Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Juice Pay a GSM Banking aneb platím přes mobily...

Eurotelem propagované platební řešení Citibanky nazvané Juice Pay bylo až donedávna jediným systémem pro placení ve WAPu. I tento ojedinělý projekt však skončil, Eurotel dal ruce pryč a Citibank přešla na jinou platební bránu. Jak ale dopadli ti, kteří Juice Pay věřili - obchodníci a zákazníci?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel

GSM banking Eurotelu a C. Sporitelna

Česká spořitelna konečně spustila službu GSM banking s Eurotelem. Protože končí služba Sporotel, rozhodl jsem se pořídit si bankovní SIM kartu. V autorizované prodejně eurotelu ( nejblíže ) nefungovaly počítače z důvodu inventury a tak jsem se po čase odnášel neaktivovanou bankovní SIM kartu (bude údajně aktivována v průběhu dne, ale na telefonu to poznám tak, že nebudu moci volat na starou SIMku, nebo se mi nikdo nedovolá ..???) Dorazil jsem do spořitelny ( číslo jsem měl 571) čekal...čekal, přečet noviny... až jsem se dočkal. Sepsali se mnou smlouvu na konkrétní SIM kartu. V průběhu dne jsem zjistil, že display telefonu stále indikuje operátora Eurotel, ale už jsem nebyl dostupný a nemohl jsem se nikam dovolat.Usoudil jsem, že stará SIMka už nefunguje a vložil novou. Z vlastní blbosti jsem stále vkládal bankovní PIN, což bylo špatně. Odd. péče o zákazníky Eurotelu mne poučilo, zadal jsem PIN SIMky a telefon jsem rozchodil ( Nokia 9210). Jen tak mimochodem jsem se zeptal, jak se dostanu do aplikace bankovnictví, ale ani po opakovaných konzultacích operátora asi s technikem se tento problém nepodařilo rozchodit. Verdikt.. asi špatná SIMka. Nevěřil jsem svým uším, znovu celou anabázi.. Eurotel..spořitelna ( nová smlouva ).Dožadoval jsem se přímého kontaktu s technikem, někým kdo zná přístroj N 9210 ,ale marně. Znovu jsem zavolal prodejnu, kde jsem kartu vyměnil, tam je napadlo " zacvičit " s volbou paměti ( SIM karta nebo pamět telefonu ), ale bez efektu. Jediná pomoc, znovu do prodejny, ale až po 18 hodině, kdy půjdou počítače, aby se karta dala již v prodejně aktivovat, vyzkoušet... příští týden znovu do spořitelny .. zrušit starou smlouvu... sepsat novou...čekat na aktivaci ze strany spořitelny...

Už jsem se s tím smiřoval. Ale protože řada problému s wokny se řeší restartem, vyndal jsem baterii... kartu.. znovu založil SIMku, baterii.. spustil telefon a aplikace GSM banking běží. Zavolal jsem do prodejny a předal pracovníkovi tuto zkušenost. Važený Eurotele... jak dlouho tuto aplikaci provozuješ ??? Domnívám se, že za dobu provozování této služby se tato " závada" vyskytla a tví pracovníci mohli poradit.

0/0
3.5.2002 14:37

vlastik

GECB - chybné úroky
Mám GSM banku a pořád mi chybně strhávají za údajný debet. Hledám další podobně potrefené... Je vás hodně, ozve se mi někdo???
0/0
28.12.2001 13:41

bbb

ILIKEQ penezenka
Mam nejake zpravy z nitra I LIKE Q penezenky, ze maji jiz pripravene reseni pro placeni s touto penezenkou na WAP u . uvidime kdy s tim vylezou ...
0/0
26.10.2001 14:44

Jan Šejba

GECB a nabíjení Twistu

Už to kupodivu funguje. Volal jsem na infolinku Paegasu, kde je nejbližší bankomat ČSOB, abych mohl nabít ženě Twist. Sám mám paušál. Dozvěděl jsem se, že už to jde i přes GSM banking GECB, a protože ko mám, tak mi poradili, jak na to. V menu vyplníte vše, co je třeba, ale místo částky zadáte *1* a Twist dobíjení se aktivuje. Na druhý pokus lze již zadat částku. FUNGUJE TO . Dokonce přišlo na můj mobil potvrzení o provedeném nabití od Paegasu na její kartu.

Tak to zkuste.

P.S.: Jen kdyby se tato informace dala někde najít. Třeba i na Mobil Serveru.

