Diskuze

Co si myslíte o tom, když firmy zakazují zveřejňování chyb telefonů?

I mistr tesař se někdy utne; i velké společnosti si někdy říkají o kabát z ostudy. Ve snaze o maximální právní ochranu své značky se společnost Nokia pustila na tenký led.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chaos

3. 8. 2001 12:08
V podstatě souhlasím, ale...
...ohrazuji se proti Tvému tvrzení, že majitelé nokií nenapadají jiné značky. Zabrus do některých starších diskuzí na téma nokia versus zbytek světa a počti si v příspěvcích. Třeba někdo, kdo se podepisuje SaTaN_8210 je přímo ztělesněným popřením Tvého tvrzení. A není zdaleka sám.
0 0
možnosti

2. 8. 2001 11:53
Jsem hlupak a zabednenec protoze mam nokii
Rad se bavim nad nazory inteligentu kteri kdyz maji erricsson tak oznacuji druhe ti co maji nokii za idioty zblble dokonalym marketingem zminene firmy. Doslo to az tak daleko ze tito lide uz svaluji na uzivatele nokie vse. Priklad: nikde ale nikde az mozna na dva nebo tri prispevky jsem nezaznamenal ze by vlastnik nokie nadaval nebo urazel majitele jine znacky. Obracene je to az markantni a hodne razantni. Doslo to tak daleko ze kdyz majitel znacky siemens popisuje svuj mobil a pak si vzpomene ze by mel take napadnout jen tak majitele jine znacky tak rekne cituji:" strasne mne vadi jak hloupi majitele nokii urazeji znacku siemens". No proste tento clovek lze nebot dobre vi ze rivalita je jen ze strany jinych znacek ale on si proste musi pichnout do nokie. Nejlepe se bavim nad prispevky typu" hracickove s logama , symboly skupin , vymennymi kryty.Hmmmmmm a co tohle. Hracickove se sporici displeje, hracickove se stupni sedi, hracickove s pohybovymi cidly, hracickove s animacemi. Tak co uz vidite jak jste pokrytecti majitele R520. No nehlede ze si ji znamy koupil a.......radsi nic nebo se to zase rozjede v diskuzi jaky jsem lhar a kdovico jeste. Proboha uvedomte si ze zadny typ neni dokonaly.Nedavno jsem tu cetl v tehle diskuzi neco o MASE LIDI a MYSLICICH LIDI.Hmmmmm tak to jsem se opravdu pobavil.To je jako za hitlera. Nejprve vytlacime zidy a az je vybijeme tak zacneme rozdelovat lidi podle nosu pak podle velikosti bot no a ted kdyz technicka pokrocila i podle mobilu.Vubec nikoho nenapadne ze ja se mohu tedka sebrat a jit si koupit treba jiz zminenou 520. Diky nechci. Nedavno bylo Letni okenko na tema rivalita majitelu ruznych znacek nebo tak nejak.Tam jsem nasel prispevek ktery navrhoval abysme se ted zacli hadat o hodinky neboé destniky. Mam neco lepsiho. Muj kamarad se asi pred pul rokem zranil a zustal na dozivoti na voziku.Proc mu nerict ze kdyz nemuze chodit je nanic. Nekdo navrhne ze to uz je prilis. Ano to ma pravdu ale toto prilis ma puvod prave v takovych cipovinach jako jsou putky o mobily apodobne. 90% uzivatelu chce pouze telefonovat a posilat smsky.Vzdyt to umi proboha kazdy mobil tak nakonec takovemuto cloveku uz zbyde pouze si vybrat mobil ktery se mu libi.No a takova 3310 je pekna uspusobitelna vymenou krytu tak proc ne. Proc R520 ktera rozhodne skladna neni. Pry je pro managery.Pche vzdyt i ti nejvetsi zlodeji ve vlade a firmach maji obycejne lowendy anebo lepsi jako 6210 ale jen pro to aby ukazali jak jsou IN. Az jsem se zhrozil kdyz jsem se na jedne chlastacce zeptal reditele TESCA jesli by nenatukal na sve 6210 kod pro firmware. Kdyz tam naskocilo 4.08 tak jsem mu jemne naznacil ze za 427 kc v celadonu tam muze mit ceskou t9 , prakticky muze mit foun pripraven pro praci s blootooth atd. Pak se mne zeptal naco vzdyt na volani a sms mi to staci.No aproc ne na co jineho by ten telefon taky mel.Kdyz jsem si kupoval 7110 tak jsem taky rikal ma profily, ma to i ono., Kdyz ji mam zjistil jsem ze jsem porad v profilu normalni jak ve skole tak v praci.Klidne jsem si mohl koupit c25 anebo tak nejak.Hrozne by mne zajimalo co jste tady vubec na tehle diskuzich za lidi kdyz pouzivate GPRS, HCDSE hadate se o blootooth a synchronizaci, shanite kabely apodobne ptakoviny.Asi nemate nic na praci tak pisete dotazy na veci ktere nikdy nepouzijete. proboha nechcete mi tvrdit ze pozivate diare v mobilech ktere maji nejvys 50 znaku.Zadni manageri nejste a nai lide kteri maji praci kde by potrebovali nootebook spojeny s mobilem.Spis jen studeni jako ja kteri se nudi uz jenom pro ty prezdivky ktere si za svymi prispevky pisete. No akonecne ktematu jednou vetou.Nokia nic podavat nemusi.Hlupaku na svete je dost. Vzdyt prodejni vysledky nokie to jen potvrzuji. Rad se mezi tyto hlupaky zaradim znovu az budu chtit flashovat telefon.Mejte se
0 0
možnosti

