Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Myslíte si, že se Ericssonu jeho překvapivá novinka T65 povedla?

Nikdo o něm nevěděl a on se pomalu vyvíjel. Nyní je tady, menší a jednodušší bratříček zatím očekávaného T68. Má šestiřádkový displej, integrovanou anténu, podporuje GPRS, WAP, chat, EMS a další moderní funkce. Jestli chcete to nejmodernější na trhu, počkejte si dva tři měsíce. Článek jsme přinesli již včera dopoledne, nyní je doplněn o další fotografie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cechy

melodie
Když si nacvakám nějakou melodii, tak při přehrání je ta melodie v telefonu příliš rychlá a není taková, jako když ji přehraji v musicboxu. Nevíte čím by to mohlo být?
0/0
20.8.2002 10:05

indian

ericsson
jeden z mala telefonu,ktery se mi mos libi.i kdyz nevim kolik stoji,tak je fakt hezkej a chci ho.
0/0
8.4.2002 15:16

ProFik

Porovnani T65 a T39

Ahoj,

T65 testuji jiz 14 dni. Oproti T39 nema flip, antenu, magnesiovy ram, IrDA, Li-Pol, BlueTooth, triband, vymennou baterii, 510 polozek v seznamu. Ma ale display z R520, integrovanou antenu, SMS chat, lepsi bocni tlacitka, stredovy tlacitkovy kriz a tlacitko menu voleb.

Hlavni prednost je integrovana antena, super display, dobre bocni tlacitka, stredovy tlacitkovy kriz a hlavne tlacitko pro MENU VOLEB!!! To je nenahraditelne! Velmi mi chybi IrDA a velice mne mrzi totalne neergonomicka klavesnice, jez se nehodi na psani SMS!!! Je spatne umistena a extremne mala. Zajimavosti je integrovana baterie, ktera je vsak postacujici. Dobrou veci je nejnovejsi SW ze vsech Ericu. I T68 ma starsi SW. SMS jdou opravdu rychle, avsak obtizne se pisou. (Mazna kdybych psal malickem...)

T39 ci T65, tot otazka.

Hezky den.

Dotazy rad zodpovim ci upresnim:

Filip - prodejce, 0777042042

0/0
5.12.2001 0:11

Michal

Re: Porovnani T65 a T39
Moc Vam dekuji za urcite priblizeni prevazne vyhod i nevyhod obou telefonu.Mel jsem tu moznost si take kratce vyzkouset T65.Prednosti,ktere uvadite jsem si vedom,zrovna tak tech horsich veci.Klavesnice je rozhodne provedena velmi spatne a k sms to samozrejme tim padem nijak neprispiva. Plne ve vsem souhlasim.......... T39 jsem zkousel podrobneji a jsem jim nadsen.Nicmene stale se nemuzu rozhodnout,ktery z techto podle meho nazoru velmi vydarenych telefonku. Zajimalo by me hlavne,jestli se u T65 nevyskytuji nejake softwarove chyby.U T39 se totiz z pocatku jasne ukazovaly a az verze R2M je temer odstranily. Jeste jednou moc dekuju za odpoved.Myslim,ze stejne asi zvolim T39.
0/0
5.12.2001 22:58

Re: Porovnani T65 a T39

Mam t65 asi 5 mesicu (dostal sem se k nemu pres firmu). nevim jestli sem zrovna ja dostal smejda, ale radsi bych od nej lidi odradil. cca po 3 mesicich zacala blbnout vysunovaci simka, takze se mi mobil pravidelne kazdejch 5 minut vypina a pise "vlozte kartu". jelikoz ericsson nema takovej servis, rekli mi ze ho musi poslat do prahy a ze mi ho vrati za dva tejdny, coz si nemuzu dovolit a do servisu sem ho jeste nedal. taky se priserne seka, tak jednou za den, na coz sem z nokii nebyl zvyklej. a do tretice vseho dobreho vsechno v nem trva strasne dlouho. Mezi zmacknutim tlacitka a nejakou akci je tak pul sekundy mezera, coz je treba pri psani sms strasne dlouho.

no a abych furt nekritizoval, kdyby se tohle svedum povedlo odstranit, tak se jim povedl sqelej mobil. Od baterky az po funkce a prehlednost, velikost atd. je to super. Jenomze kdyby...

