Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito mobilními telefony?

Který telefon je opravdu manažerský? Přerostlá Nokia 6310 nebo hůře ovladatelný Siemens S45? Posuďte s námi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lord XEPERVS

Tady je asi nekdo vedle....
Zdravím vsechny mobilmaniaky,
jakozto cerstvy majitel S45 (cca 1 mesic) jsem zabrouzdal na nekolik webovych stranek o tomto, www.mobil.cz na mne zatim ze vsech zapusobila nejmene seriozne, neb tato recenze ve velke casti odporuje mym dosavadnim zkusenostem s moji novou hrackou. S autorem clanku se rozchazim zejmena v techto bodech, popisovanzch ve stejnem poradi jak v recenzi:
- natesnane ovladaci prvky: ac nejsem zadny drobecek, s prehmaty nemam zadny problem. A to ackoliv pouzivam na telefonu tzv. kondom:) - transparentni pouzdro
- je pravdou, ze nektere funkce jsou v uzivatelskem menu skryty pomerne hluboko, ale to neni problem, je zde preci rychla volba, diky niz o menu vetsinou ani nezavadim. navic menu je prehledne a celkem logicky cleneno, takze zapamatovat si umisteni jednotlivyxh polozek neni az takovym problemem. Nejsem blondyna... :)
- telefoni seznam: nepouzivam. Nac, kdyz je v S45 adresar s 500 polozkami? Ke kazde lze priradit az 13 udaju... Vyhledavani v adresari je v zasade stejne jako v N6310i, i co do rychlosti, jak jsem mel moznost porovnani s vyrobkem ze zeme Suomi. Nicmene souhlasim s kritikou absenci vice skupin volajicich.
- SMSky: s jejich psanim nemam problem T9 funguje jak ma (slovnik je stejne jako u Nokie s mezerami, neni problem nalezt slovo, ktere telefon nezna), na klavesy si (zatim) nemohu stezovat, zatim se mi spis stava, ze se preklepnu ja nez muj Siemens. A pokud recenzent pouziva telefon k psani zprav pri rizeni auta, budiz mu neumyslne smazani smsky zaslouzenym trestem. Me se zatim stalo jen jednou a telefon mi pri znovuzadani psani zpravy nabidl pokracovani ve stavajicim textu. Pri prechodu na sporic se zprava uklada do Odchozích zprav... Celkove je psani zprav na obou telefonech podobne, jak jsem mel moznost si vyzkouset. Nejvetsi vadou tu z hlediska recenzujiciho je rozdilnost funkci nekterych klaves pri psani. Je ale neochota (nechopnost?) si toto zapamatovat chybou vyrobce?
- co se tyce datovach prenosu, nemohu slouzit, nepouzivam je. Snad jen ze Java by S45 naramne slusela.
- s vydrzi baterie souhlasim, nabita S45 vydrzi+/- 4 dny.
Na zaver bych rad uvedl, ze cilem meho elaboratu neni ocernit Nokii, jen snaha vyvratit nektera mylna tvrzeni o Siemensu. Celkove ve me recenze zanechala smiseny pocit, jeji autor k ni budto pristupoval se snahou ocernit Siemens, nebo testovani nevenoval prilis mnoho casu a pile. At uz je odpoved jakakoliv, je to smutne.
NOKIA PERKELE!!!! (to je finsky, bavte se hledanim ve slovniku:)
Lord XEPERVS
PS: Nevim jak casto recenzent myje sebe a sve usi, ale ja telefon zamasteny nemam:))
0/0
6.1.2003 20:16

BOGO

Siemens neni špatnej ale Nokia je lepší!

Sory pánové, ale vlastním oba testované přístroje oba v s kartou od T-mobile (takže operátorem to nebude) a mohu říci, že se naprosto ztotožňuji s testem - Nokia je lepší, ale taky o dost dražší telefon - proto je dost zavádějící je srovnávat a vyvolat tímto diskuzi zarytejch "Nokijáků a Siemensáků!"

Možná je dobré říci že nejsem příznivcem horkých novinek a tak jse si NOKII 6310i koupil až cca  před dvěma měsíci, tedy po vychytání všech mušek  FW 4,8. Siemense S45 mám služebního asi od května bohužel verzi FW nevim.

Pár mých postřehů

- ten kdo denně volá cca 1 až 2 hodiny (bohužel k nim patřím) rychle uzná, že miniaturní telefon není to pravé ořechové - Siemens má mimo jiné velmi nešťastně umístěn mikrofon. Mechanicky mne sice nejdříve Siemens příjemně překvapil, ale po těch 5 měsících už chod tlačítek občas vázne ap. - sedí s testem. Už teď trpí můj Siemens typickým Siemensovským vrzáním krytů - především kryt baterky.

