Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jste zklamaní zdražením SMS nebo potěšení zlevněním hovorů či WAPu?

V polovině září se změní několik cen za služby u čtyř Oskarových tarifů. Slevy jsou vykompenzovány i zdraženími, takže budou zákazníci šťastní i smutní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Oskare tak toto si nezvládl! Chováš se stejně arogantně jako Eurotel  před 6 ,7 lety. Vyrýžovat z chudých studentů blbou korunu navíc za 1 sms. Je to fatální chyba. Nezapomenu.
0/0
3.9.2001 23:03

Legolas

Re:
Ano, nelze než souhlasit, tarif Slyším Vás si pořizují především mladí lidé - teenageři a studenti. Je to nechutné chování firmy, která se zdála být jedna z posledních solidních u nás. Myslím, že nastane hromadný návrat k Paegasu, protože nikdo nemá jistotu, že když si všichni pořídí Oskara, aby měli levně SMSky, že za dva měsíce milý Oskar nezdraží i SMS Oskar-Oskar. U Paegasu ta jistota je, nebo alespoň doteď byla. A platit 1,60 Oskaru, firmě která nás podvedla anebo 1,70 Paegasu, který jedná celkem slušně?
0/0
4.9.2001 0:23

Praha

Dobre vam tak vy chudaci, tak si poridte "VOLAM STALE". BURANI
Dobre vam tak vy chudaci.
0/0
3.9.2001 21:28

Roman T.

15.9. se blíží

Neprosákla na veřejnost i nějaká informace o cenách za SMS z Oskarty po 15.9.? Nevíte někdo, jestli zůstane 0,77 Kč v rámci sítě, nebo se to vrátí zpět na 2,- Kč?

Redaktoři, zkuste to zjistit.

0/0
3.9.2001 7:05

Kuzelka

penize
Coz o to lidi by si i uzasny oskar poridili, aby meli sms za 0,50KC, ale malo ktery mlady clovek,ale i ten vydelavajici ma min. 1000KC jako zalohu, dalsi nevyhoda, chtelo by to, aby sledovaci zarizeni, urcovalo prekroceni limitu uz na 25%, protoze tzv. 50% neni pocitanych 500KC, nybrz tisic korun zalohy, plus volne minuty prevedene na penize to je sto procent, takze deleno dvouma je cca neco kolem 800KC, coz uz je rekneme na takove upozorneni trochu pozde...
0/0
2.9.2001 17:41

Na co smlouva????
Oskar je peknej parchant. Proc clovek podepisuje nejakou dohodu s oskarem kde je zakotveno ze po dobu 4 let nebudou hybat s cenama, kdyz po roce a neco zvednou ceny. Volal jsem na operatorky a ty mi rekli ze nekdy v minulem roce byl vydan dodatek ke smlouve kde se upravuji podminky k uprave cen. Nikdo z oskaru me o tomto dodatku neinformoval ani jsem s nicim takovym nesouhlasil. operatorky mi jen suse rekli ze je jim lito a ze pokud budu chtit tak muzu smlouvu zrusit bez jakychkoliv sankci vuci me. je to hnus
0/0
2.9.2001 14:44

Tonda

Sklamali jste jako vsichni neumite nic jineho nez mazat med kolem huby...
0/0
2.9.2001 3:25

