Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké jsou vaše zkušenosti se servisy pro mobilní telefony?

Myslíte si, že v servisu se platí jen za opravy? Jste na omylu, v servisu totiž můžete nechat i pět set korun, a přitom vám telefon ani neopraví. I když se telefon porouchá v záruční době, nemusí vůbec jít o záruční opravu. I v případě, že si takový telefon opravit nenecháte, čeká vás manipulační poplatek za zjištění závady. Servis má právo vám ho účtovat, ale vy máte právo vědět, kolik to bude. Nestyďte se tedy zeptat. (V článku najdete i seznamy autorizovaných servisů.)

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukas

reklamace
Mam treti reklamaci od t-mobile, chodil sem 3x se stejnou reklamaci do servisu osobne, nakonec me t-mobile oznamil ze reklamace neuzvava a ze sem podle jejich obch pominek mel zajit primo k nim, poradi me sakris nekdo? sem z toho uz hotovej, dik.
0/0
5.10.2004 14:29

Václav Kouba

Vážení, chci jen dodat, že se nemusíte bát odnést telefon do příslušného servisu /a tím obejít prodejce/. Ono je totiž jedno, co má Radiomobil napsané v záručním listu. Naštěstí je v této zemi zákon víc, než nějaká formulace v záruční listu. Takže platí pouze zákon a ten říká, že telefon si dokonce musíte /v podstatě/ odnést do servisu, je-li blíže. Po třetí reklamaci /opravě/ se vydáte s telefonem k prodejci /s papíry o třech opravách/ a ten vám musí bez mrknutí okem vrátit peníze anebo dát nový telefon. Je to prostě tak, a ať má Radiomobil napsáno v záručáku cokoliv, tak je to jedno.

Jako prodejce m.t. jsem nikdy neměl problémy s doropisem na vrácený telefon i když si ho zákazník dával do servisu sám. Pan Komárek má ve všem samozřejmě pravdu.

Ty bláboly od Woodstock jsou sice hezké, ale před zákonem nezajímavé.

Kouba

0/0
14.2.2002 13:23

Johny

Co to placas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rad bych Te hochu upozornil, ze pan Komarek sefoval nekolik let reklamacim v Pegasu a byl to profik na svem miste. Prodavame mobily od pocatku a on byl mnohdy jediny z celyho Pegasu, kdo nam byl schopnej poradit a reklamace vyresit. Tak ho laskave neobvinuj a netlachej blbosti, kdyz sam nekde okopavas zeli na poli....

 

 

0/0
29.10.2001 18:01

Danny

Výměna mobilu
Koupil jsem mobila (Siemens C35 - TWIST) u jakéhosi prodejce. 3x jsem ho osobně reklamoval v servisu pro stejnou vadu, takže mam nárok na výměnu přístroje. To prodejce nepopírá. Já chci ale telefon vyměnit za jiný typ (Siemense už nechci ani vidět). To prodejce taky nevylučuje. S čím mě ale překvapil je, že kalkuluje nikoliv s cenou původní nákupní (8000) ale současnou prodejní (5000), takže mi na výměnu nabízí mobily, které se prodávají v sadě za 5000. Může tohle udělat, sakra? Poraďte.
0/0
26.10.2001 16:52

Karel Pavlík

Nepodepisujte reklamační protokol

Malé doporučení:

Nepodepisujte reklamační protokol při předávání přístroje do reklamace.

Žádný zákon Vás k tomu nezavazuje.

Ovšem naopak ve smluvních podmínkách, které svým podpisem reklamačního protokolu potvrdíte, se můžete zavázat např. k automatickému uzavření smlouvy o dílo v případě, že se nebude jednat o záruční opravu nebo třeba k omezení vlastnického práva.

Tuto problematiku nyní ještě podrobněji mapujeme a s výsledkem Vás snad již brzy seznámíme na serveru Svět spotřebitelů - www.spotrebitele.cz.

Karel Pavlík

Sdružení obrany spotřebitelů ČR

0/0
25.10.2001 21:39

Marek

J5

Po třech měsících mi úpně lehla J5. Tak jsem to odvezl rovnou do sevisu. Byli na mě příjemný jak pr***, ochota to by jeden blil.

