Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Využíváte Click a jste s ním spokojení? Nebo mu stále nevěříte?

Je tomu právě rok od chvíle, kdy byl zprovozněn Paegas Click. Celou tu dobu s sebou tento portál vláčí prokletí smutného nepovedeného začátku. Čtyři měsíce potíží a chyb se pochopitelně odrazily i na důvěře lidí. Mají nové služby, začleňované do rodiny Clicku, šanci uspět? Změní názor zklamaných uživatelů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cap

Prosba

Zdravim, potreboval bych pro moji diplomku vyplnit dotaznik o internetovych a mobilnich portalech. Prosim o kousek Vaseho casu ...

Dotaznik je v excelu, stahnete si ho z http://sonkal.taekwondo.cz/dotaznik3.zip  a pak mi ho poslete na bares@taekwondo.cz

Diky moc

0/0
18.12.2001 15:20

P.T.

nefungující xxx@sms.paegas.cz

Taky jsem byl jeden z mnoha, kteří neodolali vábení nových vymožeností a aktivoval si Click hned v jeho začátcích. Na svojí chybu jsem, jako většina ostatních, přišel záhy. Nějakou dobu jsem se s Clickem potýkal, ale poté, co jsem na podnět z diskuze zjistil, že mi funguje má stará adresa jméno@sms.paegas.cz, rychle jsem na Click zapomněl a vrátil jsem se pěkně ke "starému", ale fungujícímu systému. Potud by se to nelišilo od příběhů ostatních lidí v této i jiných diskusích, problém ale je, že mi tato zmíněná adresa přestala někdy během listopadu fungovat. Myslel jsem, že to je krátkodobá záležitost, ale už je to pár týdnů a ne a ne se probudit k životu. Že by je už Paegas zrušil definitivně? Má někdo podobnou zkušenost?

P.T.

0/0
18.12.2001 13:27

Vitek

Upgrade = Smazane filtry na Clicku

Tak jsem se koncem minuleho tydne divil, proc mi prestali chodit zpravy z Clicku. Zavolal jsem si na Operatora a tam mi jedna prihloupla slecna rekla, ze minuly tyden pro zlepseni zakaznickeho komfortu udelal Radiomobil "upgradek Clicku" a ze je mozne, ze se tim "nektere preposilaci filtry deaktivovali". Tomu rikam komfort a zakaznicka privetivost.

Dnes od rana jak blbec vymazavam schranku (neni tam totiz funkce vymazat rovnou - ale musi se to nejdrive hazet do kose :-( ). Snad se take dostanu na ty povedene filtry. Asi nas vazne maji za hlupaky. Proc tu sluzbu nabizi, kdyz jim to porad nechodi, nebo s tim delaji takovehle kraviny...

Vitek

0/0
26.11.2001 8:58

F.i.l.d.a

S Clickem jsem spokojenej!

Asi o prazdninach (roku 2001) sem si koupil mobil a hnedka aniz bych vedel co to Click je sem si ho na webovejch strankach zaktivoval. Ze zacatku sem toho litoval, protoze se mi zrusila adresa +420.........@sms.paegas.cz a na nejakejch serverech byli s poslanim registrace na mobil potize. Pak sem si otevrel Click a zaktivoval potrebny sluzby (ClickBox Easy, Click Profil, ...) a sem naprosto spokojenej. Nekdy se stava, ze se mi ten email na mobil nepreposle, a ve schrance je, ale to mi tolik nevadi. Nekdy jim treba trva dyl, nez neco preposlou... Celej sem ho "projel" a zjistil sem jaky novy bozi sluzby Click nabizi, muzu si nastavit cokoliv a hlavne je to dobre chraneny proti spamu na mobil, nikdo mi nemuze poslat treba 500 zprav najednou, protoze mam nastavenej filtr na mobil preposlani jenom od nekterejch adres a ostatni mi zustanou ulozeny v ClickBoxu, ale na mobil nechodej. Jedine kdyby to nekdo chtel posilat treba ze stranky Paegasu nebo ze Seznamu ci jiniho portalu, kde se daj posilat smsky, ale ma smulu, protoze se da poslat jenom 1 smska za 2 minuty (pokud bude rozdelena do nekolika zprav - nevadi), stejne jich muze poslat max. 6 za 2 minuty - a silne pochybuju ze nekdo bude utracet za net, nebo bude ztracet cas sedenim u PC a posilanim kazdou 2. minutou smsku (...-6). Sem si jistej, ze Click zprovozni jeste nejaky dalsi sluzby, protoze to co tedka ma v provozu, podle me treba Eurotel nebo Oskar nepodporujou.

