Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdybyste si sami mohli určit parametry sítí GSM, které je možné v terénu seriózně změřit, které by t

Minulé dny byly ve znamení nekončících debat okolo měření kvality sítě všech tří našich operátorů. Co se jednomu líbilo, druhý zpochybňoval, a jako rukojmí byly použity mobilní telefony Sagem, pomocí kterých testování probíhalo. Víte, jak vypadají a co umí testovací telefony Sagem?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EWERELL

Signál není vše

Měl jsem kdysi Oskara. Perfektní služby a cena, ale na chatě v Beskydech jsem lovil hovor ne signál, ten byl stále na 2. nebo3. stupni. Prostě vypadávala slova, až se kolikrát spojení přerušilo úplně. Situace byla stejná i mimo budovu na zahradě. Mám to tam na takovém kopečku, žádná dolina. Founem to nebylo, zkusil jsem různé, tak jsem šel na T-mobil. Jede to o.k. Škoda, ten Oskar byl jinak dobrý, ale když není spojení je to i zadarmo drahé.

0/0
10.11.2003 8:44

Tomáš Lorenc

Železobeton

Ať se například technici od Eurotelu projdou po pár panelácích. V okruhu 1 km několik BTS, z toho jedna 200 m a stejně vím, že v obýváku si zavolám, ale na druhé straně v ložnici už stěží. A to nebydlím v přízemí. Pořád mají plnou hubu pokrytí v budovách, ale nedokáží přiznat, že určité budovy jsou velmi specifické...

Jo jo - s panelem má problémy i příklepovka - natož nosná vlna GSM...

Anebo že by za to mohla ta BTS Oskara na druhé straně baráku??

 

0/0
4.2.2002 10:28

Re: Železobeton
Cim vys vetsinou bydlis, tim vetsi problem muzes mit. Netyka se to dosahu, ale interferenci. Ve vyssich polohach mobilka vidi i na BTS, na ktere uz by videt nemela. BTS jineho operatora by za to mohla v pripade, ze pouziva prilis blizky kanal (1 az 2 vedel). Ve vetsine navodu k mobilnim telefonum mas napsany pokyny o telefonovani v budovach. Tak si je prcti anebo si porid Oskara. Mej se
0/0
28.2.2002 16:25

Re: Železobeton
Cim vys vetsinou bydlis, tim vetsi problem muzes mit. Netyka se to dosahu, ale interferenci. Ve vyssich polohach mobilka vidi i na BTS, na ktere uz by videt nemela. BTS jineho operatora by za to mohla v pripade, ze pouziva prilis blizky kanal (1 az 2 vedel). Ve vetsine navodu k mobilnim telefonum mas napsany pokyny o telefonovani v budovach. Tak si je precti anebo si porid Oskara. Mej se
0/0
28.2.2002 16:26

Tomáš Lorenc

Re: Re: Železobeton

Tyhle souvislosti mě taky docházejí a zajímá mě to samozřejmě i po této technické stránce.

Ale v tomto případě jsem zvolil jiný pohled: hustě obydlené panelákové sídliště v sobě přece skrývá spoustu potenciálních (a hlavně platících) telefonistů - a tak by mělo být v zájmu operátora zajistit kvalitní pokrytí i přes nepříznivé fyzikální souvislosti. Ať třeba postaví mikrocelu na dokrytí přirozeně hluchých míst - vždyt se jim to na rozdíl od nějaké prdele na konci světa musí vyplatit!(?). Jistě nejsem sám, kdo má v blízkém okolí problémy a připadá mi absurdní, abych uprostřed sídliště ve velkém městě musel po bytě lovit kvalitní signál!

A vaše poznámka ke změně operátora, protože ten druhý (Oskar) má náhodou BTS za oknem je dost absurdní. Mobilního operátora si snad vybíráme podle průměrné kvality pokrytí v celé síti (předpokládám, že normální člověk nedřepí pořád na rodné hroudě) a ne jen podle pokrytí v bydlišti. Na 100% pokrytí doma mám Telecom (sv. vyděračský).

