Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jste spokojeni s tím, jak vám pomáhají operátoři na infolince?

Sedmdesát tisíc dotazů denně zaplaví infolinky tří českých mobilních operátorů. Něco přes dvě tisícovky jejich pracovníků odvádí často pod tlakem náročnou práci, za kterou bere podprůměrný plat; přesto právě infolinky považují Eurotel, RadioMobil i Český Mobil shodně za své silné místo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ondřej Úlehla

Radio Oskar
Když už jsme u toho, budujeme stránku příznivců rádia Oskar. Na Oskarovi se stále dost čeká. Koukněte se někdy na radio.oskar.zde.cz, časem se tam něco objeví. Jinak operátoři v pohodě.
0/0
1.9.2001 22:03

Red

Platy
Velmi jsem se pobavil při debatě o platech operátorů na infolinkách.Pokud je Vám zákl plat 12000 málo tak se podívejte jinam.Já jsem hasič a po 14 letech mám základ necelých 11000 ! A to s tím že na rozdíl od operátorů (kterým hrozí max. říznutí o papír) my riskujeme zdraví a životy. Tvrdíte že dobrým operátorem se člověk stane po roce, ale dobrým hasičem nejdříve po pěti letech. Tak přestaňte plakat jak jsou zaměstnavatelé zlí (vypočtěte si ty výhody které jsou v různých příspěvcích vyjmenované- tel.zdarma,apod.)
0/0
14.8.2001 20:16

Aliss

Re: Platy
Vážený přispěvateli do této diskuze, nechci se s vámi dohadovat o platech (o tom to tady snad není), příp. si přečtěte znovu název před vstupem do této části fóra. Nevím v jaké oblasti "hasíte", v Pze to zřejmě nebude. Takže pokud chcete víc, přestěhujte se do Phy nebo bežte dělat operátora za 12 tis.+telefon. Teprve poté můžeme podiskutovat o tom, jak je práce operátora nenáročná a životu/nervům bezpečná. Vy možná riskujete, když hoří. Já jako operátorka riskuji s každým nově příchozím hovorem na infolince a těch je během dne daleko více než požárů. Nepřesná informace se rovná ztrátě důvěry v operátora. A taky ty pořezané prsty....:o)
0/0
18.8.2001 0:19

Karel

Oskar a infolinka pres internet - hruuuuuza
Ani po usilovnem, desetiminutovem hledani e-mailove adresy na helpline se mi ji nepodarilo najit, i kdyz v inetu nejsem zadny novacek :-(((((
0/0
10.8.2001 12:43

Rx 007

Re: Oskar a infolinka pres internet - hruuuuuza
Oni ji myslim nikde uvedenou nemaji. Uz nevim jak jsem k ni prisel, ale je to oskarlinka@oskarmobil.cz Na "otravne" dotazy ale obcas nereaguji, na to je lepsi "Ptejte se". Wap a nejake dalsi blbosti mi pres tento mail, ale aktivovali na pohodu.
0/0
10.8.2001 15:36

Dan Lukes

Asi jsem mene narocny ...
Podle reakci zde stoji vsechny infolinky za houby a nejhorsi je Oskar. Jenze to asi zalezi na tom, co nakonec chcete. Je pravda, ze Eurotel ma asi nejkratsi cekaci lhuty a Oskar nejdelsi, na druhou stranu, Oskar ma zcela zrfdtelne nejpruznejsi pristup. Eurotel a Paegas jsou profesionalni studeni cumaci - a kdyz chcete neco, co jen trochu vybocuje z nalajnovaneho prostoru mate proste smulu. )skar je v trojici mozna nejmene profesionalni, ale zato nejlidstejsi. Priklad (jeden, mam jich vic)? U ET i Oskara se stalo, ze jedna spolecnost byla v jejich databazi dvakrat - jak se ruzne prikupovaly telefony, proste se nereklo, ze uz tam jednou jsou. Pak jsme to chteli sloucit - oba operatori pozadovali pisemnou zadost. Obema jsem se pokusil vysvetlit, ze je nesmyslne, aby predstavitel XX s.r.o sepisoval zadost "zadam o prevedeni telefonu 123456 ze spolecnosti XX s.r.o na spolecnost XX s.r.o), jelikoz jak nahlednutim do sve databaze zjisti, je to jen dvakrat naprosto tataz spolecnost. Vysledek ? V Oskaru sedi lide, takze ti nahledli nesmyslnost pozadavku a telefonyu proste prevedli - a protoze jsou to lide, chvilku jim to trvalo. V Eurotelu sedi profesionalove na ktere neni treba cekat - odpoved, ze presto vyzaduji pisemnou zadost byla okamzita. Ja mam radsi lidi ...
0/0
8.8.2001 21:04

