Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti se servisem mobilních telefonů?

Po krátké přestávce se v našem seriálu o záručních a servisních podmínkách podíváme na značku Panasonic. Máte-li mobilní telefon této značky nebo se jej teprve chystáte koupit, mohou vám následující řádky přijít vhod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mobil servis BRNO

Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)

AUTORIZOVANÝ ZNAČKOVÝ SERVIS ALCATEL, NOKIA, PANASONIC, SIEMENS A MOTOROLA. POZÁRUČNĚ TAKÉ: SIEMENS, SONY - ERICSSON, PHILIPS, AJ. Hrnčířská 6, 602 00 Brno - Královo Pole (areál SFINX). Tel: 732 969 881
http://www1.webpark.cz/mobil-servis/

0/0
15.12.2003 18:39

Servis mobilních telefonů BRNO

Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)

AUTORIZOVANÝ ZNAČKOVÝ SERVIS ALCATEL, NOKIA, PANASONIC, SIEMENS A MOTOROLA. POZÁRUČNĚ TAKÉ: SONY - ERICSSON, PHILIPS, SAGEM AJ. Hrnčířská 6, 602 00 Brno - Královo Pole (areál SFINX).

Tel: 732 969 881

http://www1.webpark.cz/mobil-servis/

0/0
15.12.2003 18:36

Mobil servis

Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)
Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)
mobil.servis@email.cz

AUTORIZOVANÝ ZNAČKOVÝ SERVIS ALCATEL, NOKIA, PANASONIC, SIEMENS A MOTOROLA. POZÁRUČNĚ TAKÉ: SIEMENS, SONY - ERICSSON, PHILIPS, AJ. Hrnčířská 6, 602 00 Brno - Královo Pole (areál SFINX). Tel: 732 969 881

Email: mobil.servis@email.cz
http://www1.webpark.cz/mobil-servis/

 

0/0
15.12.2003 18:32

martye

moje skusenosti

S prazskym servisom siemensu mam len jednu skusenost, asi dva roky dozadu mi zacala blbnut moja C35 (kupena na Slovensku u mojho operatora), kedze som uz bol v Prahe, som ho zaniesol tam do servisu. Tam relativne rychlo zistili, o co ide (bola to nejaka vtedy bezna zavada na zakladnej doske, ktoru bolo treba vymenit). Clovek by povedal, ze ziadny problem...ale...

30 dni sa s tym telefonom nic nedialo, stale sa tvarili, ze cakame na nahradne diely, zapozicku mi nechceli dat, zevraj maju len par telefonov a aj to rozpozicane....neverim doteraz ani jednemu tvrdeniu....po 30 dnoch mi ten kram vratili, ze chod ho vratit....

a pointa? telefon som zaniesol v Bratislave do Siemensu, kde ho v priebehu 5 hodin spravili a este sa desne bavili, zevraj prazsky servis bol vyhlaseny za najlepsi servis siemensu v Europe....

0/0
11.8.2003 0:10

pavel

Re: DObře mu tak !!!
Snad by Siemens mohl projevit vděčnost, že byl zakoupen právě jeho výrobek. Ten mobil jsem dostal jako dárek, o kterém jsem předem nevěděl a nemohl jsem to ovlivnit.
0/0
23.4.2003 15:43

pavel

Re: TakTak
já jsem si myslel, že mi bude stačit, když si prohlídnu internetové stránky. když tam mají dobu servisu uvedenou, proč ještě telefonovat?
0/0
23.4.2003 15:38

Vasek

Dobré zkušenosti
Jsem prodejce mobilních telefonů a se servisem Siemens jsem v podstatě neměl nikdy žádné problémy. Po záslaní MT se vrací max do 10ti dnů opravný zpět. Toto se ale většinou nedá říct o jiných servisech. Problém jsem s nimi měl pouze před cca 2 lety, kdy neměli nějaký díl na C25 a ten telefon mi vrátili za 25 dnů neopravený s tím, že si to mám vyřídit s dodavatelem. Jinak jsou ale opravdu dobrý a rychlý.
0/0
19.4.2003 9:29

Nitro_2@centrum.cz

Re: Dobré zkušenosti
A už ste zkoušel reklamovat firmware?
0/0
19.4.2003 20:00

jay

Re: Dobré zkušenosti

ty si snad děláš prdel, ne?

servis siemens=banda ignorantů

u většiny záručních oprav vrací přístroj s tím, že se závada neprojevila (mně se vždy projeví při prvním zapnutí)