0/0
26.10.2001 10:52

P.Jirka

Já bych se GE zastal...
Já bych se GE zastal. Mám jejich GSM banking už zhruba rok společně s jejich stříbrným Boshem. Na to, že některé položky menu nefungují mě upozornili. Navíc vzhledem k tomu, že posílám peníze vždy jen do výše svého disponibilního zůstatku, tak se pokládám za docela spokojeného klienta. Jen ty poplatky by mohly být rozumnější :-)
0/0
26.10.2001 9:26

Bohumil Maly

VAROVÁNÍ GECB
Používám už dlouho GSM BANKING a jsem spokojen u EXPANDIA Banky. Už od doby kdy ještě nebyl SIM Toolkit pro TWIST. Nyní jsem výhodně koupil pěkného BOSHe a jal se využívat GSM BANKU GECB. A tady musím opravdu VAROVAT !!! Platíte li více plateb a stane se Vám, že jedna vaše platba je vyžsší než Váš DISPONIBILNÍ zůstatek na účtu, třeba jen o pár korun, platba NEBUDE !!! realizována ale Vám přijde SMS : "Platba z účtu... atd. BYLA PŘIATA !!! pod č... Platba byla přijata, ale nebude realizována !!! A TO SE NEDOZVÍITE !!! NIKDO A NIC VÁS NEVARUJE !!! Ne Platba nebyla přijata z důvodu nedostatku finančních prostředků. A co hůř ! - Daší platby též zkončí stejně !!! Jsou zařazeny do takzvané fronty. A čekají a čekají a čekají... A Vy pozdní platbou zatím ztratíte kredit, důvěru toho komu platíte atd. Doufám že tato zlá chyba bude brzy odstaněna, myslím že by to nemělo být až tak složité zadat nová kritéria. NEJSEM SÁM, TAK POZOR NA TO !!!
0/0
11.12.2000 23:45

Petr Herma

Re: VAROVÁNÍ GECB
To ale prece neni chyba. Platba prece prijata byla, ale z duvodu nedostatku financ.prostredku na ucte nemohla byt realizovana. Tak se prece chova i ebanka. Jedine co lze bance vycitat, ze by mozna mohla poslat varovani o neprovedeni transakce.
0/0
29.10.2001 17:34

Bohumil Maly

Re: Re: VAROVÁNÍ GECB
Správně, ale o tom jsem přeci psal. A to velkým písmem.
0/0
3.11.2001 23:06

Bohumil Maly

Re: Re: VAROVÁNÍ GECB

Promiňte ještě doplnění: Doufám že tato zlá chyba bude brzy odstaněna, myslím že by to nemělo být až tak složité zadat nová kritéria. To jsou slova z mého příspěvku. A eBance - na internetu si lze aktivovat zasílání SMS zpráv o změně zůstatku na účtu. Tato zpráva následuje zpravidla hned za zprávou o úspěšném přijetí příkazu k úhradě. Pokud ne mohu volat INFOLINKU fungující 24 hodin denně a pozeptat se co se děje.

0/0
3.11.2001 23:19

Michal Titěra

GSM Banging versus operator..
Jedna prihodicka.. Taky jsem se nechal nachytat na reklamu u GECB a poridli si telefon BOSCH skoro zadarmo a upsal jsem se na 18 mesicu bance.:-)) Cinu nelituji, protoze tak lacino bych ten mobil nesehnal, ale k veci Jiz od zacatku jsem vedel, ze polovina menu nefunguje..k mobilu jsem totiz dostal navod na pouziti GSMBanky a tam bylo vse vysvetleno..na primy dotaz jsem dostal primou odpoved..dana menu budou fungovat, az bude zabezpecena bezpecnost prenasenych dat a s tim se neda nez souhlasit..ALE chtel jsem vyzkouset zadat platebni prikaz mobilem..nastesti me napadlo nejdrive vyzkouset, jestli system vubec funguje a tak jsem pozadal o zaslani zustatku na uctu..a nic se nestalo..prvnim problemem byla sit Paegas, proste nechodily SMSky a to nikam, takze nejdrive jsem nadaval na Paegas..pote SMSky uz chodily, ale system v bance nechodil..po telefonatu jsem se dovedel, ze cely system zkolaboval diky problemum site Paegas!!!!! Nicmene, abych jen nehanil, zadna z mych SMSek se nestratila a po te co oba provozovatele sve systemy zprovoznily mi dosli odpovedi na vsechny SMSky co jsem bance poslal.. Zaver: GSM Bankingu odmitam verit..ne kvuli bezpecnosti, ale nikdy nevim, jestli dojde moje SMSka a nebo nedojde a pokud dojde tak jestli funguje system a nebo nefunguje...je tu moc otazniku..jeste ze mame pevne linky a sluzby typu banka na telefon..tam je sice bezpecnost horsi, ale aspon vim co se deje a to okamzite..
0/0
27.11.2000 11:34