0/0
23.10.2002 15:08

Ahoj, T65 testuji jiz 14 dni. Oproti T39 nema flip, antenu, magnesiovy ram, IrDA, Li-Pol, BlueTooth, triband, vymennou baterii, 510 polozek v seznamu. Ma ale display z R520, integrovanou antenu, SMS chat, lepsi bocni tlacitka, stredovy tlacitkovy kriz a tlacitko menu voleb.

Hlavni prednost je integrovana antena, super display, dobre bocni tlacitka, stredovy tlacitkovy kriz a hlavne tlacitko pro MENU VOLEB!!! To je nenahraditelne! Velmi mi chybi IrDA a velice mne mrzi totalne neergonomicka klavesnice, jez se nehodi na psani SMS!!! Je spatne umistena a extremne mala. Zajimavosti je integrovana baterie, ktera je vsak postacujici. Dobrou veci je nejnovejsi SW ze vsech Ericu. I T68 ma starsi SW. SMS jdou opravdu rychle, avsak obtizne se pisou. (Mazna kdybych psal malickem...)

T39 ci T65, tot otazka.

Hezky den.

Dotazy rad zodpovim: Filip - prodejce MT, 0777042042

0/0
5.12.2001 0:07

Michal

Ericsson T65 versus T39?
Zdravím všechny monilní příznivce. V této diskusi je mnoho názorů různého charakteru,ale o tom mluvit teď nechci. Přesto,že je to zde po kouskách uvedeno,prosil bych Vás o Váš názor,zejména Ty,kteří jednu z těchto perel vlastní,či mají nějaké větší zkušenosti. Je mezi T39 a T65 nějaký zásadní rozdíl kromě velikosti displaye,absence Bluetooth,IrDa Port ap...? Zajímá mě především funkčnost celeho telefonu/T65/,jeho ovládání,rychlost softwaru,jestli zamrzá atd. osobně jsem měl tu možnost pohrát si s T39 i jsem si omakal a letmo prohlédl T65. Nevím prostě pro který se mám rozhodnout.Oba se mi velice líbí. Moc děkuji za názory.
0/0
2.12.2001 22:12

trifon

EMS
Kde sezenu veci pres EMS zvuky obrazky.... ?
0/0
25.11.2001 21:13

Jitka Matejovská

display
prosím, poraďte kdo vlastníte T 65, jak se na něm píší SMS. Jaké má podsvícení a velikost písmen. Mám C 35 a uvažuji o T 39 nabo T 65. A jak je to s těma EMSkama. děkuji všem.
0/0
3.11.2001 22:25

Honza

Re: display
T65 sice nemám, ale měl jsem 3 měsíce T39, a měl bych ho dál, kdyby nebyla T68m. Display na T39 nemá chybu, je skvěle čitelný a má velké nastavovací schopnosti. Při porovnání např s NOKIA 8310, je nutno konstatovat, že NOKIA usnula na vavřínech a myslím, že to, co nyní ERICSSON předvádí nemá konkurenci a rok mít ani nebude.
0/0
14.11.2001 18:50

Daniel Man

t65 vs. t39
Nevite nekdo, jake jsou funkcni rozdily t65 a t39? (krome absence ir portu). Diky.
0/0
30.10.2001 12:37

Pepa

Na www.cybex.cz za 9.427 bez DPH :o)
Ja si nechtel mobil kupovat, ale tenhle me fakt dostal. Akorat kde na to sehnat chechtaky???? Cena me vsak prije vhodna k poctu fci a tvaru atd.
0/0
25.10.2001 9:33

Standa

10270 bez DPH
Na www.GSMobil.cz  za 10.270,- bez DPH  :-(
0/0
22.10.2001 15:01

Tomas

no začíná se to u Ericssonu konečně hejbat.
0/0
16.10.2001 19:53

matt

JE SVELY!!!

Toto je perfektny telefon, nadupany funkciami... TOTO CHCEM... Nokia tiahni do certa...

A je tu aj nove logo Sony Ericsson Mobile - vyzera to dost zaujimavo...

mrknite sa aj na - www.sonyericssonmobile.com

tu je to logo: je to prtave ale budiz...