-Baterka u Siemense je snad krom popisovaných vad v menu a pomalosti procesoru to nejhorší - při mém režimu těžko vydrží více jak dva dny a co je nejhorší FW telefonu velmi špatně detekuje spodní úrovně kapacity a baterka pak jde na věčnost velmi rychle - 3x zapípá a končíte - nepošlete ani SMS!!!  -- 6310 bez použítí Bluetooth jede v mém provozu cca 4 až 5 dnů!!!!

--Co se mi skutečně líbí je organizér v Siemensovi, ale to je jedno z mála pozitiv telefonu, málem bych zapoměl - software k Siemensu se s Nokiím dle mého nedá srovnávat - je vidět že PC Suite už tu nějakou dobu je!

-Než jsem Nokii koupil dlouho jsem četl podobné diskuze a dost jsem se bál (po tom co jsem všude četl), ale realita je skutečně velmi ve prospěch Nokie 6310i (prakticky všechny problémy o kterých se všude píše jsou ve FW 4.8 vyřešeny) hlavně rychlost odezvy je až překvapivě dobrá - já tedy také dost dobře nechápu koho napadlo tyto dva telefony srovnávat - osobně si myslím že 6310 je vyšší třída - dle mého bude mít Siemens ekvivalent až s modelem S50 nebo jak se ten nový bude jmenovat.

-Co mne štve na Nokii je nepřítomnost emailového klienta v telefonu, ale to nemá ani Siemens S 45 a pak asi nejvíc mne zklamala povrchová úprava horního krytu mám stříbrné provedení a pórovitý nástřik -  ala starý Alcatel mne moc nenadchl, ale zato je tělo kompaktní a o uvolňování baterky nebo SIM si troufám pochybovat byť ho mám jen dva měsíce!

- Poslední věc která mne na Nokii štve, ale to nesouvisí s telefonem je Headset Bluetooth, hlavně kvůli němu jsem do tohoto modelu šel, nicméně telefon mám již dva měsíce a objednaný headset nikde, tak pomalu uvažuji o konkurečních, ale trochu se bojím kompatibility!

-Co tady teď zkoumám je co se Vám nezdálo na velikosti displejů - když vidím ty telefony vedle sebe tak si myslím že efektivní plocha u obou je prakticky stejná akorát u Siemense je větší okno v plexi a díky placatosti plexi se displej zdá větší, ale skutečnost taková není, například při zobrazení stejné SMS mi přijde čitelnější a přehlednější displej Nokie!

- Jinak --- tento postřeh bude možná ostře hodnocen všemi odpůrci NOKIE - tak tady píšu rovnou, že na Vás kašlu a nebudu ani reagovat , celkově si totiž myslím, že jako veškerá elektronika i GSM směřuje k tuctovosti - výrobci potřebují prodávat stále nové produkty a tak se obávám že tak dlouho jako mi vydržela legendární NOKIA 5110 (používal jsem před tím asi 3,5 roku) nevydrží žádný v současnosti prodávaný telefon a tudíž jsou veškeré hádky k ničemu, krom mrhání času!!!!!

Nazdar

BOGO

 

 

 

0/0
2.10.2002 22:09

Jaroslav Blancman

Re: Siemens neni špatnej ale Nokia je lepší!
Možná bych od Vás chtěl jen poradit, vlastně tak jako postrčit. Já si chci koupit osobní mobil. Chci, aby se s ním dalo dobře volat, aby hlasitě zvonil, měl vnitřní paměť na telefony a hlavně aby byl opravdu spolehlivý. Nevím vůbec, jaký typ mám zvolit. Když už jsem byl skoro rozhodnutý pro 6310i, tak jsem si četl co o ní píší a hrozně lidí si stěžovalo, že tuhne, zamrzá, baterie nevydrží, ale to si stěžují pomalu na všechny. Tak, a teď tedy poraďte. Díky Blanc
0/0
9.12.2002 11:20

Laconi

Re: Siemens neni špatnej ale Nokia je lepší!

Já myslím že je Nokia 6310i vynikající telefon. Sám ho mám skoro měsíc a můžu Vám říct, že mi telefon jěště ani jednou nezamrzl že bych musel vyndavat baterku. Jen jednou se zasekl, ale po 3 vteřinách se sám zase rozeběhl a byl Ok. Stalo se to při mazání výpisu v okamžiku kdy mi přišla jiná SMS. Jinak mi vydží 8-9 dní při běžném provozu s vypínáním na noc. Teď ho mám už šest dní nabitej a mám pořád 6 čárek, tak nevim, možná vydží ještě déle.

Jsem s ním velmi spokojen. Mám firmware verzi 5.10

 

0/0
5.2.2003 21:13

Mobiloman

Už se nemůžu dočkat

Nokia prý chystá zasílání nových firmwarů do svých highendových telefonů prostřednictvím krátkých sms. Že by další náskok proti konkurenci?

A nebo bude takto rozesílat pouze záplaty?

0/0
4.5.2002 16:20

Hogi

Zaujatost

Myslim, že většina lidí nadržuje Nokii. Ja mam ME45 a jsem velmi spokojen. To co dělá Siemens za telefony, tak to se nedá napodobit a teké se to nedá srovnávat s jinými značkami. Např Nokie neudělala jediný telefon, který by mi vohovoval. Outdoor, malý, lehký, velký displej...