Zdenek

Možná by to chtělo buď se naučíst pořádně číst nebo si pořídit prohlížeč, který umí zobrazovat - jméno i e-mail u mého příspěvku jsou...
0/0
27.11.2000 7:21

martin tomek

vsem co varuji...
Co myslíte, má vůbec cenu si číst nazory lidí, kteří se pod ně nechtějí podepsat a neuvedou ani mailovou adresu? A pokud si je čteme, je vůbec možno jim věřit???
0/0
14.11.2000 10:20

Miroslav Hrubeš

Re: vsem co varuji...
Ty jsi nám toho tedy řekl..... Já jsem myslel, že máš s GSM bankingem také nějakou zkušenost, a ty zatím tady moralizuješ o tom, jestli je to názor anonyma atd. Jak já mohu věřit např. tomu, že Tvé jméno a e-mail jsou pravé, když zde se každý může zaregistrovat pod jakoukoliv přezdivkou?
0/0
14.11.2000 22:44

Zdenek Krajdl

Varování před GECB
Dovolte mně, abych se s vámi podělil o zcela čerstvou zkušenost s pokusem využít tento produkt u GE Capital Bank (včera jsem se z ní totiž vrátil, bohovsky nasr...). Minulý týden jsem navštívil jednu z jejích poboček (Obchodní místo Hůrka) a domluvil jsem si schůzku na včerejšek 8.00 s tím, že mám zájem o telefon Bosch. Dnes ráno jsem dorazil do pobočky se všemi příslušnými doklady, pracovnice vyplnila formuláře, ty jsem podepsal... První problém nastal, když se pokusila odeslat příslušná data někam k ověření. Jak jsem z jejích telefonátů pochopil, data sice z jejího počítače odešla, leč na opačný konec nedorazila. Byl jsem požádán o 15 minut trpělivosti, než se problém vyřeší. Mezitím se mne ujal pracovník, který mně měl vysvětlit práci s bankovní aplikací na telefonu. A dospěli jsme k dalšímu problému - toto menu zatím nefunguje, toto také ne, toto také ne... (trvalé příkazy, dobíjení TWIST karty, zasílání zpráv na E-mail). Pracovnice se pak pokusila opět dospět k nějakému závěru, tentokrát se však ani nedokázala připojit k serveru. Prohlásil jsem, že k takové bance nemám žádnou důvěru a pobočku jsem silně znechucen opustil, aniž bych se dočkal alespoň omluvy za ztrátu 92 minut svého času (přímo na pobočce - bez cesty!). Opravdu nechápu, jak chce GECB provozovat GSM Banking, když nedokáže zajistit ani triviální propojení svých počítačových sítí.
0/0
1.11.2000 8:39

Čurák Piča

Re: Varování před GECB
Já jsem již dlouhodobým klientem GE CAPITAL BANKy a mám u nich již dávno účet založen. Takže jsem za zprovoznění Bankovní SIM karty naštěstí nic neplatil. Ale kdybych měl u nich založit nový účet, zaplatit aktivaci atd jako Vy, určitě bych si to hodně rozmyslel. Pro ilustraci: Během 15 minut mi byla u Paegasu vyměněna moje dřívější Twist karta za tu bankovní, ale když jsem přišel na pobočku si nechat aktivovat tyto služby, tak nejdříve se mnou sepsali smlouvu a poté se půlhodinu pokoušeli na moji SIM kartu nahrát jejich bankovní software. Nakonec mi pracovnice banky řekla, ať přijdu na druhý den, protže prý se nemůže připojit na jejich hlavní server, prý jím špatně funguje síť. Stalo se mi to na pobočce v Brně na České ulici. Později jsem zjistil, že z bankovního menu, které mi nahráli, zase nefunguje polovina funkcí včetně nabíjení Twist karty, o čemž jsem se už ale zmínil v jiném příspěvku. Závěr: velký humbuk pro nic. Další zkušenost: šel jsem včera do banky ohledně výměny platební karty. Čtyři přepážky, které dřív sloužily k běžným bankovním operacím, jsou vyhrazeny výhradně jen pro nové klienty GSM banky, stáli u nich hlavně osoby tmavší pleti, příslušníci jednoho nepříliš oblíbeného etnika, kteří na základě reklamy v novinách přišli prosit "o ten mobil zadarmo". My, stálí klienti, kteří si potřebujeme vyřídit například zavedení trvalého příkazu nebo jinou běžnou záležitost, co já, jsme měli vyhrazeny dvě provizorní "přepážky" (stolky na chodbě banky), z nichž u každého stála dlouhá fronta dosavadních klientů, z nich někteří tam již čekali dvě hodiny na vyřízení banální záležitosti, která ještě minulý měsíc bývala většinou vyřízena během několika minut bez čekání. Není divu. Banka věnovala většinu svých personálních kapacit na získání nových klientů pomoci darovaných mobilů, a my, co do té banky chodíme již roky, si přece můžeme počkat. Nevím, jak kvalitní klientelu tímto GE CAPITAL BANK získá, když jsem viděl, že většina z čekatelů na darovaný mobil u přepážek byla příslušníky jisté nejmenované národnostní menšiny, v níž se ti nejkvalitnější a nejpoctivější klienti bank nenacházejí.
0/0
2.11.2000 21:44