Legolas

Nechápu...
Co naprosto nechápu, proč si Oskar takto kazí dobré jméno, které si u hodně lidí získal navzdory velké skupině jeho odpůrců. Já jsem měl přes 3 roky Paegase - tarif Aktiv, který mi vyhovoval a byl pro mě lepší než Paegas 20, který měl sice poloviční paušál, ale 2x drahé SMS - posílám měsíčně větší počet a nevyplatilo by se mi to. Paegas se mnou jednal vždy poměrně slušně (pár negativních věcí by se našlo ale cítil jsem se tam spíš jako zákazník než jako nástroj výnosu firmy), takže jsem mu navzdory Oskarovým levným tarifům donedávna zůstal věrný. Slyším Vás jsem si pořídil před 14 dny(!), protože jsem si Aktiv už prostě nemohl dovolit - přece jen na studenta je 400Kč měsíčně jen základní poplatek trochu (trochu moc) hodně. K Oskarovi jsem po prohlédnutí diskuzí přistupoval hodně obezřetně, ale jednání mě hodně mile překvapilo - jejich dotazovací systém na internetu funguje výborně a většinou jsem dostal i přímou nevyhýbavou a uspokojivou odpověď, narozdíl od ostatních operátorů (mám zkušenosti se všemi třemi, v mobilech "jedu" už 5 let a zažil jsem i Paegasí bolestivý začátek). Jednání zaměstnance v prodejně (došel jsem si pro něj - mám radši při takovýchto závažných nákupech osobní styk) bylo na hodně vysoké úrovni a celkově jsem se oněch 14 dnů cítil vyloženě skvěle, plno dotazů, všechny hezky a profesionálně zodpovězeny, člověk se cítí konečně jako pán-zákazník. Během pár hodin se z Paegas-fanouška stal Oskar-fanoušek. A teď takováto rána, jako kdyby člověku vytrhli srdce z těla hezky zaživa. Změnit tarify - budiž. Změnit VÝHERNÍ tarify - to už je na pováženou. Ale změnit VÝHERNÍ tarify STÁVAJÍCÍM zákazníkům, to už je vyloženě nechutné. Chápu ekonomické důvody. Chápu, že se Oskar hájí, že na to má právo. Ano, není to protizákonné, není to porušení smlouvy, ale vůči stávajícím zákazníkům je to neseriózní a nemorální. Během jedné minuty u mě Oskar spadnul z nebeských výšin až na úplné dno - myslel jsem si, že je to jedna z posledních firem u nás, která jedná s lidmi jako s lidmi - hodně tvrdé vystřízlivění. Jak to budu řešit: přejdu zpátky k Paegasu, koupím si TWISTa a aktivuju si tarif SMS - mám jistotu, že až Paegas bude měnit příště u TWISTa tarify, dá mi volbu nechat si ten stávající a ne to co nám provedl Oskar. Sice mě vyjde zpráva o několik haléřů dráž než zdražená z Oskara, ale aspoň nebudu mít pocit, že dávám své peníze firmě, která jedná se svými zákazníky - co víc, se svými fanoušky - jako s kusem hadru. Oskara si ale nechám - 10Kč měsíčně mě nezabije, budu ho používat na SMS Oskar-Oskar (moc jich nebude - lidi kolem mě Oskara nemají) a, jak tady mnoho lidí radí, budu důsledně do jedné využívat volné minuty. Nejsem mstivý, ale bude to moje "poděkování" Oskaru za jeho cenový dáreček k novému školnímu roku. Někdy si připadám, že jsem minimálně v této zemi skutečně poslední člověk, pro kterého slova čest, spravedlnost, serióznost a další kladné pohnutky neznamenají jen další položku ve slovníku. Kolikrát se mi stane, že se snažím jednat s někým čestně a odměnou mi je rána pod pás. Přesto nechci "jednat lokty" jako mnoho lidí kolem sebe, jen pro osobní prospěch. Mí nejbližší znalí Tolkiena mi často říkají, že jsem "poslední Vznešený elf" a že jsem naivní. Jsem? Že s ideály Vznešených elfů nepatřím do této doby. Asi nepatřím a ani se mi tu nelíbí. Tato republika a možná i tato planeta by ze všeho nejvíc potřebovala pár Vznešených elfů, kteří by nám vládli a ukázali lepší cestu, jak žít. Škoda jen, že se to nemůže nikdy stát realitou.
0/0
1.9.2001 2:10

mirek stodulka

Re: Nechápu...
Nejsi jediný "Vznešený elf" u nás.  Je nás víc, pro koho mají slova jako čest, spravedlnost a serióznost hlubší význam. Je nás celkem dost kdo se snažíme podnikat a žít poctivě i když je to někdy těžké a nevýhodné. Jen se nevzdávej!!! Doporučuji ti knihu R. DeVoss "Soucitný kapitalismus" - člověk v ní hodně pochopí.
0/0
13.11.2001 13:52

Legolas

Re: Re: Nechápu...

Omlouvám se za tak pozdní odpověď ale měl jsem trochu problémy se školou. Díky Ti za tento příspěvek, ani nevíš jak mě to povzbudilo a jak moc jsem rád že nejsem úplně sám a že ještě existují lidé, kteří mě nepovažují za blbce a totálního vylízance. Ano, žít poctivě a spravedlivě je skutečně někdy hodně těžké, obzvlášť když člověk zjišťuje, kolik podvodníků (hlavně firem) se mu vysmívá do obličeje (Oskar, Telecom, UPC...). Ale já se určitě nevzdám, i kdyby už nebyl nikdo jiný, tak já budu polední žijící elf na tomto světě, toť moje předsevzetí do roku 2002. Knihu si určitě pořídím, díky moc za tip.

Přeji nejen Tobě ale všem lidem klidné a šťastné prožití Vánoc a do roku 2002 hlavně více tolerantnosti, ohleduplnosti a méně nesnášenlivosti a podvodů.

