Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Také vám nebo vašemu známému ukradli mobil? Jaké máte zkušenosti?

Ukradli vám mobilní telefon? S trochou štěstí se vám jej může podařit najít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vánoce??
Loni jsem vlastnil Nokia 5110, přišel jsem o něho den před vánoci, se zablokováním simka s s její kopií mě to stálo asi 3500, nehledě k tomu že měla nový kabát za dalších 700. Náhodou jsem narazil na to samé v hospodě kde se s ní chlubil 17letý mládenec. Chvíli jsem obdivoval a potom přečetl IMEI souhlasilo, přišel o přední zub a o telefon. Je mi jedno jestli ho ukradl nebo"jen koupil" na všechny hajzly stejnej metr.
0/0
30.7.2002 14:02

28.09.2002 Nokia 5110 stříbrný kryt, 0737 773692

0/0
29.6.2002 12:05

Diner

Kradeny Sony CMD-J5
Nedavno(2.3.) mi nejakej parchant ukradnul muj tolik milovany mobil Sony CMD-J5. Nebyl to jen mobil. Byla to uz i moje soucast. Kdyz se to stalo, malem jsem se sesypal. Byl to skvelej telefon. Skoda ze jsem si to naplno uvedomil az kdyz mi ho ukradli. Prisaham ze kdybych toho hajzla chytnul tak bych ho na miste zabil. Smrt vsem zlodejum mobilu. Vsechny je postrilet. Snad se me podari ho vystopovat a najit. Ted jsem strasne nastvanej. Kdyby jste ho nekdo nasel, nebo u kohokoli videl, tak IMEI je 350082350815365. Za kazdou pomoc dekuji. Moje cislo je 0776/651842 Meli jste nekdo podobnej vztah ke svymu telefonu, kterej vam nekdo ukradl?
0/0
5.3.2002 21:17

Jakub

Re: Kradeny Sony CMD-J5

Hi Diner - probůh, vždyť je to jen kus plastu . . . .

0/0
14.10.2002 10:57

Diner

Re: Kradeny Sony CMD-J5
V pohode. uz jsem se s tim vyrovnal...uz je to asi pul roku...byl jsem na fizlech, ale ajk vidim tak na to serou...
0/0
15.10.2002 21:10

Mam corklou nokii 8850 a prodam ji za 2000kc
0/0
18.2.2002 21:11

Libuše Klisková

Ukradený Alcatel 303
Tak mi ukradli mobila Alcatel 303, den před Vánoci. Tak mně je z toho smutno. Protože mám paušál, tak musím platit každý měsíc ikdyž nemám telefon a to ještě musím dát 500,- Kč za novou SIMku. . Nechci si kupovat někde z Bazaru nebo od někoho, protože se bojím, že může být kradený a hlavně nechci podporovat ZLODĚJE. Ty nejlevnější (Motorola od Eurotelu ap.) jsou ted samozřejmě vyprodané. Poradí někdo kde sehnat levný nekradený mobil?
0/0
27.12.2001 11:39

Lukas

hele Jani, z toho si nic nedelej. dokud je to jen mobil, tak je to jeste dobry

me slohli M35 v CSAD a musel to byt nekdo kdo sedel za mnou, protoze mu dosla baterka a druhej den sem se na nej normalne dovolal. kdyz sem volal operatorovi, tak mi rekli kam bylo volano (na tarif) a policajti mi na to rekli, ze maj spoustu jiny prace nez behat na Eurotel kvuli nejakymu cloveku co si necha ukrast mobil ... ... a to platim dane

0/0
31.10.2001 17:36

opas

Po mne ho chteli dva borci v noci na zastavce (jestli si muzou zavolat)

No, mobil nosim pod sakem v pouzdre a hned vedle mam slzak, neb moje fyzicka sila je nevelika :-)

Necham na vesi predstavivosti, jak bezeli pryc a narazili do zdi, protoze hovno videli

0/0
30.10.2001 17:05

Jana

bezmoc a neskuteny vztek
Tak mi prave pred dvema hodkama ukradli telefon, nebyl to sice zadnej zazrak /alcatel 303/, ale byl u me v kapse uz nejaky ten patek. Stalo se to v metru, krome telefonu, me to stalo par vlasu a neskutecnej pocit bezmoci, ktery se mi jeste nepodarilo vstrebat, po 50 ubehnutych metrech bylo jasne, ze se s mym modrym zazrakem muzu uz tak akorat rozloucit a tomu parchantovi alespon v duchu pekne nakopat prdel. Byl to fakt peknej darek k mym vcerejsim narozkam...Lidi, mejte se lip nej ja.
0/0
29.9.2001 20:21