Tak jsem pánovi rekl co tomu ja a zeptal jsem se ho, jestli by to oni nemohli vyměnit za nový a on mi řekl, že ne že za nový by mi to vyměnil Oskar u kterého jsem to koupil. Tak když jsem ho požádal, aby mi telefon dal, že si teda dojedu k Oskarovi, tak odmítl s tim, že už začal psát opravenku a že ji nebude mazat. Naštestí v telefonu vyměnili všechno a dali mi novou baterku a já ho hned prodal.

Takže SONY už jen kvuli servisu NE!!!

0/0
25.10.2001 21:02

Vaclav Valek

Siemens - ani to nezkoušejte
Máte někdo taky takové problémy se servisem Siemens ? Každý druhý vadný telefon v záruce se vrací jako neopravitelný s odůvodněním vniknutí kapaliny a účtem na 600,- Kč, servisní středisko ani zodpovědní pracovníci nekomunikují a když komunikují, problémy neřeší a svádí je na někoho jiného ... Chcete nový mobil? Siemense si nekupujte, nebo to jediné, co v Siemensu funguje, je prodej ... Když budete mít problém, obrátí se k vám zády ....
0/0
25.10.2001 15:12

Ivo Löffler

Re: Siemens - ani to nezkoušejte
Také jsem u Siemense nebyl spokojen. Za prohlídku nefunkčního GSM modulu M20 jsem zaplatil cca 400, do telefonu mi řekli, že je tam vadná pojistka a když jsem si pro modul zajel, tak to bylo ještě něco na plošném spoji a oprava (resp. výměna plošného spoje) by stála o dva tisíce více než fungl nový (a to i včetně marže prodejce). To, že modul byl v záruce nikoho nezajímalo. Prostě - než u Siemense něco reklamovat,je lepší s tím šlehnout o zeď a koupit si něco jiného... .
0/0
25.10.2001 16:19

Jirka

Re: Re: Siemens - ani to nezkoušejte
Taky mne pekne nasrali,dal jsem jim v zaruce opravit C35a oni mi odpovedeli,ze mi do nej natekla voda a ze za to ze mi ho vrati neopraveny dam 500, Kč.Přitom vím,že mi do něj určitě žádná voda nenatekla.Dá se proti tomu něco dělat?Nebo mi zbývá se příště na ty hajzly vysrat a ty jejich šmejdy nekupovat? FUCK SIEMENS
0/0
25.10.2001 19:58

Franta

Re: Siemens - ani to nezkoušejte

Siemens- to je tragédie i pro prodejce!

Hnus,hnus a hnus.Urgence, nedodržování lhůt, "neopravitelné" telefony zejména v poslední době A35/36 atd.atd.Hlavně že teď vymysleli soutěž pro prodejce

0/0
25.10.2001 19:28

Vaclav Valek

Re: Re: Siemens - ani to nezkoušejte
Jo jo, taky Siemensy prodavame a mame problemy ... Byl jsem na stanku Siemensu na Invexu - dokud clovek chtel neco nakupovat, byli prijemni, az to hezke nebylo ... Jakmile jsem vytahl problemy se servisem, nikdo se o tom nechtel bavit, dal jsem jim pisemnou zadost o vyjadreni se k problemu, kterou jsme ji pred mesicem faxovali, ze se ozvou, ale dotedka se nikdo neozval ... K udajnym problemum s vodou v telefonu - pry se asi zakaznik pri telefonovani moc poti ... Tak pozor, kdyz telefonujete se Siemensem - NEPOTIT SE !!! :-))
0/0
26.10.2001 12:11

Petr J

koroze uvnitr a zaruka
Teze autora o tom, ze vnitrni koroze je mimo zarucni podminky, je hodne nepresna az nesmyslna. Predne, ke korozi nedochazi pouze politim, osprchovanim ci utopenim mobilu, coz je zjevne na vrub majitele, ale take - a az necekane casto - vlivem pronikani vlhkeho vzduchu krytem mobilu dovnitr. Pokud nepouzivate mobil v destnem pralese, ale bezne v Cechach, a chovate se k nemu s respektem k podminkam pouziti (zde max. vlhkost), je vysoce pravdepodobne, ze zarucni oprava bude uznana a provedena. Mne osobne (Alcatel) tenhle problem resili jako zarucni opravu 4x (ztrata vodivosti spoju vlivem vlhkosti a koroze), nez konecne kryt utesnili tak, ze uz pul roku nemam problem. Co ale s ignoranty fyzikalnich princiu, kteri svuj mobil oplachuji, nez aby si za takove pitomosti zaplatili...
0/0
25.10.2001 10:42

Luděk Zadražil

Re: koroze uvnitr a zaruka
Pochopitelně, koroze nemusí vždy znamenat konec zaruky, ale jde o nejčastější případ ztráty záruky - tedy vykoupání mobilu, nechání přístroje dlouho v páře apod.
0/0
25.10.2001 10:49

Jaroslav Holobradý

Nejasno

Je to zajímavé téma. Můžete si požádat stanovisko ČOI? 

