Diskuze

Na přesměrování mobilního telefonu do hlasové schránky vás nic neupozorní. Jakmile se však schránka

Na to, že váš hovor bude přesměrován do hlasové schránky, vás nic neupozorní. Přitom ve chvíli, kdy se na druhé straně zvedne pomyslné sluchátko, platíte. Bez ohledu na to, zda vzkaz nechat chcete, či ne. A platíte minimálně za půl minuty hovoru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vladislav TVARUZEK

6. 3. 2002 14:24
Schránky jsou a asi budou dobrý zdroj,

Schránky jsou a asi u nás dlouho budou dobrý zdroj, jak oprerátoři vydělají a zákazníci (na které se ve většině případů kašle - tedy ne pokud se snažíme je získati že) dojdou o své volné minuty (vždyť první minuta se účtuje celá). Za co vlastně platím? Já chci volat lidem a ne strojům.

JSOU TO ..............!!!!!!!

0 0
možnosti

Petr

6. 3. 2002 14:05
Hláška
A mi stejně ta upozorňovací hláška funguje :-) (viz níže) Takže schránku mám, volači nic neplatí a na suchary už mám našetřeno :-)
0 0
možnosti

5. 3. 2002 18:47
SCHRÁNKA = ANO
Mít schránku je naprosto normální. Když vypnu tlf. třeba kvůli jednání, tak alespoň nepřijdu o důležité vzkazy. A prozváněči mají alespoň o důvod víc mě nechat na pokoji. Navíc, když PG umožňuje vybírání schránky zdarma, tak není co řešit! Schránka = ANO!
0 0
možnosti

tomáš

5. 3. 2002 17:20
Bezdomovci
Zaráží mě, kolik lidí je pobouřeno tou "hroznou zlodějinou" ze strany operátorů. Pokud je na tom někdo opravdu tak špatně, že ho niterně ničí a rve utracených cca 6Kč, tak nechápu, kde sebral mobil. Pokud jsem takový sociální případ, tak prostě nevolám a šetřím na psí suchary. Nehledě na to, že spousta lidí mnohem raději zaplatí tu "ukrutnou zlodějinu" výměnou za pohodlí a rychlost mluveného vzkazu. Obvykle do žádných diskuzí nepřispívám, ale náhodný pohled mě prostě donutil. Opět jsem se přesvědčil jací pololidé se mezi námi vyskytují.
0 0
možnosti

5. 3. 2002 22:47
Re: Bezdomovci
Šetřite si na psí suchary a nemaťte pojmy! Tady jde o princip, že platím za něco co nechci a co jsem si neobjednal, když někdo chce nechat vzkaz je jasné že má platit, já nechci a platím za to, že poslouchám debilní hlášení:"dodvali jste se..."
0 0
možnosti

Tomas Goldmann

21. 2. 2002 21:51
Záznamník nemam rád!
Postup operátorú považuji, za tahání peněz ze zákazníků!Pokud slysim záznamník tak okamžitě pokládám a posílám SMS! Hned vim kdy byla zpráva doručena!
0 0
možnosti

negrelli

21. 2. 2002 16:38
Je to tu legrační
Kdo schránku potřebuje - má ji. Kdo ji nepotřebuje - nemá ji. Dle mého názoru je to jednoduché. Např. pro mne je schránka nezbytností pro mou práci (často jsem nucen krátce telefon vypínat). A osvědčila se jako dobrý lék na prozváněče, kteří zas nevyhovují mě !!
0 0
možnosti

Stepan

21. 2. 2002 12:20
férový ???

Nevím, kdo z pisatelů je pro a kdo je proti, ale už jste si stěžovali na Telecomu (Contactelu, GTS,...), že jste se někomu dovolali na záznamník ??? A proč asi ho má dotyčný zřízen ? Pokud někdo neumí schránku použít (a volaný umí na vzkazy odpovídat), pak je to problém (neřku-li osobní) pouze volajícího... Zamysleme se nad tím, zda je dříve vejce nebo slepice...

P.S. A když se spletu a na druhém konci se mi ozve fax - nemela by síť upozorňovat, že možná volám špatné číslo ještě před tím, než spojí hovor ??? ;-)))

0 0
možnosti

Ruda

21. 2. 2002 14:43
Re: férový ???

Je pravda, ze pokud se dovolam na pevnou liknu se zaznamnikem, proste si to zaplatim. To vsak ale nejde pouzit jako argument. V techto pripadech totiz existuje externi zarizeni, ktere hovor zvedne, tudiz provozovatel site netusi a ani nemuze tusit, zvedne-li to zaznamnik nebo ziva osoba. Naproti tomu u siti GSM ma podle meho nazoru operator zcela jasno, jestli hovor spojuje nebo prsmerovava do schranky, protoze schranka je primo u nej.

Myslim, ze pomerne ferovym resenim by bylo neco ve stylu: Dovolali ste se tam a tam, po pipanci mluvte a zacnou vam bezet placene impulzy.

0 0
možnosti

TommyCZ

21. 2. 2002 11:07
Schranka
Jakmile mi odpovi schranka, je jedna minuta hovoru tak jako tak pryc, takze toho vyuziju a necham vzkaz i kdyz bych nemusel. Uvital bych neco jako "Volany ucastnik je nedostupny, budete presmerovani do hlasove schranky".
0 0
možnosti

Dj.G

21. 2. 2002 10:09
KDO SKUTECNE HLASOVE SLUZBY VYUZIVA???
Uprime jeste jedna vec, kdo z uzivatelu skutecne vyuziva hlasovou schranku. Podle me jen velmi male procento. A navic pokec sam se sebou neni nic prijemnyho. Zkratka hlasove schranky jsou podle me jen okrajova vec! Kdyz vzkaz tak VOLAT a nebo poslat SMS s dorucenkou a nebo zkuste volat z okna ( ale nahlas) !!
0 0
možnosti

Dj.G

21. 2. 2002 10:06
Volba hlasove schranky jen na volitelne presmerovani !!!
Pripada mi to stejne jako kdyz se drive platilo za "neprijemne prozvaneni" v sitich NMT u EUROTELU. Kdy volany ucastnik platil i za neuskutecneny prichozi hovor ( stacilo pouhe prozvoneni. Automaticke presmerovani v nepritomnosti do hlasove schranky je vazne neseriozni jednani na stranach nasich operatoru ale nejak se penize vydelavat museji. Nejrozumnejsi volba by byla pri nepritomnosti vybrat volbu : UKONCENI HOVORU a PRESMEROVAT DO HLASOVE SCHRANKY. Je sice hezky ze u Paegasu muzete vybirat hlas.zpravy ZDARMA ale co ucatnik ktery vola na cislo a netusi ze volany ucastnik ma vyp.mobil atd.. BYLO BY TO FER ZE STRAN NASICH OPERATORU PREHODNOTIT FUNGOVANI HLASOVYCH ZPRAV DJ.G
0 0
možnosti