Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ulovili jste nějakou BTS? Budete to zkoušet?

Vyrazili jsme s profesionálem na lov základnových stanic BTS. Pochodovali jsme oraništěm v nepříjemném déšti a také jsme odolávali poryvům větru na stožárech. A to vše kvůli několika záznamům do seznamu BTS. Stálo to za to? Rozhodně ano.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bohuslav Koždoň

Net Monitor
Muže někdo pomoct jak se dá odblokovat Net monitor na Siemensu M35i abych mohl také hledat BTSky .Prosím pomozte.
0/0
2.3.2002 18:37

Ondřej Úlehla

Lidi, neblázněte!
Lidi, neblázněte! Já si taky říkám lovec BTS a na žádný BTS nelezu. Pouze mám lefeton se servisním menu a lovím BTS na dálku, maximálně dotyčnou BTSku vyfotím. Ale musí to bejt dobrodružství lézt na BTS! Mimochodem, nevíte někdo, jak udělat dobrou a hodně směrovou (třeba Yagi) anténu pro DCS 1800MHz? Napište mi na mail: dj-bobr@volny.cz , nebo na ICQ: 120771918. Díky, DJ Bobr
0/0
26.10.2001 21:31

Ondra

Hmm, u toho clanku jsem skoncil sve putovani od nejnovejsiho clanku o BTS (Zajímavé BTS: stožár vysokého napětí a těžební stroj). Nezlobte se na mne mila redakce, ale pokud si precte takovyto clanek nejakej "velkej fanda" tak se tam vybere i s kolegama a nejenom ze odpoji stozar pres jistice, ale klidne bych cekal ze si i neco odnese. Je to smutne , ale je to tak. priznam se moc nesouhlasim s timto zpusobem zverejnovani tak zasadnich skutecnosti... :-( takoveto translacni stanice jsou "masiny" za miliony a neni asi nikomu moc pochuti kdyz predvadite jejich nedostatky (myslim ted hlavne provozovatele). Uz uplne vidim jak si parta maladiku vyleze na stozar a zacne kroutit vsim co jim pride pod ruce. Navic to ze zminujete nejakeho Vladu (koukam velikeho odbornika) mi pride jako krasny priklad pro zacinajici vandaly. btw. proc na fotce neni jeho tvar je to znad proto ze by mu dala zena doma par facek??? nebo proto ze leze tam kam nema... Je hezke si pocist jak to tam nahore vypada, ale presto si myslim ze neni dobre tyto veci moc rozpracovavat takto verejne. spis a ted prosim nikomu nenadrzuju, na to upozornit provozovatele stanice...

ale presto...skoda ze vam nevyslo pocasi...hm asi by tam hahore bylo moc hezky! :-)

0/0
12.10.2001 22:46

Honza Žídek

Nestydatost novinářů

Nestydatost novinářů nezná mezí - omezí soukromí kohokoli nebo vám vlezou až do koupelny (nebo vám vlezou až na stožár) a ještě se tím chlubí. Ne že bych sám nikdy nevylezl na nějaký ten stožár, ale považuji to i u sebe za klukovinu; a ještě o tom napsat článek a chlubit se tím??? Co až vám takhle v noci vlezou novináři z Blesku nebo ze Superu (mezi něž se tímto počinem jednoznačně zařazujete) do kanceláře a uveřejní fotku "ruka na klávesnici počítače Patricka Zandla" a tak? Myslíte si, že když někdo zapomene zamknout popř. má mizerný snadno otevíratelný zámek, že vás to opravňuje mu vlézt do toho co je jeho?

0/0
12.10.2001 10:33

isipek

HA
Ha novy sport, stare hledani a objevovani. Neni lepsi hledat Jizerskohorske pomnicky? Anteny jsou moc videt, ale zajimavy to je.
0/0
3.10.2001 6:56

___ RedBaron ___

Ivos K. a tak vubec...
K Ivoškovi: no comment.
0/0
2.10.2001 19:25

Ivos K.