Děkuji.

0/0
25.10.2001 10:28

Mac

Sagem

Já volal do Sagemu a chtějí 400,-- (v případě zaslání poštou i poštovné a balné).

 

0/0
25.10.2001 10:06

Mirek

Vlastni zkusenost

Tak napriklad ve Febre info o poplatku v pripade ze oprava nebude zaruci je. Cena kolem 150 Kc. Bohuzel problem bych videl v pristupu. U meho A 303 behem dvou dnu klesla vydrz na cca 12h pouze v pohotovosti. Tak jsem jej predal v do zminovaneho servisu. Krome toho, ze by se mohla zlepsit komunikace uvnitr firmy a take k zakaznikovi, vydim problem spise v ochote udelat pro zakaznika to nejjednoduzsi a nejlevnejsi reseni. Muj tel mej dle technika zoxidovanou zakladni desku, takze oprava leda za 2600+ DPH, za coz se da koupit stejny model a novy. TZN neni to zaruka a co co dale. Zaplatil jsem 150Kc manipulacni poplatek a telefon jsem doma rozebral. Zoxidovane byly pouze ´kontakty na dobijeni a tak jsem je pouze vycistil a telefon funguje dodnes.  Trvalo mi to max 15 minut. Technik sice neco vydelal, ale mohl mit treba o nejakou stokorunu vice a ja bych samozrejme se zarukou nepocital. ohuzel starsi lide ci zeny asi koupi novy telefon a podle mne je takovy mechanik k nicemu. Vymenovat zakladni desku umi dite skolou povinne (zlehcuji). Priste si dam vetsi pozor na to, kde tel pouzivam a tento servis vsem mym znamim NEDOPORUCUJI. To je moje satisfakce za jejich ochotu resit muj zakaznicky problem.

Mirek

0/0
25.10.2001 10:03

Patrik Chrz

Re: Vlastni zkusenost
Také mám jednu takovou špatnou zkušennost. Mám walkman Aiwa. Kdysi se mi stalo, že mi spadl na zem a jedna jeho strana se "vypoukla" a zase zaklapla zpátky. Bohužel tak nešťastně že nešly některé přepínače. Odnesl jsem to do servisu, kde mi řekli cenu 800 Kč. Zdálo se mi to moc, ale paní řekla, že je to paušální částka a že může být mnohem menší. houby s octem! Bylo to asi 850! Samozřejmě si tam napočítali různé leštění a čištění a výměnu kdesi cosi. Když se mi to potom stalo znovu, tak jsem si řekl že to opravím sám. Prostě jsem ho rozebral, příslušný panel nadzvedl a nasadil. Práce na 5 minut. A jim to trvalo asi měsíc.
0/0
25.10.2001 15:12

gufy

Jak prijit o telefon u EBM!!!
Privezl jsem si z Rakouska Motorolu a casem mi trochu provlhla a telefon rval po nejakem specialnim kodu. Vydal jsem se tedy do EBM, tam telefon prijali do opravy. Po 14 dnech jsem tam volal a oznamili mi, ze telefon nebyl urcen pro CR a ze jej tedy neopravi, ale musim zaplatit (uz si to nepamatuju presne) 400 Kc manipulacniho poplatku. To se ale clovek dozvi uz z IMEI, tak jakypak poplatky, sakra. Rozhodl jsem se tedy vse prohnat pres prvnika a nechal jsem celou vec chvili spat a zacal se veci zabyvat az po nejakem case. Vydal jsem se do EBM a tam mi rekli ze je vykradli a ze muj telefon ukradli taky a ze mam volat nejakeho pana Volfa do Brna. Ten mi rekl ze telefon byl neopravitelny (jak to mohli vedet kdyz mi rekli ze kdyz zjistili ze telefon neni urcen pro CR, tak se jim prestali zabyvat) a ze mi za nej muze nabidnout 400 Kc (za telefon 3/4 roku stary ktery stal puvodne 12 000). Tak to je slavna EBM - sveho casu monopolni opravar Motoroly. Vubec zadna snaha vyjit vstric zakaznikovi - jen tezit ze sveho monopolniho postaveni - horsi nez telekomunisti, fuj!
0/0
25.10.2001 10:00

