Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na přesměrování mobilního telefonu do hlasové schránky vás nic neupozorní. Jakmile se však schránka

Na to, že váš hovor bude přesměrován do hlasové schránky, vás nic neupozorní. Přitom ve chvíli, kdy se na druhé straně zvedne pomyslné sluchátko, platíte. Bez ohledu na to, zda vzkaz nechat chcete, či ne. A platíte minimálně za půl minuty hovoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladislav TVARUZEK

Schránky jsou a asi budou dobrý zdroj,

Schránky jsou a asi u nás dlouho budou dobrý zdroj, jak oprerátoři vydělají a zákazníci (na které se ve většině případů kašle - tedy ne pokud se snažíme je získati že) dojdou o své volné minuty (vždyť první minuta se účtuje celá). Za co vlastně platím? Já chci volat lidem a ne strojům.

JSOU TO ..............!!!!!!!

0/0
6.3.2002 14:24

Petr

Hláška
A mi stejně ta upozorňovací hláška funguje :-) (viz níže) Takže schránku mám, volači nic neplatí a na suchary už mám našetřeno :-)
0/0
6.3.2002 14:05

SCHRÁNKA = ANO
Mít schránku je naprosto normální. Když vypnu tlf. třeba kvůli jednání, tak alespoň nepřijdu o důležité vzkazy. A prozváněči mají alespoň o důvod víc mě nechat na pokoji. Navíc, když PG umožňuje vybírání schránky zdarma, tak není co řešit! Schránka = ANO!
0/0
5.3.2002 18:47

tomáš

Bezdomovci
Zaráží mě, kolik lidí je pobouřeno tou "hroznou zlodějinou" ze strany operátorů. Pokud je na tom někdo opravdu tak špatně, že ho niterně ničí a rve utracených cca 6Kč, tak nechápu, kde sebral mobil. Pokud jsem takový sociální případ, tak prostě nevolám a šetřím na psí suchary. Nehledě na to, že spousta lidí mnohem raději zaplatí tu "ukrutnou zlodějinu" výměnou za pohodlí a rychlost mluveného vzkazu. Obvykle do žádných diskuzí nepřispívám, ale náhodný pohled mě prostě donutil. Opět jsem se přesvědčil jací pololidé se mezi námi vyskytují.
0/0
5.3.2002 17:20

Re: Bezdomovci
Šetřite si na psí suchary a nemaťte pojmy! Tady jde o princip, že platím za něco co nechci a co jsem si neobjednal, když někdo chce nechat vzkaz je jasné že má platit, já nechci a platím za to, že poslouchám debilní hlášení:"dodvali jste se..."
0/0
5.3.2002 22:47

Mr.Ferda

Re: Re: Bezdomovci

Předem upozoňuji že jakékoli automatické konverznční systémy nemám v oblibě. Mám ale na mysli několik modelových situací.

Jsem v práci a pohybuji se zrovna po stavbě. Vlezu do sklepa a tam do kabelové trasy. Bez signálu, nebo v hluku příklepové vrtačky neslyším ani maximální hlasitost vyzvánění.:-(( Ve škole má prcek zrovna přestávku a tak mi volá s informaci že mají ještě po vyučování prodloužený tělocvik a že tak příjde později. Odpoledne tak můžu šílet a manželka ještě víc, kde se asi zdržel nebo jestli se mu něco nestalo.

Zrovna jsem se seznámil s bezva ženou a chci ji pozvat, nebo už jsem ji pozval někde posedět do restaurace či na procházku. Zazvonit mi v tomto okamžiku i nejlepší přítel s přitroublou otazkou (pro něj nesmírně důležitou) jaky ovladač zvukove karty použit do WIN98, tak ho zabiju.

Iniciativní "známý" volá o půlnoci ať se oblikám a jdu "s nima" chlastat do super nového baru. Jenže onen "známý" si nevšiml že volá 0605 ale 0608 a tudíž někoho uplně neznámého.

Nebudu přece tejefonovat se špulkou toaletního papíru v druhé ruce.