Legolas < elf.legolas@seznam.cz >

0/0
24.12.2001 17:37

dan

falešná reklama???
Už jsem do diskuze psal několikrát o tom, že Oskar "vysoudil" desítky miliónů na ostatních operátorech, protože ho diskriminovali vysokou cenou za volání do Oskara a on teď udělal to samý, když zdažil sms do cizích sítí. Trochu divný způsob, ale včera jsem si vzpoměl ještě na jednu věc. Pamatujete si na reklamu s hajzlbábou a člověkem, který chce na záchod. Běžel v ní text: ".....do čtyř je to za 5 korun, ale když si počkáte (asi-nevím už přesně) 20 minut, bude to jen za 2 koruny." Nebyl to opět Oskar kdo pomlouval ostatní operátory tím, že reklama končila slovy: "....proč platit za stejnou službu dvě různé ceny?". A najednou má textové zprávy za 50 haléřů a někam jinam o korunu dražší? Je to přece snad pořád stejná služba. Nejde o to jestli jeho sms jsou prodělečné, nebo ne, ale o to jak se chová.
0/0
31.8.2001 16:09

Star

Já osobně jsem si pořídil Dohodu tak kvůli těm SMSkám a volnejm 300 minutám. Teď když ale SMSky jdou s cenou do háje, tak nezrušim Paegase jak jsem měl v plánu. Oskar opravdu argumentuje tim, že mam přemluvit kamarády, ať přejdou k němu, ale to se těžko dělá, když Oskar ještě nemá pořádnej signál. To že prodělává je jeho problém. Nemě slibovat nízký ceny. Vážně uvažuju o tom že zrušim smlouvu, ale ... je tam to ale. On každej operátor má něco...
0/0
31.8.2001 10:00

Star

Paegas a Eurotel chteji Oskara potopit a tak mu uctujou za SMSky vic :-((
0/0
31.8.2001 9:36

iník

SMS na Twistu je výhodnější - Oskar podvod
Netýká se to právě těch dvou tarifů, které výrazně dopomohly k ziskání třetí licence. SMS na Oskarovi do jinych sítí 1,50 bez DPH. Twist 2,80, ale pomoci WAPu odeslete take SMS, ale stihnete to za 30 vterin, tedy za 1 impulsu, coze je 1,40 bez DPH. Mám dojem, ze tohle náš hodný Oskar trochu po... Jirka
0/0
31.8.2001 9:00

Pert

Re: SMS na Twistu je výhodnější - Oskar podvod
tak se drž toho coe se tilíbí !! A nedržkuj !!
0/0
10.9.2001 17:54

pedro

Smlouva na dobu urcitou
Ahoj, rad bych znal vas nazor na tuto vec - Dohoda s Oskarem je smlouva na dobu urcitou (i Vseobecne podminky to rikaji). Na druhou stranu se ve Vseobecnych podminkach pise, ze poskytovatel muze zmenit zmenit cenik (12.1.1), coz mi pripada ponekud rozporne. Pokud je smlouva na dobu urcitou, pak po celou dobu smlouvy plati ty podminky, ktere byly dohodnuty. Nebo je to jinak a skutecne poskytovatel muze i smlouvu na dobu urcitou zmenit ci vypovedet ? Nehodlam pozadovat ukonceni smlouvy, ale trvam na smlouve puvodni tak jak byla uzavrena. Myslite, ze je to vynutitelne ?
0/0
31.8.2001 8:56

pro Pedra

Re: Smlouva na dobu urcitou
Vynutitelné to není, Oskar se držel svojich VP a bodu o změně cen. Mimochodem, to samé mají ve VP i ET a PG,takže v tom případě by neplatila většina smluv s těmito operátory.. :-)
0/0
31.8.2001 12:39

