Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Setkali jste s podobným problémem? Máte kartu SIM která se chová podobně, nebo víte o někom, kdo se

Nemusí jít vždy jen o chybu telefonu nebo jeho firmware. Domníváme se, že jeden z operátorů na jaře letošního roku prodal nezanedbatelné množství SIM karet, které se nechovají zcela korektně. Tuhne vám občas mobil? Pomůžete nám přijít věci na kloub?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xxx

Twist
Mám Twist kartu a asi 3 roky jsem ji nezkoušel pustit. Teď když ji vložim do telefonu mi nenajde síť. Nevíte jestli to ještě nějak půjde aby karta fungovala? DÍK
0/0
22.7.2004 22:36

Yoggi

Siemens C35i + bankovni SIM karta
Mam Siemens C35i a vymenil som si SIM kartu za bankovni (Eurotel Go). Od tej doby mam kazdej den chybu SIM karty. Reklamoval som SIM kartu. Nepomohlo to. Ma nekdo podobny problem ?
0/0
13.12.2002 15:17

Viktor99

Paegas + Ericsson T39m

Jsem zákazník Radiomobilu s tarifním programem aktivovaným cca v 10/01. V prosinci jsem si chtel na SIM nahrarát bankovní aplikaci (eBanka). První nahrátí je u banky zdarma, další stojí 80Kč. Jelikož jsem měl se svojí starou SIM problémy - nesprávné abecední řazení seznamu; zkoušenou u tří úzných typů telefonů, rozhodl jsem se pro reklamaci ještě před plánovaným nahrátím bank. aplikace.

Ve značkové prodejně (Nový Smíchov, P-5) čtečka SIM hlásila jako bezvadnou. Prodejce nastavil správné řazení seznamu dle abecedy (prý pro jistotu). Přesvědčil jsem ho (resp. ji) o opetovné zandání SIM do čtečky. Tel seznam byl opět nesprávně seřazen. Prodejce usoudil, že prokazatelně nefunguje vše správně, ale když čtečka hlásí, že je vše OK, nemůže kartu vyměnit. Nesouhlasil jsem a slečna nakonec přišla s řešením: vymění mi mou SIM za bankovní. Má původní SIM již samzřejmě bankovní byla, ale můj cíl to splnilo - odešel jsem s novou kartou.

Za pět min po té mi již byla v eBance nahrávána bankovní aplikace. |Od té doby mám však neustále problémy. Často jsou problémy dostat se do bankovního menu, mnohdy do celého Paegas menu. To by se ještě dalo vysvětlit známými problémy T39 a bank karet. Ostatní problémy však jen stěží: nedostupnost i při plném signálu, dlouhá doba v doručení SMS zpráv (obě cesty) - prodlení někdy i desítky hodin, zamrzání tel při odchozím hovoru, nepochopitelný obsazený tón (i když mám volaný tel v druhé ruce s plným signálem).

Novou SIM čtečka označila za OK, výměnu odmítli (pouze nabídli tu za 400Kč...). Odkázali na tech oddělení. TAm moji stížnost týden "zkoumali" a nakonec sělili, že problém je v mém telefonu. Víc se se mnou nechtěli bavit.

Máte někdo podobné zkušenosti (zejména ve spojení s E T39)?

0/0
3.2.2002 18:09

2mash

Proč chodí SMS se zpožděním?

Mám Alcatel OT 501. Musím ho často vypínat, ale po zapnutí mi v krátké době nedojdou SMS, které v době vypnutí telefonu někdo poslal.

Po zapnutí dojdou SMS hromadně třeba až po 15 hodinách. Jinak ty zprávy, které mi byly odeslány v době, kdy mám mobil zapnutý dojdou prakticky hned. Je to normální, nebo je někde chyba? Díky za info.

0/0
22.1.2002 10:10

ivo válek

Dík za reakci-já jsem se vyzbrojil znalostmi obsaženými v článku z Mobilu.cz z 25.4.01 s názvem Proč to Paegas dělá, přišel podruhé do prodej ny Paegasa pouze se zeptal, zda se mé nefunkční karty týká onen problém. Na to mi sice prodávající neodpověděla, ale zničeho nic mi nabídla vyměnu karty zdarma! Předtím to nešlo... Takže sám nevím, bylo to jen její rozhodnutí, nebo jsem ji "postrašil" znalostí problému...Pánové z Mobilu.cz si myslí, můj problém se chyby Paegasu  týkal.Na každý pád si ho přečtěte.