P.S.: Sorry ze sem se tak rozepsal :-)))

0/0
16.11.2001 19:09

Balů

Click je skvělej...
Já si na Click stěžovat nemůžu. Adresa číslo@sms.paegas.cz sice fungovala současně s adresou jméno@click.cz jenom asi 2 měsíce po registraci Clicku, ale problémy až na občasné maličkosti nemám. Měl jsem Twista a převedl jsem ho na tarif P80 a funguje pořád stejně. Jen se s přechodem z Twistu poněkud rozšířil o spoustu celkem zajímavých služeb. Pro email ClickBox nepoužívám, protože mám emailovou adresu jinde, ale mám nastavený ClickPager a jsem naprosto spokojen. Občas funkčnost Clicku zkouším odesláním emailu na clickovou adresu a nejdelší čas, který jsem zatím zaregistroval byly 3 minuty. Dnes (15.11.2001) v 15:41 jsem to zkusil znova jako reakci na přečtení některých dost nelichotivých příspěvků a doručení trvalo 17 sekund od odeslání mailu. Mimochodem jsem na půl roku zkusil Oskartu a hodně rychle jsem se k Paegasu vrátil. Oskarova samoobsluha je pěkná, ale bez většího využití. Jediné, co se mi moc líbilo byl detailní výpis hovorů a SMS na Oskartě. Kdybych měl paušál, asi bych se cítil trochu dotčenej, protože jako Oskarový paušalista za detailní výpis buď platím, nebo ho nemám... Podtrženo sečteno : s novými tarify Paegasu i s Clickem jsem naprosto spokojený.
0/0
15.11.2001 16:03

Jiří Hlaváč

Rereré: click
OK, tak to průbnu.
0/0
11.11.2001 15:21

CZman

Od Oskarova uživatele
Dobrý nápad, ale určitě to chce ještě zapracovat, aby byly vychytány všechny mouchy.
0/0
10.11.2001 11:16

Milan Sadek

Click - zacatky, konkurence, schopnost diskutovat

Jsem uz nekolikaletym zakaznikem Paegasu, nicmene vyuzivam i sluzby obou konkurentu, takze se na cely problem muzu podivat z dostatecneho nadhledu... Nechtelo (a stale nechce) se mi utracet za pouzivani Clickboxu, takze jsem se rozhodnul pro variantu Easy.

Do Clicku jsem se zaregistroval okamzite po rozjeti teto sluzby, takze vim, ze zacatek se Paegasu doopravdy nepovedl - presmerovani do neexistujici hlasove schranky, nizka uspesnost pri prihlasovani, atd. Tohle vsechnmo ale byly jen typicke detske nemoci, kterymi si musi projit vsechy nove technologie.

Prestoze na Click obcas nadavam, jedna se spise o malickosti, ci o tresnicky na dortu. Moji nejvetsi vytkou je to, ze neni mozne si ve filtru nastavit podminku na jakoukoli cast hlavicky. Komu chodi maily z konferenci, jiste vi, o cem je rec... Obcas mi take vadi horsi dostupnost WAPove verze.

Hodne lidi si stezovalo na to, ze jim nechodi upozornovani na email v realnem case. Ja mam zkusenosti dost jine. Obvykle mi prijde SMS s upozornenim v mirnem predstihu pred automatickym stahnutim zpravy (refresh 3 minuty, upozorneni jde z atlasu na xxx@click.cz a z nej na tel.).

Pri porovnani s dalsimi dvema operatory je na tom podle mne Paegas velice dobre. Eurotel nenasadil proti Clicku nic a Oskarova samoobsluha rozhodne neni co se nabidky tyka tak komplexni. Navic i jeji funkcnost je cas od casu trochu problematicka. Ktery server ale jede uplne vzdy bez problemu... Jeste bych mel upresnit, ze mam tarif jak u Paegase, tak i u Oskara, proto nevim, jak to vypada s oskarovic Samoobsluhou pro Oskartu.