Ad. DJT a tak vubec...
Tak jsem zase mrknul, jak se rozviji debata o tom diskutabilnim clanku, nebot moje (kriticke) nazory jsou uz nekde dole. Jak koukam, vetsina lidi pocinani pana Kocmama a spol. celkem logicky kritizuje, ti druzi jsou podstatne liberalnejsi a prekonavali by treba i vodni prikopy. Viz kolega DJT. Jen ta narazka o "komousich" je trochu mimo misu: hochu zlatej, pocitam, ze tu dobu ani nepamatujes, maximalne jsi cural do plinek. Kdybsme byli komousi, setris na mobil tri roky a kdovi jestli bysme ti ho potom povolili (takhle by to toiz chodilo, na to vem jed). Jo, mimochodem, v komousskym stylu je spis uvazovani "lezte kam muzete, hlavne ze vas nikdo nevidi" - presne podle tehdejsich zasad, kdyz "vsechno bylo vsech". Neda se vsak uprit p.Kocmanovi uspech v tom, ze to vzbudilo siroky pokec. Ovsem zase podle hesla "o nas bez nas", takze by bylo asi nejlepsi, aby se vyjadrili i operatori. No, myslim, ze by se jim pranic nelibilo, kdyz jim nekdo leze do zeli. K RedBaronovi: no comment.
0/0
2.10.2001 6:50

___ RedBaron ___

Lidé, nezklamali jste!
Nádherný článek! Já sám jsem zdolal pětatřicetimetrovou rozhlednu s BTS EuroTelu na Kraví Hoře u obce Horní Stropnice u Nových Hradů na Českobudějovicku. Je odtamtud vidět až na temelínské chladící věže i přes vzdálenost čítající cca 85 km! Takové výpravy jsou prostě nádherné! Se všemi paragrafy táhněte k čertu, vy darmožrouti, mamlasové, slabihoudkové, bačkoráři, nekňubové, mezuláni, vořežpruti, pumprdenti, šmudlové, kverulanti, sičáci, šmrdolové, budižkničemové, hnidopichové, bambulové, nudlonoši a mameluci ..!!! Táhněte k čertu s Vašimi duševními průjmy! Místo abyste byli rádi, že pro Vás někdo hnul zadkem a vy si to v pohodlí Vašich kancelářských židlí můžete zadarmo přečíst, tak zde předvádíte rádoby morálku a odpovědnost a nadáváte seč můžete! K čertu s Vámi! Za chvíli by se tu člověk nedověděl nic než co bude zítra u Oskara za 77 haléřů...
0/0
1.10.2001 23:02

isipek

Re: Lidé, nezklamali jste!
JOOOOOOOO!!! Mimochodem jak to, ze vam ty nadavky nezcenzurovali? Ale je to fajn, je to docela zajimavy prehled.
0/0
3.10.2001 7:02

DJT

Lovci-horolezci
No, po precteni vsech prispevku bych chtel poznamenat, ze mam takovej pocit jakoby se to tady nachazel samej komous a chtel radit kazdymu co ma a nema delat. To je prece kazdyho vec, kam a jak se dostane a ze se tam dostane-ma tu moznost, to je problem majitele zarizeni (pozemku). Kdyby meli operatori pocit, ze prelezenim plotu u BTS jim muze dojit k nejake vaznejsi skode, tak by tam prece postavili vetsi plot a nebo treba zed s vodnim prikopem a padacim mostem. Budku se zarizenim by pak hlidal medved nebo smecka rotvaileru... Vzkaz pro autora: Doporucuju, hosi priste si davejte vetsiho bacha a k antenam nelezte, muzete pak dostat peknou davku zareni se svyma nasledkama.
0/0
1.10.2001 17:47

DJT

Lovci BTS
Sorry, preklepnul jsem se! Ta adresa je: WWW.CHIPX.ORG
0/0
1.10.2001 17:32