To asi když Oskar začínal, tak si ho koupili jen obyvatelé žijící v okolí BTS, zrušili pevné linky a radovali se z "mobilu", který se v dané lokalitě choval jako trochu lepší bezdrát připojený na pevnou. Pravda mohli si telefonovat i mezi těmi "ostrůvky" - pokud ovšem nebyla přetížená síť .

0/0
1.3.2002 9:19

Jiří Hájek

Nejsem odborník - jen uživatel:

Tento týden: Cestou z Plzně do Prahy jsem měl v síti Oskara nepřerušený a nerušený hovor v délce 39 min což u jiných operátorů se mi nikdy nepodařilo !!!

   

Pro mě to hovoří za vše.

0/0
1.2.2002 22:23

Re:
Vy zvíře, a co řízení??? Ale jinak souhlas.
0/0
2.2.2002 18:56

Re:
Cestou z Prahy do Plzně mi ET vypadne pokaždé třikrát: - 1. Motol/Stodůlky, 2. Loděnice/Beroun, 3. Ejpovice. Už to raději vždy hlasím volanému, že dojde k přerušení, asi synchronizace sítě?? Hlásil jsem jim to na help-lajnu, ale zatím nic.
0/0
3.2.2002 10:00

kavol

diskuse ... ???

Tak jsem si dal tu praci, ze jsem procetl opravdu vsechny prispevky, a musim rici, ze chvilemi jsem se opravdu bavil ... obzvlaste dekuji Mikimu, ze nam ozrejmil prubeh testu :)

Ale proc sem pisu: v prubehu cteni me zaujalo, ze kdykoliv jsem mohl nejakeho kriklouna/mystifikatora vyvest z omylu i na zaklade mych chabych znalosti, vzdy chybel (nebo byl zjevne neplatny) e-mail ... hm, procpak asi?

A jeste jedno pozorovani bych mel: spousta lidi zije v omylu -- domnivaji se, ze v teto oblasti v Cechach existuje konkurence. To je zasadni omyl; slovo "kartel" by zde asi nebylo na miste, ale myslimze soucasny stav se da pomerne pekne nazvat jako "vlada tri monopolu".

Jestli vam to stoji za to, zamyslete se nad tim ... zavolejte si na infolinky, otestujte si technicke podpory, kouknete na dostupnost informaci, porovnejte baliky sluzeb pro pausaly, predplacene karty i tyto dve kategorie navzajem ...

0/0
1.2.2002 3:17

Miki

Nezavisle mereni..
Ja doopravdy se bavim :)) O GSM se zajimam od 95 roku a docela me to drzi, ale spis z pohledu amatera stourala a zkousece. No to mereni jsem videl:)) Konkretně na kolejích PPV v Brne, jsou to koleje VUT, No stalo tam takovy auto s takovejma 3 strejdama, co se tvarili strasne dulezite, asi to byli naky paprdove od nas a tak museli, aby z nich vsichni nemeli prcu.. A dulezite pobihali kolem nakyho tmavýho auta. No tak se jich ptám, co a jak co tu delaj, jestli jsou od Oskara a konecně měřej slepej lalok, kde se o sebe perou 2 BTS, no a oni se primo ani netajili tim, ze teda jako nepatrej zadnemu operatorovi, ale ze to delaj na popud Paegase a ze maj jeho hadrwer. Aby bylo jasno.. stali na primou viditelnost s BTS Paegasu, cca 50 metru, dalsi nejblizsi BTS je od Eurotelu na Purkynich cca 1,5 km a pak byla, ted uz je tomu jinak BTS Oskaru na nakym hotelu v Krpoli cca 3km. No jestli to merili takhle tak ma Paegas urcite tu nejlepsi sit... Nevim.. Ale jedno je jisty Mobila mam od roku 96 kdyz tu byl jenom Pán velkomožný Eurotel, pak kdyz zacal Paegas, tak rychle k nemu. Pote co jsem zjistil, ze v hlave nemam koder na T8 a na typicke Paegasi rehtani, jsem opet cely v schizofrenické kreci chnapnul po Eurotelu, ale NMT, protože to bylo jedine rozumne reseni a ted? Ted jsem Oskar, nestezuju si. Ale kdo vi.. Nedela mi problem zmenit operatora, kdyz se mnou vyjebava. Od toho jsme partneri, ne ?
0/0
31.1.2002 10:16