Na zaver musim rict, ze po procteni cele diskuse na tema Click jsem dospel k nazoru, ze jen mala cast diskutujicich dokaze vyjadrit svuj nazor tak, ze pri tom nenapadne ostatni diskutujici, pripadne nase "drahe" mobilni operatory. Trochu vetsi sebekriticnost a vice tolerance k nazorum druhych by nam vsem jiste neskodilo...

0/0
9.11.2001 16:22

Zdeněk Vávra

click

Ke clicku nemám připomínek,  nabízejí tuto službu Vosral a Errortel ?

Samozřejmě že nenabízejí. Technologicky na to nestačí.  A články o dohledovém centru Errortelu a skvělém signálu jsou pouze zoufalou agonií vlastní ubohosti. Třeba jen hovory na Vinohradské v Praze 2 jsou v síti Errortel dokonalým zážitkem pro uživatele, o síti Vosral ani nemluvě

0/0
8.11.2001 22:38

Jaroslav Volavka

Re: click
Jiz nekolik let mat Paegas. Nevim na co staci nebo nestaci ostatni operatori. Kamarad ma Eurotel a upozornovani na dosly mejl mu jede temer online. Jestli je tohle technicky zastarale prosim. Pak si ale nepreji nic jineho nez aby se paegas vratil do mobilniho praveku. Mozna vam to nekomu vazne jede ale budto  jste neuveritelne stastni lide nebo to zase az tak nesledujete.   Nebo mame my ostatni proste jen smulu. Znam ale spoustu lidi v mem okoli co nemaji odvahu do click ani nahlednout protoze je to nevratny proces. Urcite je technicky supr na vysi ale kdyz me to proste nejde tak me nikdo neni schopen vratit sice starou ale bezchybne fungujici sluzbu. At ziji inovace. Za chvili budem vyfukovat i zarovky. To nevadi, ze nesviti teda alespon obcas. Hlavne, ze jsou moderni. Co na tom, ze ostatni maji stare ale zato porad svitici :-)
0/0
8.11.2001 23:31

Tom

Re: click

??

Hadr na hlavu a nohy v teple... asi jsi dneska špatně vstal

Tom

 

0/0
9.11.2001 0:11

Jiří Hlaváč

Re: click
Nejprve budu reagovat na technicky "naskok" Paegase. No, muzu rict jen jedine. Momentalne testuji GPRS pr Oskara. Pokud to co momentalne take testujeme pujde do bezneho provozu, tak se mate na co tesit. Funkcemi se sice zatim s Clickem neprekryva, ale jinak je to docela vychytana aplikace. Jak rikam, nechte se prekvapit. A co se Clicku tyka. Zatim mne nijak nepresvedcil, abych ako uzivatel Twist karty na nej presel. Na emaily vyuzivam jinych sluzeb, vyvojove starsich. Zasilani infa na mobil tam chod jiz davno a bez problemu. ak proc dalsi email od clicku? Opravdu me to zatim nepresvedcilo. Je fakt, ze kombinace SMS, emailu a hlasove schranky je vic nez zajimava. Ale platit za to opravdu nehodlam, navic pro Twist to nejspis ani neni urcene. A vec na zaver. To co mne opravdu odrazuje je ztrata dosavadniho emailu cislo@sms.paegas.cz. Prpto, Paegasi, mas sanci me presvetsit o opaku.
0/0
11.11.2001 12:01

Michal Polášek

Re: Re: click
Opravdu si myslite, ze prijdete o adresu cislo@sms.paegas.cz? Me funguji obe a navic na registracni strance upozorneni na zruseni ciselne adresy nenajdete. Podle me od ruseni ciselnych adres Paegas upustil (asi mnoho lidi protestovalo ).
0/0
11.11.2001 14:36

Bobošík

Re: Re: Re: click
Tak ať je, kurva,  vrátí  lidem, kterým je debilové zrušili !!!
0/0
14.11.2001 8:15