Zdenek

Re: Re: Varování před GECB
Přeji hodně úspěchů... Už jsem pochopil, proč nefunguje posílání na E-mail: oni totiž pouze slyšeli, že něco takového existuje, a zřejmě to i viděli v menu GSM Banky IPB... Na stránkách www.gecb.cz není jediný kontaktní E-mail a na fax, kde jsem jim vylíčil svůj zážitek a uvedl svoji E-mailovou adresu, vůbec neodpověděli (což je svým způsobem také odpověď). Mimochodem - americká banka a nepoužívá E-mail? Trochu zvláštní, ne?
0/0
8.11.2000 6:14

Zbynek

Re: Re: Re: Varování před GECB
Ale no tak. Na uvodni strance www.gecb.cz je v cervene liste "Kontakt". Pak uz jen staci kliknout na "Zadost o informace". Sam jsem tuto stranku nekolikrat pouzil a odpoved dosla za nekolik hodin az 3 dny.
0/0
26.10.2001 13:25

Zdenek

Re: Re: Re: Re: Varování před GECB
Ale synku, podívej se, kdy jsem ten příspěvek psal!!! Nebo, když si přečteš v prastarých novinách, že před jedoucím automobilem je nutno chodit s praporkem, též píšeš autorovi, že to není pravda?
0/0
26.10.2001 13:33

dejvidek

Re: Re: Varování před GECB
Musím potvrdit, že v GE je to se situací na přepážkách KATASTROFA! Pracoval sem v BB Centru (centrála GE) a když sem si potřeboval něco vyřídit v bance, 2 hodiny byla normální doba...prostě to bylo pomalu na pů dne než se "chytnul" frontu menší než 20 lidí...děs. Na druhou stranu půlka lidí má GSM banking jen z frajeřiny a co pak dělaj za krávoniny, že neví na jakej účet co poslali...to je ještě horší...prostě něco naflákaj do mobilu a banko poser se...:-) dejv
0/0
26.10.2001 23:30

Čurák Piča

Nabíjení Twist karty přes GSM banku nefunguje. Proč?
V menu na SIM kartě, kterou mi poskytl Paegas a software nahrála GE CAPITAL BANK, je mimo jiné také nabíjení karty přes banku. Stačilo by zadat jen číslo účtu, ze kterého má být příslušná částka převedena na účet Paegasu a karta by měla být nabita během několika sekund, a to bez nákupu kupónu za peníze v hotovosti a poté přes č. 4603. Píšu měla, protože ve skutečnosti to nefunguje a nikdo není schopen odpovědět, proč to nefunguje. Infolinka Paegasu tvrdí, že o ničem takovém neví, že se musím zeptat v bance, banka zase tvrdí, že by to fungovat mělo, že chyba je na straně Paegasu. Také jsem se na infolince Paegasu dozvěděl, že to menu si vytvořila banka bez vědomí Paegasu (neuvěřitelné) a ať mi tedy banka vysvětlí, proč to nefunguje. Může se k tomu někdo kompetentní vyjádřit?
0/0
30.10.2000 18:45

Zdenek Krajdl

Re: Nabíjení Twist karty přes GSM banku nefunguje. Proč?
Tohle menu prostě nefunguje, stejně tak jako Trvalé příkazy a zasílání zpráv na E-mail. Prý je to proto, že u těchto položek není dokonale zajištěna bezpečnost dat (alespoň takhle mně to včera řekl pracovník GECB na obchodním místě Hůrka). GECB prostě s velkým humbukem pustila do světa něco, co nemá odzkoušené.
0/0
1.11.2000 8:52

Petr Herma

Re: Re: Nabíjení Twist karty přes GSM banku nefunguje. Proč?
S tou bezpecnosti je to naprosty nesmysl, vsechny SMS zpravy odesilane z telefonu pres SIM Tookitu jsou samozrejme sifrovane 3DESem. SIM Tookit je de facto jenom takove uzivatelsky prijemnejsi zadavani SMS zprav, ktere se navic sifruji.
0/0
29.10.2001 17:42