A ME45 má jinak řešené tlačítka, tak odpadá problém s přílišnou blízkostí ovládacích tlačítek.

 

0/0
6.4.2002 17:10

rosnie

Re: Zaujatost
je to přesně tak,ja mám s45 a jsem s ním velmi spokojen.Kamarád má 6310 a pořád jen nadává.Funkce i rozmístění tlačítek mi opravdu vyhovují a to nemám ruce jemné ženy,jak uvádějí v příspěvku a nepřehmatávám se.A ovládání v menu je pouze síla zvyku.Osobně si myslím,že s45 je lepší než 6310
0/0
2.10.2002 10:29

tosman

Re: Zaujatost

Plne suhlasim !!! 

SIEMENS S45  >  NOKIA 6310

podla mna  je S45 lepsia ako 6310.

0/0
2.1.2003 6:58

JnR

Re: Zaujatost

Ten kdo psal ten článek je asi dealer Nokie, nebo neví, co píše. Mám S45 víc než 1/2 roku a zatím jsem na 100% spokojený. Kromě evidentně zcestných názorů (při psaní SMS se po 2 minutách nečinnosti mobil sice vrátí do pohotovostního režimu, ale při dalším otevření funkce nová SMS se nabízí "Pokračovat předchozí SMS". Pokud se zvolí ANO, pokračuje se v jejím psaní!!!!!!!!!!) je zde uvedena spousta polopravd a skutečnosti, které si autor upravil tak, aby vyhovovala jeho záměru. Zajímalo by mě, kolik dostane od Nokie za prodáné kusy. Asi dost, protože Nokia s jejími cenami, kdy "telefon", i když je to naprostá cihla - viz 3310 stojí mnohom více, než kvalitní mobily jiných značek má peněz dost i na to, aby si mohla koupit takovéhle zoufalce.

"tosmane" jestli jsi tohle psal střízlivý, upřímě lituji Tebe i Tvoje zaměstnavatele.

NOKIE jsou SHIT

0/0
31.3.2003 15:52

Spider

Nelepší by bylo splácat je dohromady

I když jsem byl odkojený na Nokii, podlehl jsem a když vyšel Siemens S45, tak jsem si ho koupil. Musim říct, že zvykání na Siemense bylo dost tvrdé, ale naučil jsem se to. Po relativně krátké době používání (cca 3 měsíce) mému S-ku přestali reagovat klávesy na normální stisk a teď už musí být fakt tvrdý, aby to vůbec něco udělalo. Pořád se psalo, že u ME45 je horší psaní  na gumových klávesách, ale po mých zkušenostech, guma je guma a je mnohem lepší psát na ME45.

Teď mám týden Nokii 6310 a opět přechod ze Siemense na Nokii byl vskutku tvrdý. Ale proč si nezvyknout. Musím uznat, že psaní na N6310 je (zatím) supr. Nějak jsem nemohl překousnout display, písmo a s velikostí se vyrovnávám dodnes, přeci jen Siemens to má propracovanější. Myslím, že ani jeden ani druhý není špatný telefon.

Nelepší by bylo splácat je dohromady. To by nebylo vůbec marné!

PS: Ten kabel u S45 je moc příjemný, Nokie mi naštvala, ale soft má zase lepší Nokie >ovšem když chcete používat kabel, tak si rovnou stáhněte novou verzi PC Suite !!! verze 4.5a<

0/0
5.2.2002 2:03

petr

Manažerský telefon?
Mam moznost pouzivat tel. S45 a N6210 soubezne a tak muzu vcelku porovnavat z praxe, kdy telefony pouzivam, v synchronizaci s MS Outlookem, jako pracovni. Nejvetsi minusy, dle meho, pro Siemens jsou - QuickSync,spolehlivost planovace a ovladani. Tyto minusy ho zcela vyradily z meho planovaneho pouzivani misto N6210. Siemensy pouzivam od typu C35 pres S35 a nyni S45, takze nemuzu byt oznacen za zaujateho, ale realne porovnani s firemni 6210 je proste takove.
0/0
23.1.2002 13:50

uroman

Re: Manažerský telefon?
Ty víš *****, vo čem tady meleš, seš prostě vypatlalanej, vobyčejná *****, ichtyl, teplouš, *****, **** a *****. Mě to funguje všechno na v pohodě, to je rukama, nebo mozkem, nebo tím, že mám na **** vedení. Chyby hlede prvně u sebe a pak teprve někoho obviňuj, to co tady  Ty ******* meleš jsou úplný ******** a může to napsat jen ***** jako, ty ****.
0/0
31.3.2003 16:08

