Diskuze

Co říkáte na předvánoční nabídku Oskarty - vše za korunu?

Doplněno: Všechno za korunu, takové je heslo nové vánoční Oskarty. Již dnes ji můžete koupit a slevy budou fungovat až do konce února. Tak proč platit za služby víc než korunu?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Václav Mac-Links

18. 1. 2002 10:00
Oskar je opravdu hodně schopný operátor
  Oskar je opravdu hodně schopný opertátor hodně rychlý strart,bezva akce a reklamy:-)))...co dodat víc:-)
0 0
možnosti

johnys

19. 11. 2001 15:24
Oskar je sqeliiii
Nemejte strach o Oskarovi finance. Uz vic nez rok volam temer hodinu denne za 10kc a jeste O. nezkrachoval.Ta koruna do unora ho jiste nezabije.
0 0
možnosti

Mia

31. 10. 2001 10:52
koruna
Myslím, že Oskar tomu dal korunu! Jeho cenyjsou fakt dost dobré, jen záhadou zůstává jestli ten boj o zákayníky dotují ještě stále z vlastní kapsy, nebo je to užiiví!
0 0
možnosti

Birkof

17. 10. 2001 22:44
Kdo neni s Oskarem je proti mě... :-)
0 0
možnosti

Trew

17. 10. 2001 8:12
A co Oskamaradi
Hele lidi a co kdyz si necham aktivovat svejch pet Oskamaradu - volani na ne je o korunu levnejsi - to by ale znamenalo, ze jim budu volat ZADARMO !!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

jenze

17. 10. 2001 8:20
Re: A co Oskamaradi
jenze oskamaradi nejsou pro oskarty...
0 0
možnosti

Destroyer

17. 10. 2001 5:56
Neni to marny

Pro toho, kdo doposud vahal s porizenim founu a operatorem je to docela dobra nabidka. A cim drive, tim lepe. Nemluve o tom, ze Oskar prodava NEBLOKOVANE telefony. Malo kdo si tuto vyhodu uvedomuje. Takze do unora 2002 si muzete volat a Wapovat dosytosti a pak treba prejit na jineho operatora nebo foun prodat.

Ale 1.3.2002 to bude rana, protoze si lidi zvyknou nekoukat na to, jak dlouho volaji a az budou muset pribrzdit, tak to bude dost bolestive. Nic neni dokonale.

0 0
možnosti

Tomáš Lorenc

17. 10. 2001 7:19
Re: Neni to marny

Naprosto souhlasím a nechápu sebevražedné počínání Oskara. Přece musí vědět, že my Češi jsme vychcaný a uděláme to přesně tak - telefon za výhodnou cenu, pár měsíců levného volání a pak sbohem, Oskare! Kolik nových zákazníků si asi Oskara ponechá? A i kdyby jich zůstalo více, projeví se to na zatížení věčně nedodělané sítě a odchody budou pokračovat.

Je to jak s hloupou sedmnáctkou: strašně touží po klukovi, každýmu hned všechno nabízí - jenže všichni její partneři razí heslo: "vošustit a vopustit". Holkám to nedělám, ale Oskarovi to klidně provedu, stejně jako velká část našeho národa.

Jak dlouho budou ještě trvat tyhle supervýhodné a ve výsledku nejspíš ztrátové nabídky? Možné že Oskar teď tolik "nehrabe", jako třeba ET nebo PG, ale aby operátor mohl výrazně investovat do výstavby sítě, MUSÍ mít nahrabáno. Že by byl Oskar dobročinná nezisková organizace? Ale houby - jeho management chce mít superkancly a superauta jako v kterékoliv jiné společnosti - a to přednostně před investicemi do BTS. Nedělejme si iluze.

0 0
možnosti

Libor

16. 10. 2001 15:24
net
Rád bych ti pomohl,ale mě nastavení přišlo textovkou jde to prý údajně pouze na Ericsson a Nokii,stejně tam musíš volat pro aktivaci mobilní kanceláře nebo jak se to jmenuje. Pokud nepochodíš tak ti to opíšu z telefonu.
0 0
možnosti

Tomas

17. 10. 2001 9:28
Re: net

Ach jo, Libore.

To číslo je samozřejmě jenom na WAP. Oskar nemá svoje číslo k připojení na Internet s počítačem, tak jako ho mají zbylí dva operátoři. Na závěr kopie odpovědi od Oskara:

Oskar není poskytovatelem připojení k internetu. Pro připojení musíte použít standardní komunikační prostředek např. Internet Explorer. Komunikační software je součástí některych operačních systémů např. WINDOWS 2000, WINDOWS 98 apod. U některého z poskytovatelů připojení (např. worldonline, quick, razdva, volny atd.) k Internetu si zřídíte účet. Poskytovatel připojení Vám poskytne tel. číslo, ke kterému se pak pomocí notebooku a Vašeho mob. telefonu připojíte. Nesmí se jednat o číslo Internetu 2000. Komunikační software je možné zakoupit v každé prodejně, kde prodávají počítače.

