Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jakého operátora používáte ve firmě vy? Používáte více operátorů? A jak jste s jejich nabídkou spoko

Podle průzkumu společnosti Digimark si nadpoloviční většina českých firem zvolila za mobilního operátora Eurotel. Obliba Eurotelu roste také s velikostí firmy. Průzkum také ukázal, že přibližně třetina firem používá více než jednoho operátora.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom

Eurotel má štěstí že byl první. Oba ostatní operátoři nabízejí lepší služby i ceny a pokrytí minimálně stejné. Eurotel v žádném případě!!!!!
0/0
10.10.2001 0:51

Radek

Re:
Lepší služby?????????? Kdo nabízí plně funkční HSCSD plus GPRS? Snad Paegas či Oskar? O co firma púotřebuje --- spolehlivost, pokrytí a datové služby. Eurotel je o 1000% vepředu.
0/0
10.10.2001 13:39

user

O ničem
Toto je klasický příklad úpadku kdysi dobrého serveru. Kvantita není kvalita pane Zandle.
Kdyby autor jenom trochu přemýšlel, tak by možná pochopil, že změnit operátora je velmi drahá záležitost a náklady rostou s velikostí firmy, takže ta korelace velká firmá - Eurotel je zřejmá. ET tu byl dříve proto má výhodu "první noci"a tudíž má daleko lepší ARPU než RM a Oskar . Ono totiž změna operítora znamená vyměnit vizitky, firemní papíry a zabezpečit informovanost všech partnerů, což je v praxi velmi těžké.
Jinak RadioMobil logicky Eurotel dotahuje, zejména u nadnárodních firem. ET totiž chybí strategický evropský partner (matka). Takže RM může snadno nabídnout mnohem výhodnější podmínky mezinárodního volání, např. zrušit poplatky za roaming pro volání v rámci koncernu - viz Škoda VW.
0/0
9.10.2001 23:29

Rostislav Kocman

Re: O ničem
Toto je klasický úpadek čtenáře přispívajícího do diskuse. Kdybyste si ten článek skutečně přečetl a nezůstal jenom u titulku nebo perexu, tak tam tuto podle vás chybějící informaci najdete.
0/0
10.10.2001 8:46

user

Re: Re: O ničem
Četl jsem poprvé, četle jsem i po druhé. Marně jsem hledal to co mi tvrdíte - již v tom prvním čtení - např. firemní náklady na změnu operátora, porovnání podílu klasických uživatelů a pre-paid, srovnání strategického postavení operátora v mezinárodním měřítku (matka, aliance,...) ET v tomto smyslu nemá silnou pozici, ... Takže musím bohužel opakovat - informace, že nejstarší operátor na trhu si udržuje vedoucí pozici na korporátním trhu nemá přílišnou hodnotu. Jak píše kdosi níže, ET praktikoval přímo učebnicovým způsobem pricing monopolisty - v prvních letech (NMT) měl zhruba 3x větší ARPU, než standardní operátoři ve vyspělých ekonomikách - vzhledem k tomu, že naše HDP je cca 20% standardu EU, to byly skutečně pro ET žně par excelence. Takže opakuji, článek je: - buď skrytou reklamou na "výzkum", o kterém autoři tvrdí, že je unikátní - nevím, zda jste měl někdy v ruce opravdové výzkumy - STEM, AISA, IDG, BCG, ... - nebo je článek nedokonalou kompilací téhož
0/0
11.10.2001 0:01

Roma

Zákazníci uvažují a počítají - většina společností, mezi kterými se volá, má Eurotel a to je už dlouho jeden z jejich argumentů (a jejich dealerů) - "voláte v rámci jedné sítě? máte to levněji". Celý úspěch spočívá v horečné činnosti dealerů, které Pae ani Os nemá a ti, s hordou zaměstnanců, vymyslí cokoliv, aby zákazníka dostali a udrželi. ET to ale asi už moc nezajímá, když se zbavuje dealerů - konečně se taky ostatní dva operátoři trošku "napakují", když jim k nim ET tak hezky otevřel dveře.. V tom objemu hovorného se to spočátku nepozná a nakonec co - v Et si před 2 - 3 násobným prodejem každý drží místečko a když jim ubydou zákazníci, oni zase pod stromeček rozdají nějaké karty a dušičky přibydou...
0/0
9.10.2001 9:59

Jirka

Jo...
Eurotelské klišé je podle mých zkušeností už léta stejně rozšířené jako klišé Mrkvosoft a řada dalších. Čím větší a "více globalizační" firma, tím více a stereotypněji je zařazena, mnohdy bez špetky uvažování (na co taky, že...). Ach jo...
0/0
9.10.2001 9:13

Franta

Důvěra před krachem

Pane Kocman!Pěkně děkuji za čerstvý průzkum veřejného mínění z května 2001!!Co je to platné,když ten Váš nejdůvěryhodnější EUROTEL je nyní před krachem!!