blafoun

SUPER ČLÁNEK.... řečeno vše...
Převzato z webu www.gsmweb.cz, bez svolení autora, ale nezměněno!!! >>> V jednom z minulých článků se objevil výraz "Oskarova sebevražedná politika" a abychom nebyli napadáni z uvádění nepodložených či novinářsky vzletných tvrzení, napadajících našeho nejmladšího operátora, pojďme si to trochu rozebrat . . . Jakým způsobem Český Mobil vyzrál na tendr na třetího operátora je obecně známo. Zatím co si ostatní soutěžící lámali hlavu, kde najít ve své nabídce kompromis mezi cenovou úrovní tarifů a tím i počtu obdržených bodů za nabídku a reálnou ekonomickou návratností těchto soutěžních tarifů, kanadští machři z TIW na to šli trochu jinak. Chtěli vyhrát přece tendr. Nezbylo, než zjistit rovnici, podle které se udělovaly body a napasovat tarify do ní tak, aby byl počet bodů maximalizován a vítězství v tendru jisté. To, že z toho vyšla naprostá finanční blbost už nikoho netrápilo, ale dle mého názoru mělo. Když už ne žadatele o licenci, resp. pozdějšího operátora, tak přinejmenším alespoň pořadatele tendru, ale kdo by čekal od SocDem partajníků či státních úředníků nějakou prozíravost nebo odbornost, že? Výsledkem jsou výherní tarif jedna a dvě, tarifní nesmysly, které v globále znamenají pro operátora ztrátový byznys. Deset korun měsíčního paušálu za T1 nestačí ani na pokrytí nákladů na vedení zákazníka v databázi a posílání účtů, natožpak na uhrazení propojovacích poplatků ze 40 volných minut. A pročpak máme v rámci těchto volných minut hovory do Maďarska? Zdá se Vám to divné, proč zrovna tam a ne jinam? Inu to je jednoduché. Soudruzi potřebovali nabídnout též levné mezinárodní hovory, aby se jim v tendru ještě více bodově poštěstilo. A jak z toho ven? No zjistíme si přece kam lidé do nějaké z blízkých destinací volají nejméně a dáme to tam! (pro tupé: je to Maďarsko -:) Tento tarif může být pro operátora návratný jedině v případě, že je využíván pro příchozí hovory, ideálně od jiných operátorů. Ovšem za přepokladu, že jej užívá šetřílek snažící se vytěžit maximum, je to tarif jednoznačně ztrátový. Často je i využíván k posílání většího počtu SMS vzhledem k směšné ceně 35 haléřů za kus, ale to je taktéž méně, než činí reálné "výrobní náklady", takže zase ztráta : ( Z "výherního" tarifu 2, později nazvaného "Dohoda s Oskarem" můžeme být jako zákaznící naprosto nadšeni, neboť dostáváme celých 300 minut za pouhých 550 Kč, tedy minutu kamkoliv přibližně za 1,80 Kč. Je to cena na úrovni 25% až 35% stejné nábídky konkurence (Paegas 300 a Eurotel 300). Opravdu si myslíte, že mají Eurotel s Paegasem tak vysoké marže, aby bylo možné srazit cenu tak nízko? Že tomu tak není věděli moc dobře i u Oskara a tak nezbylo po vyhraném tendru tarif trochu ustrojit a vznikly tak obstrukce jako minutová tarifikace, čtyřletý úpis, prohibitivní sazby na mezinárodní hovory a některé služby, progresivně se zvyšující hovorné -:), nelze ho vzít na firmu atd., atd. Tak a teď si to pojďme spočítat. Jsem typický šetřílek, provolám poměrně hodně na odchozích hovorech, a už mě nebaví platit vysoké účty Paegasu či Eurotelu. Není nic jednoduššího, než si pořídit Dohodu s Oskarem. Svůj stávající telefon však chci zachovat, protože všichni znají moje číslo, se signálem je na tom Oskar místy špatně a o službách, které potřeuji, jako třeba GSM Banking, si může nechat jen zdát. Prostě jen na těch 300 minut odchozích hovorů a SMS za padoš si ho vezmu. Téměř všechny odchozí hovory jdou na Eurotel a Paegas, neboť málokdo ze známých či obchodních patnerů si pořídil Oskara jako primární telefon. Příchozí skoro žádné. Co to však znamená pro operátora? (výpočet se nesnaží přesně vyčíslit ztrátu operátora, takže používá zjednodušení) Provolám-li za měsíc těch 300 minut po 1,83 kč, ale Oskar za ně zaplatí na propojovacích poplatcích okolo sedmi korun za minutu, znamená to, že na každé minutě prodělává asi pět korun. Na 300 minutách je to 1 500,- Kč, za rok je to 18 000, a to mě ten blbec Oskar ještě nutí tohle dělat celé čtyři roky, takže celkově na mně tratí neuvěřitelných 72 000,- Kč! A to jen na hrubé marži! Když uvážím, že kvůli mně musel nakoupit nějakou technologii, stavět nějakou síť : ), vrazit nemálo do reklamy, zaplatit nějaké ty zaměstnance . . . a takto si ničím svého operátora, ale kdo chce kam, pomozme mu tam! Mr. B
0/0
31.8.2001 7:49

Adinek

Jeste se omlouvam ...
Omluvam se, ze jsem tam kritizoval tu dohodu s Oskarem, moje chyba ze mi tadle zprava nejak unikla ...... Jen nevim proc se s tim delali taky okolky tehdy a vyzadovali podpis na 4 roky, pak na 3 a najednou ji muzete vypovedet ....... Oskare promin, ale zamysli se nad sebou ......
0/0
31.8.2001 0:27