Michal Polášek

Předčítání e-mailů pro Easy
Podle brožurky "Nabídka listopad" má být předčítání e-mailů pro ClickBox Easy dostupné na novém čísle 3312. Ale pozor! Sazba Paegas - Paegas podle vašeho tarifu :o(((.
0/0
8.11.2001 15:16

Jaromir

Asi mate vsichni velkou smulu. Se sluzbou click jsem mel problemy tak 14 dni po spusteni od te doby OK. Navic me zustala i stara adresa jmeno@sms.paegas.cz
0/0
8.11.2001 9:27

Zofre

Re:
Jak jsi dokazal, ze ti zustal stary tvar adresy xxxx@sms.paegas.cz? Muzes mi poradit jak na to, je to totiz jeden z duvodu proc se mi nechce do Clicku...
0/0
9.11.2001 13:16

hugo

Click je naprosto v pohodě!!!

Click využívám od úplného začátku. Je pravda, že nejprve bylo pár problémů, nicméně po krátkém čase byly odstraněny. V součásné době neznám nic lepšího, než Click. O takové spoustě služeb, které nabízí, si u eurotelu a oskara můžete nechat jenom zdát. Kdo tvrdí, že to není pravda je hlupák, který se Click nezná, nebo ho díky své omezené inteligenci neumí ovládat... 

0/0
8.11.2001 8:24

Tomáš

Re: Click je naprosto v pohodě!!!
Naprosro souhlasím. Těch 99% spokojených zákazníků Clicku a Paegase se ale prostě neozývá, "jen" využívá jejich služby.
0/0
8.11.2001 8:41

DS

Re: Click je naprosto v pohodě!!!
Mozna tem mene inteligentnim staci, kdyz SMSka dojde a je jim jedno, kdy to bude. Jestli chces, klidne ty chybove hlasky presmeruji na tvuj mail, at vidis, jak Click funguje. Pokud ti jede OK, tak si toho vaz a neryj do tech, kdo takove stesti nemaji. Takze ty pindy o hlupacich si nechej na koledu, ty inteligente.... Click me se** dostatecne, tak se k nemu nepridavej jeste ty.
0/0
8.11.2001 12:23

Jaroslav Volavka

Re: Click je naprosto v pohodě!!!
Nejsmutnejsi je, ze hlupaci jsou tak sebejisti a lide moudri porad na pochybach. Co ma inteligence spolecneho s tim, ze si v sest rano stahnu mejl a upozorneni me na nej prijde odpoledne ? Pokud potrebuji hned reagovat tak je me otazka hodin k nicemu. Pokud click na "nic" nepouzivas a jen se kochas na i-net strance tak mas pravdu. Skus chtit byt informovan online jako kdysi ?
0/0
8.11.2001 23:08

kef

Re: Re: Click je naprosto v pohodě!!!

Zdravim.

Taky mam click od jeho spusteni.Zaregistroval jsem se snad jeste pred oficialnim spusteni abych urval svoji "standardni" adresu.Dost jsem toho pak litoval. Ale byl jsem vytrvaly a po mnoha telefonatech na infoline jsem dosahl funkcnosti nove i puvodni adresy. Puvodni adresa fungovala snad stale, click mel slabsi periody a funkcni periody. V posledni dobe se mi zda, ze se funkcni periody znatelne prodlouzily (minuly mesic myslim byly potize "jen" jeden vikend a jeden den v tydnu).

Taky nesouhlasim s tim, ze ostatni operatori ve srovnani s clickem nic nenabizeji. Treba mail jako 2 zpravy u Osrala (ale ted, co "testuji GPRS na lidech" mu to pro jistotu nejede skoro vubec, ani standardni SMS, o dorucenkach nemluve) nebo info o PIN/PUK, nastaveni wapu z webu, detailni rozpis pro Oskartu jsou sluzby, ktery taky maji neco do sebe. Nebo uz neco z toho Paegas implementoval? Ani moznost si nejak inteligentne nastavit filtry na e-maily Paegas nema...