0/0
27.4.2003 19:00

Jan Zlesák

tragické zkušenosti
Jsem rád, že vznikla podobná debata. Musím říci, že mé zkušenosti se záručním servisem firmy Siemens, resp. Fujitsu-Siemens jsou přímo tragické. Nebudu Vás zatěžovat detaily, ale moji, v tu dobu relativně novou C25, nebyli schopni během zákonem stanoveného měsíce opravit, to jim ale nezabránilo, aby mi ji dvakrát nevydali jako opravenou. Závada se však vždy během hodiny opět projevila. Po důrazných protestech jsem nakonec dostal nový telefon. Ještě horčí byla má zkušenost s pozáručním servisem mého notebooku Fujitsu-Siemens Liteline. Tam mi záruční opravu odmítli provést úplně, prý jsem neodborně zasáhl do hardwaru, což bylo zcela absurdní a lživé obvinění. Jediná cesta by vedla přes soud, což jsem nakonec vzdal a opravu zaplatil v jiném servisu. Jednalo se o servis Alwitronic, autorizovaný servis Fujitsu-Siemens na Pankráci, opravdu ho nedoporučuji... Nejsmutnější na celé věci je to, že mi nedokázal pomoci ani servisní manažer Siemensu pan Charbuský, naopak se zachoval tím nejhorším způsobem. Výsledek? Již nikdy si nekoupím výrobek od této firmy.
0/0
18.4.2003 16:50

NoNameX

Servis Siemens
Dle zname z Eurotelu (znackove prodejny) je se servisem Siemense problem - haldu reklamaci vraci jako neoduvodnene. Sam mam Nokii a fw mi do ni nahrali v ramci zaruky naprosto zdarma (jen to chce najit na internetu, ze s mym fw mi nefunguje to a to)
0/0
18.4.2003 15:12

wewill

vyčůránci

Mám takový pocit, že si hodně lidí myslí, že když nedosáhnou svého, tak si vymyslí hodně zajímavý příběh, na který nalákají pár stejně smýšlejících lidí a když už neuspěli a neočůrali danou firmu nebo člověka, tak mu alespoň uškodí. Nemyslím tím jen přístup k Siemens.

V Simemensu jsem byl několikrát, před pár lety to tam bylo sice hezké, ale člověk tam vystál důlek. Dnes se posadíte, dáte si kafe ( zadarmo ) a během chvilky jste na řadě. Jo kdyby to fungovalo takhle všude.  Možná jsem spokojený protože nejsem konfliktní typ a snad jen jeden dotaz na pana redaktora, ověřil jste si pravost tvrzení Vaší známé?

0/0
18.4.2003 11:13

Mike

TakTak
Takové bláboly zákazníků kteří by chtěli všechno hned a hlavně zadarmo miluju.Když někam jdu nejdřív si zavolám...Nejsem ze servisu....
0/0
18.4.2003 8:11

Josef

DObře mu tak !!!

Znám ty typy "vyčůraných! zákazníků. Nahrání firmware zadarmo? Spadl z višbě? Cožpak je to závada, kterou lze reklamovat? A´t si nechá nahrát FW v Německu, když se mu to tady nelíbí....Pracovníci Siemensu se zachovali správně. Jen nevím, proč zdůvodňovali, kdy chodí technik domů. Po tom zákazníkovi nic není. A na počkání bych  takovým chytrákům nevyměnil ani baterii....

0/0
17.4.2003 22:01

Re: DObře mu tak !!!
Typicky české. Myslím, že nám opravdu bude hodně dlouho trvat, než ve službách pochopí, že zákazník je pán a podle toho se k němu musejí chovat. Jedná se o službu a přiznám se, že když bych přišel někam v 17 hodin, asi bych se také hodně divil, že by už měli zavřeno a na dvěřích by byla otevírací doba do 18h.
0/0
18.4.2003 8:49

M

Simens a telefony
Telefony jsou skvele. Nikdy jsem s nimi nemel problemy. Mel jsem snad vsechny jejich vyznamejsi modely GSM pristroju - ted mam S55. Ovsem jejich servis na Evropske - to je skutecne sila. Obcas neuveritelna neochota, nekdy ma clovek pocit, jako by z nich tahal prisne tajne informace :-))
0/0
17.4.2003 12:24

