Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co říkáte této hands-free sadě? Pořídíte si ji?

Nízká cena, výborná kvalita zvuku, snadná montáž a spolupráce se všemi typy autorádií jsou hlavní přednosti těžké hands-free sady Tesla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan Čert

Zahodit, nemam uz nervy...
Tuto sadu mam namontovanu jiz 6 mesicu a po  reklamaci v Tesle v Praze 9, pro priserne pazvuky a interference, kdy me protistrana neslysi, drzim mobil pri jizde opet v ruce. Profil "sluchatkova souprava" je v aute opravdu k nicemu... Odemykani a zamykani klaves, stale dokola. Pri jizde ve tme ani nevidim, kde je telefon. Vyzkouseny 2 anteny a 2 mikrofony. Stejne. Radio prestane hrat na 30 sek., kdykoli tel. preladuje. Prominte, ale SRACKA je opravdu mirne oznaceni tohoto paskvilu. Presto dekuji p. Neuwirtovi a Jaskovi z Tesly, Podebradske ul. v Praze 9 za snahu.
0/0
11.9.2001 4:13

josef

Re: Zahodit, nemam uz nervy...
Nevim, ale ta 1.03 docela jde. Strasny ****** byly ty predchozi variace.
0/0
11.9.2001 15:13

Vrba

ještě dovětek
Zapoměl jsem, nechcete někdo do auta pořádný telefon? . Mám podlední kus Motorola 2500, pouze GSM 900MHZ, ale 8W vysílací výkon, jak v přenosné (vypadá jak NMT), tak v autoverzi s opravdu kvalitním HF jako doplňkem autotelefonu. Dáte si DUO či TWIN kartu a i Oktávka může vypadat jako nóbl kára ze západu. Chci za něj 6 tis (trošku dražší HF, ale je tam na věky), má držák na 2 SIM karty..... je to o tom, že původní cena je kolem 20 tis. NEpoužitý.
0/0
10.9.2001 13:10

Vrba

Strašné
Koupili a instalovali jsme jich několik. Teda už jou všechny zase dobropisované zpět. Hladina šumu, přesněji s/š (poměr signál šum) byla cca 35db, což je pro porovnání nejhorší kazeťák od Viětkonga z roku 1990. Kazeta bez Dolby B má běžně 45-55db, s Dolby B 55-65db, s Dolby C kolem 65-70, CD nad 90db. Jde o logaritmické, nikoliv lineární měřítko, a je to hoddnota od 0 -, tzn potlačení šumu proti čistému signálu. Laicky a prakticky řečeno, sady šumí víc, než je běžná hladina hovoru v autě a to v klidu..... Jinak vypadaly nadějně, ale holt někdo buď blbě navrhnul "země" uvnitř elektroniky, či použil blbý typ Integovaného Obvodu v zesilovači sady.
0/0
10.9.2001 13:03

Mojmír

Varování - nekupujte to!
Uplně souhlasím s příspěvkem Zbyňka. Od roku 97 se zabyvám motáží příslušenství do vozidel a prošlo mi rukama hodně HF sad. Případné zájemce chci varovat před HFsadou od Tesly. Fungující sestava se povedla až na třetí pokus ( výměna elektroniky a držáku ) a přesto dále přetrvájí závady jako echo , pazvuky , 30 sekund prodleva než se znovu zapojí rádio , které není schopen vysvětlit nebo napravit ani výrobce. A to vůbec nemám v ůmyslu vám popisovat přístup firmy Tesla a jejího obchodního zástupce k reklamacím. Troufám si tvrdit že HF sada od Tesly jsou vyhozené peníze.
0/0
10.9.2001 11:06

R

SHIT
JIZ z fotky je zrejme, ze to je TESLA - je v modu sluch. souprava misto Automobil - cili osvetleni, zvoneni, proste cely profil. + mikrofon se lame, radio zacne hrat po 15 vterinach, echo. Kdyz jsem to spatril, mel jsem radost, ze se Tesla probrala, ale ukazalo se, ze to je SMEJD.
0/0
7.9.2001 17:02