Matrix

IMEI
Opratoři to umí už hodně dlouho ale nechtějí to používat.
0/0
26.9.2001 20:29

Jozef Martiška

vibračné zvonenie a nastavenie zvonenia pre každé číslo (telefón s35i)

1.) Vie mi niekto poradiť, kde sa dá nastaviť to, aby bolo zapnuté iba zvonenie, alebo iba vibrovanie. Zatial sa mi nepodarilo túto kombinaciu dosiahnut. Ak vypnem vibrovanie,tak prepnutím na tichý režim (tlačítkom "*") ani nezvoní ani nevibruje. Ak je vibrovanie zapnuté tak súčasne aj zvoní aj vibruje (chcel by som aby iba zvonil).

2.) Nikde v dokumentácii som sa nedočítal ako môžem k jednotlivým tel.číslam prideliť rôzne zvonenia. Zatiaľ viem nastaviť iba iné zvonenie pre celú skupinu čísiel v zozname VIP. V návode je však uvedené, že každé číslo môže mať svoje zvonenie.

0/0
17.9.2001 13:27

blahopřeju
blahopřeju detektivovi, zřejmě měl absurdní štěstí, že si ten hlupák ponechal SIM a nedošlo mu, že je tam i záznamník - proto - záznamníky nevypínejte!
0/0
16.9.2001 18:38

Josef Semerad

Cesi jsou hajzlove
Nadavame na Cikany ale sami jsme stejny kurvy. uz aby sem priletel ten bin Ladin a udelal tady poradek
0/0
14.9.2001 12:51

sarka

Re: Cesi jsou hajzlove
velmi moudry prispevek......
0/0
16.9.2001 16:15

male_kote

Re: Cesi jsou hajzlove
Tak ty urcite moc vysoke IQ nemas,co? Ale neboj on si te Ladin najde:o)))
0/0
29.9.2001 15:31

nutik

Také vám nebo vašemu známému ukradli mobil?
Nedávno mě ukradli telefon nokii 3330.Lze kradený telefon nějak vystopovat i přes to, že ten lump vyměnil simku?Někde jsem se doslechl že to jde.Nevíte o tom někdo více?Prosim o pomoc.
0/0
13.9.2001 13:27

leviathan

Ehmmmm

Hmmm, muj kamos si mobil nekde zasantrocil sam. Ani mu ho nemuseli ukrast, ale je fakt,ze ho nekdo pouziva, protoze tam prohodil simky, obe samozrejme kamosovo.

kdysi jsme s kamaradem nasli mobila a sli jsme ho vratit primo do znackove prodejny erotelu, a tam se nam vysmali, at si ho nechame a nabizeli nabijecku a novou simkartu..

asi je to vazne v nas 

0/0
12.9.2001 17:13

Petr Herma

Oskar
Pred dvema mesici ukradli me sestre mobila s Oskartou. Protoze jsem jeste predtim SIM kartu zaregistroval na webu Oscara, mohl jsem si vyjet seznam hovoru, ktere dotycny provadel. Bohuzel vsak asi telefon vypnul a pote jiz nemohl uhodnout PIN a kartu zahodit. Doporucuju lidem, kteri maji Oskartu, PIN nepozadovat, aby v pripade ztraty meli sanci pri blbosti zlodeje vysledovat, kam volal.
0/0
12.9.2001 16:52

Franta Jelito

Čorkaři

Kamarádce mojí dcery ukradli Alcatel v obchodě, v tu chvíli tam bylo cca 5 lidí (střední věk, vcelku seriozně vypadající, žádní Tataři, cikáni či jiná riziková etnika)

Twist s kreditem 900Kč byl pořád zapnutý-i vzal jsme svůj tydlifoun a vyrazil po našem krásném náměstíčku a zvonil a zvonil na ono číslo...Prošel jsem všechny obchody, všechna parkoviště a pozorně naslouchal odkud uslyším luzné tóny zvonícího Alcatelu Asi dvakrát jsem málem chytil pod krkem majitele telefonu, který mu zrovna zazvonil, byl to ale planý poplach.Po zhruba půl hodině zloděj nevydržel a telefon vypnul.Karta byla zabezpečena PINem, takže aspoň si ten hajzl zadarmo nezavolal...