Petr

Re: Jak prijit o telefon u EBM!!!
Nahodou, v EBM jsem byl spokojenej.Mam taky Motorolu a vse mi bezproblemove opravili na pockani.
0/0
25.10.2001 18:37

Hmmm

Re: Jak prijit o telefon u EBM!!!
Nevis co rikas!!! Coz takhle norma ISO 9002. Ty si myslis, ze ten telefon, co neni urcen pro cesky trh zaplati technik???!!! Ses blb, ze si se nepodival na smlouvu co si podepsal!!!
0/0
29.10.2001 11:10

Woodstock

Co je to za nesmysl radit zákazníkovi reklamovat přímo v servisu??? Alespoň co se Paegasu týká, je zákazník již v záručním lisu upozorněn, že cituji: "Reklamaci je nutno uplatnit u prodejce, u kterého byl přístroj zakoupen." - je to část Uplatnění reklamace - první věta. Při zjištění vady se postupuje opět podle záručního listu... bod III. Vyřízení reklamace. Navíc pokud zákazník reklamuje osobně v servisu několikanásobnou vadu a vznikl by nárok na odstoupení od smlouvy, zákazník nemá tento nárok kde uplatnit, protože si již vybral jednu z mežností, které jsou nabízeny zákazníkovi (v síti Paegas) při vzniku tohoto nároku (vrácení kupní částky, výměna za bezvadný kus, převzetí opraveného přístroje) servis nemá stejné povinnosti jako prodejce.
0/0
25.10.2001 9:26

MIC

Re:
Reklamoval jsem telefon v autorizovane prodejne Paegasu a tem mladik me osobne poslal do autorizovaneho servisu s tim, ze kdyz si tam zajdu osobne, tak to budu mit rychlejsi nez pres ne a jeste me upozornil, ze kdybych reklamoval 3x to same, takk se pak mam stavit s tremi papiry ze servisu a dostanu sve penize zpet..
0/0
25.10.2001 11:42

Woodstock

Re: Re:

V tom případě pokud by Vám telefon na oné značkové prodejně vyměnili, tak budou mít VELIKÉ problémy s vrácením telefonu zpět dodavateli - ten by to neuznal a mají průšvih. Navíc pokud by jste reklamoval osobně v servisu, a vznikla by situace kdy servis překročí 30 denní zákonou lhůtu na opravu, tak servis nemá stejné povinnosti jako prodejce telefonu. Protože v případě reklamace u prodejce a nastala by tato situace, měl by jste nárok na odstoupení od kupní smlouvy. V případě že by jste reklamoval osobně v servisu, není mi jasné, u koho by jste požadoval náhradu v této situaci odstoupil od smlouvy... A kdyby jste reklamoval třikrát to samé, pak nemáte nárok, pokud přístroj převezmete.

P.S. Ona zmíněná prodejna zjevně má mezery v řešení reklamací u Paegasu.... (Stálo by za to vědět jaká prodejna rozšiřuje takové nesmysly)

 

0/0
25.10.2001 12:12

MIC

Re: Re: Re:
Jednalo se o znackovou prodejnu Paegas v hypermarketu TESCO v Letnanech..mobilni telefon Sagem 922 byl v teto prodejne zakoupen a reklamovan s doporucenim, ktere jsem zminil..dokonce mi dali adresu servisu, na ktery se mam obratit..
0/0
25.10.2001 12:18

Tomáš Komárek

Re: Vše je trochu jinak

Zmíněná prodejna Paegasu v TESCU postupovala korektně, v souladu se zákonem a v souladu s obchodní politikou slušného prodejce (a operátora) vůči zákazníkovi.