Tomáš Parolek

Re: Nezavisle mereni..
Dík Miki, konečně tu někdo odlehčil tu zdusněnou konfrontační atmosféru. To, co jsi napsal, že jsi viděl, tak jsem předpokládal. Měj se.
0/0
31.1.2002 12:24

Kukla

Něco na těch diskusích je.. :-/

člověk si tu vylije zlost nad neuspěchy svého operátora, s radostí hanobí druhého operátora a dohromady a s příznivci toho druhého zahrnují nadávky třetího operátora..

Někdy se tomu zasměji, s něčím souhlasím, ale řadu reakcí absolutně nechápu (nesmyslné urážení nepovažuju za chování rozumných lidí)

A jako uživatel jediného operátora jsem velice rád za přítomnost zbylích dvou. Díky ním bych se určitě nedočkal překotného zkvalitňování služeb a zlevňování..takže díky ET,díky PG a i Oskare

:-)

0/0
30.1.2002 14:54

David Hofmann

Odpověď
Pokud máte opravdu diplom z telekomunikací, tak by jste měl vědět o čem píšete. A jestli to byl  žert, tak se Vám tímto omlouvám, protože jsem to vážně nepochopil. S pozdravem David Hofmann
0/0
29.1.2002 23:36

Pravda je, že pro někoho můžou být takto zobrazené grafy matoucí, zvláště když relativní rozdíly jsou tak malé.
0/0
29.1.2002 16:50

Já bych docela uvítal SIM kartu, kde by bylo možné soustředit více čísel, jelikož tři telefony považuji za luxus a na přehazování SIMek (popř. vypínání a zapínání s dualSIM) nemám nervy.

Nevíte jestli se tím už někdo zabýval?

P.S. Byl by to takovej GSM Outlook.

0/0
29.1.2002 15:43

Vašek

Proč pořád někdo píše VÚT?
Žádám Vás, ať už konečně přestanete mást lidi. Měření prováděli osoby z Vyského Učení Technického. Vidíte ta písmena? Nad U NENÍ čárka. Jak by se Vám líbio ČVÚT = České Vyské Účení Technické, KÚ = Karlova Úniverzita a podobně ?
0/0
29.1.2002 15:20

Ondřej

To je ale sranda

Pánové, pánové, jako malí haranti. To je jak na pískovišti. Já bych řekl, že všichni operátoři mají co dohánět.  A každý  má v nějakém ohledu máslo na hlavě. Ale já nechápu tyhle žabomyší války.  Telefon je na telefonování. A za telefonování se platí peníze  a pokud nejsem blázen tak za funkční služby chci dát co nejméně peněz. Podle toho si každý svého operátora nejde.

Nelepší jsou ty lidi typu "Já mám Eurotel jsem skoro bůh. Já na to mám!!!"  Vždyť každá firma to dělá pro prachy!!! A kdyby tady byl Oskar první, taky by z lidí ždímal prachy. To jsem si naprosto jist. A zase na druhou stranu spousta lidí hodně cestuje a "věří", že Eurotel má nejlepší pokrytí, tak ....  každýho věc.

Já se moc divím konzervativnosti lidí, že chtějí používat jen jednoho operátora. Vždyť můžu používat všechny 3 anebo to co je u kterého levný a dobrý.  Ale každý podle svého gusta a pohodlnosti.

Operátoři žerte se, já jako zákazník se budu dívat kdo zvítězí.  

Závěr: Dneska se dá provozovat mobilní komunikace za dost slušný prachy, ale holt člověk nesmí bejt pohodlnej a mít jen jednu SIMku!!!  Doma jich máme 7. Provolám několik desítek hodin, pošlu tak přes 200 SMSek měsíčně a celkově platím tak 400,- Kč. A to měření. Mě nijak netankuje. Stejně najdete místa kde není ani ťuk. A pokud tam nějakej je, můžu si zavolat.