Martin Rychtecký

Louny
Jelikož jsem ze Žatce, čili na okrese nedaleko Loun. Tak poradím jak se k té krásné budově dostanete. Na okrese se té "budově" neřekne víc jak 10let jinak, než KOKOS (KOmunistickejKOStel). Martin
0/0
8.8.2001 14:45

Mio

Re: Louny
jo jo jo, Kolja byl pěknej film. :))) Mio
0/0
10.8.2001 6:06

Petr K.

můj názor na infolinky
Na infolinku volám opravdu vyjímečně takže hodně málo, od operátora PG jsem se ale vždycky dozvěděl všechno co jsem potřeboval a když jsem chtěl třeba aktivovat nebo zrušit nějakou službu tak to bylo vždy bez problému, stěžovat si tedy nemůžu. Pokud nahlašuji Paegasu problém se sítí, to už je jiná, to by vydalo na román. Ale jinak spokojenost, a hlavně oceňuju dostupnost živého operátora kdykoliv to potřebuju. Ta bohužel u Oskara citelně chybí, když jsem si například před rokem koupil Oskartu a nešlo mi to dobít tak jsem volal operátorovi, slečna mě sdělila že jim právě končí pracovní doba takže to vyřešíme ráno. A teď po roce je to pořád stejné, na svojí samoobsluhu sice může být Oskar právem hrdý ale někdy je problém nutno vyřešit se živým operátorem a když to není v jejich pracovní době tak má člověk smůlu. Nevím ale domnívám se že při poskytování těchto služeb by nonstop linka měla být úplnou samozřejmostí. Jinak co se týká toho platu, pokud je pravda ta výše okolo 10 000 Kč a snad dokonce hrubého tak je to podle mě ostuda, tak náročnou práci bych za ty peníze nedělal a nemyslím si že to může dělat každý, operátoři navíc rozhodně nepatří mezi chudé zaměstnavatele. Bohužel podobný přístup má podle mne hodně zaměstnavatelů, že raději utratí plno peněz jinde (například na neustálé školení dalších nových zaměstnanců) něž by část těch peněz dali na plat již vyškoleným a znalým zaměstnancům aby si je udrželi. Hlavně mě nebombardujte že jsem nějaký ukřivděný bývalý zaměstnanec, živím se už přes 10 let sám takže jsem v pohodě ale vím jak to jinde chodí. Četl jsem tu od někoho příspěvek o zaměstnancích infolinky Eurotelu, pokud je to pravda (plat cca 15000, neomezené volání v síti ET, atd...) tak bych řekl že to je OK.
0/0
8.8.2001 13:31

Pavel T.

