Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chtěli byste Motorolu Timeport 280 jen kvůli GPRS, nebo vám vyhovují i její další vlastnosti?

Nový Timeport je určen pro vysoké pracovní nasazení. Data umí přenášet rychlostí blesku, do své paměti pojme až 500 kontaktů a přitom spotřebuje minimum energie. Bez odmlouvání se přizpůsobí vašim požadavkům na ovládání, popřípadě vás poslechne na slovo. Motorola T280 je opravdu dobrý sluha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rudolf

A_Smitec
taktak jednou volam s mou 3310 ....o..na me rozcili  , vypne se , leti k sousedum na zahradku ... . "O)),   ....  tak si na netu hledam aa hledaaam .. .. .. .. .... BZZZZZZZZ .... A_Smitec.... jo tak tahle MOTORAOLA je opravdu  dobra     q!O) ..... P.S. dnes je 4.9 2003 a ja si jdu do mesta pro svou MOtorolku ")) haha
0/0
4.9.2003 13:50

štelářek

Re: A_Smitec

VVVVV

0/0
22.8.2007 15:15

vojta

klasika, stále není, stále kvoká
K dnešnímu dni se prostě nedá koupit. Toť přístup managerů Motorola Czech Incorporated vskutku sqelý. Hlavně, že máte hezký kravaty a tučný spořožíro, kornouti!
0/0
2.7.2002 11:49

martin

Re: klasika, stále není, stále kvoká
Ale dá, ptej se u GSmobilu. Od nich mi dneska přišla.
0/0
16.7.2002 1:08

Timeportak

Chci ji!!!!!!
Sakra lidi, dozvim se nekde, kde si tenhleten krasnej telefon muzu koupit?!?!?!
0/0
4.4.2002 0:10

havros

Kde se da 280 sehnat?
Rád bych se Timeportem 280 seznámil fizicky. Kde se dá sehnat a za kolik
0/0
1.2.2002 9:29

emil novák

Re: Kde se da 280 sehnat?
Dokud se nenaučíš pravopis, tak se nemáš co s kým seznamovat, blbe.
0/0
1.2.2002 14:51

flea

Re: Kde se da 280 sehnat?
mam ju komplet za 8500
0/0
6.11.2002 12:05

havros

Re: Kde se da 280 sehnat?
Díky za nabídku. Sehnal jsem ji před půl rokem za 7,000. Sháním k něnu sinchronizační program s PC a češtinu.Nevíte někdo?Datový seriový kabel mám
0/0
21.11.2002 11:12

Linda

Potvrzení došlého vzkazu SMS?Moc prosím o radu
Moc se mi tento mobil líbí a vyhovuje mi funkcemi,je mě zaráží,proč tam není potrvzení došlé SMS???? Opravdu není?Nedá se nějak nastavit????? Moc prosím o radu a předem všem děkuji!!!!
0/0
15.1.2002 14:52

teacger

Re: Potvrzení došlého vzkazu SMS?Moc prosím o radu
Jednoduse tam neni asi proto, ze tato funkce vubec neni v mobilu potreba. Jestli mas Eurotel, tak staci pri psani zpravy zadat pred text ctyri velky ypsilon a melo by to fungovat. Např.:YYYYText zpravy. U ostatnich operatoru nevim, ale myslim ze by meli mit neco podobneho.
0/0
28.1.2002 14:21

dave

Re: Re: Potvrzení došlého vzkazu SMS?Moc prosím o radu
Jo, u Paegasu je to *stav#Text zpravy
0/0
12.2.2002 16:02

mojmír zakovsky

kde koupit
kde lze koupit motorolu timeport 280 ? Dík, Mojmír
0/0
27.12.2001 22:04

Spachal

Holograficka folie?

Mam dotaz: mel jsem na Invexu telefon v ruce, ale one holograficke folie jsem si ani pri nejlepsi snaze nevsimnul .. V porovnani s M260 to bylo jasne videt. Jaka je tedy pravda ;)?

(doufam, ze v mem pripade slo jen o testovaci kousek .. :) ) -j-

0/0
17.10.2001 19:34

Janekx

Re: Holograficka folie?
Mate pravdu, existuji dve T280, jedna vypada jako ta co je zde na Mobil.cz testovana a druha vypada tak jako je videt na MobilMania.cz, pri blizsim prohlednuti zjistite nekolik rozdilu v designu. Jednou z veci je i folie. Vypada to ze ta z MobilManie.cz je zapadni typ a ta zde je pro CR a vychod. Tomu nasvedcuje i fakt ze podoba T280 na www.motorola.de a www.motorola.com je shodna, ale tahle na Mobil.cz jeste nikde na webu officialne neni a tak se da usoudit ze bude pro vychod. Je to pouze muj osobni nazor!
0/0
17.10.2001 22:51

Jan Matura

Re: Re: Holograficka folie?

