- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem zákazník Radiomobilu s tarifním programem aktivovaným cca v 10/01. V prosinci jsem si chtel na SIM nahrarát bankovní aplikaci (eBanka). První nahrátí je u banky zdarma, další stojí 80Kč. Jelikož jsem měl se svojí starou SIM problémy - nesprávné abecední řazení seznamu; zkoušenou u tří úzných typů telefonů, rozhodl jsem se pro reklamaci ještě před plánovaným nahrátím bank. aplikace.
Ve značkové prodejně (Nový Smíchov, P-5) čtečka SIM hlásila jako bezvadnou. Prodejce nastavil správné řazení seznamu dle abecedy (prý pro jistotu). Přesvědčil jsem ho (resp. ji) o opetovné zandání SIM do čtečky. Tel seznam byl opět nesprávně seřazen. Prodejce usoudil, že prokazatelně nefunguje vše správně, ale když čtečka hlásí, že je vše OK, nemůže kartu vyměnit. Nesouhlasil jsem a slečna nakonec přišla s řešením: vymění mi mou SIM za bankovní. Má původní SIM již samzřejmě bankovní byla, ale můj cíl to splnilo - odešel jsem s novou kartou.
Za pět min po té mi již byla v eBance nahrávána bankovní aplikace. |Od té doby mám však neustále problémy. Často jsou problémy dostat se do bankovního menu, mnohdy do celého Paegas menu. To by se ještě dalo vysvětlit známými problémy T39 a bank karet. Ostatní problémy však jen stěží: nedostupnost i při plném signálu, dlouhá doba v doručení SMS zpráv (obě cesty) - prodlení někdy i desítky hodin, zamrzání tel při odchozím hovoru, nepochopitelný obsazený tón (i když mám volaný tel v druhé ruce s plným signálem).
Novou SIM čtečka označila za OK, výměnu odmítli (pouze nabídli tu za 400Kč...). Odkázali na tech oddělení. TAm moji stížnost týden "zkoumali" a nakonec sělili, že problém je v mém telefonu. Víc se se mnou nechtěli bavit.
Máte někdo podobné zkušenosti (zejména ve spojení s E T39)?
Mám Alcatel OT 501. Musím ho často vypínat, ale po zapnutí mi v krátké době nedojdou SMS, které v době vypnutí telefonu někdo poslal.
Po zapnutí dojdou SMS hromadně třeba až po 15 hodinách. Jinak ty zprávy, které mi byly odeslány v době, kdy mám mobil zapnutý dojdou prakticky hned. Je to normální, nebo je někde chyba? Díky za info.
Dík za reakci-já jsem se vyzbrojil znalostmi obsaženými v článku z Mobilu.cz z 25.4.01 s názvem Proč to Paegas dělá, přišel podruhé do prodej ny Paegasa pouze se zeptal, zda se mé nefunkční karty týká onen problém. Na to mi sice prodávající neodpověděla, ale zničeho nic mi nabídla vyměnu karty zdarma! Předtím to nešlo... Takže sám nevím, bylo to jen její rozhodnutí, nebo jsem ji "postrašil" znalostí problému...Pánové z Mobilu.cz si myslí, můj problém se chyby Paegasu týkal.Na každý pád si ho přečtěte.
Hezký den
No ono taky u Paegasu asi záleží na jakého prodavače v té prodejně člověk narazí a jak se asi vyspal.
Ke svému tarifu u Paegasu mám ještě dvě SIM karty Partner I a Partner II, jednu má dcera a druhou syn. Synovi vypověděla SIMka službu po 15ti měsíčním používání, občas se dal přečíst telefonní seznam ale jinak se telefon nechtěl přihlásit do sítě nebo to hlásilo vložte simkartu atd. Přišli jsme do prodejny Paegasu, prodavač konstatoval SW chybu a kartu bez řečí zdarma vyměnili i když už nebyla v záruce. Nyní po necelých dvou měsících používání nastala ta samá chyba, opět kartu vyměnili zdarma tak tedy nevím, co to vlastě používají za šmejdské SIMky.
Dceři to začalo po osmi měsících používání dělat to samé, jenže ale pouze občas, stane se jí to někdy třeba jen 2x za měsíc. Zašel jsem s ní taky do prodejny Paegasu a hle, byl tam jiný prodavač a aniž by tu kartu zkontroloval tak hned ohlásil že výměna ale bude za 400Kč, takže co si má člověk o tom myslet. Přitom s kartama nikdo nemanipuluje, jsou stále v telefonu takže mechanické poškození vylučuji, pak nevím proč bych měl Paegasu platit další peníze za jejich nekvalitní karty. Podle mne by to v tomto případě měli vyměnit vždy bez řečí zdarma pokud se nejedná o nějaké mechanické poškození vlivem špatné manipulace s kartou.
Po dvou letech používání Twistu karta zničehonic nefunkční. Ve firemní prodejně potvrzeno,že je definitivně K.O. Dát čtyřista za novou se stejným číslem se mi zdá moc. Rozumím tomu dobře,že by mi tam vyrobili vpodstatě klon té staré Simky, když mi zachovají číslo i tel.seznam ? Nevíte, zda by mi to zhotovil někdo laciněji, a jestli to není riskantní? Neporadíte mi taky někdo, jak zjistit,zda se nejedná just o kartu z oné série paegasovských karet, které měly tu chybu, že po ikstisících komunikacích se sítí sama od sebe "chcíply"? Četl jsem o nich v Učitelských novinách...
Děkuji za odpověď.
Koupeno 12/2000, SIM karta vypadá stejně jako na obrázku v článku.
Problémy: někdy při zapínání telefonu nedojde k přihlášení do sítě, místo nápisu CZ.PAEGAS se objeví ??? a ozve se pípání asi jako když se dovoláte na neexistují číslo. To samé se někdy stane při zapnutém telefonu. Zkoušel jsem asi 10x telefon zapnout a vypnout a vždy při těch 10 pokusech aspoň jednou došlo k popisované situaci.
Telefon jsem reklamoval v prodejně Paegas, kartu vyzkoušeli, prý je OK, u telefonu vyměnili anténu a nahráli nový FW. Po dvou dnech používání se problém objevil znovu.