Kef

0/0
9.11.2001 12:06

Fip

Click je k nicemu
ClickBoc a ClickBox Easy je naprosto k nicemu a nejake dalsi sluzby jako predcitani emailu nebo prehravani hlasovych zprav na pocitaci to nevytrhne. POSTRADAM ZAKLADNI FUNKCI a to preposilani CELEHO emailu na mobil. 160 znaku vyjde tak na adresy a na nadpis. Nejhorsi na tom celem je to, ze to preposilani celeho mailu uz existovalo na gate.mobil.cz a fungovalo to skvele. A taky me Paegas nastral, kdyz sem z Twistu presel na tarif, tak mi BEZ MEHO VEDOMI zmenil zrusil adresu xxx@sms.paegas.cz a musel sem si zaregistrovat novou na click.cz
0/0
8.11.2001 7:57

Jara

Click
Kdybych jen tusil co je click jake s nim budou problemy a ze NIKDY trvam na tom nikdy nebude fungovat tak jsem o nej ani nezavadil. U me nestastna registrace zacala tak, ze jsem se chtel podivat do tenkrat infoprofilu kolik budu platit. Profil nikde tak operatorka musite se zaregistrovat do click nikde ani slovo, ze me seberou mou adresu. Od te doby jsou jen problemy. Do te doby vse fungovalo prakticky okamzite. Pritelkyne byla ve statech poslala mejl me to hned zduraznuji HNED prislo na telefon a mohli jsme si pres messenger tenkrat jeste neomezene dlouhou dobu povidat.  Od te doby nezustal na kameni kamen. Vytocili me tak, ze jsem psal mejly na vsechny strany. Rekl jsem, ze pokud me nevrati mou starou adresu ve forme @sms.paegas.cz tak jdu ke konkurenci. Pres veskere upozorneni, ze to neni mozne me ji vratili a dodnes jede. Obcas kdyz si rano kolem seste kdyz jdu do prace stahnu mejly tak si prectu i ty na ktere me behem dopoledne chodi upozorneni.  At i s celym clickem vybuchnou je to naprosto nanic a i kdyby tam davali neco zadarmo tak na nej kaslu. Dodnes nejede a asi nikdy nepojede. P.S. Pouzil jsem dokonce preposilani primo na telefon bez clicku jedine ceho jsem dosahl je, ze kdyz me nahodou nekdo omylem poste neco na click tak uvidim jen prvnich 160 znaku a na i-net verzi se dozvim, ze nemam registrovanou zadnou adresu :-)
0/0
7.11.2001 20:12

Honza

Re: Click
Paegas prece nemuze za to, ze SMS je definovana na 160 znaku. S prichodem EMS a MMS bude mozne zpravu rozsirit na vice znaku, takze vetsina e-mailu bude moci byt zobrazena cela. Nyni - pri soucasnych moznostech technologie a obchodni logiky - budme vdecni alespon za sluzbu tohoto charakturu.
0/0
8.11.2001 19:37

Honzajs

mail delivery subsystem: returned mail ???
Taky mam s clickem jen problemy. Napriklad: ve firme si necham zasilat pres mail dulezite udalosti o stavech routeru a serveru a nedavno (cca 14 dni) se mi stalo, ze se mail vratil nejdriv s tim, ze postmaster nemuze nyni dorucit zpravu a po dvou hodinach se zprava vratila, ze takovy uzivatel vubec neexistuje. Kdybych to vedel, nikdy bych to neaktivoval a ted uz to nejde zrusit. No prej uz funguje pro twistaky taky to hlasove cteni mailu, tak uvidim, jestli to stoji za to, jinak mam svou sluzbu click v reklamacnim rizeni (po nekolikate pisemne stiznosi) a vypada to, ze uvedou vse do puvodniho stavu. Honza.
0/0
7.11.2001 18:05

Jakub

1.rok testovani

Clickbox (placeny) mam jiz od pocatku. Pocatecni problemy jsem dokazal pochopit, ale docela mi vadilo, ze na upozorneni chyb reagoval pouze automaticky odpovidac.... Bilance: Clicbox disponuje radou super sluzeb, ktere plne vyuzivam. Tedy chtel bych vyuzivat. V soucasne dobe nefunguje prijem faxu a dokonce se nedostanu do clicku ani pres heslo po resetu (musim vzdy resetovat schranku). Musim pochvalit napovedu, ktera se pro laicke uzivatele rozsirila.