Jednou jsem volal na Paegas kvůli nějakému nastavení mobilu (chyba mezi klávesnicí telefonu a židlí, však to znáte). Jenže předtím jsem v tom mobilu asi rok používal Eurotel, Paegas jsem měl asi 3 týdny. Takže jsem operátorovi po dotazu,zda mám paušál, nebo předplacenou sadu odpověděl, že v tom mobilu je Eurotel GO. Na Paegasu se trošku zarazili, ale přesto mi ochotně pomohli. Došlo mi to až když jsem dotelefonoval. Za to by si snad pracovník infolinky zasloužil mimořádné prémie.
0/0
8.8.2001 13:27

bývalý zaměstnanec RDM

Odpověď panu Růžičkovi do Paegasu
Také rozhodně nesouhlasím se sebechávlou pana Růžičky a společnosti RadioMobil. Osobně můžu potvrdit že nástupní plat operátora byl alespoň před 2 lety 10.500,-Kč hrubého (zhruba po 6 měsících se zvednul základní plat o 500,- Kč) a jediná výhoda byl mobilní telefon s asi 120 minutama zdarma, ale SMS se platit musely. Vlastně to nebyla žádná výhoda když se veme v úvahu že během pracovní doby musel být telefon vyplý a společnost velice pečlivě kontroluje kam její zaměstnanci volají a komu a co píší přes SMS. Na pracovišti probíhá šílená buzerace, kdy se každý operátor musí předem zeptat supervisora zda může odejít na záchod vykonat svojí potřebu a zda mu to bude dovoleno. Pokud by náhodou někdo přišel o třeba o 3 minuty déle do práce, má z toho okamžitě veliké nepříjemnosti a samozřejmě si to musí nadělat. Další "výhody" spočívají ve velice zábavné práci o víkendech a přes noc za 0,- slovy nulový příplatek, státní svátky se ve společnosti RadioMobil a.s. vůbec neuznávají, ať jsou třeba vánoce, jede se furt a zaměstnancům se nedá ani o korunu víc. Myslím že ani nemá cenu dále pokračovat, jsem rád že už tam nejsem.
0/0
7.8.2001 22:19

Roman T.

Re: Odpověď panu Růžičkovi do Paegasu
Jakkoliv můžou mít různé firmy tvrdá kriteria a věřím, že podobných buzerací je plno, řekl bych, že předepsaná, nebo snad povolená(zamítnutá) pauza na záchod a vykonání základní životní potřeby hraničí s omezováním osobní svobody. Přece když potřebuji na záchod, tak potřebuji právě teď a ne třeba za půl hodiny. A pokud mě náhodou chytnou drobné střevní potíže a budu muset jít za 10 minut znovu, tak přece půjdu a pokud bude následovat postih, tak je tu úřad práce a plno dalších institucí, kam se můžu obrátit, ne?
0/0
8.8.2001 6:57

Ondra P.

Re: Odpověď panu Růžičkovi do Paegasu-je to tu fajn
je to pravda dělam tu už rok(louny) a je to dost hustý a hlavně sázej na vysokou nezaměstnanost:takže komu se něco nelíbí tak nazdar.
0/0
8.8.2001 16:53

Takybyvala zamestnankyne RDM

Re: Odpověď panu Růžičkovi do Paegasu
Ne ze by prace na infolince v RDM byla prochazka ruzovou zahradou, ale trochu v leccems kecas...
0/0
8.8.2001 16:36

Jenik

Re: Odpověď panu Růžičkovi do Paegasu
Pracoval jsem jako operátor v Pekáči 5 měsíců, sice ne na vokeclajně, ale neni pravda, co tady něktří z vás píšou. Souhlasim s těma penězma, makal jsem na půl úvazku za 5,5 čistýho (jako student) a práce byla dost volná, kdykoliv jsem si moh' odskočit, pokecat se supervizorama nebo si zavolat. Výhody? Placený jídlo, telefon (250 minut zdarma + 100 sms), ale taková práce se nedá dělat dlouho, je to moc monotónní a neni to moc dobře ohodnocený...
0/0
9.8.2001 13:29