Red

22. 8. 2001 20:33
Re: Jsem hlupak a zabednenec protoze mam nokii
To co ve svém článku kritizuješ tak v něm i děláš,všichni kdo kritizují Nokii jsou zlí a špatní a ty který ji vlastníš jsi génius.Je mi jedno jakou mám značku hlavně když je přístroj bezproblémový (už jsem vystřídal několik značek).Nokia je silně naivní pokud si myslí že zamezí lidem aby zveřejňovali své zkušenosti s těmito přístroji(mimochodem N6210 je opravdu exotika tak poruchový telefon jsem snad ještě neviděl).Pak se diví že jim klesá prodej.Lidi nejsou blbci.P.S.a ta tvoje v textu nenápadně nadhozená známost s ředitelem TESCO to je opravdu ubohost.
0 0
možnosti

Martin Kalenda

1. 8. 2001 23:20
JA VAS NECHAPU
Pokud ma nekdo stranku kde poukazuje na chybu toho ci onoho produktu je TO IMHO VSE V PORADKU at ho nokia zazaluje a prokaze ze ty telefony ty chyby nemaji (otazkou zustava co s SW jako je unlock a spol) me se to nastesti netyka protoze kazdej vi ze M20 TC35 a soucasne MT jsou vie mene to same takze technicke dokumentace je dost a dost.
0 0
možnosti

Majk

1. 8. 2001 9:20
Chudak uzivatel
Dejte si pozor, protoze dalsi krok tech pravniku je proti vsem uzivatelum Nokii. Ty budou muset ze svych telefonu odstranit logo Nokia a nahradit je ***** a basta fidli. Jo holt, kdyz je nekdo tupee ...
0 0
možnosti