Adinek

Je to nanic
Na tehle tarifech dostal Oskar licenci ... jakyze mel nabidky treba Orange ? jak by to asi vypadalo kdyby tu byl nejaky jiny operator ? kdo vi .... jen si myslim ze to zacinalo na politikach, ze to dostal zrovna Oskar. A ze to takhle zmenil, je podle me hnusny, kdyz vezmu v uvahu ze de o zdrazeni o vic jak 200 % ! Co jeste chudaci lidi, kteri maji Dohodu s Oskarem a maj smlouvu podepsanou na 3 roky, tech je mi fakt lito ! Ja asi prejdu Volam malo, ale presne v tom je ta strategie Oskaru, aby vyuzivali zakaznici "normalnich" tarifu a ne tech "bonusovych". Ale co se tyce SMS ... kdo jste cetli clanek v Chipu od pana Herwiga ? (tydle uvahy miluju) a taky s tim clankem silne souhlasim ..... ceny sms sou furt stejne drahy od zacatku, i kdyz to operatory skoro nic nestoji ve srovnani s hovorem. Je to skoda, ze se takhle nasi operatori chovaji :-( samy videli kolik lidi sms odesila, kdyz je to tak levny .... a nemeli by nakonec z toho i vetsi profit ? takhle bude zasejc muset kazdej premyslet nad kazdou smskou ...... Jeste kdyby aspon Oskar dosahoval takovejch kvalit Eurotelu, at si rika kdo chce co chce, tak ja po tom pulroku musim stale rict, ze Oskar na Eurotel tezce nema ! (myslim co se tyce kvalite a ne ceny :-D)
0/0
31.8.2001 0:23

Honza Honza

Kurvy ( Slysim Vas )
To snad neni pravda - to je jako kdyby mi vzali pravou plici,ja ho mel tak rad vsude jsem ho branil,chlubil jsem se jim ale ted ? TED je KONEC ! myslim ze se Slysim vas uz tolik nevyplati ( nebo vubec???) a tak asi prejdu na Volam malo ,aspon si zavolam a nebo prejdu ne jinyho operatora ale na jakyho???? zbyvajici dva stoji pekne za ho...!!!!
0/0
30.8.2001 22:51

Normální!
Většina dosavadních přispěvatelů mi připadá jako malé děti. Proč by měl Oskar na svých službách (a jejich placením za posílání do sítí jiných operátorů) doplácet?! Vy byste taky do někoho necpali peníze jen tak, přemýšlejte!
0/0
30.8.2001 13:58

Blafoun

Re: Normální!
Koukám, že přemejšlíš jako většina lidí v týhle republice. Tady nejde o to jestli doplácel nebo o jeho zisk nezisk, ale jde tu o princip. Když vim, že na to nemám a chci vypadat jako solidní firma, tak se na to vy..... SOUHLASIM SE VŠEMA CO SE NA OSKARA ZLOBÍ. Jestli tento tarif udělal jen pro to, aby dostal licenci a nalákal zakazníky, tak k tomu můžu říct jediné: "Asi to nebyla ta pravá firma, ať se tváří jak chce a je jedno jestli jde o nějaký SMS...". Kdyby šlo jen o ty SMS tak prosim, s tim už jsem se smířil, ale že hýbe s cenami dohody je trestuhodný. Samozřejmě má na to právo, ale neškodí to tak trochu dobrému jménu této zatím solidně vypadající firmy? Jeden řekne, jste socky, druhej, že čudláte SMSky máte volat a blá, blá... Jenže o tomhle to vůbec neni. Ano Oskar je stále skvělý.... ale. Co kdyby náhodou jednoho krásného dne se stal Oskar nejlepším operátorem a řekl si:"Zákazníků máme dost, vyděláváme... tak to dáme na stejný ceny jako má konkurence. Už jsme to jednou udělali. Právo na to máme....". Jasně trochu sci-fi. Každý člověk má právo výběru. Každý si vybere podle své kapsy, nároků atd. Silně pochybuju, že propojovací poplatky jsou nyní jiné, než byly na začátku. Někdo řekne, že s tim nemohl Oskar počítat, že se na nich s konkurencí nedomluví... Errortel a Pekáč už má nahrabáno dost, a proč by měl vycházet vstříct své konkurenci? Ani Errotelu ani Paegasu se to nevyplatí, protože ví, že O je stále nejvýhodnější pro volání.... To O moc dobře věděl, že nějaká domluva o propojovacích poplatcích v budoucnu skončí fiaskem, ale přes to do toho šel z jednoho prostého důvodu. (víc prodaných simkaret, rapidně rostoucí statistiky... a za to riziko to přeci stojí?!). Tarif "Slyším vás" skončil. Většina lidí s tarifem "Slyším vás" byla v majetku teenagerů, kteří psali svým láskám na E a P za velmi slušné ceny. Oskarovo rada.... Řekněte svým kamarádům, ať si také koupí O a budete dál posílat levné SMS.. je trochu na hlavu. Už vidim jak vysvětlujete holce, kde si má tedy toho O pořídit, kde nechat odblokovat telefon, který je na E nebo P... trochu ujetý, a každej se na to vy... (to nemluvim o 1000 za zálohu, 400 za odblokování telefonu...). No jen pátrejte v paměti, která náctka má tarif "Slyším vás"? Každej má svym způsobem pravdu. Někdo volá, někdo SMSkuje... jsme pořád jen lidi. Je to prostě o tom, že i když v ČR bude O, E a P tak se stejně provolá, teď plácnu od boku, miliarda korun a ta se rozdělí mezi Operátory. Jakym způsobem, to už je na Operátorech.... pokuď mám, třeba jako Eurotel, jsem v klidu. Pokuď nemám, začínám, musim najít něco čim přitáhnu, i za cenu toho, že na tom po určitou dobu budu prodělávat, a že je to risk, který mě může přijít dost draho. Někdo holt u Oskara zůstane, někdo odejde. Na jednu stranu Oskara chápu, na druhou mu to tak trochu vyčítám, ale začínat vedle gigantů jako je E a P a s omezenym kapitálem chce opravdu hodně tvrdý práce a hlavně chytrých lidí. Bez krve to asi opravdu nešlo a tarif "Slyším vás" je tomu důkazem. Nikdo neni dokonalý, ani Oskar. E a T si na druhou stranu můžou mnout ruce. SMSkářů má, měl, Oskar opravdu hodně.
0/0
30.8.2001 22:48