Sára

takže...
všude je to stejný , a to mi věřte. Vždyť si vzpomeňte když začínal ET nebo Paegas, jak dlouho jste čekali na spojení. Bylo to úplně stejné jako donedávna u Oskara. Teď už na infolinku Oskara nečekáte dlouho. Nejlepší je volání od 13-15hod. A je tady teprve rok. A Oskar má nejhezčí a nejmilejší operátorky. A jak jistě víte - někteří, co jste dělali operátory, operátor nemá žádné oprávnění cokoliv dělat - blokovat, odblokovávat , atd. tak se nedivte. Nemohou za to , že nemají v programu nějaké benefity, oni to neprogramovali. Oni se nemají na koho dovolat, ani nemůžou za to , že někde spadla nějaká síť. Za to nemůže nikdo. A každému operátorovi , a každý den spadne někde síť.
0/0
7.8.2001 19:55

Roman T.

Černá díra Eurotelu
Zatím jsem byl témeř vždy s linkou ET spokojen, ALE... Co se stalo včera, nepochopím dodnes: Někdy v půli července, hned jak ET vytáhl v rámci Benefitu s ruletou jsem ji hrál. Vyhrál jsem 15 volných minut za mých vsazených 100 bodů (soudím, že to je nejnižší, základní odměna - nikdo neprohraje). Bylo mi sděleno, že se mi započítají do následujícího zúčtovacího období. Super, účtovací období mám vždy od 20. do 19., počítám s volnými minutami navíc, pro období 20.7. až 19.8. Volám na infolinku *11 (abych si ověřil, že mám skutečně na tento měsíc 75 minut) a ptám se kolik volných minut mám na toto období. Chtějí telefonní číslo, adresu, jméno, sdělí mi, že mám 60 minut, díky své předplacené službě + další 2 minuty z minulého měsíce. Na tohle jsem se však neptal, nejsem debil, abych nevěděl, co platím a neuměl si přečíst na faktuře, zda a kolik mám převedených minut. Tak jsem jí vysvětlil situaci s hrou Ruleta, načež jsem se dověděl, že tuhle informaci oni zjistit nedokážou. ??? Nechápu, přece, když mi je mají připočítat, tak tam musejí tu informaci mít, že mi je mají připočítat, ne? Ale poradila mi, abych zavolal na linku Benefitu, že tam mi to sdělí. Volal jsem tedy na Benefit *70, sdělili mi, že jsem 15 minut vyhrál (to přece vím taky), ale že neví, kdy to bude započítáno, že podklady sice předali do fakturačního centra, ale zda to oni stihnou započítat do tohoto období, ať si ověřím u nich. Volám fakturační centrum *22, zadávám své telefonní číslo, identifikační číslo. Následně se dovídám, že tuhle informaci mi sdělí na zákaznické lince *11! ??? Co na to říct? A co na to Eurotel?
0/0
7.8.2001 13:06

Tomáš Pažourek

Re: Černá díra Eurotelu
Spis by mne zajimalo, proc mi v ET nedokazou rict, kolik mi v prubehu mesice jeste zbyva free minut k provolani!
0/0
7.8.2001 17:35

M2

Re: Re: Černá díra Eurotelu
Nechcou, aspon provolate vic :-)
0/0
8.8.2001 10:59

Alena Frantová

Peagas a Oskar
Mám oskartu a Twist, takže můžu srovnávat obě infolinky. Paegas: když si nevědí rady, přeruší hovor; chybí jim technické znalosti (jednou mi dokonce bylo tvrzeno, že můj telefon-Nokia 3210-"neumí" něco, čím mi prokazatelně sloužil); nebyli schopní mi vysvětlit, proč mám opětovně aktivovanou hlasovou schránku, kterou jsem si půl roku předtím zrušila atp. Oskar: mají jen do 20-00 - vždycky mám problémy od 20-01, odkazují (když si neví rady), na oskarmobil.cz - ale operátorovi volám právě, až když zjistím, že na internetu se odpověď nedozvím atp. Navíc na obou infolinkách jsem se o 1 problému dozvěděla, že za něj může právě ten druhý operátor (ze sítě Paegas nelze odpovídat na sms z Oskara-dodnes nevím, kdo měl pravdu). Ale na Oskaru jsou o něco milejší a je jednodušší dosáhnout spojení s operátorem.
0/0
7.8.2001 12:37

petr

Re: Peagas a Oskar
Jestli Ti nejde odpovídat na jiného operátora a máš Nokii, ta ksi v nastavení zpráv ZRUŠ "Odpovedět přes totéž centrum". Mělo by to pomoci. Petr
0/0
9.8.2001 8:18