Petr Herma

Re: Nabíjení Twist karty přes GSM banku nefunguje. Proč?
Na infolince Paegasu takove informace vubec nemaji k dispozici, takze to operatorka jenom tak vypalila od boku (tzv. keca). Polozka Dobijeni TWIST se dava do vsech novejsich SIM Toolkit aplikaci, problemem je IMHO implementace rozhrani mezi bankou a operatorem.
0/0
29.10.2001 17:48

HonzaP

Eurotel Paegas e.t.c.
Je to jako sportovni fandovstvi.Do krve hajit sve barvy,i kdyz objektivita je uz zcela mimo.Kazdy z nasich tri operatoru ma neco,co by ten druhy mel mit taky.Jeden ceny,druhy sluzby a treti treba vystupovani svych firemnich zastupcu o neci mene expresivneji,nez v silenych reklamach,videnych v TV. Priznam se,ze Eurotel vlastnim z jeho drevnich dob,tahaje se s pulkilovym monstrem v ruce.GSM banking mi prirozene chybel.Neni vsak problemem jej aktivovat,jsa zakaznikem Expandia banky(dokonce je cena karty ve sluzbe banky zahrnuta).Slo to i oklikou pres Eurotel,zvolil jsem extra SIM kartu a telefon pro dve nebo i tri SIM karty neni problemem najit. Takze i vyhod mobilniho bankovnictvi se neni nutno zrikat,jen se mi nelibi kopat za jednu stranu,kdyz ta druha to treba uz umi lepe. Bohuzel to neni vyrovnane,takze volbou ze dvou(nebo tri) operatoru je mozno dostat spektrum sluzeb,jake chci. Ale to jste prece vedeli.
0/0
26.10.2000 18:48

Mick

Juice Pay a GSM Banking trochu jinak
Jak tak čtu příspěvky v týhle konferenci, trochu mám pocit, že se opravdu nedočtu názor jiných na problém podobný mému. Mám několik let Eurotel, mobil je mým koníčkem a hlavně výrobním prostředkem. Dnes, kdy spousta bank umožňuje komunikovat s klientem i přes mobil a to nejen SMS a phone bankingem, jsem pátral, jak si zjednodušit vztah s mou bankou přes mobil. Něco jak sim toolkit u Eurotelu neznají, nabízejí pouze wap služby s bankou, jejichž pobočku bych musel ve svým městě teprve hledat. Proč ale měnit svou banku, s jejichž službami jsem bez výhrad spokojen jen proto, že Eurotel nebyl první, kdo nabídl sim toolkit a s tím souvidející GSM Banking a proto jej dodnes ignoruje. A na internetové stránce výše uvedené "eurotelovské" banky se dozvíte, že skoro vše je zdarma včetně vedení účtu, pouze za elektronické bankovnictví zaplatíte poplatek 1500,- Kč měsíčně, což je tak asi 4x více než platím u své banky při docela slušném počtu bankovních operací. A tak mi nezbývá zatím nic jiného, než komunikovat se svou bankou přes telefon manželky, která mám Paegas a čekat, že se u Eurotelu proberou a nasypou si popel na hlavu. Mají čas asi tak do vánoc, protože v té době bude údajně fungovat i sim toolkit u Oskara. A jelikož nemám ve svých potřebných "revírech" problém se signálem Oskara, přidá se k již cenovým výhodám určitě další dost podstatný důvod ke změně operátora.
0/0
22.8.2000 8:40

ViR

Re: Juice Pay a GSM Banking trochu jinak
Ano, cena u internet bankingu od CITIBANK je hlavním důvodem, proč je stále tak málo internetových obchodů, využívajících Juice pay. Přesto, že CiB deklaruje nízké transakční poplatky, skutečnost je taková, že k vyrovnání nákladů v porovnání s akceptaci třeba VISA karty (systém Mail Order) by musel obchod prostřednictvím Juice dělat obrat nejméně 35 000,- Kč měsíčně. To je u začínajícího systému Juice (a mnohdy začínajícího obchodu) na jedné platební bráně nereálné.
0/0
10.10.2000 18:07