0/0
29.1.2002 15:19

Tom

Re: To je ale sranda

Jasně! Několik desítek hodin a 200 SMS celkem za 400! To je tarif Slyším kulový, ne??

Tom

0/0
30.1.2002 4:02

Re: Re: To je ale sranda
jsi to špatně pochopil, ty 400 platí na každou z těch 7 SIMek :)
0/0
31.1.2002 11:35

Tom

Re: Re: Re: To je ale sranda

no jo, ale napsal jsi CELKEM 400 a nikoli NA KAŽDOU SIM 400, to je pak fakt matoucí

Tom

 

0/0
31.1.2002 15:00

polda

Re: Re: Re: Re: To je ale sranda
No to pak vychází na 2.100,- a za ty prachy bych řek,že stačí jakejkoliv paušál od jednoho operátora a mít SIM jen jednu a je to mnohem jednoduší ne?!?!
0/0
1.2.2002 9:37

Tom

Re: Re: Re: Re: Re: To je ale sranda

no, to mi povídej, ale jsou tu i takoví lidé, co raději prohazují 7 SIMek, mají 7 telefonních číslech na kterejch je naháníš..... ale platěj stejně jako jiný s jedním, možná těch 50 kaček ušetří.....a nenudí se a jsou IN !

ach jo...

Tom

 

0/0
1.2.2002 11:20

Fido

Nezda se mi to
Me se vysledky mereni take mic nezdaji. Co se tyce delky zkusebniho hovoru pri mereni s tim naopak souhlasim. Nevim kde vzali operatori prumernou delku hovoru do 90 sekund ale ja se na tuto hranici dostavam jen vyjimecne. Temer vsechny hovory jsou mnohem delsi. Podle meho pozorovani mohu rici, ze problemy s handovery u delsich hovoru maji vsichni operatori a nemaji si co vycitat. Ovsem uz bych mel vyhrady k zjistene rychlosti sestaveni hovoru. Tady jasne vitezi Eurotel. Oskar s Paegasem se od sebe temer nelisi. Dalsi vyhradu mam k udajne nejlepsi kvalite prenosu hlasu v siti Paegas. Tady si troufam rict, ze Eurotel i Oskar jsou zhuba nastejno a daleko za nimi je Paegas. Nejhorsi situace je v Praze a dalsi velkych mestech. Zname " dob....n....m........chrrr....sak......e" se opravdu neda povazovat za nejkvalitnejsi prenos hlasu. V cem Paegas asi opravdu vede, je pokryti signalem. Mnohdy ale naprosto nepouzitelnym. Pro ty, kdo se ohaneji tim, ze v jedne vesnici je signal jednoho operatora a v druhe jineho, toto si troufam tvrdit na zaklade casteho cestovani po cele republice a netyka se toho, v ktere vesnici je a v ktere neni signal.
0/0
29.1.2002 10:53

Adam

Jéžžiiišššššíííííí

Už je to zase tady. Ku..a, nedělejte mi z té školy pořád výzkumák!!!

VUT je Vysoké Učení Technické vs VÚT je Výzkumný ústav... čehosi

0/0
29.1.2002 10:45

Tomáš Parolek

Re: Jéžžiiišššššíííííí
VÚT býval Výzkumný ústav telekomunikací v Praze 10, ale už není, už páni výzkumníci dělají byznys pod značkou TTC (vzniklo z Tesla telekomunikace). Asi jim došlo, že už by se v tržním prostředí jenom výzkumy neuživili.
0/0
29.1.2002 12:06

Marek

Errortel dostal vejprask
Tak tady to mate vy polobohove se socialistickym oderem. Dobre vam tak, doufam, ze vam trochu stuhnou rysy ve vytahanejch oblicejich, ktery se tvarej jak jsou pro VIP:-)) a nejlepsi na svete a pritom porad zijou jen z toho, ze tu byli prvni a s nicim novym nikdy neprisli!
0/0
29.1.2002 9:43

david

Už nekecejte a přečtěte si WWW.GSMWEB.CZ pak pochopíte!!!
0/0
29.1.2002 9:34

jana

Re:
Jen jestli to neni jako www.paegas.biz ,  se to plete, ale jde to 
0/0
29.1.2002 13:14

Martin D.