Alena Frantová

Re: Re: Peagas a Oskar
Diky moc za radu, Alena
0/0
9.8.2001 21:33

segio

Re: Peagas a Oskar
soy sergio phone me
0/0
26.9.2003 4:43

Daniel Péder

Kdyby operátoři používali "smsNow" mohli by si ušetřit spoustu práce
a naštvaných klientů. smsNow
0/0
7.8.2001 12:23

olda

Oskar
Jestli si Oskar myslí, že infolinky jsou jeho silné místo, tak pánbůh s uživateli téhle sítě.
0/0
7.8.2001 11:18

Step

Infoline Oskar
Jeste porad maji na "Oskar lince" omezenou pracovni dobu? Uz jsem k nim dlouho nevolal, ale vzdycky me to silene stvalo, protoze problem se nejakym zahadnym zpusobem vynoril zasadne vecer :-)
0/0
7.8.2001 9:46

Ivos C.

Re: Infoline Oskar
Ano, bohuzel porad :-( Vzhledem k urovni Oskarlinky jsem se vzdy maximalne snazil vyhnout se tomu, abych tam volal, ale tuto sobotu rano v pul osme jsem se prece jenom rozhodl, ze jim tam zavolam, abych si ujasnil, co vsechno potrebuji pro to, abych jim mohl platit inkasem. Dozvedel jsem se sice od plechoveho dedecka, ze pokud chci nejake informace o svem mobilu, mam nahlednout do uzivatelske prirucky (to tam fakt je!), ale na ziveho Oskara jsem se nijak nedostal, takze maji smulu, zadne inkaso se konat nebude. Kdyz nemaji zajem oni, proc bych mel mit ja.
0/0
7.8.2001 13:11

Aigor

Oskar
Nesouhlasím s názorem, že Oskar má nejhorší infolinku. Spíš "nejpomalejší", to je fakt. Než se jeden dovolá, stihnu i svačinu a kafíčko, ale co se týká úrovně, byl jsem vždycky spokojen. Asi před rokem si polovina naší rodiny kupovala mobily a většinu věcí jsem vyřizoval právě já přes info-linku :-) Naopak mám poměrně špatné zkušenosti s infolinkou na Paegasa - alespoň co se týká technické znalosti, je to katastrofa. Obdobné zkušenosti i z prodejny, ale to už je o něčem jiném. ET nemůžu posoudit.
0/0
7.8.2001 9:07

michal

operátora na infolince bych nedelal ani za nic! predstava, ze mi caly den den volaji lidi svoje stupidní dotazy, je šílená!!!!!!
0/0
7.8.2001 8:55

Frony

Re:
Naprosto souhlasím. Já udělal velkou chybu.
0/0
7.8.2001 18:55

Frony

Reakce na manažera Růžičku
Chtěl bych na výroky na CR(costumer care) manažera Růžičky z Radiomobilu. Jako bývalý zaměstnanec, který byl nucen podstoupit měsíční stáž na infolince, musím konstatovat, že pracovní podmínky v článku vylíčené ve skutečnosti tak nefungují. Dokonce mám pocit, že jsou to záměrné lži. Personální politika R. v této oblasti je žalostná. Operátorem se člověk nerodí, musím se jím stát. Nicméně v R. když z deseti naspoupivších lidí vydrží dva tak je to mnoho. Obdivuji a zároveň nechápu lidi, kteří pracují za takové peníze na infolince třeba i dva roky. Musím také souhlasit s kolegou níže o zatajování problémů, ale asi dělají všichni. Kolikrát, když operátor neví dojde k přerušení hovoru.... Bylo by toho minimálně na článek.
0/0
7.8.2001 8:54