Chtěl bych upozornit že neúčtované upozornění před přesměrováním bych vítal ale take z předchozích a mnoha dalších podobných důvodu mam nastavenou schránku pouze pokud jsem mimo signal nebo neodpovídám. Pokud nejsem trouba a dám si tu práci s přečtením návodu na používání GSM tak nevidím problém ani v schránce. Pokud někdo NERESPEKTUJE mé právo na soukromí a právo na to že si sám zvolím s kým chci v daný okamžik mluvit a ským ne, a ještě se cítí uražen, tak ten mi může být zcela lhostejný a považuju ho za arogantní ignorantské hovado, byť by to byl nejlepší přítel. Pokud je informace natolik důležitá tak ta schránka to zvládne, nehledě na to že na velké firemní poradě se odbíhaní s mobilem třeba ani nehodí.

Pokud nejsem domluven, neodpovídám prozváněčům a ať jim to do té schránky klidně padne. Mi to hovorné nikdo nezaplatí a pokud je to důležité tak pár korun do hovoru může investovat. argument žë Já to mam jevnější neberu. 

 

0/0
10.3.2002 17:30

Tomas Goldmann

Záznamník nemam rád!
Postup operátorú považuji, za tahání peněz ze zákazníků!Pokud slysim záznamník tak okamžitě pokládám a posílám SMS! Hned vim kdy byla zpráva doručena!
0/0
21.2.2002 21:51

negrelli

Je to tu legrační
Kdo schránku potřebuje - má ji. Kdo ji nepotřebuje - nemá ji. Dle mého názoru je to jednoduché. Např. pro mne je schránka nezbytností pro mou práci (často jsem nucen krátce telefon vypínat). A osvědčila se jako dobrý lék na prozváněče, kteří zas nevyhovují mě !!
0/0
21.2.2002 16:38

Stepan

férový ???

Nevím, kdo z pisatelů je pro a kdo je proti, ale už jste si stěžovali na Telecomu (Contactelu, GTS,...), že jste se někomu dovolali na záznamník ??? A proč asi ho má dotyčný zřízen ? Pokud někdo neumí schránku použít (a volaný umí na vzkazy odpovídat), pak je to problém (neřku-li osobní) pouze volajícího... Zamysleme se nad tím, zda je dříve vejce nebo slepice...

P.S. A když se spletu a na druhém konci se mi ozve fax - nemela by síť upozorňovat, že možná volám špatné číslo ještě před tím, než spojí hovor ??? ;-)))

0/0
21.2.2002 12:20

Ruda

Re: férový ???

Je pravda, ze pokud se dovolam na pevnou liknu se zaznamnikem, proste si to zaplatim. To vsak ale nejde pouzit jako argument. V techto pripadech totiz existuje externi zarizeni, ktere hovor zvedne, tudiz provozovatel site netusi a ani nemuze tusit, zvedne-li to zaznamnik nebo ziva osoba. Naproti tomu u siti GSM ma podle meho nazoru operator zcela jasno, jestli hovor spojuje nebo prsmerovava do schranky, protoze schranka je primo u nej.

Myslim, ze pomerne ferovym resenim by bylo neco ve stylu: Dovolali ste se tam a tam, po pipanci mluvte a zacnou vam bezet placene impulzy.

0/0
21.2.2002 14:43

TommyCZ

Schranka
Jakmile mi odpovi schranka, je jedna minuta hovoru tak jako tak pryc, takze toho vyuziju a necham vzkaz i kdyz bych nemusel. Uvital bych neco jako "Volany ucastnik je nedostupny, budete presmerovani do hlasove schranky".
0/0
21.2.2002 11:07

Dj.G

KDO SKUTECNE HLASOVE SLUZBY VYUZIVA???
Uprime jeste jedna vec, kdo z uzivatelu skutecne vyuziva hlasovou schranku. Podle me jen velmi male procento. A navic pokec sam se sebou neni nic prijemnyho. Zkratka hlasove schranky jsou podle me jen okrajova vec! Kdyz vzkaz tak VOLAT a nebo poslat SMS s dorucenkou a nebo zkuste volat z okna ( ale nahlas) !!
0/0
21.2.2002 10:09

