- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro toho, kdo doposud vahal s porizenim founu a operatorem je to docela dobra nabidka. A cim drive, tim lepe. Nemluve o tom, ze Oskar prodava NEBLOKOVANE telefony. Malo kdo si tuto vyhodu uvedomuje. Takze do unora 2002 si muzete volat a Wapovat dosytosti a pak treba prejit na jineho operatora nebo foun prodat.
Ale 1.3.2002 to bude rana, protoze si lidi zvyknou nekoukat na to, jak dlouho volaji a az budou muset pribrzdit, tak to bude dost bolestive. Nic neni dokonale.
Naprosto souhlasím a nechápu sebevražedné počínání Oskara. Přece musí vědět, že my Češi jsme vychcaný a uděláme to přesně tak - telefon za výhodnou cenu, pár měsíců levného volání a pak sbohem, Oskare! Kolik nových zákazníků si asi Oskara ponechá? A i kdyby jich zůstalo více, projeví se to na zatížení věčně nedodělané sítě a odchody budou pokračovat.
Je to jak s hloupou sedmnáctkou: strašně touží po klukovi, každýmu hned všechno nabízí - jenže všichni její partneři razí heslo: "vošustit a vopustit". Holkám to nedělám, ale Oskarovi to klidně provedu, stejně jako velká část našeho národa.
Jak dlouho budou ještě trvat tyhle supervýhodné a ve výsledku nejspíš ztrátové nabídky? Možné že Oskar teď tolik "nehrabe", jako třeba ET nebo PG, ale aby operátor mohl výrazně investovat do výstavby sítě, MUSÍ mít nahrabáno. Že by byl Oskar dobročinná nezisková organizace? Ale houby - jeho management chce mít superkancly a superauta jako v kterékoliv jiné společnosti - a to přednostně před investicemi do BTS. Nedělejme si iluze.
Ach jo, Libore.
To číslo je samozřejmě jenom na WAP. Oskar nemá svoje číslo k připojení na Internet s počítačem, tak jako ho mají zbylí dva operátoři. Na závěr kopie odpovědi od Oskara:
Oskar není poskytovatelem připojení k internetu. Pro připojení musíte použít standardní komunikační prostředek např. Internet Explorer. Komunikační software je součástí některych operačních systémů např. WINDOWS 2000, WINDOWS 98 apod. U některého z poskytovatelů připojení (např. worldonline, quick, razdva, volny atd.) k Internetu si zřídíte účet. Poskytovatel připojení Vám poskytne tel. číslo, ke kterému se pak pomocí notebooku a Vašeho mob. telefonu připojíte. Nesmí se jednat o číslo Internetu 2000. Komunikační software je možné zakoupit v každé prodejně, kde prodávají počítače.
Já to vidím trochu jinak: jsem u Oskara na Dohodu, kterou jsem uzavřela za určitých cenových podmínek. V létě Oskar nabízel zlevněné SMS a wap. Potom v září tyto služby zdražil na trojnásobek (z 0,50 za SMS na 1,50 bez DPH), a to i nám, kteří jsme smluvně vázáni. A to jenom proto, aby si mohl teď v říjnu nachytat další tisíce zákazníků na volání za 1 Kč.
Je úplně jedno, jestli je to jen do vlastní sítě nebo kam, štve mě neserióznost operátora. Dřív jsem byla u Eurotelu - tarif Tip, s nímž jsem byla navýsost spokojená. Jenže pak začal ET nás menšinové NMTkaře programově znevýhodňovat, tak jsem přešla k Oskarovi. A je to tu zase. Pokud má prostě operátor někoho uvázaného, dělá si s ním co chce. Místo aby si vážil důvěry takového zákazníka a byl rád, že může počítat s pravidelným příjmem po určité období, hází mu klacky pod nohy a dře ho, kde může. Protože když smlouvu vypovíte předčasně, musíte doplatit rozdíl v poplatcích, které byste jinak odvedli do konce smluvního období. U Oskara to tedy činí nějakých 13 200 Kč (počítáno 550 Kč tarifu bez DPH a pouze po dobu 24 měsíců) + poplatek 3000 za zrušení smlouvy. Přece nejsem blázen, abych mu strkala dobrovolně takovéhle peníze. Nebo je to záměr? Proslýchá se něco o finančních potížích...