Hezký den

0/0
17.1.2002 7:26

Petr K.

Re:

No ono taky u Paegasu asi záleží na jakého prodavače v té prodejně člověk narazí a jak se asi vyspal.

 Ke svému tarifu u Paegasu mám ještě dvě SIM karty Partner I a Partner II, jednu má dcera a druhou syn. Synovi vypověděla SIMka službu po 15ti měsíčním používání, občas se dal přečíst telefonní seznam ale jinak se telefon nechtěl přihlásit do sítě nebo to hlásilo vložte simkartu atd. Přišli jsme do prodejny Paegasu, prodavač konstatoval SW chybu a kartu bez řečí zdarma vyměnili i když už nebyla v záruce. Nyní po necelých dvou měsících používání nastala ta samá chyba, opět kartu vyměnili zdarma tak tedy nevím, co to vlastě používají za šmejdské SIMky.

Dceři to začalo po osmi měsících používání dělat to samé, jenže ale pouze občas, stane se jí to někdy třeba jen 2x za měsíc. Zašel jsem s ní taky do prodejny Paegasu a hle, byl tam jiný prodavač a aniž by tu kartu zkontroloval tak hned ohlásil že výměna ale bude za 400Kč, takže co si má člověk o tom myslet. Přitom  s kartama nikdo nemanipuluje, jsou stále v telefonu takže mechanické poškození vylučuji, pak nevím proč bych měl Paegasu platit další peníze za jejich nekvalitní karty. Podle mne by to v tomto případě měli vyměnit vždy bez řečí zdarma pokud se nejedná o nějaké mechanické poškození vlivem špatné manipulace s kartou.

0/0
19.1.2002 20:43

ivo válek

SIM karta Paegasu Twist

Po dvou letech používání Twistu karta zničehonic nefunkční. Ve firemní prodejně potvrzeno,že je definitivně K.O. Dát čtyřista za novou  se stejným číslem se mi zdá moc. Rozumím tomu dobře,že by mi tam vyrobili vpodstatě klon té staré Simky, když mi zachovají číslo i tel.seznam ? Nevíte, zda by mi to zhotovil někdo laciněji, a jestli to není riskantní? Neporadíte mi taky někdo, jak zjistit,zda se nejedná just o kartu z oné série paegasovských karet, které měly tu chybu, že po ikstisících komunikacích se sítí sama od sebe "chcíply"? Četl jsem o nich v Učitelských novinách...

Děkuji za odpověď.

0/0
9.1.2002 19:26

polda

Re: SIM karta Paegasu Twist
Na nefunkční kartě bohužel žádný údaje už přečíst natož přehrát nejdou(divím se že pujde přehrát seznem). Mě ze všech Paegasích karet chcípla ta nejnovější 4 měsíce stará - naštěstí ještě v záruce.Problémy ale začaly ozývat již měsíc předem.
0/0
14.1.2002 15:17

Petr

SIM Paegas Twist + Alcatel OT302

Koupeno 12/2000, SIM karta vypadá stejně jako na obrázku v článku.

Problémy: někdy při zapínání telefonu nedojde k přihlášení do sítě, místo nápisu CZ.PAEGAS se objeví ??? a ozve se pípání asi jako když se dovoláte na neexistují číslo. To samé se někdy stane při zapnutém telefonu. Zkoušel jsem asi 10x telefon zapnout a vypnout a vždy při těch 10 pokusech aspoň jednou došlo k popisované situaci.

Telefon jsem reklamoval v prodejně Paegas, kartu vyzkoušeli, prý je OK, u telefonu vyměnili anténu a nahráli nový FW. Po dvou dnech používání se problém objevil znovu.