DJT

Lovci BTS
Zkuste se podivat na adresu: WWW.CHIPS.ORG Jsou to docela dobry stranky stranky party maniku, zabivajici se podobnou problematikou-konickem. :-)
0/0
1.10.2001 17:30

Tom

Fakt dobrý..., part II

Pánové z MS:

Ještě jsem zapoměl. Je někdo z Vás ochotný se k mé reakci (ale je jich tu podobných většina) odpovědně vyjádřit? Je mi jasný, že budete ospravedlňovat to, co děláte, ale jen mě to zajímá. Na jiné podněty v jiných diskusích reagujete okamžitě a  jistě vtipně a výstižně, tak mě zajímá co napíšete k tomuto. Nebo budete dělat mrtvýho brouka a čekat, až se na to zapomene a doufat, že z toho nic nebude?

Asi by to zajímalo víc lidí.

Tom

0/0
1.10.2001 2:03

Tom

Fakt dobrý ...

Pánové z MS:

Opravdu povedené bylo na konci článku uvést "právní rozbor docenta Aleše". Vlezli jste vědomě na cizí pozemek, chlubili se možností vypnutí napájení a ještě se u toho nafotili. Jste fakt normální, nebo se redaktor zbláznil při pohledu ze stožáru dolů? Právě jste zde ukázali příklad, jak si myslíte, že je normální porušovat zákony a vyhlášky, a na konci se tomu vysmát právním rozborem. Nedávno tady PZ psal, že nebudou dávat ke stažení nelegální soft na mobily, že se to nedělá a že je to nečestné a nesportovní, a teď se veřejně přiznaj k podobný věci? Doufám, že nebudete polemizovat, že to není nepodobný, jednou je to přestupek a basta.

Co takhle, pokud si někdo z ET nebo PG vymyslí, že jste jim tam něco poškodili, zničili nebo že jste je mohli ohrozit?? Byli byste v troubě, protože jste si na sebe nafotili důkazy a ještě se k tomu veřejně přiznali. A platili byste jak mourovatý nebo si odseděli nějakej měsíc za poškozování telekomunikačního zařízení. Já vám buchty do basy nosit nebudu.

Neříkám, že jsem nikdy neudělal nic proti zákonům nebo vyhláškám, ale určitě jsem se s tím nechlubil a už vůbec né v médiích.

Jinými slovy, nějakej zamindrákovanej nerealizovanej "rádobylovec BTS" se chtěl zviditelnit (jako že je profík a suprextraborec) a jinej nerealizovanej redaktor to viděl v euférii jako bombu na hlavní stránku a nemyslel u toho. A ještě se ten borec chlubí, že si na stožáru vrznul. No alespoň mu stouplo sebevědomí, když už nic jinýho.

Tom

 

0/0
1.10.2001 1:42

Honza

z opacneho soudku
musim uznat, ze, co se tyce otevrenych dveri, jste meli stesti. Navstivil jsem desitky BTSek, ale problem vetsinou je s tim, ze klice chybi :o) pravda ale je, ze technici si nechavaji backdoory v podobe der v plotech atd, ale vsechna potrebna technologie je zamcena v kontejneru a hlavni jistic je vyzadovan byt zamceny...
0/0
30.9.2001 10:41

Tonny

K čemu takové opičárny na mobilu.cz:o(((((((
K čemu tyhle opičárny na Mobilu píšete? :O((( Radši sem pište něco praktického a užitečného !!!!! Např. Konkrétní a přesné návody na vstup do servisního menu. Nebo jiné praktické rady. A neříkejte, že to nejde že to jsou trestné činy, když se sami dopouštíte navádění k trestným činům atd. Doufám, že na tento příspěvěk bude někdo z Mobilu aspoň reagovat. Je to slušnost nebo už i tu tady zapoměli??? Ale jsou lepší než na mobilitách !!!!! Přeji hezký den a držím palce v další činnosti :O)))
0/0
30.9.2001 9:50

Patrick Zandl

Re: K čemu takové opičárny na mobilu.cz:o(((((((

Vstupy do servisních menu u nás jsou přeci publikovány...