Balů

Re: Juice Pay a GSM Banking trochu jinak
Nesmíte, ale zapomenout, že Oskar už sice nabízí SIM Toolkit, ale nenabízí a zatím asi ani nebude nabízet GSM Banking jako Paegas, ale jen Platby z Oskara, což v současné době zahrnuje pouze platby za služby sítě Oskar... Kromě toho signál operátora není vše. Díky nízkému počtu volných kanálů na vysílačích má Oskar dost často problém s navázáním spojení mezi BTS a mobilem, což vede k nutnosti několikrát ( po mých zklušenostech 4 - 5 krát  rekordně 17 krát )  vytáčet číslo, než mě síť vůbec dovolí komunikovat nebo k tomu že i při plném signálu se buď vůbec nedovoláte nebo vám hovor spadne . Riziko se samozřejmě zvyšuje, když se jedna z hovořících stran pohybuje. Snadno se stane, že se mobil snaží přepnout na jinou BTSku. Pokud tam není volný kanál, spojení vypadne. Já jsem si Oskara pořídil na zkoušku a po mých zkušenostech s ním jsem se ještě moc rád vrátil k Paegasu. Tam mám i GSM Banking ve spojení s ČSOB a zatím jsem neměl žádný problém. Myslím, že ČSOB ho má dost vychytanej a hlavně funkční  .
0/0
26.10.2001 11:57

Ondra Zaoral

Zmena kontaktniho e-mailu Pg GSM Banking - IPB
Dobry den, chtel jsem se zeptat, zdali nekdo z pritomnych nezna reseni problemu nastineneho v predmetu. Samozrejme mam na mysli jednoduchy zpusob, protoze jakmile zavolam na nejakou infolinku, tak se mi dotycna pracovnice bude snazit vysvetlit, na co vlastne mam GSM banking a vsechny vyhody, ale reseni problemu bude efektne odsunuto stranou. Pokud se k necemu dopracujeme, tak to bude to nejslozitejsi pod sluncem, aby mi dotycna ukazala, jak je chytra... Diky moc za rady Ondra
0/0
2.8.2000 21:06

bartik

No, neda mi to abych i ja neprispel svoji troskou do mlyna. Jeste jsem nevyuzil zadne z vyse uvedenych sluzeb. Za to jsem vyuzil platbu pres internet. Na to jak platit na internetu a do obchodu (virtualnich i realnych) mam nasleduji nazor: Pokud bude fungovat duvera mezi zakaznikem a prodavajicim, bankovni sluzby a telekomunikace (jakekoliv mobilni i nemobilni), pak bude jedno ktery pristroj pana Bella pouziji. Zavolam do obchodu a nadiktuji cislo sve karty (CIRRUS MEASTRO, DELTA,.....) a sve zbozi dostanu (treba az do bytu, a treba i za dobu mensi nez jeden mesic :-) ). V Internet provedeni to bude obdobne jen s tim, ze napisu a druhy maximalne treti den mi vybrane zbozi dojde (u AMAZONu to funguje). Z vyse uvedenych duvodu, nebudu GSM Banking vubec potrebovat, proc taky? Budu mit svoji kartu a bude. Protoze ovsem duvera neni, rasi nez veskere GSM Thefting, budu platit hotove, i kdyz me to bude stat cas a namahu. Co se da delat. V nynejsi dobe se mi dvoji potvrzeni platby zda lepsi nez nekomu sdelit jen tak cislo sve karty, to nebudu mit na ucte zitra nic. S pozdravem bartik
0/0
19.6.2000 13:07

popravde, proc jsem u ET: protoze se tam aspon dovolam na bezplatnou poradenskou linku. Ty hovada z Paegasu nemaji ani na tu zelenou linku
0/0
10.6.2000 18:27

Banjo

Re: blabol od Anonyma
Dovolim si upresnit: Ty hovada z Paegasu maji potradenskou linku zadara jen z Paegasu. Kdyz jsem u ET nepotrebuji 0800 pac se dovolam na zakaznicke centrum ktere je zdarma, stejne tak i u Paegasu. Blahoslaveni chudi duchem...+
0/0
21.6.2000 12:54

krtek

Re:
Jo ti z Paegasu jsou opravdu hovada! V tom s tebou plne souhlasim,ale nehodilo by se spis jine slovo?
0/0
10.8.2000 9:07

Jirka

neni
uz neni
0/0
9.6.2000 16:32

Jiří Hlaváč

(: Tak to se Eurotelu povedlo :)
Tenhle článek mi nedá nezareagovat. Myslím, že nejvýstižnějším hodnocením bude následující příklad. Jedu autem po dálnici (někde u Humpolce), motor přestane táhnout, divně v tom vrže, ozve se rána jako když něco upadne, do kabiny se valí dým. Zastavím, vazmu telefon a vytáčím číslo autoservisu z Prahy. Zvedne to pán s příjemným sladkým hlasem a povídá. "Jo Vám se rozbilo auto, tak to je jednoduchý. Já Vám nadiktuju číslo na jednu odtahovku z Brna. Ta Vám to odtáhne do servisu, ten sídlí někde u Ostravy. Tam Vám to opraví. Četl jsem o nich a jsou prej fakt spolehliví. No, vidíte, příště zavolejte zas. S naší firmou to vždycky vyřešíme. A mimochodem, kam mám zaslat tu fakturku? ...." Co říci závěrem. Jsou holt firmy, které mají tu schopnost, že vydávají tiskové zprávy o něčem, co běží úplně kolem nich. Milý Eurotely, až rozjedeš službu, že si na internetu zakoupím předmět, ... a nebo jinak, až si přes WAP nakoupím, nebo alespoň zaplatím v bezpečném Wapovém systému. Tak se ozvi. S pozdravem uživatel od konkurence.
0/0
8.6.2000 21:46