Re:

Je pravda, že jsem ještě nepotkal člověka, který by si stěžoval na kvalitu služeb Eurotelu, ale může to být opravdu dost subjektivní... Ale o tom jsem psát vlastně nechtěl. CHtěl jsem Ti jen napsat, pokud si to ještě někdy přečteš, že jsem se podíval pro zajímavost na adresu,kterou jsi doporučoval, se zájmem jsem si přečetl, co tam je a nechápu, kde bereš tu svou jistotu. Článek byl o Paegasu napsán ještě vcelku normálně, objektivně až servilně, ale za vše mluví reakce za článkem - pokud se zde mluví o ET tak, že "mu to trvalo celý den, než SESMOLIL" svou reakci, myslím, že sympatie a objektivnost pisatele článku je naprosto evidnetní... A ještě opakuji máme  na firmě asi 7 eurotelů, dříve jsme měli i paegase a oskara, ale posledního přehlašujeme na eurotel a to vše vzdor tomu, že "šéf" prohlašuje, že jak se dostane někdo kvalitou na úroveň Eurotelu, změníme značku - dodnes mu nemůže odpustit, jak se choval v době monopolu (platby za odchozí, ale i příchozí hovory....)

0/0
30.1.2002 0:11

Vrooo

Paegas
Eurotel jsou svině, ale že by měli horší síť než Paegas, no to asi těžko. Z vlastní zkušenosti vím že Paegasova síť je nejhorší
0/0
28.1.2002 19:20

Martin

Re: Paegas
Bejvavalo hochu mozna pred rokem a pul, kdy mel Paegas posledni sanci predhonit Eurotel, ale pak mu zacala padat sit. Z vlastni zkusenosti mi vyplyva, ze Eurotel je ted o mnoho horsi nez Paegas proto taky tak podrazdene reaguje:-)).
0/0
29.1.2002 9:31

Robert

Re: Re: Paegas
Paegas je nejhorší!!!!
0/0
30.1.2002 19:40

Viki

Konečně

Konečně je OBJEKTIVNĚ dokázáno, že Eurotel není tak úplně nejspolehlivější operátor a že má taky svoje chyby a není jich málo. Konečně, konečně. A fanatici, kteří mají Eurotel a teď litují, že je stojí tolik, už nemají co říct. Došly Vám slova, co?

0/0
28.1.2002 18:57

mrazik

Re: Konečně
Ale koukam ze ty jich mas plnou hubu
0/0
29.1.2002 8:46

Tom

Re: Konečně

... zamysli se nad sebou, nejlépe objektivně....

 

0/0
30.1.2002 4:06

Tom

Tyhle diskuze...

Tyhle diskuze... jsou srandáááááá

Podle hesla: Každý hají své peří

0/0
28.1.2002 18:21

Via

Ât je to jak chce
At je to ve skutecnosti jak chce: Eurotel musi rvat, protoze vsechny ceny ma vyssi nez Paegas. Kvalita site a byvaly 5lety monopol, ktery mu nahnal velke zakazniky, jsou jeho jedine obezlicky.
0/0
28.1.2002 15:59

