Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš názor na dobíjení kreditu na benzínkách? Jaké máte s tímto způsobem dobití kreditu zkuše

Na šesti pražských čerpacích stanicích společnosti Jet – Conoco si můžete okamžitě dobít kredit na kartě Twist prostřednictvím platebního terminálu pro karty CCS. Varující ale je, že firmy provozující jiné sítě benzínek nemají o tuto službu zájem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš Kokoška

Chápu a svou poznámku beru zpět.
0/0
15.8.2001 11:14

Tomáš Kokoška

Autorovi ...
Nic ve zlém, ale ten graf příliš neodpovídá v textu uvedeným tržním podílům. Pokud má Jet - Conoco podíl asi 4% při 55 ČS, tak celkový trh je +- 1375. Pokud má velká čtyřka 58% trhu při 635 ČS, tak celková velikost trhu vychází na 1094. Graf však jako celkový počet ČS udává 1966. Někde je tedy chyba. Nemyslím to jako výtku, jen by mě zajímalo, jak je to doopravdy.
0/0
15.8.2001 9:26

Rostislav Kocman

Re: Autorovi ...
Omlouvám se, že jsem to v článku nezdůraznil, ale tržní podíl jednotlivých firem je odlišný od počtu čerpacích stanic (záleží na jejich umístění, jedna na dálnici je lepší než sedm v zapadlých vesnicích). Rostislav Kocman
0/0
15.8.2001 9:56

AirTime

Re: Autorovi ...
Trzni podil lze samozrejme merit podle vice kriterii. Podle poctu cerpacich stanic vsak nema tento udaj tak velkou vypovidaci schopnost narozdil od mnozstvi prodanych pohonnych hmot. Extremnim prikaledem muze byt Benzina s.p., ktera ma vice, nez dvojnasobek cerpacich stanic ve srovnani treba s Aralem, ale mene, nez polovicni prodeje (a tim i trzni podil z tohoto hlediska). Trzni podil je zde tedy myslen ne podle poctu stanic, ale podle prodeju, coz prenesene znamena podle poctu zakazniku. AirTime
0/0
15.8.2001 11:10

Opravdu ...
Opravdu zase jeden velmi mizerný článek, hodný RadioMOBIL.CZ, ted dokonce SLOUHY MF Dnes. Gratuluji.
0/0
15.8.2001 9:16

Proč je to varující?
Proč je varující, že ostatní čerpací stanice o dobíjení nemají zájem? Pumpa je přece určena k natankování PHM a ne kreditů. Zdá se mi, že autor je zaslepen svou vášní pro mobily a běda, když se celý svět nebude točit kolem plastových krabiček s baterkou a simkartou. Podobné články čítávám jen v MF Dnes, je vidět, že Mobil po akvizici rychle klesá na její úroveň
0/0
15.8.2001 8:27

Rostislav Kocman

Re: Proč je to varující?
Čerpací stanice už dávno není místem, kde se prodávají jenom pohonné hmoty, ale především prodejním místem se širokým sortimentem. Fyzičtí provozovatelé benzínek (ne petrolejářské firmy, které je pronajímají a mají na nich svoje logo) vám potvrdí, že obrat v prodeji ostatního zboží je mnohdy větší než obrat za benzín.
0/0
15.8.2001 16:42

Re: Re: Proč je to varující?
Z toho důvodu, že nájemce dostává za benzín jen pár desetníků, kdežto obchod provozuje ve vlastní režii.
0/0
16.8.2001 10:38

A proc?
Karta CCS je svym stylem urcena pro pravnicke osoby. Myslite, ze pro pravnicke osoby je urcena i dobijeci tel. karta?
0/0
15.8.2001 8:05

zbyněk

Re: A proc? proto...
Jen na okraj: Znám hodně lidí kteří mají CCS a jsou "soukromé" osoby (většinou manželky podnikatelů) a mají předplacené telefony. Současně znám i hodně "podnikatelů"(v úvozovkách je s jedná spíš o "řemeslníky") kteří mají i CCS i předplacený telfon. Myslím si, že možnost dobít telefon na "silnici" je velký přínos, který ocení každý kdo se dostane při cestování do nějaké tísně (např. porucha na voze, kalamita....) vetšina benzinových čerpadel má 24 hod provoz a to drtivá většina trafik, GSM shopů atd kde se dá karta koupit. Doufám že podobná možnost bezhotovostních plateb se bude rozšiřovat např platit VISA, MASTER či MAESTRO atd. kartami. Pozn. já sám mám tarif ...
0/0
15.8.2001 9:00

Zbynek

Re: Re: A proc? proto...ze to je uz davno
Na kartu MAESTRO kupuju kredit na benzince asi dva a půl roku. Vrbno pod Pradědem
0/0
15.8.2001 9:24

Re: Re: A proc? proto...
Manželky podnikatelů to mají pravděpodobně napsáno na firmu manžela. Přínos? Je problém mít v autě rezervní dobíjecí kupony? Většinou je koupíte levněji anebo si lze dobití objednat přes wap (ale jen v pracovní době).
0/0
15.8.2001 9:35

Mrioslav Obešlo

Re: Re: A proc? proto...
Jsem zaměstnanec s průměrným příjmem a o kartu CCS jsem, po zkušenostech z podniku, měl celkem zájem (předpokládal jsem jako samozřejmost, že i coby "pouhá" soukromá osoba budu moci získat kartu "na SPZ", tzn. že se k vozu s jednou SPZ vydá karta s PIN, kterou může použít kdokoliv, kdo má kartu a zná PIN). Byl jsem velmi zklamaný po telefonátu s CCS, že takovouto karu vydávají jen pro právnické osoby. To, co mi nabídli (jedna karta = jedna osoba = jeden účet) je, podle mě, pro "soukromníka", celkem na nic - jaké výhody takovéto řešení přináší ve srovnání s běžnou platební kartou? Ztratil jsem tedy zájem a musím konstatovat, že karty CCS a služby s přidanou hodnotou s ní spojené jsou primárně, bohužel, určeny spíše pro právnické osoby, resp. fyzické osoby - podnikatele.
0/0
15.8.2001 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.