Tomas Drajsajtl

Re: Simens a telefony
Se servisem Siemens v Brne naprosta spokojenost. Navic chtit uplatnit zaruku na nahrani ceskeho SW do telefonu, ktery s cestinou nebyl koupen... Kdyby se mu telefon porouchal, byla by oprava urcite zdarma a jako jeji soucast, taktez zdarma, nahravaji posledni verzi firmware.
0/0
17.4.2003 13:34

croog

zaruka
Nechci nijak siemens hajit, ale ja osobne bych s to, ze mi firmware v zaruce neprehrajou jenom kvuli ty cestine, pokladal za logicke... Ale jestli ta zenska v tom servisu mela takovy keci, jak je uvedeno v clanku, tak bych na ni teda slusne civel...
0/0
17.4.2003 9:19

highway

Kazdy druhy telefon potrebuje servis.
Schvalne si lidicky spocitejte kolik jste meli telefonu a kolikrat jste museli do servisu. Treba pocitat s tim, ze do servisu se bude chodit stale casteji. A protoze siemensi servisy jsou fakt dost spatne (na rozdil od jinych znacek jsou siemnsi servisy pouze firemni a neexistuje jiny, konkurencni servis) a poruchovost jejich mobilu vysoka, tak jsem stale vic presvedcen, ze misto S55 si koupim jinou znacku.
0/0
17.4.2003 7:30

keni

Re: Kazdy druhy telefon potrebuje servis. ----- K E C I
Me jsem od S4 skoro vsechny Siemnse. Uznavam ze S25 byl spatnej telefon (taky to byl skoro Bosh), ale S35i a ME45 jsou dodnes neprekonane telefony. Potrebuju ted ale BlueTooth a Javu, ale do S55 bych sel jen hodne nerad. Do znacky s napisem SONY jeste hur a tak bud pockam nebo pujdu do starsi N6310i na data. Ty novy jsou stejnej trend jak SIemens S55. Ale moje ME45 beha spolehlice i s nesetrnym zachazenim. Jak Data, hlas tak SMS.
0/0
17.4.2003 18:59

MASH

Re: Kazdy druhy telefon potrebuje servis. ----- K E C I
Co to placas za blbosti? S25 nebyl blbej a nebyl to BOSH! Byl jeste staven na platforme S10, ktera byla vyvinuta ve spolupraci se SONY. Mozna by bylo lepsi si nejdrive zjistit info, nez vypustis naky nesmysly! P.S:Servis Siemens (Evropska) nic moc. Jedna takova hodne hubena (az skoro bulimicka) pracovnice prakticky neuznava zadne reklamace. 2x jsem mel tu smulu, ze prisla rada na ni. Ale jednou jsem sel k vedlejsimu pracovnikovi a po druhe k nakymu vedoucimu a zaruka byla pokazde uznana.
0/0
21.4.2003 9:34

siemensák

mobily a servis
joo lidi, možná tušíte,jak to funguje u tejto firmy, ale dyk voni zato nemůžou. Sou to němci, podobně jako ve volkswagenu, bez niž se servisní technik nemůže ani uprdnou, aby náhodou nebyla porušena kvalita přístroje. Skoro dyš tam člověk chvilku je, tak mu to příde jako divadlo, že nikdo nemá k ničemu žádný pravomoce. No. každopádně, já mám snad fšecny mobily vod nich a pokud člověk nejní bůhvíjak náročnej,tak musím říct, že taková hnusná C25 funguje snat i pod vodou a i dyž org. baterka (toshiba-japan) vydrží dva dny, tak se časem nepodělává, i přestože se nabíjí celou noc.A to ho mám třetí rok.Taky mám vod nich monitor, kterej na rozdíl od fšech ostatních čínanů je udělanej fakt celej v německu a i po sedmi letech běhá jak dělo Bohužel to stejně asi kvalitu servisních služeb v čr neovlivní, no ale já jen, že výrobky týto firmy stojí za víc, než...
0/0
16.1.2003 3:23

Arnost

siemens dobry akorat tak na hod do zdi
Abych rekl pravdu,tak siemensy jsou strasny plecky/jo a uz me s t stvete, jak porad nutite lidi kupovat neco novyho,seru na vas
0/0
10.1.2003 10:26

Dixi

Důvod k reklamaci????
Pokud jsem koupila MT v bazaru,ale nový,a po 14 dnech,když jsem ho odnesla do servisu (zlobila T9)  jsem zjistila,že tel.není určen pro český trh (je rakouský),je neleg.odblokován a čeština je dohrána,je to důvod k reklamaci u prodejce?Mám vůbec šanci,že mi prodejce reklamaci uzná (výměna za český tel. nebo vrácení peněz).Díky moc.
0/0
28.11.2002 10:18