Proč je ten článek u nás? Protože hodně lidí (soudě dle čtenosti) zajímal. Ty, které nezajímal, snad uspokojí jiné články. Prostě tu chceme mít všechno možné...

0/0
30.9.2001 17:04

Aleš Makovský

Výborný
Tohle byl dobrý článek i když lezení na cizí stožáry bych nikdy neuskutečnil, protože by jsem se bál sám o sebe. Já si myslím, že signál z BTS se dá chytat i jinak - zvláště s touto výbavičkou a na to abych se podíval na krajinu si můžu vylézt na kopec, který je naproti... Tento článek mi zase tolik nevadí, ale operátoři by měli jednou uveřejnit seznamy s jejich vysílači, protože i mě zajímá kde mají své BTS.
0/0
29.9.2001 13:14

Michal Till

No...
No, nevim jestli to nepatri spis na nakej underground, nicmene "kdo nema odvahu, vnucuje totez ostatnim...."
0/0
28.9.2001 17:23

NoName

Hrůza
Pokud máte chatku se zahrádkou, tak vám taky asi vlezu na zahrádku a budu nabádat ostatní, aby udělali totéž, že je to super. Tohle byla fakt ubohost
0/0
28.9.2001 9:00

Vlada

Re: Hrůza

Tomuto se rika demagogie. My opravdu nikomu na zahradku nelezeme a nikdy by nas takova nepekna vec nenapadla. Do smrti bych si pak musel vycitat, ze jsem tam mohl prislapnout jedinou kvetinu : )

Vlada

0/0
29.9.2001 21:26

quarkie

Re: Re: Hrůza
Ale prave to jste udelali - plot okolo stozaru ohranicuje cizi pozemek a pole okolo take nekomu patri...
0/0
1.10.2001 13:25

RDM

Re: Re: Hrůza
Tohle naše zahrádka je a vy tam lozit nebudete!!!
0/0
1.10.2001 13:28

Kocour

Dobra je ta reklama na Daewoo na treti fotce (nebo jak se da vysvetlit, proc je v zaberu i znacka auta?) Reklama na Ericssony a Nokie na dalsich fotkach (nebo proc jsou ty telefony vyfoceny, kdyz ta fotka nic neilustruje?) Kocour
0/0
28.9.2001 8:40

quarkie

Rizika a odpovednost za sve ciny

Preji Vam hodne uspechu a az z jedne namrzle veze spadnete, rad Vam pudu na pohreb.

jinak by se Vam asi nelibilo, kdybych prelezl plot do Vasi zahradky a vykoupal se v bazenu, protoze se mi chtelo a je to takove vzrusujici - prave ste ale udelali totez.

nejvice mne pobavil nazor pravniho experta - zvlast po uverejneni foografii prokazatelne porizenych z veze. (MW linka vcetne stitku). Dale jste se dopustili dopravniho prestupku - vjezd do zakazu vjezdu. Jen skoda, ze nebyla videt Vase SPZ, ale dohledat zelene daewoo Nexia, registrovane na jmeno XY nebude snad problem.

Vase redakce bude Take jiste velmi nadsena ohlasem operatoru na tento clanek.

 

 

0/0
27.9.2001 22:16

0/0
27.9.2001 18:09

ivomir ivomir

Re:
VÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝBORNÝ ČLÁNEK, JEN TAK DÁLE, VÁŽNE SE MI LÍBIL A ČÍM VÍC FOTEK, TÍM LÍP. DÍKY
0/0
27.9.2001 18:10

Řepík

Raději ne
Na smrt nebo kriminál jsem ještě mladej, takže to zkoušet nebudu.
0/0
27.9.2001 17:19

Ales

Operatori
Nejlepsi by bylo, kdyby operatori dali sve seznamy na web, aby se kazdy podival, cipak to ma vysilac za stodolou, a hotovo. Nechapu, proc to porad taji. Ales
0/0
27.9.2001 16:48

Pavel

Re: Operatori
Většina zařízení je označena EUROTEL-PAEGAS nebo Český Mobil,OSKAR.
0/0
29.9.2001 14:43

Ales Berka

Lovec BTS
Lovec BTS by se dal prirovnat k pravemu hackerovi - ten taky de facto porusuje zakon, vloupava se do systemu ale pritom upozornuje na jejich nezabezpeceni. V ocich jednech je to kriminalnik, v ocich druhych je to frajer...
0/0
27.9.2001 16:38

AirTime

nechapete?