Tomáš Peterka

Platy
musíte si prosím uvědomit že základním faktorem při určování výše platu a to jakéhokoli zaměstnance je jeho nahraditelnost ( & snadnost této nahraditelnosti). Člověka který např. programuje v 5-ti programovacích jazycích, umí 3 řeči, nebo je enormně schopný manažer, najdete špatně, proto je dobře zaplacen, protože když od vás odejde máte problém. Operátor infolinky když odejde tak za něj máte do 3 dnů náhradu. To samé jsou veškeré dělnické profese, prodavači (proč je přeplácet když každý brigádník po 2 hodinách zaškolení umí to samé že?) Operátoři prostě namají důvod platit jim více, zvláště když je o tu práci velký zájem a umí to dělat každý.
0/0
7.8.2001 8:21

Jan Vichr

Re: Platy
Jako bývalý operátor infolinky Paegas o tom něco vím. Byl jsem sice zaměstnán na půl úvazku, ale zato přes rok. Ad platy - částka 10000 je velmi podhodnocená. Alespoň u Paegase je tato částka minimálně o 4000 vyšší, k čemuž si musíte připočíst spoustu zaměstnaneckých výhod (nejvýraznější je téměř zadarmo telefon). Ad snadná nahraditelnost - bohužel stejný názor mají i představitelé mobilních operátorů. Do výcviku nových operátorů se cpou šílené peníze, navíc jakž takž slušným operátorem se člověk stane tak po roce. Nikdo si nedovede představit, jaké kvantum informací musíte vědět, abyste dokázali zodpovědět správně všechny dotazy!!! Takže i těch 14000 + výhody zaměstnanců je pořád zoufale málo. Pak to totiž vypadá tak, jako v současnosti - dělají to holky se zdrávkou a lidi s předpoklady k této práci to dlouho nevydrží a odejdou za lepším (v tom lepším případě v rámci firmy).
0/0
7.8.2001 10:16

Nikdo Klingy

Re: Re: Platy
Prosim te, kde si vzal 14000 plat?????? Nevim kde jsi tuto informaci vzal, kdyz jsi pracoval na pul uvazku? Jen tak mimochodem, to ze nekdo dela na pul uvazku neznamena "PLAT deleno dvema". Je to o neco vic nez pulka, takze jestli jsi si vynasobil svuj plat dvema, tak se mylis. Samozrejme, jsou tam nejake vyhody, ale hruby plat treba v Lounech, teto vyse tezko dosahne.
0/0
7.8.2001 10:45

Jan Vichr

Re: Re: Re: Platy
Nevím, jak to funguje v Lounech. Vzhledem k úrovni tamní infolinky bych se vůbec nedivil, kdyby platy byly nižší než v Praze. Můj příspěvek se týkal výhradně pražské infolinky a můžu tě ujistit, že v době, kdy jsem tam působil (rok a kus zpět) tam měli operátoři na plný úvazek 12000 základní plat + prémie, které nebyly vůbec zanedbatelné. Vysvětlování, že plat na plný úvazek nerovná se dvakrát půl úvazku si schovej pro pana Kirchnera.
0/0
7.8.2001 11:53

Nikdo Klingy

Re: Re: Re: Re: Platy
Ano...12000 hrubyho, to uz je lepsi...bavili jsme se o hrubem platu bez premii, ne? Alespon kdyz jsem tam zacinal pred tremi lety tak to tak bylo a byli na tom lidi o dost hur. Jinak co by s tim delal "Míra"?:))) hihi.. Premie obcas nebyly zanedbatelne...,ale za jakou cenu:( Jinak infolinka v Lounech by se hodila na samostatnou konferenci:) hihi nebudem to uz resit:)
0/0
7.8.2001 16:21

