Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Těšíte se na Nokii 6310?

Společnost Nokia přeci jen stihne uvést svůj vlajkový model 6310 na trh ještě před Vánocemi. Máme podrobnější informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

guig
0/0
19.12.2002 19:46

0/0
3.9.2002 19:40

Dan

6310 v aute
Mam 6310 asi tyden a me pocity jsou, ze je to o malo lepsi 6210, ktera jeste potrebuje vychytat. Co mi zatim velmi chybi je profil Vozidlo, do ktereho se moje 6210 automaticky prepinala. Nemate s tim nekdo zkusenosti? Muj firmware je 4.10.
0/0
8.4.2002 23:18

Broněk

Re: 6310 v aute

Tak to já ji mám měsíc a pocity jsou asi takové, že tuto omlátím prodejci o hlavu a už si žádnou NOKIi nekoupím. Že ji nerozchodím jako modem přez kabel (originál), nějak přežiju, přez infrák funguje. Že se restartuje pokaždé když zadám v menu Peněženka volbu Karty, to mě taky až tak moc nevadí ale že nefunguje ani s těžkou handsfree sadou v autě tak to už je sila (ta sada je originál NOKIa a s 6210 funguje). Nepochopím jak někdo může uvéct na trh takovýto paskvil (ze sdola uvedených příspěvků je mě jasné že se nejedná o výjmečné vady jednotlivých kusů). Takže zpět k Ericsonu...

0/0
23.4.2002 12:21

Lukáš Blecha

Připojení 6310 pod WinXP s Paegasem
Včera jsem celej den instaloval připojení 6310 pod WinXP. Takovej horor jste ještě neviděli. Máte někdo s tímhle zkušenosti? Mám firm. 4.20, XP Professional, notebook Acer, ale takovou paseku co to dělá... Pokud chci přes GPRS na net, musí být telefon přes DLR-3P už pripojen při startu Woken, jinak ho to absolutně nenajde... Modem je nepřístupný... Nokia PC Suite 4.5a jsem raději ani neinstaloval, neboť Nokie tohle nepodporuje a na Paegasu mi řekli, že nemají s XP zkušenosti. Tak co je to kurva za bordel, když Paegas prodává 6310 a nemá nikde ani napsaný, jak to na XP (či Win2000) nastavit???!!
Máte někdo zkušenosti jak na to???
0/0
7.4.2002 10:37

Honza

Koupím NOKIi 6310
Co říci více, za rozumnou cenu koupím NOKIi 6310 s příslušenstvím. Samozřejmě v nepoškozeném stavu. Honza napište mi
0/0
3.4.2002 22:33

Sarevok

Signal
neviete mi niekto pomoc mam uz druhu 6310 prva bola vymenena kvoli chybe soft.chybe (hlasovy system uz klasika) a vymenili mi ju za ciernu no a ta mi zas robi ze sa mi spusti odkazovka a telefon funguje normalne ma ja plne palicky intenzitu signalu stavalo sa mi to kazdy den potom som vymenil sim kartu za novu vydrzalo to 2dni a bum dnes sa mi to stalo zas ale musim uznat ze telefon musel byt riadne podchladeni lebo bola strasna zima inac je to najlepsi telefon.prosim pomoz te mi ja nokiu 6310 fakt mam strasne rad fandim jej najviac a aj keby sa mi pokazilo este 10 dalsich kupim si aj 11tu moje okno je: V 04.15 06.02.02 NPE-4 (c) NMP
0/0
23.3.2002 22:38

Mojec

Prodám Nokii 6310
Úplně nová , nerozbalená i s dokladem a českým záručním listem. Barva černá. Cena 12.700,-Kč Zn. Nevhodný dárek.
0/0
22.3.2002 15:59

Jaromir

Kalendař 6310
Umi už 6310 opakovat události v kalendaří i po měsící, nebo je to tentýž debilní kalendař jako v 6210. Je vůbec nějaký rozdíl oproti 6210 ?
0/0
26.2.2002 11:20

PetrM

Myslite ze to bude barvou?

Petr

Mam taky bronz, ale zatim bez jedineho samovolneho vypnuti. Jedine co bylo - bolehlavem - je GPRS. vsechno ostatni tak nejak funguje aniz by to padalo.