Je prirozene, ze lide nechapou. Kazdy clovek ma nejaky konicek a neco ho bavi a druhehy zase nemuze pochopit co na tom vidi. A je jedno, jestli se jedna o sbirani znamek, sledovani hokeje nebo lezeni po stozarech. Tusite, jak je nase zeme krasna? Ti lide, co po stozarech lezou to tusi moc dobre, ale bez toho, aby prelezli plot se tam proste nedostanou. Kdysi vysel v priloze MF Dnes zajimavy clanek o necem podobnem. Jsou to kominari - slezaji pro zabavu vsechny kominy v Cesku. Legalne i nelegalne. Chapu, ze by nekteri radi videli takove lidi v kriminale, ale ja myslim, ze tahle zeme ma horsi zlocince, ktere v chladku nejsou : )

 

AirTime

0/0
27.9.2001 15:28

yan

Vysvětlete mi to někdo
Tenhle článek vůbec nechápu. O čem je? Co je na tom za dobrodružství? Taky by mě zajímalo, co měl autor ze slohu? Vážně bych se styděl, něco tak o ničem uveřejnit. Moje bývalá přítelkyně vždycky říkala, že nechápe co je na hokeji tak zajímavýho. Vždyť je to banda upocenejch chlapů, který honěj po ledu klackama kus gumy. Moc jsem na ní v tomhle nedal, ale zajímalo by mě, co by řekla o "profesionálních lovcích" BTS. V čem je to přínosné? Třeba se mýlí, nebo něco nechápu. Neřeknu, kdybyste udelali nejakej žebříček toho, jaký BTS jsou kde, který jsou hnusnější, vyšší, kde všude jsou ty co vypadaj jako stromy atd. Doufám, že se takhle blbě moc lidí nebaví. A pokud jde o dnešní mládež, tak mám pocit, že pro vetšinu, začíná bejt mobil už tak nudnej, že k nějakýmu demolování BTS, snad masově docházet nebude. s pozdravem a dělejte už konečně něco pořádnýho yan :-)
0/0
27.9.2001 14:30

Dylan

Re: Vysvětlete mi to někdo

Aha, tak tady to as nekdo nepochopil, netusim proc jsi na ten clanek vubec klikl, kdyz k tomu mas takovy odpor a nepochopeni. Ja take nectu casopisy jako Zena a zivt, K@tka, Ststny Jim a dalsi srck(y), je to bulvar a ten mi neni vlastni, tak je proste opominjim - ignoroji :)))

Jen dal a vic takovych clanku i s fotografiemi, sam jsem na nekolik (2) stozary vylezl, ale jeden byl verejna rozhledna RM v zapadnich Cechach (kde byla cedulka o vstupu po zaplaceni poplatku - jakesi novodobe mitne, ale nikdo tam s kasickou nestal a listky netrhal, tak jsem se tam vnutil :) a druhy jsem pro zimu po par metrech vzdal.

Hodne stesti pri dalsim lovu vsem

Dylan

0/0
28.9.2001 0:09

BAGR

Mam pocit, ze je spousta jinych a uzitecnejsich cinosti nez "LOVIT " BTS

. Uroven tohoto clanku se da srovnat s kvalitou slohove prace ditete v prvni tride.

