Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte nějaké podobné negativní zkušenosti s SIM kartami Gemplus?

Majitelé telefonu Panasonic GD93 a SIM karty vyrobené společností Gemplus nemůžou využívat telefonní seznam na SIM kartě. Nepomůže přehrání firmwaru telefonu, pouze výměna SIM karty za jinou. Článek doplněn 19.10.2001 o některé údaje o kartách Gemplus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trtrtrt
0/0
13.6.2003 0:10

koki

ey6u
trtrtrt
0/0
13.6.2003 0:10

NOEL

Problem aj na Slovensku a vo Svajciarsku

Ked som do PanGD93 vlozil SIMku Globtelu, pri hladani telefonneho cisla zo SIMky to preskakovalo medzi polozkami. Ked som hodil cisla do pamati fonu, problem prestal. Teraz mam v telefone 95 cisiel a na SIMke 60. Funguje to bez problemov.

Toto iste sa stalo kamoske co ma Orange vo Svajciarsku.

0/0
21.3.2002 10:50

Pavka

Ahojte. Tak tedy mám ještě lepší problém s P. GD - 93. Mám SIMku GSM Banking a při najetí do menu se prohodí vlastnosti tlačítek telefonu "enter" a "backspace"!!! Nepomohla ani výměna SIMky a při vložení do jiného telefonu - P. GD - 52 - se problém opakoval. Naštěstí to není tak strašné a dá se s tím bez problémů žít.  
0/0
2.3.2002 15:38

Tomáš

GD93+Gemplus
Mám Pan. GD93 a simku Gemplus a nemám absolutně žádný problém. Načítání tel. seznamu je skoro okamžitě, žádný problém se nekoná.
0/0
18.1.2002 13:27

M_Leos CZ

GD93
Mam proste panasonic GD93 a jak je znamo tak s timto telefonem si tyto SIMky moc nerozumej. Hlavne telefonni seznam pokud se pouziva ten co je na SIM karte, pokud se pouzije telef. seznam telefonu tak je vse OK pokud ovsem si vystacite ze sto pozicemi. No co dotat. Snad jen to, ze co nadelame.
0/0
18.1.2002 11:17

jano

neda sa prijat hovor

No ja som kupil GD93. Mam tam eurotel. Ide mi primat iba hovory z eurotelu.Ak niekto zavola z globtelu alebo z pevnej linky. telefon sa vypne a hned nato sa sam znova zapne. Co s nim moze byt?

Kto vie nech poradi.

0/0
18.1.2002 10:17

Michal

SIM na prd! Nokia 5110 to dělá taky i když byla v servise=)SIM na prd
SIM na prd! Nokia 5110 to dělá taky i když byla v servise=)SIM na prd je možné vyplatit náhradu???
0/0
7.12.2001 20:51

Radek

ten problem tu ale skutecne je!!!

Myslim, ze k tomu mam take co rict... Mam rovnez Twist kartu od vyrobce/znacka ci co to je/ Gemplus a zaznamenavam potize popsane v clanku. Natazeni telefonniho seznamu po zapnuti mobilu trva neco malo pres 30vterin! a dale take vidim problem v prochazeni zprav a jejich nacitani... Vse se odehrava radove ve 2vou a vice vterinovych odezvach.

Mobil jsem kupoval i s kartou nekdy v dubnu a nebyt kolegy, ktery si ted take zakoupil novy mobil nemel bych s cim srovnavat... Pujcil jsem si jeho SIM kartu a dal do sveho mobilu - k memu prekvapeni moje problemy uplne vymizely! Nacteni tel. seznamu je okamzite (sice - ma tam 15 telefonu narozdil mych 30, ale v tom prece nemuze byt tak velky casovy rozdil) a rovnez prochazeni a nacitani prijatych zprav je okamzite...

Kdyz jsem vzal svoji SIMkartu a dal ji do jeho mobilu, mel on ty same potize co ja. Mame oba stejne mobily Nokia 3310 - kolega o neco novejsi firmware - nicmene, firmware-nefirmware - kdyz si pujcim jeho SIMku, problem jsou pryc.

Takze tvrdim ze problem je v SIMkarte. A na zaklade tohoto clanku jsem se rozhodl zajit do Pageasu a zkusit reklamovat tento problem... Nejprve mne nejakou dobu stalo vysvetlovani a presvedcovani a pote co jsem sve tvrzeni podlozil vytistenym clankem, se nakonec slecna za prepazkou nechala ukecat na vymenu... Pricemz mi neustale tvrdila, ze to je normalni a ze to ted delaji vsechny nove karty... Dokonce zkusila i svoji SIMkartu - problem se nevyskytnul - jenomze to obhajila tim, ze ma pausal a ze "tam to je jinak"...