 

0/0
17.11.2001 14:27

kdosi

BOSH 909 DUAL S
Mám od GE Banky tento telefon. Používán je se starou kartou Twist. Dvakrát už byl v servisu kvůli hlášce - ZÁVADA NA SIM KARTĚ. Někdy byl téměř nepoužitelný. SIM karta přezkoumána - v pořádku. Oprava - nahrání nového SW. Výsledek - závada se opět projevila.
0/0
16.11.2001 4:07

Pepan

Sonak
me se tohle samy stavalo se sonakem C1, rok behal v pohode s klasickou simkou paegasu, ale na jare mi ji vymenili za bankovni,v csob nahrali soft a telefon kolaboval tak trikrat do hodiny....v paegasu to vymenili za novou bankovni....padal porad stejne....tak dalsi....porad to samy....tak jsem svolil, ze chci klasickou info simku a ta docela sla, ale stavalo se tak jednou do tydne, ze vymrzla....tak jsem ted u oskara....klasickou simku a sonak j5....a semtam se mi sam odhlasi a prihlasi zas do site...tak nevim:-(
0/0
15.11.2001 20:55

Dave

Alcatel OT Easy - SMS
Mám problém při odesílání SMS z Alcatelu OT Easy. Hlásí "odeslání SMS není možné" a chyba se nezpraví ani po vypnutí a vyndání karty. Takže jsem už asi týden bez SMS, myslel jsem si, že je to vada přístroje. Mám asi tři týdny novou bankovní kartu, vyměněnou za starou twist kartu, se stejným číslem začínajícím 0604 (byla stará asi dva roky), ale její vzhled je jiný, než na obrázku v článku.
0/0
14.11.2001 12:27

Re: Alcatel OT Easy - SMS
Musis si znova nastavit cislo SMS centra, pri vymene karet se muze stat,ze se to cislo neprepne. V tom alcatelu jsou je to tusim podmenu "parametry"
0/0
15.11.2001 11:46

fog06

SMS
Mám Erika T10s a obcas, teda uplne náhodne pri psan SMS se sekne, proste uplne vytuhne a musim vyhodit baterku. Nevim jestli je to simkou nebo tim ze pri psani sms pouzivam ty bocni tlacitka na posunovani pismen, pac kdyz jsem zkousel psat bez nich tak se to nikdy neseklo. Ale na druhou stranu je pravda ze tak casto sem to nezkousel, protoze je to fakt drina mackat tolikrat klavesu. FUCK OFF NOKIA!!! - to jenom tak na okraj. Takze nevim
0/0
14.11.2001 10:35

Gustav Pacl

chyba SIM karty

V kvetnu 2001 (tedy na jare letosniho roku) jsem koupil dceri Twist sadu Siemens C35i. Vse fungovalo bez problemu az do zari. Zacatkem zari v Chorvatsku pri pokusu o odeslani SMS se telefon zablokoval s hlaskou "Chyba na SIM karte", presnym znenim si nejsem jist (tehdy jsme nevedeli, ze pri neprimem roamingu nelze odesilat SMS). Situace se nekolikrat opakovala, i bez pokusu o odeslani SMS. Chyba se vyskytla i po navratu do CR. Nekdy bylo nutne vyjmout baterii, aby telefon obzivl.

Zhruba od rijna zase podle dcery vse funguje. Cislo karty neznam, jen telefonni cislo, pokud by to prispelo k objasneni problemu, zjistim jej.

O uspesne reklamaci si take nedelam iluze, domnivam se, ze by v tomto pripade operator sam mel nabidnout bezplatnou vymenu.

 

0/0
14.11.2001 9:50

KeRNeL

co je starý to je dobrý
Vlastnil jsem u pegasa jednu z prvních sim-toolkitivých twist karet a šlapala 2 roky bez jakýchkoliv problémů .Poté co se mi odmítla přihlásit do sítě a vypisovala hlášku kontaktujte operátora ,jsem ji v prodejně vyměnil za 400 Kč za novou a bankovní. Specielně tu co je na obrázku .Od té doby jen zuřím ,karta tuhne jak vzteklá při zápisu a občas při hovoru prostě přeruší .V 5110 občas po zapnutí a zadání pinu zahlásí špatný kód a nebo pouze svítí a zobrazuje hlášku OK. V prodejně ji kontrolovali a tvrdí že je v pořádku SIM i mobil. Dělá to ve více mobilech, prošel jsem rodinu i domácí historický kousky a je to všude.Zde je seznam mobilů nekompaktibilních s bankovním paegasem: Phillips Fizz, S6 Power , S8, S10 fw 11,C35i ,N5510 ,Bosch 508, Alcatel DB wap, Er. t10, Er. t18, Er. a1018e,Phillips diga,Motorola d520. To jsou asi všechny co jsem zkoušel a všude jsou stejný chyby. Nejmíň problémů bylo z Fizzem a S10. Fizz proto že neumí toolkit a S10 je odolná od přírody a od téhle verze firmwaru ,starší taky maj problémy.Kdybych se mohl vrátit k původní verzi karty a měl seznam na kartě na 200 míst tak neváhám a radši příjdu o bankink ale budu bez problémů.
0/0
14.11.2001 7:54