TESLA MA VELKOU KONKURENCI
POZOR na trhu jsou nové uni. těžké handsfree sady (výměna pouze držáku) ALIGATOR T2000 DSP. Jak název napovídá obsahoje tato sada DSP procesor pro digitální zpracování zvuku. Během 3 vteřin si procesor "zhodnotí" prostředí ve kterém probíhá hovor a podle toho přizpůsobí zvuk. Nejlepší je na tom CENA, která je o hodně nižší než konkurence. Tato sada je dokonce lepší než originaly. Více informací získáte na www.adart.cz nebo na tel. čísle 0723 / *** *** nebo 0604 / *** ***.
0/0
7.9.2001 10:56

lubino

Re: TESLA MA VELKOU KONKURENCI
Jenze jsem tam nikde nenalezl (www.adart.cz ) informaci, ze maj drzaky taky pro jine telefony nez Nokia.Nebo se mylim?
0/0
7.9.2001 13:00

Re: Re: TESLA MA VELKOU KONKURENCI
Drzaky pro tuto sadu i na jine MT samozrejme maji. Staci zavolat......zkuste to a uvidite.
0/0
8.9.2001 16:14

Zbynek

Mam jine zkusenosti - zaporne

primo vyrobce mi namontoval tuto sadu, reklamace resil primo hlavni obchodni manager.

Potize byly s echem a potlacenim zpetneho kanalu jiz od zacatku, po dlouhem laborovani s ruznymi mikrofony a jejich umistenim je nyni mozne tuto sadu jakz takz pouzivat. Telefon musi byt ztlumeny a tedy pri vetsi urovni hluku se musi vzdy rucne zesilit (kostky, vyssi rychlost), a po zastaveni na krizovatce opet ztlumit, protoze jinak protistrana slysi pazvuky, zpozdene utrzky vlastnich slov. Tolik k funkci.

Podotykam, ze je to pouzivano v novem aute vyssi stredni tridy, vyzkousena s nekolika ks 6210 (sam mam 2) a s 5110. Pri pokusech v ramci reklamaci bylovyzkouseno nekolik ridicich jednotek a drzaku.

Dale v clanku tolik vychvalovane pouziti reproduktoru radia: telefon odpoji radio nejen pri hovoru, ale hned po zasunuti telefonu do drzaku a a pak vzdy, kdyz s nim manipulujete (napr. pri mazani SMS, pri prijmu SMS) a je to opravdu lahoda, kdyz neco poslouchate a radio se porad natvrdo vypina a zapina (vzdy asi na 30 sec!!!)

Sada dale dela to, ze telefon signalizuje nabijeni, ale ve skutecnosti se telefon mirne vybiji (6210 s Lion).

Ve vozidle HF TESLA signalizuje (jak  se pise v clanku) vzdy pouze profil Sluchatkova souprava, nikoli Vozidlo, tudiz se po zasunuti telefonu se tlacitka neodblokuji, musi se uvolnit rucne (opet vypnuti radia). Display nesviti, coz je v noci vesele.

Protistrany mi pravidelne hlasi: "Prosim Te, co to mas za sadu", " neslysim", "mam tam nejake zvuky - jeste jednou" a pod. Podotykam, ze ze sluzebniho auta s orig sadou nerikaji nic.

Vse toto je zpusobeno absenci zakaznickeho procesoru v sade a absenci digitalniho spojeni s telefonem MBus a FBus, coz ma pouze originalni sada. Analogova sada je pouze navesena na vystupech pro bondovku a ovladaci pokyny zjistuje ze zmen napeti, takze ani jnak fungovat nemuze.

Vzhledem k tomu, pouzivam sluzebni auta, kde je originalni digitalni sada, mohu srovnavat. Nejsem zadny fanda znackovych predrazenych prislusenstvi, ale v tomto pripade bych udelal vyjimku a 30 % ceny, cca 1500,- Kc ozelel.. Nikdy bych si uz nekoupil analogovy bastl, se kterym jsem stravil mnoho hodin a kilometru, nez se da jakz takz pouzivat.

To je opravdu lepsi bondovka za 300,- .

PS.: Domnivam se, ze PR clanek takto oslavny pro vyrobce, by mel byt tabu pro nezavisly magazin, nebo by mel byt oznacen "komercni prezentace". V posledni dobe jsem vsak na MS cetl i jine podobne, takze je to asi znak prechodu pod kridla IDnes. Skoda.