Pavel Zatloukal

Proboha
Jak tu sleduji rozhorcene vykriky typu "Zrada", "Nikdy ti to nezapomenu", "Smlouva leti z okna", tak se zacinam mirne stydet za to, ze mam taktez Oskara, nebot ocividne sdilim sit s bandou ubrecenych emocionalnich cu**ku. Zajimalo by me, jak dlouho tito "prebehlici" sebou nechaji orat u ostatnich operatoru (mam zkusenost s Paegas Twistem a dekuji, stacilo mi).
0/0
30.8.2001 12:06

Symen

Chudaci lidi co si ted koupili slysim hovno na psani sms a ted maji i pisu hovno
0/0
29.8.2001 23:53

Mas recht
Tak jsme na tom stejne kamo:-/ OSKAR to totalne POSRAL!!! Uz me ceka jen jedna platba pak beru 1000kc a jdu k Paegasu.
0/0
29.8.2001 23:52

maxus

No je to dost smutny tato diskuse
Zrovna jsem se chystal koupit slysim vas a ted tohle. chtelo by to aspon nejakej seznam oskar uzivatelu, moc lidi s nim bohuzel neznam /samej Eurotel, Paegas/. A holky s Oskarem?
0/0
29.8.2001 23:19

SMS
Ještě že jsem se nedal před půl rokem ukecat k tarifu slyším vás - kvůli SMS to bych teď zbytečně plnil odpadkový koš simkou od Oskara. No nekupte dva kopecky!!!
0/0
29.8.2001 19:14

kyx

Je to "VYHODNY PODRAZ"
Celkove ty zmeny nejsou jen spatny a maj i nakou tu logiku, ALE NALAKAT NEKOHO NA NECO A PAK MENIT PODMINKY TO JE SPROSTARNA....Osral dostava manyry jako Pe ci Et..................PROVOLAM VSECHNY VONY MIN NA TELEKLAM AT MA ZE MNE OCAS ASPON NAKOU SKODU..........NAVRHUJU TO VSEM POSTIZENYM...
0/0
29.8.2001 15:17

Chechták

Re: Je to "VYHODNY PODRAZ"
TAK SI SEŠ FAKT SOCAN A JEŠTE K TOMU POŘ8DNEJ KUS MAGORA,ALE MÁM PRO TEBE JEDNU RADU GRÁTIS - ZAHOĎ SIMKU,NEBO RADŠI SI JI STRČ DO PRDELE TY MAGORE!
0/0
30.8.2001 14:27

dan

není jediný
Já se už v týhle republice ničemu nedivím, jenom mě to naštvalo. Stejně jako Český Dráhy. Koupil jsem si Junior pas za 690 Kč na rok. Dostal jsem průkazku a mohl jsem mít na každou jízdenku 50% slevu(kromě příplatků na EC, IC). Jenže, asi po měsíci, místo aby noví zákazníci zaplatili větší poplatek, tak dráhy rozhodli, že sleva nebude 50%, ale 30%. Takže za poplatek, tím jsem jakoby přistoupil na jejich smlouvu, mi podmínky změní? Podvádí se prostě kde se dá a stejně se nic nestane. A ikdyby náhodou musel Oskar zaplatit nějakou pokutu, tak to vlastně dá z peněz, které získal na Eu a Pae.
0/0
29.8.2001 14:12