goofix

Tak jsem konecne smazal wokna a predelal se konecne na linux domnivaje se ze zbavim nenadaleho tuhnuti, resp. ze budu mit tuhnuti pod kontrolou. A v tm me zacal pro zmenu zlobit mobil. Mam Motorolu Timeport 250, SIM od Paegasu (ale uz asi 2 roky starou a vypada jinak nez ta Vami zobrazena; c. 89420 01994 03501 4099 4*B) a telefon mi vytuhne vzdy v nasledujicim okamziku: sipka -> zobrazit SMS -> OK -> smazat SMS; pak se zobrazi hlaska ze Zprava smazana a dal uz nic. goofix Tak nevim jestli to je problem firmware nebo karty. Tenhle problem se ale objevuje az v poslenich 2-3 mesicich.
0/0
13.11.2001 21:28

radekter

Re:
pokud se to objevuje vzdy pri konkretni akci s telefonem, tak je to na 99,99% problem firmware telefonu. zkus jiny mobil se stejnou verzi fw a jeste uplne jinou znacku mobilu.
0/0
13.11.2001 23:57

Ondřej Úlehla

Oskarova SIM karta
Ahoj lidi, rozhodl jsem se, že zveřejním i svoji zkušenost. Mám Ericsson A1018s a Oskarovu kartu Slyším Vás. Asi po roce se začaly objevovat chyby typu, že při hovoru delším než cca 20 minut se najednou hovor přerušil a objevilo se Zadejte PIN nebo Vložte kartu. Pomohlo vyndat baterku a SIMku, SIM znova vložit, vložit baterii a zapnout telefon. Někdy stačilo vyndat a zandat baterku. Později se začal v pohotovostním stavu objevovat místo nápisu Oskar nápis CZ 03, celý telefon se asi 10x zpomalil (vstup do menu trval asi 6 vteřin) a nešlo volat ani SMSkovat. Také bylo vidět menu Kanál, které je normálně vidět pouze v režimu **04*0000*0000*0000# bez SIM karty, takže byla asi chyba komunikace se SIM kartou. Volal jsem na Oskar linku a nahlásil problém a bylo mi řečeno "že naši technici prověří schéma Vaší SIM karty a kontaktují Vás ohledně nápravy". Za týden mi volali, s tím, že pokud chci novou SIM kartu, musím zaplatit 1000 Kč. Tak to jim na to kašlu. Teď se to stává tak jednou za dva týdny, často i náhodně.
0/0
13.11.2001 21:11

Slahounek

Re: Oskarova SIM karta

Jednoducha rada - a to vam VSEM!!!!!, kteri mate problemy - s OSKAROVymi kartami - zavolejte na Oskarlinku a chtejte poslat novou bankovni kartu - je zdarma - starou deaktivujou...

Jen dulezite upozorneni - musite jim rict, ze jste u KB.... at uz je to pravda, ci ne...:-))))

PS: Napiste mi, jestli to vyresilo vas problem se SIMkou... nic za to nedate.. ani tech 1000Kc :-)))))))

S uctou Slahounek

0/0
14.11.2001 3:16

Franta

Re: Re: Oskarova SIM karta

Při výměně SIM karty za "bankovní" SIMku zdarma u OSKARA zůstává stejné tel.číslo?

   Díky.