Za hlavni problem povazuji, ze na infolince Paegasu operatorky temer neumi zodpovedet zadny dotaz ohledne Paegasu. Pouze vyplni formular pro odstraneni chyb a vy cekate, cekate, cekate........ a nic. Po peti urgencich na clickmastera se Vam mozna na ucet podivaji. Drzim palce

0/0
7.11.2001 17:41

Martin

Napul perfektni, napul hruza
Mit pristup k hlasovym zpravam v Clicku odkudkoliv i bez mobilu - perfektni - pokud se dozvite, ze novou zpravu mate vcas a ne tak, jak se to stava mne: zakaznik vola kolem poledniho, mam obsazeno - nechava vzkaz - upozornovaci SMS prijde az ve 21:15 nebo presne jako dneska - volajici mi v 11:30 necha vzkaz, upozornovaci SMS prijde v 15:58 a to mi po reklamaci, pri ktere ale nezjistili nic nefungujiciho, prenastavily a restartovali ClickBox :) Problem je v tom, ze ke konkurenci jen tak prejit nemuzu - ja vul totiz Paegase doporucil skoro vsem znamejm a pribuznejm, vcetne toho, ze mam aktivovany 2 partnery ...
0/0
7.11.2001 17:27

Pavel

Kdyby korektně fungoval příjem faxů do ClickBoxu,
tak bych byl téměř spokojen. Faxy odeslané z mobilů jsou uloženy správně. Faxy odeslané z pevných linek systém vyhodnocuje jako hlasové zprávy a přehrává mi "pískání". Jinak nemám s Clickem žádné výraznější potíže. Kromě ClickBoxu hodnotím vysoko také možnost přehledné změny nastavení v ClickProfilu (změna tarifu, aktivace služeb, ...). U Paegasu jsem od úplného počátku a dosud mne nenaštval natolik, abych se svým hlavním tarifem (+ 2x Partner) přeběhl ke konkurenci. Naopak jsem po více jak pěti letech změnil starý Aktiv klasik nonstop a poprvé se i upsal na 2 roky! ClickBoxu by slušelo zlevnění na polovinu, novým tarifům pak účtování 30+1 (nebo ještě lépe 0+1). Pak už bude spokojenost úplná.
0/0
7.11.2001 14:53

Honza

Re: Kdyby korektně fungoval příjem faxů do ClickBoxu,
S těmi faxy je to problém. Přes veškerou digitální GSM telekomunikační techniku dokonce i přes multinumbering (samostatné faxové číslo) Peagas Click ve finále spoléhá na klasický analogový "calling" tón. Někdy se tímto způsobem povede rozlišit fax a někdy ne. Větší šance je, pokud máte nahraný dostatečně dlouhý "pozdrav" ve schránce. Click má pak více času na detekci "calling" tónu faxu a příjem faxu pak pracuje spolehlivěji. Je dobré, když vzkaz zní "Dobrý den, pokud chcete poslat fax, začněte ihned vysílat, jinak ...".
0/0
8.11.2001 21:24

Martin

Click je uplne NAPRD stejne jako PEAGAS.
No, tenkrat jsem rekl, ze to zkusim. RIkal jsem si, stejne nic nefunguje, nemam co ztratit. A zaregistroval jsem se na click. Od te doby bylo problemu jeste daleko vice, smsky nechodily. To ze mi cely den treba nechodi notifikace na email, to, ze mi zrusili numerickou adresu.... No, uz jsem u Eurotelu a chrochtam si ;-) Vsem vrele doporucuji uvazit koupe paegasu, nejdriv se poptejte lidi, co ho pouzivaji. U paegasu totiz neplati, muj zakaznik, muj pan, ale spise muj zakaznik muj otrok.
0/0
7.11.2001 14:05

Michal Polášek

Re: Click je uplne NAPRD stejne jako PEAGAS.
Taky jste si všimli, že na registrační stránce CLICKu už není upozornění na zrušení číselné adresy, ale jenom adresy ve formátu jmeno@sms.paegas.cz? Toto upozornění jsem nenašel ani v brožuře o Twistu (služby, ceník atd.). Mně fungují obě adresy (jmeno@click.cz a cislo@sms.paegas.cz spolehlivě).
0/0
9.11.2001 17:24

JIRKA

Že by placená inzerce ???