Martin

Re: Důvod k reklamaci????
Seš *****. Teď drž hubu. Příště si připlať pár set a kup si pořádnej telefon. *****.
0/0
2.12.2002 9:45

Chruoš

Re: Důvod k reklamaci????
Pokud nemáš na víc, než abys urážel slečnu či paní na internetu, jsi pouhé tupé deprimované hovado. Ztrať se ze světa.
0/0
17.4.2003 8:35

Marek

Re: Důvod k reklamaci????
Upřímnně slečno, to je váš problém a pochybuju, že vám prodejce za telefon vrátí peníze. Dovozových telefonů je dnes po bazarech jako hub po dešti a je potřeba si na ně dávat pozor, protože pokud ho nevědomky koupíte, ošklivě na tom dojedete. Český telefon musí mít na krabici a pod baterkou nálepku nebo zvýrazněno CZ!!!
0/0
17.4.2003 9:20

Petr Leitner

Re: Důvod k reklamaci????
Teklamaci vždy vyřizuje prodejce. To že je u mobilů zvykem chodit rovnou do servisu sice nahrává prodejcům, ale podle zákona za záruku ručí prodejce, ať je telefon odkudkoliv, třeba z Tramtárie.. Myslím, že určitě zabere malá hrozba ČOI apod..
0/0
17.4.2003 9:27

keni

Re: Důvod k reklamaci???? Mozna u prodejce, ne u SIemnsu
Pokud nekdo koupi telefon , ktery je preflesnuty, tak se nemuzuet servisu divit. Kdyz si neco neodborne predelte a nepujde to, tak s tim taky nepujdete k vyrobci. A pochybuju, ze to ten prodejce uzna. Takovy bejvaj pekny zlodeji. Bud si ho koupim orig novy v nejake znackove prodejne nebo privezu ze znackove z venku a nebudu tam cpat CZ. Rozhodne ho levne nekoupim nekde pochybne.
0/0
17.4.2003 19:02

Petr Hulínský

Varuji Vás před firmou bestshopping
Dejte si pozor na firmu bestshopping ze Sedlčan. Objednal sem si u nich telefon a ten byl nefunkční už když přišel. Firma byla pak nekontaktní.
0/0
27.11.2002 12:56

George

Re: Varuji Vás před firmou www.gsmtelefony.cz
Varuji Vás před touto firmou. Při prodeji mob. telefonu porušili 3 zákony. Vše jsem nahlásil na Obchodní Inspekci. Pozor na ně!Konkrétně, nedodali český návod, záruku místo 2 roky, napsali 6 měsíců a telefon prodávají jako nový a pak Vám při problémech sdělí, že telefon je z bazaru.POZOR!!!
0/0
17.4.2003 6:07

NONAME

Re: Varuji Vás před firmou www.gsmtelefony.cz

možná jste trotlík vy. záruční lhůta může být až do konce tohoto roku pouze 6 měsíční (musí to být specifikováno na prodejním dokladu).

Chybějící český návod je důvodem k reklamaci, ovšem je to vada odstranitelná, musí vám jej dodat (ale klidně to může být česky jedna strana A4 s nesmyslama). Jestli byl telefon používaný, tak to museli specifikovat na prodejním dokladu, ale je to hlavně nedůležité, protože je i na zboží z bazaru stejná záruční lhůta (od konce roku může bazarový prodejce dát minimálně pouze 1 rok, ostatní minimálně dva roky, zatím to ale stále může být 6 měsíců - viz. první odstavec).

Nenechte se odratit, telefon pošlete prodejci s popsáním závady a nechte si doklad. Jestliže vám jej vrátí neopravený, tak to nahlaste čoi a nechte si udělat odbornou expertisu (zaplatí ji poté prodejce). Většinou ale stačí, když jim řeknete co hodláte udělat).

0/0
17.4.2003 9:40

tada tydyda

Re: Varuji Vás před firmou www.gsmtelefony.cz
trolik neni...zaruka 6ti mesicu muze byt sice do konce roku, ale na vyrobky vyrobene v roce 2002, nikoliv v roce 2003!
0/0
17.4.2003 15:30

PETR K.