Občanský zákoník totiž nabízí v případě uplatňování práv z odpovědnosti za vady, tedy typické záruční reklamace, možnosti dvě. Buď může zákazník reklamovat výrobek u svého prodejce, nebo v místě k tomu určeném (tedy jinými slovy v autorizovaném servisním centru či sběrném místě pro opravy), je-li tato instituce zákazníkovi blíže. Nějaké jednostrané a právně zpochybnitelné prohlášení v záručním listě na tom nic nemění. Je pravda, že reklamuje-li zákazník přímo v autorizovaném servisu, připravuje se o možnost nárokovat odstoupení od kupní smlouvy v případě překročení 30ti denní lhůty na záruční opravu (neobdrží-li ze servisu vyjádření o neopravitelnosti přístroje). Nelze však zpochybnit nárok na odstoupení od kupní smlouvy v ostatních zákonem stanovených případech (tedy výskyt tří shodných či obdobných záručních vad, výskyt nedostranitelné záruční vady nebo výskyt více různých (tedy minimálně čtyřech) záručních vad, které podstatným způsobem zabraňují řádnému užívání výrobku). Pokud tedy zákazník neprodleně po vzniku rozhodné skutečnosti na odstoupení od kupní smlouvy (tzn. okamžitě po vyzvednutí přístroje z poslední rozhodující záruční opravy) navštíví prodejce a předloží mu relevantní dokumentaci, která potvrdí zákazníkův zákonný nárok, je prodejce povinen mu vyhovět. Případný soudní spor by vyhrál zákazník, protože zákonem stanovené podmínky naplnil.

Toto řešení je i v zájmu každého prodejce, protože se jedná o logický a zákaznicky přátelský krok. Nebylo by nic jiného než buzerace zákazníka, posílat jej s reklamací k prodejci přes půl republiky, když se z okna svého bytu dívá na autorizovaný servis, do kterého přístroj stejně doputuje. Takže zde nezbývá, než prodejnu Paegasu pochválit.

Ostatní distributoři či operátoři řeší tyto případy standardním způsobem, bez případných problémů tohoto charakteru.

Co se týče reklamace u dodavatele, tam je Vaše tvrzení úplně zcestné. Pro každého doavatele je rozhodující, zda má k reklamovaným výrobkům příslušnou dokumentaci ze svého autorizovaného servisu a je již jedno, zda-li to do servisu posílal subjekt A či B.

 

 

 

0/0
25.10.2001 13:30

Woodstock

Re: Re: Vše je trochu jinak

Pan Komárek má asi na mysli příslušný paragraf (§ 625) z občanského zákoníku (40/1964 Sb.)

Cituji § 625:

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi prodávajícím a kupujícím. 

Jak zajisté pan Komárek ví, RadioMobil (Paegas) takovou informaci v záručním listě nemá. Z toho vyplývá, že  zákazník je odkázán reklamovat pouze u svého prodejce.

0/0
25.10.2001 14:23

Tomáš Komárek

Re: Paragrafy a lidský rozum

Vážený pisateli Woodstock, narozdíl od Vás se nestydím pod své názory podepsat a taky Vím proč. Společnost RadioMobil má (předpokládejme) podepsané smlouvy se všemi autorizovanými servisními partnery, jako dodavatelé, jejichž produkty Paegas distribuuje. Své servisní partnery zveřejňuje na Internetu, ve svých značkových prodejnách, v informacích pro dealery, na své Info-lince, v marketingových materiálech příslušných servisů a v dalších zdrojích. Proto lze považovat tyto informace za veřejně dostupné a lze aplikovat ustanovení Vámi citovaných paragrafů. Právně lze danou záležitost dovodit. Navíc, bude-li prodejce chtít (a on chtít bude), může lehce zpětně sepsat příslušné reklamační protokoly k jednotlivým opravám, protože servisní organizace se neobtěžují do těchto protokolů cokoliv zapisovat a pouze vydávají svoje opravenky. Vzhledem k tomu, že u RadioMobilu může poprodejní reklamace uplatňovat pouze jeho přímý odběratel, nikdo nemůže zjistit, zda osoba, která je uvedena v originální opravence od servisu není nějaký subdealer či distributor, takže operátor (či jiný dodavatel) nemůže provádět vůbec žádnou efektivní kontrolu. Z toho vyplývá, že je to úplně postavené na hlavu.

Těžko si také dovedu představit prodejce mobilních telefonů, který by zákazníka s podobným případem vyhodil. Proč by to dělal, proč by si odpuzoval zákazníky. Už nežijeme v komunismu !