Přemýšlím, kolik asi PAE zaplatil za tento článek...

Nebo to bylo v naturáliích ?????

0/0
7.11.2001 13:04

Radim Brožek

Autor článku Click asi nepoužívá...

... protože kdyby ho používal, tak ví, že problémy jsou pořád.Od občasných výpadků - nemožnost připojení do schránky přes Wap - až po již zmíněné nedoručené potvrzení o došlém emailu. Na druhou stranu za 6 měsíců co click používám se mi snad nestalo, že by se ztratil email. SMS o něm sice nepřijde, ale ve schránce je uložený.

A co se infolinky týká, ta se vždy tváří že je vše v naprostém pořádku a chyba je jedině u zákazníka.

0/0
7.11.2001 11:06

Ivos C.

Jsem spokojeny
Ja jsem spokojeny uzivatel placeneho "velkeho" ClickBoxu od sameho zacatku, na 2 partner kartach mam ClickPager a na jedne ClickBox Easy a vse beha jak ma. Tech par mensich problemku ze zacatku jsem toleroval jako potize rustu (neco tak rozsahleho a komplexniho IMHO snad ani nejde pod plnou zatezi rozbehnout uplne hladce, obzvlast kdyz jsou v necem takovem uplne prvni) a pak uz vse slapalo jak ma.
0/0
7.11.2001 11:05

DS

Re: Jsem spokojeny
Zavidim vam. Opravdu. U mne neni dne, kdy by nejaka hlaska na mobil nedorazila, nedostal jsem hlasku typu "user unknown" (tedy jako ze neexistuje moje mobilni adresa) a tato hlaska pak na mobil dojde!! Puvodni mail - oznameni o nem - se vsak nekde ztrati. Je to vsak mozna tim, ze za tuto sluzbu nejsem ochotenn platit a vyuzivam jen Pageru...
0/0
7.11.2001 11:20

kajicek

Clik
Uz mesic reklamuju na infolince to, ze click nepresmerovava emaily. Proste poslete email na adresu xxx.click.cz a on nikam nedojde..... Mesic mi s usmevem rikaji, ze se to resi a ze to behem dvou dnu bude fungovat........
0/0
7.11.2001 10:42

Inspa

Re: Clik
A nebude to tim, ze email adresa ma format xxx@click.cz ????
0/0
7.11.2001 12:39

kajicek

Re: Re: Clik
to xxx@click.cz byl jen priklad :))))
0/0
7.11.2001 12:43

Milan

Re: Re: Clik
No nevim, cim je to zapricinene u tebe, ale muj clickovy ucet takovehle veci zvlada bez problemu.
0/0
9.11.2001 14:51

Milan

Reklama
Kolik Paegas zaplatil za tento clanek? Nebo ze by jen sikovny PR?
0/0
7.11.2001 10:41

Filip

clickmaster@click.cz
pokud chcete vzbudit pozornost clickmastera doporucuji posilat stejny dotaz cca 1x za 5 minut s odesilatelem clickmaster@click.cz - pak obvykle aspon odpovi
0/0
7.11.2001 10:34

Vaclav Datel

Dotaz
Stale jeste plati to ze kdys se do ClickBoxu zaregistruju, ze o ciselnou emailovku prijdu ? Je to duvod proc jsem doted Click ani nevyzkousel. Plati porad ta zcestna konverze email adresy po registraci, nebo uz ne???
0/0
7.11.2001 10:29

DS

Re: Dotaz
Pokud mate puvodni adresu cislo@sms.paegas.cz a upozorneni na mobil vam chodi, v zadnem pripade aktivaci Clicku NEDOPORUCUJI!!!. Tato sluzba nefunguje spolehlive a o dorucovani zprav na mobil v realnem case (nebo jen z minimalnim zpozdenim) si muzete jen nechat zdat.
0/0
7.11.2001 11:11

Ivos C.

