Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je pro vás zdražení textových zpráv důvodem pro ukončení smlouvy? Máte Dohodu s Oskarem - jak zareag

Pokud po zdražení textových zpráv nechcete používat Oskarův tarif Dohoda s Oskarem, ke kterému jste se museli upsat nejméně na tři roky, můžete nyní smlouvu vypovědět bez toho, že byste byli nuceni doplácet zbývající měsíční poplatky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hynek

xxx
vyhodili me z prace pri nemocenske deto?
0/0
23.8.2003 19:18

Smlouvy jsou od toho aby se nedodržovaly.
Po zdražení jsem samozřejmě službu zrušil.Ale dalo to tedy práce se s Oskarem domluvit že to chci doopravdy zrušit.
0/0
6.1.2002 12:43

Jarek

A co bude potom...?????

Docela by mne zajímalo, co bude až mi vyprší můj 3 letý úpis na dohodu, určitě bych v tomto tarifu chtěl pokračovat, ale myslím že to asi nebude možné, proč by se jinak pořád zkracoval smluvní závazek???

ostatní tarify Oskara nejsou určitě tak výhodný jako Dohoda, tak by mne zajímalo, co se bude dít????

Jak dlouho má Oskar povinnost poskytovyt své výherní tarify????

myslím že tohle by zajímalo víc lidí, tak jestli to někdo víte, tak prosím odpovězte 

Díky Jarek

0/0
4.1.2002 15:36

Dohodu si lze vzit na firmu , na firmu si nelze vzit pouze Slisim vas.

V pripade zdrazeni mas pravo do patnaci dnu od doruceni informace o zdrazeni zrusit smouvu uzavrenou s Oskarem vcetne Dohody

0/0
15.9.2001 15:15

anon

Dvě věci jsou pro mě podstatné, doufám, že mi poradíte.

Je tu nějaký právník, co by věděl jistě jak je to s porušením smlouvy? Má oskar právo na zvýšení dohodnutých cen?

Jak je to s tím, že Dohodu si nelze vzít na firmu? Takže do účetnictví bez šance?

Díky za pomoc

0/0
4.9.2001 12:13

Yokotashi

Slysm vas a uctovani
u osralu maji genialni zpusob reseni uctovani tarifu slysim vas. V manualu je napsano, ze se slozenky posilaji po 120kc, nicmene prisla mi jedna na 10.50 - hned prvni. Nastezti prezivam v praze, taxemse u nich zastavil ... ze pry prvni slozenku mam calnout a pak uz to bude chodit po 120. O.K. - rikam si, testuji, jestli zakaznik zije :-) Prisla druha, taxem tam, znacne nasran prisel, vylozil problem a vsichni tri (jak tam tak stoji u stolecku a prodavaji oscarty a tarify a poskytuji informace) mi, automaticky, najednou odpovedeli:"to neplatte a pockejte az prijde slozenka na 120" ... genialni reseni, ne?
0/0
4.9.2001 3:13

erik lutz

nemám oskara, a tady je přesně to proč.At jste u jakéhoko-li operátora, musíte jak pitomci pořád přemýšlet o tom co je lepší,levnější atd. DŮVOD PROČ NEZMĚNÍM SVÉHO PRVNÍHO OPERÁTORA JE HLAVNĚ NECHUT POŘÁD NĚCO MĚNIT A HLOPĚ SE HNÁT ZA HALÉŘEM.Připadá mě, že se to pomalu stává sportem a né nutností.Takové rozdíly tady v cenách nejsou.erik
0/0
1.9.2001 18:10

xxxx

Oskar posílá všem dotčeným zákazníkům společně s fakturama informace o změnách. .......... Nejsou tak vyčúraný, jak si o nich asi myslíš .....
0/0
31.8.2001 10:58