Dobry vecer,

opravdu musim dodat, ze nami testovany Timeport se lisi od tech, ktere si lide privezli ze zahranici, popripade ktere bylo mozne videt na Invexu. Rozdil je v popiscich na predni strane telefonu, v absenci holograficke folie a v absenci datoveho konektoru pod krytem baterie. Az dostanu oficialni vyjadreni ceskeho zastoupeni spolecnosti Motorola, budu Vas neprodlene informovat.

S pozdravem,

Jan Matura - Mobil.cz

0/0
18.10.2001 0:08

Destroyer

Nikdo neni dokonaly
Ac jsem se svym telefonem vcelku spokojeny, stale se rozhlizim, co je v teto oblasti okolo me noveho. Tato Motorola se opravdu jevi jako ideal telefonu, ale jedno ji stale schazi. A sice poradny hlasovy zaznamnik. Casto si potrebuji nahrat cast telefonickeho rozhovoru, cast porady nebo si delam hlasove poznaky, coz je rychlejsi, nez si je zapisovat do telefonu. No a tech par sekund, ktere nabizi tato Motorola me rozhodne neuspokojuje. Jediny telefon, ktery nabizi dostatecny komfort je SL45, ale tam mi zase nevyhovuje zbytek telefonu. Prozatim tuto potrebu resim kombinaci telefon/diktafon tak, jako ostatni mi kolegove.
0/0
17.10.2001 5:40

Adban

Výrobci se bavují mono displejů
Doporučuji počkat na opravdu kvalitní telefony (počítám příští vánoce). Možná se ale mýlím.
0/0
14.10.2001 22:28

Janekx

T280 a Paegas GPRS WAP
Dobry den, je uz nas stastnych vlastniku T280 urcite nekolik. Povedlo se nekomu nastavit a zprovoznit Paegas WAP pres GPRS? Me se to nedari i po nekolika telefonatech s info linkou. Pomuzete me? Dik.
0/0
13.10.2001 12:49

Re: T280 a Paegas GPRS WAP
Pomohla nějaká "datafaxová" linka, kam mě poslala kočka z 4603. Jistý človíček měl hodně podrobné info, přišlo mi že snad i ten telefon drží v ruce. Skutečně sděloval co kde je, co kam zadat. Zkus 0603604684, držím palce. Asi záleží, na jakého cvičeného papouška natrefíš! Já měl štěstí..........................
0/0
17.10.2001 22:13

Janekx

Re: Re: T280 a Paegas GPRS WAP
To jsem take skousel, na Invexu jsem mluvil a testoval to s lidmi od Paegase, byly prijemni a opravdu se snazili, ale nepovedlo se. Existuji dve verze firmware. 01.01.58R a 01.01.6BR (cestina) na te prvni se nikomu prozatim nepovedlo Wap pres GPRS rozjet, ale na te druhe bezi. Bude se proste upgradovat firmware. Pak se uvidi. Pokud ma nekdo 01.01.58R a jede mu Wap zajimalo by me jak to ma nastavene.
0/0
17.10.2001 22:40

Petr Havrlant

Re: T280 a Paegas GPRS WAP
Jen by mne zajimalo, kde se dá sehnat a za kolik?
0/0
1.2.2002 9:32

Jan Urbánek

Re: Re: T280 a Paegas GPRS WAP
Bude tak za 12-13tis. Zatim se neprodava.
0/0
1.2.2002 9:36

Agamemnon Despopoulos

Pane boze, opet obluda s antenou!
Sakra, kdy se uz prestanou vyrabet telefony s antenami! Vzdyt' kdyz to vytahuji z kalhot, tak se to vzdycky o tu antenu zarazi. Prave z toho duvodu si v soucasne dobe nemohu koupit nic jineho nez N3310 - ta v kapse lezi opravdu pohodlne. Ale jsou i lepsi telefony. Kdyby ale nemeli antenu...
0/0
12.10.2001 10:51

jirka

Re: Pane boze, opet obluda s antenou!
mas je nosit v pouzdre a ne v kapse. :))
0/0
12.10.2001 13:15

Tomáš Parolek

Re: Pane boze, opet obluda s antenou!
Mě se naopak ten tlf docela líbí. A anténa mi opravdu nevadí. Jestli vybíráš MT podle toho, jak se vejde do kapsy, je nejlepší najít nějaký šikovný plochý křemen, ten bude v kapse sedět nejlíp :-). Navíc bude asi i váhou i funkcemi nejblíže tvojí oblíbené N3310.
0/0
12.10.2001 15:34

