Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte zkušenosti s přechodem na některý z tarifů HIT?

Aktivace některých nových tarifů Paegasu neproběhne ze dne na den, ale trvá dva až tři týdny. S tímto jevem se zákazníci Paegasu, zvyklí na rychlé a jednoduché změny v nastavení služeb, setkávají v poslední době při přechodu na nové tarify. Konkrétně jde o všechny tarify s označením HIT. Proč tedy aktivace HITu trvá tak dlouho?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pip

z twistu jsem presel na 80Hit za 15hodin
0/0
8.10.2001 13:06

Maty

Jenom rejžujou :-((
Je to jasné, koník se z nás snaží nenápadně vyrazit co nejvíce penízků. Někde se musí zahojit, když aktivace je teď zdarma. Tak odkládá převod na HIT co nejdál.  Naopak ulovení človíčka z Twistu na paušál se nesmí odkládat. Co kdyby si to rozmyslel :-)
0/0
3.10.2001 8:50

VeNdIk

Bleskovka :)
Mno, ja sem 3.zari podal zadost o prochod z Twistu na P20HIT a zhruba za 5 (!!!!) hodin se mi nezobrazil credit. Sedi to i polde vypisu -> podtrzeno, secteno Konik ma u me za tohle velkooooou jednicku;) Paegas rulez! 
0/0
2.10.2001 20:48

Martin Čech

Re: Bleskovka :)
Ani ja si nejak nemuzu stezovat na prechod z Twistu na HIT. Bylo to za cca 24 hodin a to tvrdili v Paegas prodejne, ze to bude az za pet dni...
0/0
3.10.2001 0:50

Jirka

Moje zkušenosti

Prodloužení smlouvy jsem sepisoval ve značkové prodejně. Těm "expertům" trvalo 14 (ano, čtrnáct) dnů, než dopravili onen formulář o několik kilometrů dále do ústředí Paegasu. No a tomu trvalo další týden, než akceptoval obyčejné prodloužení smlouvy, na které se vůbec nic (ani písmenko) neměnilo...

Prostě chlív a nechápu, proč si Paegas zrovna v době, kdy tak usilovně loví nové zákazníky, dělá podobnou reklamu.

0/0
2.10.2001 9:06

Richard

Bez problému
Já přecházel na tarif s HITem naprosto bez problému. Jeden den jsem to na prodejně sesal a druhý den jsem volal levně. Přecházel jsem ze Twistu...
0/0
2.10.2001 8:57

John Blbec

NO TO SNAD NE?
Novy tarif HIT me zaujal a tak jsem se dostavil osobne do Paegasu, abych podal zadost o zmenu tarifu. Tato byla napsana na pocitaci, tedy o citelnosti nemuze byt pochyb. Presto jsem na doporuceny dopis oznamujici me zmenu tarifu cekal 5 tydnu. Ale mozna se jim zdal necitelny muj podpis...;o(
0/0
2.10.2001 8:27

Pavel

Re: NO TO SNAD NE?
Jsi asi vážně John Blbec, protože Paegas nabízí nový HIT jenom 4 týdny. Tak jakto, že jsi čekal 5 týdnů. Prostě jenom blbě žvaníš.
0/0
2.10.2001 8:48

John Blbec

...mate pravdu, jsou to jenom 4 tydni nikoliv 5. Ale stejne, vymlouvat se na necitelnost je fadni...
0/0
2.10.2001 8:58

Libor

Také jsem čekal dlouho
98% že má HIT do 14 dní?!?!?! Byl jsem si prodloužení zařizovat přímo v prodejně a tudíž nepředpokládám že by došlo k nějakému zdržení, když vše vyřizovali pracovníci Paegasu (i vyplnění žádosti). Spíš si myslím, že časová prodleva jim přinese pár chechtáčků a ne že nás bude těšit volání za málo peněz za pár dní. Na infolince mi řekli že nestíhají!!! To mě ale jako zákazníka nezajímá! Po urgenci HIT aktivovali za 20 dní!
0/0
2.10.2001 4:36

Maty

Re: Také jsem čekal dlouho
Stalo se mi to samé. Slečna na infolince mě ujišťovala, že když přejdu na nový tarif (měl jsem Ekonoma), tak převedení mně udělá hned a Hit, když si zajdu na prodejnu - to je nejrychleší způsob - je pak záležitostí několika hodin. Bohužel, trvalo to 11 dní. Je to jasné. Jakmile podepíšete smlouvu, jste jejich a už není kam spěchat. Naopak, čím déle to trvá, tím víc z toho je peněz (tarif bez HITu je dražší) a tím déle jste "jejich", protože dvouletý úpis se počítá od aktivace ne ode dne podpisu.
0/0
2.10.2001 9:20

Dee Jay

Re: Re: Také jsem čekal dlouho
Jo taky uz druhý týden cekám jako naprostej kretěn,je to sice výhodnejsi nez aktiv ale nektere veci sou taky skoro 2x drazsi treba SMSky, Jo tarif mi zmenili nez sem zavesil telefon ale na HIT cekam. Technicky problem to asi nebude - proste si chteji nahrabat ... kurva drát
0/0
2.10.2001 22:52

jan

Re: Také jsem čekal dlouho
Libore není to tak problém byl v tm že se tech prodloužení a přechodů z twistu vyskytlo mnohem ale mnohem víc než se předpokládalo takže to viselo na aktivačním oddělení který pravda mělo zkluz na druhou stranu byly vyškolený brigádníci a asi po měsíci se situace normalizovala snažily se
0/0
15.4.2002 8:45

Jura

Jdete s tema reklamama do konecniku
0/0
2.10.2001 2:18

Honza+

Re:

Souhlasim s Jurou, i kdyz bych to nevyjadril tak expresivne.