0/0
16.11.2001 13:28

mip mip

Re: Re: Re: Oskarova SIM karta
Jasne ze jo.
0/0
16.11.2001 14:55

Slahounek

Re: Re: Re: Oskarova SIM karta

Jo, zustane Ti stejny cislo a jeste k tomu je na druhy strane takova hezka cerna, ne s utrzenym Oskarovym logem jako z pulky minulyho roku :-)))))))))))

PS: Napis(te - vsichni) mi potom, jestli to vyresilo ty problemy...

0/0
17.11.2001 1:44

mip mip

Re: Oskarova SIM karta
To je pekne blbost co Vam rekla infolinka!!! Pokud pujdete do Oskarova obchodu a SIM kartu predlozite a vada se projevi, tak Vam musi ZDARMA dat novou SIM kartu se STEJNYM TELEFONNIM CISLEM. Vzdyt prece SIM karta je majetek operatora a pokud prestane fungovat sama o sobe, tak Vam ji vymeni. Ja tak ucinil a novou jsem dostal ihned a byla funkcni do nejake te hodiny (mam dojem ze do 5ti hodin). Tak se nebojte a reklamujte.
0/0
16.11.2001 15:03

Roman

Bosch 608COM
Ja mam skusenosti se vsemi telefony Bosch 608COM co znam s okoli ( 6 ,doma mam vprovozu dva), ze tuhnou tak ze led neblika a je treba vytahnout baterku, dela to vsem od urciteho obdobi (po vymene Softu u GSM spolecnosti ,nejmene uz tak pul roku). Toto tuhnuti ale neprobiha vsem ve stejnem case, tak co druhy den a nekdy 2x za den. Dva se dostali do takoveho stavu ze po zapnuti zustanou viset na logu a sviti cervena a zelena led soucasne .Mam TWIST ale SIMy nejsou vadne,Pes bude zakopanej mezi Paegasem a Boschem.
0/0
13.11.2001 20:21

Libor

Sim Paegas
Mam druhou sim kartu od Paegasu (tentokrat bankovni) v telefonu C35i. U te mi telefon nahlasil chybu simkarty jednou, a jednou mi zatuhl cely telefon pri psani SMS. Podruhe, ac jsem se snazil, se mi toho stavu nepodarilo dosahnout. U me prvni simkarty mi telefon nahlasil jeji chybu tak asi jednou za tyden, ctrnact dni, nepouzivam telefon nijak casto. Telefon jsem mel nejprve N3210 a pak zminovany C35i. Jestli to byl stejny typ karty to uz nevim (kde je ji konec). Prvni sim jsem mel asi 2roky a druhou mam asi 2 mesice.
0/0
13.11.2001 19:05

Homis

Tuhne
Mám Ericsson T28s a používám SIM sítě oskar. SIM byla zakoupena v květnu 2000, telefon je pomalý, jako vůbec, ale to si myslím, že je spíš telefonem. Větší problém je v tom, že občas když obdržím SMS a dám odpovědět, napíšu text a dám odeslat tak to napíše chybu a SMSku to neodešle. Toto se stává tak jednou do měsíce. Nikdy jsem nepřišel, proč se tak děje. Jinak dálší problémy jsem nezaznamenal, snad jen časté kolísání signálu. HOMIS
0/0
13.11.2001 17:08

Tom

Re: Tuhne
Homis, mám tutéž sestavu, z mych zkušeností ověřených i s jinými kartami stejného operátora na jiném přistroji ve stejnou dobu - např. v autě se synem nejsme ze dvou mobilů schopni odeslat sms - je to vždy vina sítě = operátora. T28 je opravdu velmi pomalý telefon. S tím nic nenaděláš. 
0/0
13.11.2001 21:05

Cyberpete

R320 s D2 a Paegas
Mam Erica R320 pouzivam ho s kartou od D2 v SRN a v CR s klasickou SIMkou od Paegase. Obe SIMky jsou asi 3 roky stary a telefon asi rok a pul. Tak pred dvouma mesicema zacali problemy se signalem pri hovoru. Ja druheho slisim normalne ale on me, stava se to tak pri petine vsech hovoru a je jedno jestli volam ja, nebo me nekdo. Zajimavy je, ze se tento problem projevuje pouze na Paegasu, na D2 v SRN vubec, takze to pouze pristrojem asi byt nemuze.
0/0
13.11.2001 15:40