Odcházím

Paegas za 1,70 kč (fine pokrytí) a nebo Osral za 1,50? (pokrytí na ho..)
Ač tak či onak, tenhle tarif u Oskara nepromysleli. Aby neprodelali jeste vice.(teď je každej nas.... a Slyším vás max. hodí do šuplíku a provolá volný minuty na pevnou :o/ ) Paegas má teď novej Twist program, podobně jako Errortel (SMSkuj) tak jdu ke konkurenci. Bylo mi u tebe dobře Oskare, ale radši budu mít předplacenou kartu z který si "i" zavolám !!! Hodně jsi mě zklamal Oskare! :o(
0/0
29.8.2001 14:06

Pavel

A vlastne, kdyz to byly vyherni tarify, proc to ma zdrazovat i jen tem novym...? Pokud se chce Oskar "pomstit" ET a P, musi najit takovou cestu, aby neskodil svym vlastnim (dost vernym)zakaznikum.
0/0
29.8.2001 14:01

Pavel

Pardon zas za anonym...
0/0
29.8.2001 13:59

Ahoj Dane. Nejak sem tvoji zpravu poradne nepochopil. Ja mam Slysim Vas uz zhruba mesicu 18. To, ze diskriminaci ze strany ET a P "prezil" a vyhral, mu z celyho srdce preju. Jen nechapu, proc se zdrazeni tyka i stavajicich zakazniku a ne jen tech novych. Jednou byly dany tyhle tarify, ČTÚ se libily a on vyhral. Myslis, ze kdyby tam predlozil cenu 1, 58 za SMS (cenovej standard), ze by vyhral?!?
0/0
29.8.2001 13:58

Pavel

Taky navrhuju, jak to Oskarovi sladce oplatit. Aspon radne dbejte na provolani vsech vasich volnych minut. At si zdrazeni SMS zprav alespon trochu vykompenzujeme tim, ze mu nase volne minuty nebudeme vracet. :-))
0/0
29.8.2001 13:51

Slonik

Re:
Ideální by bylo provolat je do Maďarska ...
0/0
29.8.2001 15:34

Pavel

To jsem ja s tim dotazem. Omlouvam se za ten anonym. :-)) Dik za odpoved.
0/0
29.8.2001 13:21

Chtel bych se zeptat nekoho, zda ma Oskar pravo zdrazit tarify (nebo nejake sluzby v nem), diky kterym vyhral vyberove rizeni a nema pravo je rusit, myslim, az do roku 2004.
0/0
29.8.2001 13:17

Re:
Ano, ma pravo, dle Vseobecnych podminek Oskara, s kterymi kazdy klient souhlasi. V Povereni (licenci) se hovori pouze o vyhodnych SMS v siti OSKAR.
0/0
29.8.2001 15:17

Petr

Podraz na zákazníka
To, co udělal Oskar za rošádu ve svém tarifu "Slyším Vás" je celkem slušný podraz na zákazníka. Spousta lidí odešla hlavně od Paegasu právě k Oskarovi a ten se zachová tímto způsobem. Zdražit SMS o tolik je docela hnusný. A rozlišovat odchozí SMS dle toho u jakého operátora skončí je ještě od Oskara hnusnější, protože právě Oskarovi se nelíbilo, že volání z jiných operátorů do jeho sítě je dražší. Oskarovi jsem doposud věřil, ale hrozně moc mě zklamal. Prostě podraz.
0/0
29.8.2001 11:17

Jarry

Typicke chování, jasný důkaz, že oskar je tu pro nás. Jen další podnik, který se snaží vydělávat.
To uplne stačí
0/0
29.8.2001 11:17

Fantom

FAIR PLAY ??
Oskare, Oskare... jeste ze nejsem tvuj klient. Kdyby mi tohle udelal muj operator, tak bych od nej okamzite odesel !!! (a jiste bych nebyl sam !!) Vezmi si priklad z Paegase, jak vkusne presel na nove tarify. Tvoje jednani je asi jako kdyz si koupis novy telefon na splatky a v jejich prubehu po nekolika mesicich ti prodejce rekne ze telefony zdrazil a ty mu to mas doplatit ! KDE TO JSME ?? PROC SE KLIENTI OSKARA NEOZVOU ?????? CO V TEHLE ZEMI PROJDE PRISTE ?????
0/0
29.8.2001 10:55

fair

Re: FAIR PLAY ??
No jseš dost mimo, je to vidět...... No comment
0/0
30.8.2001 10:44