Co mi prijde pomalejsi nez u starsich (6110, 6210) je vstup do tel. seznamu po odblokovani klaves. Se starsimi tel. se to dalo v podstate mackat klavesu za klavesou. Tady je nutne pockat dokus se neodblokuji klavesy a teprve potom vstoupit do seznamu.

 

 

0/0
15.2.2002 9:36

klf

6310 - VYDRZ BATERIE
6310 by mela mit nejak obzvlast velkou vydrz - uvadi se 430 h StandBy.
0/0
14.2.2002 0:13

Linda

Nokia 6210,6310
PRODÁM Nokia 6210 STŘÍBRNÁ! Zakoupená 30.1.2002 v G&H GSM,Praha 5. Perfektní stav jen mi trochu vadí že nemá GPRS. Odzkoušená, funguje bez problémů (i připojení k WAPu). Neblokovaný. Firmware 5.27 Záruční list na 12 měsíců. Originál krabice, nabíječka, CD + komplet vytisklý český manuál + v případě zájmu spousta materiálu z internetu. Cena 8500,- Nebo vyměním za Nokia 6310 (také perfektní stav) + doplatek. Solidní jednání samozřejmost. Linda Melenová 0607 511150 Koncern@email.cz Prosím raději sms nebo email.
0/0
13.2.2002 16:42

Jaromir

Uvažuji o koupi 6310 a rád bych věděl, jestli tento telefon funguje tak jak má a neprovází ho problémy stejné jako u 6210/7110 - samovolné vibrace, časté zatuhnutí, mizení položek v menu apod.
0/0
7.2.2002 9:55

Petr

Re: PROBLÉM S 6310

Koupil jsme tento týden 6310 (mám ještě 6210 pro srovnání), a byl jsem nadšen dokud jsem nezjistil :

- špatně podsvícení kláves

- nový SW PC Suite 4.5a (na webu nokie) sic najde DLR3P, ale telefon ne (!), mozna chyba v konkrétním telefonu, viz dále

- v autě (origin. CARK) nevypíná

- po přetažení kompletní zálohy dat přes IR port na PC (udělali v Celadonu při opravě mé staré 6210) mě nešlo v 6310 uložit hlasové vytáčení (?)

- asi po 5 hodinách provozu tlf. poprvé sám vypnul, šel zrestartovat až po vyjmutí baterie

- cca po 12 hod. provozu vypnul a byl s ním definitivní konec (!)

Nebýt nadšenec pro 6310 asi bych po tomto přešel k Erikovi, ale věřím že to byl problém konkrétního kusu. Nicméně výše jmenované chyby jsou asi koncepčního rázu, paradoxně 6210 tyto problémy neměla....

 

0/0
7.2.2002 10:27

Michal Jelínek

Re: Re: PROBLÉM S 6310

Mohl by jsi mi prosím opsat celý okno tvý 6310 po stisku *#0000# ?

Díky

0/0
8.2.2002 21:49

Petr

Re: Re: Re: PROBLÉM S 6310

To Michal Jelínek  "Mohl by jsi mi prosím opsat celý okno tvý 6310 po stisku * #0000 # ? " :

--------------------------------------

V 04.10

04-01-02

NPE-4

(c) NMP

--------------------------------------

To je jiz novy kus, ale problem s hlasovym vytacenim trva ("Chyba hlasového systému"), uz me cca 3x sama vypla, a s hruzou jsem zjistil, ze pri pozadavku na hlas. vytaceni s N6310 zastrcenou v Carku me to nevypne radio pred hlasovym povelem. To bylo jiz vyreseno i v N6210 nejakym predchozim upgradem, jak to, ze ta chyba tu zas je ?!   Petr

 

 

0/0
12.2.2002 15:45

Sarevok

Re: Re: Re: Re: PROBLÉM S 6310
Ahoj to sa stalo aj mne s nokiu6310 ale potom ten hlas.system isiel az do kym sa zas nevypol pri snakeovi a zas nesiel doniesom som to do servisu software sa nedal vypalit a teraz mi dali novu ciernu a ta mi zas robi problemy ze sa spusti odkazovka a neda sa dovolat ani volat ako keby padol signal neviem co uz mam robit myslel som si ze nokia6310 bude najlepsi mobil po stranke funkicach je stale
0/0
23.3.2002 22:29