Jirka

Neni
Uz neni...
0/0
8.6.2000 13:59

elephant

GSM Banking
Nevím jak ostatní, ale mě Juice Pay nějak neoslovuje. Mám GSM banking u IPB a jsem s ním úplně maximálně spokojen (mimochodem platby v rámci IPB jsou prováděny ve všední dny od 8 do 18 hodin okamžitě - no jednou to teda trošku zaškobrtlo a penízky se někde toulaly asi 3 - slovy tři - minuty) :-))
0/0
8.6.2000 11:25

MoonKnight

Se Steveho prispevkem souhlasim, vazne to tak vypada. MK
0/0
8.6.2000 9:36

Steve

Paegas děkuje.
Ahoj Vážení, rád bych komentoval nejenom tento článek, ale i několik posledních. Poslední dobou se mi zdá, že náš milý Mobil Server rozběhne téma (i když po technické stránce někdy zavádějící) a nějak se k němu vyjádří, ale nezapomene srovnání se sítí Paegas. A samozřejmě v tom lepším slova smyslu. Ve výše zmíněném článku jsou uvedeny Tiskové zpávy a Realita pro všechny zúčasněné, ale jenom Paegas, zde má tiskovou zprávu své mluvčí. Obecně řečeno: Oskar i ET mají smůlu, asi málo platí a tak kritika padá jen na jejich hlavu. Možná byste se měli přejmenovat na Paegas Mobil Arena. Zdraví Steve
0/0
8.6.2000 9:23

Ondřej

Re: Paegas děkuje.
Nevím co se Vám Steve nelíbí, vždyť ET příjde se vším pozdě a ještě to zveličí a udělá z toho nafouklou bublinu. Viz. džus. Nazvat džus "První mobilní internetový portál ve střední Evropě" může napsat je ten kdo dění na Wap scéně nesleduje. A proto si myslím že kritika je na místě. Koneckonců čas ukáže jestli vedoucí operátor zůstane vedoucím. Myslím, že už mnoho času nezbývá. Zdraví Ondřej
0/0
8.6.2000 9:48

Luděk Zadražil

Re: Paegas děkuje.
Myslím, že Paegas Mobil Arena je dobrý nápad, ale obávám se, že bychom od Paegasu během maximálně týdne obdrželi bombu, jen co bychom napsali článek pro změnu kritizující některou z jeho ne právě dobře fungujících služeb. V poslední době měl prostě smůlou EuroTel, že prezentuje novinky, které mají daleko nejen k dokonalosti, ale někdy i k průměru. To, že obchody uváděné Paegasem ve spojení s GSM Bankingem tento skutečně akceptují, zatímco stránky údajně podporující Juice Pay zatím takovou platbu neumožňují, to je prostě fakt. Ostatně jestli jste si článek dobře přečetl, ET s internetovým Juice Pay nemá tolik společného, jako Citibank. Nejspíš byl prostě tlak na uvedení Juice Pay z důvodu napojení na Mobil Juice chybný. Uspěchaný produkt. PS: Žádný z operátorů mě bohužel neplatí, ale pokud byly takové tlaky, posílejte mi prosím nabídky na e-mail. Děkuji.
0/0
8.6.2000 9:51

Steve

Re: Re: Paegas děkuje.
Já věděl, že mi to někdo od vás zkušeně vysvětlí. Já ovšem Juice pochopil jako nástroj pro lidi, kteří nic nevědí o WAPu, wml, ssl, http,.... A je mi jasné, že profík by byl schopen už dávno něco podobného vytvořit sám. Můj výše uvedený komentář byl však míněn zcela obecně. Přečtěte si schválně několik článků z vaší historie. Je z nich vidět, že k psaní komentářů k Paegasým službám používáte převážně tiskové zprávy doplněné o pochvalu a s trochem pochopení,..... Zajímalo by zda jste vůbec někdy pracovali v telekomunikační firmě, nebo vše znáte z přednášek a tiskovek. Zdraví Steve
0/0
8.6.2000 13:08

JDC-com

Re: Re: Paegas děkuje.