Petr

Kterej operátor je nejlepší?
Vždycky, když mám smutnou náladu, tak se těším na nové ankety a hlavně reakce čtenářů. Ty mne vždy dostanou. Hned je člověku líp, když se může zasmát. Člověk by nevěřil, jak dokáže společnost rozdělit to, kdo má jaký MT a jakého používá operátora. Je to úplně jedno, kdo jakého má. Ony ty rozdíly jsou minimální. Pohybuji se na mnoha místech v CR a vím, že podle signálu je na tom někde dobře ET-CZ, jinde zase Paegas - CZ a jinde zase je nejlepší Oskar. To jsou moje osobní zkušenosti. Navíc ze všech reakcí, které jsem doposud četl, tak mi připadá, že jsme národem, který je plný odborníků přes mobilní komunikaci. Každý rozumí tomu, jak mobil funguje, dokáže o tom vyprávět desítky minut, jak funguje celá síť GSM apod. Prostě každý hájí svůj MT a svou síť. Pro něj je ta nejlepší a bude proto bojovat na všech frontách. A největší radost z toho mají právě operátoři, kterým neutěšeně padají penízky do kapes a mají z vás radost.
0/0
28.1.2002 15:51

dinik

Re: Kterej operátor je nejlepší?
napsat, že je jedno, kterýho operátora používám je blbost. Já sem měl Dohodu s oskarem. Pak mi zdražili SMS a pěkně mě to nakrklo. Pak sem zjistil, že se nedovolám když potřebuju - ne slabej signál, ale přetížená síť-padaly mi hovory. Rád telefonuju dlouze. A s Oskarem mít hovor na deset minut byl někdy výkon. Přešel jsem na Paegas. Jsem v pohodě. Za stejný ceny. Nemyslím, že by měl Eurotel nějakou image jako např. Mercedes, abych musel platit za jeho služby víc.  Rozdíl mezi Paegasem a Eurotelem je. Eurotel má lepší pokrytí. Ale rozdíly jsou minimální. Po své zkušenosti už Oskara ani nehodnotím a myslím, že nebude trvat dlouho a nebude ho moct hodnotit už nikdo. 
0/0
29.1.2002 9:28

jakub

Re: Re: Kterej operátor je nejlepší?

Paegas nabízí 300 minut za 577,50,- měsíčně?Ty máš teda přehled!

jakub

0/0
29.1.2002 17:19

Alex

Paegas versus Eurotel

S diskuzemi na mobil serveru se jde vzdy pobavit.Z tehle je ale spis smutno.Spousta lidi zde haji jen toho sveho operatora a ani nahodou se jim nechce priznat, ze to tim pokrytim a sluzbami neni az tak ruzove. Znam spoustu lidi co pouzivaji Eurotel a nechvali ho, a nejen kvuli cenam. Na druhou stranu ani Paegas nema cisty stit a v mnoha mistech nejde. Z mych vlastnich zkusenosti se mi pokryti jevi dost vyrovnane nekde jde jeden operator jinde druhy. Dane to je hlavne umistenim BTSky a jejim zatizenim. V mnoha pripadech, kdy se nejde dovolat nebo je spatna kvalita spojeni, muze za tento stav sam MT. Mel jsem take takovy. Ale ono si chce nektere veci overit az potom zacit nadavat na vse a na vsechny. Co se tyka VUT Brno. S touto skolou jiz nekolik let spolupracujeme pri vyvoji uP zarizeni. A mohu rici,ze se vzdy snazi splnit zadani co nejlepe v ramci svych skolnich moznosti a ty nejsou nejlepsi. To nakonec kazdy, kdo prosel VS, nakonec moc dobre vi.

Jo a jen pro zajimavost. Jiz nekolik let patrim mezi zakaznoky Radiomobilu. Nekdy jsem si mohl zanadavat. Ale problemy nikdy nebyly az takoveho razu, abych utikal k jinemu operatorovi. Protoze tam najdu to same. Proste patrim ke klientele, ktera nema problemy a pritom MT muze pouzivat kdy chce a kde chce.

0/0
28.1.2002 15:42

omyl pico, 1800 MHz je pro zastavene lokality lepsi, ma lepsi pruraznost, ale maly dosah
0/0
28.1.2002 14:15

Andre

Re:
Vazeny pane, jedine co ma pruraznost je vase veta, i kdyz je nesmyslna a spatna. Opak je pravdou pasmo DCS 1800 MHz me mensi penetraci do budov a tim nasledne mensi dotaz. Andre
0/0
28.1.2002 14:58

mowla

Re:
He????????? Neco o vlnenich vim, ale co je to "pruraznost" v souvislosti s elmg. zarenim??? :-o
0/0
28.1.2002 15:16

Andre

Re: Re:

To je slovnik sprostaka, ktery nevi o cem mluvi.