Robi

31. 7. 2001 16:46
Vše má dvě stránky.
Tento přístup Nokie samozřejmě může vyvolat určitou nevoli, ale je vlastně pochopitelný. Nokii spousta lidé pomlouvá a vyloženě i o ni lže jen proto, že je prostě nejlepší a to ho štve. Možná i proto, že je dražší a on si ji nemohou dovolit. Chápu to, je to lidské, ale poněkud trapné. Co se týče použité značky Nokia v názvu, tak musím plně s Nokií souhlasit. Proč by si měla přát být asociována se stránkami obsahující např. hacking? Co by autor článku asi říkal na WWW stránky "XXX porno Patricka Zandla"? Protestoval by? Já na jeho místě ano! K otázce bug stránek. KAŽDÝ software má bugy. Naprosto každý! Já vlastním Nokii 3310 a nikdy jsem na ni nezpozoroval sebemenší chybu, ale pokud si přečtu, že vyšel nový firmware (např. s českou T9) a chci ho mít zadarmo, tak v servisu nějakou chybu uvést musím. K tomu jsou bug listy.
0 0
možnosti

Pavel

31. 7. 2001 17:13
Redakci!
Přesně tak. Je jednoduché nadávat na Nokii, že někomu zruší stránky, ale co se taky pokusit získat nějaké vyjádření z druhé strany, tedy od Nokie? To by měl správný novinář dělat, ne splácat nějaký článek z informací posbíraných z internetu. Nakonec se může ukázat, že je všechno jinak a zbytečně se ztrapníte.
0 0
možnosti

Tomáš Kapler

31. 7. 2001 12:48
to je hezké
osobně nokii nevlastním, myslím že sice dělají kvalitní telefony (zhruba jako ostatní značky) ale stojí při stejných kvalitách o 20% více. A teď k tématu - někdo tu zmiňoval MS - tak to jste úplně vedle, stačí se kouknout na ms knowledge base, kde jsou popsány všechny chyby které našli včetně jejich řešení (případně tbd v příštím service packu). A propos - námět, ze kterého by se měli poučit. Problém u mobilů je, že někdy jsou telefony skvělé, ale zákazník má starý firmware. A nový stojí 500 Kč i více, pakliže je telefon po záruce. Jestliže výrobce chce, aby jeho zákazníci byli spokojeni s kvalitou, pak by měli předně nahrávat firmware zdarma, resp. uveřejňovat jej zdarma třena na stránkách a nahrávat za manipulační poplatek. A potom by také byly buglisty skoro zbytečné, protože ty stejně ukazují jen chyby ve starších verzích firmware. A pak další možnost - co udělat konferenci přímo na nokia.com, klidně by mohla být moderovaná nebo pod heslem, které by dostal každý kdo požádá. Tam by se to to uveřejňovalo, vývojáři by měli jednoduchý přístup ke všem nahlášeným bugům, a hned by to mohli zakomponovat do nového firmware. Jinak mi to spíše přípomíná firmware k motherboardům - také řeší bugy, také uveřejňují firmware na stránkách, také napíší co to řeší. A jinak také nesouhlasím, že se musí psát jen pozitivně. To je jako by novináři na mobil serveru řekli, ať píší v recenzích jen to dobré. Celý jeho server byl pozitivní, uveřejňoval novinky atd. Být jim, tak se na ně vykašlu, ať mě klidně žalují. A to že tam má slovo Nokia a jejich logo? a) v recenzích je to povolené a i nutné a za b) bych všechny výskyty slova nokia nahradil ***** a logo obrázkem kosočtverce. A nebo bych nokii vyhodil a na stejných stránkách dělal reklamu na siemense (třeba).
0 0
možnosti

Michal Rezek

1. 8. 2001 9:19
Re: to je hezké
Vyrobce urcite chce,aby zakaznici byli spokojeni s kvalitou...ale predstav si, kdyby zavedl prednostni update firmware a zadarmo.Tak si vsichni budou chtit nechat nahrat posledni verzi a pri tolika prodanych mobilech jeho servisni strediska nebudou delat nic jineho nez nahravat firmware.A dalsi servisni centra jenom kvuli firmwaru asi zadny vyrobce zrizovat nebude :-)
0 0
možnosti

Gogo

31. 7. 2001 12:22
Je to nesmysl
a Nokia na to nakonec doplati. Misto aby byli radi, ze maji zadarmo kvalitni beta testery a vyuzili nalezenych chyb ke zdokonalovani svych produktu, radsi vsem zavrou hubu a budou si dal v klidu produkovat stale vetsi a vetsi smejdy...
0 0
možnosti