Petr

Re: Re: PROBLÉM S 6310
Musim se pripojit s tim totalnim vytuhnutim! Ja osobne uz ma 3. kousek, jsem taky velky nadsenec 6310, ty 2 predchozi cca po 2 dnech totalne "umreli". Doufam, ze tenhle uz vydrzi, paradoxne to byla vzdy verze "bronze". Cerna v pohode... Ale mozna jsem zjistil jeden maly poznatek, do tech co "umreli" jsem vzdy obnovil kompletni zalohu sms, vlastnich slozek, obrazku (mel jsem jich tam 30), sablon... z me stare dobre N6210. Mel jsem ji temer celou plnou. No a 6310 se zacala chovat hrozne pomalu, zejm. pri praci s sms. Az umrela... Do te co mam ted jsem obnovil vse krome vyse zminenych polozek a beha uplne v pohode. Textovky prubezne mazu, zustava mi cca 20-30. A vse jede OK. Jeste me napadla jedna vec, nekde jsem tu cetl, ze se do N6310 vejde jen 16 obraz. sms, ja jsem se tam vzdy snazil nacpat tech 30 a ani to nehlasilo, ze by to neslo, vse probehlo OK. Tak jestli nekde tady nebude zakopany pes... Jinak jsem s ni max. spokojen!!!
0/0
13.2.2002 17:08

Petr

Re: Re: Re: PROBLÉM S 6310
Tak uz mi vytuhla 3. bronzova, resp. byla to ta druha vracena ze servisu. Stalo se to pri listovani a mazani sms, mel jsem jich tam ale jen cca 25. Tak ted uz opravdu nevim... A uz se tomu jen smeju, az na ty ztraty pro me celkem dulezitych ulozenych dat a udaju. Ted jsem vyfasoval dalsi bronz, uplne novou! Tak ted uz jen doufam..., muj prodejce jen krouti hlavou, nikomu jinemu co u nej koupil se to nestalo. Ale mam jedno ponauceni,od ted pravidelne kazdy den delam komplet zalohu telefonu do PC, pres Nokia Content Copier, ten zatim funguje bez problemu. Petr
0/0
18.2.2002 8:33

Petr

Re: Re: PROBLÉM S 6310

Ano, potvrzuji, ma zdechla N6310 byla take bronz, a take jsem delal kompletni restore dat,ktere jsem si predtim zalohoval ze stare N6210.

U nove (zase bronz) uz me nechodi hlasovy system !

Petr (mel by se k tomu uz nekdo ozvat z Nokie! )

0/0
14.2.2002 8:44

Jan

N6310, GO a zobrazeni kreditu ?
Poradi nekdo jak nastavit 6310, aby zobrazovala zbyvajici kredit na displeji ? Pokud GO kartu vlozim do 6150 vidim kredit nadispleji, že by to 6310 neuměla ?
0/0
5.2.2002 20:13

Re: N6310, GO a zobrazeni kreditu ?

V servisu mi rekli, ze to n6310 (zatim) neumi.

J.O.S.E.F

0/0
22.2.2002 15:08

ArchAngel

Re: N6310, GO a zobrazeni kreditu ?
Zdravím, zůstatek se dá zobrazit ve výchozím stavu na displeji. NASTAVENÍ-NASTAVENÍ VOLÁNÍ-INFORMACE O VOLÁNÍ-ZAPNUTO pak je ještě nutný zavolat ( třeba nějaký bezplatný číslo ) a pak se tam kredit bude zobrazovat...
0/0
28.2.2002 22:39

Radim

Nic nového
Nevim, nevim, ale Nokia 6310 je podle mě naprosto sračkovní telefon. Za to co nabízí, ho stoprocentně předstihnou Ericsson T39m a další lepší telefony. Ericsson je beztak lepší! Prostě nová T68 nemá konkurenci a Nokia může dál řešit vypadávání baterek, mrznutí softwaru a podobné srandičky, které Nokie provázejí. Kdo chce pořádný kvalitní telefon, ví, že jedině Ericsson tu vždy byl a bude pro ty nejlepší:-) Vivat Ericsson. Já osobně mám T29-ku a jsem s ní velmi spokojen. Prostě vychytaný telefon téměř bez chyby a to nemluvím o T39 a T68...Zdarec palec
0/0
4.2.2002 15:34

