Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Používáte některou z výše zmíněných technologií?

Vánoce: Vyplatí se připlatit za přístroj s WAPem, e-mailovým klientem, infračerveným portem či rádiovou sítí Bluetooth? Co skutečně získáte - a využijete to vůbec?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David

ukradeny T68
Dne 29.11.2001 mi byl na Vaclavskem namesti v dopolednich hodinach zcizen (tusim, ze to bylo u McDonalda) zanovni Ericsson T68. Bohuzel jsem odletal hned druhy den na dovolenou, takze jsem po nem nestihl patrat. V kazdem pripade budu postupovat tak, ze kradez ohlasim na policii a pokusim se pres IMEI zjistit od operatoru telefonni cislo. Pokud toho cloveka nezajisti policie (na zaklade dokladu o zcizeni a vlastnickemu vztahu me firmy k zarizeni), cloveka si najdu sam a zle ho vytrestam. Svym jednanim mi zpusobil primou skodu v radech desetitisicu (nepocitaje jenom telefon, ale i dalsi vicenaklady, navic komplikace a casovy stres kvuli odletu) a velke komplikace, ktere malem zpusobily krach dlouhodobe planovane dovolene opet v radech desetitisicu. Pokud Vam nekdo nabidne Ericsson T68 za podezrele dobre penize a bez prislusentstvi, prosim, kontaktujte mne kvuli IMEI. Odmena v pripade zajisteni pachatele a telefonu jista.
0/0
16.12.2001 21:08

Honza

Re: ukradeny T68
 promiň ale to nešlo vydržet, až toho zloděje najdeš tak napiš
0/0
29.12.2001 21:21

Abdund

Re SMS over GPRS

Mobily to urcite podporuji, tedy Nok 8310 a Erik T39 urcite ano.

Otazka je, co na to sit. Na infolajne Pegace mi rekli, ze to nepodporuji, na T39 na Eurotelu to normalne nastavim (SMS over GPRS) a odesila to, SMS prijde. Jak je ale tarifikovana, to netusim. Vi tedy nekdo, jak to doopravdy v CR s SMS over GPRS je?

0/0
10.12.2001 20:42

Vilda Svoboda

Re: Re SMS over GPRS
>nastavim (SMS over GPRS) a odesila to, SMS prijde. Jak je ale tarifikovana, to netusim. ... a podle vyuctovani to nepoznas?
0/0
13.12.2001 16:19

Jan Abdund

SMS prostrednictvim GPRS

Jo, SMS prostrednictvim GPRS by bylo skvele. Pri cene 0.05 Kc za kB a pri prumerne velikosti SMS zpravy 100 znaku (bajtu) by to znamenalo, ze jich za jednu Kc poslu 200 !

To me samozrejme napadlo, hned jak jsem se zmocnil nokie 8310. Jenze sourduzi na infolince Paegasu mi sdelili, ze tuto moznost jejich sit nepodporuje.

Vi nekdo, jak to tedy vlastne je?

Diky za info.

JA

0/0
10.12.2001 20:32

wincent

XXX

Destructor misto programovani by se mel radsi naucit Nokii pouzivat a vedel by, ze pokud mi telefon zvoni a me to prudi, tak staci zmacknout tkacitko Volby a bez toho ze bych musel hovor tipat, tak prestane zvonit.

Po precteni clanku jenom doufam, ze founy se nebudou dat programovat. Me mobil pomaha vydelavat penize a presne k tomu potrebuju telefonovani predevsim. SMSky jsou skvela vec, ale rozhodne na nich nevysim cely den, jako nekteri adolescenti >>> maji na to cas.

jenom doufam panove, ze na vas preprogramovany mobil nikdy nenarazim.

wincent

0/0
10.12.2001 13:54

TR

Užitečné funkce

Kdyby to šlo takto: Vybrat si telefon pouze podle toho, jak vypadá(vzhled, váha, rozměry, apod) a u něj si nechat enablovat pouze ty funkce(výběr ze všch, které daný výrobce umí), který budu potřebovat(např. telefonovat a SMSkovat). Pak zaplatím jako za low-end, ale pokud bych si přál všechny, tak zaplatím samozřejmě za vše. Jde mi o to, že by si mohl zákazník "smontovat" svůj mobil na místě. A to by se samozřejmě muselo týkat i baterie, displeje(mono/barva) apod.

PS: Je fakt, že by se potom, už nemohl nikdo na veřejnosti chlubit svým nejlepším mobilem - spousta lidí by mělo stejný mobil, ale jeden za babku a druhý třeba za 20 tis..

0/0
10.12.2001 13:48

destructor

Na co ...

Já neodesílam ani SMS, tak na co ty ostatní zbatečnosti. Asi je to tím že sedím neustále u PC s lajnou do Inetu. Pro mně by byl ideální telefon, který by šel co se týče menu a kláves totálně přeprogramovat. Vyházel bych všechny zbytečnosti a klidně by mně stačil i jednořádkový display.