Dj.G

Volba hlasove schranky jen na volitelne presmerovani !!!
Pripada mi to stejne jako kdyz se drive platilo za "neprijemne prozvaneni" v sitich NMT u EUROTELU. Kdy volany ucastnik platil i za neuskutecneny prichozi hovor ( stacilo pouhe prozvoneni. Automaticke presmerovani v nepritomnosti do hlasove schranky je vazne neseriozni jednani na stranach nasich operatoru ale nejak se penize vydelavat museji. Nejrozumnejsi volba by byla pri nepritomnosti vybrat volbu : UKONCENI HOVORU a PRESMEROVAT DO HLASOVE SCHRANKY. Je sice hezky ze u Paegasu muzete vybirat hlas.zpravy ZDARMA ale co ucatnik ktery vola na cislo a netusi ze volany ucastnik ma vyp.mobil atd.. BYLO BY TO FER ZE STRAN NASICH OPERATORU PREHODNOTIT FUNGOVANI HLASOVYCH ZPRAV DJ.G
0/0
21.2.2002 10:06

pilot

Je to zde oz začátku a nikdo nic neudělal
Ukazujeto jen na "hloupost" lidí, kteří přijímají diktát operátorů a jejich nesmysleně bilované služby (to je i kritika do vlastních řad). Proč si toho dodnes nikdo nevšiml? Víte také např. to, že na Clicku při přesměrování se Vám hovor biluje, aniž by jste byli spojeni :) Bohužel jsem pod taktovkou gigantů.
0/0
20.2.2002 22:11

Bolek

Stačilo by

 

  účtovat volání do schránky po vteřinách od první sekundy hovoru!

 Výhoda:  jednoduché technické provedení ze strany operátorů.

0/0
20.2.2002 19:40

AL

Slovenský ET to vylepšil
Dnes jsem zaznamenal další vylepšení NA OKRÁDÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ, ještě včera mi ohlásilo bez poplatku UČASTNÍK JE NEDOSTUPNÝ, dnes mi to 2x za peníze ohlásilo, účastník nemá schránku, nadiktujte . . . . . To by chtělo jít na soud až do Strassburgu!!! Oni místo spojení S VOLANÝM si se mnou sami popovídají za moje peníze!!! XURVY KAPITALISTICKE!!!
0/0
20.2.2002 19:16

Mirek_M

Zrušit hlasouvou schránku !!!
Já osobně jsem hned po zakoupení mobilu hlasovou schránku zrušil a to ze dvou důvodů: 1. Pokud mi někdo volá tak se mnou chce asi mluvit, tak proč ho připravovat o penízky, když zrovna nejsem v dosahu 2. Přece když se kouknu na telefon, tak vidím vve zmeškaných hovorech, že mi někdo volal, a nemusí mi ani posílat SMSku, no a prostě se mu ozvu. Přece na tom není nic tak složitýho. Ale jinak souhlasím s názorem, že by měli operátoři upozornit na to že bude dotyčný volající přepojen do hlasové schránky. Potom bych si ji možná i znovu zaktivoval, a možná ji využíval i u známých, místo toho abych ťukal SMSky ...
0/0
20.2.2002 15:29

Tomas

Není to nefér, je to zlodějina
Je to klasický příklad nevyžádané služby - platím za něco, co jsem nežádal a nemám ani možnost se tomu vyhnout. Což je ČTÚ tolerováno. Možná proto, že ještě nikdo nepodal stížnost k ČTÚ...
0/0
20.2.2002 14:04

martin

Tonova volba
Pri volani by bylo dobre upozorneni volby zda chci nechat vzkaz napriklad volbou nejake klavesy a nebo moznost zaveseni hovoru.
0/0
20.2.2002 13:22

Petr Černý

Je to nefér
Já považuji tento způsob přesměrování za jistý způsob,jak operátoři skrytě okládají zákazníky,aniž volající by byli upozorňováni.U předplatných karet bohužel tato slůžba už byla přednastavena a většina nových majitelů těch karet o tom není dostatečně informována.
0/0
19.2.2002 21:46

Pedro

Když se chce, tak to jde...
Loni na jaře jsem byl v Portugalsku, koupil jsem si kartu místního operátora, který mne sice nasral tím, že neuměl posílat smsky do česka, ale místní služby se mi docela líbily... poslech zpráv ve schránce zdarma (dávno před tím, než to zavedl Paegas) a hlavně, pokud jste volali někomu na mobil (v Portugalsku), tak se vám ozvalo, že není dostupný a pokud jste počkali, tak jsem mohli nechat vzkaz... pokud jste včas zavěsili, tak vás to nic nestálo... a myslím, že to takhle funguje v řadě zemí... ale musím zase přiznat, že minutová sazba v Portugalsku je většinou řádně brutální, pokud nepoužíváte některý specifický tarif se zvýhodněnými cenami některých typů hovorů, jinak platíte klidně 30 korun za minutu, naopak jinde jste mohli podobný hovor pořídit třeba za 2 koruny...
0/0
19.2.2002 18:23