 

0/0
7.10.2001 15:30

Radek

Konečně telefon s velkým T
Konečně v Nokii uvidí  jaké šmejdy vyrábějí a je to čím dál horší a  měl jsem 3310 a věčně byla mimo provoz a softwérové vybavní no hrůza, devadesáte roky, že to ještě nestahnou z prodeje
0/0
3.10.2001 22:31

Tom

Obdivuji ERICSSON

Byl jsem velkým příznivcem NOKIE, ale ERICSSON svými novými telefony a cenovou politikou začíná slušně konkurovat finskému gigantu. Určitě jim to dělá vrásky na čele

Nemáte stejný pocit

0/0
24.9.2001 22:48

Honza

Cena????
Vsechny zdravim!!!! Uz se vi, kolik bude T65 stat a kdy prijde na trh?
0/0
22.9.2001 20:02

Jirka

design
vetsinou si takove diskuse pouze ctu, ale tentokrat mi to uz nedalo, abych se nepripojil pro Lekvar: myslim, ze je dost znamou skutecnosti, ze vyrobce mobilnich telefonu muze sice nabizet telefony na hranici technologickych moznosti, ale pokud to nechce delat jako konicka a doplacet na to, musi proste prorazit i v kategorii low-endu a taky v mobilech stredni tridy. pro ostatni, co si mysli, ze design je "okopirovany" od Nokie: ja se snazim pozorne sledovat novinky na trhu mobilu, ctu si ruzne diskuse a az do dneska jsem vydrzel mlcky cist tyto podle meho nazoru trosku omezene nazory. Co se tyka designu, dokaze mi nekdo z tech lidi, kteri tvrdi, ze jde o "kopii" Nokie, vysvetlit, co tam je vlastne zkopirovaneho? Velky displej na prijemne malinkem telefonu bez anteny - zaplat Panbuh za takoveho Erika, to je trend dnesni doby, dnes, v dobe WAPu, GPRS, EMS, dlouhych SMSek, emailovych klientu, kdo by chtel cist hromady textu na dvou nebo trech radcich? Nebo se jedna o kopii, kdyz to ma nahore displej a dole sikme tlacitka (krome OT 5xx si nepamatuji telefon s kulatyma tlacitkama) - zkuste si predstavit telefon, ktery to ma prohozene. Nebo to bylo zapinani? To uz ma Nokia uplne nekde jinde. Tento Ericson je skutecne pekny telefon a vypada jako telefon (stejne jako vsechny telefony Nokia - to je tak jedina podobnost, kterou telefony Nokie a Erika maji). Je to po dlouhe dobe Erik, ktery se mi skutecne libi, ma svuj originalni design. Pokud si nekdo chce na tohle tema pokecat, jsem k dispozici, ale s trubkama se nebudu bavit, pouze na urovni. DALSI VEC: Ja jsem byl fanouskem telefonu Nokia, libily se mi jejich tvary, jejich funkce, vydrz (skutecnou perlou mezi telefony z hlediska designu stale povazuji N 8250 - bohuzel u nas neni k dostani). Ale co dokazala Nokie za posledni rok? Konecne dostat do prodeje 6210, prodejni propadak 6250 (i kdyz to byl vitez testu na mobil.cz), povedla se 3310 (tam je spis podoba s 3210) a vzhledove totozny telefon 3330, pak uz jen 9210, ale to uz v podstate byla nutnost. Pak Nokie ohlasila nove telefony, ale proboha, kdy je chce dodat, a bude v nich zase spousta chybicek (firmwarovych)? Co se tyka designu, mrknete se na 7210 - jak ja se na ten telefon tesim, ale musim uznat, ze prave tam je krasne videt, ze Nokie si u tohoto telefonu vzala to povedene z rad 62xx,33xx a 71xx. A co se tyka funkci, Nokia skutecne nic svetoborneho nepredvedla. Jediny skutecne nadupany telefon 6210 uz dlouho nepoznal radnych zmen. Lidicky, podivejte se, kam se zatim dostala konkurence - Eric, Siemens, Alcatel, Samsung, Motorola a dalsi v podstate obmenili celou svou nabidku, nabidli nepreberne mnozstvi funkci, skvele ceny, abych rekl pravdu, je mi techto vyrobcu lito. Udelal jsem si maly pruzkum v prodejnach mobilnich telefonu a prisel jsem na katastrofalni vec: ve vsech prodejnach mi jednoznacne doporucovali jen 6210 a 3330, pripadne C35 (snanel jsem telefon s vyspelym organizerem, ale bez vetsi podpory datovych prenosu, ktere bych prozatim nevyuzil). Ti lide mi na dotazy tykajici se jinych telefonu nerekli vubec nic, dokonce ani nevedeli, ze OT 501 ma nejaky organizer. Pokud se toto nezmeni, budou se stale Nokie dobre prodavat. Za posledni rok gratuluji: Siemensu - za posledni radu (45) svych telefonu - konecne ma telefon opakovane udalosti (C 45) Alcatelu - jsou to telefony radost drzet v ruce - ukazali ostatnim, jak ma vypadat organizer v telefonu, prehledne a jednoduche ovladani Philipsu - az na design (ale to je pouze muj nazor) ukazali ostatnim, jak vypada spickove hlasove ovladani a jak ma vypadat vydrz nejnovejsich mobilnich telefonu Sony - tady se muze Nokie poucit, jak ma vypadat nadupany telefon. Skoda, ze Sony nema sirsi nabidku (ale do mesice snad bude mit) - viz. J7, J70 Samsung - ten se alespon snazi prorazit na trhu - co chvili nejaka novinka a dalsim - at zije konkurence
0/0
20.9.2001 20:06