Myslím, že Paegas Mobil Arena je dobrý nápad, ale obávám se, že bychom od Paegasu během maximálně týdne obdrželi bombu, jen co bychom napsali článek pro změnu kritizující některou z jeho ne právě dobře fungujících služeb. V poslední době měl prostě smůlou EuroTel, že prezentuje novinky, které mají daleko nejen k dokonalosti, ale někdy i k průměru.

Tak tohle presne jsem tu uz od nektereho z redaktoru v diskuzi napsane videl. Nekdy pred rokem, presne si to nepamatuji, ale vypada to fakt jako zkopirovane...

0/0
26.10.2001 13:45

Libor

Re: Paegas děkuje.
Mám také dojem, že Mobil Serwer je výrazně orientován protiErotelácky. Již jsem psal několikrát redaktorům, ale jeden mne dokonce napadal za stanovisko e-mailem. Mluvil o mé inteligenci velmi pohrdavě !!! a to prosím za to, že jsem věrný čtenář. EuroTel má spoustu chyb, ale ví se o tom a ne všichni souhlasí v EuroTelu s každým. Myslím si, že průkazné je to, co na to zákazník a těch má EuroTel poměrně dost a nezdá se, že by se čekal nějaký davový přechod k Paegasům. Nic ovšem proti Paegasu a Oskaru. Svým způsobem je i obdivuji. Libor - pracující pro EuroTel.
0/0
8.6.2000 17:31

Jindra Vavruska

Kdyz flames, tak tedy flames... :-) (Re: Re: Paegas děkuje.)
To, ze ma Eurotel tolik zakazniku vypovida asi tolik o jejich spokojenosti a kvalite sluzeb, jako pocet instalaci Windows o kvalite Win a spokojenosti jejich uzivatelu. E.T. je spousta marketingu a sem tam inovace. V pripade juice je to hlavne ten marketing. V pripade Go Roamingu je to inovace, na kterou konkurence zatim nema. Kazdy chvilku taha pilku...
0/0
19.6.2000 12:40

Vláďa

Re: Paegas děkuje.
Souhlasím se Stevem, jen podotýkám, že přeregistraci Vaší domény (www.mobil.cz) na www.PaegasMobilArena.cz rad zafinancuji. Zdravím Vláďa
0/0
8.6.2000 21:43

Roman Kučera

Re: Paegas děkuje.
Tak ještě jinak. Najde-li se na světě operátor, který bude absolutně nejdražší, který si bude přeivlastňovat prvenství úplně ve všem, i ve vynýlezu žárovky, který si nechá patentovat názvy telefon, mobil, internet, aby ho nemohl používat nikdo z nás, kterému nefunguje nic z toho, co z velkou reklamou inseruje ... pak se pořád najde dost fanatiků, kteří budou ochotni kohokoliv, kdo napíše pravdu, osočovat ze zaujatosti, ba dokonce zkorumpovanosti!

Jakákoliv podobnost se Stevem a Eurotelem je čistě náhodná !!! :-)))))

0/0
8.6.2000 23:13

Vláďa

Re: Re: Paegas děkuje.
Omlouvám se, nevěděl jsem, že jsem fanatik. Vláďa
0/0
9.6.2000 10:25

Libor

Re: Re: Paegas děkuje.
Jé já jsem fanatik? Dneska jsme se v práci hádali o paušálech. Hádejte, jaký byl názor většiny? Jasně, fanaticky jsme chtěli pro zákazníky nejdražší paušály. Jinak je myslím vhodné i říct, že fanatik je ten, co zatvrzele hájí svou nepravdu na úkor druhých a volí argument jako např. urážka. Libor - Pracující pro Eurotel P.S.: V Paegasu se mi dost často stává, že v něm nějak škvká a pak mi nějaká slečna řekne ať zavěsim.
0/0
9.6.2000 18:09

Martin

Re: Paegas děkuje.
bohuzial musim so Stevom suhlasit. som sice spokojny uzivatel Paegasu, ale v tych clankoch je nevrzivosti voci Eurotelu niekedy prilis aj na mna. a to mam dost silny zaludok...
0/0
26.10.2001 12:03

Dalibor Straka

Chybky
Objednal jsem si zbozi na Vltave (zdarma vyber ze 4 veci), odklepal asi 5 hlasek a pri autorizaci platby mi to napsalo, at se znovu prihlasim (bud time out, nebo nepodporovane cookies). Tak jsem se znovu prihlasil, tentokrat OK, ale pri prechodu od Citi Bank zpet na Vltavu jsem mel moznost stahnout program (co jsem si objednal a zaplatit) hned 2x (byly tam dve objednavky). Penize to ale strhlo jenom jednou :) Jo a IE5 mi ja juicepay.cz hazi chyby a nektere stranky nechce vubec nacist.
0/0
8.6.2000 3:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.