Martin Levák

Vyváženost, subjektivnost, atd...v článku jsem nenašel. :-(
Chtěl bych se jen velmi krátce vyjádřit k článku a jeho porovnání N6310 a S45. Jsem pravidelny ctenar vsech prispevku na tomto serveru, a dekuji za mnozstvi informaci zde uvedenych. Poprve mam ovsem pocit, ze clanek je nevyvazeny a dosti subjektivni. U porovnani telefonu by mely byt podstatné informace, at uz negativni, ci pozitivní, uvedeny u obou znacek se stejnou vahou. Z clanku mam dojem, ze autor se nedokaze odpoutat od zvyku na jednu znacku (kterou oslavuje...), takze jakekoliv porovnani s ostatnimi telefony od jinych vyrobcu ani nemuze byt objektivni, A toto porovnani m ě z k l a m a l o.
0/0
12.1.2002 0:39

Jarda Moravec

A co se stane u N6310, kdyz se vynda baterka na par sekund (vymena SIM). Ztrati cas a datum jako jeji predchudkyne?
0/0
11.1.2002 14:13

Franta

Hodnoceni S45

Mel jsem moznost testovat S45 a dosel jsem k temto zaverum:

POZITIVA:

-hezky DESIGN

-nizka hmotnost

-velky, dobre citelny display

-"lepsi" tlacitka (oproti minulym modelum)

-T9

-GPRS  (IrDa)

-moznost siroke palety nastaveni

 

NEVYHODY:

-souhlasim s dojmem nevhodneho umisteni tlacitek pod displ. -moznost prehmatu je vice nez teoreticka...

-nevhodny pristroj pro "neverne" - vymena vice karet je znacne problematicka (svrchni kryt, baterie, az pak vlastni SIM "suplik"

-relativne slozite ovladani (coz je otazkou zvyku)

-hlasitejsi vibracni vyzvaneni (vice, nez by se sluselo -srovnani s 6210)

-jen 2(3) skupiny uziv. kategorii

 

Soucasny muj pristroj SIEMENS S25.

 

0/0
11.1.2002 9:33

Montana

Nokia
Vlastnim N6210 zhruba 3/4 roku a jsem maximalne spokojen. To co uz prezila by mohl zavidet kde jaky outdoor telefon....cca20sekund v potoce, v panelaku sel napred o jedno poschodi...., 2x pad ze tri metru na plocho.... do dneska jede bez problemu. Display je relativne mensi, napr oproti 7110 ale za to ze stejnym rozlisenim. Velikostne je taky Ok... neni to sice zadny prtavec ale do ruky tak akorat. U siemensu programatori jak tvorili menu se ridili pravidlem "proc to neudelat jednoduse, kdyz to jde slozite?" A reproduktor ? .... u C25 to bylo neco na zpusob hnku na zdi.... u C35  o neco malo lepsi.... Kdy si jsem taky vlatnil jine znacky napr. Eric, Boch, Motorola a nebyl jsem zrovna zastancem nokie...,ale jednou jsem zkusil na par dni 7110 ... a Eric uz byl urcen jako tezitko. Proste NOKIA nic vic!
0/0
10.1.2002 22:47

Fero

Tak a je to tady! Uz me s tim serou!!!

Tak uz se mi stalo to, co jsem doufal, ze Siemens konecne odstranil... Zklamal!!! U mobilu rady 35 se stavalo i s posledni verzi firmware, ze obcas vynechaly alarmy. Respektive telefon o alarmu "vedel", ale zachoval se jinak, nez by korektne podle maualu mel. Tedy alarm NEZAZVONIL, ale zmizel symbol zvonecku z hlavni obrazovky, jenz oznacuje nejake cekajici aktivni alarmy. Zmizel i presto, ze dalsi alarmy jeste byly aktivni. Doufal jsem, ze se Siemens poucil a v rade 45 tuto dle me zavaznou chybu odstranil, ale... JE TO TAM!!! Bud maj tak neschopny programatory nebo nevim. Tak trivialni vec jako je napsat funkcni soft pro pripominani... To snad neni mozne... :o((( Takze ma S45 s fw10 si klidne vynechala pred myma ocima 2 ukoly a opet zmizel symbol zvonecku... Predpokladam, ze Siemens opet bude vsem tvrdit, ze tam ta chyba neni a samosebou ji nespravi (jak je u nej zvykem!)

Zklamali! Jak ma clovek spolehat na telefon, jenz neni schopen plnit dost podstatnou cast toho, na co je urcen? Na zavolani muzu mit i levnejsi stroj a k tomu si za par korun koupit tuzku a kapesni kalendar...