0 0
možnosti

Zita Nidlová

15. 10. 2001 23:26
Oskar mě štve čím dál víc

Já to vidím trochu jinak: jsem u Oskara na Dohodu, kterou jsem uzavřela za určitých cenových podmínek. V létě Oskar nabízel zlevněné SMS a wap. Potom v září tyto služby zdražil na trojnásobek (z 0,50 za SMS na 1,50 bez DPH), a to i nám, kteří jsme smluvně vázáni. A to jenom proto, aby si mohl teď v říjnu nachytat další tisíce zákazníků na volání za 1 Kč.

Je úplně jedno, jestli je to jen do vlastní sítě nebo kam, štve mě neserióznost operátora. Dřív jsem byla u Eurotelu - tarif Tip, s nímž jsem byla navýsost spokojená. Jenže pak začal ET nás menšinové NMTkaře programově znevýhodňovat, tak jsem přešla k Oskarovi. A je to tu zase. Pokud má prostě operátor někoho uvázaného, dělá si s ním co chce. Místo aby si vážil důvěry takového zákazníka a byl rád, že může počítat s pravidelným příjmem po určité období, hází mu klacky pod nohy a dře ho, kde může. Protože když smlouvu vypovíte předčasně, musíte doplatit rozdíl v poplatcích, které byste jinak odvedli do konce smluvního období. U Oskara to tedy činí nějakých 13 200 Kč (počítáno 550 Kč tarifu bez DPH a pouze po dobu 24 měsíců) + poplatek 3000 za zrušení smlouvy. Přece nejsem blázen, abych mu strkala dobrovolně takovéhle peníze. Nebo je to záměr?  Proslýchá se něco o finančních potížích...

0 0
možnosti

Patrik Chrz

16. 10. 2001 4:53
Re: Oskar mě štve čím dál víc
To zrušení jde přece mnohem jednoduššeji (na rozdíl od Eurotelu nebo Paegasu). Prostě si přejdeš na jakýkoliv jiný tarif, zaplatíš jeden měsíční paušál a ádié Oskare. jeslti si ovšem myslíš, že si nějak pomůžeš (přechodem zpět k Eurotelu nebo třeba k Paegasovi).
0 0
možnosti

Tomáš Prchlík

15. 10. 2001 16:21
Tak nevim, ale přijde mi ........
......že celá tahle SQĚLÁ akce Oskara, je pěkně na houby ! Podle oficiálních čísel, má Oskara zhruba 15% všech "mobilistů" v ČR a to ještě většina z nich jen jako sekundární "SMSkovou kartu". Z okruhu mé rodiny a přátel, který čítá cca 50 lidí jsou to jen 2. Abych si kupoval telefon, který nepotřebuji, jen pro levnější volání a SMSky dvěma lidem, to je fakt akce na ho*** !!! Od Oskara bych čekal něco lepšího. Třeba slevu telefonů nebo příslušenství .....
0 0
možnosti

morek

15. 10. 2001 16:40
Re: Tak nevim, ale přijde mi ........
Hele, docela zajimava logika. Tak si rikam, jestli bys take takhle hloupe uvazoval, kdyby ti Oskar patril. Levne prislusenstvi nebo telefony je "fakt super napad" kdyz si uvedomis, ze Oskar nema zadne smlouvy, takze vlastne hazis penize z okna ven, aniz byt ziskal jedineho 100% zakaznika. Doporucil bych dvakrat merit a jednou rezat pred tim nez neco vypustis z ust:-)
0 0
možnosti

JF

15. 10. 2001 14:32
Jen kupon s telefonem,
Neni to tak, ze jenom ten 400CZK kupon je pouze s telefonem a ze ta nabidka za 1Kc/minuta plati i bez telefonu? Oskar tu celou zalezitost definuje velice nepresne........
0 0
možnosti

tomas

15. 10. 2001 14:58
Re: Jen kupon s telefonem,
ne. musi se koupit i tel. mam v pameti lonsky rok kdy nabizeli "jen" 3kc na hod do oskara a taky to bylo podmineno koupi tel. jinak by nastal jen prosty zmatek a precislovani vsech oskatristu a -stek.:-)
0 0
možnosti