Petr

31. 7. 2001 11:53
Není náhodou Nokia...
...název nějaké finské vesnice a slogan Nokia - Connecting People nemá trochu jiný podtext související se zvýšenou porodností v této vesničce? :-))) P.S.: pokud je tomu tak, tak si asi budou obyvatelé Nokie nechat tuto přejmenovat - už jen kvůli té ostudě, že?
0 0
možnosti

Mirek

31. 7. 2001 12:17
Re: Není náhodou Nokia...
Jo, je to asi 14 km od Tampere... A opravdu si ti vesničani dovolili opravdu dost!!!
0 0
možnosti

Vašek

31. 7. 2001 9:27
No každá mince má dvě strany
Myslím si, že pokud si někdo věří ve svém oboru a má lokty tak jich využívá (např. Mercedes, McDonalds, apod.) je pravdou, že každý k udržení image firmy přistupuje jinak. Pravdou je, že nejsem z těch co musí mít každou supernovinku ještě než ji naskladní, ale až vím že je ta správná chvíle si ten či onen výrobek koupit (mobil nevyjímaje) tak jdu a koupím si ho. Teď možná rozbublám některé lidi když napíšu, že jsem se již před cca pěti lety rozhodl pro N3110 a přes 5110 - 3210 dostal až k 3310ce a musím konstatovat, že jsem nenarazil na nějaký problém s těmito telefony ikdyž jako prodejce těchto zařízení vím jaké se objevují vady čí nešvary se všemi značkami (částečně také díky mobil serveru) Pokud můžu k přípěvku "Pozitivní image" to s tím PGsem je jen a jen jejich úlet a ta 5110ka s tím nemá nic společného nebo jo ?
0 0
možnosti

Lukáš

31. 7. 2001 9:01
Pozitivni image
Ahoj, ponechme stranou otazku ledoveho dechu "pravniho absolutismu", ktery vane z Washingtonu. Zustanme u marketingu. Kazda firma, ktera prodava svoje vyrobky MASE spotrebitelu, potrebuje, aby se o jejich vyrobcich mluvilo POUZE pozitivne. Matne si vzpominam, jak mi tuhle jako vernemu zakaznikovi (s ucty pres 10k mesicne) prisla od Paegasu "skvela nabidka" na vybehovou 5110 za celkem 1998 Kc... A tohle oni s vaznou tvari prezentuji jako "bajecnou odmenu". Pro velke firmy neni podstatnych tech par procent *myslicich* uzivatelu, kteri vidi REALITU, ale tech 90+% "spotrebitelu", kteri si to JENOM koupi. Kdyz plati desitky milionu dolaru za reklamu, tak pochopitelne nestoji o stouraly, jejichz nazory vyjedou ve vyhledavaci pod heslem "nokia". Ovsem posilat na ne pravniky, to je blbost, a je mi zahadou, proc jim Brian neukazal vztyceny prostrednik. Asi ten ledovy dech opravdu funguje...:-(
0 0
možnosti

jp

31. 7. 2001 9:18
Re: Pozitivni image
pozitivni image je sice dobra vec, nicmene je evidentni, ze zadny hi-tech vyrobek neni bez chyb, proto bych uvital, kdybych mohl na netu pod heslem nokia najit stranky, kde mi s bugy pomuzou (nokia mi pomuze samozrejme taky, ale nebude to bez $$ a urcite ne hned)
marketingu znacky pomuze i to, ze je o teto znacce hodne slyset a ma fanousky, atd. a klidne i odpurce, viz treba svet operacnich systemu, myslim, ze polemika jestli M$ nebo ne je pro M$ jen vyhodna ...
tedy ABSOLUTNE nechapu postup nokie - asi ta pravni kancelar musi generovat nejakou aktivitu, jinak by ji poslali do kytek
0 0
možnosti