pavel

A co takhle malá úprava?
Schránka by byla dobrá věc, kdyby se nejprve ozvalo něco jako: "Za 5 vteřin budete přesměrování do hlasové schránky" mohli byste buď položit (zadarmo) nebo si počkat na schránku. Mimochodem myslím že se kdysi psalo, že jeden ze slovenských operátorů si neúčtuje prvních několik vteřin hovoru (nevím kolik, cca 5) - což tohle řešení?
0/0
19.2.2002 17:52

mike_k

Re: A co takhle malá úprava?
Ale takhle to je u Eurotelu a nejen u NMT ale i u GSM akorat nevim proc to tak chodi jen u nekoho a u nekoho ne. Chtelo by to zjistit presna pravidla.
0/0
19.2.2002 18:19

polda

Re: Re: A co takhle malá úprava?
U těch co mají paušály a někdy nějaké přesměrování použili musí mašinka na centru přemýšlet, kam zrovna bude přesměrovávat,takže se ozve.Zatímco u předplacenejch je jasný,že když je aktivní memobox,tak tě tam rovnou bez upozornění šoupne.
0/0
20.2.2002 16:02

martin

Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS

Hlasova schranka je nesmysl na tahani penez zekazniku, opravdu skvele to udelal Paegas, ktery svym zakaznikum nabidl poslech zprav zdarma a samozrejme polovina pegasaku na to skocila a zaktivovala si hl. schranku. Je to jen dalsi krok, proc nikdy nepujdu do Paegase. Moje zkusenost s hlasovou schrankou je takova, ze se da vyridit i sms a je to mnohem levnejsi, coz bohuzel hodne lidem nikdy nedojde. Vetsinou kdyz nekam volam, tak neco potrebuji vyridit online a ne poslouchat hlasovou schranku a placat si jatra. Mnohem prijemnejsi je, kdyz se ozve ze je uzivatel mimo sit a poslu mu sms napr.: "zavolej mi, az budes ready, diky"
dal se mi libi, jak si kazdy nechava posilat dorucenky sms :) - k cemu to je ? vzdyt to je jen oznameni, ze zprava byla dorucena, ale neznamena to, ze zprava byla prectena, to by pak melo nejaky smysl. pak me jeste fascinuje, kdyz nekdo zurive smskuje a nestiha mazat dorucenky, ktere mu na jeho pristroji zaplacavaji pamet, misto aby si ten nesmysl vypnul, tak se radeji tvari dulezite, ze vi, ze clovek na druhe strane ma zaply telefon a zaroven usilovne premysli, kterou z 10smsek muze smazat, aby se mu na jeho levnem krapovi uvolnila pamet pro prijem dalsich sms :) at zije n6310, eurotel a oskar a necht chipne hlasova schranka, paegas a dorucenky sms :)

0/0
19.2.2002 11:09

Standa

Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS

S tou schránkou máte pravdu, ale co se týče doručenek, je to vynikající věc, jak zjistit máli někdo zapnutý telefon či nikoliv. Pokud chci s někým mluvit a nechci se nechat stresovat schránkou, jelikož má ten s kterým chci mluvit vypnutý telefon, poslu mu textovku s doručenkou a ve chvíli, kdy mi dojde vím, že mám volat.

Proto bych se nad doručenkami nerozčilovat, navíc jsou zdarma, respektive v ceně SMS.

 

Přeji hezký a úspěšný den.

0/0
19.2.2002 13:10

Jaromír Plocek

Re: Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS
Ohledně hlasové schránky musím souhlasit. Nejsmutnější na tom je, že lidem, co mají ještě hlasovou schránku tato věc nejde rozmluvit, prostě je to,pro ně, zadarmo, že to ostatní sere, to už je nezajímá, zvlášť pokud volá někdo od jiného operátora. Ohledně doručenky nemůžu souhlasit. Pokud má někdo vypnutý mobil a já s ním chci co nejdříve mluvit, je to absolutně nejlepší řešení - a vyhnu se hlasové schránce, bohužel až na podruhé.
0/0
19.2.2002 22:39

Re: Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS
Docela nechapu, proc bych mel platit za SMS, abych zjistil, zda ma zapnuty telefon. Treba u TWISTU, zaplatit 2,8 za zjisteni, zda ma ten dotycny zapnuty telefon se mi zda, jako nesmysl.
0/0
20.2.2002 19:04

Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS

To je blbost. Dorucenky jsou na to, ze kdyz ma nekdo vypnuty telefon, tak poznas kdy jsi ho zapnul (sam jsi psal, ze to delas). A jestli Mi prijde oznameni o doruceni zpravy, je to jen dobre. Vim ze mu ta zprava dosla a neztratila se. Jestli si ju precetl, tak to uz zalezi na cloveku. Pokud nekomu posilam zpravu, tak vetsinou pocitam s tim, ze kdyz byla dorucena, tak si ji precte. A pak. Vetsina telefonu ma dorucenky mimo pamet na sms. Takze se mazat nemusi.

Hlasovka je hnus. Souhladim, ze kdyz s nekym potrebuju mluvit, tak nechcu mluvit s pocitacem, ale neni vubec spatny trik paegasu, ze dal hlasovku zadarmo. Nemusis si ju aktivovat. A kdo si ju aktivuje, budu si o nem myslet svoje.

Souhlasim s tim, ze 6310 je super. ale Mam rad paegas a eurotel. Oskar ma ve velkych mestech neskutecne problemy (zprava neodeslana, mam signal, ale jsem nedostupny...). V malych mestech se to nedeje.

0/0
19.2.2002 13:22

martin

Re: Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS
na nesmyslnosti dorucenek trvam dal :) nemusi to vubec znamenat, ze si dotycny zapnul telefon, mohlo se dit cokoliv jineho - napr. si mohl uvolnit pamet na sms, mohl vyjet z oblasti kde nebyl signal apod. U zpravy je imho proste dulezite, aby si ji clovek precetl a ne aby byla dorucena. Uz se mi nekolikrat stalo, ze mi kamaradi volali,jestli ctu zpravy - po dorucence meli FALESNY pocit, ze jsem zpravu cetl - necetl, protoze jsem ji preslech nebo jsem necitil vibrace. Stejne tak je to s elektronickou postou - nezajima me, jestli si dotycny uz stahnul postu, ale jestli si ji precetl . . . .
0/0
19.2.2002 13:36

lucik

Re: Re: Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS
Zkušenosti mám takové, že když si nenechám zaslat doručenku, občas nedojde ani SMS. Posílám-li zprávu s doručenkou, dojde vždy. To je ten hlavní důvod - mít jistotu, že moje SMS někomu došla když jí platím.  Navíc potvrzení o doručení není zasíláno ve formě SMS a tudíž se ani neukládá do přijatých zpráv. Alespoň u Eurotelu to tak funguje.
0/0
19.2.2002 17:12

upír

Re: Re: Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS
Ty vole, tobě se nikdy nestalo že by se zpráva prostě někde ztratila, nebyla doručena????? Na to ty doručenky asi taky jsou!
0/0
21.2.2002 21:09

Ondrej Urban

Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS
Vas nazor se mi zda ponekud jednostranny. Myslim, ze hlasova schranka urcite spatna vec neni a je to vlastne dalsi moznost rozsireni sluzeb pro mobilni telefony. Jinou veci ovsem je, jak se k tomu postavi (zpoplatni) operator, ale za to schranka preci nemuze. Skutecnost, ze by nekdo "skocil" na to, ze je schranka zdarma je holy nesmysl. Paegasaci to rozhodne uvitali a ti co schranku meli i predtim ji meli i nadale, takze zadna zmena. Kazdy mobil vyuziva jinym zpusobem a tak pro nekoho je to jedina moznost zjistit, co mu ten kdo mu volal, vlastne chtel. Kdyz uz to volajici zaplati, tak by mohl aspon "kvaknout" a ne nechat ve schrance sum a byt nasrany na schranku/operatora. Dalsi veci, o ktere se zminujete je, ...ze si neuvedomuji, ze SMS je mnhohem levnejsi. Nekdy ano, ale urcite ne vzdy. V dobe, kdy jsem mival jeste twist bylo super, kdyz jsem mohl poslat "hlasovou zpravu" pres 0603 123 311 nekomu jinemu a uricte se mi do tech 2 min. veslo mnohem vic informaci nez do SMS a to mhohem pohodlneji. Jine to uricte je u zprav typu "Jsem tam za 15 min." O dorucenkach se tu mluvi nekolikrat, takze by to bylo noseni drivi kamsi. Snad jen, ze to spatne neni a pokud si je nekdo nemaze - vam do toho nic neni. Misto na dalsi SMS a pomalejsi tlf. nebudete mit vy, ale on. Pokud se na to podivate s nadhledem a take z pohledu jinych, zjistite, ze na tom neco je. Ja znam napriklad lidi co maji n6210 a maji ji jen proto, aby ji vsem ukazovali a pritom sluzby tlf. stejne nevyuzivaji, protoze to kolikrat ani neumi. Pozn. ja jim nezavidim, jsem take jeden z majitelu. :-)
0/0
20.2.2002 11:58