0/0
10.1.2002 20:00

rosnie

Re: Tak a je to tady! Uz me s tim serou!!!
já mám fw 21 a ještě se mi to nestalo,tak tam nahrej new fw a budeš spokojený.
0/0
2.10.2002 10:33

Fero

Re: Tak a je to tady! Uz me s tim serou!!!
Fw 21 nepomuze, uz mam fw 23 a od 21 tam nasekali dalsi chybu a to sice alarmy s mesicni nebo rocni periodou... kdyz si das takovy alarm a nechas ho zazvonit, tak Ti zmizne symbol zvonecku a dalsi alarmy uz nezvoni az do restartu telefonu a nebo zruseni toho alarmu, co to zpusobil... funguje to spolehlive...  Pekne me to toci, pac tyhle alarmy pouzivam...
0/0
2.10.2002 11:14

rosnie

Re: Tak a je to tady! Uz me s tim serou!!!
ja tyhle alarmy taky pouzivam a tohle se mi jeste nestalo,a to mi zvoni alarmy tak 5x denne.
0/0
2.10.2002 11:18

dick

Re: Tak a je to tady! Uz me s tim serou!!!
.... sa poser  .... DICK
0/0
2.1.2003 7:05

Lume

S trochou do mlyna...

Zdravim vsechny ctenare! Nejsem kritik,ale S45 vlastnim asi 3 mesice a chtel bych jen prispep svym subjektivnim nazorem na tento vyrobek. Predem upozornuji vsechny,ze opravdu nevim je-li S45 lepsi ci horsi nez N6310,pac jsem nemel tu cest si ji (N..) vyzkouset. Drive jsem pouzival Ericss. T18 a prechod na S45 byl pro me pozitivni zmenou, ikdyz jsem musel ozelet jednu vec: a to Ericss mel podstatne lepsi slysitelnost ze sluchatka.

S45 ma vyborny displey,ovsem mirny nedostatek vidim v tom,ze pri cteni dorucenych SMS je text zobrazovan mene tucne nez pri jejich psani. Myslim,ze typ zobrazeni by mohl byt u obojiho stejny (tucny). Jinak musim potvrdit,ze pri psani SMS a proluce 2 min. tato zprava nezmizi,ale ulozi se do "odeslane". Pouziti T9 (ceske) me pozit.prekvapilo ve sve jednoduchosti a plne funkcnosti. U volanych cisel se mi bohuzel nezobrazuje cas volani,ten je jen u "ztracenych volani". Ovladani a talcitka - souhlasim s nazory predeslymi,ze je to otazka zvyku, stejne jako "listovani menu", ktere mi pripada prehledne a pochopitelne (i pro drive narozene cleny rodiny).

Abych to tu jen nechvalil, mam k tomu take nedostatky, ktere ovsem prednosti zcela zastinuji.  Tak napr. mi nefunguje "min.pipnuti" a po skonceni hovoru se ukazuje cas i cena jako "0". Je to udajne z duvodu uzivani TWISTU tedy "vada je na strane operatora". A dale mi vadi "hladkost" plastu, ktery snadno pri "suchych rukach" prokluzuje, coz napr u N3310 neni. Nicmene abych to zkratil, celkovy dojem z S45 mam vyborny a jsem s nim naprosto spokojeny, a myslim ze pomer "vykon vs. cena" je ve prospech zakaznika. Kdybych se dneska rozhodoval (stejne jako v rijnu) mezi S45 a N6210 resp. 6310 tak u me by byla volba stejna, tedy S45.

 

Je to na Vas...

 

Siemensaci, drzte se a nenechte se "ubit" od Nokiaru! Jsem s vami!

S pozdravem L.

0/0
9.1.2002 23:15

Čáďa

SMS - Nokia vs Siemens
Nikdy jsem nestranil zadnemu mobilu. Driv jsem pouzival jen Nokii. Pote jsem presedlal na Siemense. V soucasne dobe mam oba. Sice o jednu radu nizsi nez zminovane, ale myslim, ze se pri psani SMS nic podstatneho nezmenilo. Ze zacatku mi prechod na Siemense delal male problemy, ale pak jsem si zvykl. Podle meho je psani na Siemensu dokonce o neco logictejsi nez na Nokii. Zvlast, kdyz ted pisu na obou. Myslim, ze je tady neco podobneho, jako Eurotel vs konkurence. Eurotel i kdyby mu spadla sit 2x vice nez konkurenci, porad bude tvrdit ze je nejspolehlivejsi. Nokia byla drive jasne nejlepsi a proto ji nekdo bude chvalit az za hrob i kdyby nedosahovala ani poloviny kvality co konkurence. Proto zvlast prosim redakci. Budte sakra nezaujatí !!! :-( I Nokia i Siemens i Eurotel i Paegas i Oskar ma sva pro i proti. tak to porovnavejte nezaujate. S pozdravem a mobilum zvlast.
0/0
9.1.2002 17:12

David

Tak se taky pridam do odbojoveho diskusniho fora proti Nokii. Objektivne: mel jsem 7110, 6110, 6210 a spokojeny jsem byl cim dal min, tak jsem vypadl z fanklubu Nokie a mam S45. Pravda cekal jsem, ze bude lepsi, ale proti Nokii jsem spokojenejsi. Zadny nedostatek z clanku nepovazuju jako kazdodenni uzivatel za handicap hodny zminky.
0/0
9.1.2002 15:58

paolo

Re:
Nejlepsi je fakt jen Eric T39,protoze ho mam a chodi dost dobre!!!Zdar a natrete to nokiarum!!!
0/0
9.1.2002 18:13

Petr

Nokia vydrzi 7 dní = LEŽ JAK VĚŽ !!!