Tentokrát se to nepovedlo.Třeba tomu kriplovi zlomí hnáty v budoucnu někdo jinej

 

0/0
11.9.2001 21:36

TP

Pomalu jsme národ ubožáků
Myslím, že značnou zásluhou prolhaných neschopných a všehoschopných politiků se stáváme národem bez morálky a úcty k sobě samému. Vcelku každý odsuzuje zloděle, ale vadí mi, nevím, jak vám, že se lidi chlubí stylem: "Tohle kolo za dvacet mám za tři" a mobily dost lidí shání "do 15 stovek, ale něco novýho". Na Vánoce vše završí tím, že se 3 týdny dívají na kradený stromek a je jim dobře.
0/0
11.9.2001 19:32

MxG

Nemám mobil!?
0/0
11.9.2001 14:06

Viktor

IMEI
BTW chtěl jsem se zeptat nevíte někdo zda-li už u náš umějí oprátoři vypnout telefon podle IMEI?? A popřípadě kteří .. díky za odpověď.
0/0
11.9.2001 12:56

ja

opacny pripad :)
moj pripad je podobny, ale opacny. tentokrat som ja ukradol mobil zlodejovi ;-) Isiel som asi pred dvoma tyzdnami po Regent Street (pri Picadilly Circus v Londyne). Ked som prechadzal cez cestu v takej dost velkej skupine ludi, vtedy sa mi zatriasol ruksak. Ako svetaskuseny, som si ruksak prehodil dopredu, zaveseny len na jednom pleci, aby som ho mal na dohlad. Vtedy som si vsimol, ze v kapse ruksaku je ruka vedlastojaceho araba, ktory na mna vypulil oci, vytiahol ruku (nieco v nej mal) a rozbehol sa prec. Ja som ho rychlo zdrapil za bundu, on sa vytrhol a na zem vypadol jeho sedocierny Siemens M35 od Virgin Mobile. :) To co mi ukradol bol nastastie iba sandwich so sunkou :))))) Ale priznam sa, ze v tom momente by som ho bol dokopal... Mal som v tej kapse aj mobil a bolo by to uz druhykrat, co by mi ho ukradli.
0/0
11.9.2001 12:46

questor

schranka
To by me tedy zajimalo,muzete nam prozradit,jak volat do urcite hlasove schranky z jineho telefonu ??
0/0
11.9.2001 12:23

Viktor

Re: schranka
U eurotelu volate na číslo 0602 98 98 98 a pak zadáte číslo telefonu bez prvni nuly treba 606 xxx xxx u oskara 0608 98 98 98 a u paegase 0603 123 311. Další instrukce Vám vždy sdělí operátorka!
0/0
11.9.2001 12:36

Zdenek

Re: Re: schranka
Ukradli mi NOKII 3310. Nelze to zablokovat? Dik za radu
0/0
23.12.2001 19:19

PoliLover

Miluji ceskou policii
Neni nase policie super? Tak rychle a inteligentne pracuji, clovek ma skoro tendenci je libat na ulici aby jim ukazal, jak si jich vazi...Kdo ze je to plati? Danovi poplatnici? Muzou platit se stejnym zpozdenim jako oni pracuji?
0/0
11.9.2001 9:39

P.C.

Ono by se mobily tolik nekradly
..kdyby se to operatorum nevyplacelo. Jenomze pro operatory (a nejen pro ne) je vyhodnejsi kdyz se mobily kradou. Tak se kradou.
0/0
11.9.2001 9:09

Sam Howkins

Re: Ono by se mobily tolik nekradly
Jak pro koho je to vyhodnejsi. Alespon PG a O se k tomu vyjadrili dost jasne. :-( Pokud me pamet neplete jedine EuroTel umoznuje Blacklist i pro predpl. karty. Ja vim, ze i IMEI se da zmenit, ale snaha tu je.
0/0
11.9.2001 9:16

dawda@seznam.cz

Je to sice hezké, ale...
Je to sice zajímavý postup, ale řekněte mi kolik zlodějů je natolik stupidních, že si v telefonu nechá ukradenou SIM kartu? :-)
0/0
11.9.2001 8:58