Jaromir

Re: Nic nového
Možná je sračkovní když se zrovna pokazí ale to se stává i jiným typům. Jinak si myslim, že je to jeden z nejlepsich telefonů i přes své chyby (zatím ho nevlastním). Už se nedivím proč je Nokia v prodeji telefonů tak dobrá. Měl jsem tu možnost na pár dní pracovat s T39, V66 a N6310. Nejlépe na tom byla 6310. Logické a přehledné menu, rychlá reakce na stisk kláves. Propracovaný tel. seznam a SMS. To že mají T39 a V66 třeba nějaké funce navíc je v porovnání s jejich praktičností zanedbatelné. Jedine co je proti Nokii je cena, ale za kvalitu se platit musí.
0/0
11.2.2002 8:58

Patrik

Logo operátora
Logo operátora lze nahrát ovšem jen v "malé" podobě. Máte-li vytvořen obrázek na displej 6210/7110, pak se vám na displej 6310 nevejde celý. Ještě jeden "postřeh". Když zadáte "obnovit standardní nastavení", logo operátora se vám vymaže. Netmonitor se mi taky nepodařilo rozběhat. To jsou ale drobnosti. Docela tragické je to, že přiložený PC Sync pracuje pouze s infraportem, což je tragické pro ty z nás, kdo máme s IRDA věčné problémy. Připojení kabelem DLR-3 sice detekuje, ale neumí s ním pracovat :-(
0/0
3.2.2002 5:29

petr.k

Re: Logo operátora

1/ Logo operatora lze nahrat i velke (Logomanagerem)

2/ Netmonitor jsem take nerozchodil

3/ Misto prilozeneho programu je nutne stahnout z Nokie PC_Suite_4.5a (skoro 22.5 mega) a pak funguje bez problemu s kabelem DLR-3P.

0/0
3.2.2002 13:44

Patrik

Re: Re: Logo operátora
Nechci se hádat, ale velké logo operátora se na displej 6310 opravdu nevejde. Zkuste si to.
0/0
26.2.2002 4:48

petr.k

Re: Re: Re: Logo operátora

Tak jsem holt asi blbej. Nebo se bavíme o různých věcech.

Logo operátora - malé 71x13 - ANO

Logo operátora - velké 77x20 - ANO

Startovací logo - malé 83x47 - ANO

Startovací logo - velké 95x64 - NE !!!

Odzkoušeno osobně, Logomanažer: 1.2.50, kabel: DLR3P, N6310: V04.10

 

PS: Čím jste to zkoušel vy?

0/0
10.3.2002 12:43

Patrik

Re: Re: Re: Re: Logo operátora
Blby urcite nejste, to si nemyslim. Delal jsem to naprosto stejne jako vy, ale velke logo se tam proste nevejde. Neznam pix hodnoty obrazku, vim jen to, ze kdyz v Logomanageru zadam u polozky "velikost" - "large-velke", tak se na displej nevejde cele. Startup logo jsem menit nezkousel.
0/0
11.3.2002 2:58

PetrM

Zkusenosti?
Par hlouposti. 1. Prijdou mi spatne podsvicene klavesy (kdyz je tma a clovek si presne nepamatuje rozlozeni pismen) - trochu problem. 2. Vrzajici klavesy (smerove a funkci klavesy "hrkaji" - mozna jen muj telefon? 3. Reakce firmwaru mi prijde rychlejsi nez u 6210 Obecne jsem s tel. nadmiru spokojen. to co uvadim jsou jen male drobnosti na krase.
0/0
1.2.2002 14:26

Roman Hujer

Pomoc ! 6310 Bluetooth + iPAQ - nefunguje !?
Dobry den

Funguje nekomu data Nokie 6310 pres bluetooth s iPAQ H3870 ??

Stale se nedari sparovat obe zarizeni  i kdyz zadavam  passkey tak nokia stale tvrdi ze je chybny !  s pujcenou  T39  fungovalo vse OK kde je chyba?.