0/0
27.9.2001 14:09

mike

Něco tak naprosto ubohého jsem už dlouho nečetl, to je snad pokles na úroveň bulváru...
0/0
27.9.2001 13:46

networ

Ten opakovac je hezky!
0/0
27.9.2001 13:20

""

..
idiotismus mobilu nezna mezi. Je to na mnoho paragrafu.
0/0
27.9.2001 13:18

Milan

Profesionalni lovec ????

 zarazi mne ze jako profesionalni lovec nezna zakladni veci :

1) vsechna zarizeni v siti jsou zalohovana zaloznim napajenim (baterie agregat ) takze pouhe schozeni jistice zarizeni z provozu nevyradi, a dale výpadek napajeni je signalizovan na dohledove centrum takze technik výrazi co nejdrive.

2) lezt na stozari bez zajisteni je planovana "sebevrazda" zvlast pri povetrnostnich podminkach ktere popisuje a radit to jeste ostatni !!!

3) fotografie na tomto webu jsou dostatecnym dukazem k podani  oznameni o spachani trestneho cinu

takze takove nekvalitni a ameterske clanky uz nikdy

0/0
27.9.2001 10:46

vlada z clanku

Re: Profesionalni lovec ????

Mily Milane,

1) ne vsechna zarizeni v siti jsou zalohovana ikdyz pripoustim, ze drtiva vetsina je. Pokud se jedna konkretne o tento zesilovac, domnivam se, ze nez by kluci od ET prijeli, byl by down. Resp. respektive by byl urcite downm protoze by to kluci mohli zjistit i po nekolika tydnech, protoze zesilovac nejakou signalizaci proste poslat nemuze : ) Navic nebyl problem odpojit proud ze zalohovaneho zdroje. Povazuju vsak uvedeni teto pasaze v clanku za prinejmensim nestastne. Obavam se navic, ze jak uz to v mediich byva, clanek vyznel uplne jinak, nez je realita a to se tyka jak toho, co delame, tak nasich osobnosti.

 

2) Ja povazuji za planovanou sebevrazdu, kdyz se nekdo misto na vlastni sily a rozum spoleha radeji na zabezpecovaci techniku. Ta, jako vsechno na svete neni stoprocentni a znam pripady smti, prave proto ze selhala zabespecovaci technika. Vase slova nechapu. Delate z lidi blbce, kteri nejsou schopni odhadnout svoje schopnosti. Ani nevite, jaky mam o sebe strach a kdyz je neco nebezpecne, tak to nedelam. Vam vsak unika, ze existuji lide pohybove schopnejsi a fyzicky zdatnejsi, kterym vysky nedelaji problem a take neprisuzujete temto lidem schopnost odhadnout, co bezpecne zvladnou a co ne. Doufam, ze nespadnete ze zidle, kdyz vam sdelim, ze takovych nebo podobnych stozaru jsem slezl nekolik stovek a k veselym zazitkum patri treba vystupy bosky, v ciklistickych v tretrach, preskacich, pri vetru 100kmh, po deseti pivech, za teploty -15, nebo souloz na vrcholu : ) Ani jedno vsak nikomu nedoporucuju, ale ani ho neodrazuju nebot schopnost zvladnout tyto veci je dosti individualni.

3) Vstup na cizi pozemek neni trestny cin, ale prestupek. Predpokladam ze patrite k lidem, kteri schvaluji posilani mladych lidi za pestovani marihuany pripadne posprejovani zdi na 3 roky do vezeni apod. Aspon to tak vyznelo. To vam vsak vydrzi jen do doby, nez se tam objevi vase zajiste dobre vychovane a slusne dite : ) Pak vezmete rozum do hrsti budete nektere veci videt jinak, umirneneji.

Vlada z clanku

0/0
27.9.2001 21:31

Pavel

Re: Re: Profesionalni lovec ????
"k veselym zazitkum patri treba vystupy bosky, v ciklistickych v tretrach, preskacich, pri vetru 100kmh, po deseti pivech, za teploty -15, nebo souloz na vrcholu " VLADO TY JSI PROSTE DEBIL.
0/0
29.9.2001 14:50

Vlada

Re: Re: Re: Profesionalni lovec ????