PS: bylo by smutne kdybych nevedel o cem mluvim....

0/0
28.1.2002 15:49

Mx.

Je kazdy manazerem?

Mereni na silnicich a dalnicich, provozovana z automobilu jsou v poradku, ale coz takhle mereni ve mestech? Skutecne vsichni jezdite po vetsich mestech, jako spravni manazeri, auty? I do restauraci? No a jelikoz ne vsichni operatori maji ve vsech mestech obe pasma, muze se vam lehce stat, ze sedice ve sve oblibene hospudce nebudete mit ze sveho operatora ani "carku", ackoliv prece vas operator ma pokryti ve meste na vynikajici urovni. 1800 MHz proste hur prochazi pevnym materialem (sklo, beton a podobne) - je to dano vlastnostmi vyssich frekvenci. A ze nejaky signal v danem miste bude, prozrazuje plny signal, ale s napisem "pouze 112" (ci podobny, podle telefonu), svedcici o silne pritomnosti jednoho z konkurentu. Nechci stourat do metodiky mereni, ale vazne se 99,9% populace po vetsinu casu pohybuje po ulicich? Coz takhle zvazit i pokryti vnitrku budov? Pak by asi srovnani take bylo zajimave. Ne kazdy prece dela messengera, aby se mohl cely den prohanet na pokrytych ulicich ...

0/0
28.1.2002 12:26

polda

Mi přijde,že se pár lidí zbláznilo.Dle výsledků měření si spíš beru to,že pokrytí mají všichni téměř shodné a pro případný výběr operátora by to již nemělo být to nejdůležitější,krom nějakých extra míst.Spíš buďme rádi,že operátoři jsou aspoň 3,co bychom dnes kupovali a za jaký peníze,kdyby byl jen EUROTEL(pár starších časopisů jsem onehdy viděl a nestačil se divit).A díky rychlosti Oskara ve stavení BTS,zalátal Paegas pár pěknejch děr co měl v republice i když měl před ním náskok.
0/0
28.1.2002 12:18

Snovac

Pravdivé lži :o)
Podle mého názoru záleží na tom, kde se právě nacházíte nebo jakou oblast projíždíte, co máte za MT, a jak je v dané lokalitě nakonfigurovaná GSM síť. Jasně jde i o to, kolik je v dané oblasti BTSek, jak je síť přetížená.... atd. atd. Někdo problémy má a někdo nemá. Vůbec bych nekritizoval jednotlivé operátory, protože si myslím, že jejich sítě, co do kvality, jsou naprosto srovnatelné. Občas za to ta síť ani nemůže, záleží z velké části i na použitém  MT. Já taky nadával na síť, a pak jsem si pořídil jinej mob a vše bylo najednou OKa. Nic prostě neni dokonalé. Nejsem zarytej příznivec operátora, hlavním kritériem pro mě vždy byla cena a nabízené služby. Zaplatim raděj 10 tis. a za ušetřených 5 tis. si koupim něco na sebe . Až budete vědět o něčem výhodnějším než je Dohoda či Volám stále, tak mi dejte vědět. Rád přejdu k jinému operátorovi.
0/0
28.1.2002 11:57

Martin

Re: Pravdivé lži :o)
Pokud provolas 10000 mesicne tak se ti na 99 procent oplati tarif Paegas 400HIT. Skus si to spocitat kdys platis mimo volne mínuty do vsech operatoru maximal 2.40. A to jak ve spicku tak mimo.
0/0
29.1.2002 11:42

MIki

Re: Re: Pravdivé lži :o)
To je pravda - od urciteho limitu je PG 400 absolutne nejlevnejsi tarif. Ovsem k takove hranici se provola vetsinou jen nekdo, kdo se se sluchatkem u ucha uz narodil :-))))
0/0
1.2.2002 20:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.