0/0
1.2.2002 13:57

Honza

Už ji mám týden
Vystřídal jsem již několik telefonů Nokia.Od 2110 až po již zmíněnou 6310.S předchozí 6210 jsem spolupracoval rok a půl.Bezva telefon.Až na pár detailů,o kterých píšete všichni ostatní.Nokia 6310 je v podstatě dotažená Nokia 6210.Sice bych našel nějaké malé chyby,ale bez chyb nebude nikdy žádný telefon.To bychom už přeci žádný nový nechtěli.Po týdnu používání jen krátce.Jsem spokojen.Pokud se můj názor změní,napíšu,co se mi nelíbí.
0/0
31.1.2002 20:35

Honza

Re: Už ji mám týden
Mám už ji taky týden a v podstatě souhlasím. Měl jsem 2110, 3110, 8110, 6150, 7110, 6210 a teď teda 6310. Z žádného telefonu jsem ale nebyl tak rozladěnej jako z 6310. V autě nevypíná, nepoznává, že už není v autě, nekomunikuje s počítačem ani po DAU 9, ani po DLR 3 (jen se přihlásí a na příkazy už nereaguje) a do 6210 se vešlo daleko víc obrázkovejch zpráv než blbejch 16. Taky bych vytknul to že se na displeji při funkci infocell nezobrazí celý nápis najednou jako u 6210, ale po půlkách jako u starších telefonů bez Wapu s malým displayem. Nechápu proč Nokie mění fungující funkce. Jinak přeju všem, aby měli lepší zkušenosti.  
0/0
1.2.2002 13:26

Inža

N6310 a naši operátoři.
Ví někdo, proč zatím žádný z našich operátorů nemá N6310 ve své nabídce. A kdy je tam bude mít?? (Že by telefon na našich sítích nefungovat tak jak má?
0/0
30.1.2002 11:43

Jiří Engelthaler

Re: N6310 a naši operátoři.
Eurotel ji ode dneska nabizi !!
0/0
1.2.2002 14:18

Tomáš Fiala

Kalendář
Jedna dost závažná chyba oproti Nokii 7110 a 6210 a to, že kalendář už se nedá dále modifikovat na prohlížení po dnech, ale musíte vybírat z celého měsíce. Nevím a nechápu proč jsou ztahovány funkce, které k něčemu byly a byly dobré.
0/0
27.1.2002 16:40

deb

NetMonitor a N6310
Poradi nekdo jak aktivovat NetMonitor na N6310? S Logonanagerem mi nechce komunikovat.
0/0
26.1.2002 19:00

Vita

Re: NetMonitor a N6310
S 6310 chodi Logomanager 1.2.5. Nejde s nim ale aktivovat servisni menu a nejde nahrat welcome logo. To je u 6310 animovany a Logomanager ho preplacne nejakou pitomosti. Snad dalsi verze se polepsi.
0/0
28.1.2002 13:45

Miki

Jak to tedy je?
Nemůže tu už konečně někdo napsat, zda už 6310-ka je skutečně na trhu nebo byla stažená z prodeje, jaký je aktuální firmware atd.? To ji fakt ještě nikdo nemá? Proč je zatím jenom v černé barvě?
0/0
22.1.2002 14:40

fipo

Myslimsi, ze po komunikatoru9210 je to nejlepsi mobil od nokie na trhu. Vyhodou je velka vydrz a robusni vzhled dodava telefonu zvydavost.
0/0
4.1.2002 11:42

majkls

no nevim...
...staci,kdyz dojem nebudou kazit zcela nelogicke moznosti, ci spise nemoznosti. Napr., 6210 nema v kalendari mesicni opakovani polozek, upominek atd. A vse se vetsinou opakuje mesicne. Nemoznost nastaveni zvuku a hlasitosti u poznamek kalendare a budiku, atd.atd. U telefonu teto tridy a teto ceny by to snad byt mohlo a melo. Jestli 6310 tyto vyuzivane funkce nebude mit doladene, tak to nezachrani ani Bluetooth. Adios.
0/0
11.12.2001 11:44

Fido

Re: no nevim...
Naprosto souhlasim. Presne to mi totiz taky chybi. Nechapu proc jsou u telefonu teto tridy hry. Misto nich bych mel radsi poradne dotazene tyto funkce.
0/0
12.12.2001 12:18

Fip

Vlajkový model ? :-))
GPRS, HSCSD, Infraport a Bluetooth považuji za automatické vlastnosti nových moderních telefonů. Z článku jsem navíc pochopil, že neobsahuje oproti minulým verzím nic nového, co by stálo za řeč. Spíše se mi jeví, že se jedná o opravenou 6210.
0/0
3.12.2001 10:25

Lead

Re: Vlajkový model ? :-))

Nejaké zmeny tam predsa len budú. Pribudne elektronická peňaženka, nejaké drobnosti, ktoré sú už dávno samozrejmosťou u modelov iných značiek, zníži sa spotreba telefónu v pohotovostnom režime a dúfam, že sa zníži jeho poruchovosť. Väčšina 6210-tiek sa totiž pokazí priemerne za pol roka...