Je dobře, že prodejní síť reaguje s citem a s rozumem na zmiňovaný problém, když už existují různé právní výklady. Sám RadioMobil nemůžeme mít jistě zájem, aby takto nesmylsně šikanoval zákazníky (opravdu k tomu není ani jeden logický důvod) a osobně se domnívám, že diskutovaná formulka se dostala do Paegas záručního listu jen náhodou a určitě bez obdobně nesmyslných úmyslů.

Již v minulé rekaci jsem Vám vysvětlil, že ani u dovozců (dodavatelů RMB) není žádný problém.

Proto postupují prodejci i samotné značkové prodejny Paegas logicky a vstřícně vůči zákazníkům, nikoliv dle Vašich nesmyslných výkladů. Pokud by se operátoři (v tomto případě RadioMobil) chovali dle Vašich naprosto nepochopitelných, zákaznicky nepřívětivých a nelogických výkladů a názorů, velmi těžce by hazardovali s důvěrou zákazníků v jejich společnost. A to si jistě nikdo ze zodpovědných manažerů těchto společností nepřeje.........

 

 

0/0
25.10.2001 18:08

Woodstock

Re: Re: Paragrafy a lidský rozum

Vážený pane Komárku

Paragraf 625 hovoří snad dosti jasně a výstižně. A podle lidského rozumu pokud si zákazník telefon ze servisu vyzvedne, ukončí tím reklamaci a nemí nárok cokoliv uplatňovat. Toto se týká případu, kdy zákazník vyzvedne telefon ze servisu osobně.

0/0
26.10.2001 10:43

Woodstock

Re: Re: Paragrafy a lidský rozum

Vážený pane Komárku

Paragraf 625 hovoří snad dosti jasně a výstižně. A podle lidského rozumu pokud si zákazník telefon ze servisu vyzvedne, ukončí tím reklamaci a nemí nárok cokoliv uplatňovat. Toto se týká případu, kdy zákazník vyzvedne telefon ze servisu osobně.

0/0
26.10.2001 10:43

Tomáš Komárek

Re: Re: Re: Paragrafy a lidský rozum

Vážený pisateli,

zcela zjevně jste, dle mého názoru,  nepochopil podstatu a hloubku diskutovaného problému. A co se právní roviny týká, vůbec bych se nebál s Vámi utkat na toto téma na soudní půdě. Myslím si, že tato naše diskuze by měla být impulsem pro RadioMobil, aby upravil problémovou větu v záručním listě a své reklamační postupy přiblížil ostatním operátorům i distributorům. Především by to pomohlo zákazníkům a o to by mělo jít především, nemyslíte?!

 

0/0
26.10.2001 16:27

Woodstock

Re: Re: Re: Re: Paragrafy a lidský rozum

Vážený pane Komárku,

Působíte na mě dojmem, že tuto problematiku znáte jen velmi povrchně. Proto bych ocenil, kdyby jste přestal šířit tyto klamné informace.

0/0
29.10.2001 8:37

Johny

Co to placas !!!!!!!!!!!!!!

Rad bych Te hochu upozornil, ze pan Komarek sefoval nekolik let reklamacim v Pegasu a byl to profik na svem miste. Prodavame mobily od pocatku a on byl mnohdy jediny z celyho Pegasu, kdo nam byl schopnej poradit a reklamace vyresit. Tak ho laskave neobvinuj a netlachej blbosti, kdyz sam nekde okopavas zeli na poli....

0/0
29.10.2001 18:10

Woodstock

Re: Co to placas !!!!!!!!!!!!!!

Vážený pisateli "Džony"

Já samozřejmě vím kdo je pan Komárek. Koneckonců když odešel z logistiky Paegasu, musel ho někdo nahradit. K Vaší smůle??? právě já másto pana Komárka tyto reklamace vyřizuji. Nevím, jestli náhodou neokopáváte "zeli na poli" náhodou Vy.

S úctou

Petr Dovičín - reklamační oddělení RadioMobilu PVT Nymburk

0/0
30.10.2001 7:12

Josef

Re: No to snad ne!

Pane Dovicine, nevim jestli je to hloupost nebo drzost, ale jak muzete urazet nekoho, komu nesahate ani po kotniky. Dokud delal reklamace pan Komarek, bylo vse v nejlepsim poradku. Od doby, kdy to delate Vy a Vasi kolegove je to hruza, tragedie a neporadek. Divim se, ze si Paegas necha od Vas kazit reputaci. Vzdyt Vy nejste schopen ani naformulovat 3 vety na reklamacni protokol, to co nam posilat jsou nesmysly jak po jazykove, tak po odborne strance........

