, ktere pocitacovy laik muze prehlednout a dostat se tak do problemu:

1) veril bych Nokii, ze bude do W2k potreba doinstalovat IrCOMM update, asi to zkouseli a vedi, proc to do manualu pisou. Instalace ovladace modemu na to ostatne upozornuje dialogem.

Sehnat IrCOMM update je velmi jednoduche: http://support.microsoft.com/ a search na IrCOMM :-). Ma to ~500 kB. Instalace je bez otazek a bez problemu.

2) je dobre si uvedomit, ze Plug and Play rozpozna jen zarizeni, ktera jsou k pocitaci skutecne pripojena. Jinymi slovy, nez zkousim cokoliv udelat, aktivuji Ir port i v telefonu a namirim ho na IrDA adapter! :-) Pokud vam nejaka operace trva delsi dobu, je dobre zkontrolovat, zda se nedeaktivoval.

3) Instalace ovladacu z original CD k telefonu. Restart. V tom by nemel byt problem. Jo, instalace se pta, jak budete telefon pripojovat (Kabel/IR/Modrozub) a podle toho instaluje ovladace.

4) po restartu aktivace IR v 6310 a namireni na adapter pocitace, doporucuji udelat, kdyz je prihlasen administratorsky ucet, jinak se (jako ja na prvni pokus :-)) dostanete do nekonecne smycky: nalezeni noveho zarizeni, jeho instalace, nalezeni.... :-) Pod Adminem to probehne jednou a bez problemu (ovladace jsou jiz nainstalovany, zadne to nechce, jen se objevi varovani, ze ovladace nejsou digitalne podepsane).

5) je-li IrDA spojeni 6310-PC aktivni, je mezi nainstalovanymi modemy take "6310 (IrDA)"

6) pak jiz staci vytvorit dial-up pripojeni pres onen modem. Pozn: V Control Panels/Phone and Modem... neni sice videt, ale ve vlastnostech dial-up pripojeni se mi objevuje "Infrared modem", to NENI Nokia a pripojeni pres to nejde! Nokia modem je videt jen kdyz je aktivni spojeni s telefonem!

Po vytvoreni pripojeni (Wokna => musel jsem jim rucne u jiz vytvoreneho pripojeni zmenit modem s Infrared modem na Nokia 6310 (IrDA)) jsem se bez problemu pripojil a vse fungovalo na jednicku! (Diky i Oskarovi :-))).

Uff, tak doufam, ze jsem to napsal aspon trochu srozumitelne.

Preji hodne uspechu s tim bezva telefonem!

btw. na www.pandora.cz existuje konference N6310

0/0
19.3.2002 0:28

Martin Süttö

Nejde pod XP!

Nevim čim to je ale i po nainstalovaní nove verze pcsuitu pro 6310 mi nedetekuje telefon. Může mi někdo poradit jak to odstranit abych mohl telefon propojit kabelem k počítači? používam win xp.

S pozdravem Martin

0/0
17.3.2002 17:09

Raver

Jak k novemu firmware dostati se

Jakpak se dostanu k novemu firmware,tusim ze tu byla zminovana verze

4.15.Je toto ta posledni verze ? A co presne tato verze ma osdtranovat.

 

0/0
12.3.2002 13:04

Jirka

Re: Jak k novemu firmware dostati se

Nejnovejsi je 4.20

0/0
14.3.2002 22:09

Jaroslav sedlář

Takový malý příběh o Nokiích....
Trochu offtopic, ale k tématu (i o firmware a zákaznících jako nedobrovolných testérech) Má první Nokie -> Nokia 5110 - tři reklamace (displej, displej, síť) čtvrtá neuznána (opět displej) - celkem v servisu (69 dní) - první reklamace po 54 dnech užívání. Má druhá Nokie -> Nokia 7110 - čtyři reklamace (sw, síť, sw, sw) vráceny peníze. - celkem v servisu 78 dní) - první reklamace po 25 dnech užívání Má třetí Nokie -> Nokia 6210 - tři reklamace (základní deska, základní deska, sw) v současné době probíhá čtvrtá reklamace - síť) - celkem v servisu doposud 86 dní (Celadon) - první reklamace po 14 dnech Má čtvrtá Nokie -> Nokia 6310 - jedna reklamace (vyhořelá základní deska) (koupena v únoru) - celkem v servisu 10 dní - první reklamace po 4 dnech !!!!! MŮJ ÚPLNĚ PRVNÍ TELEFON -> Phillips Fizz - žádná reklamace - celkem v servisu 0 dní - ani jedna reklamace po takřka pěti letech ??? - zastupuje hypermoderní techniku v případě jejího churavění v servisu!!! Jinak co se týče propojení N 6310 s PC >>> To je naprostá katastrofa. Tak hrubý nedostatek jsem u Nokie nečekal. N 6310 je telefon, který mě od Nokie snad nejvíc sklamal a už mám celé slavné Nokie až po krk. Trvalo mi sna d 14 dní než jsem rozchodil propojení přes infra. Kabel je naprosto nefukční i s novými PC suity. Zkoušeno na třech stolních PC a dvou noteboocích. Ani po doporučovaném přeinstalováním operačního systému. Ke zprovoznění infra pomohlo až přeinstalování driverů k infraportu. Jediný, co od začátku spolehlivě chodilo bylo propojení přes FBUS kabel a Logomanager 1.2.6. Jestli bude Nokia dál vypouštět takovýhle nedodělky tak půjde za chvíli do kytek (aspoň doufám:-) S pozdravem J. Sedlář
0/0
11.3.2002 23:14

Fido

Re: Takový malý příběh o Nokiích....
Nevim. Mozna mate vzdy smulu na spatny kus. Ja mel nejprve Motorolu 7500. Ta byla problemova. Potom par dni Fizze. Porad se sam vypinal. Pak Dancall 2711. Bez nejmensiho problemu. Po nem Nokii 2110. Take bez nejmensiho problemu. Dale Nokii 6150, rovnez bez problemu. Ted mam 6310 a zatim funguje i kdyz par nedostatku jsem jiz objevil. Napr. pri zapnutem zaznamniku nejde ovladat hlasove automaty. Pripojeni pres kabel se mi rozbehlo hned napoprve a funguje bez problemu. Pouzivam WinNT a chodi mi i na jinem PC pod DOSem. Nekdy se ale stane, ze telefon nereaguje na pripojeny kabel a je nutno kabel odpojit a znovu pripojit. Ani to se ale nedeje casto. Mam FW 4.15 a telefon "Made in Germany".
0/0
12.3.2002 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.