Nepríjemné je, že sa 6310 bude omnoho ťažšie odblokovávať... Je to nová generácia Nokií (DCT4), ktorá je z hardwarovej stránky úplne iná ako staršie DCT3 telefóny. Zo softwarovej stránky sa toho veľa nezmení. Bude to telefón, ktorý tu mal byť už pred pol rokom, aby aspoň čiastočne mohol konkurovať telefónom iných značiek. Ledva sa vyrovná Ericssonu R520m, ktorý sa už mimochodom aj prestal úplne vyrábať.

0/0
3.12.2001 17:05

Fip

Re: Re: Vlajkový model ? :-))
Nová generace Nokií ? Nestraš ....
0/0
4.12.2001 7:39

MaLer

Panove, panove, panove...
Ja vas tak pozoruju, a nestacim se divit. Rukama mi prosly opravdu desitky telefonu, x mych vlastnich a spoustu dalsich pri recenzich. Diky teto zkusenosti jsem dosel z zaveru, ze pro MNE je Nokie nejlepsi. Ma dobre ovladani, jake zadny jiny mobil nema, funkce jsou v podstate ok, ano, chybicky se vloudi, ale bez chyb bohuzel nejsou ani ostatni znacky (ale jinak - ano, jsem rad ze sem nemel 7110 ale az 6210). Kazdopadne, ted volim co koupit, chci aby to melo vsechny moderni features (GPRS, HSCSD, Bluetooth) pac je opravdu vyuziju. A taky chci, aby to melo rozumny displej a klavesnici (S45 SUCKS!!!!!!!! Nechcete nekdo? Levne?). Prave proto mi proste 6310 vychazi zatim jako vitez - nemusim mit barevnej displej a silenej joystick T68ky... ano, telefon by mohl byt TROSKU mensi a nezlobil bych se treba za MMS, dlouhy SMS (nebo je to umi? obavam se ze ne) a nejaky dalsi drobny ptakovinky, ale ta uzitna hodnota je stejnak vysoka - a tim se taky ridim. Jinak, stejnak si myslim, ze vetsina tech takyfanousku co tady vykrikuje si tak akurat slinta na kabat, pac v ruce zmoulaji svou Nokii 3310 pripadne Erica T20 a rikaji si jake by to bylo krasne, kdyby si mohli zaroven koupit novy mobil a jeste kredit... pac se mi nechce verit, ze nekdo jiny nez dusevne zaostaly jedinec se muze snizovat k tak vulgarnimu stylu komunikace...
0/0
3.12.2001 0:41

maras

Re: Panove, panove, panove...

hmmm no neviem mal som od nokie dost telefonov a vsetky boli nahovno pocnuc historickym 8110 ktory mal problemy s bateriou a signalom cez nokia komunikator 9110 ktoremu mrzol soft cez NOKIU 8210 ktory sa zahrieval malo mu vydrzala baterka a blbol display a Nokiu 7110 ktory mal problemy so software az po nokiu komunikator 9210 ktory bol super az na to ze mrzol a mal problemy s niektorymi aplikaciami ...

Takze si myslim ze nokia 6310 bude taky isty grc ako vsetky tie telefony co som mal predtym a viem ze od nokie si uz ziadny dalsi telefon nekupim

Co sa tyka rozumneho display a klavesnice o tom by sa tiez dalo polemizovat ...

 

0/0
18.1.2002 12:09

Láďa Komár

Prodám Nokia 3310 půl roku starý cena 3 700 kč + pouzdro a jeden kryt zdarma (modrý)
0/0
2.12.2001 20:52

Abdund

Prodam 7110 LEVNE!

7110 - orig krabice, manual, nabijecka, CD

+ datovy kabel

+ bondovka

+ pouzdro

+ klip na opasek

Za 5500,-

 

Za 2000,- pridam tezkou handsfree do auta.

Abdund@cmail.cz

0/0
2.12.2001 16:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.