 

0/0
30.10.2001 11:32

Woodstock

Re: Re: No to snad ne!

Vážený pane Josefe

Nevím sice kdo jste, (dealer, prodejce) ale pokud se budete držet Obchodní příručky RadioMobilu (od str. 89 do str. 104), tak nemůže dojít k žádným problémům s vyřizováním reklamací. A pokud jsme nuceni Vám reklamaci neuznat, tak je to čistě z důvodu nesplnění reklamačních postupů. Navíc té poslední větě ve Vašem příspěvku vůbec nerozumím - nepřijde mi jako smysluplná. (mimochodem, můžete mi napsat návrh, jak bychom se měli vyjadřovat??? - podle Vás?)

P:S. Co máte posílat společně s reklamací zajisté dobře víte....

0/0
30.10.2001 12:17

Václav Horáček

Re: Pan Komárek je skutečný odborník
Kdysi jsem měl jako prodejce Radiomobilu velké problémy s reklamací. Téměř tři měsíce si mě podávali v Radiomobilu jako horký brambor. Pořád jsem někam volal, někam posílal e-maily. Pak jsem zavolal panu Komárkovi a během pětiminutového telefonického rozhovoru to se mnou vyřešil. Později se tak stalo ještě mnohokrát. V době, kdy pan Komárek řešil v Radiomobilu reklamace, to byl jeden z nejkvalifikovanějších lidí z Radiomobilu na vsém místě. Oproti té mizérii, která vládne dnes.... Napadat jeho odbornost může pouze hlupák!!!!!
0/0
30.10.2001 9:55

Martin Kaplan

Re: Měl by jste se stydět

Dlouho jsem sledoval tuto diskuzi a držel se stranou, ale už to nejde. Je to velká otrlost, když Vy pane Dovičíne mávate paragrafy, ale Vaše reklační oddělení je kroutí podle směru větru. Je více než komické, že každý z pracovníků reklamací Paegasu si vykládá různé věci různě a pokaždé do telefonu radíte něco jiného (pokud se k Vám náhodou člověk dovolá). Naši firmu už Vaše nesmyslné postupy stály desítky tisíc korun! To skutečně Paegas nemá na to, aby tak důležité záležitosti, jako jsou reklamace, si řešil sám, nebo alespoň pověřil osoby, které tomu rozumí. Frašky, které předvádí stávající reklaamční oddělení jsou k pláči. Pan Komárek byl velice nekompromisní a tvrdý (někdy až příliš), ale hrál fér a hlavně věci perfektně rozuměl. Jsem zvědav, jak dlouho budete předvádět současnou ostudu?

 

 

0/0
30.10.2001 17:29

Monkey

Re: Potrefená husička se ozvala

Zdravím všechny,

potvrzuju, že delaerské reklamace telefonů v Paegasu jsou v poslední době krizový. Neochota, arogance, pokaždé nový výklad těch samých pravidel. Nedávno mi přišli dva dobropisy na telefony, které naše firma na reklamace vůbec nikdy neposílala (v hodnotě 18.500 Kč). Nejdříve jsem se chtěl ozvat, ale když si vezmu, kolik nás už reklamace stáli a jak se k nám pan Dovičín a spol. celou dobu chovají, tak to beru jako malou kompenzaci, ať si to hoši zaplatí. Pane Dovíčíne, není Vám trochu trapně se takhle povýšeně chovat k zákazníkům a pak ještě psát do diskuze takový bludy. Aspoň všichvni vidí tu úroveň......