Bodik Bodik

Re: design
Kde je 7210? 6210 jediná nadupaná? Přece 7110 (s fw. 4.94 a výš) je kapku lepší krom váhy, velikosti a GPRS. T65 se mi libí, je to nadupaný Ericcsonokiapanasonic. :-)
0/0
21.9.2001 20:47

Thomas

Re: design

zda se mi ze mas v teto oblasti docela prehled, a to asi odradilo spoustu trubek od toho aby se do tebe pustili.

Nicmene, chtel bych se te zeptat ktery telefon je z hlediska funknosti lepsi ? T65 nebo T39m ?? Nenasel jsem vetsiho rozdilu az na triband ktery vyuziju tak jednou za rok, a bluetooth ktery je spis hracka. Pak je tu rozdil v rychlosti GPRS, ale ten se nejspis odstrani novym FW.

Pomoz mi rozhodnout se, a nejen ty. Kdokoliv kdo ma trosku prehled, hodte sem svuj nazor.

Diky

 

Thomas

0/0
24.10.2001 23:52

Jirka

Re: Re: design
Diky, ale zase tak velky prehled nemam. Ja osobne bych bral T39, uz jen proto, ze je perspektivnejsi, vic se mi libi, je stylovejsi a co jsem se doslechl, v podstate za stejnou cenu. Nikdy nevis, kdy se Ti tech par funkci navic bude hodit. Pokud chces jeste nejaky nazor, mrkni na www.mobilmania.cz. Dnes tam meli recenzi.
0/0
25.10.2001 11:08

Re: design
Chlapiku, ja sice nejsem priznivcem zn. Nokia, nedam na reklamu a obcas pekny design, taky bych tech par lidi, co si zde ulevi, nijak zvlast nekomentoval, ale zda se, ze co se tyce telefonu, vis o cem mluvis. Obzvlaste posledni veta: At zije konkurence!! A proto fandim takovymto _skutecne povedenym_ telefonum jako T65.
0/0
27.11.2001 11:30

Lekvar

preco?
tak xcem pripojit k par nazorom ze toto som od erica necakal, a sklamal ma, pretoze som si vzdy myslel ze eric ma styl a nepotrebuje sa xvalit predajom a pod, ze mu ide o kvalitu a ponuknute texnologicke moznosti, a nie pxat sa 15kam do kabeliek...
0/0
15.9.2001 21:39

palo

design

ako ma mobil vyzerat, aby

- nemal externu antenu, na ktoru vsetci nadavaju

- nevyzeral ako Nokia

- vyzeral dobre???

Neviem neviem, co maju urobit, aby to nikomu nokie nepripominalo...

