Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Předežene RadioMobil letos Eurotel v počtu zákazníků? Kolik zákazníků získá v roce 2002 Oskar?

Nejstarší český operátor Eurotel loni obhájil a dokonce upevnil svou pozici největšího poskytovatele mobilních služeb. Na konci roku jej však konkurenční RadioMobil dokázal předstihnout. Oskar počet svých zákazníků zveřejní až v průběhu ledna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SHODAN

80.000
Tak tech 80.000 zakazniku s Eurotelama musi byt v nejakych ustavech  takze ty se nepocitaj, oni za to nemuzou!
0/0
4.1.2002 8:05

anonym

Re: 80.000
Sám patříš do ústavu. Chudáku.
0/0
5.1.2002 11:53

Roman

Ono to tak není

Kdyby Eurotel nepoužívalo tolik organizací a firem,tak by nebyl první.Normálně uvažující člověk si Eurotel nepořídí.Eurotel měl štěstí,že dlouhá léta měl monopol.

 

0/0
3.1.2002 19:49

aaa

Re: Ono to tak není
Blbost. ET poskytuje nejkvalitnejsi sluzby (a i nejvic) proto jej vlastnim jako soukroma osoba. A v konecnem dusledku vyjde levneji nez Paegas nebo Oskar. (To kdyz bych spocital ty neustale poruchy, šumy a vypadky u Paegasu a Oskara nasledovne opakovane volani ....).
0/0
4.1.2002 14:52

Jarda

co jsi mel z matematiky
Vratte se zpatky do zakladni skoly,ty soucty jsou tragicke
0/0
3.1.2002 12:41

Petr Souček

Počty mobilů
S velkou oblibou se ledaskde hovoří o počtu prodaných mobilů, i když jde ve skutečnosti o počet prodaných SIM karet. Myslím, že skutečný počet prodaných mobilů by mohl něco napovědět k tomu, kolik SIM karet je používáno na střídačku v jednom telefonu. I když je tu stejně ještě řada lidí, co mají dva (i více) telefony. Existují tedy nějaká čísla o skutečně prodaných telefonech loni a celkem?
0/0
3.1.2002 10:31

Luděk

překlep - úmyslný nebo ne?
Rozdíl mezi ET a PG není 328 323, ale 382 323, a to je docela dost.
0/0
3.1.2002 10:03

Přemysl Souček

Re: překlep - úmyslný nebo ne?
Vážený pane, rozdíl Vámi uvedený by platil při započítání zákazníků užívajících NMT síť TiP. V článku je to myslím srozumitelně uvedeno. S pozdravem P.Souček Mobil.cz
0/0
3.1.2002 12:50

anonym

Re: Re: překlep - úmyslný nebo ne?
No Eurotel uvádí v počtek taky klienty, jenž mají karty na režimu prázdniny, tzn. dočasně odpojené z provozu. Vzhledem k tomu, že jich mám několik set kusů (nejde o překlep, jsou k specifickým akcím během roku), tak ta cifra je dost zkreslená. Nejsem sám, znám hodně takovýchto klientů.
0/0
4.1.2002 11:19

Mirek Stanek

Re: Re: Re: překlep - úmyslný nebo ne?
Mohu Vás ujistit, že Paegas dělá naprosto totéž !
0/0
5.1.2002 11:33

ToM

Re: Re: Re: Re: překlep - úmyslný nebo ne?

Souhlas.

Když jsem před necelym rokem z Paegasu odcházel, používal ještě další fintu. Mezi aktivní zákazníky počítal dokonce i demo karty svých prodejen a demo karty dealerů a agentů !

Nevim, jestli to dělá doteď, ale vůbec bych se nedivil ....

0/0
5.1.2002 11:49

Mac

www.mobil(paegas).cz
Pane autore, podmínka nezapočítání zákazníka, který u Eurotelu nepoužije telefon 3 měsíce je myslím více omezující (a dělá mrtvého zákazníka ze svátečních uživatelů o 9 měsíců dříve než u Paegasu) než nenabití za 12 měsíců u Paegasu. Tvrzení, že Eurotel je díky metodice výpočtu počtu zákazníků zvýhodněn je více než zavádějící. Nevybírejte si pouze to co se Vám hodí, nepůsobí to příliš objektivně.
0/0
3.1.2002 9:04

Přemysl Souček

Re: www.mobil(paegas).cz
Vážený pane, nevybírám si to co se mi hodí, to si opravdu nemůžeme dovolit. Možná jste přehlédl, že podmínky Eurotelu se netýkají jen nepoužití telefonu. Vztahují se také na nedobití kreditu po dobu 18 měsíců. A ten kdo jednou za tři měsíce použije telefon, je opravdu "plnohodnotným" zákazníkem. Ale operátor má přeci jen jistou šanci dosáhnout díky tomu vyššího počtu evidovaných klientů. Na tom se jistě shodneme. Nicméně podobné diskuze vznikají především proto, že operátoři nepoužívají jednotnou metodiku sčítání zákazníků. Proč asi? S pozdravem P.Souček Mobil.cz
0/0
3.1.2002 12:47

Mac

Re: Re: www.mobil(paegas).cz
A vy snad myslíte, že zákazník, který nabije jednou za rok 400 Kč a nezavolá ani jednou je skvělý zákazník? lhůtu 18 měsíců jsem nepřehlédl, ale vy jaksi opomíjíte přísnější podmínku pro započtení, a porovnáváte tu mírnější, která hovoří v neprospěch Eurotelu. Podmínky jsou odlišné, ale je zcela zřejmé, že "síto" nastavené Eurotelem je "hustší" a proto rozhodně eurotel nezvýhodňuje při počítání zákazníků. Zákazník, který ani jednou za rok nezavolá není u Eurotelu zákazník, kdežto u Paegasu ano!!! Kombinace 2 hledisek je rozhodně lepší. Když si nevybíráte, co se Vám hodí, tak se nad fakty alespoň zamyslete a nedokážete-li je logicky zhodnotit, zústaňte u fakt a nevynášejte zavádějící verdikty.
0/0
3.1.2002 14:42

Přemysl Souček

Re: Re: Re: www.mobil(paegas).cz
Vážený pane, šanci na použití telefonu telefonu jednou za tři měsíce mají vlažní zákazníci ET i RM úplně stejnou a pravděpodobně ji stejnou měrou využijí či nevyužijí. Ti co ji nevyužijí, odpadnou u ET po třech měsících na druhou stranu vyřazení po 18 měsících dává o něco větší šanci, že zákazník u operátora zůstane. RM vyřadí zákazníka po roce. Domnívám se, že tento spor je poněkud zbytečný, protože je málo pravděpodobné, že by tímto způsobem operátoři "získali" významné množství zákazníků (ani v článku to nebylo prezentováno tímto způsobem). S pozdravem P.Souček Mobil.cz
0/0
3.1.2002 15:40

aaa

Re: Re: Re: www.mobil(paegas).cz
Ty jses nejakej nechapavej!
0/0
4.1.2002 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.