Pavlus

Re: Platy
To je právě to, že to každý neumí. Ano, brigádník po dvou hodinách umí prodávat, ale v uvozovkách. Možná tak doplňovat zboží v supermarketu, ale to není prodávání. Dneska je trend najmout raději dva nekvalifikované pracovníky (dělníky, prodavače) než jednoho kvalifikovaného, ale lépe pracujícího a hlavně z vlastní hlavou. Co kdyby měl totiž vlastní názor.
0/0
7.8.2001 13:51

Operator

Re: Re: Platy
Muj postrech k platum, pracoval sem jako operator v jistem financnim ustavu, zakl. plat 9000,- cistiho, po zkusebce cca 15000 cistyho + zamestanecky vyhody jako jidlo zadara (obed, vecer vecere), ucet (skoro) zadara a tak....
0/0
7.8.2001 19:41

Ivos C.

Subjektivni srovnani urovne infolajn
Osobne mam bezkonkurencne nejlepsi zkusenosti s urovni infolinky Paegasu a naopak nejhorsi s Oskarlinkou. Z toho lze odvodit, ze Euroteli infolinka je nekde mezi nimi (ale od ET mam jenom prepaid Go, takze to muze byt ovlivneno tim a pro pausaly je treba ta uroven vyssi).
0/0
7.8.2001 7:54

Lukáš Mižoch

Re: Subjektivni srovnani urovne infolajn
Bohužel musím souhlasit. Poměry na OskarLince jsou příšerné. Ještě nikdy se mi nepodařilo dovolat se dříve než za 10-15 minut, často i déle. Když Oskar startoval, bylo to skvělé, ale teď prostě nestíhá. Zjevně se tady (počet pracovníků infolinky) šetří na nesprávném místě.
0/0
7.8.2001 8:38

Mike

Tak to ne...
Jako prominte, ale v unoru jsem presel z Paegase na Oskara musim rict, ze jsou na tom stejne. A ni na jedne infolince se mi nestalo, ze by mi nebyli schopni poradit...!!! A co se tyce toho casu, tak u Oskara se mi nestalo, ze bych na spojeni cekal dele nez 2-3minuty! To se ale neda srovnat s Paegasem, protoze tam se prokousem "automatickym operator" je prace temer nadlidska. Na Oskarovi vim, ze mi staci stisknout 0 a okamzite me spojuji se "zivym operatorem". Proste jenom spokojenost!
0/0
7.8.2001 12:17

Ivos C.

Re: Tak to ne...
Jenze u Paegasu pausaly nemaji zadny automat a okamzite to bere zivy clovek.
0/0
7.8.2001 12:59

Lukáš Mižoch

Re: Tak to ne...
A smím vědět, ze kterého regionu jste? Já (a mých asi pět známých, co mají Oskara) bydlíme v Moravskoslezském kraji a tyto problémy máme všichni. Takže buď máte neuvěřitelné štěstí nebo my smůlu.
0/0
7.8.2001 17:05

Mike

Re: Re: Tak to ne...
Jsem kousek od Pardubic, takze vychodni Cechy... Ale vic jak polovinu tydnu travim v Praze. ale myslim, ze to bude spis vasi smulou - o problemech Oskara na Morave (kapacita site, ...) se preci vi.
0/0
8.8.2001 12:53