 

0/0
7.9.2001 9:33

kejml

Re: Mam jine zkusenosti - zaporne
Zbynku, diky ! Malem jsem se zacal pidit po tom, kde mi to namontuji ....
0/0
7.9.2001 9:40

murphy

Re: Mam jine zkusenosti - zaporne
Jestli je to tak jak pises, tak se MobilServer moc nevytahl. A naprosto souhlasim s oznacovanim PR clanku jako placene reklamy!!!!
0/0
7.9.2001 9:55

Petr Pavlik

Re: Mam jine zkusenosti - zaporne
Vazeny pane, vasim problemu s timto HF se opravdu divim. Sada, kterou jsme meli v testu nas skutecne prekvapila svymi kladnymi vlastnostmi. Skutecne bych ji nechvalil, pokud by trpela neduhy, o nichz pisete. Telefon, u nas Nokia 6210, NABIJI, neni potreba menit hlasitost pri prujezdu ruznym prostredim a echem rozhodne netrpi. Tuto sadu u nas zkouselo nekolik zamestnancu, takze nelze mluvit ani o subjektivite testu. Lze tedy predpokladat, ze vam ji neinstalovali v odbornem servisu, odtud tedy problemy s umistenim mikrofonu. Jedine, co muze pusobit neprijemnosti je profil Sluchatkova souprava. Ovsem pokud telefon pouzivate k tomu, k cemu je urcen, tak vam nemuze vadit, ze neni v noci trvale podsviceny. Petr Pavlik Mobil.CZ Petr Pavlik Mobil.CZ
0/0
7.9.2001 12:30

Michal

Re: Re: Mam jine zkusenosti - zaporne
Popisovane problemy pravdepodobne nejsou vymyslem, stavajici verzi HF Tesla predchazelo nekolik dalsich a ty se vyznacovaly opravdu nizkou kvalitou, velkym mnozstvim zmetku a dalsich nesvaru zavanejcich tak trochu amaterismem. Problem s nabijenim take asi neni vymysleny podobny problem jsme meli s celou serii drzaku pro Nokia 3210. Telefon se v drzaku opravdu postupne vybil. Aby se ale tato zavada projevila je treba aby byl telefon v drzaku dlouhou dobu. Na druhou stranu Tesla celou radu techto problemu vyresila stavajici novou verzi HF sady. Dalsi otazkou je, jak je to doopravdy se zamenitelnosti drzaku. V praxi to totiz puvodne bylo tak, ze mezi sebou bylo mozne zamenovat jen drzaky Nokia a to jeste ne vsechny typy, jinak se musela vymenit i jednotka. Jeste zaverem, zalezi velmi na subjektivnim pocitu pri volani, uplne dokonalou sadu asi vyrobit nelze a sila echa a dalsich ruseni pri hovoru je pomerne znacne zavisla na okolnich podminkach a pokryti signalem.
0/0
7.9.2001 14:40

Vojta

Nevím
Jsem rád,že Tesla žije. Ovšem težká HF originál od Ericssonu a T39m. Tomu říkám kompletní, to slovo zdůrazňuju, hlasové ovládání. Tedy doslova "hands free". Neřekl bych, že v současnosti je mnoho lepších řešení...
0/0
7.9.2001 8:08

ledec

No nevím
Bohužel nemohu potvrdit kvalitu tohoto výrobku . V podstatě mne volající stále neslyšeli a když tak špatně nebo s echem. Plusem však byla příjemná montáž a po 24 hod demontáž..(N7110)U orig.sady Nokia tyto problémy odpadly.
0/0
7.9.2001 8:07

lubino

Tady jsem dostal informace primo od Tesly
Urceno pro typy telefonu: SIEMENS C 25 SIEMENS S 25 SIEMENS C35, S35, M35 NOKIA 5110,6110,6150,6210,7110,6310,7210 NOKIA 3210 NOKIA 3310 NOKIA 8210 ERICSSON 628,668,678,688,888,A1018 ERICSSON 768,778,788,T10,T18 Cena Hands free Tesla včetně montáže a antény GSM : 3.995,-Kč / 1 vozidlo + DPH Cena THF při prodeji: 1ks až 10ks 2600,- 11ks až 30ks 2450,- 31ks až 50ks 2350,- 51ks až 100ks 2250,- 101ks až 200ks 2050,- 201ks až 1000ks 1950,- nad 1000ks 1750,- všechny ceny jsou uváděny bez DPH
0/0
7.9.2001 8:00