pedro

Smlouva na dobu urcitou
Ahoj, rad bych znal vas nazor na tuto vec - Dohoda s Oskarem je smlouva na dobu urcitou (i Vseobecne podminky to rikaji). Na druhou stranu se ve Vseobecnych podminkach pise, ze poskytovatel muze zmenit zmenit cenik (12.1.1), coz mi pripada ponekud rozporne. Pokud je smlouva na dobu urcitou, pak po celou dobu smlouvy plati ty podminky, ktere byly dohodnuty. Nebo je to jinak a skutecne poskytovatel muze i smlouvu na dobu urcitou zmenit ci vypovedet ? Nehodlam pozadovat ukonceni smlouvy, ale trvam na smlouve puvodni tak jak byla uzavrena. Myslite, ze je to vynutitelne ?
0/0
31.8.2001 8:46

lucie

Re: Smlouva na dobu urcitou

Oskar ma se mnou Dohodu s Oskarem , kde jsou jasne stanovene podminky. Pokud si vytvori nove podminky bez meho souhlasu jsou dle meho nazoru neplatne. Jinak by se octl v rozporu se zakonem. Navic podminky by nebyly sjednany na zaklade svobodne vule. Zatim mi Oskar nefakturoval 1,58Kc za SMS. Pokud se to v nasledujici fakture objevi, budu to reklamovat, popr. se obratim na cesky telkomunikacni urad za poruseni smluvnich podminek.

0/0
3.9.2001 9:12

Jezevec

Tarif - 300 minut - líbivé ale? - past pro konzumenty
Při tarifikaci po 1 minutě u Dohody musím konstatovat, že minuta má 60 sekund a ty platíš v kuse, i když je neprovoláš celé. Někde jsem vyčetl ze statistiky, že průměrný hovor u mobilů netrvá ani 30 sekund. Takže pokud někdo takhle volá ...? Těch 300 minut a tarifikace je velmi ošidná. Pokud voláš mimo svoji síť operátoři si účtují hovory v sekundách a tobě zaokrouhlí nahoru na celé minuty. Z vlastní zkušenosti mám spočítáno, že Oskarovi platím minutové hovory za cca 35 sekundové skutečné, tj. 175 minut / 575,50 Kč (i s DPH 5%), ne 300 minut. Závěr nechť si udělá každý. Obecně toto platí pro minutové tarify všech operátorů.
0/0
31.8.2001 7:52

Macin

Jak s DOHODARI??
Co si myslite o Dohode po zdrazeni. Ja jsem na vazkach. Na jednu stranu proste levnejsi volani nikde nesezenes - 300m za 550 to je proste bomba - na druhou stranu ty oskari praktiky jako je postupne zdrazeni a tak mi pripada hnusne. Poradte nekdo - 550 --> u ET nebo Pekáče se asi nechytneme co? nebo oskařta?
0/0
30.8.2001 12:43

Jezevec

300 minut u Dohody - past ma konzementy
Při tarifikaci po 1 minutě u Dohody musím konstatovat, že minuta má 60 sekund a ty platíš v kuse, i když je neprovoláš celé. Někde jsem vyčetl ze statistiky, že průměrný hovor u mobilů netrvá ani 30 sekund. Takže pokud někdo takhle volá ...? Těch 300 minut a tarifikace je velmi ošidná. Pokud voláš mimo svoji síť operátoři si účtují hovory v sekundách a tobě zaokrouhlí nahoru na celé minuty. Z vlastní zkušenosti mám spočítáno, že Oskarovi platím minutové hovory za cca 35 sekundové skutečné, tj. 175 minut/575,50 Kč, ne 300 minut. Závěr nechť si udělá každý.
0/0
31.8.2001 7:36

Static

Já už jsem se na Osrala vykašlal dávno, zaprvé kvůli opakovanému špatnému vyúčtování a převodu volných minut, tak pro špatnou kvalitu hovorů v lokalitě Brno - Heršpice, která byla zřejmě způsobena přetížením sítě. Takže všem, kteří chtějí nyní upustit od Osrala pro zdražování SMS, které bude podle mého i v budoucnu nadále pokračovat, blahopřeji k tomuto rozhodnutí a doporučuji Eurotel a jeden z jeho tarifních programů Bussiness. Zdravím.
0/0
30.8.2001 11:59