      Budete muset přejít k těm méně (podle "průzkumu" a Vás) důvěryhodným a schopným.

0/0
9.10.2001 7:53

Petr Kadlec

Re: Důvěra před krachem
Eurotel je před krachem? hmmmmm, zajímavé zjištění.... Na základě čeho tak soudíte? Že zkrachoval jeden max dealer,který nebyl schopný platit dluhy? nebo podle toho, že jste od tohoto operátora odešel a on přišel o Vaše příjmy z volání? BTW: To dřív zkrachuje zadluženej a neprosperující Oskar :o))
0/0
9.10.2001 9:29

Cooper

Re: Re: Důvěra před krachem

Tak nevim, ale nema OSKAR planovane zisky az nekdy v roce 2003? Kazdy rozjezd stoji penize a obzvlaste u OSKARa, ktery mel tezky start, protoze uz tu byly 2 dost velci operatori (ET a PG). Za tu dobu, co je tu OSKAR si myslim, ze toho dokazal moc a nemusi se bat, ze by krachoval - on ma lepsi politiku nez ET a ET uz davno nema to, co kdysi mel!

      Cooper

0/0
9.10.2001 13:58

Honza

Re: Re: Re: Důvěra před krachem
No hlavne ze v tom mas jasno soudruhu.
0/0
9.10.2001 16:32

TDX256

Re: Re: Re: Důvěra před krachem

Hm, Eurotel možná už nemá, to co míval - hlavně ty socky, co přešly k Oskarovi. Ale jinak má ET 6 mld zisku ročně, narozdíl od Oskarových 4 mld provozní ztráty od začátku tohoto roku...

 

0/0
9.10.2001 17:51

Snappy

Re: Re: Re: Re: Důvěra před krachem

Vazne vynikajici reakce! Myslim ze by to chtelo studenou sprchu a treni frote rucnikem :-)

Porovnavat zisky a ztraty firem, pricemz jedna z nich podnika 1 a 1/2 roku a druha vice nez 6(?) let je vazne fair-play. Navic opomenout i fakt ze kazda firma se soustreduje na jine spektrum zakazniku. Jedna honi zisk kvantitou (tema "sockama") a druha cenou (nechce se mi rikat kvalitou .. ono prijit s napr. GSM-bankingem potazmo SIM-toolkitem o 2 roky pozdeji nez konkurence (pricemz v dobe kdy toolkit zavadel Paegas o nem EH prohlasil ze je to zastarala technologie:) a jeste se chvastat tim ze je nejbezpecnejsi a podobne zvasty je vazne trochu po uroven). Navic kdopak si jeste vzpomene jak EH zpoplatnoval ze zacatku telefonni hovory, kolik staly nejlevnejsi pristroje (v te dobe byly nejlevnejsi mobily v UK i pri tvrdem prepoctu cca 20x levnejsi nez ty od EH) atd. Vyuzijte sveho monopolniho postaveni, zakazniky zdimejte tak dlouho jak je to jenom mozne (do prichodu konkurence), hrajte si do noty se svym velkym bratrem (kdopak ze to ma 51% akcii EH? :) a pak si generujte miliardy cisteho zisku.

Mozna by bylo jednodussi napsat .. No comment :-))

P.S.: EH == Error Hell

0/0
10.10.2001 12:37

Honza

Re: Re: Důvěra před krachem
Aby nedoslo k omylu soudruhu Kadleci
0/0
9.10.2001 16:41

Martin Beneš

Je to tak.
Zrovna nedávno jsem o této situaci přemýšlel. Neměl jsem sice přesná čísla, ale vycházel jsem z vlastních zkušeností a ze svého okolí. Přestože přechodem např. z Eurotelu k Českému mobilu by firmy ušetřily nemalé částky, prostě nemá Oskar ještě tu potřebnou důvěru. Radiomobil je na tom sice lépe, ale osobně se mi zdá, že se usadil, kdesi ve středu spektra, takže neláká ani nízkými cenami, ani rozsahem služeb. M.B. ( http://www.nula.cz )
0/0
9.10.2001 6:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.