RG

univerzalni = i pro jine nez NOKIA ?
Dotaz zelenace: funguje nejaka HF (napr.tato TESLA) opravdu univerzalne = pro ruzne znacky mobilu? (ja sam mam starsiho Erika a TriumArii, predpokladam koupi neceho novejsiho...) Jak to pak funguje s ruznymi konektory? Diky RG
0/0
7.9.2001 7:19

tomiko

Re: univerzalni = i pro jine nez NOKIA ?
Ne, opravdu není univerzální. Univerzálnost v dnešním světě znamená, že to umí přijmout Nokii a Siemense (Mám Bosche 909 S) * :-(
0/0
7.9.2001 9:08

Tomáš Kapler

Re: univerzalni = i pro jine nez NOKIA ?

existuje, tuším o tom tady někde před měsícem psali. Vtip je v tom, že se k mobilu nepřidělává, ale je tam mikrofon a reproduktorek, které jsou v úrovni reproduktorku a mikrofonu telefonu, takže to celé funguje tak, že z repráku sluchátka to odebere mikrofon sady a pošle to do repráků.

A když mluvíte do mikrofonu tak ten to zas předá repráčku, od kterého to slyší mikrofon telefonu.

Ale telefon se nenabíjí, neodpojuje se rádio atd.

0/0
7.9.2001 11:02

Petr Pavlik

Re: univerzalni = i pro jine nez NOKIA ?
Ano, sadu muzete pouzivat pro Nokie, Siemensy, Ericssony. Staci jen dokoupit prislusny drzak. Petr Pavlik Mobil.CZ
0/0
7.9.2001 12:17

lubino

Re: Re: univerzalni = i pro jine nez NOKIA ?
Ta informace neni uplne presna.Pokud totiz budete chtit drzak napr. na R320 tak Vam z Tesly vzkazou ze na trhu se neprodalo takove mnozstvi techto mobilu aby se jim vyplatilo objednavat drzaky pro tento typ telefonu(minimalni odber od dodavatele je pry 5000 ks.)osobni zkusenost. Vyse v jednom prispevku jsem uvedl oficialni informace od Tesly pro jake druhy telefonu ty drzaky maji.
0/0
7.9.2001 13:06

Michal

Ridit a telefonovat je nekdy v poradku...
Pokud autor mluvi o ignorantech, kteri nevladnou svym autum, nejdrive by se mel presvedcit, zda nemaji vuz s automatickou prevodovkou. Telefonovani bez HF a razeni je nebezpecne, ale telefonovani a rizeni 'automatu' je vec druha(ackoli stejne protipravni) - odzkouseno na sobe. Telefonovat v 'automatu' bez HF je totiz prakticky to stejne, jako mluvit se spolujezdcem....pokud nejedete v serpentinach ovsem, tam potrebujete obe ruce na volantu....
0/0
7.9.2001 1:41

Roman T.

Re: Ridit a telefonovat je nekdy v poradku...

Tys to asi moc nepochopil.

Nejde jen o to, že nemáš volné ruce a děláš dvě činnosti fyzicky, jde o to, že je vědecky a lékařsky dokázané (a myslím, že to bylo před časem publokované i tady), že mozek nedokáže dělat dvě zcela odlišné věci současně stoprocentně. Když totiž řídíš a zároveň se věnuješ telefonování (ale to platí i o ladění rádia i o důležitějším rozhovoru, kdy se musíš trochu víc soustředit), tak se nutně aktivita mozku (bez ohledu na tvoji vůli) zaměřuje na jednu věc více a druhou automaticky začne "obsluhovat" méně. Ale ani tu jednu "neobsluhuje naplno".

V tom materiálu, co mi přišel do ruky se mluvilo dokonce o konkrétních procentech a věř, že ta činnost byla někde kolem 50%.

