- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čím by mne operátor musel přesvědčit, abych si pořídili tarifní program?
V první řadě by měl zachovat výhody předplacenky.
Tedy:
Tak jsem včera aktivoval nový tarif u Pekáče a očekával jsem volbu čísla na přání (podepisoval jsem zároveň HIT). A celkem mě překvapilo, že "telefonní číslo na přání" spočívá v tom, že si mohu vybrat asi z necelých dvaceti čísel... To mi u Eurotelu nabídli taky a nenazývali to "číslo na přání".
Druhá věc - aktivace slavného kliku mi trvá už asi 2 hodiny... konečně to přestalo psát chybu, tak můžu pokračovat...
Začínám pochybovat o správnosti změny operátora, takové problémy u Eurotelu opravdu nebyly.
Vida, najednou to jde !!! Zmena tarifu = tj. zlevneni, cisla zdarma, zmizeni spicek a nespicek a noci a svatku.
Jen se, mili Pegasaci, zamyslete, proc jste se roky nechali nehorazne okradat. Nebyt Oskara, okradali by Vas Paegas a Eurotel dodnes (oni to stale delaji, ale snad trochu mene a ne tak okate).