0/0
9.9.2001 15:14

sentfu

°°°°°°°^---=== HNUS a BAHNO ===---^°°°°°°

°

°

°

                          HNUS a BAHNO

0/0
6.9.2001 16:58

varuz

Máte pravdu
že je nápadně pdobnej NOKII 33*. Ale mě se i přes to fakt líbí a myslím si, že jestli bude stát do 10.000,- tak po něm šáhne hodně lidí a jelikož jsem minulý týden svůj mobil prodal, tak bych o něm mohl reálně uvažovat i když nevím, jestli na něj vydržím čekat. Abych se přiznal, tak jsem koukal po erikovi R320s, jeho cena je více než příznivá. Chtěl bych touto cestou poprosit čtenáře, jestli by nebyli tak laskavi a nenapsali mi(samozřejmě majitelé, nebo bívalí majitelé) na email své zkušenosti s tímto mobilem. Moc dík.
0/0
6.9.2001 12:41

sekundan

KOPIANOKIA

SPODNí 3CM JSOU K NEROZEZNáNí OD 3310,JINAK CELKEM

DOBRý

0/0
6.9.2001 10:50

Pavel Kulhanek

jeste k designu...
je tlustej jak masařka, jen ho píchnout do hovna.
0/0
6.9.2001 7:21

Petr

KOPIANOKIA!
Většina výrobců kopíruje design Nokie, ničeho nového se asi po stránce designu výrobků nedočkáme, jinak by Ericsson mohl být slušně našlapaný.
0/0
5.9.2001 12:59

spacer

Pekne s silou gprs od Ericssonu
Moc pekne sem prekvapen releasem tochto modelu zrejmne kdyz zistili ze nokia stale je pozadu z svimy gprs modely rozhodli se drave drapnout po podilu na trhu. Osobne vlastnim 3 tyzdny T39m a sem nim nadsen (az na rychlost softwaru) na T65 me hlavne zaujala velkost obrazovky ktera s grayscale vlastnosti rozsiruje schopnosti mobilu .(pracuji na wap video serveru ..ktery mi umozni podivat se co se deje doma pres gprs mobily s wap a grayscale obrazem). Udelal sem par testu s t39 GPRS na vysledky se muzete podivat na adrese http://spacer.kattare.com/gprs/ S pozdravem Spacer
0/0
5.9.2001 12:57

Tomáš Janovský

GPRS???
To zn. že to bude jen GPRS 2+1 a to teda nic moc. Rád bych věděl jestli alespoň po update softu bude možnost alespoň 3+1.
0/0
5.9.2001 11:47

Martin Rýdl

docela pěkný
Telefon se Ericsonovi docela povedl, ale opravdu se velice nápadně podobá Nokii 3310. Možná, že u nich brali inspiraci, a jsem zvědav jak bude fungovat, protože starší Eriksony nebyly moc dobrý
0/0
5.9.2001 11:32

taková malá otazečka pro redakci:

Má ten telefon IrDA nebo BlueTooth?

0/0
5.9.2001 10:21

Dan

...
Jen takové rýpnutí: "bude určen opravdu náročným uživatelům, kteří všechny tyto vymyšlenosti využijí. Ostatní by totiž zbytečně platily..." PLATILI, pane autore. Jinak, tel. je pěkný, ale dost neoriginální, srovnání s Nokií docela sedí.
0/0
5.9.2001 8:45

Jano

BEATIFUL + vzkaz redakci
Dobry den, videt po ranu tak pekny telefon je prijemne probuzeni. Velice se mi libi. Splnuje vse co se dnes da od telefonu ocekavat. Integrovana antena je dnes pro mlade temer MUST. !! Jake jsou rozmery a vaha telefonu ? Neni nekde jednoduchy prehled GPRS a DATA ceniku nasich operatoru pripadne s jejich porovnanim a zkusenostmi ? !!
0/0
5.9.2001 8:26

Pavel Kulhanek

Re: BEATIFUL + vzkaz redakci
Jaky prijemny probuzeni, co to meles?? Spis priserny probuzeni, po zjisteni ze Ericsson uz nema svuj originalni design a dal se na drahu libivejch konzumnich modelu pro teeneagery... To je konec.
0/0
6.9.2001 7:15

sentfu

---=== Zadny repete . KULHANEK !!! ===---

 

 

     kulhanek      jses to ty co odeme dostal pres tu

      svoji zasranou drzku   ???    