Ještě byly srovnávány podobné činnosti (teď už přesně neuvedu příklad) a tam byly výsledky o něco příznivější, cca 70%, ale to není taky nic moc, pokud jde o obsluhu vražené zbraně jakým je motorové vozidlo.

Ten výzkum byl velmi podrobný, (už ani nevím kde byl dělaný, snad GB, nebo USA), byly také zkoumány činnosti, které jsou obsluhovány zcela odlišnou částí mozku, nebo zčásti stejnou částí mozku, nebo naprosto stejnou, ale vždy byl závěr stejný - nejde dělat dvě věci současně a dobře.

0/0
7.9.2001 6:54

Jiří

Re: Re: Ridit a telefonovat je nekdy v poradku...
Jenže z toho výzkumu plyne, že JAKEKOLIV telefonování snižuje naši schopnost řídi. Bez ohledu na to, jestli HF používáme, nebo ne. HF ma jenom tu podstatnou výhodu, že máme volné ruce. Pozornost máme rozdělenou tak jako tak. Obzvlášť, pokud si "jen tak nekecame", ale máme nějaké důležité jednání.
0/0
7.9.2001 7:40

Fido

Re: Re: Re: Ridit a telefonovat je nekdy v poradku...
Ano. V techto vyzkumech skutecne nebyl zaznamenan rozdil mezi telefonovanim s HF a bez. Opravdu slo o to, ze telefonovani proste odvede cast soustredeni. Sam mam dokonce zkusenost takovou, ze bez HF sady se mi ridi mnohem lip. Je to dano tim, ze zejmena pri jizde po dlazbe a pod. musim s HF rvat a soustredit se na mikrofon abych nemusel vse nekolikrat opakovat. Soustredeni na rizeni je pak nekde daleko za soustredenim na telefonovani. Pokud ale drzim telefon v ruce, tyto problemy nemam. Tim padem se mi mnohem lepe dari soustredit pozornost na rizeni.
0/0
7.9.2001 10:22

R

Re: Re: Re: Ridit a telefonovat je nekdy v poradku...
Ba, ba - pravdu dis - spravna pripominka. Ale moje zkusenost je, ze to je fakt - jiz jsem takhle dal celnak za 100 000 a to jsem jel na 2.
0/0
7.9.2001 17:08

js

vtip?
vam vobec nevadi, ze na tych fotkach je originalna sada od nokie? skutocny vzhlad drziaka je na www.tesla.cz a lisi sa veru postatne...
0/0
7.9.2001 0:32

marek

Re: vtip?

Držák na Nokii je holt nejlepší mít od Nokie, ale ten mikrofon na Nokiu nevypadá.

Jinak tu HF sadu od Tesly jsem poprvé viděl na Amperu tuším 99 nebo snad 98.

0/0
7.9.2001 6:56

Milos

Re: Re: vtip?
Aby take ne, koncepce elektroniky teto sady vychází za součástkové základny RVHP 80.let... Také o univerzálnosti lze s úspěchem pochybovat - pár Nokií, Siemensů a Ericssonů. Prostě typický PR článek.
0/0
7.9.2001 8:57

SHIT

Re: Re: Re: vtip?
Navic je mikrofon jenom kondikovej hajlz kterej je narvanej do kritu z 3,5" jacka. Amaterismus a bastleni na kolene, jako za nasich mladych let.
0/0
10.9.2001 9:32

Jakub Matějů

Re: vtip?

Vážený pane JS.

Máte pravdu, že skutečná podoba držáku je k vidění na stránkách tesla.cz (konkrétně zde...) V čem však už pravdu nemáte, je Vaše tvrzení o podstatné rozdílnosti držáků... stačí se podívat .

Jakub Matějů

Mobil.cz

0/0
7.9.2001 8:33

Radek Hladik

Re: vtip?
Naprosto nechapu. kde vidite ty rozdily. Sam jsem si tohle HF instaloval a vypada naprosto stejne jako na tech fotkach...
0/0
7.9.2001 15:11

Milan

Zpracovani
Kvalita zpracovani drzaku telefonu trochu pokulhava
0/0
7.9.2001 0:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.