Me se ty reklamy take nelibi. Doufam, ze ohlas vezme redakce v potaz, proto to zkousite, ze?

0/0
2.10.2001 5:46

Rostislav Kocman

Re: Re:

Víte, kdyby na našich stránkách nebyla reklama, tak nebudou ani tyto stránky. Některé reklamy se nám vůbec nelíbí, na jiné už jsme si zvykli, ale abysme mohli fungovat, tak potřebujeme všechny. Je to stejné jako v televizi nebo v rádiu - bez reklam, které přerušují pořady a které většině lidí vadí, by spousta televizních a rozhlasových stanic nemohla existovat. Ostatně i papírová média z toho, co zaplatíte na stánku, stěží pokryjí náklady na papír, zbytek musí získat z reklamy...

0/0
2.10.2001 9:24

Jaromír Šebela

Re: Re: Re:
Dobře, tak ale neexperimentujte a používejte standartní druhy reklamy. Opravdu je to k naštvání, když se reklama zvětšuje a smršťuje přes velkou část už i tak malého prostoru pro vybranou informaci - článek. Takové změny velikosti, barev nebo pohybu jsou velmi nepříjemné. Nebo když zústane trčet přes třetinu použitelné plochy. Tímto se vyjadřuji i k poměru plochy (dat) věnované požadované informaci a balastu rubrik, linků a pod. Svoji hodnotu jistě mají, ovšem takto zabírat místo na obrazovce ... Při čtení na 17" monitoru v rozlišení 1024*768 mi zbývá na článek výřez odpovídající tak 10" monitoru a například já stojím jen o něj.
0/0
2.10.2001 12:02

Jakub Matějů

Re: Re: Re: Re:

Problém je v tom, že standardní druhy internetové reklamy ztratily účinnost. Takže, pokud chceme přežít, musíme občas přistoupit na příní klentů - tedy používat nestandardní reklamu.

Podívete se na ostatní servery, málokdo používá jen standardní formáty...

Co se týká vaší druhé poznámky o poměru ploch, dodržujeme šířku sloupce pro text článku už velmi dlouho - min. 500 bodů. Tuto šíři nehodláme v nejbližší době měnit, neboť podle odezvy většiny uživatelů by širší sloupec (zejména při vyšším rozlišení) měl příliš dlouhou řádku.

Jakub Matějů, Mobil.cz

0/0
2.10.2001 13:14

Jaromír Šebela

Re: Re: Re: Re: Re:
Ad 1) Je to na vás, jak vyvážíte příjmy z reklamy a čtenářskou obec. Bylo by to na dlouhou a nerozhodnutelnou diskusi. Berte můj příspěvek jako fakt, že se mi to opravdu nelíbí a obtěžuje mne to. A co mne obtěžuje, to obyčejně nepoužiju, ani když je to reklamní upoutávka. Ad 2) S maximální šířkou sloupce lze souhlasit. Zkuste ale definovat i minimální. Jinak řečeno: podívejte se na stránku v nižším rozlišení a porovnejte čitelnost a plochu, kterou co zabírá, jestli by se odkazy nedaly schovávat, jestli jich musí být tolik, apod.
0/0
2.10.2001 14:49

Jakub Matějů

Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Šířka sloupce je definována na minimálně 500 pixelů (přesně je to myslím 513). Takže i na malých monitorech (640 x 480) je pole článku široké 500 pixelů.

Čitelnost ani plocha tím (rozlišením) tedy nijak neutrpí - pouze to není tak pohodlné. Musíte horizontálním rolovátkem přejet nad text a pak se posouvat vertikálním dolů.

Jakub Matějů, Mobil.cz

0/0
2.10.2001 14:57

JURA

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Souhlasim s Jaromirem Sebelou, co me ******, na to ani nahodou nekliknu, navic nic nerikajici reklamy typu klikni na me, bez podrobnosti jsou akorat pro dementy
0/0
2.10.2001 20:29

NZNamy

Re: Re: Re: Re: Re:
Upřímně řečeno, pokud ta reklama za něco stojí a zaujme mě, tak na ni kliknu. A to i když je to jen malý banner pod článkem či nad ním. Tohle co zkoušíte vy je opravdu otravné a pak k tomu člověk získá přístup, že když tedy mě takováto reklama otravuje, tak na ni nekliknu ani náhodou! I kdyby to vypadalo, že se za tím schovává něco zajímavého na co bych jinak kliknul. Toť můj názor na webreklamu. A myslím, že nad TÍMTO by se měli zadavatelé zamyslet! (BTW konkrétně: kdo potřebuje připojení, když už ho má??? Leda tak víc výhod, levnější - to tam ale musí lákat na tohle!)
0/0
3.10.2001 14:14

Honza Kriz

Re: Re: Re:

Ja samozrejme chapu, ze Mobil.cz MUSI mit reklamu, ze si na sebe MUSI vydelat. Nepreju si, abyste zili o chlebu a vode, jen abyste pro nas mohli psat zajimave clanky, vazne ne.

Jen jsem vyjadroval svuj nazor na tenhle typ reklamy, protoze jsem nedavno v nejake diskusi cetl prispevek clena vasi redakce, ze Mobil obcas EXPERIMENTUJE s ruznymi druhy reklamy a ze tudiz i ceka na reakce ctenaru. Mam dojem, ze to psal p. Zandl, ale ruku ani zadnou jinou cast sve telesne schranky za to do ohne nedam.

Preju vam hezky den a mnoho financnich uspechu, presto, ze jsem si na TENHLE vazne osklivy baner neklikl.

H+

0/0
3.10.2001 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.