Radim

Re: Je to sice hezké, ale...
Nekteri zlodeji kradou mobily mozna jen pro nekoho a sami jsou neschopni mobil ovladat. Nedavno prepadli v noci jednu moji znamou, povalili ji nasilim na zem a vzali ji tasku i s mobilem. Zkousel jsem pak na jeji mobil nekolikrat volat a ti hajzlici hovor pokazde normalne prijali, ovsem aniz o tom asi vedeli, protoze slo slyset jak spolu kecaji a snazili se taky na mobilu vytocit nejake cislo (mimochodem nemluvili cesky, takze jsem se nic nedovedel). Pozdeji uz se tam pak dovolat nedalo (asi uz ten mobil nekomu predali/prodali). Jen jsem tehdy litoval, ze ta znama nema Oskara, protoze by si mohla bechat vypsat na Internetu, kam bylo z jejiho mobilu volano.
0/0
11.9.2001 10:40

tomiko

... co smrt zlodějům...!
No jo, spíše mne vždycky pobaví historky, které se doslechnu, že se staly na policejní stanici. Myslel jsem, že na to, abych se stal policistou, musím mít nejméně střední vzdělání (nicméně psát se učí už na základní škole) a story s vypínači ZAPNUTO/VYPNUTO je k popukání. Aspoň víme, kdo nad námi bdí :-)))
0/0
11.9.2001 8:58

David

Smrt zlodějům !!!
Možná to zní trochu kontroverzně, ale pokaždé když se o něčem podobném doslechnu, rychle stoupá můj krevní tlak. Několikrát mi vykradli auto a jednou dokonce i byt. Dotyčnému Karlovi moc přeji alespoň částečný úspěch (tašku a ostatní věci už asi nikdy neuvidí). Krádež, tak osobních věcí, je dle mého opravdu způspb jak klesnou co nejníže. Je možná škoda, že zvyk ze středověku useknout ruku chycenému zloději, byl dávno zrušen. Naštěstí pro zloděje, jsem ještě žádného nepřistihl při činu, ale pokud se to jednou stane, těžko zachovám chladnou hlavu. Mějte se fajn. D.
0/0
11.9.2001 8:39

Abu

Re: Smrt zlodějům !!!
Ano, ano... Je těžké zachovat chladnou hlavu. Přišel jsem už o tři telefony, zloděje, který se mi snažil vytáhnout z kapsy saka v tramvaji čtvrtý to stálo tři vykloubené prsty, pohmožděný krk a možná i zlomenou ruku. Jsem ubožák, který se neovládl, ale někdy to prostě nejde...
0/0
11.9.2001 9:17

Antichrist

Re: Re: Smrt zlodějům !!!
Dobre jim tak, cubkam! Nejsem nejaky agresivni mentos, ale toho bastarda s vykloubenyma prstama mi neni vubec lito.
0/0
11.9.2001 9:44

Hanýz

Re: Re: Smrt zlodějům !!!

Také znám...Jel jsem v tramvaji a fešák měl ruku u mě v kapse (v té kapse byl zrovna telefon za cca 23.000,--...). Hloupé bylo, že on tu ruku z té kapsy nemohl vyndat...Tak jsem mu mlátil hlavou o dveře, až se ho začali zastávat i lidé kteří předtím křičeli cosi o zlodějích. No nakonec se proletěl - myslím, že tam po něm i zoubek zůstal

P.S.

Mě  ještě nikdy telefon neukradli...

 

 

0/0
11.9.2001 9:58

ZatimNeokradeny

Re: Re: Smrt zlodějům !!!
Ubožák, který se neovládl? To je docela silná sebekritika. Pochybuji, že by se našel někdo, kdo by tomu smradovi ty jeho prsty neobrátil stejně jako vy. Je to sice lpění na nepodstatném majetku, ale ten může i zachránit lidské životy - co je proti tomu pár obrácených prstů. DO NICH!!!
0/0
11.9.2001 20:19

shoot 'em all

Re: Re: Re: Smrt zlodějům !!!
Přesně tak, do nich!! Už mi dvakrát ukradli telefon - porvé jsem si toho všiml pozdě, podruhé jsem toho týpka nedohonil (měl fakt dobrý náskok a já dvě piva v močovém měchýři =))...ale kdybych ho chytil, asi by to nevydýchal... Blahopřeji tímto všem, kteří měli to "štěstí" že si mohli zmlátit svého zloděje =)) Ty svin* dobře ví, do čeho jdou, tak ať se pak nediví, když je někdo chytí a přizabije - Bijte je!!
0/0
5.12.2001 11:04

Jirka

Re: Smrt zlodějům !!!