Tom

Re: R320 s D2 a Paegas
Stejný problém - to jest jedosměrnost hovoru ať tak či onak byl jedním z důvodů proč jsem Paegas opustil  na jaře tohoto roku. Byl jsem s ním od jeho počátků, leccos toleroval, ale ignoranci na infolince kde mě přesvědčovali o tom, že oni mají vše vpořádku a já jsem blbec a stále se opakující i Tebou popisované problémy, mě přinutili odejít. 90% hovorů uskutečňuji v Praze .
0/0
13.11.2001 21:14

Cyberpete

Re: Re: R320 s D2 a Paegas
No, ja taky uz o tom uvazuji, jestli neprejdu k Eurotelu. Ale ted sem so poridil novy mobil: T68 (bozsky pristroj!!!) a zatim vsechno funguje bez problemu. Tak ze by na konec prece jen problem pristroju? Treba se ale jedna o problem, ktery se neprojevuje u kazdeho pristroje. Nevim, zatim SIMku necham bejt a jestli se problemy vrateji, vymenim ji.
0/0
16.11.2001 22:53

Horys

3310 a karta od ET
Mám 3310 a během léta mi začala tuhnout při odesílání zpráv, nebo když mi někdo volal tak se mi vypla. Šel jsem do Eurotelu a tam mi řekli, že je to špatnou baterii. Ale  s i novou baterii problémi nepřestali, zkusil jsem simkartu hodit do 7110 a tam šlapala bez broblému. Takže taky nejspíš simka v čudu. Máte někdo stejný problém s tímhle telefonem a sim od ET?
0/0
13.11.2001 15:27

Stepan

Ericsson a SIM Paegasu
Koupil jsem Ericsson A2618s u Oskara, a nasledne TWIST kartu. Po roce mi prestala fungovat, v prodejne mi ji zdarma vymenili za jinou. Tato karta ale muj telefon asi 10x zpomalila, zvlaste pri cekani na otevreni SMS zpravy (jak nove, tak stare, na karte jiz ulozene). Cekal jsem vzdy asi 15 sekund(!!!!). Dale se prodlouzila doba prihlasovani telefonu do site na dvojnasobek a rovnez hledani v tel. seznamu se protahlo, to uz ale nijak drasticky. Jen pro upresneni - je to cca mesic a v telefonu jsem mel (a mam :-) )nahrany posledni firmware. V jinem telefonu se karta chovala celkem normalne, tj. zpravy ani tel. seznam nezpomalila, jen ta doba prihlaseni do site zustala dvojnasobna. V prodejne mi ale rekli, ze je SIMka OK a ze mi ji nemohou reklamovat. Jak karta vypadala si ale uz nepamatuji, ale je dost mozne, ze tak, jak je na obrazku. Kazdopadne ted mam novou, bankovni, ta vypada jinak nez je ta na obrazku a slape bez potizi pekne svizne. P.S. - bracha ma Motorolu M3888 a stejnou SIM TWIST kartu, jako jsem dostal ja pri vymene a trvale ma potize s tim, ze je nedostupny, ackoli ma telefon zapnuty a s plnym signalem, nebo si vubec nemuze zavolat (dostane obsazovaci ton na 100% neobsazenem cisle). A jeho karta muj telefon brzdila o sto sest. Stepan
0/0
13.11.2001 15:19

Jirka

Bosch 607COM
Seká se asi 1x  za dva dny - nefunkční klávesnice. Ale protože SIMka v jiném MT funguje, asi se poohlédnu po jiném MT.
0/0
13.11.2001 14:37

amper

3 karty

TWIST 10/1998 a Alcatel SB. Hooodne dlouho v pohode, na podzim 2000 obcas zlobil pri zapnuti - SIM necit. Jakmile jednou nacetl, bezel OK. Oskarta v tom samem telefonu bezproblemu az doposud.

Zminovany TWIST  se pri zapnuti stale zhrsoval a zhorsoval, nenacital a nenacital, az v dubnu 2001 nenacetl nic. Prodejna Paegasu, vymena za 400,- (stav nouze). Za tyden vysel na mobil.cz clanek o tom, ze karty maji svou zivotnost :-( No aspon sem si nechal rovnout dat bankovni. Ta ted slape v A501 bezproblemove doposud. Kdyz ji vrazim do stareho singlbandu, tak se obcas taky nechytne. Dela to i po vycisteni kontaktu ctecky v telefonu i na SIMce, i kdyz to asi pomohlo . Nicmene Oskarta tam slape stale bezproblemu.