Mozna debil jsem, ale aspon nikoho neurazim : )

Vlada

0/0
29.9.2001 21:22

Milan

Re: Re: Re: Re: Profesionalni lovec ????

pro Vladu:

 Dalsi chyba neni to zesilovac ale opakovac, a ke schozeni zalozniho napeti by jsi se musel dostat dovnitr BTS kontejneru a rozpojit draty mezi napajecim zdrojem -48 V a samotnym zarizenim.

Pokud jsi spravne cetl muj prispevek tak sloo sebevrazda bylo v uvozovkach ale ten sloh ti vazne dela problemy, a jsou tu i taci kteri si to nebezpeci neuvedomuji a klidne po tvem vzoru nahoru polezou a ..........

 

0/0
29.9.2001 23:12

Ivos C.

Re: Re: Re: Re: Re: Profesionalni lovec ????
Doby kdy nas jedinna strana vodila za rucicku a rikala nam co muzeme delat a co ne jsou nastesti (a doufejme ze nenavratne) davno pryc a dnes uz si (opet opakuji nastesti) kazdy clovek zodpovida sam za sebe a tudiz je take plne odpovedny i za sve ciny. Pokud se opravdu najdou neodpovedni jedinci o kterych pises, tezko IMHO pro takovato individua muze byt tento clanek navodny (IMHO na to totiz prisli uz davno sami) a podle meho neni ukolem tohoto media (ani ostatnich) prebirat odpovednost za konkretni jedince a na uverejneni tohoto clanku nevidim nic spatneho (upozornuji, ze ja osobne zadne ploty neprelezam :-).
0/0
30.9.2001 8:14

vlada z clanku

Re: Re: Re: Re: Re: Profesionalni lovec ????

Myli Mylane,

 

Ja jsem na te BTS byl a ty ne, tak co se ku*va hadas, jak to tam vypojit slo nebo neslo : ) Ono to cele totiz bylo venku mimo kontejner a mislym, ze to z tech fotek i bylo vydet.

Vzhledem k tomu, ze clanek byl urcen pro nejsirsi masy, byl zamerne uzit termin zesilovac a ne repeater.

Vlada z clanku

 

0/0
1.10.2001 0:42

Tom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Profesionalni lovec ????

Pro Vláďu:

1. jseš prostě nejchytřejší.

2. nauč se česky, když si hraješ na machra (zvláště pikantní byl tvůj soupis představení, které jsi dělal na BTS - nebo sis je možná vysnil, ale to je tvoje věc) nebo si to po sobě alespoň přečti než to odešleš.

3. nedělej blbce z lidí. Napsat, že jsi použil slovo zesilovač místo tajemnýho slova repeater je blbost, opakovač je pochopitelný mnohem víc (asi si pleteš v eufórii pojmy). To bys taky mohl psát místo BTS slovní spojení "veliká ošklivá věž s anténkama, která je k ničemu, ale dovolí vám hlupákům telefonovat".

Tom

 

 

0/0
1.10.2001 1:26

Vlada z clanku

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Profesionalni lovec ????

1. Nejsem nejchytrejsi, ale musel jsem nejak zargumentovat svoje tvrzeni, protoze na tom OPAKOVACI to opravdu vypadalo trochu jinak, nez si pan Milan myslel, jak to tam vypada. A prave on se mi zdal nejchytrejsi ze vsech protoze tuto, da se rict raritku zjevne nikdy nevidel a pri tom se hadal.

2. nechtel jsem si hrat na machra. Jenom jsem byl vyprovokovan diskuzi, kdy se tu nekdo snazil vytvorit teorii, ze lezt na stozary musi byt moc nebezpecne. Opet zduraznuji: jak pro koho a jak na ktere! Existuji, stozary, na ktere zvladnou vylezt male deti, ale i takove, na ktere si troufne jen zkuseny lezec. Abych se taky dotkl trochu tematu, nejnebezpecnejsi byva vzdy prekonani zabran zamezujicich dostat se ke stozaru. Samotne lezeni po stozaru je jiz ve srovnani s tim pomerne  bezpecne (krome tubusovych stozaru, ale to je extrem).