TH

Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS
Až se ti někdy stane, že sms, cos poslal přijde příjemci až za několik hodin, přestože má zapnutý telefon, tak poznáš, proč spousta lidí používá doručenky. Tak máš aspoň jistotu, že a sms opravdu došla, a že netrčí někde v SMScentru a vyhneš se nedorozumnění.
0/0
20.2.2002 13:29

Priserka

Re: Nesmyslna schranka a potvrzeni SMS
Sony cmd j5/6/7 apodobne mazou dorucenky :-)) zustava vzdy jen jedna posledni ... na jednu stranu je to docela dobre na druhou stranu pokud nejsem u telefonu a dojdou mi sms z predchoziho dne tak nevim komu co doslo ale porad je lepsi vedet ze ten dotycny tu sms na telefon dostal a vedet ze uz je treba i na tom prijmu nez nevedet nic a jen cekat a volat treba do te hlasove schranky znovu :o)
0/0
27.3.2002 1:06

mike_k

Jak to vlastne je.
Matka ma Eurotel naky tarif pro velke firmy a kdyz ji volam a ma vypnutej mobil tak se ozve "Cekejte prosim budete presmerovani" a pokud to polozim tak hovor nic nestoji. Az po chvili se ozve hlasova schranka. Otec ma taky ET tarif nejakej bussiness a u nej se hned ozve hlasova schranka a je to placenej hovor. Jakto ze u jednoho je to tak a u druheho jinak?
0/0
19.2.2002 10:41

blee

Re: Jak to vlastne je.
To je proto, že matka ma 0601 analog a tam to presmerovani chvili trva . . .
0/0
19.2.2002 13:47

mike_k

Re: Re: Jak to vlastne je.
Tim to neni. Ma 0602
0/0
19.2.2002 14:23

Petr

Re: Jak to vlastne je.
Funguje to nejen Tvé matce, ale také mi. Proč to tak možná je, to jsem tu už psal dříve.
0/0
20.2.2002 8:36

David

OGM

Lidi,

apeluji na vás, když už schránku používáte, buď že chcete nebo si ji neumíte vypnout, aspoň si přemluvte odchozí vzkaz. Je to tristní, slyšet pořád ten prefabrikovaný neosobní blábol, nota bene, když voláte někoho ne ze seznamu, tak ani nemáte jistotu, že se nešvihnul váš prstík nebo elektronika.

0/0
18.2.2002 22:26

Homis

Hlasové schránky bych zakázal
Hlasový schránky nesnáším. Já osobně jí mám vyplou. Když už se do nějaký dovolám, tak jsem pěkně naštvanej a stejně vzkaz nenechám. A když už vyjímečně ano, stejně tam jen namluvím " až budeš moct tak mi zavolej " Takže si myslím, že když už tu schránku někdo chce mít, tak bych si aspoň mohl zvolit zda se chci do ní dovolat či ne. A navíc pokud mám volné minuty tak my je to žere na nesmyslnejch věcech. Homis
0/0
18.2.2002 20:44

petr

Schránky
Vždyť se dá schránka zrušit!!!!
0/0
18.2.2002 17:38

czbird ...

Re: Schránky
Na tohle bohuzel jeste spousta lidi neprisla :-(
0/0
19.2.2002 8:03

Kutiss

Re: Re: Schránky

Souhlasim s Vasimi nazory..
Jen male upresneni: Hlasova schranka NEJDE ZRUSIT!!!
Jde pouze zrusit nastaveni presmerovani do ni..
A je pak uz jedno zda pomoci telefonu, kodu site GSM ci pres infolinku..
Mejte se a uz zadne vstoupili jste do hlasove schranky..
btw: Presmerovani se da nastavit i na jiny telefon napr. na firemni nebo tak..To uz je jedno..