Slonik

Nelibi se mi to ....
... ale co muzu delat. Muzu vypovedet Dohodu s Oskarem (a myslim, ze by se mi to povedlo i bez sankci). Jenze bych prisel o 210+90 volnych minut, za ktere bych u jinych operatoru zaplatil daleko vice nez tech 550,- bez dane. SMS posilam mesicne tak maximalne 100, takze cela zdrazovaci akce Oskara pro me bude mit dopad nejakych 50,-/mes, coz mi prijde docela unosne. Nic to ovsem nemeni na tom, ze mi to prijde vuci STAVAJICIM zakaznikum jako velky podraz. Kdyz Peagas zdrazoval, udelal nove tarify a ty stare prestal nabizet. Vcelku legitimne se snazi donutit zakazniky se starymi tarify, aby presli na nove. Ti to mohou udelat, ale nemusi - je to jejich volba. Jakou volbu nam nabidl Oskar? :-(((((
0/0
29.8.2001 10:07

BaJaJa

Je to blbý, ale pořád nejvýhodnější
Tak změna mě moc nepotěšila, ale vzhledem k tomu, že ze Slyším Vás a Dohoda s Oskarem byly ty ceny opravdu moc nízké a Oskar na nich dost prodělával tak to chápu. Takovej Errortel zdražovat nemusí, protože už tak má dost velký ceny. Při posílání SMS do jíné sítě vydělá na každé zprávě u GO 1,75, u FUN GO jen "pouhých" 0,40 Kč. Paegas už takovej zloděj není a vydělá na každé zprávě jen 1,40 Kč. Tak se nedivím, že Oskar zdražil, když musel za každou odeslanou SMS do cizí sítě platit cca 1 Kč. Teď si holt bude nechávát 0,10 Kč a to je pořád bezkonkurenční. Sice to není předplacená služba, ale pořád se vyplatí nejvíc. Chudák Oskar, protelefonuju mu vzdycky vsechny volne minuty a pošlu okolo 1000 SMS měsíčně, tak za můj tarif Slyším Vás doplácí přes 1000 Kč. A asi se už naštval :))) BaJaJa
0/0
29.8.2001 9:09

jam

Oskar se posral
Všichni si kupte Oskara, nejdřív vám povíme, jak to máte levný a pak vám to napálkujeme jako u ET! A ještě vám budeme povídat, jak je to levné, jestli máte víc (nebo míň ) ze života. Podbízet se výběrového řízení na licenci levností a pak zdražit na úrověň nejdražšího - SILNá káva! Fuj a to jsem se málem dohodl a Oskarem!
0/0
29.8.2001 8:52

Oskar

MRKNĚTE NA ODKAZ
Mrkněte, kdopak vydělává na smskách. Oskar za jednu doplácel korunu... http://www.mobilmania.cz/Operatori/Ar.asp?ARI=100744&CAI=2114
0/0
29.8.2001 7:50

Charlie

Mam dohodu s oskarem a jak to sleduji nejspis se prestanu dohadovat protoze co ja vim tak u tohodle tarifu by snad meli po celou dobu jeho trvani platit stejny ceny jako v dobe kdy jsem podepisoval smlouvu, myslim ze je to duvod mozneho odstupu od smlouvy ale urcite to ma Oskarek pravnicky voblafnuty tak nezbyde nic jinyho nez jeste chvili pockat a jestli ta kurva Oskarova zdrazi hovorny tak nebudu vahat a vyslapnu s dlazebni kostkou do ulic a az pujdu kolem jeho shopu tak mi nahodou rupne v kouli a moje ruka ji prohodi vejlohou. Oskare Oskare zamysli se nad svym pocinanim, takhle se v dnesnim boji o zakaznika nikam nedostanes a navic jeste zakazniky postracis aspon teda ty co nemaj smlouvu a ty se smlouvou se stebou mazat nebudou, jen se hold nechali nalakat a ted si to musej sliznout a ty zidaku Oskarovej na tom vytriskas pekny prachy, jses ubohej jako stavajici dva operatori co se pred tebou uz dost vyblbli a nahrabali si do vlastbich kapes, staci se jen podivat na ty palace kultury a oddechu co si nastaveli tak jen do toho at nejses pozadu ty Onasisu.
0/0
28.8.2001 23:00

Vojta

JESTLI MA ADRESAT OSKARA TAK NO PROBLEM!!!
Těm co posíláš SMSky doporuč, ať si pořídí taky Oskara máte nezměněný ceny a neni co řešit! Pokud se Ti to nelibí tak jsou v ČR k dispozici další 2 operátoři - ERORTEL a PAEGAS ...
0/0
28.8.2001 22:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.