Martin Kalenda

Re:
Vas neznam :) jsem taky ale z HH a taky B600 ale je to dvousecne oskar ma tolik sluzeb v bussines sfere velmi zadanych :( jako AOC a spol hovorne taky jde jina situace je v praze takze mam i VS1000 tak ETB600 idelani kombinace
0/0
30.8.2001 12:21

Tomas

ZMATEK ???
Po precteni celeho clanku jsem mirne zmateny... Na zacatku se pise: "...Až do 28. září 2001 mohou majitelé tarifů Dohoda s Oskarem beztrestně odstoupit od několikaletého závazku používat síť Oskar..." Dale se muzeme docist, ze: "...V období od 27. září do 29. října můžete jako zákazník s tarifním programem Dohoda s Oskarem požádat o předčasné ukončení smlouvy..." A nakonec "...Ve těchto dnech, až do 30. září lze přejít na jakýkoliv jiný paušál nebo na předplacenou službu Oskarta zadarmo..." Ted by me vazne zajimalo, ktere datum plati????
0/0
30.8.2001 11:13

dan

Re: ZMATEK ???
Nechci nic říkat-nejsem odborník(možná se taky pletu), ale ve Všeobecných podmínkách je napsáno něco jiného. Je tam napsáno, že pokud dojde ke změnám, na které má Oskar právo(jinými slovy, není tam nepsáno, že to nemůže udělat a ja se říká: co není zakázáno-je povoleno), má na ně Oskar VČAS upozornit nejpozději do 15-ti dnů, aby(a to je v dalším bodě) se zákazníci mohli v TÉTO do proti tomu odvolat. Otázka právě zní: Co znamená v TÉTO době? V dalších patnácti dnech po zavedení změn? Nebo právě v době 15-ti dnů než změna nastane? Podle mě měl Oskar toto nahlásit nejpozději 15 dnů před změnou, aby měli zákazníci možnost do 13.září, protože změna nastane od 14.září, vznést reklamaci. Poté máme smůlu. Takže ten článek je úplně nesmylsný, zvlášť, když se tam píše o říjnu-to je úplná blbost.
0/0
30.8.2001 14:25

xxxxx

Re: Re: ZMATEK ???
zaručeně vím, že jde o 15 dní od začátku změny, tedy od 14.9.2001. Což znamená, že do 29.9.2001 máte možnost se písemně odvolat nebo přejít na jiný tarif prostřednictvím oskarlinky.........Oskar Vám dává vědět ještě o 15 dní dříve, což je také dle jeho Všeob. podmínek, takže je dodržel...........
0/0
30.8.2001 15:01

dan

Re: Re: Re: ZMATEK ???
Tobě dal Oskar nějak věďet? Mám známého, který má smlouvu. Jakmile mi to jiný známý řekl, tak jsem to zjišťoval na Oskarlince, abych se ujistil, že si nedělá srandu. Teprve potom jsem to známému, který smlouvu má, oznámil. Byl z toho docela vedle. Nebýt mobil.cz a mobilmania.cz, tak od Oskara bych se nic nedozvěděl. Jak víš, že jde o 15 dní PO ZMĚNÁCH? To ve všeobecných podmínkách napsáno není.
0/0
30.8.2001 16:17

lucie

Re: Re: ZMATEK ???
Pokud se zakaznik neodvola do 15-ti dnu, protoze o tom nevedel, tak podle Obchodniho zakoniku to muze  ucinit do 15-ti dnu, kdy se o teto skutecnosti dozvedel. Moznost k odvolani tu je, ted staci jen ji vyuzit.
0/0
3.9.2001 9:24