Re: Re: Dotaz
ClickBox mi maily na mobil preposila maximalne do cca 5 minut (coz osobne povazuji za plne dostatecne) a pokud by mi ani to nestacilo, tak na ClickPageru je to vzdy preposlano okamzite v radu sekund.
0/0
7.11.2001 11:59

DS

Re: Re: Re: Dotaz
No, u mne je interval 2 vteriny az dva dny (a nekdy vůbec nic). Tech 5 minut bych bral vsemi deseti....
0/0
7.11.2001 14:51

Xaver

Re: Re: Re: Dotaz
Šťastný to člověk. Mńě už se naopak mockrát stalo, že jsem si ráno v osm stáhnul maily a večer v deset (ten samý den, nikoliv předcházejícíú mně teprve přišly na mobil...
0/0
9.11.2001 8:47

Rolf

Číselné adresy

Nejvic me stve ta ztrata adresy +420xxxxxxxxx@sms.paegas.cz. To byla tak sikovna sluzba... Nechapu, proc Paegas rusi sluzby, ktere tolik zakazniku vyzaduje! Jak sikovne je to treba u EuroTelu. S tim souvisi i naprosta ignorace dotazu na Clickmastera (dojde jen potvrzeni ze zprava byla prijata ale tim to konci). A mimochodem, vsimli jste si, ze kdyz volate na infolinku Paegasu 4603 a ptate se treba jen malinko slozitejsi vec, vetsinou hovor uprostred vety "zahadne" spadne? Stava se mi to naprosto pravidelne.

 

0/0
7.11.2001 9:56

Tomas Drajsajtl

PaegasInfo / ClickInfo
Totalne me Radiomobil nastval, kdyz zrusil PaegasInfo. Neustale mi na infolince nabizeli jeho nastupce ClickInfo, jenze bez registrace na Click to neslo. Nechtel jsem ani ClickBox ani jeho otresnou Easy verzi, ale nutne jsem jako uzivatel MailForwarderu potreboval emailovou SMS branu. Neustale mi po asi tri mesice slibovali, ze do mesice bude mozne se na vyuctovani a dalsi sluzby ClickInfa dostat i bez registrace a ztraty adresy na @sms.paegas.cz. Pote, co zavedli zjistovani vyuctovani pres SMS "UCET" na 4603, jsem to vzdal. Vypenil jsem ale podruhe, kdyz zacala s kazdou SMS s vyuctovanim chodit minimalne jedna az dve reklamni SMS z cisel 4603 a 4616 o "vyhodach toho a onoho site Paegas". Trikrat jsem zadal na infolince, ze si ty reklamy nepreji, trikrat je "vypnuly", ale chodily dal. Nakonec mi kterasi dobra infoduse poradila, at to nepouzivam a zadne reklamy mi nebudou chodit. Nastesti mi take poradila, ze (po vice nez pul roce !!!) existuje na Clicku i jakasi obdoba @sms.paegas.cz - ClickPager. Takze uz jsem spadl do Clicku taky, ale vic nez -Info a -Pager od toho nechci. Tohle nebyly detske nemoci ale rozchozeny nekolikanasobny infarkt a mrtvice.
0/0
7.11.2001 9:31

Tomas Pelikan

Funguje jen, kdyz ho prilis nezatezujete
Z me vlastni zkusenosti vim, ze click funguje obvykle jen v noci, kdy je vytizenost site minimalni, nebo v okamziku, kdy na nej prijde jeden dva e-maily za den. Sam click vyuzivam hodne, takze mi na nej prijdou (maji prijit) denne desitky e-mailu. Zvlaste ve dne pak obdrzim tyto e-maily na mobilni telefon s nekolikahodinovym zpozdenim, nekdy vubec. Na vine je ale zjevne i smscentrum paegasu, protoze v roamingu je techto problemu mnohem mene. Navic asi mnozi z vas znaji oblibeny trik, ze zaplava textovych zprav z clicku na mobilni telefon prijde teprve v okamziku, kdy uskutecnite hovor a "protrhnete" zadrzenou frontu sms. Diky bufferu smscentra na 30 sms na jedno cislo casto takto o radu e-mailu prijdu. Takze odpoved na otazku z titulku: Click vyuzivam, nejsem s nim vubec spokojen a hlavne mu nemohu verit - je zcela nespolehlivy. Otazka je ale jina: je tu jiny operator, ktery by nabizel neco obdobneho, co by fungovalo aspon tak jako click?
0/0
7.11.2001 9:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.