Sumasumarum - vymenena SIM karta je bohuzel zase od vyrobce Gemplus a problem pretrvava (meli jste videt triumfalni vyraz ve tvari te slecny ;) - avsak alepson se mi prodlouzila zaruka na dalsiho pul roku a v budoucnu uvazuji o dalsim "prepadeni"... :) Tentokrat zase o neco chytrejsi. Radek, Brno

0/0
1.10.2001 14:22

Radek

Re: ten problem tu ale skutecne je!!!
mam dojem, ze jsem zapomel uvest, ze kolegova SIMka neni od Gemplus
0/0
1.10.2001 14:30

Jiří

Re: ten problem tu ale skutecne je!!!
hele Radku mě se stal ten samý případ a taky mi pořád v paegasu vysvětlovali že to je mobilem ale zašel jsem do jiné prodejny kde jsem mobil kupoval a tam se na to podívali potom zavolali do té již popisované prodejny paegas a přímo vedoucímu tomu to vysvětlili a poté jsem tam šel znova a on mi řekl že jediná možnost jak to vyřešit je že si koupím bankovní kartu, kterou jsem předem zkoušel a ta problémy nedělala. takže jsem si bohužel za svý musel koupit bankovní kartu za 400Kč, ale moc mě to nevadí hlavně že už funguje.
0/0
11.10.2001 20:26

uku

Re: ten problem tu ale skutecne je!!!

Dobry den,

dovoluji si reagovat na Vase problémy se SIM-kartou. Zjistil jsem, ze mam stejne problemy vcetně reklamace (ja mam SIM-ku vymemenou 3x bezuspesne a nikdo mi nebyl schopen - až do včerejška - vysvětlit proč). (Mezitim mi vzali telefon na 14 dnu do "opravy" - chybu SIM karty vyloucili, aby se zjistilo, ze to telefonem neni).  Nevim, zda je SIM karta take od GEMPLUS, ale pravdepodobne ano. Predpokladam, ze Vase SIM-karta ma i dalsi chybku, o ktere se asi moc nevi, a to tu, ze nema servisni cisla ulozena ve vl. adresari, ale pouze v "hlavním" tel. seznamu. U Siemense se ta polozka jmenuje Servisni cisla, u Motoroly Strediska sluzeb, u Nokie Cisla sluzeb a nedaji se nijak vymazat. Dochazi tak k tomu, ze servisni cisla (Credit Info, Operator ... apod.) zabiraji zbytecne misto v hlavnim tel. seznamu a pokud vymazete cely tel. seznam, tak jsou v ... Sdelte mi prosim, kde jste kartu reklamoval. Me totiz vedouci prodejny v Brne na nám. Svobody tvrdil, ze jsem zatim jediny pripad v ramci celeho Paegasu... a pokud by to tak nebylo, mozna by stalo za uvahu tak zajit spolecne a trochu to provetrat (i kdyz asi zbytecne).  Dle sdeleni p. vedouciho: "Dobu nacitani i adresar servisnich cisel Paegas nikde neuvadi a proto negarantuje a proto to nemuze byt predmetem reklamacniho rizeni!!!" Tvrdi dale, ze pri vymene ji musi vymenit opet za stejny typ?!?

Jinak, co se tyka delky nacteni, ja si nechal prehrat do tel. cca 130 cisel a zjistil jsem, ze doba nacteni je priblizne stejna jako u 3 vlozenych cisel, t.j. 30 sec + - 5 sec.

 

0/0
23.10.2001 10:32

Karel

Tak nevim

Pracuju v kartach uz nejakou dobu, ze by karta menila sve vlastnosti v zavislost na casu, kdy je napajena (coz popisujete) mi pripada nepravdepodobny. Karta je v podstate Disketa s PCckem a chova se dle vypaleneho programu. My pouzivame karty Gemplus v ruznych aplikacich a nikdy nepredvidatelny chovani u nich nenastalo. S aplikaci, ktera s nimi parcuje, to uz je jina.

Tak si myslim, ze vina nebude na strane karty ale na strane terminalu a SW. Zkuste se zamyslet nez neco napisete.