Kutiss

 

 

 

 

 

0/0
19.2.2002 9:04

mowla

Re: Re: Re: Schránky
Jak jsi prisel na takovou blbost, ze hlasova schranka nejde zrusit????? Kdo ti to nakukal???
0/0
19.2.2002 9:49

Libor Foltynek

Re: Re: Re: Re: Schránky
OPravdu nejde zrusit, jen se zakaze, aby se ozyvala, ale porad tam je a drima... :-)
0/0
19.2.2002 10:40

mow wla

Re: Re: Re: Re: Re: Schránky
Dobra - trosku se rozepisu a zkusim popsat, jak se domnivam, ze "to" funguje (jde o domnenky, protoze nejsem a nebyl jsem zamestan u zadneho operatora a tudiz to nemam overeno): - hlasova schranka je alokovany diskovy prostor (zda dynamicky nebo staticky neni podstatne) na nejakem VoiceRecorderServeru a hovor je po prehrani hlasky o dovolani se ... nahran do tohoto prostoru - chci-li "zrusit" schranku, je v konfiguraci site nastaveno (napr. operatorem), ze toto dane cislo nemuze pouzivat VoiceRecorderServeru a ukladat hovory - mam-li schranku aktivovanou, mohu - ale nemusim na ni presmerovat cast a nebo vsechny prichozi hovory - mam-li schranku deaktivovanu (zrusenu atd.), nemohu na ni presmerovat nic, byt bych se i snazil Takze, tvrdim-li, ze schranku lze zrusit, nemohu ani nahodou vedet, co se stalo s tim prostorem puvodne pro ni urcenym, ale mohu tvrdit, ze ani nedopatrenim do ni "nespadne" zadny muj prichozi hovor. Analogicky, mel-li bych na pevne zaznamnik (pristroj, ne Memobox) a nechtel ho pouzivat, tak ho vypnu (zrusim) a dale je lhostejno, zda ho necham pripojen k telefonni pripojce nebo jej odpojim a nebo dokonce po odpojeni hodim do popelnice. ;-) A jeste dotaz - ucastni se teto diskuse nejaky technik operatora??? - docela by mne zajimalo, zda se ma domnenka o "fyzicke" podobe nahravace zaklada na pravde. A dale, jak jsou archivovany hovory uskutecnene v dane siti??? Vite to nekdo??? Diky za pripadne informace - treba na maila.
0/0
19.2.2002 11:01

Toni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schránky
to se zjisti jednoduse, "zrusit ji" a potom si do ni zavolat. Pokud je zrusena, nerekne ti, ze nemas zadne zpravy, ale spis neco jako ze sis ji zrusil. Ja se osobne priklanim k nazoru, ze spis drime...
0/0
20.2.2002 11:20

mow wla

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schránky
Myslel jsem, ze jsem to v minulem prispevku napsal dost jasne, ale jeste jednou: - chci-li "zrusit" schranku, je v konfiguraci site nastaveno (napr. operatorem infolinky), ze toto dane cislo nemuze pouzivat VoiceRecorderServeru a ukladat hovory - mam-li schranku aktivovanou, mohu - ale nemusim na ni presmerovat cast a nebo vsechny prichozi hovory - mam-li schranku deaktivovanu (zrusenu atd.), nemohu na ni presmerovat nic, byt bych se i snazil Mam ted schranku zrusenou, ale nevim, zda je zrusena nebo ji mam jen znepristupnenou a nejsem schopen to nijak detekovat. Nemuzu na ni nic presmerovat, pri volani do schranky se ozve "spatne cislo". Jenze nic z toho nedetekuje, zda schranka existuje ci ne (drime nebo je zrusena).
0/0
20.2.2002 12:36

Jyrki

Re: Schránky
ad 1) ano, schranka se da zrusit, bohuzel ne cloveku, kteremu chci volat... ad 2) dorucenky SMS. Posilal jsem kamaradum na Oskara a Eurotel SMS z internetu, neco ve smyslu "za deset minut pockej tam a tam", kdyby byla moznost obdrzet dorucenku, vedel bych, ze tu SMS nedostali a nestal bych tam jako hnup ctvrt hodiny, abych jim pak nakonec stejne musel zavolat. Dorucenky jsou dobra vec na rozdil od hlasove schranky.
0/0
21.2.2002 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.