Dostal jsem v práci povinně Nokii, větší vopruz jsem neviděl. Obyčejnou věc, jako je zrušit zvonění při příchozím hovoru bez jeho zvednutí ten krám jedním tlačítkem neumí. Zlatej Alcatel. Upozorňuji všechny Nokiesty (hrozný slovo :-) ) než mně rozstřílej, že používám telefon - jak už z názvu vyplývá pouze na telefonování !!! 

0/0
10.12.2001 11:17

Petr Herma

Re: Na co ...
S tim preprogramovanim bych to bral taky. Mam objednaneho SL45i s Javou, ale podle specifikace zadny menu menit zatim nejde
0/0
10.12.2001 13:17

lanege

Re: Na co ...
a jakou nokii mas ze neumys vypnout prichozi zvoneni ?
0/0
10.12.2001 14:20

destructor

Re: Re: Na co ...

Zmrsenou 5110. Je to hnus ...

Jenom aby si nekdo nemysle, drzel jsem v ruce spousty telefonu, ale ze by mne Nokia, jakykoliv typ nejak uchvatila, to zase ne. A uvadet, ze je spolehliva, tak to jsou dneska uz vsechny telefony, vyjma snad Sagemu. Kdysi byla Nokia na spici, ale ted mi pripada, ze zacina stracet. Ne ani tak v prodeji, tam jsou lidi zvykli stale na jmeno Nokia, ale celkove tak nejak je to slabsi. Nebo je to mozna tim ze se ostatni na ni dotahli ...a ona trosku usnula na vavrinech :-(  

0/0
11.12.2001 12:55

Alex

Re: Na co ...

Nehci hajit Nokii, mam 6210 a myslim, ze zpocatku byla dost predrazena, ale pokud si kazdy precte navod, tak to rozhodne oprus neni a foun pracuje k maximalni spokojenosti. Je asi dobre se smirit s tim, ze Nokia je dost vysoky standard. Hlavne co se kvality zpracovani a spolehlivosti tyka. Navic pokud proti sobe hovori dve 6210 tak je to uplne super. U vetsiny ostatnich founu je zvuk zpravidla jak ze sudu a s ozvenou........ proste NO COMMENT

0/0
10.12.2001 15:27

Tom

Re: Re: Na co ...

Ty si včera hodně bumbal, co??? Zpracování a spolehlivost - jo tak do 5110 včetně ano, ale pak asi Nokie špatně interpretovala tyhle slovíčka.

Tom

 

0/0
13.12.2001 1:11

Petr

Které telefony mají e-mail klienta?
kromě eriku:-)))) Existuje nejaky ktery cte i html?
0/0
10.12.2001 10:15

fox

Re: Které telefony mají e-mail klienta?
Já mám Sony J6, e-mail funguje bezproblemově a HTML se natahuje hrozně dlouho. Podle mě je to při nynější mobilní technologii zbytečná funkce a minimálním využitím.
0/0
10.12.2001 11:13

MaLer

SMSky over GPRS?
Pardon, a oni to nasi operatori podporuji?
0/0
10.12.2001 0:19

Peter

Re: SMSky over GPRS?
Jo, to by me take zajimalo! A jak takova SMSka odesila, aby sla jako data over GPRS? A dojde na mobil bez GPRS?
0/0
10.12.2001 9:16

Loco

Re: SMSky over GPRS?
Autor clanku mel asi namysli posilani sms na mobilni e-mailovou adresu preddefinovanych lidi treba pres Sluzba.cz. Prvni nacteni stranky a odeslani sms zabere asi 5 KB, ale stranka se ulozi v pameti Cache a dalsi textovky vyjdou tak na 1 KB (u Paegasu 0,50 Kc). Jsi ale limitovany predem pripravenymi adresami.
0/0
10.12.2001 9:36

mip mip

Re: Re: SMSky over GPRS?
Opravdu vyjde poslani sms pomoci GPRS tak levne? Tak az si takovy tel.poridim, tak konecne nebudu potrebovat tarif slysim a budu mit jednu kartu na volani i sms. Jen musim pockat az bude mit GPRS i Oskarta.
0/0
11.12.2001 0:12

Tom

Re: Re: SMSky over GPRS?

No T39 to nějak umí nastavit a pokud je aktivovaný GPRS, tak se neposlílá SMS jako svinčík mezi servisníma službama GSM, ale jako paket přes GPRS. Tak nějak to u erika popisujou. Otázka je, jestli to vůbec operátoři u nás podporujou. Pekáč prej ne, Oskar ještě nemá GPRS a Eurotel neví. Tak babo raď.

Tom

0/0
13.12.2001 1:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.