Lead

Re: Re: Pane boze, opet obluda s antenou!
Nádherný komentár... :))) Ak niekto vyrobí telefón bez antény, hneď sa o ňom vraví, že "vyzerá ako Nokia". Podľa mňa anténa dotvára design a navyše je možné za ňu vyťahovať telefón z vrecka. Nehovoriac už o lepšej citlivosti na signál... Ja by som telefón so zabudovanou anténou ani nechcel. Možno by som prižmúril oko pri T68. :))) Viac by mi však chýbal Ericssonovský kovový rám. Nuž, každý podľa svojej chuti. Mám R520m a plne mi vyhovuje...
0/0
12.10.2001 16:47

Petr Mrázek

Re: Re: Re: Pane boze, opet obluda s antenou!
Naprosto souhlasím s tím, že anténa dotváří design. Navíc mi nikdy žádný telefon s anténou nedělal při vytahování z kapsy potíže (chce to asi jiné kalhoty :-)), ale faktem asi je, že "bezantéňákům" podle všeho patří budoucnost...
0/0
15.10.2001 8:03

michael

Re: Pane boze, opet obluda s antenou!
Ano, je to sice pravda, ze maji telefon s antenou, jenze manazer (cilova skupina timeportu) a jini, si nevybira telefon podle toho, jak se mu vejde do kapsy u dzinsu, ci cehokoliv podobneho. Jeste jsem nevidel manazera, kteremu by pri schuzce nadzvedaval kapsu u kalhot jakykoliv telefon (ani cokoliv jineho :))) ... Obvykle jej tedy nosi na klipsu u pasu nebo v kapse u saka ... tam antena nevadi. Pokud by si manazer potreboval strcit telefon do kapsy u kalhot, bud by se rozhodne nejednalo o absolutne nemanazersky telefon Nokia 3310 a nebo je to teen(man)ager ...
0/0
12.10.2001 16:58

Jiri Hronek

Re: Pane boze, opet obluda s antenou!

Ja zase naopak v zadnem pripade nechci telefon bez anteny. Pohybuji se totiz casto v mistech, kde signal vsech operatoru je velmi spatny (a po pravde je takovych mist stale vice nez dost). Nekolikrat se mi stalo, ze jsem mel v techto "hluchych" neobydlenych mistech poruchu auta, dokonce jednou nehodu. S telefonem bez anteny nebyla absolutne zadna sance se dovolat, s telefonem s antenou se to i pres velmi spatny signal podarilo a zavolal jsem pomoc. Ma-li vsak nekdo svuj akcni radius jen centrum velkeho mesta + 1 sidliste, tak je mu to mozna jedno, ...

0/0
14.10.2001 2:58

pip

Re: Re: Pane boze, opet obluda s antenou!
Vedete zde zajímavou diskusi, zda telefon s nebo bez antény. Rád bych však připomněl, že telefonem bez antény se nikdo nikam nikdy nedovolal. I tzv. telefon bez antény svou baterii má o níž se říká že je "INTEGROVANÁ". Oproti telefonu s vnější anténou není až tak znevýhodněn co se příjmu signálu týče. Lepší signál je pouze s vnější teleskopickou anténou.
0/0
17.10.2001 12:03

Skubas

Re: Re: Re: Pane boze, opet obluda s antenou!
Az na to, že integrovat antenu do kovoveho ramu moji R320 by byla blbost, tam to proste nejde. A osobne preferuju ten kovový rám, když jsem si vybíral mezi 6210 a tim co mam, mel jsem dojem, ze 6210 se musi pri jakemkoli padu z jednoho metru na tvrdy povrch rozskočit na 1000 kousku.
0/0
17.10.2001 14:15

Tom

Re: Re: Re: Re: Pane boze, opet obluda s antenou!

A taky se rozskočí

Tom

 

0/0
18.10.2001 21:35

Tom

Re: Re: Re: Pane boze, opet obluda s antenou!

Fááákt, to jsou věci, to zde asi nikdo neví. Bavíme se tu o dyzajnu, tj jestli anténu má nebo nemá vidět. Každýmu je zde snad jasný, že každej telefon má a musí mít anténu (psal jste baterii???). Mimochodem to byste se divil, i telefon bez antény (tj. ten, kterej jí má ulomenou) funguje taky, sice s menší citlivostí, ale jo.

Tom

0/0
18.10.2001 21:36

rudolf

Re: Pane boze, opet obluda s antenou!
na druhou stranu chapu atkz sem mel ted 3310 tak nejak s pohodli ")) v kapse atd ....cus
0/0
4.9.2003 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.