Nokia vydrzi 7 dní = LEŽ JAK VĚŽ !!! To určitě 7 dní !!! v lepším případě má za 2 a půl dne jazyk až u paty !!! Ty vaše bláboly (myslim autora) že Siemens ma nejlepší ovladani je kravina jak mraky !!! Než něco udělam v nokii tak to minimalně 3 krát potvrdím je to jak v kocourkově:poslat zpravu, chcete poslat zpravu, komu chcete poslat zpravu, kdy, jak, jakyou ma přijemce velikost boty ?

 

Je to děs NOKIA = SHIT !!! To už 3 roky stary Bosch měl 1000x lepší menu.

Nejlepší je Trium Eclips - 256 barev :-)))

0/0
9.1.2002 14:57

Petr Broža

Re: Nokia vydrzi 7 dní = LEŽ JAK VĚŽ !!!
Nokia 6310 opravdu vydrží týden, tomuto údaji klidně můžete věřit...
0/0
9.1.2002 16:19

Re: Nokia vydrzi 7 dní = LEŽ JAK VĚŽ !!!
Nevim co za kretena psalo tuhle zpravu ale urcite nokiu nemel ani v ruce!Takove debily bych nejradsi postrilel!!
0/0
22.5.2003 19:30

Peter

Adresář a čeština
Mám S45 na testování  - celkem dobrý, v něčem lepší, v něčem horší než Nokia (srovnávám s 6210) a nějak nemohu do adresáře (jméno, firma a pod.) zadávat české znaky s interpunkcí. Nabízí to pouze standardní anglickou abecedu. Jinak menu je české. Je to normální? U Nokie je to běžná funkce?
0/0
9.1.2002 10:59

Ivos C.

Re: Adresář a čeština
Zadavat do adresare S45ky udaje s diakritikou lze bohuzel pouze s pomoci PC (napr. pomoci synchronizace adresare s Outlookem 2000), v telefonu jsou potom zobrazeny spravne i s diakritikou.
0/0
9.1.2002 15:26

N.Trace

Re: Adresář a čeština
Nebo si pomocí speciálního programu předělat rozložení kláves u S45 na české. Já jsem si to udělal a nemůžu si stěžovat. Klávesnice má pak pod tlačítkem 2 znaky abc2áč, pod 3 je def3ďéě, at... Veškeré texty se pak dají zadávat s diakritikou.
0/0
1.3.2004 12:51

Dan

Rozhorceni?

Vetsinou jsem pasivni ctenar diskuzi, ale udelam vyjimku.

Je fakt, ze v clanku je hodne pruhledne "nadrzovani" Nokii.

Vzhledem k tomu, ze trochu znam i "pozadi" , ani se tomu nedivim.

Ale nesouhlasim s tim, ze veskere pripominky na adresu siemense jsou zcestne. Ja osobne siemens jiz dlouhou dobu pouzivam. Pred tim jsem mel Nokii. K siemensu (S25) jsem presel jen a jen kvuli funkcim ktere jsem potreboval a nokie je v te dobe nemela (IR modem, zaznamnik).

Mel jsem moznost si S45 vyzkouset a musim souhlasit, ze struktura menu a ovladani zabira daleko vice casu (pri 95% bezne cinnosti) nez ovladani Nokie. Na telefon s vlastnostmi 6310 jsem dlouho cekal a to, ze se ovladani Nokii jiz nekolik let nemeni beru spise jako klad.

Na S25 jsem si brzo zvyknul, ale Nokie se mi zda preci jenom daleko intuitivnejsi.

Je to samozrejme subjektivni nazor. Ale chci jen dat najevo, ze pro kazdeho muze byt vhodne neco jineho.

D.

PS: Kdyby Nokia mela na boku jeste jedno tlacitko (viz. siemens) byl by to pro me telefon snu :-)

0/0
9.1.2002 10:12

Albert

Něco přece
Vlastnim také Siemens S45 a pár drobností mi vadí, jinak na něj nedám dopustit. Občas cvakne klávesnice a přesto daný znak nenapíše, červené tlačítko ruší pracně napsanou SMS, čas od času se samovolně zapne minutové pípání, SMS nelze trvale psát velkými písmeny, zvuk z reproduktoru neodpovídá ceně, výdrž baterie je opravdu nižší než u Nokie o několik dní, listování v doručenýnch a odeslaných SMS je velmi pomalé a názvy Doručeno ( spíše by mělo být Přijaté) a Odeslané nejsou ideální.
0/0
8.1.2002 23:19

Ivos C.