Ondrascheckque

1000 za ZMENU TARIFU???
Pred prazdninami jsem (protoze jsem vedel ze budu 2 mesice pryc) zmenil tarif z Dohody na volam malo. Operator (upozornuji ze NE JEDEN) mi tvrdili, ze je to zdarma, prechod z Dohody. Tak jsem tedy prestoupil a ted mi prisla faktura na 28tisic korun. I pres to, ze to operatori tvrdili ze je to zdarma, v tomto clanku se pise, ze je to za 1000Kc. Co mam delat? Poslal jsem reklamaci, ze mi zauctovali odstoupeni od smlouvy, ne zmenu tarifu, ktera ma byt bezplatna. Udajne reklamace bude vyrizena kladne, ale neni to poprve co jsou rozpory v cenach. Muze mi nekdo rict jak je to ve skutecnosti? Kdyz mi operator trekne ze je to zdarma a sluzba je zpoplatnena co mam delat? To stejne se mi staalo, ze mi asi 5 oparatoru tvrdilo, ze volani na oskarlinku ze zahranici je zdarma, na vyuctovani je videt, ze se to uctuje. 40Kc na minutu. CO mam delat? Diky
0/0
30.8.2001 8:49

V.B.

Re: 1000 za ZMENU TARIFU???
To samé se stalo mě,akorát že se jednalo o částku asi 21500,-.Vše sem vyřešil několika telefonáty na OS-linku a vždy mi zavolali zpět!!Akorát ti radim že jestli máš inkaso z účtu tak si tam zaveď limit např.1000-1500,kdyby ti to systém chtěl strhnout.Vše dopadlo v pořádku,něco nebo někdo jim tam tu chybu vytváří.Jinak ten přechod s Dohody je na jakýkoliv tarif mimo SlyšímVás a Oskartu bezplatný!!!!!
0/0
30.8.2001 9:13

lucie

Re: 1000 za ZMENU TARIFU???
V pripade, ze Oskar nevyridi reklamaci pro Vas prospech a kratke dobe, staci pohrozit Ceskym telekomunikacnim uradem. Oskar udelal chybu a nebude chtit predkladat CTU zadne vysvetleni, protoze chyba se stala jasne na jeho strane a byl by za to trestan ruznymi kontrolami.
0/0
30.8.2001 10:42

BoLeros

Je to v souladu s licencí??
Opravdu by mě zajímalo, jestli si "Oskar" může dovolit zdražení SMS, když vlastně na základě těchto dvou tarifů dostal licenci na provoz třetího operátora. Dohoda s ním u tarifu"Dohoda" taky nejdřív zněla na 4 roky, teď na 3 a přespříští rok už jí "Oskar" nebude nabízet vůbec, protože ona a tarif "slyším" se mu vůbec nelíbí.
0/0
30.8.2001 8:41

Milos

Re: Je to v souladu s licencí??
To zkraceni dohody je pro zakaznika vyhodnejsi. Dohoda je totiz na dobu neurcitou s tim, ze ji zakaznik nemuze bez sankci behem "vazaci doby" zrusit. S vyjimkou zmen cen, ktera ted nastala. Ale nevim, jestli si fakt oskar muze dovolit zmenit svuj hyherni tarif.
0/0
30.8.2001 13:39

Re: Je to v souladu s licencí??
To zkrácení je z toho důvodu, že Oskar dostal za pomocí těchle dvou tarifů licenci, ale musí je zachovat do konce 2003, takže tu dobu, na kterou uzavírá dohodu, se zkracuje. Taky si přečtěte podmínky, tam je napsáno, že Oskar může Dohodu a Slyším vás zrušit.
0/0
3.9.2001 10:37

Honzan

Vcera a dnes!!!
Vcera jsem si cetl reakce na zdrazeni SMS a bylo mi z toho na nic.Kdo nechce Oskara, tak si ho muze zrusit!! Jsem zvedavej kolik vtipalku dneska bude drsne reagovat na to, ze se muze beztrestne odstoupit od Dohody!!! kolik se jich ukaze!!! Zkuste nekdo u dalsich 2 mobilnich operatoru provolat 6h/mes cisteho casu a vejit se do 1000,- komu se to povede je frajer!!!! Vcera jsem se dival na nove tarify Paegasu a sel s cenou dolu.Diky komu? Diky Oskaru!!! Lidi co maji Paegas postupne prechazeji na Oskara z duvodu lepsich cen!!! A jestli si nekdo mysl, ze se signalem je to na nic, tak at si laskave uvedomi, za jak dlouho Oskar vybudoval svou sit!!!! dik za pochopeni, Delam ale v Paegasu
0/0
30.8.2001 8:35