      jestli jo, tak mi napis     rad bych si s tebou pokecal

      teda moje ruce a nohy         

0/0
6.9.2001 17:05

thin_king

Re: Kulhanek
Jestli si vybirate telefon jen podle toho, do jake miry je jeho design originalni... V takovem pripade Vam doporucuji prejit od Ericssona treba k Telitu. Modely, ktere se Vam patrne budou libit, jsou mimojine vybaveny i bezesporu originalnim terminalem pro satelitni komunikaci.
0/0
26.9.2001 13:43

Krtko

No, nechajme sa prekvapit...
Ak bude mat software tak pomaly a nesikovny ako secku eriky doteraz, tak si s tymto vytvorom mozu akurat... Ale ako hovorim, nechajme sa prekvapit. Mozno motyka vystreli....
0/0
5.9.2001 7:31

mates

loga pro ericsson

pro majitele R520 a T39:

wap:

http://mgo.to/r520m

0/0
4.9.2001 18:22

triji

Podivejte
Podivejte se, chlapi uz rok nesahli na svou adresu http://www.mobilserver.com/  . Je to mozne ? Ano uz rok....
0/0
4.9.2001 18:11

Jan Krupa

Re: Podivejte
Na http://www.mobilserver.com/ rok, ale na http://www.topmobil.sk/ asi jeste dele ;-). Honza
0/0
5.9.2001 16:59

Jiri Hlavac

Konkurence 3310? :-) Ani nahodou
Konkurence Nokii 3310? Tak tomu jsem se zasmál. Možná pokud jde o design a cílovou skupinu zaměřenou na image. Ale funkcema ji utika o mile. BTW: Cenu tipuji na 13 - 16 tisíc. A v předplacených sadách ji tedy opravdu nečekám. :-)) To by bylo hodně drahý sousto na cílovou skupinu, pro kterou jsou predplacenky určené.
0/0
4.9.2001 17:39

Lobo

Kde to ma IR?
Nebo to tam mam ty data sypat kabelem?
0/0
4.9.2001 16:10

Bodik Bodik

Líbí....
.....se mi. Ale přesně, jak psal Marek, na první pohled Nokia křížená s Panasonicem - design. Ale funkcemi bude daleko daleko dál. Moc jsem zvědavý na cenu.
0/0
4.9.2001 15:58

Dekicky

Bez anteny ne
Kdyby byla i verze s anténou, tak bych uvažoval, ale takhle je to další robertek po nokii. Pěkný hnus Erik bez antény.
0/0
4.9.2001 14:45

Kesav

Re: Bez anteny ne
.. to je fakt. Kdyz Erik, tak antena jak kopyto = hrozny design. Ted si tohoto Erika budou lidi plest s normalnima telefonama. Jo a taky jsem tu cetl ze pry Erici utikaji konkurenci o mile :-) to je fakt, ale asi opacnym smerem ( do kytek ) Nebo proc se jinak dali do kupy se SONY ????
0/0
5.9.2001 9:03

Jimak

Re: Re: Bez anteny ne
...zeby proto, ze Sony totalne nestiha udelat konkurenceschopny mobil, ma dobre jmeno ve spotrebni elektronice (kam mobily miri) a veliky rustovy potencial pri pouze 1% trhu? Navic je to docela dost dobre reseni, kdyz ted Ericsson nabizi cele "vnitrnosti" svych telefonu ostatnim (kteri nejsou schopni to vyvinout sami). Uvidime koncem pristiho roku jake to bude mit nasledky ... Mimochodem, doufam ze si T65 nebudou Nokiaci kupovat - docela by mne nasr... kdyby s nima behali vsichni ti pubertaci okolo. Jen at si nechaji Nokii! Je prece nejlepsi!!! Ja chci neco vice povedenejsiho a originalnejsiho.
0/0
5.9.2001 14:31

contik

Re: Re: Bez anteny ne
Erik = antena = super = ojedinely telefon. A stim sonym bych to videl spis tak ze ho erik "sezral" protoze sony je socka. Nerikam ze "normalni" antena je nejak super ale naopak antena na R 310 (shark tide) je naprosto vynikající nápad proste moderni antena. Skoda ze tak chytry napad byl prehlednut misto toho aby byl podobne pouzit u jinych eriku.
0/0
26.9.2001 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.