Nakupuju u celadonu
Chtěl sem u celadonu nakupovat jako dealer. Mám internetový obchod se slušnejma cenama. Prodávám jen český přístroje. Řek sem si že skusim nechat si poslat jeden telefon, abych věděl jak fungujou jejich služby. Po týdnu po objednání jsem psal na odbyt že nic nedorazilo. Bylo mi sděleno, že si mám balíček sehnat někde u přepravní společnosti. Po týdnu mi napsali že moje adresa neexistuje.Ano může se to stát. Ale někdo by se o to měl zajímat a vyřešit to.Nikdo mé stížnosti nebral vážně. A hle telefon pak náhle došel. Tedy náhle. Došel po 45dnech, bez jakékoliv omluvy nebo slevy.(cena telefonu v té době byla o dost jiná než v době objednání) A to byl můj poslední kontakt s velkolepou společností cceladon.
0/0
26.11.2002 8:12

hasič

Siemens SL 45 NEEEEEEE!!

Pořídil jsem si ho kvůli seznamu a MP3.

1.Seznam pořád vypadával.Chyba pamětové karty!

2. Servis Siemensu v Praze: telefonní rozhovor ze slečnou byl horor! Snad zaskakovala od Lahůdek nebo jako obsluha WC v Metru.

Vzdal jsem to na šel BLBA, který ho ode mne za 9 t. koupil. Za litr jsem to oslavil a za zbytek koupil 621O.

Epilog: Koupil jsem, zklamal se, prodal jsem. Hasič

0/0
22.11.2002 22:41

suny

Re: Siemens SL 45 NEEEEEEE!!

Je to skvělej mobil, tuhle chybu mě to dělá, když mě mobil spadne na zem. Mam ho v obalu, restartuji a  vse je OK.

Doporucuji ocistit kontakty na MMC, propřípadě přelepit dviřka, aby karta nevypadávala. Sunny

0/0
25.4.2003 8:58

jarda

technici servisu stoji za hovno
ja vam dam vulgarni.to si delate srandu.dejte mi telefon na reditele.rad bych si s nim popovidal.
0/0
19.6.2002 15:14

jarda

technici servisu stoji za hovno
je mozny,ze telefon se neda opravit?u firmi siemens to tak je.petkrat byl v oprave a nic.porat vydrzi pouze jeden den.dobry ne?
0/0
19.6.2002 15:09

jirka

Re: technici servisu stoji za hovno
Telefon M35 jsem měl  v opravě s týdeními přestávkami asi dva měsíce (čtyři opravy), náhradní v servisu v Brně nepůjčili, dokonce po poslední opravě fungoval pouze do vybití akumulátoru, pak nešel dobít (po výměně CB). Opravdu vynikající servis.
0/0
25.9.2002 9:48

kinda

Re: technici servisu stoji za hovno
Mobily Siemens stojí za hovno...
0/0
11.11.2002 15:30

bh5

Re: technici servisu stoji za hovno
Což o to, mobily jsou fajn, za hovno ale stojí jejich servis...
0/0
11.11.2002 16:37

sjdhf

Re: technici servisu stoji za hovno
tak se na ne vyser
0/0
10.1.2003 10:29

Ivo Sir

Kdyz do servisu, tak do Radiocommu
Jestli nekdy budete muset do servisu, bezte do Radiocommu v Saldove ulici v Praze za panem Lunackem. Je to pohodovy a velmi sikovny chlapik. :-) Opravuji tam Ericssony, Nokie, jinymi znackami si nejsem jisty.
0/0
30.5.2002 22:13

Petr

Misto FW nova deska
Toto je moje zkusenost se servisem pro Alcately v Kodanske ulici 46. Provadi firma PPI Servis. Mam Alcatel 501 s firmwarem 124 02 a zachtelo se mi ceske Zi. Zavolal jsem teda na cislo na Alcatel a.s., kde mi dali kontakt na dve firmy zajistujici servis. Zavolal jsem tam a po kratkem rozhovoru s technikem jsme se dohodli, ze mi zdarma nahraji novy FW s ceskou Zi. Mobil mam v zaruce. Jako zavadu jsem uvedl, ze u nekterych sms, pri prohlizeni chybi 2-3 pismenka textu na dolnim okraji displaye (zjevne vada softwaru). Deje se to pouze u nekterych SMS a nijak zvlast mi to nevadi, pouzil jsem to pouze jako zaminku, abych nemusel platit. Mobil jsem tedy odnesl do servisu, tam jsem bohuzel mluvil pouze se slecnou za pultem, nikoliv s technikem, ta mobil prijala, zavadu zapsala a rekla, ze do dvou dnu to bude hotove. Dnes jsem si mobil sel vyzvednout, vse vypadalo OK, az do chvile, nez jsem si do mobilu dal SIM kartu a zacal zjistovat zmeny. Slecna za pultem mi rikala, ze mi museli vymenit celou zakladni desku, tak jsem trochu prekvapene koukal, ale rikal jsem si: "No, hlavne ze mam ten novy FW". Jenze nemam . Mam pouze novou zakladni desku (nove IMEI), puvodni FW a chybicka pri prohlizeni SMS zustala nedotcena. Ve zprave o oprave je napsano: "Oprava zmenou IMEI". Takze jediny efekt byl, ze jsem byl dva dny bez telefonu a mam nove IMEI .
0/0
16.5.2002 21:41