56xjf

Re: Vcera a dnes!!!
přešel jsem od Paegasu na Oskara, protože jsem potřeboval hodně volat. Až bude mít Paegas podobné ceny (od září se jim blíží), vrátím se zpět, protože na rozdíl od Oskara se na operátorských linkách můžu domluvit s živými lidmi, během 3 let nemám jedinou připomínku k fakturování, síť nepadá. Prostě mám z Paegasu pocit firmy, která se chová ke klientům jinak. Oskar zase na druhou stranu je výrazně levnější.
0/0
30.8.2001 10:22

Martin Švestka

Re: Re: Vcera a dnes!!!
sit nepada? tim jako chces rict ze OS pada?? no... mam oskara uz vic nez rok a muzu ti rict ze jsem s tim nikdy nemel problem... na oskarlince jsou zivi operatori, akorat se tam musis promackat na klavesnici... staci kdyz po ohlaseni zmacknes 1 - 0 - 0 a uz cekas na spojeni - coz posledni 2 mesice netrva dele nez 10(!!) sekund (drive az 15 minut :o)) ) s problemy ve vyuctovani nezbyva nez souhlasit... ale po reklamaci mi vratili i to o cem jsem nevedel :o))) takze ve spojeni s cenami se mi OS jevi jako nejvyhodnejsi operator. BtW: pokryti je srovnatelne s ostatnimi operatory... krome podzemi se dovolam odkudkoliv... nepamatuju uz vic nez trictvrte roku ze bych nemel signal na povrchu :o))
0/0
30.8.2001 10:35

Petr K

Re: Re: Re: Vcera a dnes!!!
Ten návod jak se dostat na operátora je sice hezký ale bohužel později večer nebo brzy ráno houby platný, živí operátoři totiž na infolince Oskara nejsou nonstop jako je to běžné u ostatních operátorů. Když jsem jednou potřeboval něco večer, tak mě slečna na Oskarovi sdělila že právě končí takže problém vyřešíme až ráno, něco takového se mě tedy u PG nikdy nestalo poněvadž tam jsou 24 hodin denně!
0/0
30.8.2001 12:29

Martin Švestka

Re: Re: Re: Re: Vcera a dnes!!!
To je pravda... na to jsem zapomnel... ale od 8 do 8 se vetsinou venuju jinym vecem nez prozvaneni oskarlinky, takze mi tato nevyhoda unikla :o)))
0/0
30.8.2001 12:56

Petr K.

Re: Re: Re: Re: Re: Vcera a dnes!!!
Já na infolinku volám opravdu vyjímečně, za rok co používám Oskara tak jeho infolinku jsem potřeboval 3x , jenže při mé smůle to bylo vždycky právě večer,myslím že když někdo poskytuje takové služby tohoto druhu tak nonstop provoz měl být úplnou samozřejmostí. Jeho samoobsluha je sice skvělá, ale někdy člověk prostě potřebuje živého operátora. Navíc mě dost vadí, že jsem se dosud nikde od Oskara nedozvěděl jeho oficiální e-mail na infolinku. Tady v diskusích mě už někdo radil různé adresy, jako oskarlinka@oskarmobil.cz atd. ale nikdy mě to nefungovalo, naposled když jsem tuhle adresu použil tak po dvou dnech čekání jsem tam volal a slečna mě řekla že taková adresa neexistuje, která je ale správná mě neřekla. Proto taky mají (nebo měli) tu jejich infolinku pořád obsazenou. To když potřebuju třeba něco u Paegasu a není to tak urgentní tak napíšu e-mail, oni si ho v klidu přečtou a většinou mě odpovědí v krátké době, naprostá spokojenost.Když totiž nepotřebuju něco nutně hned teď tak se snažím operátora zbytečně neotravovat. No to jsem se zas rozepsal, přeju hezký den.
0/0
30.8.2001 14:58

