- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je hezka pece operatoru o vystavu. Praxe: jiz nekolik mesicu VZDY, kdyz hovorim z Paegasu pri severnim vyusteni prazskeho Strahovskeho tunelu a pri vjezdu do nej, hovor se rozpadne. Protoze se v nasi firme staram o mobily, pouzivam vice SIM a telefonu, ale potiž je ve 100% pripadu. Volam tedy na infolinku, abych upozornil na anomalii v "idealnim pokryti". Ale co neslysim? Infolinka nemuze informaci predat technickemu odd., nejsou na to pry zarizeni. Mam poslat dopis nebo mail a oni pry "zvazi, jestli muj pozadavek mohou technicky realizovat". Infolinka nebyla schopna poslat ani SMS s adresou, chteli mi to nadiktovat! Neuveritelne, u Eurotelu byli vzdy za podnet ke kvalite site vdecni!
A jako bombonek, pred urcitou dobou vzdy po skonceni hovoru s infolinkou, po techto "sluzbach", zvonil telefon a tam plechova pani, jak jsem byl spokojen s vyrizenim meho pozadavku - ale odpovidajici moznost hodnoceni nebyla k dispozici! Po odmitniti tohoto hovoru prisla jeste SMS, ze jim mam zavolat a ohodnotit je. Bez zminky o tom jestli je to placene!
Je mozne, ze BVV jsou ted pokryte velmi dobre, ale konkterne u Oskara mi pripada, ze odklani vse na BVV. V Brne a vubec na J. Morave ma posledni dobou velmi velke problemy se siti. Hovory se nenavazou, rozpadaji, chyby pri odesilani SMS, atd.
Overeno z info-linky. Stav napravy pry do konce roku....
Stav napravy pry do konce roku....
ktereho ????