0/0
21.9.2001 17:46

Birkoff

Vcera jsem si koupil SIM Paegas Twist a k memu prekvapeni bylo na SIMce napsano GEMPLUS. Pouzivam SIM s telefonem Panasonic GD 30. Do seznamu se sice dostanu, ale vyhledavani v seznamu,  ukladani a mazani SMS je liny jak SNEK.To samy zpristupneni seznamu po zapnuti telefonu. Obesel jsem znamy, co maj taky Paegas a podival jsem se na jejich SIM. Ty co mely SIM s napisem GEMPLUS, tak meli podobny problem jako ja. Bracha ma zase SIM GEMPLUS v GO a ta je v pohode... Da se to nejak u Paegasu reklamovat??? Pred tim jsem mel GO,Tandem a Oskara a ta rychlost je fakt znat!!! Dik
0/0
18.9.2001 21:17

Denis

To se stalo i u nás
Mám Oskartu a chtěl jsem si koupit telefon Samsung SGH N100. Bohužel telefon nedokázal načíst telefonní seznam Oskarty a o porblému ví i dovozce. Prostě oskartu do tohot telefonu nedáte. Ani si nedokážete představit to zklamání, ještě že mě napadlo si v něm tu kartu vyzkoušet........
0/0
15.9.2001 14:25

ewfsdfdssdfsdfdsfsdfsdfsdsdfsdfsdsdf

0/0
15.9.2001 12:55

volynsky

:(((((((
BRRRRRRRRR.....
0/0
14.9.2001 23:30

*xi xao*

Kary TWIST
podle toho co je napsáno v článku se nemůžu tak zcela souhlasit prodali jsme mnoho telefonu ve twist a go sadách chodil k nám zákazník s problémem že telefon neviděl jeho SIM tento telefon jsme posílali na reklamaci jak diví - přehrávali v něm SW a pořád jeho SIM nebyla viděna (v jiné telefony kartu přijaly bez problémů) nakonec jsme zákazníkovi vymněnili kartu a nyní je spokojen. Myslím, že Paegas měl karty od Gemplus. Jen tak pro zajímavost tento zákazník nebyl ojedinělý případ..
0/0
14.9.2001 18:01

lojzmen

A co "GO" a Ericssony?

Ten název článku je opravdu úplně špatný!

Ale přihodím si svůj problém. Zatím nikdo nevysvětlil, proč mají majitelé některých Ericssonů potíže s "padáním" příchozích hovorů, používají-li SIM "GO".

Domníval jsem se, že komunikace SIM - mobil je standart.

 

0/0
14.9.2001 15:59

Herky

Cena!
Pominu-li debatu o titulku a kvalitě článku, rozhodně mě zaujala cena, za kterou si poláci mohou tenhle Panasonic koupit. v přepočtu 250kaček s úpisem na 12měsíců je dle mého názoru dost zajímavá cena. obzvlášť "jenom" rok je oproti českým operátorům úplně něco jiného...
0/0
14.9.2001 11:26

Martin Krátký

Jsou i u nás.
Uz jsem na prodejne jeden mel. Ale nevim co to byla za karta, nicmene byla original k telefonu ve twistu.
0/0
14.9.2001 10:42

Grifin

Neseriozni je slabe slovo

Je az neuveritelne co si muzete dovolit. Proc uvadite vyhradne tento typ telefonu kdyz pote priznavate ze si tato sim karta nerozumi i s ostatnimi telefony? Chapu ze zrovna neni o cem psat  ale toto neni prece nutne!!!!

Panasonic 93 je skvely model a nezaslouzi si spojeni se slovem nerozumi nebo problem. (stejne jako jiny telefony ) Chyba na sim karte -tak by mel jmenovat tento clanek, i kdyz nechapu proc o tom pisete kdyz se tady neprodava a ani ji sem nikdo nedovazi?

co na to rict  snad jen "www.mobil.cz"

0/0
14.9.2001 10:15

Re: Neseriozni je slabe slovo
tak hele GRIFFINE to co ty říkáš že u nás tyto sim karty neprodávájí to je pěkná blbost protože já jsem si p93 kupoval 24.9.2001 a problémy jsem ze SiM kartou měl takže neštvi
0/0
11.10.2001 20:36

jiri

NESERIOZNI!!!
Povazuji za absolutne neseriozni titulek tohoto clanku - jedna se o bulvar toho nejhorsiho formatu. Jak muze dat do nadpisu za P93 si nerozumi s necim a pak nasledne rozvadite, ze vlastne "neco" si nerozumi s P93 (a jinymi). Prijdemi to jako vylozene postizeni teto znacky, ktera si dle meho nazoru zaklada na kvalite. A to jak hardwaru, tak softwaru. Mozna jsem precitlively, ale co je moc, to je moc a kdyz se operator rozhodne zmenit dodavatele sim karet tak to asi nebude vina telefonu, ktery je akorat mozna citlivejsi na dany problem. Pripada mi to vhodne i na zalobu ... zamyslete se nad sebou a nectete tolik "denik SUPER"...
0/0
14.9.2001 8:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.