Re: Re: Subjektivni srovnani urovne infolajn
Chtěl bych regovat. Také mám šílené zkušenosti s Infolinkou Oskara.Když jsem poslal článek na Mobil.cz k otištění ohledně dovolatelnosti na Oskar linku /zákaznické centrum 0800 atd./ - nestalo se nic.hovořil jsem s nimi i telefonicky, ale bylo mi řečeno, že oni se na *608 dovolají bez problému. Ale co když zničeho nic přestane fungovat telefon, či vypadne signál a Vám nezbývá nic jiného než volat linku 0800. pokud se dovoláte po 15 minutách - máte štestí. Samozřezjmě na liku 0800777777 se dovoláte bleskem.A proč? Neboť na této lince loví zákazníky. Bylo by proto dobré, aby mobil.cz udělal nějaký test dovolatelnosti linek a ne, že mlčí a pak napíšou článek, který pokud pozorně čtu je napsán nepřesně, neboť některé nepřesnosti v článku jsou a to vím, neboť mám kamarády, kteří na této lince pracují a není vše super ,jak popisuje autor.
0/0
7.8.2001 14:08

Re: Re: Re: Subjektivni srovnani urovne infolajn
Myslel jsem infolinku Paegasu-nepřesnosti
0/0
7.8.2001 14:13

Svatopluk Hříbek

Re: Subjektivni srovnani urovne infolajn
Já jsem spokojen s infolinkou ET pro paušální zákazníky jako nejvíce, i když oba další infolinky se za poslední rok vylepšily tak stále je ETho infolajna pro paušály nejprofesionálnější.
0/0
7.8.2001 9:09

Re: Re: Subjektivni srovnani urovne infolajn
jsem rád , že tu zazněla i tato poznámka v pozitivním duchu a ještě ve spojení s Eurotelem , o jeho zákaznickém centru tak trochu něco vím i zevnitř a rád bych uvedl některé věci trošku do pořádku.ET má jednoznačně nejprofesionálnější zák.servis.operátoři jsou vybíráni dle nároč.kriterii a rozhodně to nemuže dělat každý jak tu zaznělo trochu v povýšeném tónu,jako že operátor je nějaký moula co nic neumí ,jsou mezi nimi řady vysokoškolsky vzdělných mladých lidí,keří nejsou žádní blbci(mluvím o ET)a berou tuto pozici jako odraz mustek pro postup v rámci společnosti a nutný křest ohněm,co se týče ohodnocení má operátor cca 15tis měsíčně čistého!!! v regionu(PB,Kolín), v Praze víc,mobilní telefon bez omezení volání po síti ET!!!a volné minuty do telecomu,připojení na net taky free of charge , zaměstnanecké výhody bezplat.využívání vybraných sport.zařízení atd.,takže mládeži nemyslete si ,že operátoři jsou ňáký gumy!!! a že to muže dělat každej analfabet - NEMU¬E. je to náročná práce a až budete volat na infolinky nechovejte se lidi jako mistři světa a nezneužívejte toho,že profesní povinnosti tamních pracovníku je nutí mluvit s Vámi slušně ač se mnohdy chováte jak telata,co si o sobě buhví co myslí a chovají se arogantně a povýšeně.díky za pozornost
0/0
7.8.2001 23:59

Lothar Walstein

Re: Re: Re: Subjektivni srovnani urovne infolajn
Jenom takova mala poznamka k tem mistrum sveta: Ze zkusenosti s infolinkami (semik + treba infolinky bank) mam obcas pocit ze telfoni operatori si hraji na mistry sveta a obcas se mi snazi vnutit veci ktere nechci vedet a misto toho, aby rovnou odpovedeli na muj dotaz placaji spoustu jinych veci. Ne vsichni ale je jich dost takovych.
0/0
8.8.2001 15:57

EM

Re: Subjektivni srovnani urovne infolajn
Taky musim jen souhlasit Oskar ma suverene nejhorsi linku. Cekani 10-15 minut je jako u jinych 0,5 min. A ta ochota, je to smozrejme subektivni, ale pred tremi mesici sem se informoval zda budou prodavat Alcatel 501, operatora sem vyslovene pobavil, smal se mi asi pul minuty a potom me oznamil ze Alcately jsou ET telefony a oscar neco takoveho nepovede. No, Oskar u me skoncil, to je jasny.
0/0
7.8.2001 11:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.