Zkuste si vycistit kontakty na karte i v telefonu. Cas od casu. Neuskodi to.

Neni to vsak v clanku uvedeny typ karty.

Caues, amper

 

0/0
13.11.2001 14:28

svejs

Re: 3 karty

Mám podobnou zkušenost:

Alcatel SB z Twist sady, stejná závada - SIM necit., ovšem s Twist kartou mnohem starší (z prvních, 0603 7xx xxx), s jinými kartami to neudělal nikdy. Tato karta v jiných telefonech také chodila až do dubna letošního roku (byla trvale v Alcatelu DB), kdy umřela úplně - přesně stejná doba - to snad ani nemůže být náhoda. V prodejně Paegasu mi ji na rozdíl od Tebe ale vyměnili za bankovní zadara, takže jsem na tom vydělal.

0/0
14.11.2001 10:25

Petr

C35i a tuhnutí
Mám C35i a bankovní SIMkartu od Paegasu (Twist). Telefon mi tuhne často a se zvyšující se frekvencí, nejčastěji při psaní sms zpráv, ale i kdekoli jinde při pohybu v menu. Karta se nicméně nepodobá té z obrázku. Firmware jsem měnil 2x nebo 3x, bezvýsledně.
0/0
13.11.2001 14:20

David

6210 a Paegas
Bohužel má zkušenosti s dvěma kartami od Paegasu. Jednu má má paní i s gsm bankingem, na tu se dost často nemohu dovolat, hlásí to sice plný signál ale na displei je, že vyhledává síť. Přístroj je Bosch. Druhou kartu mám ve služebním mobilu, do nedávna jsem měl Nokiu 5110, a krom klasické situace u Paegasu, že se není možno dovolat a signál stojí za prd nic neobvyklého až do doby kdy jsem dostal 6210. Nejsem si jistý jestli je to mobilem a nebo kartou ale během jednoho dne se mi stalo asi 6 že se sám vypnul. Od té doby zase dobré. Ale jindy při psaní sms zase zatuhl znuloval se a naskočil bez potřeby zadání pin. Můj soukromý mobil je s kartou Eurotel a s tím jsem nikdy neměl jediný problém. Jediné řešení při porovnávání Paegsau a Eurotelu je zrušení Paegasu dle mého mínění a zkušeností operátor na ho.
0/0
13.11.2001 14:01

Johny

6210 + Oskar tarif
No obsas mi vymrzaval pri odesilani SMS a pak treba kdyz jsem postupne mazal seznam s telefonu tak mi zamrznul treba trikrat...co to?Je to spis firmware?
0/0
13.11.2001 13:01

Zbyněk Filinger

Re: 6210 + Oskar tarif
Tak s tim mam podobne zkusenosti, akorat bych je trosku upresnil - jednalo se o psani textovky v metru (tunelu), kde nebyl signal. Kdyz jsem vjel do stanice (a psal stale sms), nebo se dostal do "nadzemi" (no proste chytil castecne signal), tak telefon pravidelne vytuhnul. Ovsem to se mi stavalo i u jineho telefonu, bohuzel uz nevim jakej to byl . Jo a jinak tarif oskara mam taky
0/0
13.11.2001 15:39

Přemysl Souček

Redakční prosba diskutujícím

Vážení čtenáři,

uvádějte prosím své e-maily, ať se na Vás můžeme obracet s konkrétními dotazy. Jen tak se můžeme dobrat k serióznímu závěru, který lze publikovat. Jen připomínám, že nás přednostně zajímají SIM karty takového typu, jaký je na obrázku u článku.

Děkujeme Vám za spolupráci

Přemysl Souček, Mobil.cz 

0/0
13.11.2001 12:59

Martin Žaloudek

Oskar s 3310

Mám nokiu 3310 v4.02 s oskarovo paušálem. SIM kartu mám bankovní. Občas se mi při odesílání, otevírání, mazání nebo ukládání sms stává, že telefon nahlásí Vložte SIM kartu nebo úplně zatuhne.