Jeste bych rad uvedl, ze o napsani tohoto clanku jsem se nijak neprosil a rozhodne me to necini stastnym, jednak, ze vubec vysel a jednak jak vysel. Naopak se svym konickem pred okolim vetsinou tajim, protoze drtiva vetsina lidi to nechape a povazovala by me za blazna, coz doklada i tato diskuze - vzdyt schytal jsem to pro jistotu i do debilu. Terminem "profesionalni lovec" apod. bych sam sebe nikdy nenazval a rekl bych, ze lezeni po stozarech me charakterizuje dost okrajove. Jenze ctenost clanku je ctenost clanku a holt se to musi napsat zazivne. Ze vetsina lidi se tim necha unest, to uz je samozrejme jina vec.

3. Doporucuju si nejprve novinarinu zkusit, pak bys myslim soudil trochu jinak.

Pokud by jste se chtel jeste o cele veci pobavit, bylo by mozna lepsi prejit z roviny emocni do roviny vecne, pak se da i dojit k necemu rozumnemu.

Vlada z clanku

0/0
1.10.2001 17:37

H

Re: Re: Profesionalni lovec ????
tento clanek byl rozhodne prinosny, chtel bych, aby si ho precetli zodpovedni lide od GSM operatoru. Uvazoval nekdo o tom, jak sestrelit BSC a zaroven vhodnou upravou pristupovych zamku zamezil jeho rychle oprave? staci na jeden den...a cely region je bez telefonu. Nejde o to, jak a proc to udelat, ale jestli operatori udelali vse pro to, aby se to nestalo.
0/0
30.9.2001 10:57

Petr

Pokles až na dno...

Tohle byl asi poslední článek, který jsem si zde přečetl...

Mrzí mě, že i svým příspěvkem zvýším konta autorů, ale je to NAPOSLEDY. V různých "i-periodikách" se svého času objevují články, které znechucují spoustu lidí (sex na SnM, stupidita a primitvnost na živě...) na které reaguji jen lehkým pousmáním, ale tohle je i na mě moc.

1) Rozumný novinář ví, že lidi jsou idioti a neříká jim něco, co můžou idioti zneužít.V mých očích jste klesli na úroveň Novy, která se neštítí opravdu ničeho... (viz Jak vyloupit Octavii). Přál bych vám, aby vás někdo zažaloval a mohli jste nést následky svého činu. A pokud nějakej 15ti letej jouda někde schodí BTSku, tak aby vám to "připočítali" k dobru.

2) Normální novinář porušuje zákon pouze v extrémních případech, kde to může pomoci (odhalení trestného činu...). Nejradši bych napsal že to je klukovina, ale jelikož už "kluci" nejste, je to "jen" sprosťárna.

Jestli to bude tímto tempem pokračovat, možná že se za pár týdnů dočkáme článku. "Podívali jsme se v noci jsme se do testovacího centra Nokie (dosaďte jméno svého MT) a zjistili, jaké přístroje používají". Nebo "Jak vypadá prodejna v noci".

Tohle opravdu číst nechci...

 

PS: pokud by snad šéfredaktora napadlo, že takovýhle xxxxxxxx (popis autora(ů) článku) na web nepatřej a že se mobil snaží dělat něco normálního a užitečnýho, napište mi prosím na uvedený mejl.

 

děkuji.

Petr K.

 

 

0/0
27.9.2001 9:47

Tom

Re: Pokles až na dno...

Plnej souhlas, navrhuji ještě článek "Jak ukrást někomu mobil a právně si to zdůvodnit" nebo "Jak vypnout BTS a říct, že jsem chtěl upozornit na špatné zabezpečení". Oba články samozřejmě s právním dodatkem docenta Aleše.

Tom

0/0
1.10.2001 1:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.