0/0
31.10.2001 8:21

Woodstock

Re: Re: Potrefená husička se ozvala

Vážený pane Opice, promiňte, Monkey a všichni ostatní

Evidentně jste nikdo nepochopil, o co mi jde především.
Autor tohoto článku radí zákazníkům, aby reklamovali osobně v servisu. Pokud skutečně zákazník bude reklamovat osobně v servisu (v rozporu s paragrafy) třetí shodnou či obdobnou (nebo několikátou) vadu, a vznikl by mu nárok na odstoupení od kupní smlouvy, opravený telefon si osobně převezme - a právě tím již využije jednu z možností, které zákazníkovi Paegas nabízí v těchto případech (vrácení kupní částky, výměna za bezvadný kus, převzetí opraveného přístroje). Pokud má někdo jiný názor, ať ho konfrontuje s již zmíněnou Obchodní příručkou (kterou zajisté máte prostudovanou a po ruce) v kapitole 4.6 - Reklamace a opravy mobilních přístrojů a příslušenství (toto probírá konkrétně kapitola 4.6.10 - Právo konečného uživatele na odstoupení od kupní smlouvy resp. výměnu přístroje odstavec d) ). Čistě mimochodem, toto debatu jsem začal jako soukromá osoba bez úmyslu zveřejňovat kde pracuji. Bohužel, jedna reakce mě k tomu donutila.

P.S. Naučte se psát alespoň mé jméno, když už na mě házíte špínu........ (a pár pravopisných chyb by se taky našlo)

0/0
31.10.2001 9:19

Ondřej

Re: Re: Re:
Mám stejnou zkušenost, reklamoval jsem telefon v prodejně Pegasu v Londýnské 57 a bylo mi doporučeno, abych si došel do servisu Siemense v Římské. Je to rychlejší a výsledek je stejný
0/0
25.10.2001 13:43

Zdeněk

Re: Re: Re: Re:
Třikrát jsem reklamoval mobil v servisu Siemens. Tam mi řekli, že už mám nárok na výměnu přístroje a ať s dokumentací skočím do Paegasu. Šel jsem do Londýnský a tam mi sdělili, že nárok na výměnu nemám, protože min. poslední reklamace se musí vyřídit přes Paegas a ne osobně. To jsem se opravdu podivil, obzvlášť když mě do servisu Siemens sami posílali, že se to tak prý vyřídí rychleji. Takže mě donutili k tomu, abych jim ten telefon dal a oni ho poslali znovu do Siemensu. Neuvěřitelné.
0/0
26.10.2001 16:47

Vít. Hybler

to se mi nezda....
nechci tady machrovat, ale mam pocit ze to co pisete neodpovida zakoniku: jakykoliv servis muze navysit cenu opravy maximalne o 20% bez predchozi konzultace s vami, a pokud vam nic nerekli, tak muzou navysit leda tak o 20% z 0, tj. min nez 0 (sic!). Vy se prece nebudete ptat, kdyz je jejich povinnost vam vse predem oznamit, asi byste u soudu vyhral, ale mel by to tu upresnit nejaky pravnik od pi. Idy Rozove, u zarucnich oprav tomu muze byt jinak.
0/0
25.10.2001 8:09

j.sladký

Re: to se mi nezda....
To by potom si každý servis mohl stanovit výši, jakou by chtěl. A zákazník nemá možnost ověření zda to odpovídá provedeným úkonům, nebo ne. Obdobně, jako v případech kdy dojde k neuznáni záruky při tvrzení servisu, že došlo k zaoxydování a tudíž je mobil nefunkční. V tomto případě nemá rovněž zákazník žádnou ochranu. Jednak to nemusí být pravda, nebo to nemusí být zrovna vina uživatele, ale třeba špatným skladováním v rámci distribuce a prodeje. Jak se tedy obhájíte, jste-li nařčeni, že je to vaše vina a vy jej prozatím chováte jako v "bavlnce" ??? Vím, že tyto případy byly u některých mob. telefonů, dokonce i celé série byly takto poškozeny (zde už je ale větší naděje na prokázání viny)
0/0
25.10.2001 8:42

bArt

Re: to se mi nezda....

občanský zákoník hovoří naprosto jasně ! pokud nejste upozorněn na jakýkoliv účtovaný poplatek, nemusíte ho platit. Tento výdaj musí být zákazníkovi sdělen předem, nebo musí být viditelně napsán v prodejně, příp. pokud je na opravence napsáno, že podepsáním souhlasíte s obch. podmínkami atd .. Pokud Vám to servis zamlčí a vy jste nic nepodepsali, máte vyhráno VY. Neřeknu vám přesně který § to řeší, nicméně, jednou jsem se ocitl v podobné situaci, podrobně jsem prostudoval občanský zákoník a zákon na chranu spotřebitele, a někde jsem to tam našel, IMHO možná trochu mezi řádky. ale je to tam ...

 

bArt

0/0
25.10.2001 9:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.