Martin Švestka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vcera a dnes!!!
No... e-mail Vam neporadim, ale zkuste nasledujici: http://www.oskarmobil.cz/cz/ask/ask_index.html nebo se tam proklikejte z www.oskarmobil.cz - je tam nejaka registrace do systemu (asi si budete muset pamatovat jmeno a heslo... ach jo... proc to nejde jen pres e-mail) a muzete klast dotazy do vasi soukrome "schranky" a oni vam do ni budou odpovidat. nevim jak moc pruzne to funguje, protoze jsem tohoto systemu nikdy nevyuzil, ale kdosi mi o tom rikal. Jinak ja potreboval Oskarlinku asi 30x (2x reklamace uctu - ze zacatku - zbytek par dotazu, aktivace sluzeb, prechod z oskarty na pausal apod.) naposledy pred tremi dny, kdy jsem pro otce aktivoval roaming a hovor trval 2:30 vcetne promackani se uvodni nabidkou! Muj osobni nazor je ze Oskar znacne zkvalitnuje svuj pristup k zakaznikovi. Diky za prani hezkeho dne, Vam taky :o))
0/0
30.8.2001 15:13

56xjf

Re: Re: Re: Vcera a dnes!!!
Je to asi měsíc, kdy Oskarova síť nefungovala asi pět hodin. S živými operátory mám tu zkušenost, že když jsem chtěl vyřídit reklamaci, přepojili mne vždy zpět na automat. S placením přes bankomat mám tu nejhorší zkušenost, když jsem zaplatil, oskar to nezaregistroval a zablokoval mi telefon. Přitom mi nepřišlo upozornění, že nastal problém, tak jak slibují. Celý den jsem nedělal nic jiného, než abych se dopátral, proč mi telefon zablokovali. Chyba evidentně na straně Oskara. Vrátili mi "pokutu" za opětovnou aktivaci? Ne, to dělají jen skutečně seriózní firmy. Proč u nich zůstávám když jsou tak strašní? Protože jsou levní.
0/0
30.8.2001 17:34

Martin Švestka

Re: Re: Re: Re: Vcera a dnes!!!
Asi mame kazdy jinou zkusenost... me po reklamaci vratili tolik penez, o kterejch jsem ani nevedel, ze byly spatne vyuctovany... pri platbe pres bankomat mam zaplaceno do 15 minut, a kdyz jsem jednou omylem nezaplatil - vazne moje chyba - upozornili me ze mi nauctujou 150,- a ve vyuctovani na to jaxi zapomneli :o)) takze ja si opravdu stezovat nemuzu... proste obcas udelaj chybu (jako kazdej) a tys mel asi zrovna smulu :o))
0/0
31.8.2001 8:54

lucie

Re: Re: Re: Re: Vcera a dnes!!!
Nesmis si nechat vsechno libit. Ja jsem mela problem s vracenim zalohy na roaming 5000Kc. Na prvni moji zadost o zruseni vubec nereagovali, tak jsem poslala druhou s vyhruzkou, ze pokud mi to do 14 dni nevrati, tak to predam CTU. A skutecne. Penize na ucte byli ne do 14 dni, ale do 7 dni.  Podotykam, ze veskerou korespondenci posilam faxem, protoze nesnasim ty strasny automaty.
0/0
3.9.2001 9:19

Shark

Re: Re: Re: Vcera a dnes!!!
to je sice hezky ze se musis prokousat oskarovym menu na infolince ale kdyz se jim ponecne prokouses tak cekas nekdy i 40!!!! jo 40 minut nez te po nescetnekrat opakovany hlasce ''bla bla bla vas hovor je dulezity nezavesujte prosim vas operator se vam za VHVILI OZVE'', je to normali? mam i paegas a eurotel ale tohle se mi s nima nikdy nestalo
0/0
1.9.2001 18:46

