Diskuze

Co říkáte call centru od 2N? Pořídíte si ho?

Propojte svůj telefonní systém Ateus Omega s lokální počítačovou sítí a získáte funkce, o nichž se vám u malých pobočkových ústředen ani nesnilo. Propracované call centrum i plnohodnotný unified messaging jsou zdatnými pomocníky v získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cobra

24. 8. 2001 15:21
Reakce na článek Ateus Omega - CRM Call Centrum
Pane Pavlík, nic nového to není a hlavně ta drzost nazívat to CRM. Jste nějak zpřízněn a Ateusem?
0 0
možnosti

Josef Šumfrle

26. 8. 2001 12:13
Re: Reakce na článek Ateus Omega - CRM Call Centrum
Neživím se telekomunikacemi, ale sleduji co by se šikovně z této oblasti v mém podniku dalo aplikovat. Uvedený systém se mi velmi líbí. Ne že bych o spol. 2N nevěděl, ale nevěděl jsem o možnostech, které tyto alespoň pro mne nové systémy (nejen spol. 2N) přináší. Nikdo mne s těmito možnostmi až doposud neseznámil. Bohužel jste pro obecné povědomí v tomto směru zřejmě udělal málo i Vy pane Cobra, takže není třeba hned házet rameny, že nejde o nic světoborného a že je to stará věc.... Budu rád, když, že Vaše případná reakce bude ke mě jako laikovi ohleduplná.
0 0
možnosti