Používal jsem telefon i s jinou sim a všec fungovalo v pořádku.

Nejhorší je, že oskar chce za výměnu 1000 Kč, což je přemrštěná cena.

To si radši ten paušál zruším a nechám udělat znovu.

0/0
13.11.2001 12:22

mirek stodulka

N3310 + bankovní karta
Tak jsem si koupil novou bankovní simku ET. Pominu to, že mi nefungují položky Juice - pořád se to cykluje a nedá se ani z toho menu vylézt - musím vypnout telefon. Ale občas se mi stane to, že v metru píšu textovku a při ztrátě signálu mi telefon zamrzne takovým způsobem, že ho musím vypnout a znovu zapnout. Dřív to určitě nedělal.
0/0
13.11.2001 12:22

Aplikace pisou amateri, tim to je...
No, ja mam dojem, ze problemy zacaly s prichodem SIM toolkitovych karet. Zrejme ty aplikace pisou programatorska nedochudcata a toto je vzhledem k podcenovani vyznamu testovani vysledek. Ona specifikace SIM toolkitu uz zacina byt pomerne slozita a zrejme i vyrobci telefonu s tim maji potize. Navic snahy o zavedeni antiklonovacich mechanismu museji zakonite znamenat snizeni spolehlivosti (je potreba delsi doba pro provedeni instrukce autentikace).
0/0
13.11.2001 12:00

DJ

Philips Savvy x vánoční GO 2000
Tento týden se už opět známému "zablokoval" telefon s GO (cca 1x-2x týdně). Když mu kdokoliv volá, tak je prý nedostupný, SMS mu nedojdou a přitom má plný signál a sám může volat i posílat SMS. Ale dovolat se mu stejně nejde, až po vypnutí a zapnutí telefonu (někdy na víc pokusů).
0/0
13.11.2001 11:05

Anonym

Re: Philips Savvy x vánoční GO 2000
Jo, tohle je u naseho NEJKVALITNEJSIHO operatora normalni. Stava se mi to taky s GO, ale SIM kartu uz mam tri roky. Je to problem site, ktery teoreticky nemuze nastat, ale presto k tomu dochazi. Kazdopadne Vam to u Eurotelat nikdo neuveri, takze se s tim znamy asi bude muset smirit...
0/0
13.11.2001 12:06

Jakub

Re: Philips Savvy x vánoční GO 2000
Sám mám telefon Phi Savvy a nejednou se mi stává,že telefon "vytuhne" a prostě konec.Běžně mi též vypadává síť při hovorech a jiné podobné lahůdky :-).Už abych přešel na jiného operátora.
0/0
13.11.2001 14:28

Ivos

Popis zavady uplne presne odpovida.
Popis závady odpovídá, sim kartu mám ale tři roky. Mám síť Pegas s číslem 0603 ... . Telefón mám S10. K závadě : Telefón pracuje bez problému, ale pak zničeho nic začne stávkovat. V tu chvíli se mně nikdo nedovolá, SMS nepřijdou, SMS neodejdou jedinné co jde udělat zatelefonovat. Tím ale zaváda není odstraněna. Někdy mně pomůže několikrát vyp-zap, jindy vyjmout SIM-kartu a dvakrát vyndat baterku. Tak to jsou moje poznatky.
0/0
13.11.2001 10:42

Tomas

N9110 + Paegas
Mam N9110 + Paegas. Problemy s telefonem mam od zakoupeni. Zhruba kazdy druhy den telefon zahlasi "Insert SIM card", popr. "SIM card rejected", a ztrati signal. V prvnim pripade se po chvili znovu prihlasi, v druhem pripade je nutne vypnuti a zapnuti telefonu. Problemy jsou pouze s "telefonni casti" pristroje. Nezalezi na tom, co se s telefonem deje, jestli lezi v klidu, telefonuje se nebo ctu sms. Jinou SIM jsem nezkousel. Reklamace pristroje nic nevyresila, vzhledem k nevyzpytatelnosti chyby se tomu nedivim.
0/0
13.11.2001 10:40

mirek

Re: N9110 + Paegas
Insert SIM card je znama hlaska u N9110. Resi se to podlozenim baterky na strane u kontaktu paskou.
0/0
13.11.2001 17:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.