Gimmy

Paegas a T-Mobile
Paegas udělal chybu, že podepsal smlouvu s T-Mobile, protoze T-Mobile může celou firmu bývalého Paegasu zavřít, a co zákazníci???
0/0
15.4.2002 20:43

Zde Nek

Re: Paegas a T-Mobile

Myslí, že Vaše otázka je trochu zvláštní. Jestli uvažujete takto, tak by mne zajímalo, jak černě vidíte ukončování podnikání jiných subjektů. Pokud by T-Mobile udělal něco tak nesmyslného, přišel by o něco přes 3 milióny zákazníků, což by mu v pohledu na něj moc nepřidalo :o) Spíše by to konsorcium poškodilo.

Mohu Vás uklidnit v tom, že vlastnická vztahy, které napomohly přejmenování sítě, fungují již od loňského roku, takže pokud by někdo z vlastníků měl takouvou snahu, udělal by to určitě již dříve a s poškozením poškozením globální značky T-Mobile.

Mějte se

Zdenek

0/0
16.4.2002 10:32

paulo

Re: Paegas a T-Mobile
Mozna by stalo za to vysvetlit, ze firma radiomobil nikdy nebyla uplne ceska firma - uz pri zakladani byl podil DT 49% ale mel tzv. manazerskou kontrolu, a navic opci na dalsich cca 20% firmy. staci se podivat do obchodniho rejstriku.
0/0
17.4.2003 16:17

Vlasťa

Přestavba

Zdravím,

chtěl bych se zeptat, kolik by stála přestavba Alcatelu 501 na 701 a změna podsvícení. Díky

0/0
17.3.2002 18:15

petr pokluda

Febra servis a Alcatel
OT302 nějak nechtěl přijímat ani vysílat,tak jsem zjistil záruční servis pro Alc. Zavolal tam,sdělili mi, že jestli ho mám v záruce, mohu zavolat s nimi ve smlouvě přepravní firmu DPD, ta si telefon vyzvedne u mne doma a domů mi ho přiveze po opravě.(zadara) Tak jsem telefon pečlivě zabalil s popisem závady,zár. listem,bez baterky a SIMky, zavolal a domluvil se s DPD kdy a kde si telefon vyzvednou.Telefon odjel. Na netu na www stránkách Febry jsem si podle IMEI mohl zkontrolovat, že telefon jim došel a že se čeká na technika.Na technika se čekalo asi 14 dní, ale po tel. urgenci a než jsem stačil znovu zavolat, jak vypadá oprava, mi telefon přivezla až domů druhá speditérská firma.(zadara)Vyměnili vše, co se dalo,nové IMEI a asi omylem ještě přibalili baterii. A kdyby technik neměl"dovolenou"(bylo léto), měl bych to doma za týden.Co vy na to?Musím uznat, že jsem se cítil jak zákazník.A žádného prodejce jsem neotravoval, to bych netelefonoval ten zákonem určený měsíc, co má na vyřízení opravy.(možná i déle)
0/0
7.3.2002 13:35

theripper

Analfabet?
Proboha, co za ignoranta odpovida u Panasoniku na dotazy? Viz ten posledni, tykajici se mobilu NEPRODAVANYCH v CR, na ktery on suverene odpovida ANO, ale pouze pro PRODAVANE v CR. To snad nerozumi otazce, nebo neumi rict NE? Mam dojem, ze PR pracovnici vetsiny podobnych firem jsou placeni za to, ze do spousty zbytecnych reci okolo nepropasuji ani naznak smysluplne odpovedi. Obzvlaste Eurotel a Paegas jsou v tomto mistri...
0/0
6.3.2002 22:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.