Martin Kratky

Re: Vcera a dnes!!!
Kup si twist kartu a volej na paegas z 90% vecer a dostanes se! Nebo si kup Go a v Quatru po quatru provolej pres 7H. Zdar!!! Jo a na SMS JEDINE PAEGAS!!!!!!!!!!
0/0
30.8.2001 14:16

Re: Re: Vcera a dnes!!!
Spatne jsem to napsal. Myslel jsem tim ve spicce i mimo ni, na pevnou i na ostatni operatory...
0/0
30.8.2001 14:32

Petr Mařík

Re: Vcera a dnes!!!
Já třeba bezplatného odchodu využiju. Mám dohodu skoro od začátku sítě Oskar (1,5 roku) a je to skvělý tarif. Na začátku jsem volal 99% hovorů do jiných sítí. Když jsem měl těch 300 minut, tak jsem je provolal. Ale když si teď procházím poslední 3 podrobné výpisy, tak bych klidně mohl provolat jen 100 minut. A jelikož peněz není zrovna nejvíce a podle posledních výpisů mám již 95% hovorů na Oskara, s radostí přecházím zdarma na Oskartu. S bonus kupónem volám za 2,6 Kč/min. Při 300 minutách by to bylo samozřejmě dražší než Dohoda. Ale doufám, že se vejdu do těch 100 minut + pár SMS (ty mě za1,75 štvou nejvíce). Sice se budu muset velmi s voláním uskrovnit, ale když nejsou peníze, tak co se dá dělat.
0/0
2.9.2001 17:19

Tomas

Dohoda se udrží
Pro člověka který provolá 500 minut měsíčně je Dohoda pořád dobrá. To že nás nechtějí je fakt a že v prvním možném termínu vypoví smlouvu a nabídnou přechod na zbylé tarify bude asi taky fakt, tak proč Dohodu nevyužít dokud to jde.
0/0
30.8.2001 8:27

Lukas

Oni nas nechtehji :-(
Je to jasný. Z kroků Oskara jak zachází s Dohodou (zdražení SMS, ceny za roaming, ceny za WAP...) a s prohlášení pokud se vám to nelíbí tak jděte pryč je jasně vidět, že nás - zákazníky s Dohodou proste nechtějí a typoval bych ze nás kteří máme tarif Dohodu je NEJVÍC!!!! Všichni operátoři jsou stejní - pokud zákazníka získají tak jim je už ukradenej.....
0/0
30.8.2001 8:03

V.K.

Re: Oni nas nechtehji :-(
Nevim, jestli je nejzadanejsim oskrarim tarifem dohoda (nejspis ano), ale hadam, ze velice zadany je tarif "nevolam" (aka slysim vas) - spousta lidi ho ma jako doplnek k tarifum (a hlavne predplacenkam) konkurence. Jesli si ja necham Dohodu je otazka. Vzhledem k tomu, ze volam cca ze 70 az 80 % na kone, tak jsem celkem na vazkach. Mam pocit, ze paegasi hit 80 by memusel byt nejhorsi. Ale kdyz zase uvazim, ze jsem na dohodu presel pred 3 mesicema (z twistu), tak opravdu nevim... Asi budu hodne pocitat, ale 300 minut je 300 minut.
0/0
30.8.2001 9:08

nickname

Vime jak na to .... to je dulezite ...
Pro dost lidi jste udelali dobrou praci. Ty hodne nasrany budou par dni otravovat infolinku delat vlny pred kamaradama ... a tak. Kdyz na to maj cas proc ne .... Ja mam Dohodu a stava se mi, ze nekdy neprovolam to co bych mohl (zejmena ve spicce) Faktury mam tak za 700-800 jenom proto, ze prevolavam v noci. No a tech par SMS za 1,50 ..... cert je vem --- Kdyz jsem prekousl minutovou tarifikaci a dalsi pseudopřekážky ..... Proste .. zatim mi nikdo jiny za ty prachy nenabidl nic lepsiho ....
0/0
30.8.2001 1:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.