Re: Něco přece
To s tim cervenym tlacitkem je IMHO ciste jen otazka zvyku (ostatne nevim proc bych to tlacitko mel pri psani SMS mackat jindy, nez v pripade, ze se rozhodnu tu rozepsanou SMS uplne zrusit a pro tento pripad to naopak vyuzivam casto a jeste se mi nestalo, ze bych to udelal omylem), me pro zmenu napriklad dokaze opakovane vytacet u Nokii (nevim jestli uplne vsech) to, ze me stisk cerveneho tlacitka vyhodi uplne z menu a take bych to neuvadel jako chybu, ale maximalne jen jako odlisne ovladani (stejne jako plno dalsich odlisnosti na ktere nejsem zvykly). A ze nejde jednoduse psat trvale velkymi pismeny ja osobne naopak kvituji s povdekem, protoze me osobne dost vadi, kdyz na mne nekdo takto v SMSce "krici" (velkymi pismeny se na prijemce krici IMHO nejen v e-mailech) a naopak by mi nevadilo, kdyby takto donutili nektere uzivatele k slusnemu chovani i ostatni vyrobci ;-) Ty ostatni vytky jsou podle mne spise individualni problem, alespon ja s tim co popisujes vetsi potize nemam (krome te vydrze baterie samozrejme ... tezko totiz mohu porovnat faktickou vydrz s telefonem, ktery se porad jeste vubec neprodava a tudiz ho nikdo v mem okoli jeste nemuze vlastnit ;-).
0/0
9.1.2002 15:15

Ales

Re: Re: Něco přece
Panasonic (aspon teda GD52) cervenym taky vykopne z menu. O uroven vys se skace ceckem. Mne se ale vic libi siemensovske kratke stisknuti - uroven vys, dlouhe stisknuti - vykopnuti z menu.
0/0
9.1.2002 16:37

maasha77

Re: Re: Re: Něco přece
No vidis, a u ericu je to zase naopak - No (cervene)=o urocen vys, C=ven z menu. :-)
0/0
10.1.2002 8:08

sch

jen par drobnych chybycek
Autor strani Nokii. Nekolikrat se zminuje o prehmatech na tlacitkach S45 a jen tak okrajove o takovych drobnostec 6310 jako maly a spatne vyuzity displej (neodpustitelne, pro me je neprehlednost udaju na displeji vetsi chyba nez "neprehlednost" menu S45) a obri velikost. Pokud tu nekdo psal ze S45 je s menu v roce 1992, tak stejny problem ma Nokia s velikosti telefonu a "malosti" displeje. R520 byla obrovska, ale alespon s velkym displejem (i tak propadla)
0/0
8.1.2002 20:14

H-Beast

Nestrannost?
Nechci snižovat kvalitu tohoto článku, ale zdá se mi, že na serveru, který tak nechutně "nadržuje" nejmenovanému finskému výrobci mobilních telefonů je takovéto srovnání zbytečné. Divím se, že S45 dopadla v tomto článku celkem dobře. Na těchto stránkách bych spíš očekával jasné vítězství NOKIE. Bohužel.
0/0
8.1.2002 20:04

Raver

Hezka teoreticka uvaha.........
Coz o to,teoreticka srovnavacka je to pekna.Ale jeji jedna polovina - 6310 - je jaksi porad v rovine teoretickych uvah o dostupnosti.Proste neni k dispozici,takze proc vubec srovnavat neco s necim,kdyz to neco neni k dispozici.
0/0
8.1.2002 17:44

pan Pejda

Horší ovládání?
No nevím, nevím, vždycky jsem měl jenom Siemense a tak mi to ovládání přijde jako to nejlepší, co tady je. Prostě to že má 50 procent lidí a nejsou schopný se naučit ovládat jiný telefon neznamená, že ty ostatní telefony jsou "hůře ovladatelný"....
0/0
8.1.2002 17:02

Jack

Re: Horší ovládání?

Ano, přesně tak! Vždycky jste měl jenom Siemense, to ale neznamená, že ostatní telefony jsou "hůře ovladatelný". Moc Nokii nefandím (mám firemní 6210 a už mě pěkně s..e), ale mám pocit, že  Siemensy (a Motoroly taky), mají schválně to nejhorší možný ovládání, jenom aby nevypadaly moc komerčně (nebo aby nevypadaly jako Nokie).

Nechci Siemense zatracovat, ale v ovládání je podle mého názoru asi v roce 1992. Jinde asi kdekoho předčí...