Pro Davida:

Naprosto souhlasím... bohužel v této zemi se pro řadu šmejdů, nazývajících se taky občané, stala krádež čehokoliv (včetně třeba software) normálním způsobem jednání, jiní to zase až tak moc neodsuzují - viz některé jiné reakce nejen zde... Problém je ovšem v první řadě v naprosto zdevastované morálce, zábrany by měly být v člověku vevnitř a ne si chování vynucovat zákonem a represemi. Co ovšem čekat v postbolševické ateistické zemi, která skočila rovnou do globalizace....

0/0
11.9.2001 9:18

David

Re: Re: Smrt zlodějům !!! (pro Jirku)
Taky souhlas. Byl jsem v delsi dobu v USA. Nemuzu rict, ze by se tam nekradlo, ale moralku tam maji lide daleko vic v sobe.
0/0
11.9.2001 9:21

Magnus

Re: Re: Re: Smrt zlodějům !!! (pro Jirku)
Jasně, Amerika je morálka sama o sobě, proto tam maj 1.000.000 vězňů, čtvrti ve městech kam se normální lidi bojí (kdo tam vystoupí omylem může taky přijít o život), vlastní lidi pachájící atentáty atd. Tak se tam všichni moralizátoři odstěhujte, nebo založte sektu a hlásejte něco o spáse celýho světa. Zloděje taky odsuzuju, ale hlásat takový chytrosti o morálce...
0/0
12.9.2001 20:45

Honza, NYC

Re: Re: Re: Re: Smrt zlodějům !!! (pro Jirku)

No, tak horky to v tech Statech neni...   Ja jsem v New Yorku a zrovna vcera jsem objizdel krizem-krazem Queens a Brooklyn v zoufale snaze dostat se autem zpatky na zavreny Manhattan, pritom jsem skoncil v Bronxu (ne, nezabloudil) a jak vidis, ZIJU! Ano - vystoupil jsem z auta, abych si zavolal z budky (NEKOLIKRAT), dokonce jsem se vycural u McDonalda (mistni obdoba verejneho WC) A to podotykam, ze jsem v Bronxu nebyl poprve, predtim dokonce na vylete metrem a busy mestske hromadne....

Ale tohle je New York, a to je ohromny rozdil oproti zbytku Ameriky - znami v Pennsylvanii (americky venkov) zcela bezne nezamykaji auto, kdyz neco najdou, tak to vrati (NEVIDANE, co?) a chovaji se slusne.  Hajzlove jsou sice vsude, ale tady si tolik nedovoli.

Jestli jsi tu nekdy byl, tak mi das za pravdu, jinak neplacej kraviny, maly chytry cesky rozumbrado! 

Cau,

H+
t.c. stale jeste kourici Manhattan

0/0
12.9.2001 23:47

Jarda

Re: Re: Smrt zlodějům !!!
A celou warez scenu tvori cinani, ze jo!
0/0
11.9.2001 10:56

Bogota

Re: Smrt zlodějům !!!
Jo, souhlas. V Izraeli už to vyřešili. Akorát tak liqidují araby:(((. To si člověk koupí telefon a když se je to arab a Mosad ví, že se angažuje v politice, zkrátka Izrael takové lidi nemá rád. Tak mu prodají telefon s bombou. Člověk si zavolá a je vymalováno. Bylo by docela zajímavé mít možnost na dálku aktivovat vlastní mobil a pak ho odpálit. Nemusel by mít v sobě tolik výbušniny kolik dávají v Izraeli. Stačilo by tolik aby to aspoň utrhlo ruku.
0/0
11.9.2001 10:24

Pavel K.

Re: Re: Smrt zlodějům !!!
Vim, ze to neni mysleno uplne vazne, ale v jine konfere sem se setkal s ruznymi napady, jak zabezpecit auto, dum,... pomoci samostrilu, vysokeho napeti (to sem videl i v nejakem serialu a mysleli to vazne). Vsechno tohle ma pro uzivatele 2 zasadni nevyhody: za a) jednou to zapomenete vypnout nebo to selze a je po vas a za b) kdyz to pouzijete jak bylo mysleno a ucinek se dostavi, pujdete zase brucet vy! Pro zlodeje to bude stejne jen prestupek a policie ho leda vytaha za ousko...
0/0
11.9.2001 22:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.