0/0
8.1.2002 19:55

topgum

Re: Re: Horší ovládání?
Mám Nokii i Siemense a řekl bych že v recenzi chybí podstatnější věc: jestli bude 6310 stejně spolehlivá jako 6210 (zatuhávání, odcházející displej apod) tak je to veeelké mínus proti tradiční spolehlivosti Siemensů. (jo a k recenzi: zujal mě moment kdy by měl manažer psát na křižovatce SMSku na telefonu který samozřejmě patří do handsfree ;-)
0/0
9.1.2002 9:27

Franta Dobrota

pripojuji se k ostatnim
v podstate nereknu nic noveho a akorat budu znovu jmenovat to co ostatni jednou uz udelali, ale aby to nevypadalo, ze pouze oni nejsou spokojeni s timhle clankem... i me pripada ze "je jasne ze Nokia je jasny vitez a behem srovnani se pouze hleda duvod, kterym by se to potvrdilo". A i ja se podivuju nad tim jaktoze chyby v clanku tykajici se nokie byly okamzite opraveny a ty u siemensu tam porad jsou (vcetne toho chybejiciho GPRS v kladech u siemense). Ale nejspis ani ja se odpovedi nedockam, stejne tak jako se ty chyby tykajici se siemense opravy taky nejspis nedockaji (narozdil od tech u nokie)...
0/0
8.1.2002 14:32

Milan

Autor uplne zapomel pripomenout ze adresar u S45 se da plne synchronizovat s Outlookem, a po propojeni s PC umoznuje telefon komunikaci jako dalsi "disk" tzn. ze nahravani vlastni melodie nebo loga je pouze kopirovani souboru v Pruzkumnikovi.

 

0/0
8.1.2002 13:53

Fero

No to je blud!!!!
Cetl jsem clanek i reakce a pripojuji ke smisleni lidi, jenz maji na tento clanek spise negativni nazor. Pripojil bych jeste neco, co tu moc nepadlo a to sice rozmery tlacitek. Pokud ma nekdo pazoury jak slon, tak at si nekupuje soucasny mobil, ale radeji sahne po 5let starych strojich s obrovskymy tlacitky. Co by potom meli delat uzivatele malych Nokii 8kove rady, nebo majitele malych Eriku. Ani mi neprijde, ze by mel S45 tlacitka nevhodne umistena a clovek se snadno prehmatnul... neni to vsak 100% i me se obcas (za par mesicu pouzivani asi 2x) stalo to s tim nechtenym smazanim SMS. Dale mi vadi, ze je v kladech od Nokie uvedeno GPRS, kdyz ho ma S45 take... je toho vice ale uz to tu bylo zminovano. Pan autor se tedy moc nevytahl! Takoveto clanky by mel psat clovek, ktery je nestranny, testovane telefony pouziva intenzivne patricne dlouhou dobu, aby odhalil jejich vyhody a nevyhody. Ne nekdo, kdo zjevne nemel ani moc casu na napsani vlastniho clanku.
0/0
8.1.2002 13:27

barbar

Opravit

Nechtelo by to opravit take chyby v clanku u Siemensu?

Internet je preci jen pruzne medium, a tak by se nazory ctenaru mohly objevi v clanku.   "Dekuji, barbar"

0/0
8.1.2002 13:24

Miloš Tygl

Článek jen do počtu
Obávám se, že autor psal tento článek jen proto, že musel patřičný počet řádků v daný čas odevzdat. Kromě hloupých klišé o menu a ovladatelnosti a stručném výčtu některých kladů a záporů článek vlastně nic neříká. Pro mobil této kategorie jsou snad důležitější jiné vlastnosti, než psaní SMS. O možnostech a problémech při spojení s PC nebo PDA pro přenos dat obecně, pro přístup k Internetu zvlášť, případně o možnostech synchronizace vestavěného organizéru s programy na PC nebo PDA a práci s hlasovým záznamníkem se tu nic nedozvíme. To všechno je ale možné zjistit až při dlouhodobém intenzivním používání, pokud navíc autor odhodí osobní předpojatost a nedá na první dojem. Nic z toho se v tomto článku nepovedlo. Bohužel.
0/0
8.1.2002 12:41

Petr Pavlík

Re: Článek jen do počtu
Clanek vychazel z predpokladu, ze spojit mobil s pocitacem ci organizerem dokaze podle uz mnohokrate uverejnenych navodu i cvicena opice. Protoze jsem na zadne problemy nenarazil, nebyl duvod se o teto casti rozepisovat. Bohuzel v soucasnosti je na trhu nedostatek organizeru podporujici Bluetooth, a tak jsem tento zpusob prenosu zkousel pouze s vhodnou PC kartou (Nokia) vybavenym notebookem a jinym telefonem. Proto nebylo mozne psat o event. problemech pri spojovani s PDA. Petr Pavlik Mobil.CZ
0/0
8.1.2002 13:01

Petr

cestina a T9
Pane Pavlik, jak muzete napsat jako "+", ze pri pouzivani T9 telefon umi i diakritiku. Osobne vlastnim 9210. T9 nema, ale diakritiku ano. Nejen ze mi to SMS zkrati na nejakych 70 znaku, ale adresat to ani na druhe strane neprecte (pokud nema nokii). Takze tohle "+" pokud je to u 6310 stejne opravdu neberu jako "+".
0/0
8.1.2002 10:54

Petr Čech

Re: cestina a T9
tady se autora zastanu. V recenzi je napsano, ze se cesky pise, ale _odesle_ se bez hacku a carek. Narozdil od T68
0/0
8.1.2002 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.